نتایج جستجو برای عبارت :

پودملن 2 ساختماه های هوشمند

امکانات خانه هوشمند شامل :
 
کنترل هوشمند پرده
کنترل هوشمند روشنایی
سیستم امنیتی هوشمند
سیستم آبیاری هوشمند
سیستم اعلام حریق هوشمند
سیستم صوتی و تصویری هوشمند
سیستم گرمایشی و سرمایشی هوشمند
 
با استفاده از این امکانات می توانیم خانه هوشمند داشته باشیم
 
کلمات کلیدی : خانه هوشمند - هوشمند سازی ساختمان - ساختمان هوشمند - هوشمند سازی
امکانات ساختمان هوشمند
 شامل :
کنترل هوشمند روشنایی
کنترل هوشمند سیستم گرمایشی و سرمایشی
سیستم امنیتی هوشمند
سیستم آبیاری هوشمند
 
کلمات کلیدی : خانه هوشمند - هوشمند سازی ساختمان - ساختمان هوشمند - هوشمند سازی - هوشمندسازی - هوشمندسازی ساختمان
پیامک تحویل کار هوشمند ملی , پیامک ثبت حوال مبنی بر تحویل کارت ملی هوشمند
تصویر زیر نمونه پیامک دریافت کارت هوشمند ملی از ثبت احوال است.
البته شایان ذکر است ما در تاریخ 11 فروردین 1395 ثبت نام کردیم در استان تهران و پیامک تحویل کارت در نیمه دوم آذر 95 برای ما آمده است!
نمونه تصویر پیامک تحویل کارت ملی هوشمند از سازمان ثبت احوال
تجهیزات خانه هوشمند
مشخصا هر سیستمی برای اجرایی شدن نیاز به یک سری تجهیزات دارد.
تجهیزات خانه هوشمند به ساکنین خانه کمک می کند تا ساختمان و محیط آن را آن گونه ای که دوست دارند کنترل و هدایت کنند .
در حالت کلی تجهیزات خانه هوشمندی که برای تامین هدف بهینه سازی مصرف انرژی ارائه می شوند باید شامل این موارد باشد :تجهیزات خانه هوشمند مربوط به مدیریت موتورخانه و سیستم سرمایش و گرمایشتجهیزات خانه هوشمند در مدیریت سیستم صوتی و تصویریتجهیزات خانه هو
بهترین سیستم هاي هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند.
ادامه مطلب
ساختمان هوشمند چیست؟
ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه است. به عبارت دیگر ساختمانی است که کلیه اجزای داخلی آن به واسطه‌ای یکپارچه سازی در تعامل با یکدیگرند.
ساختمان هوشمند شامل نصب و بهره‌برداری از سیستم‌هاي فناوری یکپارچه‌ سازی ساختمان است. این سیستم‌هاي اتوماسیون ساختمان، راهکارهاي ایمنی و امنیتی، ارتباطات و سامانه‌هاي مدیریت امکانات را دربرمی‌گیرند.
با استفاده از فناوری ساختمان هوشمند رایم
مولتی تک
قبل از هر چیز درباره سیستم هاي هوشمند مولتی تک براتون مختصر توضیح میدهم. شرکت مولتی تک یک شرکت هوشمند ترکیه ای است که محصولات متنوعی در رابطه با خانه هاي هوشمند و مدیریت خانه هاي هوشمند و تجهیزات ساختمان هاي هوشمند از قبیل پنلهاي لمسی هوشمند ,پنلهاي روشنایی , پنل هاي هوشمند هتلی از قبیل کارت هولدر , درب ضد سرقت , سیستم هوشمند صوتی , کارتهاي روشنایی , آیفون تصویری , دوربین مدار بسته , سوئیچ شبکه , کنترلر هاي پرده و   را در محصولا
 هوشمند سازی یکی از مواردی است که در سال هاي اخیر خیلی نامشان را میشنویم، تجهیزاتی مانند تلویزیون هاي هوشمند، تلفن هوشمند و قفل هوشمند. اما چه ویژگی ای در این وسایل وجود دارد که باعث میشود که با این پسوند آنها را صدا کنیم ، مفهموم هوشمند سازی چیست و چرا باید از این تجهیزات استفاده کنیم. در این نوشته در این باره توضیحاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ویژگی هايی مشابه رفتارهاي انسان
طرح توجیهی اتاق پرو هوشمند – استارتاپ استرالیا
طرح توجیهی هوشمند سازی اتاق پرو توسط شرکت XOX که در استرالیا مستقر است به ما واگذار شد. ازآنجایی‌که کشور استرالیا اهمیت بالایی به طرح‌هاي نوآورانه می‌دهد ، بهشت شرکت‌هاي استارتاپ است . این طرح توجیهی برای همکاری با یک شرکت که داری 160 نمایندگی خورده فروشی لباس نه ، مردانه و بچه‌گانه در سراسر استرالیا و نیوزیلند است و قصد دارد تا هوشمند نمودن اتاق پرو تمام نمایندگی فروش این شرکت از طریق سیس
سنسورهاي دما با تبدیل داده هاي مقاومت به درجه فارنهايت یا سلسیوس دمای محیط را اندازه گیری می کنند. یک قطعه ف کوچک در داخل سنسور وجود دارد که هنگام فعال بودن سنسور، جریان الکتریکی از طریق آن جریان می یابد. هر چه هوای اطراف سنسور داغ تر باشد ، مقاومت ف بالاتر می رود. سپس این مقاومت توسط ریزتراشه به عنوان یک درجه حرارت دقیق اندازه گیری و تفسیر می شود. سنسورهاي دمای هوشمند کاربردهاي گسترده ای دارند. آنها در دماسنج هاي هوشمند و ایستگاه هاي هوا
مروری بر قدرندیده‌ترین تلفن‌هاي هوشمند سال 2019
سال ۲۰۱۹ تلفن‌هاي هوشمند هیجان‌انگیز و انقلابی زیادی را به خود دید، اما مطابق معمول تمام گوشی‌هاي خوب این سال به موفقیت نرسیدند. ۲۰۱۹ سال گوشی‌هاي تاشو، 5G و دوربین‌هاي چندگانه بود. در بخشی از بازار، خیلی از شرکت‌ها محصولاتی را روانه بازار کردند که اصطلاحا قاتل پرچمدارها هستند؛ یعنی در مقابل قیمت بسیار پایین‌تری که دارند مشخصات خوبی را ارائه می‌کنند.
آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که به جایی رفته و پس از برگشتن ببینید که کلیدتان گم شده است؟ در چنین مواردی می توانید با خرید یک قفل هوشمند و نصب آن بر روی درب خانه تان تنها از طریق گوشی هوشمندتان اقدام به بازکردن درب منزلتان کنید.
قفل هوشمند دارای فناوری ای است که طبق اتحادیه اروپا مناسب برای درب تمامی ویلاها و آپارتمان ها در اروپا است. قفل هوشمند دارای یک باتری داخلی است که قادر است تا مدت ۱۰ ماه در خود شارژ نگه دارد.
قفل هوشمند با استفاده
 
یکی از راهکارهاي مهی که برای افزایش امنیت منازل میتوان از آنها استفاده کرد، هوشمند سازی منزل است، همانطور که در مقاله هاي قبلی گفتیم یکی از ارکان هوشمند سازی، استفاده از قفل هوشمند است. با استفاده قفلهايی که توسط برندهاي معتبر ارائه میشود میتوان امنیت خانه  و محل کار را تا حد زیادی افزایش داد.
این قفل ها انواع مختلفی دارند، از انواع آنها میتوان به قفل رمزی، قفل اثر انگشت و قفل کارتی اشاره داشت. زمانی که از این نوع استفاده میکنید دیگر نیاز
تلویزیون هاي هوشمند اسنوا با اندروید 8 و 9 وارد شده است. این تلویزیون امکان پخش فرمت هاي مختلف  صوتی و تصویری با استفاده از سرویس هاي استریم ویدئو و حتی انجام بازی هاي سازگار با اندروید تی وی را فراهم می کند. در تلویزیون هاي هوشمند اسنوا، اپلیکیشن هايی از پیش نصب شده است مانند سرویس هاي ویدئویی فیلیمو و آپارات و همچنین اپلیکشن بازار وجود دارد که می توانید برنامه هاي مورد نظر خود را نصب کنید.
جهت اطلاع بیشتر از تلویزیون هاي اسنوا می توانید به
ویژگی برتر دستبندهاي هوشمند سری Mi Band در قیمت بسیار پایین آنهاست. کمپانی شیائومی اینبار با ارئه نسل سوم از مچ بند هوشمند خود بار دیگر توانسته بسیاری از علاقه‌مندان به گجت‌هاي هوشمند را مجذوب کالای جدیدش نماید.

با توجه با اخبار به دست آمده و جزئیات منتشر شده از این مچ بند هوشمند، به نظر می‌رسد که مچ بند هوشمند Mi band 3 از همانند نسخه قبلی خود از قابلیت روشن شدن صفحه نمایش به محض بالا آوردن ساعت (یا همان ویژگی raise to wake) پشتیبانی می‌کند. این ویژگی
 
کاملا طبیعی است که این روزها با وجود این همه جرم و سرقت و ناامنی افراد بسیار زیادی به سمت خرید قفل هوشمند درب ایمن می روند و دوست دارند که با خرید قفل هاي هوشمند هم امنیت محل کار و خانه شان را بیشتر کنند و هم فضای کار و خانه شان را به محیطی لوکس و زیبا تبدیل کنند و از طرفی هم از شر کلیدهاي دست و پا گیر قدیمی خلاص شوند .
بنابراین این روزها افراد زیادی تصمیم به خرید قفل هوشمند می گیرند و مشخصا باید قبل از خرید دقیقا بدانند که باید به چه چیزهايی
#خلاصه_کتاب 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمیدهند ! .
 
 
   
✍ اثر  #امی_مورین ( روانشناس_نویسنده  )   .
 
 
راه هايی برای داشتن زندگی موفق . 
 
  ☑️در قالب 13 نکته  :
 
1. افراد هوشمند ، دلسوزی و افسوس خوردن برای حال خود را کنار میگذارند و همیشه قدر دان داشته هايشان هستند .  
 
2. افراد هوشمند ،  قدرت خود را حفظ میکنند و دیگران را میبخشند و اختیار زندگیشان را کاملا دست دیگران نمیدهند .  
 
3. افراد هوشمند ، همیشه اماده پذیرفتن تغییر هستند .
 
4. تمرکز ا
تفاوت اصلی خانه هوشمند با خانه معمولی در این است که همه ی وسایل در Smart Home ها به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند.
کنترل آب و هوا
چراغ ها
لوازم
قفل ها
و انواع مختلفی از دوربین ها که می توانند به خانه هوشمند اضافه شوند و از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل باشند.
 
ارتباط وسایل در خانه هوشمند چه فایده ای دارد؟
در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن!
داشتن یک خانه هوشمند باعث می شود بتوانید کارهاي زیادی را با
 
 خانه خودتان را تنها با یک وسیله هوشمند کنید
هوشمند سازی تنها مختص خانه‌هاي لوکس نیست! همۀ منازل نیاز به استفاده حداقل یک وسیله هوشمند دارند. حفظ امنیت و افزایش راحتی، مهمترین عوامل در خرید یک دستگاه هوشمند خانگی است.
همینکه از منزل بیرون می‌روید، داشتن آرامش و اطمینان خاطر از اینکه خانه به شکلی هوشمندانه تحت مراقبت است، می‌تواند یک موهبت بزرگ باشد.
همۀ ما وقتی به سر کار و حتی مسافرت می‌رویم، مداوم نگران خانه هستیم و می‌خواهیم به هر ش
پاسخ صفحه 133 ادبیات فارسی پایه چهارم دبستان
سوال :
1- در اولین روز حضور در مدرسه جدید، چه چیزی مهتاب را دلگرم و شاد کرد ؟
2- حضور و غیاب مدرسه هوشمند را با مدارس معمولی مقایسه کنید و یک خوبی را بیان کنید.
3- شما ترجیح می دهید در مدرسه ی معمولی درس بخوانید یا مدرسه ی هوشمند ؟ چرا ؟
پاسخ :
1- خنده ی زیبا و دلگرم معلمش و دست زدن بچه ها
2- حضور و غیاب در مدارس هوشمند به صورت الکترونیکی انجام میشود یعنی از طریق رایانه و اینترنت انجام میشود اما در مدارس معمول
به گزارش خبر فوری
و به نقل از انتخاب،  کمپانی کیاموتورز در تلاش است برای حضور در بازار
خودروهاي خودران هوشمند و برقی ، ایده ای منحصر به فرد ارائه دهد . بر اساس
یک ویدئو که اخیرا از سوی این کمپانی منتشر شده برخی از ویژگی هاي
خودروهاي هوشمند برقی این کمپانی شامل این موارد است :سیستم هوشمند تشخیص
هویت راننده ادامه خبر
تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 50MU7980 (قیمت فوق العاد)دو میلیون زیر قیمت بازرا و شرکت

رابط هوشمند:دارد
تکنولوژی صفحه:LED
کیفیت تصویر:Ultra HD - 4Kتلویزیون "سامسونگ" مدل "50MU7980" از محصولات کارآمد ساخت  استرالیا. کیفیت تصویر 4K این امکان را دارد و برای کاربرانی که همواره در این محتوا را دردسترس خود می کنند ، دارای ویژگی هاي ویژه و کارآمدی هستند. برای کاربرانانی که کنسول می توانیم از کیفیت 4k آن لذت بردبرای اطلاع از قیمت امروز این محصول روز میتوانید به لینک
مدت زمان صدور کارت ملی هوشمند در تهران
مدیر کل ثبت احوال استان تهران از کاهش ۳ ماهه فرآیند صدور کارت هوشمند ملی برای متقاضیان تهرانی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد مهدی اعلائی گفت: با افزایش تعداد دستگاه هاي تولید و صدور این نوع کارت ها از این پس کارت هوشمند ملی به جای 6 ماه در کمتر از 3 ماه بدست متقاضیان می رسد.
وی با بیان اینکه سازمان ثبت احوال برای کارت اولی ها که به سن 15 سال می رسند، کارت ملی قدیمی صادر نمی کند، افزود: بر
اتوماسیون خانه هوشمند و اینترنت اشیا(IoT) در سالهاي اخیر آوازه خود را در صنعت فناوری اطلاعات به گوش همگان رسانده است. زندگی روزمره با افزایش روزافزون خانه هوشمند و دستگاه هاي متصل شده به انها ساده تر، بهتر و راحت تر شده است. خانه هوشمند زندگی مردم را تغییر داده است. برای مثال، چگونه تهویه مطبوع خانه خود را قبل از اینکه به ان داخل شوید کنترل کنید؟ چگونه در مورد درخواست خانواده تان برای پخش موسیقی مورد علاقه انها و به روز رسانی آب و هوا در حال
یکی از قطعات بسیار مهم و کاربردی در موبایل‌هاي هوشمند، تاچ ال سی دی ‌هاي آنها است. حتی در هنگام خرید گوشی نیز این قطعه یکی از اولویت‌هاي اصلی کاربران محسوب شده و آنها امکانات صفحه نمایش گوشی خود را به دقت بررسی می‌کنند.  از نظر قیمتی هم این قطعه نسبت به سایر قطعات موبایل معمولاً قیمت بالاتری داشته و از این رو می‌توان آنرا یکی از قطعات مهم در موبایل‌هاي هوشمند دانست.  اما به دلیل اینکه ال سی دی بیشترین استفاده را به‌دست کاربر دارد و ممکن
خبر بسیار خوب این‌ هفته برای هواداران ایرانی سامسونگ، فعال شدن یکی از نوآورانه‌ترین گزینه‌هاي پرچمداران این برند بود. گوشی‌هاي گلکسی S8 و S8+ از همان ابتدا مجهز به یک دستیار هوشمند بسیار کارآمد به نام بیکسبی بودند که ابتدا تنها در آمریکا و کره جنوبی فعال بود. اکنون سامسونگ اعلام کرده است این دستیار هوشمند به صورت تدریجی برای تعداد زیادی از کشورهاي جهان از جمله ایران فعال می‌شود.
ادامه مطلب
یکی از فاکتورهاي مهمی که بر روی انتخاب خدمات و یا خرید وسایل تاثیر میگذارد، قیمت آن است. هوشمند سازی هم یکی از این موراد است، و زمانی که صحبت از هوشمند سازی میشود سوالی که همواره پرسیده میشود درمورد قیمت آن است. به همین دلیل در این نوشته تصمیم گرفتیم در رابطه با قیمت هوشمند سازی ساختمان و هزینه هاي اینکار صحبت کنیم.
این روز ها که همه به سمت به کارگیری تکنولوژی هاي جدید برای سهولت زندگی هستند، خانه هاي هوشمند به یکی از محبوب ترین تکنولوژی هاي
جدیدن شرکت کره ای خودکاری رو درست کرده با توجه به بیان گفته هاي آنان از هر خودکار هوشمند دیگری سبک تر و بهترمیباشد؛و همچنین در ادامه گفته هاي آنان این خودکار قابلیت این را دارد که افرادی که به طور مداوم در حال نوشتن هستن بسیار خوب میباشد؛همچنین این گوشی میتواند 120 تصویر را عکس بگیرد و قابلیت بلوتوث بسیار قوی را دارد و وزنی معادل 120 گرم را داراست؛
فروش تلویزیون سامسونگ 49 اینچ مدل 49KU7975 (زیر قیمت)

رابط هوشمند:دارد
تکنولوژی صفحه:LED
کیفیت تصویر:Ultra HD - 4K
کی از تلویزیون هاي خمیده و هوشمند کمپانی مشهور سامسونگ» ، مدل 49KU7975» است. این مدل با کیفیت تصویر 4K است و بین المللی از تماشای تصاویر آن را مشاهده می کنید. با ارائه فروشگاه 4K با محدودیت روبروروست ، این تلویزیون با قابلیت ارتقا تصاویر تاحدودی این سرویس رابطی با براترفیت است. صفحات این تلویزیون از نوع خمیده را قادر می سازد و می توانید با استف
این روزها به لطف سیستم هاي نظارتی هوشمند کنترل و برقراری امنیت بسیار ساده تر از گذشته شده است به طوری که میتوان با نصب یک سیستم هوشمند از دوربین هاي مداربسته یک مجموعه بزرگ را به صورت کامل پوشش داد و یا حتی کل ترافیک یک شهر را مدیریت کرد.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سپیده دم تعمیر موبایل تعمیر گوشی tourinja نصب دوربین مداربسته خودنویس شبکه پشتیبان طرح رسا دانلود نرم افزار گرفتن ویزا تحصیلی کانادا تجهیزات برق صنعتی گرافیک ساز