نتایج جستجو برای عبارت :

گوارشی رهایش کنترلشده

ممکن است در فصل تابستان باتوجه به گرمای شدید دچار بیماری های گوارشي شوید که علائم آن بصورت اسهال و استفراغ بروز می کند.دفع مایعات از طریق اسهال می‌تواند سبب کم‌آبی بدن شود. در برخی از موارد تب، بی‌اشتهایی، دل‌پیچه، تهوع و کاهش وزن هم روی می‌دهد.در قسمت زیر انواع علائم عفونت گوارشي را قرار داده ایم.می توانید برای آشنایی با انواع بیماری گوارشي همراه ما باشید.

ادامه مطلب
معرفی کتابنام: دختری که رهايش کردینویسنده: جوجو مویزمترجم: کتایون اسماعیلیگوینده: رسا عمرانی و راضیه هاشمیژانر: عاشقانه درام تاریخی ناشر: نشرهای بسیاری این اثر را ترجمه کرده اندمن از نسخه صوتی از نشر ماه آوا را گوش دادم.امتیاز در فدیبو: 4امتیاز در گودریدز: 3.98نمره شخصی: 5 از 10
ادامه مطلب
گیف صوتی اختلالات گوارشي
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 715 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف صوتی اختلالات گوارشي
 
گیف صوتی اختلالات گوارشي/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات اینترنتی خود انتخاب نموده اید از شما سپاسگزاریم"با تشکر"
 

برچسب ها : گیف صوتی اختلالات گوارشي
 
کتاب صوتی دختری که رهايش کردی اثر جوجو مویز
نام کتاب: کتاب صوتی دختری که رهايش کردی اثر جوجو مویز حجم: 844 مگابایت تعداد فایل: 46 فایل صوتی mp3 مدت کتاب: 15 ساعت و 5 دقیقه نویسنده: جوجو مویز ترجمه: شیدا رضایی زبان: فارسی کیفیت: عالی توضیحات:جوجو مویز در کتاب صوتی دختری که رهايش کردی، به گونه zwnj;ای زیبا و .
دریافت فایل
قورت دادن تکه‌های بزرگ‌تر آدامس یا قورت دادن آدامسی که شیئی غیرقابل‌هضم به آن چسبیده باشد، خطرناک است و ممکن است باعث انسداد شود. در چنین مواقعی برای باز کردن مجرای گوارشي به عمل جراحی نیاز خواهد بود.
ازجمله نشانه‌های این انسداد می‌توان به درد در ناحیه شکم و نیز یبوست اشاره کرد. گاهی هم این نشانه‌ها با حالت تهوع و بالاآوردن همراه می‌شوند. اگر به انسداد مجرای گوارشي مشکوک هستید و چنین نشانه‌هایی می‌بینید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنی
دستانم ماننده گنجشک کوچک خیس خورده ی لرزانی چنان در دستانت آرام می گیرد که حس می کنم اگر رهايش کنی دیگر نفسی ندارد برای کشیدن و قلبی ندارد برای تپیدن.
آغوش تو برای من همانند آشیان گرم و محکمی ست که دور می کند تمام سرما را و آرام زیرگوشم زمزمه می کند؛ آرام باش، من هستم.همین بودن برای من به عمق تمامی جهان است.
#دلبر
بسمه الحکیم
با تقدیم سلام 
این وبلاگ را  حدود سالهای 1395 راه انداختم برای ارتباط بهتر با دانش جویان عزیز 
که بدلیل رواج فضای مجازی و البته مشغله های کاری، رهايش کرده بودم 
اکنون قصد دارم به حول و قوه الهی آنرا مجدد راه اندازی کنم
 
هدف کنونی ام، ترویج اندیشه هایم است 
و البته ارتباط با دانشجویانم، در ادامه رَوند گذشته 
 
پیشاپیش از همفکری تمامی مخاطبانم سپاسگزارم
و مشتاق خواندن و شنیدن نظرات ارزشمندتان هستم 
 
والحمد لله اولا و آخرا 
حسادتِ غیر منطقی چیست؟
بارها و بارها از من می‌پرسند که حسادت غیر منطقی را چگونه باید تحت کنترل خودمان دربیاوریم. به طور معمول، افراد متوجه می‌شوند که احساس آن‌ها هیچ دلیل و یا هیچ مدرک موثقی را همراه خود ندارد، اما قادر با کنترل این احساس نیستند. به علاوه، فرد معمولاً متوجه می‌شود که این احساس یک ذات خبیث‌تر از نفسِ خویش را نیز دارا است، این ذات که شما حتی نمی‌توانید با آن مخالفت کنید و یا رهايش کنید، حال آن‌که از نتایج مخربش آگاهی داری
 معده عضو کلیدی گوارش است. در این عضو است که موادغذایی تحت تأثیر اسیدهای معده  ذخیره و برای سوخت و ساز بدن آماده می شوند هضم موادغذایی بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد. به دلایل مختلف و متعددی، برخی موادغذایی بسیار سخت هضم می شوند و باعث مشکلات گوارشي و  درد معده می شوند که اغلب اوقات ریشه عصبی دارد.
امروزه بیماری‎های گوارشي از مشکلات مردم است و بسیاری از افراد از درد معده، سوءهاضمه یا ترش کردن یا  حالت تهوع صبحگاهی, تلخی دهان و … شکایت دارند؛ یکی ا
 معده عضو کلیدی گوارش است. در این عضو است که موادغذایی تحت تأثیر اسیدهای معده  ذخیره و برای سوخت و ساز بدن آماده می شوند هضم موادغذایی بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد. به دلایل مختلف و متعددی، برخی موادغذایی بسیار سخت هضم می شوند و باعث مشکلات گوارشي و  درد معده می شوند که اغلب اوقات ریشه عصبی دارد.
امروزه بیماری‎های گوارشي از مشکلات مردم است و بسیاری از افراد از درد معده، سوءهاضمه یا ترش کردن یا  حالت تهوع صبحگاهی, تلخی دهان و … شکایت دارند؛ یکی ا
عباس نورزائی
 
دوستانی با هم برای تفریح به کنار ساحلی رفته بودند، مشغول خوردن بودند، متوجه شدند که یک خیک روغن حیوانی وسط سیلاب است و امواج، آن را بالا و پائین می‌برد. برای تصرف آن بین دوستان رقابت افتاد و یکی از آنها خود را زودتر به آب زد و شناکنان خود را به خیک روغن رساند. دوستانش دیدند او هم با خیک مرتب به زیر آب می‌رود و بیرون می‌آید و در حال غرق شدن است. گفتند رهايش کن داری غرق می‌شوی !! گفت: این خوک است، خیک نیست. من رهايش کرده‌ام ولی او
آزادی های انجمنباور داریم که میدانیم چه آزادی هایی داریم؛ اینکه هیچ کدام از نسلهای بعدی اعضای انجمن احساس نیاز نمی کنند که آنها را محدود کنند. (زبان دل)من آزادی را طلب کردم . اول، آزادی برای نوشیدن الکل؛ بعد،آزادی ازشر الکل . برنامه انجمن برای بهبودی بر پایه انتخاب آزاد است .هیچ حکم، قانون یا دستوری در کار نیست . برنامه معنوی انجمن، همانطور که در برنامه دوازده گام آمده است و به وسیله آن به آزادی های بیشتری هم دست یافتم، صرفا پیشنهادی است . من م
این هم یکی از آن ها بود که تا وقتی آن کار را انجام نداده باشم این کار را نخواهم کرد. از آن قرارهای خودساخته ی در لحظاتی خاص و شخصی. زمانی که سر به هوایی هایت سر به آسمان گذاشته اند و تو دوست داری چنین باشی و دوست ندارند چنان باشی. زمانی که مثل آن خلسه های همیشگی جهان را از دورتر می بینی و تصمیم می گیری به تلافی تمام سر به سر گذاشتن هایش با تو سر به سرش بگذاری و در قدم اول برای مدتی رهايش کنی که رهایت کند و بعد زمانی می گذرد و می بینی هر دو هم را رها ک
پانکراتین ترکیبی از آنزیم های گوارشي است. این آنزیم ها معمولا توسط غده پانکراس تولید می شوند و باعث هضم چربی ها، پروتئین ها و قندهای مهم می شوند.
نکات مهم
زمانی که پانکراس به تنهایی به اندازه کافی آنزیم تولید نمی کند پانکراتین برای جایگزینی آنزیم های گوارشي مورد استفاده قرار می گیرد
بعضی شرایط پزشکی از جمله فیبروز کیستیک، التهاب مزمن پانکراس، سرطان پانکراس یا جراحی پانکراس می تواند باعث این کمبود آنزیم ها شود.
پانکراتین ممکن است برای درما
چند وقتی است که انگار پشتکار بیشتری در اتمام کارهای ناتمامم به خرج می‌دهم! به پایان رساندن کاری که نیمه‌تمام رهايش کرده‌ای سخت‌تر از به سرانجام رساندن کاریست که در دست داری. البته که لذت به پایان رساندنش هم کمی متفاوت‌تر و مهیج‌تر است و هرچه به پایانش نزدیک‌تر می‌شوی به خودت میگویی که این یکی هم رو به اتمام است! برای بعدش باید فکر تازه‌تری کرد! مثل به اتمام رساندن تماشای سریال The Mentalist که این بار رمان نیمه‌تمام چشمهایش را جایگزینش کردم!
 
بسیاری از گیاهان ضمن سنتز مواد مغذی مورد نیاز انسان مانند قندها،چربی ها و پروتئیت ها مقادیری مواد مضد و سمی با خواص فیزیکی یا شیمیایی و بیولوژیکی مختلف نیز سنتز می کنند که مصرف آن ها موجب اختلالات مختلف و گاهی مرگ و میر انسان می شوند که مهم ترین این مواد عبارتند از:
موادی که مانع از اثر آنزیم های گوارشي می شوند
 
از میان این ترکیبات موادی که مانع از اثر آنزیم های گوارشي مؤثر بر روی پروتئین ها (پروتئاز) می شوند. دارای اهمیت بیشتری هستند. این ت
عوارض گوارشي و راه های پیشگیری و درمان در شترمرغ
 
مقدمه:
مشکلات
موجود در سیستم گوارشي تقریباً اصلی ترین علت تلفات در شترمرغ های جوان می
باشد. سیستم گوارش پیشرفته در شترمرغ و عکس العمل پرنده به تغییر جیر
غذایی و کاهش آن از مهمترین عوامل درگیری بوده و تغذیه آن نیاز به مهارت
بسیار بالای علمی دارد. اکثراً مشکلات گوارشي مطرح شده به سیستم غلط مدیریت
در این مزارع بر می گردد و سایر عوامل از جمله آلودگی های قارچی و می
هم معمولاً در ارتباط با
یکی از دلایل مهم ابتلا به برخی بیماری‌های گوارشي و ناراحتی‌های کبدی، خوردن همزمان برخی از مواد غذایی است که هیچ سازگاری با هم ندارند و مصرف همزمان آنها با هم، ضمن ایجاد فساد در معده در نهایت باعث تولید "خون ناصالح" و درگیر کردن اندام‌های رئیسه از جمله "کبد" است.
در ادامه به اهم موارد و غذاهایی که خوردن آنها با هم، مضر و باعث تهدید سلامت می‌شود، اشاره شده است:
ادامه مطلب
گرچه می گفت که زارت بکشم می دیدم. در نهانش نظری با من دلسوخته بود.اشاره کن؛ تا به یکباره موجود شوم، دوباره از نو. بشوم آنی که تو می خواهی.
دستم را محکم بگیر مثل دست مهربون اون که دو دستی چسبیدی و رهايش نکردی.
به خودم میگم، خسته نشدی؟چرا اینقدر با این کلیدها بازی میکنی و سپیدی این صفحات مجازی را سیاه می کنی؟که چی بشه؟
حرفات تموم نشده؟ اصلا تا کی میخواهی بنویسی ؟کی از این حرف های بی سر و ته تو سر درمیاره؟؟؟
حالا هی بچسب به این سیستم و کلیدهاش
 
بهترین درمان های خانگی برای جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ
تهوع باعث کم آبی شدید بدن می شود پس؛ حتما در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید. در صورتی که حالت تهوع در اثر نارسایی و اسپاسم معده باشد می توان با چند ماده طبیعی موجود در منزل از آن جلوگیری نمود.
تهوع یکی از اختلالات گوارشي است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.

ادامه مطلب
به خورشید نگاه می کنم در حالی که می خواهد غروب کند، اما او لبخند نمی زند، انگار می داند که من امروز با دیدن یک فیلم چقدر گریستم، آنقدر که تمام صورتم پر از اشک بود، و دستانم که در تلاش بیهوده ای برای خشک کردن صورتم بودند، کاملا خیس شده بودند. به آسمان نگاه میکنم، با آنکه تنها چند تکه ی کوچک ابر در آسمان هست و آسمان رنگ آبی زیبایی دارد، اما او هم لبخند نمی زند، انگار میداند که من دیروز به حال سرنوشت شوم شخصیت اصلی یک کتاب چقدر غصه خوردم. این روزها
♦️خلاصه ای از گزارش مجله جاما در موردعلائم 138 بیمار مبتلا به #کرونا ویروس :
علائم شایع در شروع بیماری: 1️⃣تب 99% 2️⃣خستگی70% 3️⃣سرفه خشک 60%4️⃣تنگی نفس در ابتدا 30%  5️⃣ اسهال و تهوع در 10% موارد 1 تا2 روز قبل از تب و شروع تنگی نفس خودش را نشان میدهد لذا به علائم گوارشي توجه شود .
♦️شایع ترین علائم آزمایشگاهی: ⬇️wbcکاهش لنفوسیت ها⬆️PTافزایش⬆️LDH افزایش
♦️41% موارد ابتلا در بیمارستان صورت گرفته است.♦️از زمان شروع اولین علائم تا بروز تنگی نفس مع
چقدر از خودم ناراحتم. از خودم می‌پرسم که در سه سال گذشته با خودم و زندگی‌ام چه کرده‌ام و جوابی ندارم.
در گروه پنج نفره دوستانم حرف می‌زنیم و همه چیز قاطی می‌شود و حرفی را به دل می‌گیرم. اشکم سرازیر می‌شود. بیشتر از پیش درمانده شده‌ام و می‌پرسم با خودم چه کار کرده‌ام؟
نمی‌دانم.
نمی‌دانم.
اشکم بند نمی‌آید. کاری از دستم بر نمی‌آید. رهايش می‌کنم که سرازیر شود. یخ می‌کنم. سعی می‌کنم به خودم مسلط شوم. کمی صبر می‌کنم، سرخی و تورم صورتم کم می
  " معرفی دوره تکنسین دارویی مقدماتی "با معرفی و بررسی:قوانین،تعاریف اصلی و شرح وظایف تکنسین دارویی، مقدمات داروشناسی،آشنایی با اشکال دارویی واصول مصرف دارو، بررسی کامل و جامع همه داروهای موثر بر سیستم مغز و اعصاب و روان،قلبی عروقی، تنفسی، گوارشي،آنتی بیوتیک ها، ضد دردها، داروهای هورمونی، داروهای موثر بر سیستم ادراری تناسلی و استخوان و مفاصل.
 
دوستم با من تماس می‌گبرد. از ناراحتی من از خودش می‌گوید، کمی خسته جمله‌ها را کنار هم می‌چیند و دلایلی از کارهای گذشته‌اش می‌آورد. شرم خاصی در حرفهایش هست. هیچوقت بلد نبوده است که معذرت خواهی کند همیشه و از دوران راهنمایی که یادم می‌آید همین بوده است. همیشه تو خودت باید عذرخواهی را از لحن بیان و حرفهایش متوجه شوی. از این موضوع دیگر فاصله می‌گیرد و شروع می‌کند به بیان دردهایی که داشته است.
می‌گوید نگاهم کن من اینقدر زیر فشارم که دیگر نمی‌
بهترین درمان های خانگی برای جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ
تهوع باعث کم آبی شدید بدن می شود پس؛ حتما در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید. در صورتی که حالت تهوع در اثر نارسایی و اسپاسم معده باشد می توان با چند ماده طبیعی موجود در منزل از آن جلوگیری نمود.
تهوع یکی از اختلالات گوارشي است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.
در این مقاله 16 ماده مفید را که در رفع حالت تهوع و جلوگیری از آن م
غذاهای تند از آن چیزهایی هستند که یا دوستشان دارید یا از آنها متنفرید و معمولا حد وسطی وجود ندارد (البته ما معتقدیم که وجود دارد). با مواد زیادی می‌توان غذا را تند کرد اما یکی از راحت‌ترین راه‌ها اضافه کردن سس تند است. حتی در حین پخت و پز و قبل از حاضر شدن غذا می‌توانید به آن سس تند اضافه کنید. مانند همه مواد غذایی، سس تند هم می‌تواند در کوتاه مدت و میان مدت تاثیر زیادی روی بدن و سلامتی شما داشته باشد. تاثیرات گوارشي، افزایش انرژی، افزایش طول
صوت سخنرانی آقای حجت‌الاسلام و المسلمین ضیائی:  دانلود
خلاصه این صوت:

سحر خیزی بسیاری از بیماری های مربوط به عقل را پیشگیری می کند
نماز شب بخوانند
خلال دندان بعد از غذا (نخ دندان یا چوب خلال)
مسواک
قبل از وضو
قبل از خواب
هنگام سحر‌ها
غذای مانده خوردن
فست فودها یا غذای صنعتی
نخوردن غذای خیلی داغ یا غذای خیلی سرد
خوردن غذای داغ در ظروف پلاستیکی و همچنین آلمینیومی و سربی
عوارض: بیماری گوارشي
استمناء
عوارض‌ها: فراموشی شدید
آایمر
رعشه 
بیقرا
برای دیدن کلیپ آموزشی روی تصویرکلیک کنید
معده گوارش دوم بدن را برعهده داردومیتوان گفت یکی ازمهمترین اندام های بدن میباشد،معده بیماری های مختص به خودش رادارد وشایعترین این بیماری ها را میتوانیم:
سرطان معده
زخم معده
دل درد
نفخ
ورم معده
کمبود اسید معده
تنبلی معده
سوء هاضمه
ترش کردن
رفلاکس معده
زیادی اسید معده
سوزش معده نام ببریم
امادرویدیو بالا ما فقط به چندمورد که خیلی از دوستان مبتلا به آن هستند اشاره کردیم.
معاینه شوید:
آیاسوزش معده داری
اولین و پرفروش ترین محصول کمپانی فوراور لیوینگ، دارای تاییدیه از کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا، حاوی بیش از ۷۵ مواد مغذی از لحاظ غذایی، ۲۰ نوع ماده معدنی، ۱۸ آمینو اسید، ۱۲ نوع ویتامین و ۲۰۰ ترکیب فعال
* سم زدایی کل بدن
* کمک به سلامتی دستگاه گوارش
* کنترل قند خون و مفید برای بیماران دیابتی
* افزایش انرژی بدن 
* بهبود بیماری های گوارشي
* ارتقای سلامت قلب، کلیه و کبد
* ترمیم زخم ها و بیماری های پوستی از قبیل زونا، اگزما و .
* برای سلامت پوست و م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید کاریابی اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها عقیق شجر | سنگ عقیق | سنگ فیروزه آموزش هنری .: إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّة الْمَتینُ :. اطلاع رسانی آزمونهای دکتری دانشگاه امام صادق (ع) سرور hp dl380 جواهرات بلیط هواپیما