نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه اعتراض به رای هیات بدوی تامین اجتماعی

اعتراض به راي هيات بدوي تشخیص مطالبات
شرايط اعتراض به رأی‌ هیأت‌ بدوي‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ تجدیدنظر تشخیص‌ مطالبات‌ سازمان تامين اجتماعي به شرح ذیل می باشد.
وفق ماده ۸ آیین‌نامه‌ هیأت‌های‌ تشخیص‌ مطالبات‌ مصوب‌ ۲۴/۵/۱۳۷۳شوراي‌عالی‌ تأمین‌ اجتماعي‌ که اشعار می دارد :
ماده‌ ۸- نحوه‌ تسلیم‌ اعتراض‌ کارفرمایان‌ و سازمان‌ به‌ رأی‌ هیأت‌ بدوي‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ تجدیدنظر به‌ شرح‌ زیر خواهد بود:
۱- پس‌ از ابلاغ‌ رأ
شرايط اعتراض به رأی‌ هیأت‌ بدوي‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ تجدیدنظر تشخیص‌ مطالبات‌ سازمان تامين اجتماعي
 
وفق ماده 8 آیین‌نامه‌ هیأت‌های‌ تشخیص‌ مطالبات‌ مصوب‌ 24/5/1373شوراي‌عالی‌ تأمین‌ اجتماعي‌ که اشعار می دارد :
 
ماده‌ 8- نحوه‌ تسلیم‌ اعتراض‌ کارفرمایان‌ و سازمان‌ به‌ رأی‌ هیأت‌ بدوي‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ تجدیدنظر به‌ شرح‌ زیر خواهد بود:
1- پس‌ از ابلاغ‌ رأی‌ هیأت‌ بدوي‌ در صورتی‌ که‌ مورد مطالبه‌ بیش‌ از 000/500/1 ریال
نحوه رسیدگی در هياتهای بدوي تشخیص‌ مطالبات‌ سازمان تامين اجتماعي
وفق ماده 7 آیین‌نامه‌ هیأت‌های‌ تشخیص‌ مطالبات‌ مصوب‌ 24/5/1373شوراي‌عالی‌ تأمین‌ اجتماعي‌ که اشعار می دارد :
ماده‌ 7- وظایف‌ و اختیارات‌ و ترتیب‌ رسیدگی‌ هیأت‌ بدويبه‌ شرح‌ زیر است‌:
1- هیأت‌ بدوي‌ از وظایف‌ و اختیارات‌ مصرحه‌ در مواد 43 و 45 قانون‌ تأمین‌‌اجتماعي‌ تبعیت‌ می‌نماید.
2- هیأت‌ بدوي‌ با توجه‌ بهاعتراض‌ کارفرما و بررسی‌ و مطالعه‌ محتویات‌ پر
در شرايطی که محکوم علیه، از راي تجدید نظر شکایتی داشته باشد، امکان اعتراض به راي تجدید نظر وجود دارد.در شرايطی که راي دادگاه تجدید نظر از طریق اعاده دادرسی مورد اعتراض واقع گردد، دادگاه می ‌تواند بر حسب اعتراض به راي تجدید نظر، راي قطعی خود را تغییر دهد.
از نحوه فعالیت اغتشاشگران در روزهای اخیر، کاملا مشخص بود که این افراد، سازمان یافته و آموزش دیده بودند و در پشت این آموزش‌ها، حمایت‌هایی وجود داشت که با جدیت از سران غربی پیگیری میشد.
#بنزین#گرانی#آشوب#ناراحتی مردم
#گرانی بنزین
#رسانه ضد انقلاب
#بنزین و آشوب
#ضد انقلاب
#رسانه های ضد انقلاب
#ناآرامی
#اعتراض
#اعتراض به گرانی
#اعتراض به گرانی بنزین
اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
 
آراي صادره از سوی کمیسیون ماه صد شهرداری پس از ابلاغ، قابل اعتراض در کمیسیون دیگری با اعضای جدید خواهد بود. و رأی این کمیسیون قطعی می‌باشد.
مرجع صالح براي اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
بر اساس بند 2 ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دیوان موظف به رسیدگی به اعتراضات و شکایت از آراي قطعی رأی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها از جهت نقض (رد) قوانین و مقررات آنهاست و رأیی قطعی محسوب می‌شود که پس
مهلت و مراحل اعتراض کارفرما به برآورد میزان بدهی حق بیمه در سازمان تامين اجتماعي
 
وفق مادتین 1 و2 آیین‌نامه‌ هیأت‌های‌ تشخیص‌ مطالبات‌ مصوب‌ 24/5/1373شوراي‌عالی‌ تأمین‌ اجتماعي‌ که اشعار می دارد :
 
ماده 1‌- نحوه‌ تسلیم‌ اعتراض‌ کارفرمایان‌ به‌ میزان‌ حق‌ بیمه‌ و متفرعات‌ آن‌ جهت‌ رسیدگی‌ در هیأت‌ بدويبه‌ شرح‌ زیر خواهد بود:
1- پس‌ از ابلاغ‌ مورد مطالبهبه‌ کارفرما از سوی‌ سازمان‌، در صورتی‌ که‌ کارفرما به‌ میزان‌ آن‌
◘  انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی در ایران ، تحریم می شود.• من به نشانۀ اعتراض به اوضاع اقتصادی و وضعیت معیشتی و همچنین فسادهای بسیار در کشور.• به نشانۀ اعتراض به اوضاع عمومی کشور و همچنین عدم ثبات در آرامش و آسایش و رفاه و همچنین زیر پا گذاشتن حقوق طبیعی افراد و هم وطنانم در ادوار مختلف در جامعه • در اعتراض به زندانی و شکنجۀ کارگران و فعالان محیط زیست و. • در اعتراض بهاجازۀ ورود ندادن بانوان کشورم به استادیوم ها براي تماشای فوتبال (
ظر به اینکه مقرر است ثبت نام اعتراض حذف یارانه ها در سال 98 از طریق شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرد ضرورت دارد تا دفاتر بر اساس اطلاعیه ها و رویه هایی که براساس اعلام رسمی دولت و همچنین صدا و سیما ، پذیراي متقاضیان اعتراض در این خصوص باشند.ثبت  اعتراض از طریق شبکه پیشخوان و ااما در دفاتر پیشخوان دولت  از روز شنبه مورخ 30/06/98 انجام خواهد شد.
 
شهروندان شهرستان ایرانشهربا توجه به اطلاعیه دفتر پیشخوان کردی واقع در بلوار بلوچ  نسبت به
همکار محترمی تصمیم گرفته در اعتراض به اتفاق دیروز و اخراج شدن یکی از پرسنل به علت صبحانه خوردن خارج از تایم صبحانه ، آتش به اختیار عمل کنه و دست به اقدامات اعتراضی بزنه 
میگم مثلا چیکار قراره کنی که نشونه اعتراض باشه ؟
میگه مثلا همیشه بین ساعت هشت تا ده صبح یک لیوان چایی میخوردم ، امروز سه تا لیوان خوردم !!!! :| :|
آن دسته از دریافت کنندگان یارانه نقدی که در تصمیم جدید دولت جزو ۳ میلیون حذف شده از دریافت یارانه نقدی هستند می توانند با مراجعه به سامانه هدفمندی یارانه ها اعتراض خود را ثبت کنند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعي در برنامه تلویزیونی دست‌خط که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، از حذف یارانه 4 میلیون نفر تاکنون خبر داده و گفته بود: حدود 7 میلیون نفر در کشور درآمد خیلی بالا و رفتار غیرقاب
دعاوی مربوط به منابع طبیعی به دعاوی اشخاص حقیقی و حقوقی مبنی بر تضییع حقوق آنها به جهت رأی قاضی هیأت ماده واحده و تشخیص اداره منابع طبیعی گفته می شود. لذا در صورتی که اشخاص حقیقی یا حقوقی رأی قاضی هیأت ماده واحده یا برگ تشخیص را موجب تضییع حقوق بدانند نسبت به آن اعتراض نموده و خواستار حمایت حقوقشان در برابر خوانده می شوند.
به موجب ماده واحده قانون تعیین تکلیف اراضی اختلافی موضوع اجراي ماده ۵۶ قانون جنگل ها و مراتع مصوب ۲۲ شهریور ۱۳۶۷، اشخاص
محمد حسن قاضی: من نسبت به پاره ای از مسائل، بخصوص هنگام قرائت خطبه منسوب به حضرت امام علی(ع) به نام البیان» و همچنین خطبه التطنجیه»، اعتراض می‌نمودم. زیرا محتوی و عبارات آن مبهم بودند و مطالبی بودند که براي ذهن من عجیب و غریب به نظر می‌آمد. اما هرگاه توقف می‌کردم یا اعتراض می‌نمودم، [پدرم، آیت الله قاضی] با دست به من اشاره می‌نمود که اعتراض نکنم و به قرائتم ادامه دهم.اما یک‌بار از فرصت استفاده نموده به جناب [میرزا ابراهیم] شریفی نگاهی اند
مسئول برگزار کننده آزمون اصلح:نتایج آزمون اصلح اعلام شد / ثبت اعتراض مهارت آموزان در سامانه هدف از 30 آذر
مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، از اعلام نتایج آزمون جامع مهارت آموزان ورودی سال 1398 و افراد باقی مانده از سال های قبل خبر داد و گفت: مهارت آموزان می توانند از هم اکنون با ورود به سامانه هدف به نشانیhadaf.cfu.ac.ir از نتایج آزمون مطلع و نسبت به ثبت اعتراض خود از فردا یکشنبه 30 آذر ماه اقدام کنند.
ادامه مطلب
پیروزی پوپولیسم بر لیبرالیسم»؛ رومه سازندگی با این تیتر و عکس رئیس جمهور بانکدار فرانسه به سراغ اعتراض‌های اجتماعي مردم فرانسه رفت و آنها را شورشی» و پوپولیست» نامید. این رومه اعتراض‌های این روزهای مردم فرانسه را در کنار اعتراض‌های مردم کشورمان در دوره هاشمی (اعتراضات حاشیه شهرها) و (اعتراضات دی ماه ۹۶) قرار داده و همه را با یک چوب می‌راند و از ت‌های نئولیبرالی که جان مردم را به لب آورده تا به خیابان بریزند دفاع می‌
در زیر لیست شماره پیامکهایی که ممکنه بدرتون بخوره براي امور پلیس+10 و تامين اجتماعي+سیمکارت و غیره رو براتون آوردیم:
پیامک استعلام تعداد سیم کارت/پیامک استعلام تعداد سیم کارت/پیامک خلافی و شکایت نسبت به جریمه ها/پیامک خلافی و شکایت نسبت به جریمه ها/پیامک استعلام سابقه بیمه (سوابق کاری)/پیامک استعلام وضعیت یارانه و اعتراض حذف شدگان/پیامک استعلام وضعیت سربازی و معافیت هاپیامک استعلام تعداد سیم کارت  ارسال کد 511 به سامانه 20526پیامک استعلام تعد
نحوه اعتراض به ثبت ملک 
 نحوه اعتراض به ثبت ملک می‌تواند به دو صورت باشد 
به‌صورت تقدیم دادخواست: در این خصوص براي عدم تضییع حقوق معترض، اعتراض به‌ٌصورت کتبی و به هرنحو که باشد از طرف اداره ثبت پذیرفته می‌شود و چنانچه در مهلت قانونی صورت گرفته باشد، به مرجع صالح که همان دادگاه است ارسال می‌شود. به‌صورت تقدیم گواهینامه جریان دعوا: در این خصوص چنانچه بین متقاضی ثبت و شخصی که قصد اعتراض دارد قبل از انتشار نخستین آگهی نوبتی، دعوایی در خصوص
زمانی که برگ تشخیص مالیات شما صادر و به درستی به شما ابلاغ شد ، اگر به آن برگ تشخیص معترض بودید باید به نکات زیر توجه کنید.
 
1 - مهلت زمان اعتراض شما سی روز از تاریخ ابلاغ است یعنی براي مثال اگر برگ تشخیص شما در تاریخ 1398/06/16 به شما ابلاغ شد آخرین روزی که میتونید اعتراض کنید تاریخ 1398/07/15 خواهد بود.
2 - خودتان یا وکیل تام الاختیار شما میتوانید مطابق با این قانون تقاضای رسیدگی مجدد را داشته باشید و اعتراض تون در سیستم ثبت کنید.
3 - اعتراض و درخواست شما
بعد از معرفی هر کدام از تلفن های اپل بسیاری از کاربرها نسبت به مشخصات آن
اعتراض می کنند. این روند به نوعی در زمان معرفی آیفون 5 شروع شد. همین
روند در سال گذشته و زمان معرفی آیفون 6 و 6 پلاس نیز صدق می کرد. بعد از
معرفی دو تلفن جدید با صفحه نمایش های بزرگ، بسیاری از کاربرهای محصولات
اپل که به صفحه نمایش 4 اینچی عادت کرده بودند، نسبت به تغییر اندازه تلفن
جدید اپل اعتراض کردند؛ هر چند این اعتراض ها در نهایت کارساز نبوده و این
دو تلفن جدیدتوانستند
آهای آقای جاافتاده‌ی عینک ذره‌بینی موسفیدکرده!هیچ‌وقت این را نمی‌خوانی. ولی ازت ممنونم.
ممنونم که پشتِ اعتراضم به پانصد تومان‌ کرايه اضافه گرفتنِ راننده درآمدی. ممنونم که وقتی به اعتراض پیاده شدم، رو به مسافرهای صف گفتی مردم! سوار نشین؛ راننده‌ش پول زور می‌گیره.»ممنونم که با اینکه دیدی مردم سوار شدند، به آدم‌های پشت سری‌ات گفتی: خوب شد این خانم مقاومت کرد» و من رو می‌گفتی. ممنونم که نه در میدان جنگ، که توی صف تاکسی گفتی: مقاومت».
ب
(در ضرورت توجه
به خطر رسیدن چرخه شوم اعتراض، سرکوب و افول سرمایه اجتماعي نظام حکمرانی به نقطه
بی بازگشت)
به جز چند باری
آن هم کوتاه، فرصت بهره‌گیری مستقیم از دکتر عبدالحسین نیک‌گهر را نیافته‌ام؛ اما
در یکی از این معدود دیدارها او خاطره‌ای را تعریف کرد که با عنوان این مطلب و
موضوعی که در ادامه به آن پرداخته می‌شود ارتباط می‌یابد. سال‌ها پیش او را براي
ایراد سخنرانی‌ای در جمع برخی فرماندهان انتظامی دعوت می‌کنند و او در پایان سخنان
خود خط
سوالات استخدامی کارشناس امور اداری تامين اجتماعي
محتویات مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری تامين اجتماعي
۱-بخش عمومی سوالات کارشناس امور اداری به همراه پاسخ نامه
۲-بخش تخصصی سوالات کارشناس امور اداری به همراه پاسخ نامه
۳- جزوات تخصصی کارشناس امور اداری تامين اجتماعي
سوالات استخدامی کارشناس امور اداری تامين اجتماعي (بخش عمومی+ پاسخ نامه)
سوالات زبان و ادبیات فارسی ۶۰۰ عدد
سوالات معارف اسلامی ۷۲۰ عدد
سوالات زبان انگلیسی ۵۲۰ عدد
س
 درخواست غرامت و محرومیت؛ پرسپولیس به پای شجاع می‌پیجد!
به گزارش ورزش سه”، ماجراي گلایه شجاع خلیل زاده از مدیران وقت پرسپولیس از پیش از سفر این تیم به قطر براي انجام دیدارهای لیگ قهرمانان شکل گرفت؛ جایی که مدافع سرخ‌ها با اشاره به تغییرات دریافتی در این باشگاه که او را حتی در بین 11 نفر ابتدایی تیم در بالاترین دریافتی قرار نمی‌داد، اعتراض خود را اعلام کرد. با همه این گلایه‌ها و رفت‌وآمدهای شجاع به ساختمان باشگاه براي این موضوع، در نهای
پرستاران بیمارستان آزادی در اعتراض به عدم دریافت اضافه‌کاری و کارانه
خود با حضور در مقابل دفتر پرستاری و مدیریت بیمارستان، خواسته‌های صنفی
خود را بیان کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از پرستاران
بیمارستان آزادی تهران پیگیر مطالبات صنفی خود در مقابل دفتر پرستاری و
رئیس بیمارستان شدند. پرستاران این بیمارستان که تحت پوشش دانشگاه
علوم پزشکی قرار دارد، می‌گویند: اضافه‌کاری‌ ما از دی ماه سال ۹۷ تاکنون
پرداخت نشده و کارانه خرداد، دی، بهم
دفتر خدمات اداری صبا مشاور
مشاور قانون کار
مشاوره دعاوی کارگری و کارفرمایی در ادارات کار و امور اجتماعي | تهیه و تنظیم دادخواست و اخذ کد احراز کارفرما و کارگر | قبول وکالت جهت حضور در مراجع تشخیص و حل اختلاف ادارات کار و سازمان تامين اجتماعي | احراز سوابق بیمه ای و پیگیری امور مرتبط با حوزه تامين اجتماعي شامل بازنشستگی ، از کار افتادگی عادی و حین کار، حوادث کار، بازرسی و ایمنی کار مرخصی.
مشاوره و قبول وکالت در خصوص اختلافات و دعاوی کارگر و کا
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده ورمی کمپوست پس از راي صادره از سوی دادگاه کیفری و اعتراض دادستانی به راي این پرونده برابر ضوابط و مقررات به دیوان عالی کشور ارسال شد.
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران در پاسخ به این سوال که اعلام شده است دادستانی به حکم پرونده ورمی کمپوست اعتراض کرده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اظهارکرد: این اعتراض نسبت به کل پرونده صورت نگرفته بلکه بعضی از افراد در این پرونده تبرئه شدند و دادستانی به
در راستای اصل 29 قانون اساسی  به منظور ساماندهی نظام تامين اجتماعي کشور و گسترش پوشش و جامعیت خدمات بیمه‌ای به آحاد ملت شریف ایران، قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامين اجتماعي مصوب ۱۳۸۳/۰۲/۲۱مجلس شوراي اسلامی، صندوق بیمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر را به عنوان یکی از ارکان چهارگانه بیمه‌گر اجتماعي تعریف و به عنوان سازوکاری در زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي مقرر نموده است.در ادامه این مسیر آیین نامه بیمه اجتماعي کشاو
بیشتر مدیران بر این باورند که بهترین و صحیح‌ترین راهکار براي سامان بخشیدن به امور، اخراج کارکنان معترض است؛ درحالی‌که اگرچه ممکن است این راهکار براي مدت کوتاهی اوضاع را آرام کند اما کارکنان احساس ناامنی کرده و گرچه به‌ظاهر مشغول کار هستند ولی دائماً در فکر این‌ هستند که یا از سازمان خارج شوند و یا براي گرفتن حق خود دوباره اعتراض کنند.
توصیه به مدیران: به اعتراض و اعتصاب کارکنان دامن نزنید

ادامه مطلب
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه اعتراض به جریمه‌های ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف را تشریح کرد.
به گزارش کارنت، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف پلیس اظهار داشت: در حال حاضر دوربین‌های پلیس سه تخلف عبور از چراغ قرمز، سرعت غیرمجاز و ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد را ثبت کرده و جریمه این تخلفات را با تصاویر مستند لحظه وقوع تخلف، ثبت می‌کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به احتمال بسیار پ
 
آیا امکان اعتراض به نتایج کنکور سراسری سال 98 وجود دارد؟
داوطلبانی که بعد از انتخاب رشته و دریافت کارنامه ی نهایی کنکور سراسری 98 نسبت به نتیجه ی قبولی خود اعتراض دارند تا 31 شهریور ماه 98 فرصت دارند سوال یا تقاضای خود را به صورت کتبی به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ارسال نمایند.
بدیهی است به درخواست هایی که بعد از تاریخ مذکور به سایت سازمان سنجش ارسال گردند رسیدگی نخواهد شد.
محرومیت از انتخاب رشته دانشگاه روزانه به چه صورت است؟
سوال رايج این

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بیوکده | بیوگرافی هنرمندان ایرانی | زندگی‌نامه | بیوگرافی ویکی پدیا دانلود بازی های برتر حفاظ رودیواری پارتیشن اداری پایگاه خبری پشت پرده گرماتاب سرامیکی khonyagarblog همه چیز در مورد تدریس خصوصی راد الکتریک توزیع کننده انواع شنت جریان مستقیم ( DC ) برند ZIEGLER آلمان سوالات تستی ارتینگ(امتحانات پایانی)