نتایج جستجو برای عبارت :

پروکسی برای ایتای ویندوز

تعدادی پروکسي ساکس 4 (Socks4) جدید که تقریبا 10 دقیقه پیش منتشر شدند. میتوانید با نرم افزار الترا سرف که در وبلاگمون قرار داده شده یا خود ويندوز یا اندروید از طریق تنظیمات وصل بشید. این پروکسي ها به هیچ وجه براي تلگرام نیست. تست نشدند.
پروکسي ها ادامه مطلب
ادامه مطلب
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است. امروزه بواسطه فیلترینگ تلگرام و استفاده مردم از پروکسي ها شرکت تبلیغاتی ماکان اقدام به راه اندازی چند پروکسي قوی براي تلگرام کرده که در حال حاضر یکی از آنها بیش از 2 میلیون و یکی دیگر نیز بیش از 1 میلیون عضو دارد. همانطور که اجتمالا قبلا دیده اید زمانیکه شما به یک پروکسي تلگرام متصل می‌شوید یک کانال تلگرامی به شما نمایش داده می‌شود.
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است. امروزه بواسطه فیلترینگ تلگرام و استفاده مردم از پروکسي ها شرکت تبلیغاتی ماکان اقدام به راه اندازی چند پروکسي قوی براي تلگرام کرده که در حال حاضر یکی از آنها بیش از 2 میلیون و یکی دیگر نیز بیش از 1 میلیون عضو دارد. همانطور که اجتمالا قبلا دیده اید زمانیکه شما به یک پروکسي تلگرام متصل می‌شوید یک کانال تلگرامی به شما نمایش داده می‌شود.
http://s7.picofile.com/file/83788704/2_5_20_0.crx.html
افزونه switschyomega براي اپرا
پروکسي http
پروکسي جدید HTTP
دوستان توجه داشته باشید پروتکل http فقط براش از وبگردی معمولی استفاده کنید! فعلا کار دم دستیتون انجام بدید. نرم افزار مثل seed4me اگر دارید امتحان کنید ببینید جواب میده
دقت کنید نوع پروتکل http انتخاب کنید. این پروکسي میتونید داخل اندروید هم ست کنید ولی فقط براي وبگردی هست. 
سرور: 5.112.35.140
پورت: 808
 
سرور: 
5.86.0.51
پورت: 3128
ارائه پروکسي اختصاصی (شخصی) تلگرام
✳️  پروکسي VIP با IP اختصاصیبسیار پر سرعت و قوی عدم نیاز به بدون تبلیغاتبدون قطعیصرفه جویی در مصرف دیتاپشتیبانی 7*24ربات جهت دریافت #تست و #خرید:
https://t.me/ProxiesGramBot
Mtproto چیست؟
پروتکل MTProto یکی از ویژگی های تلگرام هست در جدید ترین آپدیت ها اون را معرفی کرد, بعد از فیلترینگ تلگرام تنها راه مردم براي استفاده از تلگرام لینک های پروکسي بود که از  پروتکل MTProto استفاده میکردن. براي استفاده از پروکسي‌های MTProto می‌توانید از ارایه دهندگان این نوع پروکسي، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید که اکثرا در قالب یک لینک هست و با کلیک بر روی آن اطلاعات مورد نیاز بصورت اتوماتیک در این بخش وارد می‌شود.
 
آموزش ساخت Mtproto
در این 
برتری های ويندوز 8 نسبت به ويندوز 7
برخی افراد فکر می‌کنند که ويندوز 8 تنها یک تغییر ظاهری در ويندوز 7 است.اما باید این را بدانیم که ويندوز 8 از لحاظ قابلیت‌ها و یه تغییر اساسی در سیستم عامل‌های شرکت مایکروسافت است.
مهمترین پیشرفت در ويندوز 8 ، بهبودهای امنیتی چشمگیری آن است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
براي دیدن قابلیت های امنیتی ويندوز 8 با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
یکی از پول ساز ترین روش های درآمد از تلگرام ساخت پروکسي تلگرام, شما میتوانید از این روش به چندین شیوه درآمد کسب کنید و تنها چیزی که نیاز دارید کمی سرمایه و دانش ساخت پروکسي تلگرام میخواد.
شما میتوانید در تلگرام یک کانال ایجاد کیند که فعالیت در اشتراک گذاری پروکسي تلگرام است و چندین تا پروکسي ایجاد کنید و در جا های مختلف پخش کنید و کانال اسپانسرینگ پروکسي رو هم کانال خودتون رو بگذارید. بعد از افزایش کاربران پروکسي تان شما شاهد این هستید که مم
ويندوز 10 خوبتر است یا این که 7 ؟ کدام را نصب کنیم؟در این مقاله می خواهیم در رابطه دعوا مهمی کلام کنیم ; موضوعی که یک‌سری ساله ذهن اینجانب و خیلی از اشخاصی که از ويندوز به کارگیری می‌کنن رو درگیر کرده ; ويندوز ۱۰ بهتره یا این که ويندوز ۷؟
ادامه مطلب
ساخت پروکسي MTPROTO در سرور لینوکس و ويندوز براي تلگرام ، با سورس اصلی تلگرام + تنظیم کانال اسپانسری 
 
شما میتوانید پروکسي های خود را داخل کانال ها تبلیغ کنید و در پروکسي خود عضو بگیرید و محصول یا کانال خودتون را تبلیغ کنید.
شاید این پروکسي یکی از بهترین روش های تبلیغاتی باشه.
 لطفا به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب
‍ آموزش اتصال کل گوشی به اینترنت جهانی!
1⃣اول برنامه التراسرف را دانلود کرده!
لینک دانلود
 
برنامه مورد نظر: Ultrasurf از منابع معتبر دیگر هم میتونید دانلود کنید. ازجمله گوگل پلی استور2⃣سپس بالا سمت راست روی سه نقطه بزنید؛قسمت اول(پروکسي رو بزنید)، بعد گزینه دوم یعنی HTTP پروکسي رو زده
گدینه های socks 4 , sock5  دارد که اگر انتخاب شود پس باید پروکسي های همون نوع  وارد شود 
Proxy Address:5.105.4.57Proxy Port:8888✅به این صورت تنظیم کنید،برگشت بزنید و اتصال رو بزنید!
✅ا
پروکسي های تلگرامی ضد فیلتر و پر سرعتبدون اسپانسر و قوی
پروکسي ضد تحریم
پروکسي MTProto
پروکسي Socks
کانال پروکسي های تلگرام :t.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtel
@proxyMtel
با عضویت در کانال ما بصورت روزانه پروکسي های پر سرعت و قوی تلگرام را دریافت کنید
سلام.آیا پروکسي تلگرام شما هم با قطعی مواجه شده (؟)

به نظر میاد که قطع شدن پروکسي های تلگرام از طرف تلگرام نباشه و این ایراد فنی از داخل ایران باشه.
* لطفاً و در صورتی که شما هم با قطعی پروکسي تلگرام از تاریخ 21 اردیبهشت 99 تا به امروز 23 اردیبهشت 99 را داشته اید به ما اطلاع بدید.
توی این پست یه اسکریپت آماده میکنیم که اسم یه فایل متنی رو میگیره که شامل پروکسي هستش و بعدشم ازمون یدونه آدرس سایت میخواد و بعدشم با استفاده از اون پروکسي ها که داخل فایل متنی قرار داره براي سایت درخواست میفرسته که همین موجب افزایش بازدید میشه . !!!
ادامه مطلب
با سلام.
دوستان اولین شبکه اجتماعی میهن پروکسي افتتاح شد به نام وطن پروکسي (میهن پروکسي سابق)
میتوانید از این پس ما را در پیام رسان ایتا دنبال کنید.
 
***لینک ایتا***
 
بزودی تلگرام وبلاگ ما هم راه اندازی میشود به نام وطن پروکسي.
تغییر نام بزودی انجام خواهد شد.
ممبر پراکسی را از کجا تهیه کنیم؟براي خرید ممبر پروکسي کانال ها و سایت های مختلفی وجود دارد. اما یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت های فروش ممبر پروکسي سایت ما است. شما در این سایت می توانید با شماره تماس  ذکر شده در پایین وب سایت تماس بگیرید، به اپراتور متصل شده و مدارک فنی را داخل تلگرام دریافت کنید. همچنین نمونه کارها هم بهتون ارسال میشود . در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی می توانید با کارشناسان و پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. پس هیچ ن
همه ما در شک کاشی های ويندوز 8 بودیم که مایکروسافت ويندوز 8.1 را به عنوان اصلاح کننده و یکسان کننده سیستم عامل چند منظوره اش ارائه کرد اما سوال اینست که ويندوز 8.1 په تغییراتی کرده است و چه ترفند هایی براي ويندوز 8.1 وجود دارد؟ حقیقت این است که براي ويندوز 8.1 ترفند های کمی وجود دارد که به صورت اختصاصی باشد و بیشتر ترفند های آن در نسخه های قبلی ويندوز هم قابل استفاده است اما امروز می خواهم چند ترفند اختصاصی ويندوز 8.1 را به شما معرفی کنم.
ادامه مطلب
آموزش اجرا ويندوز روی اندروید ابتدا در برنامه google play رفته و در قسمت قسمت جستجو jpscimجستجو کرده بعد نرم افزار را دانلود نمایید بعد ويندوز را انتخاب نموده و start را بزنید چند ثانیه منتظر مانده بعد ويندوز نصب می‌شود به همین راحتی من مسئولیتی در قبال این برنامه ندارم
در این قسمت میخواهیم کلید های میانبر(ترکیبی) چند برنامه مهم و کاربردی ويندوز را معرفی و بازگو کنیم.
 
کلید های میانبر(ترکیبی) ويندوز10:
کلید ويندوز + Tab: فعال کردن Task View
کلید ويندوز + A: فعال کردن Action Center
کلید ويندوز + C: فعال کردن Cortana Speech
کلید ويندوز + D: نشان دادن دسکتاپ
کلید ويندوز + E: باز کردن مرورگر فایل‌ها
.
 
براي دیدن مطالب بیشتر به 
ادامه مطلب
شما می توانید در عرض چند دقیقه با دنبال کردن مراحل زیر اندروید 6 را بر روی ويندوز نصب کنید.  ،شاید شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارید محیط اندروید را در کنار ويندوز تجربه کنید. پس بهترین کار این است که نمونه‌ای از این سیستم‌عامل محبوب این روزها را در کنار ويندوز خود داشته باشید. حال با ما همراه باشید تا با نحوه نصب اندروید 6.0 مارشمالو بر روی ويندوز آشنا شوید
ادامه مطلب
اگه تو کار کرک کردن اکانت سایت ها باشید ، میدونین که مهم ترین عامل تو کرک کردن اکانت سایت ها ، بدست آوردن پروکسي هستش که خیلی وقت گیره و باید با برنامه های مختلف بگردیم و اسکن کنیم و خیلی چیزای دیگه و در آخرشم پروکسي خیلی کمی گیرمون میاد و اگه گیرمون بیاد مجددا باید اسکنش کنیم
ادامه مطلب
بعد از گذشت تقریبا دو سال از ارائه ويندوز 10 همه کاربران که از سیستم عامل ويندوز استفاده می‌کردند مایل هستند براي یک بار هم که شده تجربه استفاده از نسخه 10 ويندوز را داشته باشند. براي استفاده از ويندوز 10 لازم است تا آن را روی سیستم کامپیوتری یا ماشین مجازی خود نصب کنید. بنابراين در این آموزش قصد دارم به نحوه نصب ويندوز 10 روی لپ تاپ یا کامپیوتر بپردازم که می‌توانید با نحوه نصب و استفاده از ويندوز 10 آشنا شوید.
ادامه مطلب
ارائه پروکسي شخصی تلگرام (اختصاصی)
سرعت بالا مخصوص دانلود و آپلود
بدون قطعی
امکان عیب یابی 
کاملا اختصاصی 
کاملا امن 
نسل جدید پروکسي تلگرام .
آیدی کانال : @ProxiesGramآدرس اینترنتی کانال : https://t.me/proxiesgram
  مایکروسافت دیروز نسخه‌ ی نهایی ويندوز ۱۰ را به صورت رسمی منتشر کرد. در ويندوز جدید علاوه بر اضافه شدن ویژگی‌ های جدید کلید‌های میان‌ بری وجود دارند که کار با آن را راحت‌تر نیز می‌ کنند. با ما همراه باشید تا با این کلیدهای میان‌ بر آشنا شوید. 
وجود کلیدهای میان‌ بر براي هر کاربری می‌ تواند بسیار کاربردی باشد و به نظر می‌ رسد مایکروسافت نیز از این کلیدها در ويندوز ۱۰ غافل نشده است و کلیدهای جدیدی را نیز به آن‌ها اضافه کرده است که در اد
اگر شما هم از کاربران جدید ويندوز ۱۰ هستید و نسخه نهایی(Build 10586) این ويندوز رو نصب کرده باشید ، میدانید که آپدیت ها به صورت خودکار دانلود و نصب می شوند. در این مطلب میخواهیم دو روش  غیر فعال سازی آپدیت خودکار ويندوز ۱۰ را بررسی کنیم هر کدوم که شما دوست داشتی رو انتخاب کنید.
ادامه مطلب
 
ويندوز دارای یک برنامه جانبی به نام System File Checker است، برنامه ای که فایل های سیستمی ويندوز را اسکن کرده و سلامت آنها را بررسی می کند. اگر مشکلی در فایل های سیستمی ويندوز پیدا کند، فایل معیوب یا مشکل دار را حذف کرده و از کش ويندوز نسخه سالم جدیدی جایگزین می کند. اگر برنامه چک فایل (SFC) ويندوز نتواند آن فایل را جایگزین کند، ابزار DISM این فایل ها را چک کرده و از طریق آپدیت و از پشتیبانی میکروسافت جایگزین می کند.
ادامه مطلب
تقریبا تمام ويندوز ها قابلیت خود را دارند اما پاسخ به این سوال که کدام یک زیبا هستند حقیقت این است که برخی ويندوز ها حتی جدید ترین انها می‌تواند ويندوزی بی مزه باشد و از امکانات کمی برخوردار باشد زیبایی ويندوز به شرکتی است که این را ارائه‌ی میدهد و تولید میکند و بازسازی می‌کند مانند شرکت پرنیان در ويندوز 10 قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی را وارد ان کرده برخی هم دی وی دی ان امکانات را خریداری می‌کنند
كوتاه درباره اتیمولوژی (ریشه شناسی) واژه آدم
نویسنده:دكتر ویدا (دانا كامران)
آدم از ریشه عبری (آدوم) مشتق شده و معنای آن زمین شخم زده شده یا زمین انسانهاست.از سویی دیگر در قرآن كریم و در سوره مباركه الرحمن خداوند ماده خلقت انسان را "صلصال كالفخار" معرفی فرموده است(خلق الانسان من صلصال كالفخار). از این دو مطلب می توان اینطور نتیجه گرفت كه آدم به راستی هویتی پویا ، استحاله پذیر و كیمیاگرانه است،همچنان كه زمین كشاورزی براي بذر پاشی و برداشت
حذف رمز حساب کاربری در ويندوز 10 از طریق پنجره Run
۱-کلید ترکیبی Win + R را روی کیبورد فشار داده تا پنجره Run باز شود. سپس عبارت netplwiz را تایپ کرده و کلید اینتر را فشار دهید.
۲- تیک گزینه Users must enter a user name and password to use this computer را برداشته و سپس روی OK کلیک کنید.
۳- براي تایید اینکه عملیات پاک کردن پسورد ويندوز ۱۰ مجاز می باشد، شما باید رمز عبور خود را در کادر روبری Password و مجددا همان رمز را روبروی Confirm Password وارد کرده و روی OK کلیک کنید.
۴- کامپیوتر خود را ری استار
ويندوز ویستا سیستم‌عاملی است که بر روی کامپیوترهای شخصی، رومیزی، لپ تاپ و تبلت های خانگی و تجاری و مراکز رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از پرده‌برداریِ این سیستم‌عامل در ۲۲ ژوئن ۲۰۰۵، ويندوزویستا با کدنام شیپور بلند (به انگلیسی: longhorn) شناخته شده‌ بود. توسعه آن در ۸ نوامبر ۲۰۰۶ به اتمام رسید. این سیستم براي تولیدکنندگاننرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر و طرف‌های تجاری، سه ماه زودتر از آن عرضه گردید. در ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

وبلاگ دانلود آهنگ جدید هکر شیراز کرج بوران مطالب روز موسیقی ، سینما ، تکنولوژی ، ورزش و ... بیوگرافی درسهایی از قرآن و حدیث اطلاعاتی درباره درب ضد سرقت ایران کالا شمیم مهدی