نتایج جستجو برای عبارت :

پاسخ فعالیتهای کمک متصدی اسناد مالی گام به گام

خدمات اسکن اسناد و مدارک سازمانی 
اسکن اسناد و اوراق یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه ها، بهبود گردش کار و مدرنیزه سازی سازمان شما  به صورت همزمان است. فواید شناخته شده در مورد اسکن اسناد و مدارک  بی شمار است،  این کار باعث افزایش عملکرد و راندمان فعالیت کاری شما می شود.
ادامه مطلب
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
 
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه پاسخنامه - پایگاه خبری
. www.ekhtebar.com › آزمون های حقوقی › آزمون سردفتری Translate this
page Feb 11, 2015 - نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه
پاسخنامه. منبع : وبلاگ رشته فقه وحقوق www.feqh1.blogfa.com. این سوالات
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
 
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه پاسخنامه - پایگاه خبری
. www.ekhtebar.com › آزمون های حقوقی › آزمون سردفتری Translate this
page Feb 11, 2015 - نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه
پاسخنامه. منبع : وبلاگ رشته فقه وحقوق www.feqh1.blogfa.com. این سوالات
اسناد خزانه اسلامی، ابزار مالي جدیدی است که از سال 1392 برای تسویه مطالبات طلب‌کاران غیردولتی از دولت معرفی‌شده است. این نوع از اسناد که ازجمله اوراق بدهی به‌شمار می‌آید، در کشورهای دیگر به‌عنوان ابزاری برای جبران کسری‌های بودجه دولت در کوتاه‌مدت به‌شمار می‌ِآید. در ایران دو نوع اسناد خزانه اسلامی معرفی‌شده است. اسناد خزانه اسلامی نوع اول که جهت تسویه بدهی‌های دولت به پیمانکاران غیردولتی مورداستفاده قرار می‌گیرد با اسناد خزانه مت
ویژگی های نرم افزار حسابداری راندمان سافت:
 
- ساختار درختی سرفصل های حسابداری: نوع، گروه، کل، معین و تا یکصد سطح تفصیلی قابل تعریف می باشد:
- ساختار درختی مراکز هزینه
- ساختار درختی پروژه ها
- گروه حساب های شناور و حساب های شناور
- سطوح تایید سند حسابداری
- تعیین پروژه، مرکز هزینه و حساب شناور برای هر آرتیکل مالي
- تغییر ترتیب آرتیکل های اسناد حسابداری
- کپی کردن آرتیکل های داخل یک سند و بین اسناد
- ثبت آرتیکل های سند حسابداری از روی فایل اکسل
-
۱٫اسناد عادی……………………………………………………………………………………………………………………………………۲۰
 
اسناد رسمی…………………………………………………………………………………………………………………………………۲۰
بند سوم: تعریف  اسناد سجلی  وبیان انواع آن……………………………………………………………………………………۲۲۱٫دفتر ثبت کل وقایع ……………………………………………………………………………………………………………………….۲۲
 
سند وفات…………………………………………………………………
 دانلود خلاصه حقوق ثبت اسناد املاک غلامرضا شهری همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری - جزوه pdfhdaneshjoo.ir › کتاب-حقوق-ثبت-اس. Translate this page Sep 17, 2017 - دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری در قالب pdf به صورت . مراد از حقوق ثبت اسناد و املاک ، مجموع قوانین و مقررات مربوط به ثبت . شماره همراه * . دانلود رایگان نم
 
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
 
مشاهده دوره
مقاله ۱ : بحثی پیرامون توثیق اسناد تجاری - دکتر بهروز اخلاقی
--------------------------------------------------------------------
مقاله ۲ : بررسی و تحلیل ماهیت توثیق اسناد تجاری با مادۀ 10 ق.م - حیدر باقری اصل - سعیده باقری
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مقاله ۳ : تصحیح و توجیه فقهی حقوقی توثیق اسناد تجاری - سیدعلی محمد یثربی قمی
------------------------------------------------------------------------------------------------
مقاله ۴ : توثیق اسناد تجاری در حقوق ایران با رویکردی بر نظر امام
1) وقوع ضایعات عادی به صورت تدریجی باشد.2) وقوع ضایعات عادی و غیر عادی در ابتدای فرایند باشد.3) وقوع ضایعات عادی قبل از وقوع ضایعات غیر عادی باشد.4) همواره ضایعات غیر عادی از ضایعات عادی سهم نمی گیرد.پاسخ :اگر ضایعات غیر عادی در نقطه وقوع ضایعات عادی ایجاد شده باشد، از ضایعات عادی سهم نخواهد گرفت.⭕️اگر در معامله ای که انجام می دهید، خریدار دو نفر است و چکی که پرداخت می شود متعلق به یکی از خریداران؛حتماً خریدار دیگر هم پشت چک را به عنوان ضامن امض
اسکن اسناد
اسناد و مدارک هر شرکت و اداره ای یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران عامل و سرپرست های شرکت های خصوصی و دولتی است. از سوی دیگر دسترسی و بایگانی این اوراق، یکی از مشکلات و مسائلی بوده که همواره سرعت و روند کار را برای اربابان رجوع دچار مشکل کرده است. از همین رو باید به دنبال شیوه ای برای رفع این دغدغه ها بود. اسکن اسناد و مدارک یکی از بهترین شیوه ها و روش ها برای رفع این مشکل خواهد بود.
 
اسکن اسناد و اوراق
دیجیتال سازی اسناد و اوراق به افر
اسکن اسناد
اسناد و مدارک هر شرکت و اداره ای یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران عامل و سرپرست های شرکت های خصوصی و دولتی است. از سوی دیگر دسترسی و بایگانی این اوراق، یکی از مشکلات و مسائلی بوده که همواره سرعت و روند کار را برای اربابان رجوع دچار مشکل کرده است. از همین رو باید به دنبال شیوه ای برای رفع این دغدغه ها بود. اسکن اسناد و مدارک یکی از بهترین شیوه ها و روش ها برای رفع این مشکل خواهد بود.
 
اسکن اسناد و اوراق
دیجیتال سازی اسناد و اوراق به افر
کمد بایگانی - کمد کتابخانه|کمد های فی اسناد
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد بایگانی|قفسه بایگانی اسناد|قفسه بندی ثابت|کمد کتابخانه اسناد
شرکت اوژن سیستم جهان مشاور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کمدهای کتابخانه ای و فروشگاهی ، کمد ریلی مجری ، کمد ریلی مکانیکی ، کمد ریلی برقی ، کمد ریلی اتوماتیک ، پارتیشن های اداری و کمد ریلی ایران _ ایتالیا می باشد.
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد ب
سهم سردفتر 40 تا 50 درصد حق‌التحریر دریافتی است


نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران در خصوص نرخ تعرفه حق‌التحریر تنظیم و ثبت اسناد در دفاتر اسناد رسمی گفت: از رقمی که به عنوان حق التحریر دریافت می شود تنها 40 تا 50 درصد سهم سردفتر خواهد بود.
به گزارش ایسنا، محمد عظیمیان درخصوص نرخ تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی و ایجاد عدالت درآمدی بین این دفاتر اظهار کرد: براساس ماده 54 قانون دفاتر اسناد رسمی، تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد باید هر چهار سال
رسانۀ آمریکایی اُپن سیکرت (مرکز ت پاسخگو) که به‌طور تخصصی به مسئله ورود پول‌های با منشاء مشکوک به امور ی در آمریکا می‌پردازد، طی گزارشی از پرداخت مبلغ 1.4 میلیون دلار به شرکت لابی‌گر روزمونت از سال 2013 تاکنون توسط تروریست‌های مجاهدین برای تأثیرگذاری بر ت‌های خارجی و دفاعی آمریکا خبر داده است.این گزارش که به طور خاص اقدام اخیر مایکل موکازی در ثبت‌نام رسمی در فرم مربوطۀ وزارت دادگستری آمریکا به‌عنوان لابی‌گر گروه تروریستی م
مهندس حسین زاده نماینده مجلس به اتفاق علیپور فرماندار و شریفی رئیس دفتر نماینده در شهرستان اوز در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور استقرار این اداره در شهرستان اوز را پیگیری کردند.
به گزارش دفتر نماینده مجلس در شهرستان اوز، در این دیدار که ۲۳ دی برگزار شد، مهندس حسین زاده با اشاره به نو پا بودن شهرستان اوز، از ضرورت استقرار ادارات از جمله اداره ثبت اسناد و املاک در راستای عدالت محوری و فراهم شدن زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم سخ
تحقیق روند ثبت اسناد در دفتر املاک
دانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع روند ثبت اسناد در دفتر املاک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه. اظهار نامه ثبتی، فرم مخصوصی است که از طرف اداره ثبت به کسی که حق درخواست ثبت دارد (‌یا نماینده یا قائم مقام او ) داده می‌شود تا .
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 14 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) :  کارگاه حسابداری تعهدی ویژه مسئولین مالي دانشگاهفهرست مطالبعناصر صورت های ماليبدهی هاتعریف بدهی جاریدیدگاه های مرتبط با بدهی های جاریسرمایه در گردشنسبت های نقدینگیترتیب ارائه بدهی های جاریترتیب ارائه بدهی های جاری در حساب های دانشگاهحساب ها و اسناد پرداختنی شبه تجاریسایر حساب های اسن
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
لف : ورود داده ها
دریک سیستم حسابداری ثبت رویداد های که بر اساس اسناد و مدارک اولیه به عنوان داده ها به سیستم شامل فاکتور های خرید، صورتحساب فروش، رسید دریافت ها وپرداخت های نقدی … انجام می شود.
ب: پردازش داده ها
پس از ورود داده ها (اسناد و مدارک اولیه) به سیستم

ادامه مطلب
وجود 13 میلیون برگ سند تاریخی دوره صفویه تا عصر حاضر در مرکز اسناد آستان قدس رضوی، شهر مشهد را به قطب اسناد پژوهی و پژوهش های تاریخی تبدیل کرده است. از جمله اسنادی که در این مرکز نگهداری می‌شود، مجموعه‌ای از اسناد تاریخی  با مُهر و دستخط امیرکبیر است که در این مجموعه تعداد چهار برگ سند معتبر با مهر و دستخط وی نیز دیده می‌شود. این اسناد مربوط به سال‌های 1264 و 1268 است؛ یعنی زمانی که امیرکبیر صدراعظمی ایران در زمان ناصرالدین‌شاه را برعهده داشته
نرم افزار آرشیو اسناد
نرم افزار آرشیو اسناد ، خلاصه به یک یا دو نرم افزار خاص نمی شود بلکه دارای تنوع بسیار زیادی در این موارد می باشد. این نرم افزار ها شاید دارای رابط کاربری متفاوت با یکدیگر باشند اما دارای ویژگی های خاص و مشترکی هستند که از این نظر تقریبا همگی مشابه همدیگرند. در ادامه ما برخی از ویژگی های مهم و کلیدی که تقریبا در تمام این نرم افزارها مشترکند را بررسی می کنیم. این نرم افزار های مدیریتی دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که بر
سیستم حسابداری برای سالتحصیلی جدید(سال مالي99-98) بروز رسانی شده است مدیران محترم می توانند همانند سالهای قبل نسبت به ثبت سند افتتاحیه برای سالتحصیلی جدید99-98 اقدام نمایند.
نکات قابل توجه:
*-در بخش ارسال و دریافت اطلاعات گزینه دریافت جداول پایه و تنظیمات را انجام داده و با ثبت رمز اینترنتی نسبت به دریافت جداول و تایید آن اقدام نمایید.
*-در صورتی که اطلاعات حسابداری سال تحصیلی 98-97 را به اتمام رسانده و مدارک و اسناد را چاپ نموده اید نسبت به بستن
    نقل و انتقال خودرو
     سند نقل و انتقال خودرو
     هزینه نقل و انتقال خودرو
     قانون جدید نقل و انتقال خودرو
هزینه نقل و انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی
نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد:با رای اعضای کمیسیون اصل نود مقرر شد افراد برای نقل و انتقال خودرو ااما باید به دفاتر ثبت اسناد رسمی مراجعه کنند.

بهرام پارسایی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه کمیسیون برای بررسی اختلاف نیروی انتظامی و دفاتر اسناد رسمی جهت نقل و انتقال خود
بهترین روش اسکن اسناد پژوهشی
مقالات و اسناد پژوهشی از مهم ترین اسناد آموزشی ای هستند که نگهداری از آنها حائز اهمیت بوده و همواره مدنظر افراد است. به همین علت است که ما قصد داریم در ادامه این مقاله به بررسی بهترین روش اسکن اسناد پژوهشی بپردازیم تا شما را در این باره آگاه سازیم. 
برداشت شما از هر متن نوشتاری از طریق آشنایی با آن متن بیشتر می شود. یکی از موثرترین روش ها برای شروع نوع خواندن متفکرانه لازم برای کارهای دانشگاهی، این است که قبل از ش
1- واحدهای تجاری خارج از کشور که ملکیت انها متعلق به واحدهای تجاری ایرانی است در صورتی که در تهیه و ارائه صورتهای مالي خود تابع مقررات و استانداردهای حسابداری محلی باشند مم به رعایت استانداردهای حسابداری ایران نیستند.
2- مسئولیت تهیه و ارائه صورتهای مالي به عهده مدیریت واحد تجاری (هیئت مدیره) است.
3- شرط اولیه مفید بودن اطلاعات ارائه شده در صورتهای مالي اهمیت انهاست
4- هدف صورتهای مالي ،ارائه اطلاعاتی تلخیص و طبقه بندی شده درباره وضعیت مالي
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 14 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) :  کارگاه حسابداری تعهدی ویژه مسئولینفهرست مطالبعناصر صورت های ماليبدهی هاتعریف بدهی جاریدیدگاه های مرتبط با بدهی های جاریسرمایه در گردشنسبت های نقدینگیترتیب ارائه بدهی های جاریترتیب ارائه بدهی های جاری در حساب های دانشگاهحساب ها و اسناد پرداختنی شبه تجاریسایر حساب های اسناد پرداختنیحس
هرگز حَسَد نبردم بر منصبیّ و مالي
الّا بر آن که دارد با دلبری وصالی
دانی کدام دولت در وصف می‌نیاید –
چشمی که باز باشد هر لحظه بر جمالي
خرّم تنی که محبوب از در فراز-اش آید –
چون رزقِ نیک‌بختان، بی زحمتِ سؤالی
همچون دو مغزِ بادام، اندر یکی خزینه،
با هم گرفته انسی، وز دیگران ملالی
دانی کدام جاهل بر حالِ ما بخندد –
کو را نبوده باشد در عمرِ خویش حالی
سالِ وصال با او یک روز بود گویی
واکنون – در انتظار-اش – روزی به‌قدرِ سالی
ایّام را، به ماه
ثبت دائمی اسناد
تجمیع، نگهداری و حفاظت از اسناد کاغذی همواره به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مدیران عامل و صاحبان کسب و کار هاست. از این رو همیشه به دنبال راهی آسوده برای رفع این مشکل و در عین حال ایجاد محیطی امن برای اسناد و مدارک خود بوده اند. ثبت دائمی اسناد یکی از مهمترین فرایند هایی است که می تواند در حل این معضل کمک های شایانی داشته باشد. از این رو می توان گفت که دیجیتال سازی نه تنها به عکس ها و فیلم ها بلکه به اسناد و مدارک در سازمان ها
5 نکته برای محافظت از اسناد و مدارک کاغذی
با وجود اینکه اکنون در عصر ارتباطات و دیجیتال به سر می بریم اما هنوز برخی اسناد و مدارک وجود دارند که باید ذخیره شده و نگهداری شوند. با اینکه رساندن استفاده از کاغذ در چنین مواردی باید به حداقل ممکن برسد، اما همچنان آگاهی از نحوه محافظت از اسناد کاغذی از اهمیت خاص خود برخوردار است. 
با وجود اینکه دیگر از آنها استفاده نخواهید کرد. در ادامه ما به پنج روش برای محافظت از اسناد کاغذی در برابر تهدیدهای مختل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

آنتن مرکزی فیبر نوری معمارگونه معرفی بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص کشور Iran-clinic فروشگاه پکیج رادیاتور در شیراز میم پناهی | پناهِ آخر دنیای خانه هوشمند دهکده من امضا وارش بارانی