نتایج جستجو برای عبارت :

ویدیوهای سوپرایرانی

همان‌طور که می‌دانید دانلود عکس‌ها و ويديوهاي اینستاگرام مستقیماً در محیط این اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست. اما جالب است بدانید با استفاده از پیام‌رسان تلگرام می‌توانید به آسانی عکس‌ها و ويديوهاي اینستاگرام را دانلود کرده و بر روی گالری گوشی خود ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.
 
ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
اکنون هنگامی که در حال مشاهده‌ی عکس یا ویدیوی مورد نظر خود هستید، آیکن سه‌نقطه در بالای آن
فلاتر بستری برای ساخت برنامه های اندروید و ios است که به وسیله ویجت های متنوع آن میتوان برنامه هایی زیبا و کاربر پسند ساخت.دوره ی Widget Of The Week توسط تیم فلاتر ساخته شده و ویجت های کاربری فلاتر را به صورت مختصر و مفید در قالب ويديوهاي کوتاه (غالبا یک دقیقه) معرفی میکند.در این مطلب ويديوهاي این آموزش به همراه زیرنویس فارسی (ترجمه شده توسط گوگل) قرار گرفته است که امیدوارم از تماشای آنها لذت ببرید.
ادامه مطلب
گار فالش می‌خواند؟
بعد از انتشار بخش‌هایی از کنسرت رضا گار یا مهران مدیری در شبکه‌های اجتماعی بحث‌های زیادی درباره فالش‌خوانی و کیفیت پایین کنسرت‌ها مطرح شد.علی پهلوان، سرپرست گروه آریان: نظر کلی من این است که ويديوهاي اینستاگرام منبع خوبی برای اظهارنظر کلی در مورد خواندن یک خواننده نیست، کما این‌که ويديوهاي رسمی منتشرشده از خواننده‌ها هم منبع خوبی نیست، چون می‌شود صدای خواننده را بعد از اجرا با نرم‌افزار کوک کرد یا حتی آهنگ ر
کمتازیا که برخی از منابع آن‌را به صورت کامتاسیا نیز می‌نویسند، یک بسته نرم‌افزاری است که شرکت TechSmith»، نسخه اولیه آن‌را در سال 2002 ارائه داد. این نرم‌افزار جهت ساخت ويديوهاي آموزشی و ارائه درس‌گفتارها از طریق ضبط صفحه نمایش توسعه پیدا کرده است. همچنین، به کمک این نرم‌افزار می‌توان به طور کامل اسلایدهای ارائه شده در پاورپوینت را فیلم‌برداری کرد.
از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار، امکان انتخاب محدوده مورد نظر برای ضبط و فیلم‌بردار
عصر دیپ فیک
ایران گستر در صدد آن است تا  اخبار و تکنولوژی های روز IT , اخبار گوگل ,اپلیکیشن های کاربردی (بدافزار ها) یا مفید  را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما عزیزان با مطالعه آنها وارد این دنیای شیرین و پر چالش شوید و آنها را در کسب و کار و زندگی خود به کار گیرید.
 
دیپ فیک چیست؟
دیپ فیک‌ ها،(Deepfake) پدیده‌های چالش بر انگیز این روزهای اینترنت هستند. کلیپ‌هایی ساختگی، که با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، با واقعیت تفاوت
 
دانلود Wondershare Filmora
| نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم |
 
Wondershare Filmora X
10.1.20.15 / 9.6.1.8 x64 + Portable نام نرم افزاری ساده و در عین حال
قدرتمند جهت ویرایش حرفه ای ویدیوها و زیباسازی آنان است. این نرم افزار با
بهرهمندی از یک رابط کاربری مدرن و بسیار زیبا ، شما را ترغیب می کند که
بارها و بارها از آن برای زیباسازی ويديوهاي خود استفاده کنید. به وسیله
این نرم افزار می توانید متون بسیار زیبایی را در استایل انیمیشن بسازید و
در صورت تمایل آنان را به ويديوهاي خود ا
به دلیل اهمیت یادگیری تابع و درک مفاهیم مربوط به آن، بر آن شدیم که با کمک حل مسائل مختلف و تست های گوناگون در چندین جلسه به آموزش تابع بپردازیم. با ما همراه باشید و برای اطلاع از ويديوهاي جدید در کانال ما عضو شوید.
لینک دانلود
به دلیل اهمیت یادگیری تابع و درک مفاهیم مربوط به آن، بر آن شدیم که با کمک حل مسائل مختلف و تست های گوناگون در چندین جلسه به آموزش تابع بپردازیم. با ما همراه باشید و برای اطلاع از ويديوهاي جدید در کانال ما عضو شوید.
لینک دانلود
به دلیل اهمیت یادگیری تابع و درک مفاهیم مربوط به آن، بر آن شدیم که با کمک حل مسائل مختلف و تست های گوناگون در چندین جلسه به آموزش تابع بپردازیم. با ما همراه باشید و برای اطلاع از ويديوهاي جدید در کانال ما عضو شوید.
لینک دانلود
آموزش نرم افزار Xrecorder
هر اتفاقی که روی صفحه گوشیتان می‌افتاد را ضبط کنید. برنامه‌های اندرویدی به قدری گسترش پیدا کرده‌اند که تقریبا در تمام کارهای روزانه ما نقش دارند و زندگی را برایمان راحت تر می‌کنند. برای یافتن آسان‌تر این برنامه‌ها، دسته بندی‌های متنوعی به وجود آمده‌است. با توجه به گسترش نقش گوشی‌های هوشمند اندرویدی در زندگی روزمره ما استفاده از این برنامه‌ها نیز ضرورت بیشتری پیدا کرده‌است.
در طول روز با استفاده از دستگاه‌های
مشاهده بخش هایی از ويديوهاي این پکیج در لینک زیر : 
 
http://https://www.instagram.com/p/B2tCmiMlcry/?igshid=1dqylhn0kxnxc
 
 
 
برای تهیه این این پکیج آموزشی مبلغ 275 هزار تومان را بهشماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۵۸۵۱۵۷۱۸واریز و عکس فیش واریزی به همراه ایمیل خود رابه شماره ۰۹۲۱۷۹۵۱۰۸۱در واتس آپ یا تلگرام  ارسال نمایید و فایل مورد نظر خدمتتان ایمیل می شود.
 
قیمت : تنها 275 هزار تومان
 
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن
میتوانند تصاویر و ويديوهاي خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه
اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران
دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن
دارد.

اما در صورتی که مایل نیستید در اینستاگرام حضور داشته باشید، می توانید
با کمک این مطلب، اکانت اینستاگرام خود را به صورت کامل حذف کنید.
ادامه مطلب
۱- پیج گشت و گذارIntrepid Travelتعداد لایک های پیج:k۵۲۵
intrepid-travel-facebook-business-page.png
این آژانس مسافرتی برای رونق کسب‌وکارشان، پیج فیسبوک ایجاد کرده‌اند و در این پیج یک قسمت را برای نمایش سفرها، تورها و جستجوی کتاب‌های سفری اختصاص داده‌اند. کاربران می‌توانند تجربیات سفر با این آژانس را با کاربران دیگر در میان بگذارند.
معمولاً ويديوهاي مسافرتی هم پست می‌کنند تا کاربران وسوسه شوند و بار سفر را ببندند.
۲-پیج عکس Threadlessتعداد لایک های پیج:k۹۱۵
threadless-facebook-b
پیش از این با کدهای HTML ، لینک دانلود ويديوهاي آپارات را در سایت به عنوان لینک نمایش استفاده می کردیم . اما اخیرا لینک های دانلود ویدیو های آپارات تغییر می کنند و باعث می شود که ویدیو دیگر در سایت ما دیده نشود . 
پس ابتدا امکان جاوااسکریپت را از وبلاگ بیان خریداری بفرمایید . از بخش اشتراک گذاری ویدیو در آپارات کد را دریافت نمایید و آن را در قسمت Embed Video در پست خودتان در وبلاگ بیان درج بفرمایید.
مقدمه
اگر از کاربران قدیمی اینستاگرام باشید به یاد دارید که در آپدیت های قدیمی اینستاگرام نیاز بود عکس مربعی برای پست های خود انتخاب کنید ، و اگر هم قصد گذاشتن عکس های افقی و عمودی را داشتید می بایست آن را به کمک نرم افزار های جانبی تغییر می دادید تا به شکل مربع در بیاید که مسلما با این کار قسمتی از عکس برش خود و زیبایی تصویر از بین می رفت.
این روزها در هر آپدیت یک ویژگی جدید به اینستاگرام اضافه می شود و نحوه به اشتراک گذاری فیلم و عکس ها تنها د
دانلود موزیک ویدیو‌های EXO
✨ موزیک ویدیو‌ها به ترتیب انتشار هستش ✨
 هر روز چند تا از موزیک ویدیو ها رو میذاریم تا تمام موزیک ویدیوها قرار بگیرن
موزیک ویدیو young free از شیومین Beautifull accident از چن و سوهو و Kaching از زیر گروه CBX اضافه شد 

ادامه مطلب
بررسی تخصصی رادیوگرافی DC مدل Elite
بررسی تخصصی رادیوگرافی DC مدل Elite

ولتاژ
60-70kv

جریان تیوپ
4ma – 7ma متغیر

فوکل اسپات
7

عیب یابی
اتوماتیک

لامپ
توشیبا ژاپن

قابلیت کار
با RVG و PSP را دارد

صفحه نمایش
دیجیتال

زمان اکسپوژر
0/02-3/20

بازویی
سه شکن پانوراما

موجود در مدل های
دیواری، پایه دار، نصب بر روی یونیت

گارانتی
1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

سفارش از طریق سایت، تماس، دایرکت .برای مشاهده ويديوهاي بیشتر به وبسایت ما www.farshiddental.ir مراجعه کنید.شما
امروزه بهترین راه تبلیغات ، استفاده از تبلیغات ویدیویی است. در تبلیغات ویدیویی مخاطب جزییات بیشتری را نسبت به محتوای نوشتاری مشاهده می کند و این امر ، در رشد یک محصول تاثیرات زیادی را به همراه دارد.
سایت ناقوس با نمایش 20 هزار بازدید در روز ، فضای مناسبی برای تبلیغات شماست. 
تبلیغات ویدیویی
این نوع تبلیغ ویدیویی در ابتدای ويديوهاي ناقوس قرار گرفته و به همین دلیل برای تیزرهای تبلیغاتی کمتر از 30 ثانیه بسیار مناسب خواهد بود.
دکمه Skip از ثانیه 5
در این پست از وبلاگ قصد داریم به بررسی و دانلود نرم افزار ویرایش فیلم Adobe After Effects نرم افزاری حرفه ای به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ويديوهاي موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می توانید بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف ، افکت های جذاب
شبکه های اجتماعی روز به روز به تعداد کاربرانشان افزوده می شود و تیک تاک هم همینطور است به خصوص که از ورود تیک تاک به این عرصه مدت زمانی زیادی نگذشته است و این شبکه در حال حاضر در درون طلایی خودش می باشد اما هند به دلیل مشکلاتی که با کشور چین پیدا کرد دانلود و نصب این شبکه اجتماعی را کاملا محدود کرده است چرا که تیک تاک یک شبکه اجتماعی چینی می باشد و هند معتقد است که مشور چین با استفاده از این برنامه می توان از مردم هند جاسوسی کند.
این شرکت قصد دار
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سلام دوستان. در این ویدیو قصد دارم بهتون آموزش بدم که چطور در 2 دقیقه، خال ها و لکه های صورتتون رو به صورت حرفه ای و سریع بردارید.
این آموزش بسیار آسان هست و خیلی راحت به کمک یکی از ابزار فتوشاپ می تونید لکه های صورتتون رو بردارید.
این آموزش برای برداشتن لینک از روی تصاویر هم مفید هست. خیلی امکانات دیگه ای هم داره این ابزار که خودتون میتونید ازش استفاده کنید.
لطفا بعد از دیدن ویدیو، چنل یوتیوب من رو سابسکرایب کنید و علامت زنگوله ر
بدون شک امروزه اینترنت موجود بر روی گوشی ها، با وب‌ سایت‌ ها و برنامه‌ های کاربردیه که معنا پیدا می‌ کنه و در واقع همین اپلیکیشن ها هستن که استفاده ما از دنیای وب رو شیرین و لذت بخش می‌ سازن؛ می دونیم اپلیکیشن یوتیوب یکی از بهترین برنامه‌ ها برای تماشای ویدیوها به صورت آنلاین هست اما گاهی ممکنه ويديوهاي جالبی پیدا کنیم و بخوایم اونا رو ذخیره کنیم تا تو یه فرصت دیگه و بدون نیاز اتصال به اینترنت اون ویدیو رو تماشا کنیم. از اون جایی که سایت
 
فیلم اموزش ویرایش فایل های pdf با نرم افزار pdfsam
 
قسمت 7
 
 
 
در این ویدیو، به نحوه ی rotate کردن (یا همون چرخاندن) صفحات یک پی دی اف (pdf) می پردازیم و گزینه های مختلفش رو شرح میدم. فیلمش رو در یوتوب گذاشتم. حتما اونجا منو سابسکرایب (subscribe) کنید تا ويديوهاي دیگه رو هم ببینید.
 
برای دیدن ویدیو در وبسایت youtube، روی این لینک کلیک کنید
با دانلود برنامه inshot عکس ها و ویدئوهایتان را به سادگی ویرایش کنید
برای ویرایش آسان عکس و ویدیو حتما این برنامه رو دانلود کنید واقعا کاملتر از این نرم افزار چیزی نیست، نیاز نیست دیگه به دنبال نرم افزار خاصی بگردید اینشات جواب مشکل شماست : شبکه‌های اجتماعی این روزها نقش پررنگی را در زندگی روزمره ما ایفا می‌کنند، به طوری که هرکدام از ما احتمالا عضو یک یا چندتای آن‌ها هستیم. در این بین برخی از این شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک تاک
 
فیلم اموزش ویرایش فایل های pdf با نرم افزار pdfsam
 
قسمت 6
 
 
 
در این ویدیو، به نحوه ی اکسترکت کردن (extract کردن یا همون استخراج) صفحات یک پی دی اف (pdf) می پردازیم و گزینه های مختلفش رو شرح میدم. فیلمش رو در یوتوب گذاشتم. حتما اونجا منو سابسکرایب (subscribe) کنید تا ويديوهاي دیگه رو هم ببینید.
 
برای دیدن ویدیو در وبسایت youtube، روی این لینک کلیک کنید
 
وب سایت رسمی شرکت مکان پرداز رایمند:http://raymand.netمرجع پشتیبانی و مرکز دانلود (نرم افزار، آموزش، راهنما و .):https://goo.gl/CGq1xJکانال رسمی اینستاگرام شرکت مکان پرداز رایمند:https://instagram.com/raymandgeo/کانال رسمی تلگرام شرکت مکان پرداز رایمند:https://t.me/raymandgeoگروه واتس اپ مشتریان و پرسخ و پاسخ:bit.ly/2JKrQyCکانال رسمی آپارات (ويديوهاي آموزشی):https://www.aparat.com/raymandgeoکانال رسمی لینکدین (رزومه شرکت):http://www.linkedin.com/in/RaymandGeoتلفن: 02147276
 
 
شامل 130 موزیک ویدیو
قیمت 40 هزار تومان روی 2 دی وی دی
برای خرید با شماره 09114596419 با آیدی تلگرام mjjpersia@ هماهنگ کنید.
دانلود نمونه ویدیو 1دانلود نمونه ویدیو 2برای دیدن نمونه های بیشتر به کانال تلگرام زیر مراجعه فرماییدhttps://t.me/show_old
دانلود اپلیکیشن دانش آموزان و والدین ( فارس آموز )
دانلود اپلیکیشن معلمین و معاونین ( فارس آموز )
آدرس اینترنتی اتوماسیون هوشمند هنرستان امام علی ( ع ) ( فارس آموز )
ويديوهاي آموزشی فارس آموز 
سایت فارس آموز
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
فیلم آموزش پیدا کردن آدرس IP  داخلی سرور فارس آموز
جهت اضافه کردن آدرس IP  داخلی سرور فارس آموز به مودم ADSL ازطریق مسیر زیر میبا
 
فیلم اموزش ویرایش فایل های pdf با نرم افزار pdfsam
 
قسمت 2
 
 
 
در این قسمت به بررسی محیط نرم افزار pdfsam میپردازیم. محیطش ساده و سرراست هست و پیچیدگی نداره و به راحتی می تونید استفاده کنید. فیلمش رو در یوتوب گذاشتم. حتما توی یوتوب منو سابسکرایب کنید تا ويديوهاي دیگه رو هم ببینید.
 
برای دیدن ویدیو در وبسایت youtube، روی این لینک کلیک کنید
 
فیلم اموزش ویرایش فایل های pdf با نرم افزار pdfsam
 
قسمت 5
 
 
 
در این ویدیو، به نحوه می ( mix یا همون به هم چسباندن و مخلوط کردن ) صفحات یک pdf می پردازیم و گزینه های مختلفش رو شرح میدم. فیلمش رو در یوتوب گذاشتم. حتما اونجا منو سابسکرایب (subscribe) کنید تا ويديوهاي دیگه رو هم ببینید.
 
برای دیدن ویدیو در وبسایت youtube، روی این لینک کلیک کنید

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

New HYIPs information وبلاگ شخصی آرمین محمد زاده همراه نت انجمن نویسندگان ایران✍ گروه توانمندسازی روان‌شناختی بانوان نت پیانو سارانائینی دلیار - نت آهنگ سارا نائینی دلیار دانلود2012 اس اچ زد شاپ global Network Of mahdavi Arbaeen صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر فیروزآباد