نتایج جستجو برای عبارت :

کارنامه 15اذر98قلم چی

به نام خدا
مجموعه کارنامه‌ عملکرد دو ماهه دانش‌آموزان روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ به خانواده‌های محترم تحویل داده شد. این مجموعه شامل کارنامه‌های آزمون‌های آزمایشی اخیر، کارنامه انضباطی شرکت در برنامه‌های مجازی و نمرات ثبت شده (درس به درس) در این ایام و موارد دیگر بود. بیش از نیمی از اولیا با حضور در مدرسه ضمن تحویل کارنامه در رابطه با وضعیت دانش‌آموزشان با مشاور محترم پایه، آقای نوری گفت‌وگو کردند.
شایان ذکر است که موارد د
با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات و آرزوی توفیق روزافزون برای اولیای محترم و گرانقدر، بدین وسیله به اطلاع میرساند انشاالله روز چهارشنبه 3 اردیبهشت از ساعت 9 تا 13 کارنامه های عزیزان پایه دوازدهم، در محل مدرسه توزیع می‌گردد.خواهشمندیم اولیای عزیز جهت دریافت کارنامه، حتما در این بازه زمانی، تشریف بیاورند.
سلام دوستان امروز دوشنبه 15 خرداد 96 نتایج کنکور ارشد اعلام شد.
تو تلگرام خبرهای خوبی واسم ارسال شد که به مرور کارنامه دوستانی که واسم میفرستن رو تو همین پست قرار میدم
لطفا با ذکر درصد ها و معدل رتبه خودتون رو اعلام بفرمایید
به مرور کارنامه ها تکمیل خواهند شد
ادامه مطلب
کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد : کارنامه نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر شد و داوطلبان می توانند با شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنند.
کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد
به گزارش دانشگاهیان، فهرست اسامی ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری (نیمه متمرکز سال ۹۸) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ۷ شهریورماه منتشر شد که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر، ۹ هزار و ۴۰۴ نف
نمونه کارنامه قبولی کنکور سراسری 94 رشته ریاضی
منطقه 1
حدود رتبه (0 تا 500)
کارنامه مهندسی شیمی -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی مکانیک -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه فیزیک -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی صنایع -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی برق -دانشگاه تهران-روزانه
کارنامه مهندسی عمران -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کا
با سلام اینبار  طرح لایه باز کارنامه تحصیلی برای مقاطع مختلف ابتدایی ، راهنمایی ، و دبیرستان را در ۴ طرح متفاوت قرار دادیم که شما هم اکنون میتوانید با دانلود این طرح لایه باز ( psd ) و ویرایش حروف و ارقام مورد نظر کار نامه دلخواه خود رو داشته باشید. همچنین خطوط و کادر ها همگی لایه باز می باشند که قابل تغییر نیز هستند. ویدئو کامل صفر تا صد آموزشی هم به پکیج افزوده شده که می توانید به راحتی به هر تعداد کارنامه طراحی کنید.
تنها وبسایت اصلی برای خرید
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارنامه سبز کنکور سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
حتما شما هم این روزها پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسریاصطلاح کارنامه سبز را شنیده اید. اکثر داوطلبان کنکور سراسری 98 در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاورهبا تعجب در رابطه با کارنامه سبز و یا همان کارنامه نهایی کنکور سراسری سوال
نرم افزار کارنامه میان نوبت ( رایگان)
این نرم افزار با استفاده از نرم افزار دانا میتواند به کمک آن اطلاعات را گرفته تا اسامی دانش آموزان و کلاسها در برنامه وارد کند
ویژگی های نرم افزار .
لینک دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار کارنامه میان نوبت
سادگی  انتخاب کلاس و انتخاب درس و ورود نمرات هم به صورت لیستی و هم انفرادی
ورود نمرات به صورت انفرادی
چاپ انواع کارنامه انفرادی کلاسی
چاپ کارنامه A5 با نمودار و میانگین درسی کلاس و رتبه کلاسی ، پایه ای ،
سال تحصیلی 99-98 با همه ی تلخی ها و شیرینی هایش برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم تمام شد و نتیجه زحمات و تلاش ها مشخص شد. به خاطر شرایط کرونایی کارنامه به صورت چاپی نخواهیم داشت، کارنامه ها به صورت عکس با فرمت JPG به شماره یکی از اولیا در فضای مجازی ارسال خواهد شد. زمان بندی ارسال کارنامه بعد از آماده شدن در گروه های کلاسی اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا در حال آماده کردن شرایط ثبت نام برای سال تحصیلی 1400-1399 هستیم. سعی ما این است تا با یاری خدا و با
به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتشنشانی می‌رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده می‌باشد و داوطلبان با استفاده از کد ملی و کد رهگیری پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.
 
شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آنان، عبارت شما برای طی مرحله بررسی مدارک م
بخشی از خصوصات  نرم افزار نیمنت:
دارایی امنیت بالا وسیستم امن
دارای سیستم ثبت نام از طریق سناد
دارای صفحه کاری جذاب و سهولت در انجام کار
دارای امضاء الکترونیکی که همه کارنامه ها را امضاء می کند.
تعریف ۸ دوره ارزشیابی.
امکان ثبت نام 2400دانش آموز درسیستم
امکان تعریف 15 پایه
کارنامه زیبا وکامل
امکان تعریف 17درس در سیستم
حوزه بندی برای ۹ حوزه وچاپ آن
شماره صندلی به همراه عکس(کارت ورود به جلسه،برچسب شماره صندلی،محل استقرار)
تشخیص نظام وظیفه
بسیار مهم و فوری
قابل توجه مدارس متوسطه دوم(نظری و کاردانش)
از این پس قرار است کلیه امورات دفتری اعم از چاپ کارنامه، دفتر امتحانات، فرم 450 و . در سامانه سامانه عملیات مدرسه متوسطه انجام گیرد لذا از این پس بایسته است که نکات زیر را به طور دقیق در نظر داشته و عمل نمایید:
الف) کلیه مشخصات دانش آموزان از همان پایه دهم به طور دقیق بررسی شده تا با شناسنامه مغایرتی نداشته باشد. 
ب) کلیه نمرات به طور دقیق ثبت و قبل از ارسال به این سامانه چک شوند چون بع
حداقل درصدها جهت قبولی در رشته پزشکی در کنکور 95
قبل از هر چيزی اکثر داوطلبان دوست دارند بدانند که با چه رتبه ایی می
شود پزشکی قبول شد،برای همین در زیر کارنامه ایی را قرار دادیم که حداقل
درصد ها برای قبولی در پزشکی را تعیین می کند.(البته کارنامه ی زیر حداقل
درصدها برای قبولی در هفت دانشگاه برتر پزشکی ایران است).
بر روی لینک زیر کلیک کنید

حداقل رتبه لازم برای قبولی پزشکی 95
باز نشر از شماره ۳۰ نشریه بانگ سحر
مسلم زنگنه
 
پاسخگویی انسان در قبال عملکرد خود از جایگاه مسئولیتی او نشات می گیرد. پاسخگویی مسئولین در ازای تحقق مطالبات مردمی و نسبت به کارنامه مسئولیتی خود امری مهم است که کمتر مورد توجه شورا و دهیاری زیارت بوده است، پاسخگویی بدین معنی که مسئولان رو در رو با مردم کارنامه فعالیت های خود را ارائه دهند و به سوالات مردم درمورد آنها توجه کنند و خود را در معرض نقد و بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
برانکو ایوانکوویچ:
یحیی شاگرد خودم بوده و از او و تفکراتش شناخت کافی دارم و خیلی خوشحالم که می‌بینم او در چند سال حضورش در عالم مربیگری هم مانند زمان حضورش در دوران بازیگری کارنامه خوبی دارد و به هر تیمی که رفته کارنامه روشن و موفق داشته و در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است
تقابل اندیشه‌های این دو مربی قطعاً جذاب خواهد بود اما از آنجا که خودم در پرسپولیس بودم و تجربه یحیی را بیشتر از فرهاد می‌دانم، شانس برد پرسپولیس را خیلی بیشتر می‌دانم و
مدارک لازم
1 - اصل و کپی شناسنامه
2 - اصل و کپی کارت ملی شناسایی
3 - گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی فارغ التحصیل
4 - آخرین کارنامه درسی و کارنامه درسی (میدان تیر)
5 - ده 10 قطعه عکس 4*3
6 - هزینه بیمه : 20/000 ریال
مراجعه به پایگاه های بسیج ؛ مدارس یا محلات مساجد یا به دفاتر مربوطه به محل کار
 
دریافت کارنامه نهایی کنکور 98
برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98 و تفاوت آن با کنکور امسال 98 داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که طی چند روز آینده انتشار می یابد اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور  نمایند.
توصیه میشود: برای دریافت کارنامه سبز، ارسال درخواست لغو محرومیت از کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه نهایی (سبز) و . حتما با کارشناسان مجرب ما از رطیق شماره 9099072943 بدون ک
در لایحه بودجه 96 تعرفه درآمدهای حاصل از صدورپروانه کار اتباع خارجی و صدور و تمدید کارنامه شغلی ایرانیان خارج از کشور به ترتیب ۳.۶۰۰.۰۰۰ ،۳۰۰.۰۰۰ و ۲۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است.
رئیس جمهور صبح امروز با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی متن کامل لایحه بودجه سال 96 را تقدیم نمایندگان مردم در بهارستان کرد.
یکی از کسب درآمدهای دولت صدور پروانه کار اتباع خارجی و صدور وتمدید کارنامه شغلی ایرانیان خارج از کشور است.
که میزان این مبلغ مطابق جدول زیر است
کارنامه تحصیلی سیدا(مقطع متوسطه اول)
مقایسه نوبت اول و دومکلیه محاسبات آماریلیست های ماتریسی دو نوبت با رتبه بندینمودارهای مختلف میانگین و درصد قبولی بر اساس نمره نهایی 
صدور کارنامه تحصیلیرتبه بندی های دانش آموز به صورت جداگانه در هر درس و به صورت کلی در تمام دروس بر اساس معدل کلنمودار مقایسه نمرات دانش آموز با میانگین کل کلاس در هر نوبت
 
 
جهت تهیه نسخه فوق با شماره  93395546 یا با آی دی تلگرام hassantaheri61@  هماهنگ کنید
 
 
 
 
با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد 
به استحضار اولیا گرامی و دانش آموزان عزیز می رسد کارنامه (پیشرفت تحصیلی) ماهانه مهر و آبان  در سامانه درج شده است نام کاربری و رمز عبور هر دانش آموز کد ملی می باشد.
لطفا پس از ورود و رویت نمرات در اپلیکیشن مدرسه یا مراجعه به آدرس www.bajoghli.ssch.ir 
در قسمت گزارش پیشرفت تحصیلی عملکرد این دو ماه فرزند خود را مشاهده نمایید.
همچنین با مراجعه به صندوق پیام و ورود به قسمت ارسال پیام جدید، و سپس انتخاب آموزگار خود؛  اع
سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد طی انتشار اطلاعیه ای از جزئیات اعلام نتایج و ثبت نام  ذخیره رشته های گروه علوم پزشکی آزمون سراسری 99 خبر داد .
نتایج ذخیره های رشته های گروه علوم پزشکی آزمون سراسری سال 99 دانشگاه آزاداسلامی اعلام شد.
 به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش ،پذیرش و فارغ التحصیلی، داوطلبانی که مطابق کارنامه نهایی منتشر شده در 9 آبان  به صورت ذخیره اعلام و در موعد مقرر، فرم اعلام آمادگی را از طریق سامانه این مرکز تکمیل نمودند در یکی از روزه
1-کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند2-داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند.3-داوطلبانی که علاوه بر گ
قبل از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 باید بدانید
داوطلبان و متقاظیان کنکور سراسری 98 باید بدانند در مرحله اول خونسردی خود را حفظ کنید، رتبه ها هر سال با میانگین سختی محاسبه شده و ظرفیت دانشگاهها افزایش یافته و در بدترین حالت و رتبه کارنامه کنکور 98 می توان یا با بهترین نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و یا در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.
توصیه می شود: برای مشاهده نتایج کنکور نهایی و اولیه کارنامه سراسری 98 خود،
نوید محمدزاده از مهم‌ترین بازیگران سینمای ایران پس از انقلاب است. چند ویژگی مهم باعث شده که کارنامه حرفه‌ای او در میان بازیگران سینمای ایران کارنامه‌ای خاص و منحصربفرد باشد:
اول اینکه: نوید محمدزاده» بازیگری است که به انتخاب‌های هوشمندانه‌اش معروف است. در طی ١١ سالی که از آغاز فعالیت حرفه‌ایش در سینما با بازی در فیلم آندو» ساخته بهروز قبادی» می‌گذرد او در ١۵ فیلم سینمای ایران بازی کرده و قریب به اتفاق این فیلم‌ها فیلم‌های مهم
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
سریال قورباغه جدیدترین و پرستاره ترین سریال شبکه نمایش خانگی است. هومن سیدی با توجه به کارنامه موفق خود در همکاری با نوید محمدزاده بار دیگر قرار است اثری از خود به نمایش بگذارد اما این بار در قالب یک سریال نمایش خانگی به نام قورباغه که قرار است در بهار 1399 روانه مارکت نمایش خانگی ایران شود.
ادامه مطلب
زمان دریافت کارنامه آزمون وکالت سال 99، اواخر فروردین ماه سال 1400 بوده و نحوه دریافت، از طریق سایت سازمان سنجش می باشد. مهم ترین توضیحات کارنامه آزمون وکالت کانون وکلا سال ۹۹، نمره خام (درصد)، تراز نهایی (درصد با اعمال ضریب) و رتبه داوطلب می باشد و اعتراض به این کارنامه، از طریق سیستم پاسخ گویی سایت سازمان سنجش، قابل انجام و پیگیری است.
 
 
هر سال، حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری، کارنامه آزمون وکالت از طریق سایت ساز
۲- مراجعه حضوری برای امضای قرار داد. هر سال میلادی باید مجددا برای تمدید قرارداد اقدام نمایید.”
۳- هر ترم باید برگه اشتغال به تحصیل، برگه انتخاب واحد و کارنامه ترم قبل را پست، فکس و یا ایمیل نمایید و مواظب باشید معدلتون افت نکنه.
ادامه مطلب
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1398 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون مذکور می‌رساند که نتیجه اولیه آزمون در روز چهار‌شنبه مورخ 98/05/16 به صورت کارنامه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. 
ادامه مطلب
گر جهان را نبودی این آیین،
کِی گمان بردمی زِ دشمن و دوست
خرد و داد از جهان گم شد
ور نه بودی همه جهان من و دوست.

#هوشنگ_ابتهاج (ه‍. ا. سایه)
دوپاره»، کُلن، شهریورِ ۱۳۶۸
از دفترِ سیاه‌مشق (کارنامه،
۱۳۹۳)، ص ۳۵۱.
#قطعه
#معاصر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

اخبار آموزشگاه های فنی و حرفه ای بانک اطلاعاتی آموزشگاه ها عکس دان نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش RAVANSHENASI آقای زنگ آهن سلامت کابینت ممبران_کابینت فرمانی یادداشت‌های یک جوان شیعه گزارشگر