نتایج جستجو برای عبارت :

واکسن کرونا

ایسنا/ محقق اصلی پروژه تولید واکسن ایرانی کرونا در ستاد اجرایی فرمام امام (ره) و عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به جزییات روند تزریق این واکسن در فرآیند فاز اول مطالعه بالینی، گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش رود، انشالله تا خرداد ماه واکسن ایرانی کرونا در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را خواهیم داشت.
ادامه مطلب
رئیس سازمان هواپیمایی از ورود اولین محموله واکسن روسی کرونا (اسپوتنیک‌وی) به کشور طی پنجشنبه ۱۶ بهمن خبر داد.
تورج دهقانی زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت انتقال واکسن کرونا به کشور، اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی ماهان و ایران‌ایر برای انتقال واکسن کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند.
ادامه مطلب
مهر/ مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کرونا با بیان اینکه تزریق واکسن ایرانی کرونا به گروه پنجم تا پایان هفته انجام می شود، بیان کرد: مرحله دوم این کارآزمایی را قبل از سال جدید آغاز می کنیم.دکتر حامد حسینی، مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه وضعیت داوطلبان واکسن ایرانی کرونا خوب است، گفت: همچنین داوطلبانی که به آنها دوز دوم تزریق شده وضعیت خوبی دارند.
ادامه مطلب
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه واکسن معتبر و قابل اعتماد را به مردم تزریق می کنیم، در عین حال از آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور از روز سه شنبه جاری و با اولویت کادر درمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرمانا به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی در آیین رونمایی از کارآزمایی بالینی واکسن موسسه سرم و واکسن سازی رازی (واکسن رازی کوو پارس) درباره زمان آغاز واکسیناسیون کرونا، گفت: خبر را شنیده اید که طبق قولی که داده بودیم که واکسیناسیون کرونا را قبل از ۲۲
ماجرای نحوه ساخت واکسن کرونا چیه؟تا به امروز ۱۶۴ واکسن مرحله پیش‌بالینی یا تست حیوانی، ۳۸ واکسن فاز اول، ۱۷واکسن فاز دوم، ۱۴ واکسن فاز سوم و ۶ واکسن فاز سوم رو با موفقیت پشت سر گذاشتند.
 
http://fna.ir/f19t8c
 
https://www.youtube.com/watch?v=IHOM29oHOJ8
از پست اینستاگرامش فهمیدم برای تفریح سه هفته ای با خانواده به عمان رفته است. سر کلاس درسم همواره حاضر و آماده است و پاسخگوی همیشگی سوالاتم. از او می پرسم هوا چگونه است؟ میگوید بهاری. میپرسم کرونا در چه وضعی است؟ میگوید بسیار کم است چون اینجا اکثرا واکسینه شده اند.
آنوقت در اینجا ما مشغول زدن هشتگ های واکسن بخرید، واکسن روسی نخرید، واکسن می زنیم، واکسن نمی زنیم هستیم!
سلامت نیوز: یافته‌های ابتدایی دانشمندان از میزان اثربخشی واکسن کرونا تولید مشترک آکسفورد و آسترازنکا بر گونه جهش‌یافته ویروس آفریقای جنوبی نشان می‌دهد این واکسن تنها ۱۰ درصد می‌تواند در درمان مبتلایان نه‌چندان بدحال موثر باشد.به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری از گاردین، هر چند در روزهای اخیر خبرهایی از میزان کم اثربخشی واکسن آسترازنکا بر کرونای جهش‌یافته آفریقای جنوبی منتشر شده بود اما بیرون آمدن آمار اثربخشی ۱۰ درصدی می‌تواند
خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش کرده که اولین آزمایش واکسن ویروس کرونا بر روی انسان، امروز در شهر سیاتل آمریکا انجام خواهد شد. قرار است که این آزمایش بر روی ۴۵ نفر جوان سالم که داوطلب شده‌اند انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش کرده که اولین آزمایش واکسن ویروس کرونا بر روی انسان، امروز در شهر سیاتل آمریکا انجام خواهد شد.
به گزارش انتخاب» به نقل از بی بی سی، قرار است که این آزمایش بر روی ۴۵ نفر جوان سالم که دا
آزمایش فاز انسانی واکسن ایرانی کرونا آغاز شد
جوانان ایرانی که در حال ساخت واکسن ایرانی کووید19 هستند یا افرادی که کیت تشخیصی ایرانی را تولید کردند، فارغ التحصیلان دانشگاه‌‌های خوب کشور هستند. اینها سواد و دانش کافی را دارند و امکانات هم برای ساخت واکسن در اختیار آنها قرار گرفته است.
ادامه مطلب
سازمان جهانی بهداشت اولین مجوز اضطراری برای استفاده از یکی از واکسن‌های تولید شده علیه بیماری همه گیر کووید ۱۹» را صادر کرد.
این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد با استفاده اضطراری از واکسن شرکت‌های فایزر» و بیون تک» برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موافقت کرده است. مجوز سازمان جهانی بهداشت مسیر را برای استفاده از این واکسن در کشورهایی که مایل به تهیه آن هستند تسهیل می‌کند.
ادامه مطلب
درود 
در کشور ما کرونا مهارش سخت است چرا؟
1-ماسک پارچه ای بی کیفیت و تجاری بی اثر در برابر کرونا
این ماسک ها فقط زیبا هستند .
2-عدم رعایت فاصله.
3-فکر میکنیم ماسک کافی است .
4-واکسن میاد حل میشه (حالا حالا ها دست ما نمیرسه ).
 
تا اخر سال هیچ چیز معلوم نیست.
در محیط های سربسته تجمع نکنید .مدرسه را در خانه برگزار کنید .خرید رو در مکانهای شلوغ خلاصه کنید 
 
مراقب باشید .بسیار تنها هستیم 
 
 
آیا دستگاه خشک کن حرارتی دست میتواند در نابودی کرونا ویروس موثر باشد؟
خیر تاثیر ندارد برای حفاظت از خود در برابر این ویروس به طور مرتب دستهایتان را آب و صابون به مدت 20 ثانیه بشویید.
 
 
آیا واکسن آنفولانزا میتواند در برابر کووید 19 هم از ما محافظت کند؟
خیر ، واکسن هایی دیگر هیچ مصونیتی در برابر کرونا ویروس ایجاد نمی کند و هیچ واکسن موثر در این زمینه ساخته نشده است.
 
 
آیا حیوانات خانگی سهمی در انتشار کرونا ویروس دارند ؟
در حال حاضرهیچ مدرکی دا
دکتر حامد حسینی، مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا در پروژه کارآزمایی بالینی به عنوان تست انسانی بر ۴ داوطلب که در گروه دوم بودند انجام گرفت.
مسئول تیم نظارت بر آزمایشات انسانی واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) افزود: همچنین آزمایش خون سه نفر داوطلب گروه اول نیز انجام شد و محل اقامت (هتل) را ترک کردند و تا یک هفته در منزل خواهند ماند.
حسینی با بیان ا
 
اگر آمریکایی‎ها می‎توانستند واکسن درست کنند روزانه ۴۰۰۰ نفر تلفات کرونایی نداشتند. اگر فایزر می‎تواند واکسن درست کند اول خودشان مصرف کنند تا اینقدر فوتی‎ نداشته باشند. انگلیس هم همین‌طور.
حضرت آیت الله ای رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود در سالروز حماسه ۱۹ دی فرمودند:  واکسنی که برای کرونا آماده شد، مایه افتخار و عزت کشور است. این را انکار نکنند. البته از طرق مختلفی هم دنبال می‌کنند. وقتی این سانتریفیوژهای هسته‌ای را جوان ها د
 
پروفسور علی کرمی متخصص و مهندس بیولوژیک و ژنتیک واکسن‌های نوین و ژنتیکی گفت: کشورها واکسن را به عنوان یک پدیده برای سلامت جامعه به صورت امنیتی می‌بینند، پس غفلت نباید کرد و واکسن که جزو مواد بیولوژیکی است یک مسئله امنیتی است که وارد کردن واکسن مشکوک به کشور خیانت به حساب می‌آید.
 
 
ادامه مطلب
به نقل از وال‌استریت ژورنال، خبر کشف قطعی واکسن ویروس کرونا باعث شد تا بورس‌های بین‌المللی به خصوص معاملات آتی بورس آمریکا مثبت شود. در واقع در کنار رشد مثبت معاملات آتی بورس آمریکا پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر وال‌استریت با چند پله صعود باز شود.
معاملات آتی شاخص S&P500 در بازارهای خارج آمریکا پس از اعلام موفقیت‌آمیز بودن تولید واکسن 4.4 درصد مثبت شد که نشان می‌دهد روند صعودی هفته پیش که برمبنای پیش‌بینی پیروزی بایدن اتفاق افتاده بو
 
"یحیی غدار" متخصص سرطان شناسی و فارغ التحصیل از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های تولوز فرانسه در گفتگو با جام‌نیوز 
♦️واکسن‌های آمریکایی "فایزر و مدرنا" ژن‌ها را هدف قرار می‌دهند که این خیلی خطرناک است.
♦️این شرکت‌ها، واکسن را فقط به کشورهایی می‌فروشند که متعهد شوند اگر تزریق واکسن منجر به مرگ، فلج یا هرگونه عوارضی شد، مسئولیتی بر عهده فایزر و مدرنا نباشد!
نقل قول از کانال " نشریه عبرت‌های عاشورا " ایتا (@ebratha_ir) 
کانال #دکتر_جاویدنیا @Dr_Ja
کرونا  و تاثیرات  پوست انار برای کرونا :سندرم حاد تنفسی کرونا ویروس 2 (SARS-CoV-2) ، که باعث COVID-19 می شود (ویروس کرونا 2019) ، بیش از 58.5 میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده و بیش از 1.38 میلیون نفر را کشته است ، از جمله مهمترین بحران های بهداشت جهانی در حافظه اخیر است. در حال حاضر هیچ واکسن مطمئنی برای جلوگیری از عفونت SARS CoV-2 و همچنین داروهای م toثر برای درمان COVID-19 وجود ندارد. بنابراین محققان در سراسر جهان در تلاشند مولکول ها و ترکیبات موثری برای مقابله با وی
    از آنجا که واکسن های بی خطر و موثر برای COVID-19 تأیید می شوند ، چه کسی باید اولین کسی باشد که آنها را دریافت می کند؟WHO معتقد است که همه افراد در هر کجا که می توانند از واکسن های بی خطر و موثر COVID-19 بهره مند شوند باید در اسرع وقت دسترسی داشته باشند ، از ابتلا به کسانی که در معرض خطر جدی بیماری یا مرگ هستند.
گروه مشاوره استراتژیک WHO در زمینه ایمن سازی (SAGE) دو سند اصلی را برای کمک به تخصیص و اولویت بندی جمعیت برای دریافت واکسن COVID-19 منتشر کرده است:
چار
این پاورپوینت در 12 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از اظهار نظر سازمان جهانی بهداشت درباره کرونا انگلیسی،ماهیت جهش جدید و میزان مؤثر بودن واکسن‌ها و سایر مطالب مفید و ارزنده ازمعتبرترین منابع د راین پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیان را جلب نماید
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
طبق آزمایش اخیر، محلول ضدعفونی کننده پاک تک توانست در کمتر از یک دقیقه ویروس کرونا را مهار کند!◀️این آزمایش توسط آزمایشگاه آب، غذا و داروی فام (فرزانگان اندیشمند مسعود) بعنوان همکار رسمی سازمان غذا و داروی کشور انجام و تاییدیه آزمایشگاهی صادر شد.◀️سلامت افشان پاک تک تولیدکننده نسل جدید محلول های ضدعفونی کننده پایه آب با فرمولاسیون منحصربفرد و فناورانه از چندین ماده موثره های قوی، توانست به این موفقیت مهم دست پیدا کند.
خوشبختانه تلا
رگولاتوری دارویی اتحادیه اروپا از حمله سایبری به سرورهای خود و یده شدن اطلاعات واکسن کرونای Pfizer-BioNTech خبر داد.
در حالی که آلمان و دیگر کشورهای نیمکره شمالی با نزدیک شدن به زمستان با موج جدید و شدیدتری از ویروس کرونا روبه‌رو هستند، شرکت فایزر روز چهارشنبه اعلام کرد که اسناد مربوط به واکسن Pfizer coronavirus به طور غیرقانونی در طی یک حمله سایبری به سرورهای رگولاتوری اتحادیه اروپا به دست هکرها افتاده است.
رگولاتوری دارویی اتحادیه اروپا مستقر در آ
تحقیقات یک متخصص فرانسوی درخصوص تاثیر کلروکین بر کرونا
یکی از متخصصان فرانسوی به نام دیدیه رائول، داروی کلروکین را بر روی ۲۶ نفر از بیماران کرونایی آزمایش کرده است و از این تعداد ۲۰ نفر از از بیماران؛ با ادامه مصرف کلروکین؛ هنوز با وجود مصرف ۶۰۰ میلی گرم هیدروکسی کلروکین در ۲۵ درصد این بیماران هنوز ویروس کرونا وجود داشته است.
دیدیه رائول، یکی از متخصصان فرانسوی داروی کلروکین را بر روی ۲۶ بیمار مبتلا به ویروس جدید کرونا آزمایش کرده است. از
رگولاتوری دارویی اتحادیه اروپا از حمله سایبری به سرورهای خود و یده شدن اطلاعات واکسن کرونای Pfizer-BioNTech خبر داد.
در حالی که آلمان و دیگر کشورهای نیمکره شمالی با نزدیک شدن به زمستان با موج جدید و شدیدتری از ویروس کرونا روبه‌رو هستند، شرکت فایزر روز چهارشنبه اعلام کرد که اسناد مربوط به واکسن Pfizer coronavirus به طور غیرقانونی در طی یک حمله سایبری به سرورهای رگولاتوری اتحادیه اروپا به دست هکرها افتاده است.
رگولاتوری دارویی اتحادیه اروپا مستقر در آ
سازمان جهانی بهداشت در سرتاسر دنیا به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نامکوید-۱۹» (COVID-19) است. ویروس COVID-19 هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در چین و شیوع در کشورهای دیگر دنیا است. این نوع ویروس کرونا در ایران هم در حال پراکنده شدن است. علائم بیماری کرونا در اکثر مبتلایان به این ویروس خفیف است و درمان می‌شود، اما ممکن است بیماری در برخی دیگر شدیدتر باشد و حتی منجر به مرگ شود. اما ویروس کرونا چیست و تا چ
پرسش: آژانس دارویی نروژ گزارش داده است که متخصصان این کشور در حال بررسی پرونده فوت ۲۳ نفر از سالمندانی هستند که که واکسن کرونای فایزر را تزریق کرده‌ بودند.
هنوز گزارشی درباره این که مرگ این افراد ناشی از تزریق واکسن بوده یا دلایل دیگری داشته منتشر نشده، ولی آژانس دارویی نروژ تاکید کرده است که عوارض جانبی تزریق واکسن کرونا ممکن است به جدی‌تر شدن سیر بیماری» در برخی سالمندان شود.
این آژانس اعلام کرده است که متخصصان در حال بررسی پرونده تک‌ت
صحبت از تاثیر واکسنهای MMR در ابتلا به اختلال اوتیسم ، همواره از دهه 90 میلادی وجود داشته ،اما تاکنون هیچ دلیل محکمی بر اثبات رابطه ای قطعی در این میان ارائه نگردیده است.
 
حتی طی گزارشی که در سال 1998 منتشر شد ، نخستین بار چنین ادعایی مطرح شد و رابطۀ میان واکسن های سرخک ، سرخجه و اوریون با اختلال اوتیسم مورد بحث واقع گردید . گرچه این موضوع به طور کلی از اعتبار ساقط گردید اما کشمکش جهت اثبات و رد این ادعا، همواره به بحثی داغ در این سال های متمادی
پرسش و پاسخ @Ameli_Office پرسش: 
این واکسن آنفلوانزا بالاخره برای ام اسی ها خوبه یانه؟ دیروزدکترخودم رفتم تجویزکرد ولی دودل بود حالا هم که اصلا نیومده تو بیمارستان ها و مراکز درمانی. من ۹ساله ام اس دارم و دارومم ریتوکسی مب هستش ازخونه هم بیرون نمیرم یعنی نمیتونم راه برم. ولی میخواستم بدونم واجبه واکسن آنفلوانزا زدنش؟ اگه نزنیم طوری میشه؟
@Ameli_Office پاسخ:
 
✅ بطور کلی هر گونه عفونتی در بیماران مبتلا به ام اس می تواند سبب تشدید علایم شود و در برخی موا
راه های پیشگیری از ویروس کروناراه های پیشگیری از ویروس کرونا چیست؟ برای پیشگیری از ویروس کرونا چی بخوریم؟ برای جلوگیری از بیماری های عفونی مانند ویروس کرونا و آنفلانزا شستن دست ها بسیار مهم است. علائم شایع ابتلا به ویروس کرونا شامل تب ، سرفه ، تنگی نفس و به طور کلی مشکلات تنفسی است. دست های خود را بشویید، از تماس دست آلوده با صورت خودداری کنید و از افرادی که سرفه می کنند یا عطسه می کنند دوری کنید. ویروس کرونا تا کنون در سراسر چین موجب مرگ صد
راه های پیشگیری از ویروس کروناراه های پیشگیری از ویروس کرونا چیست؟ برای پیشگیری از ویروس کرونا چی بخوریم؟ برای جلوگیری از بیماری های عفونی مانند ویروس کرونا و آنفلانزا شستن دست ها بسیار مهم است. علائم شایع ابتلا به ویروس کرونا شامل تب ، سرفه ، تنگی نفس و به طور کلی مشکلات تنفسی است. دست های خود را بشویید، از تماس دست آلوده با صورت خودداری کنید و از افرادی که سرفه می کنند یا عطسه می کنند دوری کنید. ویروس کرونا تا کنون در سراسر چین موجب مرگ صد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

filemaker CHARKHTAB.ir کارک نوشته‌ها وبلاگ آموزش 85 rterter هنرستان های فنی حرفه ای ناحیه یک مشهد مقدس دلنوشته های من تولید کننده چشمی شیر آب Economy Scientific Society of Shiraz Azad University بلیط