نتایج جستجو برای عبارت :

پروکسی برای ایتا ویندوز

پیام رسان ايتا یکی از رقبای اصلی تلگرام در ایران هست و در همان ابتدا هم لیستی از بهترین کانال های خود را براي عضویت کاربران ايتا ایجاد کرده است، ما در این مطلب لیست این گرو ه ها رو براي عضویت شما عزیزان قرار میدیم،
این کانال های پیام رسان ايتا با موضوعات مختلف هست و شما میتونید با توجه به علاقه خودتون عضو یکی از این کانال ها بشین.
شما هم میتونید در بخش نظرات نام کانال و لینک کانالتون رو بزارین

کانال خبری ايتاکانال طنز و سرگرمی ايتاکانال ورزش
با سلام.
دوستان اولین شبکه اجتماعی میهن پروکسي افتتاح شد به نام وطن پروکسي (میهن پروکسي سابق)
میتوانید از این پس ما را در پیام رسان ايتا دنبال کنید.
 
***لینک ايتا***
 
بزودی تلگرام وبلاگ ما هم راه اندازی میشود به نام وطن پروکسي.
تغییر نام بزودی انجام خواهد شد.
به نام خدا
چنل کیبورد اقا حسین مانصتر کبیر ايتا بدین وسیله اعلام میکنم چنل کیبورد ايتا معتبر ترین چنل  ايتا هست و بدون رات و  بدون هر گونه بد افزار دیگه
و این چنل کیبورد ايتا نرم افزار های کاربردی در اختیار مردم میگذارد
با 4.2kعضو بزرگترین چنل طراحی و تولید کیبورد در ايتا لطفا به چنل ايتا ما
جویین بدید به نشانی ⬇️⬇️⬇️
https://eitaa.com/joinchat/397148214Cbb4b75d3a6
در روزهای اخیر و پس از راه افتادن شایعه ای نادرست در مورد ايتا مبنی بر اینکه بدون اجازه کاربر از او عکس می گیرد، رتبه ايتا در کافه بازار و مایکت بالاتر رفت.
این یعنی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
برخی کانال های تلگرامی می خواستند از این مطلب به نفع تلگرام جاسوس و به ضرر پیامرسان بومی ايتا استفاده کنند اما نمی دانستند بااینکارشان ايتا را بیشتر به دیگران معرفی کرده اند و محبوبیت اش را بین طرفدارانش بیشتر کرده اند! نکن آقا؛ ای کاش بجای اینکه منف
تعدادی پروکسي ساکس 4 (Socks4) جدید که تقریبا 10 دقیقه پیش منتشر شدند. میتوانید با نرم افزار الترا سرف که در وبلاگمون قرار داده شده یا خود ويندوز یا اندروید از طریق تنظیمات وصل بشید. این پروکسي ها به هیچ وجه براي تلگرام نیست. تست نشدند.
پروکسي ها ادامه مطلب
ادامه مطلب
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است. امروزه بواسطه فیلترینگ تلگرام و استفاده مردم از پروکسي ها شرکت تبلیغاتی ماکان اقدام به راه اندازی چند پروکسي قوی براي تلگرام کرده که در حال حاضر یکی از آنها بیش از 2 میلیون و یکی دیگر نیز بیش از 1 میلیون عضو دارد. همانطور که اجتمالا قبلا دیده اید زمانیکه شما به یک پروکسي تلگرام متصل می‌شوید یک کانال تلگرامی به شما نمایش داده می‌شود.
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام
تبلیغات اسپانسرینگ پروکسي تلگرام یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است. امروزه بواسطه فیلترینگ تلگرام و استفاده مردم از پروکسي ها شرکت تبلیغاتی ماکان اقدام به راه اندازی چند پروکسي قوی براي تلگرام کرده که در حال حاضر یکی از آنها بیش از 2 میلیون و یکی دیگر نیز بیش از 1 میلیون عضو دارد. همانطور که اجتمالا قبلا دیده اید زمانیکه شما به یک پروکسي تلگرام متصل می‌شوید یک کانال تلگرامی به شما نمایش داده می‌شود.
http://s7.picofile.com/file/83788704/2_5_20_0.crx.html
افزونه switschyomega براي اپرا
پروکسي http
پروکسي جدید HTTP
دوستان توجه داشته باشید پروتکل http فقط براش از وبگردی معمولی استفاده کنید! فعلا کار دم دستیتون انجام بدید. نرم افزار مثل seed4me اگر دارید امتحان کنید ببینید جواب میده
دقت کنید نوع پروتکل http انتخاب کنید. این پروکسي میتونید داخل اندروید هم ست کنید ولی فقط براي وبگردی هست. 
سرور: 5.112.35.140
پورت: 808
 
سرور: 
5.86.0.51
پورت: 3128
طبق بررسی های آماری به دست آمده از مقایسه بازدید مطالب بین دو کانال مشابه با مدیریت واحد در دو پیامرسان ايتا و سروش، گرچه اعضای اسمی برخی کانال های سروش بیشتر از ايتا است، لکن بازدید مطالب در ايتا به مراتب بیشتر است.
این تحقیقات نشانگر این است که سروش ریزش زیادی داشته است و ايتا بهتر توانسته است کاربران موجود خود را حفظ کند. بعبارتی سروش گذشته خوبی داشته و ايتا آینده خوبی خواهد داشت.
اگر شما نیز مایلید این تحقیقات را خودتان انجام و از نتیجه ا
ارائه پروکسي اختصاصی (شخصی) تلگرام
✳️  پروکسي VIP با IP اختصاصیبسیار پر سرعت و قوی عدم نیاز به بدون تبلیغاتبدون قطعیصرفه جویی در مصرف دیتاپشتیبانی 7*24ربات جهت دریافت #تست و #خرید:
https://t.me/ProxiesGramBot
Mtproto چیست؟
پروتکل MTProto یکی از ویژگی های تلگرام هست در جدید ترین آپدیت ها اون را معرفی کرد, بعد از فیلترینگ تلگرام تنها راه مردم براي استفاده از تلگرام لینک های پروکسي بود که از  پروتکل MTProto استفاده میکردن. براي استفاده از پروکسي‌های MTProto می‌توانید از ارایه دهندگان این نوع پروکسي، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید که اکثرا در قالب یک لینک هست و با کلیک بر روی آن اطلاعات مورد نیاز بصورت اتوماتیک در این بخش وارد می‌شود.
 
آموزش ساخت Mtproto
در این 
برتری های ويندوز 8 نسبت به ويندوز 7
برخی افراد فکر می‌کنند که ويندوز 8 تنها یک تغییر ظاهری در ويندوز 7 است.اما باید این را بدانیم که ويندوز 8 از لحاظ قابلیت‌ها و یه تغییر اساسی در سیستم عامل‌های شرکت مایکروسافت است.
مهمترین پیشرفت در ويندوز 8 ، بهبودهای امنیتی چشمگیری آن است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
براي دیدن قابلیت های امنیتی ويندوز 8 با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
با توجه به فیلتر تلگرام انتظار میرفت تا مردم به سوی پیام رسان های داخلی، مخصوصا ايتا که ظاهری شبیه تلگرام دارد مهاجرت کنند که عملا هرگز چنین اتفاقی نیفتاد، من در اینجا میخواهم تا دلایل شخصی خودم رو در این مورد بیان کنم.
دلایل فنی عدم تمایل مردم به ايتا:
1- امکانات کم: تلگرام امکانات بسیار زیادی داشت که این امکانات در حین کار کردن خود را نشان میداد، همانند ربات که واقعا کار را خیلی ساده کرده بود و باعث شده بود تا به تلگرام رونق بدهد.
2- سرعت کم: س
یکی از پول ساز ترین روش های درآمد از تلگرام ساخت پروکسي تلگرام, شما میتوانید از این روش به چندین شیوه درآمد کسب کنید و تنها چیزی که نیاز دارید کمی سرمایه و دانش ساخت پروکسي تلگرام میخواد.
شما میتوانید در تلگرام یک کانال ایجاد کیند که فعالیت در اشتراک گذاری پروکسي تلگرام است و چندین تا پروکسي ایجاد کنید و در جا های مختلف پخش کنید و کانال اسپانسرینگ پروکسي رو هم کانال خودتون رو بگذارید. بعد از افزایش کاربران پروکسي تان شما شاهد این هستید که مم
ويندوز 10 خوبتر است یا این که 7 ؟ کدام را نصب کنیم؟در این مقاله می خواهیم در رابطه دعوا مهمی کلام کنیم ; موضوعی که یک‌سری ساله ذهن اینجانب و خیلی از اشخاصی که از ويندوز به کارگیری می‌کنن رو درگیر کرده ; ويندوز ۱۰ بهتره یا این که ويندوز ۷؟
ادامه مطلب
ساخت پروکسي MTPROTO در سرور لینوکس و ويندوز براي تلگرام ، با سورس اصلی تلگرام + تنظیم کانال اسپانسری 
 
شما میتوانید پروکسي های خود را داخل کانال ها تبلیغ کنید و در پروکسي خود عضو بگیرید و محصول یا کانال خودتون را تبلیغ کنید.
شاید این پروکسي یکی از بهترین روش های تبلیغاتی باشه.
 لطفا به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب
‍ آموزش اتصال کل گوشی به اینترنت جهانی!
1⃣اول برنامه التراسرف را دانلود کرده!
لینک دانلود
 
برنامه مورد نظر: Ultrasurf از منابع معتبر دیگر هم میتونید دانلود کنید. ازجمله گوگل پلی استور2⃣سپس بالا سمت راست روی سه نقطه بزنید؛قسمت اول(پروکسي رو بزنید)، بعد گزینه دوم یعنی HTTP پروکسي رو زده
گدینه های socks 4 , sock5  دارد که اگر انتخاب شود پس باید پروکسي های همون نوع  وارد شود 
Proxy Address:5.105.4.57Proxy Port:8888✅به این صورت تنظیم کنید،برگشت بزنید و اتصال رو بزنید!
✅ا
پروکسي های تلگرامی ضد فیلتر و پر سرعتبدون اسپانسر و قوی
پروکسي ضد تحریم
پروکسي MTProto
پروکسي Socks
کانال پروکسي های تلگرام :t.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtelt.me/proxyMtel
@proxyMtel
با عضویت در کانال ما بصورت روزانه پروکسي های پر سرعت و قوی تلگرام را دریافت کنید
سلام.آیا پروکسي تلگرام شما هم با قطعی مواجه شده (؟)

به نظر میاد که قطع شدن پروکسي های تلگرام از طرف تلگرام نباشه و این ایراد فنی از داخل ایران باشه.
* لطفاً و در صورتی که شما هم با قطعی پروکسي تلگرام از تاریخ 21 اردیبهشت 99 تا به امروز 23 اردیبهشت 99 را داشته اید به ما اطلاع بدید.
چندی است که ايتا از سامانه تحت وب خود به نام ايتا یار» رونمایی کرده است که قابلیت های جالبی را درون خود تعبیه کرده است.
در این سامانه، ادمین کانال میتوانند مطالبی را به صورت زمان دار و با جزئیات قابل تنظیم، به کانال خود ارسال کند. این قابلیت براي ادمین هایی که سفر خارجی یا مشغولیت فراوان دارند مفید است. همچنین کانال دار هایی که چندین کانال دارند، می توانند در اوقات فراغت روزانه مطالب را تنظیم کرده و وارد زمان بندی کنند.
ادامه مطلب
توی این پست یه اسکریپت آماده میکنیم که اسم یه فایل متنی رو میگیره که شامل پروکسي هستش و بعدشم ازمون یدونه آدرس سایت میخواد و بعدشم با استفاده از اون پروکسي ها که داخل فایل متنی قرار داره براي سایت درخواست میفرسته که همین موجب افزایش بازدید میشه . !!!
ادامه مطلب
شما می توانید در کانال رسمی نویسنده( حامد اصغرزاده) در ايتا با لینک
@hamedasgharzadeh   عضو شوید و براي راحتی داستان ها را با فایلpdf
داشته باشید . عضو شوید و ما را دنبال کنید این وبلاگ را به دوستان خود هم معرفی کنید 
همچنین نظرات شما هم می تواند به ما در ادامه ایث راه کمک کند 
 
با تشکر 
#ویژه تلگرام تا پایان فروردین فیلتر می شود  علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد.فکر می کنم حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) این اتفاق خواهد افتاد.♦️خبر خداحافظی با تلگرام از زبان رئیس کمیسیون امنیت ملیعلاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و ت خارجی مجلس:این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را ب
ممبر پراکسی را از کجا تهیه کنیم؟براي خرید ممبر پروکسي کانال ها و سایت های مختلفی وجود دارد. اما یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت های فروش ممبر پروکسي سایت ما است. شما در این سایت می توانید با شماره تماس  ذکر شده در پایین وب سایت تماس بگیرید، به اپراتور متصل شده و مدارک فنی را داخل تلگرام دریافت کنید. همچنین نمونه کارها هم بهتون ارسال میشود . در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی می توانید با کارشناسان و پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. پس هیچ ن
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ايتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
همه ما در شک کاشی های ويندوز 8 بودیم که مایکروسافت ويندوز 8.1 را به عنوان اصلاح کننده و یکسان کننده سیستم عامل چند منظوره اش ارائه کرد اما سوال اینست که ويندوز 8.1 په تغییراتی کرده است و چه ترفند هایی براي ويندوز 8.1 وجود دارد؟ حقیقت این است که براي ويندوز 8.1 ترفند های کمی وجود دارد که به صورت اختصاصی باشد و بیشتر ترفند های آن در نسخه های قبلی ويندوز هم قابل استفاده است اما امروز می خواهم چند ترفند اختصاصی ويندوز 8.1 را به شما معرفی کنم.
ادامه مطلب
آموزش اجرا ويندوز روی اندروید ابتدا در برنامه google play رفته و در قسمت قسمت جستجو jpscimجستجو کرده بعد نرم افزار را دانلود نمایید بعد ويندوز را انتخاب نموده و start را بزنید چند ثانیه منتظر مانده بعد ويندوز نصب می‌شود به همین راحتی من مسئولیتی در قبال این برنامه ندارم
در این قسمت میخواهیم کلید های میانبر(ترکیبی) چند برنامه مهم و کاربردی ويندوز را معرفی و بازگو کنیم.
 
کلید های میانبر(ترکیبی) ويندوز10:
کلید ويندوز + Tab: فعال کردن Task View
کلید ويندوز + A: فعال کردن Action Center
کلید ويندوز + C: فعال کردن Cortana Speech
کلید ويندوز + D: نشان دادن دسکتاپ
کلید ويندوز + E: باز کردن مرورگر فایل‌ها
.
 
براي دیدن مطالب بیشتر به 
ادامه مطلب
یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران پیامرسان های موبایلی این است که صاحبان پلتفرم مورد استفاده شان بیشترین سعی را در مشتری مداری و توجه به علایق و سلایق کاربرانش داشته باشد. روحیه تنوع طلبی و دوستدار پیشرفت و به روز بودن -که ره آورد گسترش بیش از پیش فضای مجازی است- این آیتم را به پارامتری حساس در حفظ کاربران فعلی مسنجرها تبدیل کرده است و حتی در درازمدت می تواند اقبال به یک اپلیکیشن را تا حد زیادی تنزل دهد.ارائه آپدیت های کارگشا و رفع کننده اشکا
شما می توانید در عرض چند دقیقه با دنبال کردن مراحل زیر اندروید 6 را بر روی ويندوز نصب کنید.  ،شاید شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارید محیط اندروید را در کنار ويندوز تجربه کنید. پس بهترین کار این است که نمونه‌ای از این سیستم‌عامل محبوب این روزها را در کنار ويندوز خود داشته باشید. حال با ما همراه باشید تا با نحوه نصب اندروید 6.0 مارشمالو بر روی ويندوز آشنا شوید
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

اموزش کسب درامد اینترنتی هالی هیمنه ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی خط مهندسی حرف آخر ، موسسه حرف آخر ، سایت حرف اخر اتوبار اطلس بار ارائه دهنده خدمات اتوبار به صورت شبانه روزی وبلاگ نایاب نت اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News خدمات مجالس با تشریفات مجالس خوشبختی تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی