نتایج جستجو برای عبارت :

ژنهای تغییریلفته وحقیقت پنهان شده

آتش پنهان
فریدون مشیری
گرمی آتش خورشید فسرد
مهرگان زد به جهان رنگ دگر
پنجه خسته این چنگی پیر
ره دیگر زد و آهنگ دگر
زندگی مرده به بیراه زمان
کرده افسانه هستی
کوتاه
جز به افسوس نمی خندد مهر
جز به اندوه نمی تابد ماه
باز در دیده غمگین سحر
روح بیمار طبیعت پیداست
باز در سردی لبخند غروب
رازها خفته ز ناکامی هاست
شاخه ها مضطرب از جنبش باد
در هم آویخته می پرهیزند
برگها سوخته از بوسه مرگ
تک تک از شاخه فرو
میریزند
می کند باد خزانی خاموش
شعله سرکش تابستان
در این مطلب با شما هستم با نحوه ی پنهان کردن مطالب و یا هر چیزی با سی اس اس (CSS) 
ویژگی یا (property)  ؛ display  که میتوان با دادن مقدار none همه چیز رو پنهان کرد ؛ ولی همیشه قابل استفاده نیست مثلا وقتی شما بخواهید یک منو افتادنی یا کشویی رو با سی اس اس ایجاد کنید این ویژگی اصلا مفید و بدردخور نیست ! و اینکه این ویژگی (display) قابلیت انتقال (transitionable) رو نداره  ؛ یعنی نمیشه با افکت و انیمیشن از حالتی به حالت دیگر منتقل بشه ، بعنوان مثلا نمیشه افکت محو شدن را بهش
چرا خانم ها بعضی از دوستانشان را از شوهر خود پنهان می کنند؟
 
 
 
خانم ها ممکن است به دلایل متعدد دوستانشان را از نامزد یا شوهرشان پنهان کنند. یک رابطه براساس اعتماد و صداقت پایه ریزی می شود و وقتی خانم ها سعی کنند دوستانشان را از عشق خود پنهان کنند آنوقت رابطه  بسوی دره سقوط می رود. برای درک اینکه چرا خانم ها ممکن است چنین کاری مرتکب شوند، این نکات را در رابطه رعایت کنید.
ادامه مطلب
دانلود آهنگ ترکی پنهان به نام آغلاما گولوم , پنهان به نام آغلاما گولوم , دانلود آهنگ ترکی , Punhan Piriyev . دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت گلین موزیک.دانلود آهنگ جدید پنهان به نام آغلاما گولوم , پنهان به نام آغلاما گولوم  , Download New Music Punhan Piriyev Called Ağlama Gülüm.
 
 
با گلین موزیک به روز باشید دانلود تمامی آهنگ های روز
 
گلین موزیک
 
برای دانلود آهنگ مورد نظر کلیک کنید
دخترجوان و حقیقت پنهان: روایت ازدواجی پر حادثه ولی بسیار شیرین
 
دخترجوان و حقیقت پنهان : حسینعلی عنابستانی، نشر کاتبان
 
معرفی:
سمانه ومصطفی زوج جوانی هستند که در روز ازدواجشان برای مصطفی دعوتنامه ای برای ادامه تحصیل در خارج از کشور می رسد و او چاره ای ندارد جز اینکه همان روز راهی سفر شوداین سفر موجب حوادثی می شود….
 
بریده کتاب:
پس از چند روز فائزه بهترین دوست دوران دبیرستانش را با مصطفی آشناکرد. آن دو با هرنگاه و گفت وشنود بیشتردلباخته هم
در طراحی معروف‌ترین
لوگوهای جهان تنها به زیبایی توجه نشده است. درواقع به نظر می‌رسد در برخی
از این لوگوها پشت هر خط، منحنی و رنگ معنای پنهانی نهفته است.
در طراحی معروف‌ترین لوگوهای جهان تنها
به زیبایی توجه نشده است. درواقع به نظر می‌رسد در برخی از این لوگوها پشت هر خط،
منحنی و رنگ معنای پنهانی نهفته است.
ادامه مطلب
ترفند بی نام کردن پروفایل تلگرام ( پنهان کردن نام )
اگر دوست دارید نام شما در تلگرام مخفی بماند یا نمی خواهید اسمی برای پروفایل خود بگذارید که دیگر کسی نتواند چیزی را ببیند یا بهتر است بگوییم با اینکار شما برای دیگران سرگرمی ای ایجاد کرده اید که در تلاش دیدن نام شما هستند ، اما غافل از اینکه خبری از اسم نیست ، بلکه شما از کاراکترهای پنهان شده استفاده کرده اید.
ادامه مطلب
سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزی برابر ترکمنستان در اولین گام مرحله سوم انتخابی المپیک توکیو گفت: اینکه حریف خودش را در اردوها پنهان کرده بود کار ما را برای شناخت کافی سخت کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۳ بر یک تیم امید ایران برابر ترکمنستان گفت: از اینکه توانستیم گام اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم خوشحالم. از هوادارانی هم که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم.

ادامه مطلب
مصرف انرژی برای هر دو شبیه سازی قابل استفاده است محیط اکتشاف و نمونه سازی مبتنی بر سخت افزار محیط. ما تنظیم کننده حافظه پنهان دو سطح ، یا TCaT را ارائه می دهیم - یک ابتکار ابتکاری برای جستجو در فضای بزرگ حل پیکربندی های ممکن. ابتکاری کاوش در دو سطح حافظه پنهان را بهم پیوند می دهد و انواع مختلف را جستجو می کند پارامترهای حافظه نهان به ترتیب خاص بر اساس تأثیر آنها بر انرژی حافظه پنهان قابل تنظیم در هر یک از دو سطح حافظه نهان که در اینجا بررسی شده ا
پیامبر اکرم (ص) در ارتباط با دوازده جانشین خود با مردم سخن گفته بود و امام مهدی (عج) را به عنوان واپسین پیشوا و قیام کننده علیه ستم و ظلم و برقرار کننده داد جهانی معرفی کرده  و تقدیم نموده بود.امیر المومنین  علی (ع) و  در ضمن سایر امامان   نیز در باره  حضرت و ماموریتی که از جانب خدا دارد یاد کرده بودند . از این رو حاکمان بنی عباس درصدد بودند مهدی موعود را به محض تولد به قتل برسانند .
از این رو خداوند آخرین اندوخته و حجت خود را از نظر ها پنهان کرد تا
معرفی و پیشنهاد کتاب دست پنهان اثر آگاتا کریستی
کتاب دست پنهان یا moving finger  اثر نویسنده صاحب نام و صاحب سبک بریتانیایی آگاتا کریستی می باشد و مانند اکثر آثار او در ژانر کارآگاهی است .
نقطه قدرت آثار آگاتا کریستی غافلگیری و هیجان ذهنی است که به خواننده کتاب منتقل میکند .علاوه بر این از پارت روانشناختی و شخصیت شناسی کتب هم نباید گذشت چراکه کتاب شخصیت پردازی بسیار قوی و حرفه ایی را داراست .
کتاب با دید اول شخص روایت میشود که بهترین و هیجانی ترین
محبوب ِ من . 
دیگر نه چشمی مانده که جای شکوه برایت ببارم .
نه قلبی ، که همه چیز در پستویش پنهان شود!
دیگر منم و خودم! 
بی هییییچ حجابی 
و تویی و لطفت . 
رو بر نگردان از من . 
که گم شده در طوفانم .
+
پ.ن: و من یتوکل علی الله فهو حسبهُ. 
به دست آوردن فالوور در اینستاگرام واقعاً سخت است. اگر جمعیت زیادی ندارید ، باید سخت تلاش کنید تا فالوورهای خود را بدست آورید. در برخی موارد ، ما می خواهیم پیروان خود را از افراد خارج پنهان کنیم. این می تواند دلایل زیادی داشته باشد ، مهمترین دلیل این است که افرادی را دنبال کنیم که همسر ، دوست یا عاشق ما آنها را دوست ندارد. ما می خواهیم دوستی خود را با طرف مقابل پنهان کنیم به این دلیل که نمی خواهیم در مشکلات دوستان خود که خصمانه بین آنها هستند دخ
درخواست حق برخورداری از حریم خصوصی به این معنا بود که چیزی داری که می‌خواهی پنهانش کنی. و پنهان کردن چیزی به این معنا بود که آن چیز ممنوع است. و اگر آن چیز ممنوع بود، پس حتما بر علیه حکومت بود. و دست آخر اگر بر علیه حکومت بود پس تو حتما دشمن بودی.
اسلاونکا دراکولیچ
سلامت را نمی‌خواهند پاسخ‌گفت‌.
هوا دلگیر، درها بسته‌، سرها در گریبان‌، دستها پنهان‌،
نفسها ابر، دل ها خسته و غمگین‌،
درختان اسکلت های بلورآجین‌،
زمین دلمرده‌، سقف‌ِ آسمان کوتاه‌،
غبارآلوده مهر و ماه‌،
زمستان است‌.
 
مهدی اخوان ثالث
 
ادامه مطلب
نویسنده: عجاج نویهض تنظیم و ویرایش: سایت حرف آخر
پروتکل چهارم
هر حکومت جمهوری باید در زندگی خود مراحلی را پشت سر بگذارد. نخستین مرحله، روزهای آغازین پس از تأسیس آن است. در این مرحله عناصر تهور و جنون بروز می کند و قدرت طبقات پایین جامعه حاکم می شود و حکومت، مثل آدم های مست تلوتلو می خورد. در مرحله ی دوم، اجامر و اوباش که به دنبال هر صدایی به راه می افتند، رو می آیند و اینجاست که هرج و مرج سر بر می دارد، و سرانجام آن پیدایش دیکتاتور است. این حاکم
قسمت دوم پادکست دموورژن با عنوان تجارت پنهان ZCash و Monero» در کانال تلگرام پادکست منتشر شد.
در این قسمت پادکست در مورد ارزهای دیجیتال کمترشناخته شده‌ای که در پروتکل خودشون حریم خصوصی افراد رو گنجوندن با جزئیات فنی بیشتر صحبت می‌کنیم.راجع به یک نامه عاشقانه تکنولوژیکال صحبت می‌کنیم، به برخی مشکلات موجود در سیستم بیت‌کوین اشاره می‌کنیم و تحلیل‌های جان مک آفی و ادوارد اسنودن در مورد آینده ارزهای دیجیتال رو باهم مرور می‌کنیم.
خوراک بیشتر
م
امواج مغناطیسی جذب پول و ثروت
قیمت: 250000 تومان

امواج مغناطیسی جذب پول و ثروت متشکل است از:4فایل موسیقی است.فایل اول ۲۹:۱۵(بیست و نه دقیقه و پانزده ثانیه)فایل دوم ۳۱:۵۲(سی و یک دقیقه و پنجاه و دو ثانیه)فایل سوم ۱۱:۵۸(یازده دقیقه و پنجاه و هشت ثانیه)فایل چهارم ۱۴(چهارده دقیقه)امواج مغناطیسی جذب پول و ثروت
تنها برای ضمیر ناخودآگاه قابل درک است
تکنیک پیام پنهان تقریبا در تمام دنیا گسترش پیدا کرده است
امواج مغناطیسی جذب پول و ثروت از تکنیک پیام پنها
بسیاری از افراد به محض شنیدن درآمدهای پنهان در کسب و کارهای اینترنتی، به فکر شروع یک کسب و کار در این حوزه می افتند. کسب و کارهایی که به خیال شان به سادگی شکل می گیرند و در مدت زمان کوتاهی نیز نتیجه های بزرگ ایجاد می کنند. واقعیت این است که بیشتر کسب و کارهای اینترنتی برای آن که به درآمد برسند شاید بین 3 ماه الی یک سال زمان نیاز داشته باشند.
ادامه مطلب
در مشکلات حمل و نقل شهری هم مردم و هم مدیریت شهری نقش دارد. تأکید بیش از حد بر نقش مردم (مثل تمرکز بر نقش تک-سرنشینها بدون دیدن شرایط و عوامل دیگر) کوششی است برای پنهان کردن نقش مدیریت شهری. در مصاحبه با شفقا دربارۀ ترافیک در تهران، این نگاه را دنبال کردم.
اینجا
- بعد از انجام‌ واجبات ، کارى‌ بهتر از ایجاد خوشحالى‌ براى‌ مؤمن‌، نزد خداوند بزرگ‌ نیست‌. (بحار الانوار ، ج‌ 78 ، ص‌ 347)- ایمان‌ چهار رکن‌ است‌: توکل‌ بر خدا، رضا به‌ قضاى‌ خدا، تسلیم‌ به‌ امرخدا، واگذاشتن‌ کار به‌ خدا. (تحف‌ العقول‌ ، ص‌ 469)- هر کس‌ اندوه‌ و مشکلى‌ را از مؤمنى‌ برطرف‌ نماید، خداوند در روز قیامت‌اندوه‌ را از قلبش‌ برطرف‌ سازد. (اصول‌ کافى‌ ، ج‌ 3 ، ص‌ 268)- ایمان‌ یک‌ درجه‌ بالاتر از اسلام‌ است‌، و تقوا یک‌ درجه
حتما شما هم تجربه کردین که برای چیزی خیلی تلاش میکنین اما یه چیزی که نمیدونین چیه مانع راهتون میشه.
این نیروی پنهان اغلب اوقات همون باورهای محدود کننده‌ی ما هستن. 
تو این مقاله ی زندان باورهای محدود کننده ، باورهای محدود کننده رو بهتر بشناسیم.
مهرت به دل من می‌مونه. هرچند بی‌حاصل.
مثل لباس‌هایی که نمی‌پوشم ولی دور نمیندازم؛ مثل آهنگ‌هایی که رد می‌کنم ولی پاک نمی‌کنم؛ مثل عکس‌هایی که دیگه نگاه نمی‌کنم؛ مثل گلدون‌های چینی تزئینی یادگار دوست از دست رفته‌م که از جعبه بیرون نمیان. مهرت به دل من می‌مونه چون من آدم دست کشیدن و رها کردن نبوده‌ام هیچوقت. 
من از تو دست نمی‌کشم چون مادر موسی نیستم؛ چون به من وحی نشده لاتخافی و لاتحزنی انّا رادّوه الیک». دل من صندوقیه که روی موج
بیشتر ما در آرزوی آرامش فکر هستیم. این تلاشی‌ست که یک عمرطول می‌کشد و کاری‌ست که دست‌کم درآغوش کشیدن و پذیرفتن تمامیت وجودمان را می‌طلبد. پی بردن به موهبت های حتی نفرت‌انگیزترین ویژگی‌های‌مان روندی خلاق است که به خواسته‌ای عمیق برای شنیدن و آموختن، اشتیاق به رها کردن پیش داوری‌ها و باورهای معیوب و آمادگی برای حال بهتری داشتن» نیاز دارد. خویشتن حقیقی پیش داوری نمی‌کند؛ فقط منیت است که تحت تأثیر ترس و برای حفظ ما پیش داوری می‌کند. شگ
شرکت‌ها از کارکنانشان می‌خواهند تا آنچه می‌دانند را با بقیه به اشتراک بگذارند. در همین راستا تحقیقی انجام شده که نشان می‌دهد این کار به خلاقیت بیشتر و عملکرد بهتر برای افراد، تیم‌های کاری و سازمان‌ها منجر خواهد شد.
اما همچنان که شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا اشتراک دانش را رواج دهند (مثلا با جانمایی کارکنان در فضاهای بزرگی که با هم بیشتر در ارتباط باشند)، خیلی از کارکنان آنچه می‌دانند را بروز نمی‌دهند- پدیده‌ای که به احتکار دانش یا اختفای
روزی حضرت موسی به خداوند عرض کرد: ای خدای دانا وتوانا! حکمت این کار چیست که موجودات را می‌آفرینی و باز همه را خراب می‌کنی؟ چرا موجودات نر و ماده زیبا و جذاب می‌آفرینی و بعد همه را نابود می‌کنی؟
خداوند فرمود: ای موسی!  می‌دانم که تو می‌خواهی راز و حکمت افعال ما را بدانی و از سرّ تداوم آفرینش آگاه شوی. و مردم را از آن آگاه کنی. تو پیامبری و جواب این سوال را می‌دانی. این سوال از علم برمی‌خیزد. هم سوال از علم بر می‌خیزد هم جواب. هم گمراهی از عل
#حدیث_مهدوی 
امام صادق(ع)
اما و الله لیغیبن عنکم مهدیکم، حتی یقول الجاهل منکم: ما لله فی آل محمد حاجة، ثم یقبل کالشهاب الثاقب، فیملأها عدلا و قسطا کما ملئت جورا و ظلما».
به خدا سوگند مهدی شما از دیدگان شما پنهان می شود، افراد خیره سر گویند: خداوند نیازی به آل محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) ندارد، آنگاه چون شهاب ثاقب» (ستاره ی درخشان) ظاهر می شود و زمین را پر از عدل و داد کند، آنچنانکه پر از جور و ستم شده باشد».
بحارالانوار/ ج51/ ص145
دانلود آهنگ آرون افشار شب رویایی
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * شب رویایی * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , آرون افشار باشید.
دانلود آهنگ آرون افشار به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Aron Afshar called Shabe Royaei With online playback , text and the best quality in mediac
متن ترانه آرون افشار به نام شب رویایی
من در تب تاب توام خانه خراب توام من من دیوانه ی عاشقای تو سر سامان من نیمه ی پنهان جان تو جان یه عاشقمن من عاشقتم
همانطور که میدانید ذهن ما از 2 بخش تشکیل شده است:
ضمیرخودآگاه و ضمیر ناخودآگاه
هدف اصلی این پکیج ضمیر ناخودآگاه است. تکنیک استفاده شده در این پکیج پیام پنهان است. در این تکنیک جملات تاکیدی مثبت برای تغییر باورها در مورد پول بیان میشود که همراه یک موسیقی آرامش بخش ارایه میشود. هدف اصلی ضمیرناخودآگاه است پس ضمیرخودآگاه جملات را به وضوح متوجه نمیشود در نتیجه تاثیر پکیج چند برابرمیشود.این پکیج  از تکنیک پیام پنهان subliminal message بهره برده است و بگو
بسم الله الرحمن الرحیم
عزاداریهاتون قبول رهروان راه حسین. خدا اجر و صبر به همتون بده که این مصیبت عظمی رو تعظیم می کنید و به آسمانیان و اولیای الهی تسلیت می دهید. توفیقی شد این دهه دو جلسه با موضوع شاخص های نهضت حسینی در بیانیه گام دوم انقلاب خدمت رفقا بودیم، در مورد شاخص امید واقعی در نهضت حسینی و جوانگرایی این نهضت یه کار تطبیقی با بیانیه گام دوم انقلاب انجام شد و مطالب جالبی به دست اومد. ایشالا توفیق بشه شاید فیش ها رو یه سرو سامونی دادم و ت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ویلیام حفظ قرآن وبلاگ البرز کارینووب|طراحی سایت|طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی|طراحی وب سایت یه برگ سفید خانومانه تبلیغ هنرمندانه تخصصی ترین مرکز خرید و فروش ساختمان در غرب تهران ثبت شرکت نارین