نتایج جستجو برای عبارت :

يکي از گوش دادنيها اخبار هستش راجب اون توضيح دهيد

به گزارش خبرگزاری منازدختربچه ای 8ساله 
ازدختربچه ی 8ساله ای پرسیدم که نظرت راجب خداچیه ؟
پاسخش خیلی برام جالب بود اون گف به نظرمن خدا از هرچیزی وهرکسی تواین دنیا بزرگترهست ,خداخیلی خوبه وبه هیچکس بدی نمیکنه وخیلی زودهم ماادمارومیبخشه .بنظرم خیلی خوب تونست تواین سن خدارو برای من تعریف کنه
پایان
سلام دوستان امیدوارم خوب باشید 
ایلوستریتور یکی از بهترین نرم افزار در بین نرم افزار های گرافیکی هستش کار باهاش بعد از اینکه به فتوشاپ مسلط شدید 
خیلی راحتتر میشه فقط یه چند تا ابزار اضافه داره و واسه همینه که طراحی در محیط ایلوستریتور خیلی راحتر نسبت به فتوشاپ هستش 
خب هیچ کس از توضیح های بلند خوشش نمی آید بریم سراغ اموزش 

1-اشنایی با ابزار ستون چپ
2-اشنایی با نوار ابزار
3-ساخت یک پرژه تمرینی
4-سخن اخر
جم بلوی ، که اثر خود پس از این” را برای دوستداران موسیقی به ارمغان آورد. وی کنسرت هایی را در کپنهاگ ، استکهلم و اسلو برگزار کرد. این هنرمند حدود 30 هزار عاشق موسیقی در کنسرت ظاهر شد.
منبع:پرشین ترک
 
#اخبار جدید هنرمندان ترکیه #اخبار خوانندگان ترکیه #اخبار هنرمندان ترکیه #اخبار هنرمندان ترکیه ای# #جم بلوی #فوندا ارار
سلام دوستانحالتون چطوره؟مطلب امروز درباره آموزش موسیقی سنتی و ساز های سنتی هستش.همانطور که در مطلب انواع موسیقی توضیح دادم.موسیقی سنتی  از موسیقی های قدیمی و اصیل هستش.یه سوال؟منظور از موسیقی سنتی و آموزش موسیقی سنتی چیه؟
ببینید ما چند تا تعریف اساسی داریم که ماهیت هر نوع موسیقی و هدف اون موسیقی رو مشخص میکنه.به طور مثال موسیقی ذات رپ هدف اعتراض و یا شکایت از یه موضوعی رو داره.قاعدتا این نوع موسیقی از ساز ها و ملودی های ملایم استفاده نمیک
دوستان عزیز دوست دارم در این پست اول بعضی از آهنگهای خیلی قدیممو به اشتراک بذارم.
این اهنگها اگه بی کیفیت و ضعفی درونش هست دلیلش قدیمی بودن موزیکاست
یجورایی خواستم کارای قدیمم توی وبلاگم باشه تا نگن یارو الکی میگه قدیمیه هه.
این تک ترکهای من از سال 1380 تا 1385 هستش امیدوارم لذت ببرید
 
توضیحات
تمامیه بیت ها تهیه شده و ادیت شده از خودم هستش
میکس و مسترینگ و همینطور ترانه ها و ملودیهای خودم.
خب سلام دوستان عزیزم.
به وبلاگ اخبار داغ خوش اومدین.
در این وبلاگ تماما اخبار و مطالب داغ و برای شما به همراه لینک های مفید منبع گرآوری می کنم
امیدوارم لذت ببرید و اونها رو با دیگران هم به اشتراک بزارید.
ممنون که همراه هستین.
 
سلام
خدمت دوستان عزیز
میخوایم راجب دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم 
این روزه ها حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار داغ شده و افرادی زیادی به سمتش میرن تو این مقاله میخوایم راجب اینکه دیجیتال مارکتینگ چیست صحبت کنیم
و بدونیم متخصص دیجیتال مارکتینگ چقدر درآمد داره
 
ادامه مطلب
 
گزارش جدیدی از اریکسون سوئدی مخابرات سوئدی که این هفته منتشر کرد ، در حالی که همه گیری ها همچنان تعاملات بیشتر مصرف کنندگان را به حوزه مجازی سوق می دهد ، واقعیت افزوده می تواند به یکی از موارد استفاده جدید برای شبکه های جدید ۵G تبدیل شود.
به گزارش صنعت پنجم این گزارش بررسی کرد که چگونه شرایط قرنطینه بر انتظارات برای ایجاد بازارهای نسل جدید سرویس تلفن همراه تأثیر گذاشته است ، از جمله گسترش علاقه به واقعیت ترکیبی ، جریان ویدئویی پیشرفته و ب
امروز میخواهم درباره مانگای Chainsaw man یا اره برقی مذکر صحبت کنم ( اسم بهتری پیدا نکردم ) این مانگا یکی از مانگا های  انتشارات شونن جامپ هستش تا کنون شش جلد از آن نیز چاپ شده است 
داستان آن هم درباره پسر بچه بیچاره و بدبختی به نام دنجی و شیطان اره ای دست آموزش پنچی است این مانگا از نظر من یکی از بهترین مانگاهای اخیر انتشارات شونن جامپ هستش 
ولی قبل اینکه بیام روضه بخوانم درباره فوق العاده بودن این مجموعه ، داستان آن را با کمترین اسپویل ممکنه میگ
ببینید، اگر شما راجب ارتباط بوزینه‌ی شاخ‌دار با جدِ جدِ پدر جدِ یکی از بومیان آفریقایی از من سوالی بپرسید، من دو ثانیه مکث می‌کنم، بعد میگم که نمیدونم!
یا اگر از من اطلاعات عمومی راجب کهکشان راه‌شیری بخواید، من میتونم یک چیزهایی رو به هم ربط بدم و بلاخره یک جمله تراوش کنم.
ولی اگر از من بپرسید عدد ۶۸ رو از ۷۲ کم کن، هیچ، مطلقا هیچ، واکنشی نشون نخواهم داد.
کلا ذهن من رو یه میدون خاکستری تصور کن که افکارم در قالب یک آدم کوچولو دارن توش رفت و آم
مقایسه پرفورمنس(startup, rendering, event handling):
Windows
FLTK > wxWidgets > GTK > Qt
Linux
FLTK > GTK > (wxWidgets / Qt)
نکته: در اینجا منظور از GTK نسخه GTKmm هستش که wrapper/مخصوص  ++C  هستش.نکته 2: عناصر کتابخانه  wxWidgets صددرصد native هستن. اما عناصر کتابخانه FLTK و Qt و GTK فقط "شبیه" به native هستن. که برای این شبیه سازی از CSS و API های theming سیستم استفاده می کنن.
این توضیحات رو هم در نظر بگیرید:- کتابخانه FLTK از نظر استایل بهترین گزینه برای لینوکس با محیط EDE هستش. از نظر فضای دیسک، بسیار کم حجم هستش. پرف
دوستان عزیز سلامقبل از هر چیزی باید اعلام کنم که این برنامه ای که قصد معرفی کردنش رو دارم باگ هایی داره که ره صد ساله رو میتونید یک شبه برید پس حتما حتما بعد از ثبت نام در قسمت معرف آیدی بنده رو وارد کنید تا بعد از ثبت نام شما بنده تمام ترفندها و باگ های برنامه رو از طریق چت خود برنامه برای شما ارسال کنم و دلیل دومی که پیشنهاد میکنم ایدی بنده ی حقیر رو وارد کنید این هستش در این اپلیکیشن حتما حتما برای استخراج با سرعت و عملکرد بهتر زیر مجموعه یک
ویلای مرد آهنی+تصاویر
 شاید از دیدن این ویلا متعجب شوید اما بدانید این دومین بار است که ویلای قهرمان فیلم مرد آهنی تونی استارک»، قرار است فروخته شود چون در سال 2011 هم برای فروش گذاشته شد.
 
این ویلا توسط یکی از بهترین معماران جهان به نام والاس کانینگهام» طراحی و ساخته شده است؛ این عمارت لوکس در سن دیه گو» واقع شده و دارای سه طبقه، 8 خواب، 10 حمام، 3 پارکینگ با سقف شیشه‌ای است که گنجایش یکی، دوجین ماشین را دارد؛ ضمن اینکه اتاق کار و مطالعه، ام
 
نویسنده: جو فرانسیس
تولید کننده ژاپنی Kyocera نزدیک به دو دهه است که در صفحات Printweek حضور دارد ، اما تا همین اواخر بیشتر به دلیل استفاده از هد چاپی آن در داخل موتورهای چاپی از دیگر تولید کنندگان مطبوعات دیجیتال بود.
اولین کاربر انگلستان Pro 15000c نسبت قیمت / عملکرد را تحسین کرددر واقع ، تا سال ۲۰۰۸ این شرکت ادعا کرد که سریعترین هد چاپ جوهر افشان را تولید می کند.
 
به گزارش صنعت پنجم در طول سال ها ، هد آن توسط تعداد زیادی از تولیدکنندگان دیگر مورد استف
واقعا درآمد برنامه نویس در ایران چه قدر هستش ؟
دوستان عزیز چند مدل داریم برای درآمد زایی از برنامه نویسی که باید دونه به دونه این موارد رو مورد بررسی قرار بدیم تا به درآمد برنامه نویس در ایران برسیم. این مدل ها درآمدی را در بخش پایین لیست کردم که ببینید و هر کدوم رو توضیح میدم.
مدل کارمندی 
مدل آزاد کاری (فریلنسری)
مدل ایده سازی 
مدل کارمندی :
درآمد برنامه نویس در ایران در این مدل به این صورت هستش که برنامه نویس در شرکت ها یا موسساتی که برنام
نوشته رولف دوبلی
کتاب پیگیر اخبار نباشید توسط رولف دوبلی (Rolf Dobelli) نویسنده و کارآفرین سوئیسی نگارش شده است. رولف دوبلی با کتاب "هنر شفاف اندیشیدن" به شهرت جهانی دست‌یافت. پیگیر اخبار نباشید عنوان سومین کتاب این نویسنده است محتوای کتاب را از اسم آن می‌توان حدس زد: رولف دوبلی در پیگیر اخبار نباشید کوشیده است خواننده را قانع کند که از اخبار و رومه‌ها، مجلات و سایت‌های خبری فاصله بگیرد و زندگی بدون اخبار» را تجربه کند. رولف دوبلی مجموعه
فقر ایده از آن مرض هایی است که اگر زود درمان نشوند مرض های بیشتری را هم می آورد.
برای همین بهتر است که همیشه به یک دفترچه ی ایده مسلح باشید. به تعداد نویسنده ها برای ایده یابی روش وجود دارد. 
یکی از این ها مع کردن معنای یک جمله است. جمله هایی که اینقدر برایمان عادی شده است که دیگر هیچ شوقی برای گفتن دوباره شان نداریم. حالا این روش چه جوری است؟
1. یک جمله انتخاب کنید. جمله ای انتخاب کنید که معمولی باشد و همه آن را بدانند. جمله ای را انتخاب کنید که
گران‌ترین
ناو جنگی جهان که با هزینه 10 میلیارد یورویی ساخته شده است پس از چند سال
عاقبت در سواحل ویرجینیای آمریکا به آب انداخته شد.
به گزارش‌ فارس، گران‌قیمت‌ترین ناو جنگی جهان با هزینه‌ای نزدیک به 10 میلیارد یورو ساخته شده است. 
 
پرهزینه‌ترین ناو جنگی جهان که "جرالد آر فورد" نام دارد در مدت زمان 6
سال ساخته شده و با تأخیری نسبتا طولانی برای نخستین بار روز شنبه در سواحل
ویرجینیای آمریکا به آب انداخته شد.
 
پروژه ساخت این ناو عظیم با بودجه
یک خبری خوندم که نمی دونم درست هستش یا نه، سرخطش این هستش:
 ارتباط یک زن با 16 نفر از پرسنل وزرات نفت
به نظر من باید به کل مجموعه وزارت نفت به سبک هادی عامل گفت: خدا قوت پهلوان ، خسته نباشی دلاور!!!
دلیران تنگستان که میگویند، یکی یکی دارند خودشان را بروز می دهند. از شورای شهر بابل اگر به عنوان مقدماتی یاد گردد، این رویداد جدید دست کم از نیمه نهایی ندارد. خدا به داد "فینال" یا بازی نهایی برسد.
سلام.  به گیگ هک خوش اومدین.
امروز میخوایم در مورد دبیان حرف بزنیم. بله درسته دبیان(debian) . توزیعی نام آشنا هم برای حرفه ای ها و هم برای تازه کار ها. دبیان یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های دنیای لینوکس هستش و تا به حال آخرین نسخه ی اون نسخه ی دبیان ۱۰ هستش که من ازش استفاده میکنم.
دبیان ۱۰٫۳ یکی از بهترین و حرفه ای ترین سیستم عامل های دنیا هستش . یکسری وبسایت ها در موردش تبلیغ بد کردن و اون رو نا امن جلوه دادن اما از نظر من امنیت بالایی داره. اولش این
نمیدونم کار خود سعید هستش یا نه
ولی وقتی که وارد وبش میشید،خود به خود وارد یه صفحه ی لاگین بیان میشید،خب باید بهتون بگم این صفحه فیک پیچه و برای هک هستش.از 3 جا اینو فهمیدم :
1 خود به خود اومد تو این صفحه
2 ادرسش متفاوت بود   (دلیل واضح تر؟؟؟)
3 اطلاعات رو اشتباه وارد کردم ولی کار کرد :////    (رمز رو زدم   BORO AMATO GOL BEZAN   خخخخخ)
4 وقتی رو ارسال کلیک کردم رفت توی صفحه ی اصلی بیان
پس مراقب باشید توسط سعید حیاتی (یا هرکسی که سعید حیاتی رو هک کرده)  هک نشید
ت
نمیدونم کار خود سعید هستش یا نه
ولی وقتی که وارد وبش میشید،خود به خود وارد یه صفحه ی لاگین بیان میشید،خب باید بهتون بگم این صفحه فیک پیچه و برای هک هستش.از 3 جا اینو فهمیدم :
1 خود به خود اومد تو این صفحه
2 ادرسش متفاوت بود   (دلیل واضح تر؟؟؟)
3 اطلاعات رو اشتباه وارد کردم ولی کار کرد :////    (رمز رو زدم   BORO AMATO GOL BEZAN   خخخخخ)
4 وقتی رو ارسال کلیک کردم رفت توی صفحه ی اصلی بیان
پس مراقب باشید توسط سعید حیاتی (یا هرکسی که سعید حیاتی رو هک کرده)  هک نشید
ت
سلام
بخاطر محدود بودن اینترنت این روزها فقط می تونیم از سایت هایی استفاده کنیم که سرور آنها داخل ایران قرار دارد ( بعضی ها تصور می کنند که سایتهایی که دامنه آنها ir هستش رو میشه باز کرد، نه ،حتی سایت هایی که دامنه ir دارند اگر سرورشان خارجی باشد نمی شود باز کرد).
خوب طبیعتا ما به یه مرورگر احتیاج داریم. چند مرورگر ایرانی رو بهتون معرفی میکنم که بتونید جستجو هایتون رو با انها انجام بدید.
http://parsijoo.ir (ِاین مرورگر رو خودم هم امتحان کردم کار میده، الب
سوال: بهترین منبع برای مطالعه اصول فقه (برای دانشجویان رشته حقوق)چه کتابی است؟
↩✔پاسخ :بهترین و مختصرترین کتاب در این زمینه "درس هایی از اصول فقه ؛نوشته دکتر محمد حسین شهبازی"  (224صفحه)هستش که اصلا قابل مقایسه با کتب دیگر نیست .
پس از چندین بار مطالعه کتاب فوق الذکر، اگر وقت داشتید سه جلد اصول فقه کاربردی دکتر حسین قافی را مطالعه کنید. 
با توجه به اینکه مهمترین درس رشته حقوق "اصول فقه"هستش ؛توصیه میکنم صددرصد این کتاب رو مطالعه کنید
برترین پاسخ ها به این سوال توسط دانش آموزان :
 
نشاسته ناخالص است زیرا از چند عنصر تشکیل شده استو ناهمگن هستشناهمگن میشه به جامد در مایع اشاره کردکه وقتی نشاسته رو داخل اب میریزیم ته نشین میشود
 
سلامنشاسته ناخالص و ناهمگن هست
 
 
نا خالصٍجواب یصیر ناخالص نعم هو الجاواب
 
 
سلامنشاسته نا خالصِ چون از چند تا عنصر تشکیل شده و نا همگنم هستش . مثلا شما نشساته رو درون یک مایعی مثل آب بریزید نشاسته حل نمیشه و ته نشین میشه .زنده باشی عزیز .
 
 
 
سلام.ن
ترشی فلفل همدانی یا ترشی بیور یکی از معروف ترین سوغات همدانه که نامش رو احتمالن شنیدین.
ترشی فلفل بیور به ترشی همدانی هم معروف هستش.
فلفل بیور یک نوع فلفل تند یا شیرین هستش که در همدان باهاش ترشی فلفل بیور درست میکنند.
مزیت اصلی ترشی فلفل همدانی این هستش که در حین تند بودن شیرینه ! یعنی با خوردنش اذیت نمیشین.
تندی ترشی بیور آزار دهنده نیست و معروف شدنش هم به همین خاطره.
بنابراین اگر فلفل ها خیلی تند بودن باید تندیشون رو گرفته و بعد ترشی بندازین
1️⃣ نرم افزار نینجاگرام برای فالوور هدفمند
این نرم افزار یکی بهترین نرم افزار افزایش فالوور ارزان ایرانی می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فالوور هدفمند خود را جذب کنید ، اما چگونه ؟ 
فرض کنید پیج شما راجب فان است ، بعد از وارد شدن در نرم افزار شما هشتگ #فان را به اون میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید را لایک میکند ، که جدیدا به آن ویژگی های فوق العاده ای اضافه شده ، مثلا علاوه بر لایک کردن پست ، اون را فالو میکند و سه پست دیگ
همونطور که قبلا هم گفتیم یک سیستم ماینینگ خوب سیستمی هستش که از لحاظ کارت گرافیک و پردازشگر قدرتمند باشه
حالا به درخواست دوستان لیستی از بهترین کارت گرافیک ها و پردازشگر ها براتون اماده کردم که میتونید در ادامه مطلب مشاهده کنید
6 تا از کارت گرافیک های برتری که برای ماینینگ فوق العاده هستن:
Nvidia GeForce GTX 1070

AMD Radeon RX580
Nvidia GeForce GTX 1060
AMD Radeon RX Vega 56
Nvidia GTX 1080 Ti
Nvidia GTX 1070 Ti
همینطور بهترین پردازنده های موجود برای ماینینگ هم عبارتند از:
AMD Ryzen Threadripper 1950X
 AMD Ry
رشد کار : برخی اخبار صرف نظر از آنکه پرده از  واقعه ای خاص برمی دارند از  موضوع یا مسئله ای عام هم حکایت می کنند .  شاید از نظر برخی ، آن واقعه ،رخدادی باشد از قبیل هزاران رخدادِ مشابه و معمول  که - حداکثر  - با ابراز تأسفی  می توان  از کنارش گذشت  و بعد از سپری شدنِ زمان ،  ارزشِ خبری  خود را از دست می دهد  و شایسته یادآوری هم نخواهد بود .اما آنکه در آینه اخبار، نقش موضوعات و مسائل پایدار رامی جوید ، با این قبیل اخبار،  طرزِ برخوردی دیگر اخ
ناب یک جمله فوق العاده است. یک جمله مخرب تنها می تواند زندگی کسی را خراب کند ، روز شما را بسازد یا روحیه شما را تغییر دهد. خوشبختانه جملاتی وجود دارد که می تواند قدرت ادامه کار را به ما بدهد و ما بر این باوریم که جملات و سخنان ناب
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

نـت های آبــی مجله زناشویی بامشاد طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل جنبش مردمی عدالت سازی مجله کامپیوتر و موبایل علیرضا ادریسی تور کیش مشاوراملاک روزبه باربری تهران__«۲۲۷۳۶۱۰۷_۴۴۷۴۸۹۳۷»حمل بار از تهران به کلیه شهرستانها