نتایج جستجو برای عبارت :

نسل آینده ساز

کمتر کسی هست که توی سن الان من ینی  [21 سال و 8 ماه و 22 روزگی] به فکر آينده ش نباشه
آينده شغلی
آينده تحصیلی
آينده خانوادگی 
و .
ولی کمتر کسی رو میسناسم که اندازه من امید و تلاش داشته باشه برای ساختن آينده ش
من الان کاملا پاشنه ها رو ورکشیدم،آماده م برای حرکت
فقط منتظر یه اشاره م
منتظر اشاره تو؛
یَا رَفِیقَ مَنْ لا رَفِیقَ لَهُ
[ عکس از خودم | باغ ایرانی | فروردین 96 ]
سال بعد کنکور دارم. کنکور یه هدف نیست بیشتر شبیه یک سرگرمیه یه سرگرمی هیجان انگیز و رکوردی که تلاش و تمرکز روزانه می خواد. چی بهتر از اینکه یک سال رو میتونی بهش فکر کنی و باهاش سرگرم باشی؟ به همین سادگی یک سال از این زندگی رو که رفته توی پاچه ات سپری میکنی!
هر چقدر فکر میکنم جایی برای من در این دنیا وجود نداره. باید کوله پشتی ام را بردارم و برم. 
یکی از معلم های دبیرستان بهم میگفت: سال بعد کنکور میدی؟ 
_ آره
رشتت چیه؟
_ ریاضی
به نظرت آينده داره؟
_ آ
لحظه ها را دریابیددر لحظه زندگی کنید.هیچ بازگشتی برای گذشته نیستهیچ چیز از گذشته شما نمانده استجز خاطرهجز تصویر و صداهایی مبهم در ذهنتانحتی یک ثانیه قبل را نیز تا ابد نخواهید توانست باز گردانیدآينده را فراموش کنید.آينده ایی وجود ندارد.آينده هنوز خلق نشده است.اما حال،اکنون، و همین لحظه،تنها چیزی است که واقعا وجود دارداین حال،تنها سرمایه ی شماستاین حال، تا چند لحظه بعد،گذشته ی شما خواهد شدروی آن متمرکز شویدهم
مرگ هرچقدر حقه برای ما بدبخت بیچاره ها حق تره!
والا با این زندگی چی قراره از ما دربیاد؟ انتظار یه آدم سالم دارید؟ باید بگم شرمنده 99.99 درصد خانواده های ایرانی داغونن از نظر روانی و روحی کافیه یه شبانه روز مکالمه و برخورد هاشون رو زیر نظر بگیرید اونوقت می فهمید چرا اغلب بچه ها بددهن و خشمگین و بی هدف و پوچ شدن و چرا دیگه هیچ انسانیت و حمایتی تو آدم ها نمونده. از اینا زن و شوهر های آينده و پدر مادر های آينده و مردم جامعه ی آينده قراره دربیاد و این د
در سال 2008 هنگامی که صحبت از هتلهای آينده می شد، تصاویری از هتل هایی که دارای اتاقهایی با حمام هوشمند، پنجره هایی که اخبار روز را به نمایش می گذارند و یا صندلیهایی که موسیقی پخش می کنند به ذهن می آمد. اما امروزه تصور ما از هتل های آينده بسیار بلند پروازانه تر است. در همین راستا قصد داریم بطور خلاصه به ارائه تصویری از تاثیر روندهای تکنولوژی بر هتلها در آينده نزدیک بپردازیم:
ادامه مطلب
گذشته و آينده زمان حال را به سرقت می‌برند انسان باید گذشته را با احترام یاد کند ولی اگر او را در چنگال خویش گرفته است آن را به فراموشی بسپارد آينده را نیز با این اطمینان که برای او را برطرف کند و به دنبال شادی های بسیار برق در مقام می‌آورد نیک بنگرد ولی کاملا در زمان حال زندگی کند 
در این مطلب، نقشه‌های جریانات همرفتی و رطوبت‌های قابل بارش تا شش روز آينده را قرار می‌دهیم. این جریانات به صعود رطوبت از سطح زمین به لایه‌های بالایی جو کمک کرده و موجب تشکیل ابر، تقویت ابر و افزایش احتمال بارش می‌شود. نقشه‌ها مربوط به وب‌سایت wxmaps.org بوده و به‌صورت خودکار بروزرسانی می‌شوند.
اکنون
12 ساعت آينده
24 ساعت آينده
48 ساعت آينده
72 ساعت آينده
96 ساعت آينده
120 ساعت آينده
144 ساعت آينده
منبع: kazeroonweather.mbesoft.ir
مشخصات اثر:
نام: میرایِ آينده
ژانر: ماجراجویی، درام، فانتزی
سال ساخت: ۲۰۱۸
نوع اثر: انیمه
زمان: ۹۸ دقیقه
کشور سازنده: ژاپن
رده بندی سنی: تمامی سنین
خلاصه داستان: "میرایِ آينده" داستان پسر کوچکی را روایت می‌کند که با آمدن عضو جدیدی به خانواده، زندگی‌اش دچار تغییراتی می‌شود.
ادامه مطلب
09:06 - با توجه به بررسی تصاویر ماهواره‌ای، طی یک ساعت آينده شاهد شروع بارندگی خفیف در شهر بشرویه خواهیم بود. بارندگی در ارتفاعات به صورت مقطعی تا بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.
09:20 - بارندگی نیم ساعت دیگر به صورت خفیف آغاز شده و در ارتفاعات و جنوب بشرویه شدت بیشتری خواهد داشت.
09:26 - احتمال وقوع بارش طی یک ساعت آينده کاهش یافته و احتمالا بارش با شدت بیشتری در دو ساعت آينده آغاز شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بحث سلول‌های بنیادی و طب بازساختی یکی از رویکردهای مهم آينده علم پزشکی به شمار می‌رود و دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید در پژوهش‌های خود به این موضوعات توجه ویژه داشته باشند.
ادامه مطلب
گوسپلن (کمیته برنامه‌ریزی دولتی شوروی) در عمل تلاش می‌کرد تا از تصمیم‌گیری اجتناب کند. اگر تصمیمی که می‌گرفتی بد از آب در‌می‌آمد، ممکن بود تیرباران شوی. بهتر بود که هیچ‌گونه مسئولیتی را نپذیری.
من آينده را دیده‌ام: چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ 
***
مقیاس کوچک: 
فرد به روی زمین افتاده و تقاضای کمک می‌کند، اما از جیب‌ها به جای دستی برای کمک، گوشی‌ای برای فیلم‌ گرفتن خارج می‌شود. 
شاید گرفتن مسئولیت یک مصدوم سخت‌تر از کمک‌نکردن به او باش
 برنامه های فرهاد مجیدی برای فصل آينده استقلال
مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان هر دو معتقدند استخوانبندی و شاکله تیم استقلال برای فصل آينده باید حفظ شود.

به گزارش افکارنیوز، ت میان‌مدت باشگاه استقلال برای ماه های پیش رو، حفظ شاکله و استخوانبندی تیم برای فصل آينده می باشد. عملکرد خوب اکثر بازیکنان این تیم در فصل جاری و رضایت سرمربی از عملکرد این بازیکنان باعث شده تا فرهاد مجیدی معتقد به حفظ شاکله تیم برای فصل بعد و تنها ترمیم برخی نقاط با
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آينده پژوهی
کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آينده پژوهی
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آينده پژوهی
 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت آينده پژوهی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آينده پژوهی زیر می باشد:
محتویات بسته دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آينده پژوهی:
نمونه سوا
خودم‌‌ را ملعبه‌ی زندگی کرده‌ام. یا شاید باید بنویسم زندگی را ملعبه‌ی خودم ساخته‌ام. مسائل اساسی را گردن می‌بُرم برای مسائل کسشر. صبح گندی زدم به آينده‌م که اگر آينده بنا بود طی یک مسیر سر راست برسد به آن نقطه همان بهتر که گند بخورد به سر تا پایش، بهرحال یا فردا بویش درمی‌آید یا پس‌فردا. شاید هم پسِ آن فردا. نگرانم و بی عذاب وجدان. بقول ف: دست کم خودم گه زدم بهش»
 
 
زمان آينده ساده با will یا آينده با نوع اول (The future I) برای نشان دادن تصمیمات ناگهانی، فرض کردن یا وقایع آينده که نمی تواند در آنها تغییری ایجاد کرد استفاده می شود.
کاربرد ها
تصمیمات ناگهانی. به مثال زیر توجه کنید:
Come on, I will help you sort the files. (بجنب، من بهت کمک می کنم اسناد را مرتب کنی.)
نظرات، امیدها، تردید ها یا فرض ها در مورد آينده. به مثال های زیر توجه کنید:
You won’t finish it in just one day. (تو نخواهی توانست این را در یک روز تمام کنی.)
It will rain tomorrow anyway. (فردا به
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: بیماری آنفلوانزا در کشور کنترل‌شده است و تا ۲ هفته آينده فروکش می‌کند.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، سید حامد برکاتی اظهار کرد: بیماری آنفلوانزا در کل کشور کنترل‌شده است و جای نگرانی وجود ندارد.
ادامه مطلب
فقط میخواهم بنشینم یه گوشه و عصار درگوشم بخواند چیزی که ازت توی خاطرمه چشمای خیلی قشنگه مگه نه؟ و تا توان دارم گریه کنم.پر از بغض و غم و دلتنگی م این روزها.نمیدانم روزهای آينده م قرار است چگونه پیش برود.
فقط آغوشش آرامم میکند که دوری آن را هم از من گرفته ست.
روزهای سختی ست.دارد تمام میشود این چهارسال.ترس از آينده.دلتنگی برای گذشتهمن فقط بغض دارممن کم آورده ممن به بودنش معتاد شده م.به شنیدن صدایش حتی از راه دورو حالا وقتی این خد
در عرصه جنگ نرم؛ قربانیان اصلی این جنگ جوانان و قلب های پاک آنان است.
جوانان یک کشور، نیروهای سازنده آن کشور و پیشران تمام حرکت ها و پیشرفت های آن هستند. این حرکت بر بستری از اعتقادات و باورها و سبک زندگی و علایق و سلیقه ها شکل می گیرد. در جنگ نرم؛ دشمن می کوشد که تمامی این مولفه های مذکور را از حالت فطری و اولیه و متناسب با فضای آن جامعه، خارج کند و به سمت و سوی دلخواه و مورد نظر خود بکشاند.برای اینکه پیشرفت های چشمگیر و موثرتری در آينده داشته ب
در نظریه برابری ریکاردو به این اشاره می شود که اگر دولت بخواهد مالیاتها را کاهش دهد و کسری بودجه را از راه تامین مالی جبران کند مصرف کاهش نخواهد یافت.
این به این دلیل است که وقتی مالیات را کاهش می دهیم تقاضا برای کالاهای مصرفی افزایش می یابد و مردم اگر مصرف خود را افزایش دهند در آينده دولت مجبور خواهد شد مالیات بیشتری را از مردم بگیرد و فشار بیشتری بر مردم وارد می شود پس مردم پس انداز خود را برای بدهی های مالیاتی آينده افزایش می دهند و در نتیج
مشاور عالی سازمان سنجش:نتیجه نهایی کنکور کارشناسی‌ارشد هفته آينده اعلام می‌شودنتیجه نهایی کنکور کارشناسی‌ارشد هفته آينده اعلام می‌شود مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۸ هفته آينده اعلام می‌شود.حسین توکلی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد در قالب کارنامه نهایی از هفته آينده در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.وی افزود: بدون احتساب ظرفیت‌های دانشگاه آ
دوچیز انسان را نابود میکند 
 
مشغول بودن به گذشته و مشغول شدن به دیگران 
 
هرکس در گذشته بماند آينده را از دست می دهد 
 
هرکس نگهبان رفتار دیگران شود آسایش و راحتی خود را از دست میدهد
 
گذشته هایت را ببخش 
زیرا آنان همچون کفش های کودکی تو هستند 
نه تنها برایت کوچکند 
 
بلکه تو را از برداشتن گام های بزرگ باز می دارند 
برای اولین بار شنیدم که استغفار با توبه فرق داره! 
چقدر این روزها غرق لذتم از یادگرفتن الحمدلله
فرمودند: استغفاریعنی لحظه ای که ازش گذشتیم رو به خدا می سپاریم تا او با تمام ایمائش خلأهاش رو پر کنه! اینکه پیامبر هم استغفار می کردند بخاطر این بوده که به هرحال انسان بودن محدودیت داره. 
 
و توبه طرح و برنامه برای آينده ست. که انسان در حال با نیم نگاهی به گذشتهو در نظر داشتن آينده بتونه بهتر عمل کنه!
 
من که زبانم الکن است از توضیح کامل جزئیات زیاا
به اطلاع دانشجویان محترمی که در ترم جاری درس الکترونیک صنعتی را با آقای دکتر علی حسن نیا اخذ نموده اند می رساند تمرینات تحویلی سری اول از لینک ذیل قابل دانلود می باشد. همچنین لازم است دانشجویان محترم فایل مربوط به شکل های مورد نیاز جهت تدریس در جلسه آينده را از لینک ذیل دانلود نموده و در جلسه آينده به همراه خود داشته باشند.
ادامه مطلب
 
دنیای آينده به‌طور حتم از خودکارسازی و اتوماسیون استقبال می‌کند و در چنین وضعیتی، فرصت کار تنها برای افراد با مهارت فراهم خواهد بود.
امروزه بیش از همیشه درباره‌ی مهارت‌های چهارگانه‌ی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) خبر و مقاله می‌خوانیم. به‌علاوه خطر اتوماسیون و از بین رفتن فرصت‌های شغلی نیز بیش از همیشه نیروی انسانی را تهدید می‌کند. حتی مفاهیمی به‌نام چراغ خاموش» نیز در محافل کسب‌وکار مطرح می‌شوند که طبق آن‌ها، شرکت‌ها بد
کسی که در بند گذشته‌اش گرفتار است و کسی که سودای آينده آرامش را از او سلب کرده، نمی‌تواند یک انسان آزاد باشد، چنین شخصی با خود بیگانه شده است. از سوی دیگر، کسی که از غرق شدن در گذشته و در آرزوی آينده بودن لذت بسیار می‌برد نیز دچار توهم است، چنین شخصی تنها خود را با رویاهای گذشته و آينده فریب می‌دهد. در وضعیت دوم از خودبیگانگی به مراتب بیشتر از وضعیت نخست است. چرا که شخص بیشتر از واقعیات می‌گریزد. در این میان، نظر من این است: تنها باید لحظه‌
پیش بینی می شود که رشد جهانی تبلیغات اینترنتی در سال آينده به ۱۰ درصد کاهش یابد
 
تبلیغات اینترنتی با سرعت کند ترین نرخ از سال ۲۰۰۱ افزایش‌ یافته است. سال آينده با تبلیغات سینما به عنوان شرکت‌ های بزرگ از رسوایی‌ های ناشی از رسوایی‌ های دیجیتال پیشی می‌ گیرد.
اینترنت در شرف از دست دادن پوشش خود به عنوان سریع‌ ترین بخش در حال رشد بازار تبلیغات جهانی برای اولین بار در دو دهه است، چرا که برند ها به دنبال ایجاد فضای بدون ریسک برای صرف هزینه تب
به نام خدا
من اگر می‌توانستم خودم را توی چند جمله تعریف کنم یا در واقع خودم را توی چند جمله بشناسم، قسمت "درباره من" وبلاگ را منهدم نمی‌کردم.
من نه آن‌قدر عاقل و صبور و فهمیده هستم که عموجان فکر می‌کند، و نه آن قدر بی‌فکر و خودسر که یک سری از اطرافیانم فکر می‌کنند. نه آن‌قدر که خواهرم فکر می‌کند خودخواه و بی‌احساسم و نه آن‌قدر که عاطفه فکر می‌کند مهربان و فداکار. نه آن‌قدر که مادر این یکی زینب فکر می‌کند دختر خوب و سربه‌زیر و آرامی هستم.
ترم آخر کارشناسی با همه بدبختی ها و فشارهاش تموم شد. یک هفته ی تمام در حال خوابیدن و میوه خوردن و گیم زدن و استراحت بودم بعدش. الان که هفته ی استراحت به آخر رسیده و دارم به آينده نگاه میکنم حس میکنم خیلی اتفاقای خوبی منتظرمه. اگه بتونم برم سر کار و پول داشته باشم که زندگی دیگه خارق العاده میشه.
از طرفی کارم با خوابگاه تموم شده و دارم خونه میگیرم و خوب خوشحالم که قراره ذهنم کمتر درگیر یک سری مسایل غیر ضروری باشه. از طرف دیگه هم دارم وارد دوره ارشد
عنوان انگلیسی مقاله: Towards the Future Internet – An Overview of Challenges and Solutions in Research and Standardization
عنوان فارسی مقاله: به سوی آينده اینترنت - بررسی اجمالی از چالش ها و راه حل ها در تحقیقات و استاندارد
دسته: کامپیوتر - اینترنت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 4
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ادامه مطلب
بجهرم بمپنا بزاگرس دماوند وهور بکهنوج برخی خبرها از تشکیل جلسه افزایش نرخ برق حکایت دارد.گفته میشود دولت با افزایش نرخ 900 ریال در هر کیلووات موافقت نموده است اما سندیکا نظرش بر روی نرخ 1600 ریال میباشد.
نرخ بهای خرید برق طی ۲ هفته آينده اعلام شودعضو هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان برق کشور گفت: نرخ بهای خرید برق طی دو هفته آينده اعلام شود که با این موضوع صنعت نیروگاهی برق سبز به بازدهی مناسبی دست پیدا می‌کند. 
 عدد نهایی خرید برق طی دو هفته آ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

وبلاگ چاپ تدبیر متخصص در زمینه چاپ سابلیمیشن روز نوشت ها فروش قطعات دستگاه تصفیه آب در شیراز دانلود کتاب پی دی اف توبه گر سن فایل - مرجع فایل های آموزشی پایگاه تهیه داده های جغرافیایی برای تمامی استانها و شهرها NAQIBESTAKHR وبلاگ نامدار ژنراتور