نتایج جستجو برای عبارت :

کیت پک پرسپولیس

در این مطلب میخواهیم درباره جریان شکایت پرسپوليس از النصر چیست؟ صحبت کنیم. 
جریان گلایه پرسپوليس از النصر چیست؟با اعتنا به مباحث و نگرانی هایی که از سمت هوا داران , در رابطه اعتراض باشگاه النصر ایالات متحده عربی روی بعضا بازیکنان پرسپوليس و پیرو اقدامات برخی کارداران داخلی درمقابل منافع ملی , ارائه شده , باشگاه پرسپوليس , بیانیه ای را صادر کرد .
ادامه مطلب
 عملکرد قابل توجه مهاجم نیجریه‌ای جدید پرسپوليس باعث حیرت کادرفنی این تیم شده است. کریستین اوساگوآنا که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپوليس پیوست عملکرد خیره کننده‌ای در تمرینات این تیم دارد.
مهاجم نیجریه‌ای بلندقامت پرسپوليس قدرت بدنی بالایی دارد که منجر به موفقیت او در اکثر نبردهای هوایی شده است. این بازیکن در امر پاس دهی در محوطه جریمه نیز خیلی خوب عمل می‌کند که حیرت کادر فنی پرسپوليس را به همراه داشته است.
تنها مشکل اوساگوآنا اضا
رکورد پرسپوليس در پشت سر هم قهرمان شدن 4 بار است و اگر امسال یعنی سال 1399 قهرمان شود به رکورد خود می رسد. پرسپوليسیک شگفتی خیلی عجیب دارد.یک روز که استقلال 2 ر 0 از پرسپوليس جلو بود و یکی از بازیکنان پرسپوليس در دقیقه ی 60 کارت قرمز گرفته بود، پرسپوليس سه گل در دقیقه های 85، 88، 92 زد و به همراه هتریک امون زاید.
بهترین گن پرسپوليس در کل تاریخ، فرشاد پیوس است که برای پرسپوليس 151 گل زده است.
بهترین دروازه بان پرسپوليس در کل تاریخ علیرضا بیرانوند است
کالدرون سرمربی پرسپوليس شد
سایت فوتبال روز : پرسپوليسی ها برای مذاکرات جدی کالدرون رو به تهران کشاندند و این مربی آرژانتینی به تهران می آید .

به نظر می رسد  کالدرون گزینه قطعی هدایت پرسپوليس  شده است و بعد از ایمیل هایی که بین این مربی و باشگاه پرسپوليس رد و بدل
شده است دو طرف توافق اولیه داشته اند و قرار است این مربی امشب وارد ایران شود تا در صورت توافق نهایی قرارداد رسمی بین این
مربی آرژانتینی و پرسپوليس امضا شود و کارش با این تیم رو آغاز ک
پاشازاده در نشست خبری بعد از بازی با #پرسپوليس: خدا را شکر می‌کنم که سربلند بودیم
خدا را شکر می‌کنم که سربلند بودیم، من شب گذشته هم اعلام کردم که دست و پا بسته نیستیم، به هر حال پرسپوليس مقابل تیم لیگ دویی نباید چندان هم دست و پا بسته باشد، به نظرم امروز فوتبال جذابی را شاهد بودیم.اگر داور پنالتی می‌گرفت یا یکی دو ضربه ما با دقت بهتری زده میشد بازیکنان آماتور ما نسبت به پرسپوليس با بازیکنان حرفه‌ای نتیجه دیگری رقم می‌خورد.  
یک مدافع پیشین پرسپوليس معتقد است نبود شجاع دفاع این تیم را در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان متزل کرده بود.
اخبار ورزشی- مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپوليس درباره باخت خانگی یک گله تیمش به نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازیکنان وظیفه‌شان را انجام دادند و مشکل اصلی پرسپوليس چیدمان تیم است. کالدرون هنوز نتوانسته ترکیب مناسب تیم را به میدان بفرستد و همین باعث شد تا پرسپوليس واقعی را از دقیقه ۷۵ به بعد ببینیم.
او ادامه داد: بازیکنان
یک مدافع پیشین پرسپوليس معتقد است نبود شجاع دفاع این تیم را در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان متزل کرده بود.
اخبار ورزشی- مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپوليس درباره باخت خانگی یک گله تیمش به نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازیکنان وظیفه‌شان را انجام دادند و مشکل اصلی پرسپوليس چیدمان تیم است. کالدرون هنوز نتوانسته ترکیب مناسب تیم را به میدان بفرستد و همین باعث شد تا پرسپوليس واقعی را از دقیقه ۷۵ به بعد ببینیم.
او ادامه داد: بازیکنان
چه کسی جایگزین مهدی طارمی در پرسپوليس می شود؟ شماره خرید جدید برانکو مشخص شد!

بودیمیر
نشان داده به شماره ۹ علاقه‌مند است، در پرسپوليس نمی‌تواند این شماره را
به تن کند چرا که مهدی ترابی با حضور در پرسپوليس پیراهن شماره ۹ را خواهد
پوشید. شاید به همین دلیل است که او شماره ۹۱ را انتخاب کرده است.
ادامه مطلب
AسایتGHAROOOONSGHAROOOON رسمی کانون پرسپوليس نوشت:  C.A.S A S امروز ۷ اکتبر مقابل با ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ سرانجام به انتظارها سرانجام عدل و رای خویشتن در وفاق با بایگانی دربی سوپرجام ایران تو سال ۹۷ را. اعلام کرد بر زمینه این رای، دادگاه عالی ورزش حکم صادره برای این بازی از لفظ کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی پهلو نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپوليس را مورد تایید. قرار عدالت تو اندکی از این رای ۳۰ صفحه ای که امروز دوشنبه بخاطر باشگاه پرسپوليس ای
تیم فوتبال پرسپوليس تهران در اولین دیدار از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف نتیجه را واگذار کرد.
از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به دقایق پایانی این بازی اشاره کرد. جایی که گابریل کالدورن سرمربی تیم فوتبال پرسپوليس که به دلیل محرومیت انضباطی از حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان محروم بود، لحظات پایانی بازی قصد داشت از روی سکو‌ها راهی رختکن شود، اما هواداران پ
پرسپوليس زیارت با شکست 3 بر 2 رقیب دیرینه و مدافع عنوان قهرمانی، اتحاد بنار آبشیرین، هم به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برازجان دست یابد و هم انتقام جدال فینال سال گذشته را از تیم روستای همسایه بگیرد.
پرسپوليس با این برد 6 امتیازی شد و با اختلاف 4 امتیازی با تیم شاهین خوشمکان، تیم رتبه دوم جدول، و یک بازی مانده به پایان بازی هایش قهرمان شود.
نکته جالب عملکرد پرسپوليس در این دو بازی، تبدیل شکست به برد بود.
همچنین این قهرمانی، سومین قهرمانی تیم پرسپ
یم فوتبال پرسپوليس با برد مقابل نفت مسجدسلیمان، برای چهارمین سال متوالی به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد تا رکورد فوق‌العاده‌ای از خود به جا بگذارد.
بعد از بازی و زمانی که اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپوليس از مسجدسلیمان راهی اهواز شد تعداد بسیار زیادی از اتومبیل‌ها و موتورسواران به مشایعت تیم پرسپوليس پرداختند و در سطح شهر به جشن و بوق زدن مشغول شدند.
انصاری‌فرد جانشین ایرج عرب شد
محمدحسن انصاری فرد ملی پوش سابق فوتبال ایران برای دومین بار لباس مدیریت پرسپوليس را برتن خواهد کرد.
 
به گزارش "ورزش سه"، مشاهدات خبرنگار "ورزش سه"، از باشگاه پرسپوليس حاکی از آن است که انصاری فرد امروز وارد باشگاه پرسپوليس شده و پشت میزی نشسته که ایرج عرب ماه‌ها از آنجا پرسپوليس را مدیریت می کرد.
انصاری فرد قبلا و در دوره پنجم و ششم لیگ حرفه ای مدیرعامل پرسپوليس بود و جای خود را به حبیب کاشانی داد. او تا هفته گذ
اختلاف پرسپوليس و علیپور چیست؟
علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپوليس تمایلی برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه ندارد.

به گزارش مشرق، علی علیپور در فصل نقل‌وانتقالات از مدیریت پیشین باشگاه پرسپوليس درخواست افزایش رقم قرارداد خود را داشت و در عوض ایرج عرب نیز خواستار تمدید قرارداد وی شد.
ادامه مطلب
بازیکنان تیم فوتبال پرسپوليس با پوکر قهرمانی و کسب عنوان بهترین تیم در لیگ‌های 16،17، و 19 نام‌شان را برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کردند.
تا به حال هیچ تیمی در سطح اول فوتبال ایران موفق به پوکر قهرمانی نشده است و این عنوان برای نخستین بار در تاریخ به پرسپوليس اختصاص یافت؛ تیمی که برای چهارمین بار و این بار زودتر از همیشه، قهرمانی را جشن گرفت.
جالب است بدانید پرسپوليس در جام باشگاه‌های تهران موفق به کسب ۵ قهرمانی متوالی شد که در آ
ناراحتی کالدرون از صحبت‌های خبرنگاران/سرمربی #پرسپوليس نشست خبری را ترک کرد
گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی با شهرداری ماهشهر اظهار داشت: دوست داشتیم روز گذشته در خدمت شما باشیم اما به دلیل تاخیر نشد این اتفاق بیفتد.خبرنگاری در خصوص اینکه چرا بعد از این اتفاق کالدرون در نشست خبری حاضر نشد از سرمربی پرسپوليس سوال کرد که مدیر رسانه‌ای این باشگاه اعلام کرد بعد از پایان کنفرانس در این مورد صحبت خواهد کرد اما ناراحتی خبرنگاران از تصمی
خب دوستان خوبم همان طور شاهد بازی این دوتیم خوب بودیم دیدیم که نتیجه بازی شد 1-2به نفع تیم اولسان هیوندای از کره اما هر رقابتی یک برد ویک باختی هم داره شاید بگید که چه مظلومانه باختیم یا چه موقعیت هایی داشتیم و. اما تیم ما تا لحظه اخر جنگید همین تا اینجا اومدیم خودش یک امتیازه من یقین دارم که پرسپوليس باز هم به لیگ قهرمانان اسیا میرسه و این دفعه شاهد برد تیم خوب و محبوبمون میشیم
 
کانال پرسپوليسی ها در کانال روبیکا با مدیریت علیرضا رجایی یک کانال بسیار کامل از انواع اخبار ها و حواشی های پرسپوليس است و ما از شما دعوت میکنیم تا به این کانال بپیوندید و از آخرین اخبار ها خبردار شوید 
 
 
لینک کانال: https://rubika.ir/persepolisi_ha
 
ه گزارش "ورزش سه"، مهاجم 21 ساله تیم فوتبال پرسپوليس که فصل گذشته 6 گل برای این تیم به ثمر رساند، باوجود قرارداد تا پایان لیگ بیستم و یکم، دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد و حالا تا سال 1404 با سرخپوشان قرار خواهد داشت.
مهدی عبدی از تیم های پایه پرسپوليس به فوتبال ایران معرفی شد و پس از کسب آقای گلی در رده امیدها، در دوره گابریل کالدرون به اردوی تیم بزرگسالان فراخوانده شد و با استفاده از فرصت اندک در دربی تهران، موفق به گنی شد و نام خود را بر سر ز
 
به نام خدا
استقلال یا پرسپوليس؟مسئله این است.
دانلود بهترین ، جدیدترین و باکیفیت ترین والپیپر و پس زمینه گوشی از بازیکنان و باشگاه پرسپوليس تهران.‏اپلیکیشن کاربردی مخصوص طرفداران ۲ آتیشه باشگاه پرسپوليس تهران.
اپلیکیشن پرسپوليسیا یک برنامه ساده و کاربردی برای شما عزیزان می باشد. در این برنامه لیست گلچینی از پس زمینه های باشگاه پرسپوليس با کیفیت بالا قرار داده شده است که میتوانید هر کدام از آن ها را انتخاب و به عنوان پس زمینه و یا بعبارت
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹
مس رفسنجان            ۱      _ ‌‌‌    ۲          سپاهان
 
 
                چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹
   پیکان                     ۱      _      ۱          سایپا           
 شهر خودرو               ۲      _    ۲        آلومینیوم اراک           
 
 
                  پنجشنبه ۴دی۱۳۹۹ 
 ذوب آهن                   ۱   _    ۱      گل گهر سیرجان       
 صنعت نفت آبادان     ۲   _    ۱        تراکتور               
 
 
                 چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹
  فولاد           
تیم های ایرانی حریفان خود را شناختند دقایقی پیش در مقر ای اف سی برگزار شد ابتدا نام استقلال از گلدان بیرون آمد و آبی‌ها به عنوان اولین تیم، السد قطر را به عنوان حریف مرحله یک چهارم نهایی شناختند. با این قرعه پرسپوليس هم با تیم الدحیل دیدار خواهد کرد که در این فصل سه‌گانه فوتبال قطر را برده است. السد در مرحله مقدماتی همگروه پرسپوليس بود و الدحیل همگروه ذوب‌آهن؛ به این ترتیب دو بازی مرحله یک چهارم نهایی بین حریفان ایرانی و قطری برگزار خواهد
برانکو ایوانکوویچ:
یحیی شاگرد خودم بوده و از او و تفکراتش شناخت کافی دارم و خیلی خوشحالم که می‌بینم او در چند سال حضورش در عالم مربیگری هم مانند زمان حضورش در دوران بازیگری کارنامه خوبی دارد و به هر تیمی که رفته کارنامه روشن و موفق داشته و در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است
تقابل اندیشه‌های این دو مربی قطعاً جذاب خواهد بود اما از آنجا که خودم در پرسپوليس بودم و تجربه یحیی را بیشتر از فرهاد می‌دانم، شانس برد پرسپوليس را خیلی بیشتر می‌دانم و
اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار شهرآورد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی خود را در خصوص مسابقه شهرآورد تهران اعلام کرد.ش

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپوليس و به نقل از فدراسیون فوتبال، متن  رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران در فصل 98 – 99 به شرح زیر اعلام شد:
نظر به حوادث به وجود آمده در مسابقه فی ما بین پرسپوليس و استقلال تهران مورخ 31/6/98 از هفته چهارم رقاب
بیست دیدار پرتماشاگر تاریخ لیگ قهرمانان آسیا متعلق به پرسپوليس و استقلال است
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که ۲۰ دیدار پرتماشاگ
به گزارش خبرگزاری تسنیم، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار تصویری از ورزشگاه آزادی، از ثبت رتبه‌های اول تا بیستم پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه خبر داد.
 
AFC در این پُست با انتشار تصویر ورزشگاه آزادی نوشت: آیا می‌دانید بیشترین حضور تماشاگران در این ورزشگاه بوده ا
آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی که سابقه حضور در تیم تراکتور را در کارنامه دارد، مورد توجهپرسپوليسی‌ها قرار گرفته و مدیران این تیم با او در دبی گفت‌وگو کردند.
رومه سان» پیش از اعلام رسمی از پیوستن او به پرسپوليس با قراردادی ۶ ماهه خبر داده است.
باید منتظر ماند و دید این ادعای رومه انگلیسی چه زمانی به صورت رسمی از سوی باشگاه پرسپوليس اعلام می شود.
خبرورزشی
اکبر صادقی، کاپیتان شهر خودرو تیمش را شایسته کسب پیروزی مقابل پرسپوليس دانست.
اکبر صادقی پس از برد یک بر صفر شهر خودرو مقابل پرسپوليس گفت: بازی خوبی ارائه کردیم و مزد زحمات خود را گرفتیم.  تیم ما در این بازی و در همه نقاط زمین برتر از حریف بود. پرسپوليس تیم خوبی است، اما نیاز به این برد داشتیم. همه تلاش خود را به خرج دادیم و به خوبی حریف را آنالیز کردیم. خدا هم کمک کرد و در آخرین لحظات سه امتیاز را کسب کردیم.وی افزود: همه تلاش ما برای کسب این برد
 به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپوليس، با توجه به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپوليس، این باشگاه در نظر دارد جشن پوکر قهرمانی را با حضور کلیه اعضای باشگاه، تیم و همه کسانی که در این چهار قهرمانی نقش داشتند برگزار کند.
در همین راستا و با نظر دکتر مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپوليس، از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که نقش بسیار زیادی در رسیدن به چهار قهرمانی متوالی داشتند و همچنین گابریل کالدرون و همکارانش دعوت شده تا در این جشن
بازیکنان تیم پرسپوليس جشن قهرمانی جام حذفی را در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار کردند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با نتیجه ۱-۰ از سد داماش گذشتند و به ششمین قهرمانی خود در جام حذفی رسیدند. جشن پرسپوليسی ها دقایقی پس از سوت پایان برگزار شد و اعضای تیم با لباس سفید منقش به عدد ۶ روی استیج رفتند و پس از گرفتن عکس یادگاری، جام را بر بالای سر بردند.
 
این نخستین باری بود که پرسپوليس در ۶ جشن قهرمانی اخیر خود، لباس سفید می‌پوشید و همین موضوع سبب شد تا تص
ترافیک در برنامه اسفند ماه پرسپوليسبه چه صورت است

تیم پرسپوليس از تاریخ 4 اسفند تا 25 اسفند، شش بازی در لیگ و آسیا انجام خواهد داد.




]به
گزارش "ورزش سه"، برنامه نیم فصل دوم لیگ هجدهم امروز توسط سازمان لیگ
اعلام شد و بر این اساس، نیم فصل دوم از 15 بهمن آغاز می شود و در تاریخ 26
اردیبهشت به خط پایان می رسد. تیم های حاضر در لیگ قهرمانا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات ایران تیم مشاوران مدیریت ایران دنیای افتر افکت من مهدی دارآفرین kishsara حافظانه امیرمحمد لطفی پور افکار معلق زندگی من و همسرم ساخت کمد و قفسه