نتایج جستجو برای عبارت :

وردپرس المنتور دوت

در این پادکست به معرفی و بررسی بسته فارسی ساز افزونه المنتور که محصول ایرانی رایگان در مخزن وردپرس است، می پردازیم. این پادکست با اجرای صادق رشیدیان و منبع متن افزونه از المنتور فا برگفته و تولید شده است.
معرفی و آشنایی با افزونه صفحه ساز المنتور
  با افزونه صفحه ساز المنتور آشنا هستیم. با المنتور شما امکان ایجاد چیدمان سازی قدرتمند و منعطف را خواهید داشت. المنتور با بیش از ۲ میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس توانسته است طی چندین سال جزو بهترین
آموزش المنتور
با آموزش المنتور و فراگیری کاربرد های عناصر المنتور می‌توانید تمام بخش‌های وب‌سایت را بدون هیچ محدودیتی طراحی کنید. سرعت طراحی و بارگذاری صفحات در المنتور با هیچ افزونه‌ای مقایسه‌شدنی نیست و زمان لازم برای طراحی را بسیار کاهش می‌دهد. پس کاربران می‌توانند از ساخت وب‌سایت اصولی با ویژگی‌های خاص طراحی لذت ببرند و در زمان صرفه‌جویی کنند.
ادامه مطلب
چگونه تصاویر سه بعدی با المنتور بسازیم
پس از راه‌اندازی سایت اگر ظاهر سایت و یا بخش­‌هایی از قالب باب پسندتان نبود به راحتی می‌­توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. صفحه‌سازهای وردپرس این قابلیت را برای شما فراهم می­‌کنند که بتوانید ظاهر سایت­تان را به دلخواه خود تغییر دهید. المنتور یکی از صفحه‌سازهای قدرتمند است که نسبت به ویژوال کامپوزر بروزتر و پرطرفدارتر است، همچنین پیشرفت چشم‌گیری داشته است. افزونه المنتور با امکانات بسیار عالی ک
در حال حاضر وردپرس افزونه های بسیاری را با اهداف مختلف ارائه داده است. افزونه های سئو وردپرس نیز بخشی از این ها است. بسیاری از مدیران و طراحان سایت ها در استفاده از افزونه مورد نظر خود دچار تردید هستند و دقیقا نمی دانند که از کدام پلاگین سئو وردپرس استفاده کنند. در این …
    افزونه سئو وردپرس یکی از بهترین و کاربردی ترین افزونه ها می باشد که هر وبسایت وردپرس از آنها استفاده می کند. با استفاده از افزونه های سئو شما قادر خواهید بود وب سایت وردپرس خود را به طور کامل سئو و بهینه سازی کنید.
ادامه مطلب
قالب فروشگاهی شاپتیمایزر فارسی شده
 
قالب Shoptimizer یک پوسته فروشگاهی است که بهترین و سریع ترین قالب ووکامرس در جهان محسوب میشود.
و توسط CommerceGurus طراحی شده است این قالب بخش بزرگی از بازار فروش قالب و افزونه وردپرس در تم فارست را از ان خود کرده است.
طراحی این قالب(قالب شاپتیمایزر) تمرکز ویژه ای در بخش محتوا و call to action ها دارد، و به نوعی این بخش هارا مورد توجه بازدیدکنندگان قرار میدهد.
تمام بخش های قالب را میتوانید در بخش تنظیمات اختصاصی قالب تغی
نصب وردپرس در لوکال هاست روی سرورهای مجازی xampp و wamp اولین گام برای کسانی است که می‌خواهند کار با وردپرس را یاد بگیرند و یا اینکه یک وردپرس‌کار حرفه‌ای شوند و به طراحی قالب اختصاصی خود بپردازند.
همانطور که می‌دانید نرم افزار های xampp و wamp پکیج هایی هستند که برای ما ۳ سرویس اصلی وب سرور apache، پایگاه‌داده mysql با پنل مدیریت phpmyadmin و مفسر PHP را فراهم می‌کنند.
حال در این مقاله از مباحث آموزش وردپرس به این مقوله می‌پردازیم که چگونه می‌توان سامان
 
مقدمه – یک قالب وردپرس چیست ؟
یک قالب وردپرس شکل و ظاهر سایت شما را نمایش می دهد. شما با استفاده از قالب وردپرس می توانید طراحی و ظاهر سایت خود و  همین طور نحوه چینش المنت های مختلف در صفحات وب سایت خود را تغییر دهید. در ابتدای کار با وردپرس، بسیار ضروری است که بدانید قالب وردپرس چیست و اجزا آن چگونه در کنار هم کار می کنند.
ادامه مطلب
دانلود افزونه صفحه ساز وردپرس
Elementor Pro نسخه 2.5.8 : افزونه صفحه ساز Elementor Pro این امکان را به
شما میدهد تا صفحاتی با جذابیت خاص طراحی نمایید . افزونه المنتور نسخه
حرفه ای طراحی صفحات را به قدری اسان نموده که شما تمامی ابزارهای مورد
نیاز صفحه سایت خود را با کشیدن و رها کردن انجام می دهید
همچنین
افزونه Elementor Pro دارای حالت ویرایش زنده کدهای css و طراحی صفحات به
صورت زنده می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا از روند طراحی خود
کاملا آگاه شده و صفح
با یکی دیگر از سری مقالات آموزش وردپرس در خدمت شما هستیم و این بار قصد داریم راجع به نصب افزونه ها صحبت کنیم. وردپرس با داشتن بیش از ۵۴ هزار افزونه امکاناتی شگرف را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با استفاده از این افزونه ها سایتی حرفه ای و …
این نکته مهم را به یاد داشته باشید که بک آپ گیری اولین کاری است که حتما بعد از اتمام کار طراحی باید به صورت دوره ای انجام شود. در این جلسه از سری جلسات آموزش وردپرس قصد داریم تا با چگونگی بک آپ گیری با وردپرس از سایت آشنا شویم. تاکید داریم که این …
تعدادی آسیب پذیری خطرناک در نسخه جدید وردپرس یعنی نسخه ۵٫۳٫۱ رفع شده است: WordPress 5.3.1 Security and Maintenance Release این آسیب پذیری ها هکر را قادر می کند تا از راه دور کنترل کامل وبسایت وردپرس را در دست گرفته و بنا به میل خود اقدامات خرابکارانه ای مانند حذف دیتابیس کاربران، آپلود بدافزار، …
طراحی ارزان قالب وردپرس : به علت شروع کار رسمی تیم طراحی سهراب وردپرس و جـلـب رضـایـت شــمـا مـشـتـریـان عـزیـز , ما تصمیم به طـراحـی قالب وردپرس  تـنـهـا با مبغ  ۱۵۰هـزار تـومـان  گـرفـتـیـم !
بله درست شنیدید طراحی قالب اختصاصی وردپرس فقط با ۱۵۰ هزار تومان !
ادامه مطلب
سیستم وردپرس چیست؟
اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید، بدون شک نام سیستم وردپرس به گوشتان خورده است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کامل است که اتفاقاً محبوب ترین ابزار برای ایجاد وب سایت نیز می باشد. در واقع، اینقدر محبوب است که حدود 37% از کل وب سایت ها با وردپرس ساخته می شوند.
آیا کار کردن با سیستم وردپرس آسان است؟
اگر شما قبلا وب سایتی ایجاد نکرده اید مشکلی نیست! با سیستم وردپرس، نیازی نیست که در موردHTML ، CSS یا کلمات اختصاری دیگری که تو
طراحی قالب وردپرس ارزان با سئو بالا 
طراحی ارزان قالب وردپرس : به علت شروع کار رسمی تیم طراحی سهراب وردپرس و جـلـب رضـایـت شــمـا مـشـتـریـان عـزیـز , ما تصمیم به طـراحـی قالب وردپرس  تـنـهـا با مبغ  ۱۵۰هـزار تـومـان  گـرفـتـیـم !
بله درست شنیدید طراحی قالب اختصاصی وردپرس فقط با ۱۵۰ هزار تومان !
ادامه مطلب
خب وقتی یک افزونه مثل یوست سئو نصب می کنیم و خطا در ورژن نسخه php میدهد باید وارد سی پنل بشیم و نسخه php را ارتقا دهیم. برای این کار گزینه ای هست که کاملا مشخصه و عنوانش تغییر نسخه php هستش. 
اگه دوباره خطا داد 
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function
باید وردپرس را آپدیت کنیم. این کار نیز به راحتی از قسمت تنظیمات در داشبورد وردپرس امکان پذیر است. 
معمولا یک لینک با عنوان وردپرس خود را اپدیت کنید نیز در بالای داشبورد دیده می شود که از هر دوی این روشها میتوان
افزونه site kit google برای وردپرس توسط کمپانی بزرگ و قدرتمند گوگل عرضه شد. در این مطالب اطلاعاتی بیشتر و همچنین با نصب و راه اندازی افزونه site kit google (سایت کیت گوگل) آشنا خواهید شد.
افزونه site kit google وردپرس مناسب چه کسانی هست؟
افزونه site kit google (کیت سایت گوگل) وردپرس، مناسب تمامی وب سایت هایی که با وردپرس راه اندازی و فعال شده اند. افزونه سایت کیت برای کسب و کارهای کوچک تا یک توسعه دهنده و از تازه کار تا حرفه ای مهم و کاربردی می باشد.
اگر سایتی دارید که با و
مزایای طراحی سایت با وردپرس:
چرا افرادی می گویند طراحی سایت با وردپرس عاقلانه نیس؟طراحی سایت به روش های مختلفی و با زبان های برنامه نویسی متفاوتی نوشته می شود در واقع تکمیل سایت و ارائه آن به کارفرما نیاز به دانش برنامه نویسی و اطلاعات فراوانی است.
۲ روش طراحی سایت:
الف: طراحی سایت با کد نویسی و پنل اختصاصی (cms اختصاصی)
ب: طراحی سایت با وردپرس که با پنل مدیریت متن باز یا cms  متن باز ارائه می گردد
پنل مدیریت وردپرس توسط برنامه نویسان خوش ذوق و مب
وردپرس یکی از مشهورترین و پراستفاده‌ترین سیستم‌های تولید محتوا (CMS) در جهان است. از یک وب‌سایت شخصی ساده گرفته تا سایت‌های تجارت الکترونیک پیشرفته، همه و همه با وردپرس قابل انجام است. در این میان، بسیاری از توسعه‌دهندگان اغلب وب‌سایت وردپرس خود را بر روی یک میزبان یا رایانه شخصی محلی ایجاد می‌کنند و پس از توسعه و تکمیل کار، آن را به سرور زنده واصلی انتقال می‌دهند. این میزبان یا رایانه شخصی درواقع همان لوکال هاست (localhost) می‌باشد که با اس
وردپرس یکی از مشهورترین و پراستفاده‌ترین سیستم‌های تولید محتوا (CMS) در جهان است. از یک وب‌سایت شخصی ساده گرفته تا سایت‌های تجارت الکترونیک پیشرفته، همه و همه با وردپرس قابل انجام است. در این میان، بسیاری از توسعه‌دهندگان اغلب وب‌سایت وردپرس خود را بر روی یک میزبان یا رایانه شخصی محلی ایجاد می‌کنند و پس از توسعه و تکمیل کار، آن را به سرور زنده واصلی انتقال می‌دهند. این میزبان یا رایانه شخصی درواقع همان لوکال هاست (localhost) می‌باشد که با اس
افزونه وردپرس یواست سئو
سئو و بهینه سازی یکی از مواردی است که می تواند در افزایش موفقیت کسبو کار شما نقش مهمی داشته باشید. به طور کلی اگر بخواهیم سئو را معنی کنیم باید بگوئیم که سئو یا بهینه سازی سایت یعنی سازگار کردن سایت با موتورهای جستجو تا با سایت ما دوست شده و بتوانند مخاطب را به سمت سایت ما هدایت کنند. در این مطلب به شما ابزاری معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی به وسیله آن سایت خود را بهینه نمائید. پس همراه ما باشید.

ادامه مطلب
قالب وردپرس Carrino فارسیسلام ، این بار برای شما یک قالب وردپرس قرار داده ایم که با این قالب شما می توانید به راحتی با این قالب برای خود یک سایت تفریحی و یا یک سایت خبری ، وبلاگی راه اندازی کنید ، با این قالب شما می توانید خیلی راحت سایتی مانند دمو آنلاین این قالب داشته باشید ، این قالب یکی از برترین قالب های وردپرس می باشد که در مخزن وردپرس جزء یکی از برترین و پر دانلود ترین قالب های فارسی وردپرس می باشد ، این قالب با افزونه ویرایشگر وردپرس ، گو
قالب وردپرس مارکتیکا
یکی از موارد جذاب در کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی فروشگاه فروش فایل دیجیتال می باشد. در این فروشگاه شما می توانید محصولات دیجتال و دانلودی خود را به صورت آنلاین بفروشید و کسب درآمد نمائید.
یکی از بهترین های قالب وردپرس که شما می توانید برای این کار استفاده نمائید, قالب فروش فایل ووکامرس مارکتیکا می باشد. شما به راحتی با استفاده از این قالب وردپرس می توانید سایتی جذاب و کاربر پسند را طراحی و پیاده سازی نمائید.

ادامه
 
 حل مشکل ارسال نشدن ایمیل در وردپرس
چرا باید از سرور SMTP برای ارسال ایمیل وردپرس استفاده کرد؟
اگر صاحب سایت هستید حتماً به مشکل ارسال نشدن ایمیل در وردپرس برخوردید. ساده‌ترین راه برای رفع  این مشکل استفاده از سرور SMTP است ، با این کار مطمئن هستید که تمامی ایمیل‌های شما توسط کاربران مشاهده می‌شود.
به طور پیش‌فرض ، ارسال ایمیل در وردپرس با توابع PHP انجام‌ می‌شود .در حالیکه متاسفانه اغلب هاست‌های وردپرسی جهت استفاده از ایمیل PHP پیکربندی نم
آموزش کامل ساخت قالب وردپرس
در دوره آموزش طراحی و برنامه نویسی قالب و پوسته وردپرس، شما گام به گام همراه با مدرسین دوره، اچ تی ام ال یک سایت واقعی رو از صفر و برپایه HTML5 طراحی ، اون رو ریسپانسیو میکنید و سپس به صورت استاندارد تبدیل به وردپرس می کنید.
 
هدف از این دوره، آماده سازی کارآموز برای پروژه های واقعی موجود در بازار هست و از هرگونه ارائه مطالب تئوریک اجتناب شده است.
 
شما در دوره طراحی قالب وردپرس ، به صورت گام به گام با اصول برنامه نویس
با تمرکز بر طراحی سایت وردپرس خود در این نوشته ، هزینه طراحی یک وب سایت با وردپرس با قابلیت واکنشگرا Responsive به موبایل و موبایل طراحی کنید و بسازید. ما خواسته های شما را با هم خواهیم گذراند ، یک بازه زمانی با تاریخ های کارآمد ترتیب خواهیم داد و از طرح مفهومی تا شروع کار با پروژه خود همکاری خواهیم کرد.
سایت وردپرس شما همچنین یک سازنده صفحه کشیدن و رها کردن با کاربرد آسان دارد ، به گونه ای که می توانید سایت خود را با سهولت و پیشرفت ویدیویی ویرایش
وردپرس یا کدنویسی؟
اگر مجبور باشید برای ساخت وب سایت خود بین وردپرس یا کدنویسی یکی را انتخاب کنید، چه می کنید؟این سوال یک موضوع مطرح هنگام شروع طراحی سایت می باشد. اینکه بین استفاده از سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر پایگاه داده مانند وردپرس یا کدنویسی تمام وب سایت خود، کدام را انتخاب کنیم. ما برای اینکه شما بتوانید راحت تصمیم خود را بگیرید، معانی این اصطلاحات را توضیح خواهیم داد و سپس به بیان مزایا و معایب هر یک از این دو روش خواهیم پرداخت
ابتدا یه پوشه به هر اسم دلخواه توی htdocs ایجاد کرده بعد بسته نصبی رو در قالب یک فایل زیپ همراه با installer.php اون داخل اون پوشه کپی می کنیم و در نوار ابزار مرورگر می نویسیم 
localhost/FOLDER-NAME/installer.php
و نصب بسته شروع میشه 
نکته مهم اینه که بسته های نصبی وردپرس رو همراه خودشون نصب میکنند و لازم نیست که ما از قبل وردپرس رو نصب کرده باشیم . تنها چیزی که لازم دارند یک پایگاه داده است که باید از طریق آدرس localhost/phpmyadmin اونو ایجاد کنیم. 
همان‌طور که می‌دانید مقوله سئوی وردپرس از موارد بسیار مهم در هر نوعی از وبسایت است که باید توجه شایانی به آن داشت. سئوی وردپرس دارای بخش‌های گسترده‌ای است که برای همگان قابل درک نیست اما به هر جهت باید تلاش کرد تا محتوای وبسایت را به گونه‌ای مناسب برای موتورهای جستجو بهینه کنیم تا بتوان قدمی در جهت بهبود جایگاه وبسایت برداشت.
ادامه مطلب
ی افزونه جالب پیدا کردم  افزونه Yellow pencil یک افزونه کاربردی است که می تونید  استایل قالب وردپرس تان را سفارشی سازی و تغییر دهید. مداد زرد یک صفحه ساز نیست، این افزونه بلوک اضافه نمی کند، اما این به شما امکان می دهد تا بلوک های موجود را در سایت خود طراحی (بازطراحی) کنید. شما دو راه دارید یا کدهای css را یاد بگیرید یا بدون استفاده از کدهای CSS و تنها با خرید افزونه مداد زرد در سایت خود تغییراتی را ایجاد کنید، این یعنی هر چیزی را می توانید در وب سایت خو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

جماعت بازار نخ و الیاف ایران گروه نرم افزاری براتی وبلاگ لیمولند |‌ Limooland طراحی پلان خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد توسکا(توسعه سرزمین کامپیوتر) عنوان وبلاگ کولر گازی ال جی و اسپلیت LG با کیفیت بالا و ارزان ترین قیمت بازار پر از فنون درمان بیماری ها