نتایج جستجو برای عبارت :

کانال پروکسی ایتا

پیام رسان ايتا یکی از رقبای اصلی تلگرام در ایران هست و در همان ابتدا هم لیستی از بهترین کانال های خود را برای عضویت کاربران ايتا ایجاد کرده است، ما در این مطلب لیست این گرو ه ها رو برای عضویت شما عزیزان قرار میدیم،
این کانال های پیام رسان ايتا با موضوعات مختلف هست و شما میتونید با توجه به علاقه خودتون عضو یکی از این کانال ها بشین.
شما هم میتونید در بخش نظرات نام کانال و لینک کانالتون رو بزارین

کانال خبری ايتاکانال طنز و سرگرمی ايتاکانال ورزش
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است. امروزه بواسطه فیلترینگ تلگرام و استفاده مردم از پروکسي ها شرکت تبلیغاتی ماکان اقدام به راه اندازی چند پروکسي قوی برای تلگرام کرده که در حال حاضر یکی از آنها بیش از 2 میلیون و یکی دیگر نیز بیش از 1 میلیون عضو دارد. همانطور که اجتمالا قبلا دیده اید زمانیکه شما به یک پروکسي تلگرام متصل می‌شوید یک کانال تلگرامی به شما نمایش داده می‌شود.
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است. امروزه بواسطه فیلترینگ تلگرام و استفاده مردم از پروکسي ها شرکت تبلیغاتی ماکان اقدام به راه اندازی چند پروکسي قوی برای تلگرام کرده که در حال حاضر یکی از آنها بیش از 2 میلیون و یکی دیگر نیز بیش از 1 میلیون عضو دارد. همانطور که اجتمالا قبلا دیده اید زمانیکه شما به یک پروکسي تلگرام متصل می‌شوید یک کانال تلگرامی به شما نمایش داده می‌شود.
طبق بررسی های آماری به دست آمده از مقایسه بازدید مطالب بین دو کانال مشابه با مدیریت واحد در دو پیامرسان ايتا و سروش، گرچه اعضای اسمی برخی کانال های سروش بیشتر از ايتا است، لکن بازدید مطالب در ايتا به مراتب بیشتر است.
این تحقیقات نشانگر این است که سروش ریزش زیادی داشته است و ايتا بهتر توانسته است کاربران موجود خود را حفظ کند. بعبارتی سروش گذشته خوبی داشته و ايتا آینده خوبی خواهد داشت.
اگر شما نیز مایلید این تحقیقات را خودتان انجام و از نتیجه ا
چندی است که ايتا از سامانه تحت وب خود به نام ايتا یار» رونمایی کرده است که قابلیت های جالبی را درون خود تعبیه کرده است.
در این سامانه، ادمین کانال میتوانند مطالبی را به صورت زمان دار و با جزئیات قابل تنظیم، به کانال خود ارسال کند. این قابلیت برای ادمین هایی که سفر خارجی یا مشغولیت فراوان دارند مفید است. همچنین کانال دار هایی که چندین کانال دارند، می توانند در اوقات فراغت روزانه مطالب را تنظیم کرده و وارد زمان بندی کنند.
ادامه مطلب
شما می توانید در کانال رسمی نویسنده( حامد اصغرزاده) در ايتا با لینک
@hamedasgharzadeh   عضو شوید و برای راحتی داستان ها را با فایلpdf
داشته باشید . عضو شوید و ما را دنبال کنید این وبلاگ را به دوستان خود هم معرفی کنید 
همچنین نظرات شما هم می تواند به ما در ادامه ایث راه کمک کند 
 
با تشکر 
یکی از پول ساز ترین روش های درآمد از تلگرام ساخت پروکسي تلگرام, شما میتوانید از این روش به چندین شیوه درآمد کسب کنید و تنها چیزی که نیاز دارید کمی سرمایه و دانش ساخت پروکسي تلگرام میخواد.
شما میتوانید در تلگرام یک کانال ایجاد کیند که فعالیت در اشتراک گذاری پروکسي تلگرام است و چندین تا پروکسي ایجاد کنید و در جا های مختلف پخش کنید و کانال اسپانسرینگ پروکسي رو هم کانال خودتون رو بگذارید. بعد از افزایش کاربران پروکسي تان شما شاهد این هستید که مم
کانال رسمی اطلاع رسانی ايتا لحظاتی پیش اینطور اعلام کرد:
اطلاعیه مهم:با گذشت بیش از نُه ماه از فرایند واگذاری شناسه کانال‌های تلگرام در ايتا، تعداد زیادی از صاحبان کانال برای دریافت شناسه خود اقدام نموده‌اندبدینوسیله به اطلاع می‌رساند مهلت درخواست شناسه‌ی کانال‌هایی که در تلگرام بیش از 5k عضو دارند و شناسه آن‌ها در ايتا توسط سایر کاربران ثبت شده است پانزدهم آذرماه 1397» به پایان می‌رسد و پس از این تاریخ هیچ درخواستی پذیرفته نمی‌شودت
در روزهای اخیر و پس از راه افتادن شایعه ای نادرست در مورد ايتا مبنی بر اینکه بدون اجازه کاربر از او عکس می گیرد، رتبه ايتا در کافه بازار و مایکت بالاتر رفت.
این یعنی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
برخی کانال های تلگرامی می خواستند از این مطلب به نفع تلگرام جاسوس و به ضرر پیامرسان بومی ايتا استفاده کنند اما نمی دانستند بااینکارشان ايتا را بیشتر به دیگران معرفی کرده اند و محبوبیت اش را بین طرفدارانش بیشتر کرده اند! نکن آقا؛ ای کاش بجای اینکه منف
 
جهت اطلاع سریع از دروس ، دریافت صوت کلاس ها ، در کانال و گروه استاد حسینی نسب در ايتا عضو شوید ( اکثر فعالیت ها در کانال و گروه میباشد )
 
آدرس کانال در پیام رسان ايتا : HoseiniNasab@
 
 
لینک کانال استاد حسینی نسب در ايتا
 
 
لینک گروه شاگردان استاد حسینی نسب در ايتا
کانال های ايتا
کانال من یک طلبه ام
https://eitaa.com/talabe_am
کانال درس اصول 1 الموجز استاد حسین بغدادی
https://eitaa.com/almujazbaghdadi
کانال درس اصول 2 اصول مظفر استاد حسین بغدادی
https://eitaa.com/OSTADBAGHDADI
کانال استاد بغدادی (سایر صوت ها و فایل ها مرتبط)
https://eitaa.com/Baghdadi
در این پست قصد داریم فراتر از لفاظی سایت های زرد و مطالب مغرضانه، بین ممبرهای چند کانال پرطرفدار در دو پیامرسان ايتا و سروش مقایسه کنیم تا میزان اقبال مخاطبان به این دو را محک بزنیم و بفهمیم کدامیک کانال های پرجنب و جوش تری دارند.
رنگ سبـــز نشانگر برتری از حیث تعداد ممبرها نسبت به ستون کنار هر کانال است:


نام کانال
ممبرهای ایتـــا
ممبرهای سروش

منتسب به سایت آیه الله ای
63.755
26.9965

بدون سانسور
32.456
5.660

فارس نیوز
52.909
144.138

دلنوشته های یک طل
بسم الله الرحمن الرحیم
گام به گام کامل ریاضی هفتم برای تمامی فصل های کتاب. حل تمامی تمرین ها , کار در کلاس ها و فعالیت های کتاب . 
 
 
گام به گام ریاضی هفتم
برای دانلود گام به گام ریاضی هفتم اینجا کلیک کنید
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------
کانال ما در پیامرسان ايتا : Gambegam_padars@
برای ورود به کانال ما در ايتا اینجا کلیک کنید
پروکسي های تلگرامی ضد فیلتر و پر سرعتبدون اسپانسر و قوی
پروکسي ضد تحریم
پروکسي MTProto
پروکسي Socks
کانال پروکسي های تلگرام :t.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtel
@proxyMtel
با عضویت در کانال ما بصورت روزانه پروکسي های پر سرعت و قوی تلگرام را دریافت کنید
با سلام.
دوستان اولین شبکه اجتماعی میهن پروکسي افتتاح شد به نام وطن پروکسي (میهن پروکسي سابق)
میتوانید از این پس ما را در پیام رسان ايتا دنبال کنید.
 
***لینک ايتا***
 
بزودی تلگرام وبلاگ ما هم راه اندازی میشود به نام وطن پروکسي.
تغییر نام بزودی انجام خواهد شد.
ارائه پروکسي شخصی تلگرام (اختصاصی)
سرعت بالا مخصوص دانلود و آپلود
بدون قطعی
امکان عیب یابی 
کاملا اختصاصی 
کاملا امن 
نسل جدید پروکسي تلگرام .
آیدی کانال : @ProxiesGramآدرس اینترنتی کانال : https://t.me/proxiesgram
⁦⁩اطلاعیه مهم┄┅═══✼✼═══┅┄⁦معرفی کانال های ارتباطی مجریان #طرح ملی حفظ جزء 30 در پیام رسان ها┄┅═══✼✼═══┅┄ علاقمندان به فعالیت در زمینه حفظ قرآن مخصوصا مجریان طرح حفظ جزء 30 می توانند ضمن عضویت در کانال های این طرح، سوالات، پیشنهادات و گزارش فعالیت های ارزشمند خودتان در زمینه حفظ جزء 30 را به همراه تصاویر دانش آموزان و تصویر کاربرگ های کلاسی را در پیام رسان های مختلف به آی دی hafezanjoz30@ ارسال نمایند تا در کانال های طرح بارگذاری شود
کانال پرسپولیسی ها در کانال روبیکا با مدیریت علیرضا رجایی یک کانال بسیار کامل از انواع اخبار ها و حواشی های پرسپولیس است و ما از شما دعوت میکنیم تا به این کانال بپیوندید و از آخرین اخبار ها خبردار شوید 
 
 
لینک کانال: https://rubika.ir/persepolisi_ha
 
دریافت فیلم معرفی (تیزر)
برای مشاهده همه قسمتها و دریافت نسخه سریالی به کانال سروش، ايتا یا سایت مراجعه نمایید.
پویانمایی پاییز گرم به دو صورت سریالی و سینمایی در پائیز سال ۱۳۵۷ نوجوانی روستائی برای یافتن پدرش راهی تهران می‌شود. او در تهران با ماجراها و اتفاقاتی غیرمنتظره مواجه می‌گردد. ماجراهایی که با پیچ و خم‌ها و حوادث گوناگون به انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ختم می‌گردد.
#تصویری #پویانمایی #پاییز_گرم #معرفی- بنصره»
پیوند کانال: Sapp.ir/BeNasreh
مش
کانال تلگرام فیلم خارجی بدون سانسور
www.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.
کانال فیلم بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم خارجی صحنه دار و دوبله شده در تلگرام خارجی,کانال تلگرام فیلم .
کانال فیلم های صحنه دار خارجی بدون سانسور
www.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.
کانال تلگرام فیلم خارجی,کانال تلگرام فیلم خارجی صحنه دار,کانال فیلم های بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم .
کانال تلگرام دانلود فیلم های خارجی بدون .
en.monee.co ›
کانال تلگرام فیلم خارجی بدون سانسورwww.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.کانال فیلم بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم خارجی صحنه دار و دوبله شده در تلگرام خارجی,کانال تلگرام فیلم .کانال فیلم های صحنه دار خارجی بدون سانسورwww.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.کانال تلگرام فیلم خارجی,کانال تلگرام فیلم خارجی صحنه دار,کانال فیلم های بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم .کانال تلگرام دانلود فیلم های خارجی بدون .en.monee.co › .کا
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ايتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
Mtproto چیست؟
پروتکل MTProto یکی از ویژگی های تلگرام هست در جدید ترین آپدیت ها اون را معرفی کرد, بعد از فیلترینگ تلگرام تنها راه مردم برای استفاده از تلگرام لینک های پروکسي بود که از  پروتکل MTProto استفاده میکردن. برای استفاده از پروکسي‌های MTProto می‌توانید از ارایه دهندگان این نوع پروکسي، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید که اکثرا در قالب یک لینک هست و با کلیک بر روی آن اطلاعات مورد نیاز بصورت اتوماتیک در این بخش وارد می‌شود.
 
آموزش ساخت Mtproto
در این 
مدیریت مجموعه کانال های زیر در شبکه های اجتماعی با بنده هست
 
در ايتا و سروش و
 
بیشترین فعالیت در ايتا می باشد
 
لینک کانال ها 
 
عمو
http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
 
فروشگاه کالای فرهنگی سالم ( فرسا کالا
 
http://eitaa.com/joinchat/3977052169Ca4ed20253b
 
کانال سرباز کوچک ( مدیریت مشترک بنده و استاد سرلک)
 
http://eitaa.com/joinchat/4043767811C8fb3e3de4a
امروزه تلگرام به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده و بنا به اعلام تیم مدیریت تلگرام، نزدیک به 30 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. 
بعد از گسترش تلگرام کانال هایی تحت عنوان لینکدونی ایجاد شد تا به معرفی کانال ها ،گروه ها و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی بپردازد. این کانال ها یکی از راه های افزایش ممبرهای کانال ها و گروه هاست. 
حال با ما همراه باشید تا بهترین کانال های لینکدونی تلگرام را برايتان معرفی نمای
ممبر پراکسی را از کجا تهیه کنیم؟برای خرید ممبر پروکسي کانال ها و سایت های مختلفی وجود دارد. اما یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت های فروش ممبر پروکسي سایت ما است. شما در این سایت می توانید با شماره تماس  ذکر شده در پایین وب سایت تماس بگیرید، به اپراتور متصل شده و مدارک فنی را داخل تلگرام دریافت کنید. همچنین نمونه کارها هم بهتون ارسال میشود . در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی می توانید با کارشناسان و پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. پس هیچ ن
امروزه تلگرام به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده و بنا به اعلام تیم مدیریت تلگرام، نزدیک به 30 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. 
بعد از گسترش تلگرام کانال هایی تحت عنوان لینکدونی ایجاد شد تا به معرفی کانال ها ،گروه ها و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی بپردازد. این کانال ها یکی از راه های افزایش ممبرهای کانال ها و گروه هاست. 
حال با ما همراه باشید تا بهترین کانال های لینکدونی تلگرام را برايتان معرفی نمای
فروشگاه های بله       عضو  ۹.۰۰۰ نفرموضوع کانال : معرفی کانالهای فروشگاهی ble.ir/storesهزینه : ۱۰.۰۰۰ تومانتوجه : بنر های منتشر شده در این کانال دائمی می باشند.
کانال یاب               عضو  ۸.۰۰۰  نفرموضوع کانال : معرفی کانالهای بله ble.ir/channeهزینه : ۱۰.۰۰۰ تومانتوجه : بنر های منتشر شده در این کانال دائمی می باشند.
جوک                   عضو :  ۲۳.۵۰۰ نفرموضوع کانال : لطیفه ، طنز و سرگرمی ble.ir/jokojهزینه : ۱۵.۰۰۰ تومان
ضروری و مهم         عضو : ۲۱.۵۰۰ نفر
اموزش #ساخت #پروکسي #MtProto با کانال اسپانسری بر روی سرور 
کد های زیر را بترتیب وارد کنید:git clone --recursive https://github.com/TelegramMessenger/MTProxy.git && cd MTProxy
curl -s https://core.telegram.org/getProxySecret -o proxy-secret
curl -s https://core.telegram.org/getProxyConfig -o proxy-multi.conf
head -c 16 /dev/urandom | xxd -ps
خب حالا سکرت رو بهتون میده , سکرت رو کپی کنید و یکجا نگهش داریم چون لازمش داریم 
سپس کد زیر رو بفرستین
makeحالا باید فایل mtpproto-proxy رو کپی کنیم برای اینکار دستور زیر رو وارد کنیدcp objs/bin/mtproto-proxy /usr/local/bin
خب الان با دستور ز
ساخت پروکسي MTPROTO در سرور لینوکس و ویندوز برای تلگرام ، با سورس اصلی تلگرام + تنظیم کانال اسپانسری 
 
شما میتوانید پروکسي های خود را داخل کانال ها تبلیغ کنید و در پروکسي خود عضو بگیرید و محصول یا کانال خودتون را تبلیغ کنید.
شاید این پروکسي یکی از بهترین روش های تبلیغاتی باشه.
 لطفا به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مرکز فروش آنتی ویروس ESET در ایران تعمیر پکیج مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت فروش شارژ و اینترنت با تخفیفی ویژه U just know everything (60%) هر چیزی که نیاز دارید درس بلاگ مکاشفه درون ( چشم سوم ) فوتبال خراسان در دهه ۸۰