نتایج جستجو برای عبارت :

مهندسی بینهایت خودرو پورشه تایکان مدل ۲۰۲۰

تعمیرگاه پورشه
 
معرفی تعمیرگاه پورشه در تهران
در مجموعه کارلکس | CARLAX بیش از 400 تعمیرگاه پورشه برای شما معرفی کرده ایم . خدماتی که تعمیرگاه های  پورشه  ارائه می دهند شامل تعمیر گیربکس بنز ، تعمیر موتور بنز ، تعمیر جلوبندی پورشه ، تعمیر ECU بنز و دیاگ پورشه می باشد.در دسته بندی تعمیرگاه های مرتبط تعمیرگاه های PORSCHE برگزیده شده در تهران را نیز به شما معرفی کرده ایم که می توانید آن ها را باهم مقایسه کنید و بهترین مراکز را انتخاب کنید . ما به ش
آلمان مهمترین کشورهای خودروساز در جهان
آلمان یکی از اولین کشورهایی است که در زمینه خودروسازی فعالیت می‌کند و محصولات آن از کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند و در اقصی نقاط دنیا طرفداران مخصوصی دارد. خودروسازی بنز، بی ام و، پورشه، آئودی و فولکس‌ واگن از معروف‌ترین کارخانجات خودروسازی آلمانی شناخته می‌شوند که علاوه بر تولید خودرو لوازم یدکی نیز صادر می‌کنند. 
 
خودرو و لوازم یدکی بنز 
بنز یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خودروسازی در آلمان
تسلا داخل تلاش بخاطر شکستن رکورد سرعت پورشه تايکان، دو نمونه پروتوتایپ سرخ و آبی از میزان اس جدید را بوسیله صورت شبانه به پیست نوربرگ رینگ آورد. معیار های اولین تسلا مدل اس قصد داشتند رکورد خودروی الکتریکی تايکان را که ۷ دقیقه و ۴۲ حین بود، پشت شیوه بگذارند.به نظر می رسد یکی از این دو سدان برقی تسلا استاندارد اس دارای کابین کاملاً خالی است و خیر فضای در مدل تولیدی، که مزیت پیمانه درخورتوجهی به آن می دهد. با وجود صرفه جویی تو وزن، زمان کرنومت
آموزش برق خودرو در شیراز باید توسط فرد حرفه ای و یا آموزشگاه مرتبط انجام شود. آموزش برق خودرو فنی و حرفه ای شیراز خوب است به شرط اینکه در تمامی کلاس های آموزش برق خودرو شیراز شرکت نمایید. آموزشگاه جلوبندی خودرو شیراز نیز توانایی آموزش برق خودرو در شیراز را نیز دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که آموزش برق خودرو در شیراز را حتما به صورت عملی و حرفه ای در کنار فردی خبره یاد بگیرید.
خدمات و تعمیرات خودرو
امروزه خدمات و تعمیرات خودرو بسیار مهم می باشد و مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند مانند سایپا و ایران خودرو و مدیران خودرو و .
امداد خودروی خوب در شیراز هم فراوان هستند و سرویسهای خوبی مثل تعمیر و تعویض قطعات خودرو و برطرف کردن مشکلات برق خودرو در محل را انجام می دهند.
تاریخچه صنعت خودرو سازی شرکت پورشه
به گزارش پدال نیوز، این شرکت در دروان حیات خود با فراز و فرودهای کثرت رو‌به‌رو بوده است. هم‌اکنون پورشه سودآورترین کمپانی خودروساز است‌ که در بسیاری از سگمنت‌های خودرویی وارد شده و عموما‌ اتومبیل‌های اسپرت و لوکس فرآوری می‌کند.
بیتل کوچک، نقشی بزرگ
فردیناند پورشه در سنه 1931 شرکت پورشه را در شهر اشتوتگارت تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا در مقوله طراحی و گسترش موتورهای اتومبیل، خدمات فنی و مهندسي فعالیت د
امدادخودرو صائب امداد در کنار شما
تنها به اندازه یک تماس با ما فاصله دارید.
 
امداد رسانی در همه نقاط شهر تهران و ارسال تعمیر کار سیار به محل شما
09120623196
امداد رسانی انواع خودروهای ایران خودرو و سایپا و نیز سایر خودروهای داخلی و خارجی
*یدک کشی خودرو؛
*تعمیرات خودرو در محل؛
*تعویض تسمه تایم انواع خودروهای داخلی و خارجی
امداد خودرو, یدک کش ماشین, خودرو بر نیسان, جرثقیل یدک کش
حمل انواع خودرو به تمام نقاط بدون آسیب زدن به سپر و جلوبندی با کمترین قیمت
یدک کش امداد خودرو نیسان جرثقیل 24 ساعته شرق تهران
یدک کش مطمئن09198689329
یدک کش با سیستم چرخ گیر
یدک کش با سیستم چرخ گیر یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین سیستم های حمل خودرو و یدک کشی می باشد که امدادخودرو امیر با تجهیز خودروبر های خود به این سیستم سعی داشته است کمترین نیتی و آسیبی برای مشتری و خودروی حمل شده ایجاد ن
Porsche (پورشه)
پورشه
به خاطر Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG، معمولا به Porsche AG کوتاه می شود،
یک تولید کننده خودرو آلمانی است که متخصص در تولید اتومبیل های با عملکرد
بالا، SUV و سدان است. Porsche AG در اشتوتگارت مستقر است و متعلق به
Volkswagen AG است که بیشتر متعلق به Porsche Automobil Holding SE است. در
حال حاضر مجموعه پورشه شامل Boxster / Cayman، 911، Panamera، Macan و
Cayenne است. ماشین های پورشه در میان همه برندهای دیگر، رکوددار بیشترین
برد در مسابقات اتومبیل سواری است که تاکنون 28 هزار پیروزی داشته
ما مفتخر هستیم که بگوییم در گروه اجاره خودرو ۲۴ می توانیم قرارداد اجاره خودرو به شرط تملیک را منقعد کنیم و آن را در یک چهارچوب کاملا منصفانه در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهیم.
این مورد در کشور ما نیز به وضوح به چشم می آید و شرکت هایی معتبر مانند کرایه ماشین موفق شده اند با جلب اعتماد مردم به خدمت رسانی در اجاره خودرو ایرانی بپردازند.
امکان اجاره ماشین لوکس ارزان بویژه در شهرهای توریستی کشور مانند کیش بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.
عنوا​​​​​​​​ن اصلی
در سال 2020 به سر می بریم و امسال بیش از هر سال دیگری شاهد ارائه خودرو های الکتریکی از سوی خودرو سازان مختلف جهان هستیم.
به نظر شما امسال سال غلبه خودرو های برقی بر خودرو های بنزینی است یا هنوز برای این موضوع زود است؟
چرا باید به سمت برقی شدن پیش برویم؟
دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند عامل برتری خودرو های الکتریکی بر خودرو های بنزینی باشد. مهمترین آنها عدم ایجاد آلایندگی است.قیمت بالاتر سوخت های فسیلی نسبت به الکتریس
مجله اینترنتی خودرو کالاپلاس به عنوان مرجع تخصصی بررسی قطعات و لوازم خودرو دانش شما را درباره ماشین بالا خواهد برد. در مجله خودرو کالاپلاس می‌توانید هر آنچه درباره نکات فنی و آموزشی خودرو، نحوه تعمیر و نگهداری از ماشین خود، نکات خرید و فروش ماشین و همچنین آخرین اخبار تکنولوژی خودرو و حتی نکاتی که برای داشتن یک خودرو سالم و امن برای سفرهای آرامش بخش خود نیاز دارید پیدا کنید.
ادامه مطلب
شاهین احمدزاده
پورشه چندی قبل طیف گسترده‌ای کانسپت های دیده نشده خود را معرفی کرد اما این رودستر کوچک جزو آن‌ها نبوده است. پورشه ۵۵۰ وان که در سال ۲۰۰۸ تولید شده توسط فردیناند پژ رئیس اسبق گروه فولکس‌واگن و به عنوان ادای احترامی مدرن به پورشه ۵۵۰ اسپایدر جیمز دین سفارش داده شده بود. والتر داسیلوا که طراح این خودرو بود تصاویر ۵۵۰ وان را در حساب کاربری خود منتشر کرده است.
این رودستر کوچک طی همه این سال‌ها پروژه‌ای مخفی باقی مانده و برخی ویژ
پیش‌بینی قیمت خودرو در شب عید
امیر‌حسین کاکایی کارشناس خودرو در پیش‌بینی درباره قیمت خودرو گفت:
▪️چنانچه دولت این هیجان مبنی بر حذف دو خودرو پراید و 405 را مدیریت کند ممکن است تا پایان سال با یک آرامش نسبی در بازار خودرو مواجه باشیم در غیر این صورت قیمت خودرو در شب عید گران خواهد شد.▪️کاکایی در ادامه اظهار کرد: فعلا صنعت خودرو در یک دو قطبی قرار گرفته، برخی بازیگران باعث شدند که دوباره قیمت خودرو در بازار گران شود. به عنوان مثال قیمت پراید
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
بزرگ‌ترین رونمایی امسال سونی در نمایشگاه CES 2020، یک طرح مفهومی برای خودرو الکتریکی سدان با نام Vision-S بود. سونی نشان داد که علاوه بر محصولات سرگرمی و تولید سنسورهای دوربین توانایی طراحی محصولات جاه‌طلبانه‌تری را نیز دارد. 
مدل مفهومی Vision-S از ۳۳ حسگر متفاوت در داخل و خارج خودرو، چند نمایشگر عریض، سیستم صوتی فراگیر  ۳۶۰  درجه، اتصال دائمی به اینترنت و چند قابلیت از برندهای بلک‌بری و بوش بهره می‌برد. سونی همچنین پلتفرم تازه طراحی شده‌ی خود
بزرگ‌ترین رونمایی امسال سونی در نمایشگاه CES 2020، یک طرح مفهومی برای خودرو الکتریکی سدان با نام Vision-S بود. سونی نشان داد که علاوه بر محصولات سرگرمی و تولید سنسورهای دوربین توانایی طراحی محصولات جاه‌طلبانه‌تری را نیز دارد. 
مدل مفهومی Vision-S از ۳۳ حسگر متفاوت در داخل و خارج خودرو، چند نمایشگر عریض، سیستم صوتی فراگیر  ۳۶۰  درجه، اتصال دائمی به اینترنت و چند قابلیت از برندهای بلک‌بری و بوش بهره می‌برد. سونی همچنین پلتفرم تازه طراحی شده‌ی خود
ASGHAطراحیOOOON فولکس واگن گلف جدید در مقایسه با نسل قبل متحول شده است؛ اما شاید زیادترین تغییرات آن به چراغ های جلو مربوط باشد که به عارض طولانی از بدیع مدل سازی شده است و نوار نازک نورانی در قسمت فراز هر دو چراغ را به یکدیگر متصل می کند.فولکس واگن در بیانیه ی رسمی خود، خاندان متاخر گلف را پویاتر از گذشته معرفی کردن می کند. گلف مدل ۲۰۲۰ تو داخل کابین نیز دچار تغییر چشمگیری شده و کلیدهای کنترلی قبیله قبل جای خویشتن را به نمایشگرهای لمسی بزرگ داده
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چینی، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
تعمیر کیلومتر خودرو
تعمیر و اصلاح کیلومتر خودرو یکی از اساسی‌ترین و تخصصی ترین تعمیرات محسوب می‌شود زیرا این کار بسیار حساس و با دقت باشد و ممکن است در صورت عدم اصلاح آسیب‌های جدی به خودروی شما وارد شود بنابراین لازم است که در صورت مشاهده هر نوع آسیب و نه در کیلومتر خودروی خود شدید نسبت به تعمیر و اصلاح کیلومتر خودرو خود اقدام کرده و در اولین فرصت ممکن آن را اصلاح کنید .
کارکرد خودرو که یکی از معیارهای خرید و فروش خودرو محسوب می‌شود از طر
چند روز پیش خبری مبنی بر مرگ یک جوان 20 ساله‎ی اصفهانی در یک حادثه رانندگی در افواه عموم دهان به دهان گشت و همانگونه که انتظار ان می‌رفت پای این خبر داغ به شبکه‌های اجتماعی هم کشیده شد. در مطلبی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، به نکته‌ی بسیار خوبی اشاره شده است. سؤال من این است که آیا ما هم به نوعی به این مرض مبتلا نیستیم؟ مرض دگرستیزی. 
دکتر سیدحسن حسینی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در این باره می‌گوید: ما در جامعه دچار اگوییسم یا هما
اگر اخیرا در شرکت اجاره خودرو ۲۴ خودرویی اجاره کرده باشید، متوجه خواهید شد که در متن قرارداد اجاره خودرو فیلدی تحت عنوان بیمه خودرو وجود دارد.
این مورد ممکن است هزینه های اضافی را برای شما به وجود بیاورد اما در حقیقت سبب کاهش هزینه های شما می شود.
موهاوی نام یکی از تولیدات شرکت کیا موتورز است که به دلیل امتیازات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد طرفدارن بسیاری زیادی در سطح جهان دارد.
شرکت اجاره خودرو ۲۴ از جمله شرکت های معتبری است که در زمینه
اگر قصد یک سفر دسته جمعی را دارید مسلما یک ون می تواند بهترین گزینه باشد.
اما اگر ماشین را برای مراسمات و جشن های خاصی می خواهید مثل اجاره ماشین عروس مسلما یک لامبورگینی و یا یک پورشه می تواند انتخاب بهتری باشد.
اجاره خودرو با راننده بدون نیاز به هیچ گونه ودیعه ای می باشد و نگهداری و ضمانت خودرو تماما بر عهده راننده می باشد و این یکی از بزرگترین مزایای آن می باشد.
شما می توانید اجاره خودرو در تهران را با ارائه سند ملکی معتبر اجاره کنید، البته ا
گزارش کارآموزی مکانیک خودرو (ساخت قطعات خودرو)
گزارش کارآموزی مکانیک خودرو (ساخت قطعات خودرو) در حجم 30 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر: فهرست مطالب مقدمه                                                              &nb .
دریافت فایل
 , مکانیک خودرو , مکانیک خودرو , مکانیک خودرو تلگرام , مکانیک خودرو انلاین , مکانیک خودرو فنی حرفه ای , مکانیک خودرو به زبان ساده pdf , مکانیک خودرو سیار , مکانیک خودرو رشته , مکانیک خودرو اموزش ,
امروزه اجاره خودرو بسیار متداول شده است.
یکی از مزیت های اجاره خودرو این است که شما می توانید هر بار یک خودرو جدید اجاره کنید، به این ترتیب تجربه رانندگی با اتومبیل های زیادی را کسب می کنید. موسسات مختلفی در سطح شهر خودرو اجاره می دهند.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، هدف از اجاره خودرو است.
اگر برای تشریفات قصد اجاره خودرو دارید، بهتر است از خودرو های لوکس استفاده کنید. برای مسافرت های خانوادگی از اتومبیل های خانواده اجاره کنی
تعمیرگاه ایسیو ECU خودرو
تعمیرگاه ایسیو ECU خودرو در واقع مغز متفکر یا کامپیوتر خودرو است که وظیفه پردازش و کنترل بخش‌های مختلف خودرو را برعهده دارد . ایسیو ECU در صورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد .
تعمیرگاه ایسیو ECU برق خودرو الکار از جمله تعمیرگاه‌های تخصصی برای انجام خدمات مرتبط با تعمیر ECU خودرو است که شما با اطمینان خاطر می توانید تعمیرات موردنظر خود را به آن بسپارید و با هزینه‌ای بسیار مناسب بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید .
تعمیر
تا حالا بدنبال لیست نمایندگی های خودرو در شیراز بوده اید؟ ما برای آگاهی خود و دوستانتان لیستی از نمایندگی های خودرو در شیراز شامل ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، مدیران خودرو و… آدرس و  شماره تماس و ساعت کاری این نمایندگی ها را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. ایران خودرو شرکت خودروسازی ایرانی است که در سال ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی با سرمایه مالی ۱۰۰ میلیون ریال بنیان‌گذاری شد. این شرکت که قبلاً ایران ناسیونال نام داشت، در خارج از ایران
با اینکه یکی از مدیران عامل خودرو سازی مدعی شده بود ، پس از تحریم ها قیمت خودرو تغییر نخواهد کرد و اندکی گرانتر خواهد شد، قیمت خودرو کاهش یافت. چزا دولت آقای به ویژه شخص آقای نعمت زاده (وزیر صنعت و معدن ) که تا پیش از این به صورت جدی جلوی کاهش قیمت خودرو می ایستاد، اکنون جلوی کاهش قیمت خودرو نمی ایستد؟
به نظر من آیا این کار دولت بیشتر یک کار ی است نه یک کار اقتصادی. به نظر من این کار برای ایجاد یک جو روانی برای تداعی تصویر بهشت پساتحری
حتما همه شما با بنزین سوپر و بنزین معمولی آشنا هستید.
برخی از رانندگان و صاحبان خودرو برای تامین سوخت خودرو خود بدون توجه به نوع موتور خودرو ، از بنزین سوپر استفاده میکنند.این افراد اعتقاد دارند که بنزین سوپر باعث افزایش کارایی و افزایش طول عمر خودرو میشود.
این دسته از افراد باید بدانند که برای انتخاب بنزین مصرفی خودرو باید اول نوع موتور خودرو خود را بشناسند و بعدا متناسب با نوع موتور از بنزین معمولی یا بنزین سوپر استفاده کنند.
برای خرید دس
کیلومتر خودرو
کیلومتر خودرو یکی از سیستم‌های مهم محسوب می‌شود زیرا این سیستم نمایانگر اطلاعات بسیاری از خودرو است.  این اطلاعات می‌توانند شامل اطلاعاتی مانند سلامت خودرو، سرعت و شتاب خودرو، میزان بنزین خودرو و همچنین میزان کارکرد خودرو باشد که در هنگام فروش خودرو بسیار موثر است.خرابی این سیستم از خودرو می تواند موجب زیان‌های بسیاری شود زیرا دیگر نمی‌توانیم از سلامت خودرو خود اطلاع کامل و دقیق بیابیم. آموزش تعمیرات و اصلاح کیلومتر می

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سلام بر سلامتی پایگاه مردمی اطلاع‌رسانی دکتر عسکر جلالیان خانم ها ناقوس بیداری برندسازی شخصی با مدل 11p | دکتر مهاجر حاجی دانلود Haji download وب لاگ فرزندان برتر باز سازی ظروف تفلون (اصفهان) خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲ غفارزاده چپاول