نتایج جستجو برای عبارت :

هدفون نیا مدلx6

هدفون ها چه بلایی سر سلامتی مان می آورند؟
 
همه ما عاشق هدفون هایمان هستیم و از خلوتی که هنگام استفاده از هدفون ها داریم لذت می بریم اما همزمان باید از مضرات هدفون نیز آگاه باشیم. افراد بسیاری هنگام استفاده از هدفون ها درجه صدا را تا حد غیر استاندارد بالا می برند که این کار در دراز مدت باعث آسیب دیدن حس شنوایی شان می شود.
بزرگترین مزیت هدفون ها این است که شنونده با هدفون می تواند کوچکترین جزئیات موسیقی را بشنود و آن را درک کند. به همین دلیل افر
پخش موسیقی با هدفون آن‌قدر رواج دارد که دیدن هدفون، به صورت ناخودآگاه موسیقی را به ذهن ما می‌آورد. در این مطلب از نگاه وب سایت فوربس (Forbes) نگاهی انداخته‌ایم به بهترین هدفون‌ها برای گوش دادن به موسیقی که صدا و موزیک را با بالاترین کیفیت ممکن به گوش منتقل می‌کنند.
ادامه مطلب
هدفونی که سر را خنک می کند
 
مجموعه: اخبار تکنولوژی

 
سر علاقمندان به موسیقی و اجرای بازی های ویدئویی به علت استفاده زیاد از هدفون معمولا عرق کرده و بیش از حد داغ می شود، اما یک هدفون جدید خنک کننده می تواند این مشکل را حل کند.
به گزارش فارس ، شرکت اچ پی به تازگی از عرضه هدفون تازه ای خبر داده که مجهز به سیستم خنک کننده برای جلوگیری از عرق کردن سر فرد است.
 
هدفون یادشده که اومن نام دارد مجهز به فناوری خاصی موسوم به فراست کپ است که محیط اطراف خود
هدفون های بی سیم اپل با نام ایرپاد برای اولین بار پس معرفی آیفون 7 در ماه اکتبر عرضه شده است. پس از عرضه ایرپاد سوالات بسیاری برای کاربران پیش آمده است که با خواندن این مقاله جواب تمامی سوالات خود را بدانید.
شرکت اپل هنگام عرضه ایرپاد پرو برای اولین بار جک 3.5 میلی متری را از گوشی های آیفون حذف کرد. این اقدام اپل جنجال برانگیز بود و سوالات و ابهامات زیادی را برای کاربران ایجاد کرد.
یکی از ت هایی که شرکت اپل را مصمم به حذف جک 3.5 میلی متری هدفون
میکروفون های دوگانه ANC با پردازنده اختصاصی سیگنال دیجیتال (DSP) به دو سطح مختلف ANC دست می یابند ، سطح 1 اختصاص داده شده برای مسدود کردن صداهای محیط (حداکثر 35dB *) و سطح 2 برای لغو کامل صدا با ضربه زدن روی کنترل لمسی ، بین سطوح مختلف ANC و حالت عبور از یکدیگر جابجا شوید.
هدفون های داخل گوش 1MORE True Wireless ANC را به طرز ماهرانه ای تنظیم می کند ، بنابراین می توانید موسیقی را همانطور که در ابتدا هنرمند از شما خواسته است آن را بشنوید ، بشنوید.
تراشه بهینه شده Qualcomm
مشخصات کلی

ابعاد
53x44x10 میلی‌متر

وزن
30 گرم
مشخصات فنی

نوع اتصال
بی‌سیم

نوع گوشی
دو گوشی

مناسب برای
مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی

رابط
لایتنینگ , بلوتوث

نسخه‌ی بلوتوث
jerry 6936D BT5.0

محدوده عملکرد
8 تا 15 متر

طول کابل
30 متر

حساسیت
109 دسی‌بل

مقاومت در برابر آب
بله

مقاومت در برابر رطوبت و عرق
بله

قطر درایور
10 میلی‌متر

نشانگر LED
دارد

اقلام همراه هدفون
کابل لایتنینگ

سایر مشخصات
دارای قابلیت کنترل لمسی است.

عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
4
خرید هدفون ای دیتا مدل EMIX I30 
 
قیمت : 750000 تومان
 
 
برند : ADATA
 
 
خرید پستی هدفون ای دیتا مدل EMIX I30 
 
 
قیمت هدفون ای دیتا مدل EMIX I30 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
هدفون ای‌دیتا» مدل EMIX I30» یکی از هدفون‌های باکیفیت و زیبای شرکت تایوانی است. طراحی ساده‎‌ی هدفون با رنگ‌های قرمز و مشکی همراه شده است. این محصول با
هدفون ها دسته‌ای جذاب در بین لوازم دیجیتال شمرده می‌شوند و هر کسی خواهان یکی از این دستگاه‌‌ها است. اگر شما می‌خواهید هدفونی خریداری نمایید و به‌دنبال بهترین‌ها هستید، باید یکی از مدل‌های نيا را بخرید.
در ادامه با  همراه باشید تا با برترین‌ها هدفون نيا آشنا شوید.
ادامه مطلب
رونمایی از ایرپاد مکس اپل AirPods Max
امروز اپل رسما از هدفون دورگوش خود یعنی ایرپاد مکس با قابلیت های جذاب از جمله قابلیت حذف نویز و صدای فضایی فعال رونمایی کرد و  به شایعه ها در مورد این ایرپاد (که قبلا با نام ایرپادز استودیو نامگذاری شده بود) پایان داد و این محصول را سوپرایز دسامبر 2020 معرفی کرد.
ادامه مطلب
 
در فروشگاه دیجیکالا برای خرید منتخب پاوربانک و هدفون تا 47% تخفیف در نظر گرفته شده است. برای مشاهده محصولات کافیست روی گزینه "خرید محصول" کلیک نمایید و برای استفاده از این فرصت نيازی به وارد کردن کد تخفیف ندارید. مهلت استفاده: 31 اردیبهشت
 
خرید محصول
گلکسی S21 سامسونگ بدون شارژر
اپل با معرفی گوشی‌های آیفون ۱۲ تصمیم به حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها گرفت. پس از مدتی گزارش‌ها به حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 اشاره کردند و حالا تاییدیه‌ای در برزیل دوباره از چنین موضوعی خبر می‌دهد.
اگر به دنبال خرید یکی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ یا دیگر گوشی‌های موجود در خط تولید اپل مانند آیفون ۱۱، آیفون XR و نسل دوم آیفون SE باشید، باید برای آن‌ها به صورت جداگانه آداپتور بخرید. حالا ظاهرا سا
هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Sport4
نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/1
رنگ: مشکی، نقره ای
معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Sport4
اگر در هنگام ورزش و تمرین عادت به گوش دادن به موسیقی دارید، هدفون بی سیم اپتما Optoma NuForce BE Sport4 انتخابی ایده آل برای شما است. این هدفون از طریق بلوتوث به گوشی موبایل و تبلت متصل می شود و از جمله هدفون های بی سیم محسوب می شود.
هدفون بی سیم اپتما BE Sport4 قابل استفاده با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS
خرید هدفون بی سیم هوکو مدل ES13 
 
قیمت : 199500 تومان
 
 
برند : Hoco
 
 
خرید پستی هدفون بی سیم هوکو مدل ES13 
 
 
قیمت هدفون بی سیم هوکو مدل ES13 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث زیبا و سبک و با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما برای شما هندزفری بلوتوث ES13 هوکو با ظرفیت باتری ۷۰ میلی آمپر است.
معرفی هدست بلوتوث فیلیپس مدل MX666
Philips MX666 Bluetooth Headset
با بیشتر شدن نياز به سرگرمی هنگام ورزش و فعالیت های روزمره میل شنیدن به موسقی هنگام کار، ورزش و دیگر فعالیت ها افزایش یافته. به صورتی که هر روزه با اشخاص مختلفی رو به رو می شویم که همراه با فعالیت های روزمره خود از دستگاه های مختلف برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند. هدفون بلوتوث Philips MX666
گاهی مجبور می شویم آهنگ، مطالب صوتی و تصویری درسی و یا فیلم و سریال را به تنهایی گوش دهیم تا مزاحمت ایج
اپل کمتر از یک ماه پیش از هدفون روگوشی ایرپاد مکس با قیمت بالایی رونمایی کرد. در حالی که مدت کوتاهی از ورود این هدفون گران‌قیمت به بازار می‌گذرد، کاربران از یک مشکل خاص شکایت می‌کنند.
مالکان ایرپاد مکس از مشکل میعان در این هدفون خبر داده‌اند. میعان زمانی رخ می‌دهد که یک جسم سرد در مجاورت هوای گرم و مرطوب قرار بگیرد و ظاهرا برخی خریداران هدفون روگوشی اپل چنین مشکلی را تجربه می‌کنند.
برخلاف اکثر هدفون‌های رقیب، ایرپاد مکس در بسیاری از بخش
گزارش Strategy Analytics از بازار هدست‌های تماما بی‌سیم بلوتوثی – AirPods تافته‌ای جدا بافته
 
زمانی که اپل هدفون‌های AirPods را برای اولین بار در سال 2016 تولید می‌کرد، در واقع داشت بازار جدیدی اختراع می‌کرد به نام "ای‌یربادهای حقیقتا بی‌سیم". از آنجا که اپل نخستین شرکتی بود که چنین محصولی را تولید نمود، جای تعجب ندارد که امروز این محصول بر صنعت هدفون‌های بی‌سیم حکمرانی کند. این همان چیزی‌ست که مؤسسه تحقیقاتی Strategy Analytics آن را تأیید می‌کند. این مؤسسه
1- انواع بی سیم  
 
سه نوع اصلی هدفون بی سیم وجود دارد که می توان آن ها را در دو دسته جای داد آن‌هایی که به یک فرستنده جدا نياز دارند و آن هایی که ندارند.در مورد اولی هدفون‌های مادون قرمز و فرکانس رادیویی وجود دارند. البته مادون قرمز اندکی قدیمی شده است، اما هدفون‌هایی که از آن استفاده می‌کنند هنوز هم توسط شرکت هایی مثل Sennheiser تولید می‌شوند. مادون قرمز بیشتر برای تلویزیون استفاده می شود، اما به یک خط  بدون مانع بین هدفون و فرستنده نياز دارد،
چند سالی است که بازار هدفون‌های بلوتوث بسیار داغ شده است، ازین رو کمپانی سونی نسخه سوم هدفون‌های نویز کنسلینگ WH-1000X خود که یکی از نمونه‌های
قدرتمند موجود در بازار با قابلیت حذف صدای محیط است را معرفی و عرضه کرد.


ادامه مطلب
یک هدفون با نام "BATBAND" که نه بر روی گوش بلکه بر روی سر قرار میگیرد.این محصول از طریق نوعی از امواج،صدا را به داخل (استخوان تمپورال) و سر انسان فرستاده و صداها به طور شگفت انگیز قابل شنیدن هستند."BATBAND" به وسیله یک باتری لیتیومی با قابلیت اتصال به USB تغذیه میگردد و توان پخش موسیقی به صورت مدام تا 6 ساعت و مکالمه تا 8 ساعت را داراست.این هدست به وسیله فناوری بلوتوث با گوشی های موبایل و دیگر وسائل پخش موسیقی ارتباط برقرا کرده و بر روی آن کلیدهایی لمسی بر
 
 
 
هدفون های رنگارنگ که این روزها در ویترین مغازه ها خودنمایی می کنند علت اصلی مراجعه فراوان جوانان به متخصصان گوش است.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، کارشناسان هشدار می دهند استفاده از هدفون هایی که کاملاً داخل گوش قرار می گیرند و با نام تجاری هدفون های تو گوشی شناخته می شوند از علل اصلی بروز ناشنوایی در افراد است.
 
متخصصان شنوایی اعتقاد دارند این وسیله به دلیل نزدیکی بیش از حد به پرده گوش می تواند سروصدایی
رندرهای گلکسی بادز پلاس منتشر شد
هدفون‌های گلکسی بادز پلاس سامسونگ اوایل هفته جاری در وبسایت Bluetooth SIG مشاهده شد و به این ترتیب نام این گجت، شماره ساخت (SM-R175) و تأییدیه نسخه پنجم بلوتوث آن مشخص شد. البته Bluetooth 5.0 امکانی است که نسخه اصلی Galaxy Buds نیز به آن مجهز بود و افرادی که انتظار بلوتوث نسخه 5.1 را داشتند، مطمئنا از شیندن این موضوع ناامید خواهند شد.
شب گذشته مایکروسافت با
برگزاری یک مراسم از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که بین آن‌ها مطابق
معمول شاهد نسل جدید تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها هستیم ولی در این میان چند محصول
توجهات زیادی را جلب کردند. مایکروسافت در این مراسم علاوه بر معرفی
محصولات مرسوم، از دو گجت تاشو (که یکی از آن‌ها گوشی اندرویدی است) و یک
سرفیس پرو مجهز به تراشه مبتنی بر معماری ARM رونمایی کرد. علاوه بر این
نباید معرفی هدفون بی‌سیم را از قلم بیندازیم.
ادامه مطلب
 
هندزفری ورزشی ATH-SPORT3
اگر ورزش مورد علاقه و حرفه ای تان شنا است یا در محیط استخر فعالیت می کنید، هندزفری ورزشی این مدل، مناسب شما است. این هندزفری بلوتوث ورزشی ضد آب بوده و برای فعالیت در محیط مرطوب ساخته شده است. هندزفری را در گوشتان گذاشته و از ورزش لذت ببرید. این هندزفری ورزشی با ساخت منحنی کنار گوشی هندزفری به راحتی پشت گوش جای گرفته و قابل استفاده است. قیمت هندزفری بلوتوث ورزشی مدل ATH-SPORT3 حدودا 800 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
 
Bose Sound
تلویزیون وان پلاس با نام OnePlus TV دقایقی پیش در قضیه رویدادی تو ملک هند بوسیله صورت رسمی رونمایی شد. اولین تلویزیون وان پلاس ۵۵ اینچی و حاضر به پنل QLED است. آن نعوظ که وان پلاس تقاضا می کند، مقدماتی تلویزیون پیدایش این شرکت دارای مدل سازی مینیمال» و تقریبا بدون حاشیه نویسی» است.مقاله های مرتبط:وان پلاس 7T رونمایی شدوان پلاس هدفون بی سیم Bullets Wireless 2 را معرفی کردوان پلاس تی وی از استانداردهای دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می کند؛ اما وان پلاس هنوز اطل
در آپارتمان همه چیز رنگه دیگری دارد صدای بلند ضبط صوت به یک رویا تبدیل میشود صدای بلند آزار دهنده است پس به ناچار چشم و گوشت را به صدا های دورو برت میبندی و به هدفون و صفحه گوشیت دل می سپاری  خانه های آدم ها به هم نزدیک است خیلی نزدیک البته به لطف این دیوار های توخالی فاصله بین مان خالی تر میشود شاید از خیلی از عزیزانمان همسایه هامان به ما نزدیک باشند ولی اکثرا از ما دورند دور دور  شاید به خاطر همین است که ریتم زندگی هایمان به هم نمی خورند  وقت
بهترین Powerbanks برای OnePlus 7 Pro ، 7 ، 7T ، 7T Pro ، 6T ، 6 ، 5T ، 5 و 3T / 3
 
تلفن های OnePlus تجربه گل سرسبد گوشی های هوشمند را با قیمت مناسب ارائه می دهند. تلفن های OnePlus از جمله OnePlus 7 ، 6T ، 6 ، 5T ، 5 ، 3T ، 3 با USB بی نظیر USB-C DashCharge (5 ولت @ 4 آمپر) با شارژر بی نظیر و بی سیم با 20 وات همراه هستند. OnePlus 7 Pro و OnePlus 7T، 7T Pro با یک شارژر سریع تر 30 واتی Warp Charge همراه هستند. تلفن های Oneplus از شارژ USB-C PD یا QuickCharge پشتیبانی نمی کنند. با این وجود ، پاوربانک های USB-C برای همه تلفن های OnePlus گزینه بهتری
دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای نظیر اسپیکر‌های پسیو و اکتیو، میکسر و پاور میکسر، میکروفون، هدفون، آمپلی فایر، رکوردر و پردازنده صدا در گروه وسایل گران قیمتی قرار می‎گیرند که تهیه آن‌ها کار آسانی نیست. به همین دلیل استفاده از این دستگاه‌ها باید توسط متخصصان و کارشناسان این حوزه انجام شود. اما گاهی کاربرانی با دانش کمتر از این دستگاه‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند که باعثی‌شود ناخواسته آسیب‌های قابل توجهی به آن‌ها وارد کنند.
ادامه مطلب
در من افراد زیادی زندگی میکنند
و چون قائل به دموکراسی نیستند.
در من جنگ های زیادی.
هر کدام هم خود را حق میداند.
من شک.
در من حق های زیادی زندگی میکنند.
در من حق ها با هم تقابل.
در من تناقضات زیادی زندگی میکنند
و من مینشینم در کلاس
و من در راه یک دشت سبز
و من زیر باران پاییزی.
و من هدفون به گوش
و من فریاد میزنم
و من سوال میپرسم
و من دست در جیب
در من ، من های زیادی تلاش میکنند که.
اما
در من هیچ منی زندگی نمیکند.
در من مدتهاست منی نیست
در من
در من
سونی جدیدترین گوشی هوشمند میان رده ی خود، یعنی اکسپریا ۸ را با نمایشگر ۶ اینچی با نسبت ۲۱ به ۹ و مدل سازی قرین اکسپریا ۱۰، اما فراهم به گوریلا گلس ۶ در پنل جلویی و پشتی معرفی کرد. ناگفته نماند اواسط شهریور همچنین اکسپریا ۵، جدیدترین پرچم دار سونی، معرفی شد. اکسپریا ۸ از دوربین دوگانه شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 بهره می سرما. مقاله های مرتبط:اکسپریا ۲۰۲۰ سونی احتمالا بوسیله اسنپدرا
پیشنهاد برای  مسئولین امور فرهنگی حرم ائمه علیهم السلام:
ایجاد غرفه ای برای روضه :
همچنانکه غرفه هایی برای پاسخگویی به مسائل شرعی یا تلاوت قرآن یا حلقه هدی معرفت و بیان معارف و اعتقادات در حرم رضوی برقرار شده نياز است غرفه هایی برای ذکر مصائب و مدح اهلبیت ع و مناجات خداوند ایجاد شود و چه بسا بیشتر از موارد فوق مورد استقبال و توجه  زائران قرار گیرد.
۲- تهیه mp3playerهای کوچک و هدفون حاوی مطالب مورد نياز زائران اعم از اذن ورود و زیارتنامه و ذکر مص

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ردیاب ، ردیاب خودرو ، ردیاب ماهواره ای ، ردیاب ماشین شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات Feminist به یاد شهدا . مبنا محتوا سوالات ضمن خدمت شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت تعمیرگاه تخصصی وانت مزدا شیراز netbama فروشگاه آنلاین تک پوش