نتایج جستجو برای عبارت :

پوست رهایش کنترلشده

پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
آلودگی هوا چه تاثیری بر روی پوست می گذارد ؟
آلودگی هوا موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و ریه میشود. اثرات آلودگی بر روی پوست نیز عمیق است و موجب افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست ، حساسیت پوست ، پیری زودرس پوست ، تغییر رنگ ، خشکی و دهیدارته شدن پوست  می شود.
 
 
 
چه عواملی باعث ایجاد پوست خشک می شود ؟
 
خشکی پوست ، که بعضاً به عنوان پوست خاکی شناخته می شود ، می تواند قسمت های مختلف بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای برخی افراد ، خشکی پوست فقط یک اذیت جزئی است. برای دیگران ، می تواند منجر به خارش ناراحت کننده ، ترک خوردگی یا سوزش شود. دلایل زیادی برای پوست خاکی وجود دارد ، از آب و هوا تا شرایط اساسی پزشکی.
بیایید برخی از دلایل پوستی پوست ، نحوه درمان آن و راه های جلوگیری از آن را بررسی کنیم. همچنین عادات رو
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی
عصاره روغن شترمرغ از پوست درمقابل اشعه مضرآفتاب جلوگیری مینماید.ازبروز آفتاب سوختگی و خشکی پوست و پیری زودرس پوست و زبری و خشنی و تجمع سلول های مرده جلوگیری می کند و به پوست لطافت و طراوت میبخشد چروکهای پوستی را بهبود و لایه ای جدید از پوست را به ارمغان می آورد
پوست پوشش خارجی بدن است که از اعضای زیرین محافظت می‌کند. پوست به حرارت، سرما و درد حساس است. پوست نخستین منطقه‌ی دفاعی بدن در برابر حملات باکتری‌ها و عفونت‌ها به شمار می آیند. پوست دمای بدن را تنظیم می‌کند. پوست بدن انسان در جاهایی که بسیار مورد استفاده است و بیشتر در تماس با اجسام دیگر قرار می گیرد، ضخیم و سخت است. در نواحی دیگر مانند پلک، پوست بدن نازک است. پوست یک فرد بالغ در حدود 1.7 مترمربع مساحت دارد و با وزنی حدود 3 کیلوگرم، بزرگ ترین عض
پوسته پوسته شدن پوست و علت های آن :
پوسته پوسته شدن چیست؟
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
افت مقیاس
پوسته پوسته شدن
پوست لایه برداری
پوست پوسته پوسته شده
پوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانن
عوارض جانبی کرم های سفید کننده پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از
کرم ابریشم کاسنی:09120750932
این محصول کاملا گیاهی است و از مرغوبترین تارهای  ابریشم تولید شده است این کرم سرشار از ویتامین است و برای انواع پوست ها مناسب است و حساسیت ایجاد نمیکند که چین و چروک های پوست را به حد بسیار زیادی کاهش میدهد و از بین میبرد به مرور پوست را روشن و مرطوب میکند 
جهت سفارش:
09120750932
026081142 
لایه های شاخی پوست خارجی ترین لایه اپیدرم پوست هستند. ضخیم شدن این لایه از پوست باعث کدر شدن، بد رنگ شدن و ایجاد جوش های زیر پوستی می شود. تجمع بیش از حد این لایه و سلول های مرده روی پوستتان باعث کاهش اکسیژن رسانی به پوست شما می شود.  بیماریها و اختلالات ارثی و ژنتیکی، بیماریهای سوخت و ساز سلولی ،بیماریهای هورمونی ،بیماریهای التهابی،عفونت های موضعی پوست ، عوامل شیمیا یی، دارو ها ،علل تغذیه ای شامل کمبود ویتامین ها و سوء تغذیه و بالا خره بد
بعد از یائسگی، کاهش میزان هورمون استروژن تأثیر زیادی بر پوست باقی می‌گذارد. کاهش استروژن باعث می‌شود که پوست نازک‌تر، شل‌تر و دارای چین و چروک بیشتری گردد.
استروژن، هورمونی است که نقش زیادی در استحکام پوست و موی شما بازی می‌کند و با وارد شدن به سن یائسگی و کاهش این هورمون، خانم‌ها دچار ریزش مو و افتادگی پوست می‌شوند.

ادامه مطلب
 
 اسیدهای چرب لینولئیک ، پالمیت ، استئاریک و اولئیک ، ترکیباتی هستند که روغنها را بر روی پوست شما تعادل می دهد
ویتامین های A ، E و F ، ویتامین های آنتی اکسیدانی که باعث گردش خون و رشد سالم سلول های پوست می شوند
تری گلیسیرید ، قسمت چربی پوست شما را تغذیه کرده و شرایط آن را تغذیه می کند
استیل استر ، قسمت مومی شی باتر باعث رطوبت پوست و مرطوب شدن آن می شود
ادامه مطلب
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
پوست های حساس چه نوع ضدافتابی استفاده کنند ؟
اگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود ا
پزشکان، قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را بزرگترین خطر و تهدید برای ابتلا به سرطان پوست معرفی کرده اند، پس تاحد ممکن از رسیدن این نور به پوست خود جلوگیری کنید. تشخیص زودهنگام سرطان پوست به شما امکان می دهد که بهترین روش درمان سرطان پوست باشد. در ادامه با نتایج تحقیقات جدید پزشکان در مورد سرطان پوست، علائم، روشهای جدید درمان و نکات مهم دیگر در این زمینه آشنا می شوید.
۸ نکته پیرامون سرطان پوست (ملانوما)
نام دیگر سرطان پوست، ملانوما می باش
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
روغن شترمرغ منافذ پوست را مسدود نمی کند و با ماساژ روغن شترمرغ روی پوست صورتیا بدن در واقع یک بیمارستان قابل حمل پوستی را روی پوست خود قرار داده اید ، به علت وجود اکثرعناصر پرفایده  برای پوست در روغن شترمرغ است ، اسیدهای چرب امگا۳ ، امگا۶ و امگا۹ که درروغن شترمرغ اصل وجود دارد سلول های پوست را جوان و نوسازی می کنند و در نتیجه باعثرفع چین و چروک روی پوست می شود و تمامی آسیب های پوستی دیگر می شوند همانندترک هایی که پس از بارداری ایجاد می شود ، ا
علت و درمان های پوست های چروک
 
پوست کرپ چیست؟
پوست کرپ نازک است و مانند کاغذ کرپ چروکیده به نظر می رسد. همچنین ممکن است احساس گشاد یا احساس سستی کند. در حالی که پوست کرپ از بسیاری جهات شبیه به چین و چروک های معمولی است ، اما این بیماری تمایل به مناطق بزرگتر دارد و این پوست به طور قابل توجهی شکننده تر و نازک تر احساس می کند. پوست کرپ بیشتر در زیر چشم و در بازوهای داخلی فوقانی دیده می شود.
روش کاهش وزن با تخم کتان میتواند باعث لاغری و درنتیجه چروک
اگر قصد دارید که پوست خودتون رو داخل منزل روشن کنید این مطلب رو بخونید چون می تونید چند ماسک روشن کننده پوست صورت در خانه تهیه کنید
 
بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. زمانی که چنین احساسی نسبت به پوست خود پیدا می کنیم بهتر است از ماسکهایی  که حالت چسبندگی بیشتری داشته واین جرم ها را جذب خود کرده و لایه ای از روی پوست بر می‌دارد استفاده کنیم و شفاف
روش های شفافیت پوست در منزل
بعلاوه ، یک نکته اضافی برای مراقبت از پوست برای زمانی که وقت کافی برای صرفه جویی در اختیار دارید ، می باشد.کشت روزمره پوست شمابه عنوان یک علاقه مندان به مراقبت از پوست ، چیزی بهتر از نخوردن بعد از یک روز طولانی و لای کردن پوست من نیست. و از آنجا که سلولهای پوستی ما در عصر احیا می شوند ، این زمان اصلی برای تمرکز بر روی ترمیم آن است.
من شخصاً بعد از سالها جوش های نوجوانی پوست مستعد آکنه دارم. برای مقابله با این موضوع ، ر
بهترین شستشوی صورت برای پوست خشک
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احساس را داشته باشد.
در حقیقت ، انتخاب پاک کننده مناسب برای نوع پوست شما فقط ممکن است برای دستیابی به درخشش ، حتی تن پوست شما بعد از آن ضروری باشد.
به عنوان یک منبع کلینیکی مورد اعتماد در مورد اهمیت یادداشت های پاک کننده
بهترین کرم های ضد افتاب :
خلاصهاگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود است می توانند بر
انواع دستگاه های کاربردی در هایفوتراپی
معمولا دستگاه های مورد استفاده برای هایفوتراپی به نوع کارتریج شان بستگی دارد، اما از سه نوع کارتریج برای هایفوتراپی صورت و دو نوع برای هایفوتراپی بدن استفاهد خواهد شد.
کارتریج 1.5-DS
فرکانس های تولید شده کارتریج  1.5-DS، 10 مگاهرتز بوده که تا 1.5 میلیمتری پوست نفوذ خواهد کرد. کارتریج  1.5- DS روی پوست اثر خواهد گذاشت و موثر در درمان چروک های ظریف است.
کارتریج 3.0- DS
فرکانس کارتریج  3.0-DS، 8 مگاهرتز بوده که تا عمق 3 می
Type the title hereدانستنی های دارویی در خانواده ها و مراقبت از پوست
با بالا رفتن الاسیته پوست به مرور کم میشه ،فاکتورهای محیطی مثل در معرض آفتاب قرار گرفتن و همچنین زنتیک ،نقش مهمی در زمان به وجود آمدن خطوط و چروک روی پوست ما دارن
پوست اطراف چشم به نظر میرسه که زودتر دچار این تغییرات میشه
چروک شدن زیر چشم ها یک پروسه نرمال پیر هست و با سن ارتباطی داره ولی میشه پیشگیری کرد و به تعویق انداخت این مشکل رو ـType the text here
شماره های تماس:09120132883
کرم روشن کننده پوست 
این کرم کاملا گیاهی است و موثرترین کرم برای برطرف کننده لک های پوست است ویتامنیه و مرطوب کننده است که خاصیت آبرسانی 
و لایه برداری پوست را دارد و نرم کننده و آنتی اکسیدان است.
که دارای عصاره الوئه ورا است و عصاره شیرین بیان،عصاره خیار و کوجیک اسید،آلفا هیدروکسید اسید،و حاوی ویتامین E.C است 
مناسب است برای انواع پوست 
جهت سفارش:
09120132883
09120750932
026081142
ویتامینه پوست خشک
شیر
اگرپوست خشک دارید وإحساس خشکی وخارش دارید.یک لیترشیررا در کاسه یا لگن بریزید،یک پارچه تمیزوسفید رادر شیر فروبرده وبه ارامی روپوست خود بگذارید تا٥دقیقه بماند آرام ماساژ داده وبردارید، شیرمنبع أسید لاکتیک میباشد وخاصیت ضدالتهابی وباعث میشود خارش وسوزش پوست قطع شود.
روغن نارگیل
احتمالا ازپوست خشک خارش وسوزش درنواحی دست و ارنج وزانوی خود بخصوص درزمستان میباشد ،برای التیام این نواحی شبانه دست وپای خود را در ابگرم بگذ
بهترین کلینیک های زیبایی در تهران
 
کلینیک پوست و مو رویان سلامت
کلینیک پوست و مو ارکید
کلینیک زیبایی آنا
کلینیک پوست و مو و زیبایی الیزه
کلینیک پوست و مو و زیبای سپنتا
کلینیک پوست ومو و زیبای موگه
کلینیک پوست و مو نیل
کلینیک پوست و مو دیناز
کلینیک زیبایی و لاغری کیمیا
کلینیک پوست و مو و زیبایی بهرویان
شماره های تماس:۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲
کرم کلاژن ریلاکو
این کرم تامین کننده کلاژن پوست است و باعث کاهش رشد چروکهای صورت میشود و رطوبت رسان و نرم کننده پوست است 
که مناسب است برای انواع پوستها پوستهای آسیب دیده و حساس 
جهت سفارش:
۰۲۱۸۶۰۸۱۱۴۲
۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲
روش های مراقبت از پوست در خانه
 
فقط به این دلیل که محبوب نیست به معنای کار کردن نیستهنگامی که روی پوست خود کار می کنید ، احتمالاً محبوب ترین و بهترین نتیجه پیشنهادی را که برای حل مسئله خاص پوست شما وجود دارد ، مانند درمان اسید سالیسیلیک برای آکنه یا سرم ویتامین C برای لکه بینی ، دنبال می کنید.
از همه گذشته ، چه چیزی برای صدها کار باید برای شما کار کند . درست است؟ اگر فقط تغییر شکل پوست ساده بود.
وقتی با یک محصول مراقبت از پوست مواجه هستید که مش
 چند روش مراقبت از پوست
مقدمهرژیم مراقبت از پوست من ، و به طور خاص روال مراقبت از پوست صبحانه من ، بر اساس فصول و وضعیت پوست من تمایل به تغییر دارد. وقتی بهار می رویم ، برای خلاص شدن از شر پوست خشک زمستان و استفاده از پایه های رطوبت (روغن های روغنی و سرم های مرطوب کننده) که سنگین تر (یا چرب) هستند نسبت به نمونه هایی که در زمستان از آنها استفاده می کردم ، بیشتر لایه برداری می کنم.
اما این فقط مربوط به محصولاتی نیست که من از آنها استفاده می کنم ، بلک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سابلیمینال چیست؟ زعفران مقیم زاده نگاه رامیران بیمه عمر و سرمایه گذاری سودا سفر ارائه انواع لنت با کیفیت MR.Trader Perfect Vision کفش و کتانی های دخترانه