نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه کالیبره

با گذشت زمان ممکن است دقت تاچ اسکرین گوشی اندرویدی شما دچار مشکل شود. پیش از این که بخواهید با دیدن این مشکل گوشی خود را عوض کنید بد نیست ابتدا به کاليبره کردن آن بپردازید. با این کار بعید نیست مشکل صفحه لمسی گوشی اندرویدی شما رفع شود.
ادامه مطلب
به نام خدا 
توی این قسمت میخوایم اسپید کنترل ها رو کاليبره کنیم
نکته:
1- ملخ ها را جدا کنید
 
ابتدا باید برنامه زیر رو روی بردتون آپلود کنید 
دریافتعنوان: کاليبرهحجم: 11.4 کیلوبایتتوضیحات: کاليبره کردن اسپید کنترل ها
ادامه مطلب
به سوالات زیر دقت کنید:
1- در اتصال هارت دلیل استفاده از  مقاومت چیه؟ و چرا 250 اهم؟
2- محل اتصال منبع طرف دستگاه hart هستش یا دیوایس مورد کاليبره؟
 
برای جواب به این سوالات ابتدا باید به نحوه عملکرد دستگاه HART communicator و شیوه های کالیبراسیون به کمک آن اشاره کنم. همانطور که قبلا نیز عرض کردم ، این دستگاه از دو عدد سیم جهت ارسال و دریافت سیگنال به منظور کاليبره کردن استفاده می کند. اما برای کاليبره کردن یک تجهیز ممکن است دو حالت پیش بیاید و وجود یا عدم و
با طی کردن مراحل کاليبره کردن مانیتور تصویری با سایز دلخواه،رنگ و نور مناسب خواهد بود
 
قبل از شروع کردن به روش کاليبره کردن مانیتور لپ تاپ ایسوس چند نکته درباره بهترین زمان و شیوه انجام این کار توسط نمایندگی ایسوس در کرج خواهیم پرداخت برای تشخیص بهترین زمان کاليبره کردن صفحه نمایش لپ تاپ توجه به این موارد به کاربران کمک می کند که صفحه نمایش لپ تاپ شما اگر کوچک تر از آن چیزی است که هست دیده می شود و یا صفحه لپ تاپ شما بسیار پر نور یا کم نور ا
تفاوت در نحوه مقابله با استرس یا فشار روانی در زن و مردتفاوت در نحوه مقابله با استرس یا فشار روانیزن و مرد در نحوه مقابله با استرس یا فشار روانی نیز با همدیگر متفاوت هستند و به شکل مختلفی عکس العمل نشان می دهند. به گونه ای که می توان گفت این اختلاف در مواجه با استرس بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم . نتیجه هم ایجاد مشکل در زندگی مشترک زوجین می شود البته اگر به این تفاوت توجه نداشته باشند.
ادامه مطلب
مشکلات باتری‌ تلفن‌های هوشمند و خراب شدن آن‌ها جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران است. اگر فکر می کنید بازدهی باتری‌تان کاهش یافته، پس زمان آن رسیده تا آن را کاليبره کنید. در این مقاله می‌خواهیم نکات مفیدی را در مورد نحوه کاليبره کردن باتری بازگو کنیم. اگر شما نیز می‌خواهید در مورد کاليبره کردن باتری گوشی یا تبلت خود بیشتر بدانید، با ما تا پایان مقاله همراه باشید.چگونه بفهمیم باتری دستگاه با مشکل مواجه است؟پیش از هرچیزی لازم است بفهمید
این پارتیشن جنبه دکوراتیو داشته، به‌راحتی درست می‌شود.

این پروژه کمی پرکارتر است. هدف ایجاد دکور دیواری زیباست.مراحل کار ساده است. در ابتدا از دو عدد تخته باریک به اندازه جای مورد نظر استفاده کنید.روی آن‌ها به فاصله مساوی به اندازه رد شدن طناب‌ها سوراخ ایجاد کنید.
سر طناب‌ها را گره بزنید. طناب را از تخته‌ها رد کنید.
در آخر تخته‌ها را به صورت یک باکس چوبی مکعب مستطیل درآورید تا گره‌ها پوشانده شوند.یک باکس را به سقف و باکس بعدی را به زمین و
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
نویسنده: چکی
توضیحات:
تعداد صفحه 34
محتوای فایل

نحوه ایجاد FCS
نحوه ایجاد HIS
نحوه تنظیمات NETWORK
تعریف Local Node
تعریف Remote Node
تعریف کارتهای ارتباطی ESB BUS مختص نودهای Remote 
تعریف کارتهای دیجیتال ورودی و خروجی
تعریف کارتهای آنالوگ ورودی و خروجی
تعریف کارتهای ارتباطی سریال
تعریف کارت ارتباطی انرنت معروف به کارت مدباس و نحوه تنظیمات شبکه آن
تعریف کارت ارتباطی فیلدباس

قیمت این فایل 4000 تومان است. پس از پرداخت به شماره کارت 6037997479969538  یک عکس از رسید پرداخت
شاید تابحال برایتان پیش آمده باشد که ایمیلی را به صورت اتفاقی از آیفون و یا آیپد خود حذف کنید. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که عملیات بازگردانی ایمیل مفقود شده در دستگاه هایی که سیستم عامل iOS دارند بسیار راحت و ساده است.
 
ما امروز با آموزش نحوه بازیابی ایمیل حذف شده در آیفون و آیپد این کار را برای شما ساده تر کرد ایم. همینطور جدا از بازیابی ایمیل حذف شده، نحوه پاک سازی صندوق پست الکترونیکی را هم آموزش خواهیم داد. چرا که صندوق پستی ایمیل کاربرا
آموزش کامل نحوه گذاشتن واترمارک در پاورپوینت PowerPoint


واترمارک به ثبت کردن لوگو یا علامت روی محتوا گفته می شود که آن را از
کپی برداری غیر مجاز محافظت می کند. از آن جایی که ارائه مطالب و کنفرانس
با پاورپوینت در محبوبیت قرار دارد و افراد زیادی پروژه های خود را به صورت
پاورپوینت ارائه می دهند، امروز در انزل وب قصد داریم آموزش نحوه قرار
دادن واترمارک در پاورپوینت را ارائه دهیم تا از انتشار غیر مجاز
PowerPoint شما جلوگیری شود.

ادامه مطلب
چگونه دست های خود را صحیح بشوییم تا از مبتلا به ویروس کرونا نشویم.برخی از مردمبه دلیل این‌که دست های خود را درست نمیشورن ، ویروس در دست ها می‌ماند و در نتیجه مبتلا به ویروس کرونا می‌شوند. در ادامه با نحوه صحیح شستن دست ها برای پیشگیری از ابتلا با کرونا آشنا می شویم:
 
 
 
مشاهده انیمیشن نحوه درست شستن دست ها برای پیشگیری از کرونا
خانم های خانه‌دار از تهیه غذا با ماهی به خاطر بویی که در آشپزخانه راه می‌اندازد، طفره می‌روند، ولی باید گفت از بین بردن بوی ماهی کار زیاد سختی نیست.
– طعم دار کردن ماهی با کمک سبزی‌های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می‌تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهی هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند.
– در صورتی کــه کــف آشپزخانه‌تان سرامیک است و امکان تمیز کردن آن وجود دارد می‌توانید سرکه را درون افشانه
نحوه برخورد با گریه کودک از آن‌جایی اهمیت دارد که در رفتارهای آینده اوتأثیر می‌گذارد. گریه در کودکان و نوزادان امری طبیعی برای بروز احساسات و عواطف منفی است؛ اما زمان‌هایی که تبدیل به رفتارهای آموخته شده می‌شود باید برای درمان آن اقدام کرد. ممکن است کودک برای جلب توجه شما مدام گریه کند و یا به دنبال دریافت رشوه از شما باشد. رواشناسی کودک به شما کمک می‌کند با بهتر با مشکلات رفتاری و عادت‌های نابهنجار آن‌ها برخورد کنید و واکنش مناسبی از
پیش‌نیاز یک درس خارج، روش‌ تحقیق و روش تفکر است، گاه سروران و افاضل محتواهای خوبی را دارند ولی همه‌اش بصورت ناخودآگاه است و در سیر آزمون و خطا به دست آمده است و چون قدم به قدم، الگوریتمی و روشمند و خودآگاه نیست، نحوه تعمیم، نحوه انتقالش به دیگران، نحوه استفاده در حل مسئله، به نقصانها و خلاهایی دچار می‌شود. هرچه بیشتر در روش تفکّر و عملیاتی فکر کردن و یک مسئله را حل کردن، مسئله جدیدی را پیدا کردن، مهارت داشته باشند در عملیات اجتهاد و استنب
نحوه نصب کلید کولر آبی
برای نصب کلید کولر آبی بهترین فرد و یک کارشناس و متخصص برق کشی ساختمان یا نصاب کولر آبی را بیاورید تا مشکلتان را حل و یا وسیله منزلتان را راه اندازی کند. در هر صورت به منظور آشنایی شما با موضوع نصب کلید کولر آبی در ادامه توضیحاتی را برای شما خواهیم داد.
ادامه مطلب
کارگاه آموزشی نحود ارزشیابی دروس پودمانی در تاریخ 98/10/19روز پنجشنبه در پژوهشکده تعلیم و تربیت شهرکرد برگزار گردید که در این کارگاه تعداد 51 نفر از همکاران گروه برق شرکت نمودند.
مدرس این دوره جناب اقای صحراگرد به نحوه ارزشیابی دروس پودمانی به صورت کامل اشاره نمودند.
همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده آل های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی، جایگاه اجتماعی مناسب و مانند اینها از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. علم روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است. برای مثال در مصاحبه حضوری استخدامی، اگر علم روانشناسی بدانید می توانید در آنجا استخدام شوید حتی اگر علم و تخصص کافی در آن حوزه را نداشته با
به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
1-در آزمون سراسری سال 1398، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر 30 درصد و با تاثیر مثبت اعمال می‌شود به‌ طوریکه:
الف- آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال 1398 و در نظام آموزشی جدید (3-3-6) اخذ نموده­ و امتحانات درو
 
نحوه محاسبه نمای کامپوزیت چیست؟
 
یکی از معضلات اجرای نمای کامپوزیت، اختلاف پیمانکاران با کارفرمایان درباره نحوه محاسبه نمای کامپوزیت میباشد. کارفرمایان معمولا مبنای محاسبه خود را سطح نمایان نما قرار میدهند. در مقابل پیمانکاران سطح گسترده نمای کامپوزیت را. (نحوه محاسبه نمای کامپوزیت چیست؟)
جهت محاسبه هزینه اجرای نمای کامپوزیت میبایست به ۴ فاکتور توجه داشت:
 

ادامه مطلب
اضطراب عبارت است از یک عامل ناشناخته و نا معلوم که موجب پریشانی فکر وگاه باعث بروز علائم احساس خطر از جمله تپش قلب و رنگ پریدگی می شود. در فرآیند اضطراب بر خلاف ترس طبیعی، یک عامل حقیقی ترس آور یا خطرناک یا آسیب رسان وجود ندارد بلکه فقط به طور خود کار و ناخود آگاه ذهن آدمی دچار احساس خطر می شود و هر گاه ذهن در اثر تنش های روانی و استرس های عصبی و حوادث ناخوشایند و ناگواری که در زندگی مکررا” برایمان رخ می دهد از روال عادی خارج شود و حساسیت بیش از
طراحی سایت اختصاصی شما کاری غیرممکن به نظر می رسد. اما با داشتن ابزارها ، نکات و منابع بصری مناسب ، کاملاً می توانید آن را به دست آورید. به همین دلیل ما یک آموزش سریع گام به گام آماده کرده ایم تا نحوه طراحی وب سایت را به شما نشان دهیم.
نه تنها این ، بلکه چگونه می توان وب سایتی را طراحی کرد که تبدیل شود. زیرا تجربه کاربر و سهولت استفاده به همان اندازه مهم است که وب سایت شما وظیفه خود را در زمینه اطلاع رسانی و فروش به مشتری شما انجام می دهد.
ادامه مط
بررسی عملکرد باتری دستگاه های دیجیتال یکی از مهم ترین اموری است که همه کاربران باید آشنایی لازم را درباره آن داشته و در بازه های زمانی مختلف به انجامش بپردازند. تخریب باتری و کاهش کیفیت آن می تواند زمینه ساز عوامل بسیار زیادی از اتمام زود هنگام شارژ دستگاه گرفته تا افزایش دمای بیش از حد و حتی خاموش شدن ناگهانی سیستم باشد و علاوه بر آن در صورت عدم اطلاع از شرایط باتری هزینه های مالی و غیرمالی متعددی را بر دوش کاربران قرار دهد. 
بر خلاف باتری ت
 
نحوه اعراب گذاری در ورد : برای اعراب گذاری در ورد می توانید با فشار دادن چند کلید به صورت همزمان اعراب ها  را به راحتی در ورد ایجاد کنید.
دکمه Shift  یکی از پرکاربرد ترین کلید های صفحه کلید می باشد و نقش مهمی در اعراب گذاری دارد.
برای اعراب گذاری ابتدا باید کلمه مورد نظر را بنویسید و با فشار دادن Shift و دکمه ای دیگر اعراب ها را روی آن کلمه اعمال کنید.
برای مثال برای قرار دادن اعراب کسره بر روی حرف الف باید ابتدا الف را بنویسید
و دکمه های  Shift + Dهمزم
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه میشود در گروه چت عضو شد و ما در این برنامه به نحوه عضویت در گروه چت تلگرام میپردازیم.
ما امیدواریم که دوستان بتونند با این آموزش گروه چت مورد علاقشون رو پیدا کنند.
برای عضویت در گروههای تلگرام و به خصوص گروه چت کافی هست تا به کانال یاب برین و در این کانال لیستی از گروهها موجود هست که میتوانید در هر کدام که دوست دارید عضو بشین
کنترل دور موتورچیست؟
کنترل کننده دور و گشتاور موتورالکتریکی برای انتقال انرژی از منبع آن به فرآیند تحت کنترل است. کنترل دور در انواع DC و AC وجود دارد امابدلیل محدودیتهای موتورهای DC نظیر قیمت، اندازه و مشکالت نگهداری امروزه از موتورهای القایی AC که از سادگی، قیمت پایین و قابلیت مناسب برخوردار هستند استفاده می شود لذا کنترل دور AC علیرغم پیچیده تر بودن بتدریج جایگزین نوع DC خود شده است. کنترل دور موتور AC به نام اینورتر و درایو AC نیز شناخته می شو
آموزش تصویری نحوه بستن زنجیر چرخ ماشین همراه با توضیحات
در فصل زمستان بخاطر لغزنده بودن جاده آشنایی با نحوه بستن زنجیر چرخ
ضروری است. با آموزش تصویری بستن این نوع زنجیرها همراه ما باشید.
اگر زنجیر چرخ دارید اما نحوه بستن آنرا نمی دانید حتما این مطلب را مطالعه بفرمایید.
زنجیر چرخ یکی از مومات سفر در جاده های برفگیر زمستانی است.
پیشنهاد ما به شما این است که اگر اهل مسافرت هستید از همین حالا تا پایان زمستان زنجیر چرخ خود را در صندوق عقب ماشین
 
درباره این دوره :
 
در این دوره تمام مفاهیم و بخش های مربوط به راه اندازی سایت توسط وردپرس آموزش داده شده است.
 
این دوره هیچ پیش نیازی لازم ندارد
 
بعد از پایان دوره چه چیزهایی را یاد میگیرید :
 
شما بعد از به پایان رساندن این دوره میتوانید هر نوع سایتی را اعم از شخصی ، شرکتی و فروشگاهی طراحی و راه اندازی کنید.
همچنین میتوانید بعد از این دوره برای خود یک سایت حرفه ای ایجاد کنید و محصولات و خدمات خود را عرضه کنید و یا با طراحی و راه اندازی سایت
برایپخت یک کیک و یا دسر خوشمزه علاوه بر آنکه میزان مواد مورد استفاده بسیار مهم هستند فر ی که از آن استفاده خواهید کرد نیز بسیار مهم خواهد بود. امروز می خواهیم نحوه پخت کیک با سولاردام ال جی را برای شما آموزش دهیم. که بدانید با یک دستگاه سولاردام هم می توان یک کلافوتی بی نظیر درست کرد.
مواد لازم:
ارد سفید ۱ پیمانه
کره نرم شده ۱۱۰ گرم
شکر ۱.۲ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
بیکینگ پودر ۱.۴ ق چ
وانیل ۱.۴ ق چ
میوه تازه یا کمپوت گیلاس ، البالو یا سیب

ادامه مطلب
پیرو پست قبلی در مورد نحوه کتاب‌ خوندن سردار دلها.
استاد مطهری در جلد 3، مجموعه آثار می‌فرماید که:
انسان رشید کتاب ها و مطالبی را که برای خود لازم می‌داند جمع میکند، آنها را مکررا مطالعه و دسته بندی و سپس خلاصه را یادداشت و به حافظه خود میسپارد و بعد به موضوع دیگری می‌پردازد.
 
پ.ن: پست یه نکته خیلی ریز داره :)
پ.ن: برای مطالعه در مورد روش کتاب خواندن از نظر شهید مطهری به این پست مراجعه کنید. 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

شرکت ثناسفرگشت دانلود کتاب اقتصاد کلان پیشرفته دکتر تقوی جلد 1 پرسه کانکس کهن امیدبان دانلود انواع سریال کره ای دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت های خصوصی - آپدیت سال جدید آموزش طراحی سیستمهای فتوولتاییک وبلاگی برای همه فتوبلاگ عکس و مکث