نتایج جستجو برای عبارت :

کدام از ویژگی های زیر برای یک ماده خاصیتی فیزیکی بوده است

نفوذ فقه در قوانین ایران، خیلی بیشتر از چیزیه که بشه تصورش رو کرد! این رو به راحتی از قانون مجازات اسلامی میشه فهمید. جایی که قانون گذار تا تونسته، تک تک جرایم و مجازات هاي فقهی رو نام برده و تدوین کرده. اما باز هم براي این که خیالش راحت بشه، در يک ماده کلی، به اسم ماده 638 قانون مجازات اسلامی تعزيرات، هر چیزی رو که ممکن بوده از قلم بندازه، به صورت کلی جرم انگاری کرده تا خیال همه از بابت اجرای احکام اسلامی راحت بشه!
ادامه مطلب
فیبر يکی از مواد مغذی است که پایه ای گیاهی داشته و در دسته خوراکی هاي کربوهیدرات دسته بندی می شود. مصرف غذاهاي دارای فیبر براي بدن ضروری است زيرا که این ماده در برابر آنزیم هاي روده مقاوم بوده و هضم نمی شود و در روده آبی زیادی را جذب می کند در نتیجه در هضم غذا ها و بهبود عملکرد دستگاه گوارش موثر است.
فیبر دارای دو نوع محلول و نامحلول است، فیبر محلول حالت ژل داشته و به عنوان قوام دهنده عمل می کند در حالی که فیبر نامحلول می تواند تا 20 برابر وزن خود
دانلود پرسشنامه تنیدگی والدینی psi آبیدین با نمره گذاری، تفسیر،روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 119 سوالی در قالب فایل ورد word و با فرمت docx
دانلود پرسشنامه تنیدگی والدینی psi آبیدین با نمره گذاری، تفسیر،روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 119 سوالی در قالب فایل ورد word و با فرمت docx
 
 
 
به منظور جمع آوری اطلاعات در این تحقیق از  پرسشنامه شاخص تنیدگی والدینی (PSI) استفاده شد. شکل شاخص تنیدگی والدین این پژوهش ،به عنوان شک
در بجث عقود و قراردادها با دو نوع از عقود مواجه می شویم.
بعضی از عقود در قانون تعریف شده و نام مشخصی نیز به آنها داده است.مانند عقد بیع , عقد رهن , عقد اجاره , عقد کفالت , . که به این عقود عقود معین گویند.
اما بعضی از عقود شامل هیچ يک از عقود معین نمی شود. مثلا طرفین معامله طبق ماده ده قانون مدنی که در ذیل آن را بیان خواهم کرد بک قرار داد می نویسند و این قرارداد جز هیچ کدام از قراردادها و عقود معین نمی باشد که به آن غقود نامعین گویند.
 
ماده 10 قانون م
خیلی مواقع بوده که افراد، از سر عصبانیت یا دلخوری، شخص دیگه ای رو تهدید کردن که ضرری بهش می رسونن و بلایی سرش میارن!
و البته در اکثر مواقع هم شخص تهدید کننده بعد چند ساعت حتی یادش میره که چنین کاری رو انجام داده و تهدید شونده هم این مساله رو پیگیری نميکنه! در حالی که قانون گذار، این کار رو يک جرم میدونه و در ماده 669 قانون مجازات اسلامی تعزيرات، در موردش صحبت کرده!
براي ادامه متن کامل، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
 
تعریف کود : هر ماده معدنی یا آلی یا بیولوژيکی که مواد مغذی دارد که باروری خاک را افزایش می‌دهد و همچنین درمان گیاهی ، کیفیت و بازده کم کود را افزایش می‌دهد .
کود ارگانيک که به عنوان کود ارگانيک نیز شناخته می‌شود، از يک منبع طبیعی بدون کوچک‌ترین ماده افزودنی مصنوعی سرچشمه می‌گیرد . در حقیقت ، این نوع کودهاي شیمیایی بر پایه کربن بودند و باقی مانده مواد زنده یا مرده بودند . پسماندهاي گیاهان ، ضایعات حیوانی و یا ترکیبی از هر دو کودهاي آلی هست
كوتاه درباره اتیمولوژی (ریشه شناسی) واژه آدم
نویسنده:دكتر ویدا (دانا كامران)
آدم از ریشه عبری (آدوم) مشتق شده و معنای آن زمین شخم زده شده یا زمین انسانهاست.از سویی دیگر در قرآن كریم و در سوره مباركه الرحمن خداوند ماده خلقت انسان را "صلصال كالفخار" معرفی فرموده است(خلق الانسان من صلصال كالفخار). از این دو مطلب می توان اینطور نتیجه گرفت كه آدم به راستی هویتی پویا ، استحاله پذیر و كیمیاگرانه است،همچنان كه زمین كشاورزی براي بذر پاشی و برداشت
سفیداب روشور معجزه زیبایی – سفیداب اصلی حلما
فواید سفیداب روشور از طب قدیم شناخته شده و مورد توجه بوده است . اساسا تولید این محصول سنتی بر پایه طب اسلامی و دستورالعمل پزشکان تمدن بزرگ ایران قدیم بوده است . اروپا با این همه پیشرفت در سالهاي اخیر امروزه علاقه مند به استفاده از این محصول است ؛ چرا که محصول سنتی را از محصولات شوینده و پاک کننده شیمیایی ترجیح می دهند .کدام ماده است که جلو چشم انسان ، سلول هاي مرده را از پوست می برد ؟ کدام ماده است ک
 پیاز از گذشته ماده‌ی غذایی پرطرفداری بوده. در حقیقت اسناد و مدارک تاریخی نشان می‌دهد پیاز براي مصریان باستان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و آن‌ها این ماده‌ی غذایی را به خاطر ساختار لایه لایه اش که شکلی متمرکز دارد، نمادی از جاودانگی می‌دانستند. البته نمی‌توانیم به شما قول دهیم که با خوردن پیاز به زندگی جاودانه دست پیدا خواهید کرد، اما به شما اطمینان می‌دهیم که مصرف این ماده‌ی غذایی کیفیت زندگی شما را بالا خواهد برد.
پیاز سرشار از
کانال تلگرام دمنوش هاي گیاهی که به شما معرفی ميکنم در خصوص معرفی بهترین دمنوش هاي گیاهی شرکت نیوشا است و شما میتوانید دمنوش مورد نظر خودتون رو در این کانال جستجو کنید.
این دمنوش ها هر کدام يک خاصيتي دارند و شما میتوانید بر اساس خاصیت هر کدام دمنوش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از ان استفاده کنید.
سعی کیند قبل از انتخاب دمنوش مشاوره لازم را بگیرین.
سه راه ماده پلی اتیلن
سه راه ماده پلی اتیلن يکی از پر کاربرد ترین اتصالاتی است که می توان در صنعت لوله کشی و آبیاری در بخش هاي مختلف با لوله و اتصالات پلی اتیلنی نام برد. اما شاید بسیاری از شما این سوال را دارید که چرا سه راه ماده نام گرفته ؟ تنها دلیل ماده  نام گرفتن این اتصال دارا بودن رزوه هاي درونی  می باشد که باعث متصل شدن به يک اتصال ماده میشود که رزوه هاي خارجی دارد.
يکی از دلایل محبوبیت لوله و اتصالات پلی اتیلن جنس آن می باشد که ويژگي هاي
تمامی فایل هاي مورد نیاز آزمون اصلح براي مهارت آموزان ماده ۲۸
 
نمونه سوالات و منابع آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28
  دانلود جزوه و نمونه سوالات روانشناسی تربیتی سیف و سانتراک براي مهارت آموزان ماده ۲۸ براي آمادگی آزمون اصلح
 
 
 
جزوه و نمونه سوالات روان شناسی سانتراک براي آزمون اصلح براي مهارت آموزان ماده ۲۸
 
 
 
 
 
 
 
  دانلود جزوه و نمونه سوالات اخلاق حرفه ای قراملکی براي مهارت آموزان ماده ۲۸ براي آمادگی آزمون اصلح
 
جزوه و نمونه سوال
 اداره امور ساختمان‌ 
 
فصل دوم‌: اختیارت و وظایف مدیر یا مدیران‌ 
ماده ۱۴ ـ مدیر یا مدیران مسؤول حفظ و اداره ساختمان واجرای تصمیمات مجمع عمومی می‌باشند. 
ماده ۱۵ ـ اصلاحی مصوب ۲۸/۱۰/۱۳۵۳ ـ تعداد مدیران بایدفرد باشد و مدت مأموریت مدیر یا مدیران دو سال است ولی‌مجمع عمومی می‌تواند این مدت را اضافه کند و انتخاب مجددمدیر یا مدیران بلامانع خواهد بود. 
ماده ۱۶ ـ در صورت استعفا، فوت‌، عزل یا حجر مدیر یامدیران قبل از انقضای مدت‌، مجمع عمومی فو
تعداد: ۶
قیمت: ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان
توضیحات: 
۶ عدد بوقلمون که يکی نر و بقیه ماده هستند. ماده ها دوتاش کرچ شدن که به علت سردی هوا نخوابوندم. سه تای دیگه هم تخم می کنن. نر هم بالای ۱۲ کیلو وزن داره. در شرایط کاملا طبیعی بزرگ شدن.
موقعیت: اهر
شماره تماس: 09148862407
تمامی فایل هاي مورد نیاز آزمون اصلح براي مهارت آموزان ماده ۲۸
 
نمونه سوالات و منابع آزمون اصلح مهارت آموزان ماده 28
  دانلود جزوه و نمونه سوالات روانشناسی تربیتی سیف و سانتراک براي مهارت آموزان ماده ۲۸ براي آمادگی آزمون اصلح
 
 
 
جزوه و نمونه سوالات روان شناسی سانتراک براي آزمون اصلح براي مهارت آموزان ماده ۲۸
 
 
 
 
 
 
 
  دانلود جزوه و نمونه سوالات اخلاق حرفه ای قراملکی براي مهارت آموزان ماده ۲۸ براي آمادگی آزمون اصلح
 
جزوه و نمونه سوال
خواص عسل و زعفران کدام اند؟!
آهوتا | سه شنبه نهم دی ۱۳۹۹ | :13
عسل و زعفران هم مانند بسیاری از نوشیدنی هاي خوش طعم و پر خاصیت که با ترکیب مواد مختلف به وجود می آیند، يکی از بهترین گزینه هايی می باشد که سرشار از مواد مغذی بوده و ترکیب فوق العاده عسل و زعفران باعث می شود که خواص آن ها در کنار هم چند برابر شود.
زعفران چیست؟
زعفران گیاهی شگفت انگیز، زیبا و معطر است که این صفات موجب شده توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کند. عطر سحر انگیز و مزه دلپ
تصرف در معنای حقوقی، به معنای تسلط فرد بر مال و انجام هر کاری که دوست داره، با اموال خودش هست. اما وقتی صفت عدوانی (غیر قانونی، مانه) کنار کلمه تصرف قرار میگیره، معنای اون رو هم کمی تغییر میده و ماده 690 قانون مجازات اسلامی تعزيرات، سعی داره درمورد این موضوع توضیح بده.
ادامه مطلب
دانشمندان دهه ها وقت صرف کرده اند تا ماهیت ماده ی تاريک در کیهان را تشخیص دهند. 
اما محاسبات يک دانشمند ناسا نشان میدهد که سیاره ی ما ممکن است تمام این مدت  توسط این ذرات مرموز احاطه شده باشد. به حالت رشته ای دراز نامرئی مانند تارهاي مو که از سطح زمین به سمت آسمان کشیده شده اند. 
این نظریه شگفت انگیز به نظر میرسد اما این فرضیه فقط بر پایه محاسبات خشک سوار است و در صورت تایید میتواند نهايتا به دانشمندان براي تشخیص مستقیم ماهیت پنهان ماده ی تاری
پلی استر يک ماده واقعاً مدرن و مصنوعی است. این دارای برخی از خواص منحصر به فرد و قوی ، آن را به مواد پایدار و با دوام است. پلی استر دارای انعکاس خوب و قابلیت رنگ آمیزی عالی است. این نیز روند جالب ایجاد اشیا در رزین پلی استر است که به شکل مایع است و تبدیل به ماده جامد می شود. من از پلی استر در ترکیب با سیم ، الیاف کنف ، فایبرگلاس و گچ براي ایجاد این کار استفاده کرده ام ، که بخشی از این مجموعه است در این ماده کار می کند
 
براي خرید مجسمه پلی استر اینجا
اداره امور ساختمان‌
 
فصل چهارم‌: حفظ و نگاهداری تعمیر بنا 
ماده ۲۶ ـ در صورتی که بین شرکاء توافق شده باشد که‌هزینه‌هاي نگاهداری يک قسمت از بنا یا هزینه نگاهداری وعملیات يک جزء از تأسیسات فقط به عهده بعضی از شرکاء باشد، فقط همین شرکاء مم به انجام آن بوده و در تصمیمات مربوط به‌این هزینه‌ها تعیین تکلیف خواهند نمود. 
ماده ۲۷ ـ مدیر یا مدیران به ترتیبی که مجمع عمومی تصویب‌می‌کند به‌منظور تأمین هزینه‌هاي ضروری و فوری‌، وجوهی به‌عنوان
شورای نگهبان لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث» را رد کردبه گزارش فارس، لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب جلسه ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی در جلسات متعدد شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نظر این شورا به شرح زير اعلام می‌شود:۱- در بند (ث) ماده يک، چنانچه معادل فارسی واژه‌هاي ریلی»، واگن» و تریلر» وجود دارد ذکر شود و الّا اشکال دارد.۲- در ماده ۳، واژه ضوابط»، ابها
قرارداد کار ساعتی با عنایت به تبصره يک ماده 35 و بند الف ماده 37 قانون کار از جمله قرارداد هاي موضوع ماده 7 این قانون می باشد . ضمن اینکه تعیین مزد و مزایای قانونی در تنظیم قرارداد با توافق طرفین می باشد . کارگرانی که به این ترتیب کار می کنند باید به نسبت ساعات کار حداقل  هاي قانونی در مورد آنان رعایت گردد. ضوابط و مزایای مربوط به مزد ساعتی ، کارمزد ساعتی و کارمزد در آیین نامه مربوط به تبصره 2 ماده 35 قانون کار آمده است .
تبصره ۲ ماده 35 قانون کار - ضو
ماده مخدر سورچه یا سورچی چیست
ماده مخدر سورچه در واقع نام فریبنده‌ جدیدی است که براي مخدر هروئین و مشتقات آن انتخاب شده و به عنوان سور و سات مهمانی‌ها و جمع‌هاي پرعیش مورد استفاده قرار می‌گیرد. سورچه با سرخوشی شروع شده و به اختلالات حاد روانی ختم می‌شود.
 
ادامه مطلب
يک لپ تاپ با لپ تاپ دیگر نابرابر است. در مرحله مرور پیشنهادات در فروشگاه ها ، س basicالات اساسی بوجود می آیند: کدام لپ تاپ را بخریم؟ کدام يک براي برنامه من بهترین است و ارزش کدام يک را دارد؟ به هر حال ، امکانات زیادی وجود دارد و هر کاربر نیازهاي مختلفی دارد.
ادامه مطلب
از مصالحی که در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع به کار می رود می توان پودر سنگ را نام برد. پودر سنگ ماده ای است که از خرد کردن و کوبیدن سنگ هاي مختلف به دست می آید. از این ماده بیشتر در صنایع عمرانی استفاده می شود ولی پودر سنگ کاربردهاي متنوع دیگری نیز دارد. تولید پودر سنگ بعد از استخراج سنگ هاي بزرگ از معادن و به وسیله فک هاي قدرتمند سنگ کوب انجام می شود. سنگ ها در چندین مرحله کوبیده می شوند تا کاملا ذرات سنگ ها به اندازه مطلوب برسند.
از کاربردهاي
قوچ
همان طور که همه ما انسان ها از دو جنس نر و ماده خلق شده ایم همه موجودات هم از دو جنس خلق شده اند. و این زیبایی خلقت است. تکامل و ادامه نوع حیات هم به همین نوع خلقت بستگی دارد. در قبل گفتیم که گوسفندان هم به دو جنس نر و ماده تقسیم می شوند. که براي شناخت بهتر نوع نر به آن قوچ گفته می شود. گوسفندان را براي تولید گوشت و شیر پشم پرورش می دهند. البته نژاد گوسفند به این که چه محصولی از آن را می خواهند مهم است. در محل هايی که گوسفندان را براي گوشت پرورش می
 فصل اول- تعاریف و اصول کلی
 ماده 1- کلیه کارفرمایان ، کارگران ، کارگاه ها ، موسسات تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند .
ماده 2- کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند .
ادامه مطلب
با سلام خدمت دوستان گرامی
دلایل رها کردن تخم ها وبلندشدن متوالی ماده از روی تخم
يکی از اصلی ترین دلایل این امر دادن مکملهاي بیش ازحد و با طبع گرم که بعضی از پرورش دهندگان قبل از جفت کردن براي آماده شدن،پرنده هايی که آماده نیستن انجام میدهند و تلاش می کنند ماده را با دادن دان وتغذیه و انواع مکملهاي گرم وقوی آماده جفت کنند
این مواد باعث مستی کاذب ماده میشود و در نتیجه در دوران تخم گذاری ماده هايی که با این روش آماده شدند درست روی تخم ها نمیخواب
 بعد از این که میش به سن بلوغ جنسی رسید، کار دستگاه تناسلی حیوان ماده با يک جریان منظم دوره ای به نام سيکل تناسلی یا چرخه فحلی شروع می شود.  فحلی به حالتی می گویند که در آن حالت حیوان ماده آماده ی پذیرش و طلب دام نر است .
ادامه مطلب
پرسشنامه آلکسی تایمیا (مقیاس 20 ماده ای آلکسی تایمیا تورنتو TAS-20 ) فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 2حجم فایل: 165 کیلوبایت  
  پرسشنامه آلکسی تایمیا (مقیاس 20 ماده ای آلکسی تایمیا تورنتو TAS-20 )
این پرسشنامه 20 سواله متشکل از سه مقیاس می باشد که شامل: 1- دشواری در شناسایی احساسات (DIF). این مقیاس شامل 7 ماده میباشد (14-13-9-7-6-3-1) که توانایی آزمودنی در شناسایی احساسات و تمایز میان احساسات با حس هاي بدنی را ارزیابی ميکند. 2- دشواری در توصیف ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

اسپلنج حیات طیبه خاموش فروشگاه کادویی softgostar دنیاموزیک ماینر کسری نیری معرفی هتل ها و جاهای دیدنی کیش دکتر مسعود داوودیان متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های دندانی و فک