نتایج جستجو برای عبارت :

پادکست جوک ناجور

توی این پادکست در مورد پادکست حرف میزنیم :)))
چه پادکستی خوبه؟ چطور پادکست خوب بسازیم؟ پادکست چیه؟ چطور ازش درآمد داشته باشیم؟ کجا آپلودش کنیم؟ و.
برای دانلود / شنیدن آنلاین پادکست روی لینک زیر کلیک کنین:
https://anchor.fm/radlin-pod/episodes/ep-ekj4b8
اگر لینک برایتان باز نشد احتمالا فیل*تر شکن شما غیر فعال است. قبل از باز کردن لینک فی*لتر شکن خود را فعال کنید.
دانلود اهنگ مازندرانی زمونه ناجور نباش زمونه نامرده دلبر با صدای رضا کرد
دانلود کامل اهنگ جدید رضا کرد به نام  زمونه ناجور نباش
متن اهنگ
زمونه های زمونه بیوفا چی رو دونه…♯♫♪
می دل غریب جا دره دلبر ته وسه خونه…♯♫♪
آهای دیوونه وومه می دل ره نزن پس…♯♫♪
می دل ره پس نزن یار غریب هستمو بیکس…♯♫♪
ادامه مطلب
توی این پادکست در مورد هکر شدن به صورت کامل حرف میزنیم :)))
تیم پادکست رادلین هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده کاربران از این پادکست ندارد. هر گونه سوء استفاده کاربران از این پادکست غیر قانونی بوده و شرعا حرام است. 
برای شنیدن آنلاین/دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
https://anchor.fm/radlin-pod/episodes/ep-ekl56s
توجه: برای باز کردن لینک بالا حتما قبل آن از فیلتر*ش*ک*ن استفاده کنید.
پادکست آمریکا شیطان بزرگ به بررسی نگاه عارفانه ی حضرت امام خمینی ره نسبت به آمریکا می پردازد. این پادکست برگرفته از سخنرانی عرفان و برائت حجت الاسلام قنبریان می‌باشد.
دانلود پادکست آمریکا شیطان بزرگ با لینک مستقیم (حجم 6MB)
توی این پادکست در مورد زمان، مدیریت زمان ، عادت ها و روش ساده موفقیت در زندگی صحبت کردم که راستش یکی از بهترین پادکست هایی هست که توی پادکست رادلین وجود داره. برای گوش کردن میتونین روی لینک زیر کلیک کنین:
https://anchor.fm/radlin-pod/episodes/ep-epdmqa
 
در پادکست اشتباهات رایج در سئو به شما کمک می کنیم
تا بتوانید به جایگاه مناسب و تثبیت آن در رقابت آنلاین بپردازید.
این پادکست برگرفته شده از همیار وردپرس می باشد.
اجرای توسط صادق رشیدیان
برای مطالعه کامل متن ، شنیدن و دریافت پادکست اینجا کلیک نمایید.
پادکست از نظر alireza ghazi چیست:
قبل از هرچیز باید یکم در مورد معنی پادکست با شما صحبت کنم.معنای عمومی‌ترِ پادکست چیست؟
امروز بسیاری از مردم و حتی فعالان حرفه‌ای تولید محتوا، خود را به تعریف بالا مقید نمی‌کنند.
فکر نمی‌کنم کسی پیدا بشه که به رادیو گوش نداده باشه. پادکست با رادیو هیچ فرقی نداره به‌جز اینکه تو پادکست زمان پخش، سرعت پخش و نوع‌برنامه که می‌خواید گوش کنید دست شماست. در واقع پادکست‌های مختلفی که به زبان‌های مختلف پخش می‌شن، تو ا
پادکست فارسی رادیو سنگ، این قسمت زندگی در ایتالیا با کار داوطلبانه. 
در این قسمت از سری پادکست های یک تجربه» درباره تجربه نه ماه زندگی کردن با یک خانواده ایتالیایی به عنوان کار داوطلبانه حرف میزنم. این شماره را میتوانید از اینجا بشنوید یا در اپ های پادکستینگ مثل Podcast player و Cast Box کلمه رادیو سنگ» را جستجو کنید. در کانال تلگرام رادیو سنگ هم میتوانید عضو شوید. 
 
دانلود ریمیکس یاسین قاسمی پادکست عربی
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس یاسین قاسمی بنام پادکست عربی با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Yasin Ghasemi Padcast Arabi With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
 
ریمیکس جدید یاسین قاسمی عزیز منتشر شد.
این ریمیکس با نام پادکست عربی منتشر شد.
امیدوارم شنوندگان از این ریمیکس لذت ببرند.
در این ریمیکس بهترین موزیک های عربی مجاز گلچین شده و ثبت شده اند.
امیدوارم با این ریمیکس حال و هوای خوبی داشته باشید.
تایم این ریمیک
همانقدر که رسانه‌های ویدیویی جذابند، پادکست‌ها هم جایگاه بسیار مهمی در میان رسانه‌های آنلاین دارند چرا که تقریبا هر موضوعی را شامل می‌شوند. از پادکست‌های قصه‌گویی و موسیقی گرفته تا پادکست‌هایی که از مسائل ی، اقتصادی و علمی صحبت می‌کنند، همگی مخاطب خاص خودشان را دارند و میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا دقایقی از روزشان را به آن‌ها گوش می‌سپارند.
همین استقبال خوب باعث شده که اپلیکیشن‌هایی تخصصی برای میزبانی و انتشار پادکست‌ روانه
قسمت سوم پادکست دموورژن با عنوان برنامه‌نویسی بدون کد، توهم و واقعیت» در پخش کننده‌های پادکست نظیر CastBox و کانال تلگرام پادکست منتشر شد.
توی قسمت سوم پادکست دموورژن، سراغ یه الگو و ترند تاثیرگذار توی برنامه‌نویسی رفتیم، اون هم ساده‌تر شدن و اتوماتیک شدن همه‌چیز هستش، می‌خوایم ببینیم این ترند تا الان چه دست آورد‌هایی توی Back-end و Front-end و ‌Data Science داشته، چه کارهایی می‌شه باهاش کرد، تعدادی ابزار رو باهم بررسی می‌کنیم که ابزارهای جدیدی در
پادکست (صوت ویژه) "نماز ظهر عاشورا" به عبارت دقیق‌تر نماز عصر عاشورا چرا که اوج نماز اباعبدالله نماز عصر است؛ پادکستی برگرفته از دو جلسه آخر سلسله منبرهای "حضور قلب در نماز" حجت الاسلام قنبریان است.
شنیدن پادکست (صوت ویژه):
دانلود پادکست (صوت ویژه) با لینک مستقیم (حجم 4 مگابایت)
شماره چهارم پادکست علی مراد منتشر شد:در این شماره می‌شنویم:وقتی از expert بودن حرف میزنم، از چه حرف میزنم؟متاپادکستموسیقی‌ها:Oshin. Koichi SakataConcerto for Basson. VivaldiPastoral. BachHabarena. Bizet
برای دریافت فایل به اینجا بروید. 
برای عضویت در کانال تلگرام پادکست اینجا بروید.
◘ اپیزود سوم پادکست مکثار (پادکست رضا پورکریمان) با عنوان "رادیو گیرینُف" که طبق روال معمول ماه به ماه از تاریخ 99/3/3 منتشر و اپیزود دوم آن در تاریخ 99/4/4 و بنا بر همین روال اپزود سوم هم در تاریخ 99/5/5 منتشر شد اما نه در رأس ساعت 5 ، بلکه در ساعت 11 شب منتشر شد.• این اپیزود از پادکست که با عنوان رادیو گیرینف منتشر شده است ؛ در سه آیتم :♥ پوکر قهرمانی پرسپولیس♥ رادیو گیرینف♥ سوپرایز الهیتهیه و ارائه شده که شما دوستان عزیز می تونید با مراجعه به سایت "شن
با سلام و احترام
 
از امشب ضبط پادکست های صوتی تاریخی را شروع کردم و امیدوارم کانال جدید و خوب ارتباطی برای بیان مطالب تاریخی و ناگفته شده به علاقمندان باشد.
 
اولین پرونده مربوط به بررسی پرونده جاسوسی و نفوذ سیدمحمد رضا سعادتی در سال 1357 و 1358 است که می توانید از اینجا و اینجا این فایل را گوش کنید و نظرات خود را درج نمائید.
مجموعه پادکستهای بِه‌شید» تلاش من برای به اشتراک گذاشتن نتایج تلاش‌هایم برای رسیدن به راه‌حل‌هایی آسان و کارآمد برای تغییر، کنار گذاشتن تنبلی و رسیدن به حال خوب است.
 
این پادکستها در کانال بِه‌شید در سایت شنوتو و در صفحه‌ی پادکست بِه‌شید در اینستاگرام هم بارگذاری شده و می‌شوند، ان‌شاءالله.
 
کانال بِه‌شید در شنوتو
صفحه‌ی پادکست بِه‌شید در اینستاگرام
نمی دونم چی میشه که ما همیشه بقیه رو مقصر می دونیم درصورتی که خیلی از موارد عمده مشکل از خودمونه! نمونش رانندگی هامون. جاده هامون استاندارد نیست درست! خودروهامون از جاده ها بدتر این هم درست! وقتی اینطوریه چرا پارو می زاریم رو گاز و هرچقدر که تونستیم میرونیمش؟؟ چرا به عیب و ایراد خودروهامون بی توجه هستیم و اونهارو مهم نمیدونیم؟
عکس: تصادف وحشتناک خودرو پژو و دنا در محور ناغان شلمزار چند روز قبل که منجر به کشته شدن چند تن از هم استانی هامون شد.
بشنوید در مورد هفت شگفتی جهان
بشنوید در : برکر ،  گوگل‌پادکست ، پاکت‌کست ، رادیو‌پابلیک ، اسپاتیفای
دانلود با لینک مستقیم
نکته مهم : تمامی موسیقی‌هایی که در پادکست می‌شنوید به صورت کاملا قانونی از سایت‌های معتبر خریداری شده و در پادکست قرار داده شده است و هیچ محتوایی در ۱۰۲۴ غیرقانونی دانلود نشده و پادکست ۱۰۲۴ هرگز ی نمی‌کند . پس بافرهنگ باشیم و اگر پادکست می‌سازیم ی نکنیم :) 
+کامنت ها باز است . لطفا رعایت کنید!
اگر قصد دارید تا با دوستان خود یک پادکست را شروع کنید، احتمالا کسب درآمد از این طریق نیز از ذهنتان گذشته است. همچنین حتما می‌دانید که ۷۵۰ هزار نفر دیگر با دوستانشان نیز به همین نتیجه رسیده‌اند و شما به عبارتی ۷۵۰۰۰۱ امین نفری هستید که به فکر پول درآوردن از این پلتفرم افتاده‌اید. با ما همراه باشید تا ببینیم آیا می‌شود از این راه به درآمد رسید یا خیر.

ادامه مطلب
قسمت دوم پادکست دموورژن با عنوان تجارت پنهان ZCash و Monero» در کانال تلگرام پادکست منتشر شد.
در این قسمت پادکست در مورد ارزهای دیجیتال کمترشناخته شده‌ای که در پروتکل خودشون حریم خصوصی افراد رو گنجوندن با جزئیات فنی بیشتر صحبت می‌کنیم.راجع به یک نامه عاشقانه تکنولوژیکال صحبت می‌کنیم، به برخی مشکلات موجود در سیستم بیت‌کوین اشاره می‌کنیم و تحلیل‌های جان مک آفی و ادوارد اسنودن در مورد آینده ارزهای دیجیتال رو باهم مرور می‌کنیم.
خوراک بیشتر
م
پادکست "من تندرو هستم!" برگرفته از سخنرانی حجت الاسلام قنبریان پیرامون شهادت حضرت فاطمه س
کیفیت ضبط سخنرانی چندان خوب نبود اما بدلیل مطلب ارزنده این پادکست کار شد.


شنیدن پادکست:
دانلود پادکست با لینک مستقیم (حجم 8مگابایت)
پادکست فوتبالیست ها برگرفته از سخنرانی عاشورای طاغوت اقتصادی حجت الاسلام قنبریان محرم سال 93
شاید در جواب کسانی که وقتی از خوبی فلان ت‌مدار براشون میگی در جواب نقل زبانشان برای غالب مشکلات و کارهایی که انجام می دهند این است که در تحلیل اوضاع کشور میگویند: "نمیبینی چقدر اختلاس میکنند؟ نمیبینی چقدر ی میکنند؟ " در جواب این حرف ها باید گفت که این شخص به فرمایش امیرالمومنین عمل نکردهحضرت امیر(ع) فرمود: مصاحبت با اشرار موجب سو ظن به اخیار
در پادکست بالا اوردن کلمات کلیدی هدفمند به مواردی مهم و کوتاه و مختصر برای رسیدن به کلمات کلیدی که مد نظر داریم و همین طور توجه داشته باشید این امر در سئو زمان بر است. پس در انجام مواردی که در پادکست اعلام می شود عجله نکنید و با صبر و پشتکار انجام داده تا بتوانید با کلمات کلیدی هدفمندتان در گوگل به رتبه خوبی برسید. این پادکست با اجرای صادق رشیدیان و متن اقای شهرام رهبری آماده و تولید شده است.
مطالعه پادکست استراتژی بالا آوردن کیورد (کلمه کلیدی
پادکست جدید پرواز» از محمدرضا امیری» و Twenty One Pilots» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد• • • • • •قطعه جدید: پروازمحمدرضا امیری - Twenty One Pilotsتنظیم: گروه هالی سانگتاریخ انتشار: ۴ بهمن ماه ۱۳۹۸New Piece: FlightMohammad Reza Amiri - Twenty one PilotsProducer by: HolySongteamRelease date: 25 January 2020
Download
پادکست جدید تکلیف» از محمدرضا امیری» و سینا تَهَم» منتشر شد• • • • • •قطعه جدید: تکلیفمحمدرضا امیری - سینا تَهَمتنظیم: گروه هالی سانگتاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸New Piece: TaklifMohammad Reza Amiri - Sina TahamProducer by: HolySongteamRelease date: 5 March 2020
Download
درباره پادکست بیشتر بدانیم
همه ما محتوای صوتی و ویدئویی را بیشتر می پسندیم و همیشه از متن های طولانی و خسته کننده دوری کرده
و رغبتی برای آنها نخواهیم داشت؛ با گسترش و تاثیر گزاری محتوای صوتی (پادکست) این مورد برطرف گردیده است.
پادکست، مشابه رادیو هست، با این تفاوت که زمان و سرعت پخش و نوع برنامه ای که می خواهید گوش کنید
دست شماست. در هر زمان و مکانی که خواسته باشید، می توانید پادکست هایی که تمایل دارید گوش کنید.
مثلا در ماشین زمانی که در حال را
♦ اپیزود چهارم از پادکست مکثار که طبق روال همیشگی خودش 3/3 - 4/4 - 5/5 منتشر میشد ، در قطار 6/6 توقف کوتاهی خواهد کرد. البته علت خاصی نداره و می خوام که یه کم از این یک نواختی بیام بیرون که خیلی هم قراردادی نشه که بگیم حتما و ااماً باید طبق اون روال ماه به ماه پیش بریم و منتشر کنیم. اصلا در این حد که شاید اپیزود چهارمو نداده برم سر  اپیزود پنجم :)) والا کی میگه بعد از سه حتما باید چهار باشه :)) وحی منزل که نیست ! :)) حال کنیم میگیم 1 - 2 - 3 - (5) . والا :)) 
♻️توی این فایل های صوتی سعی کردم، توصیه های کاربردی مطالعه ی دی ماه رو بهتون ارائه بدم، با این توضیح که این پادکست ها، آخرین پیش توصیه های عموپرتقال در دی ماه به کنکوری های خوب و حرف گوش کن هست!
⚡️ شدیدا توصیه میکنم با دقت به این پادکست ها گوش بدی و حسااابی حاااالشوووو ببری
مخاطبان ویژه:
▪️خاک بر سر هایی که میگن انگیزه نداریم!
▪️کنکوری های صفر مطلقی که نمیدونن چطوری شروع کنن؟!
▪️کنکوری هایی که فقط فکر میکنن صفر مطلقی هستن!
پادکست ها رو گ
پادکست جدید برای تو از جانم میگذرم» از محمدرضا امیری» و Kina» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.
• • • • • •قطعه جدید: برای تو از جانم میگذرممحمدرضا امیری - Kinaتنظیم: holysongteamتاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
New Piece: Desperate For YouMohammad Reza Amiri - KinaProducer by: HolySongteamRelease Date: 8 February 2020
Download
پادکست جدید برای تو از جانم میگذرم» از محمدرضا امیری» و Kina» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.
• • • • • •قطعه جدید: برای تو از جانم میگذرممحمدرضا امیری - Kinaتنظیم: holysongteamتاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
New Piece: Desperate For YouMohammad Reza Amiri - KinaProducer by: HolySongteamRelease Date: 8 February 2020
Download

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

وبسایت رسمی علی تیموری . تابلوسازی اندیشه آفتاب تیزپروازان پیشتازان پاسارگاد سوپرمارکت اینترنتی Darklife گروه توانمندسازی روان‌شناختی بانوان برگزار کننده تورهای کویر و طبیعت گردی مرجع علمی آب و پساب با محصولات فوراور ، جاودانه شو