نتایج جستجو برای عبارت :

معامله گر منظبط

یکی از شرایط صحت معامله این است که جهت معامله مشروع باشد. ماده ۲۱۷ قانون مدنی در این زمینه مقرر می‌دارد: در معامله لازم نیست که جهت آن تصریح شود، اما اگر تصریح شده باشد، باید مشروع باشد؛ در غیر این صورت، معامله باطل است.» در معامله لازم نیست که جهت آن تصریح شود، اما اگر تصریح شده باشد، باید مشروع باشد؛ در غیر این صورت، معامله باطل است. جهت معامله که داعی یا انگیزه نیز نامیده می‌شود، عبارت است از هدف غیر مستقیمی که معامله‌کننده از تشکیل عقد
بدون تردید یکی از مهمترین بخش های یه معامله باینری آپشن قسمت اکسپایر تایم یا زمان انقضاء هر معامله است.
در
مورد اینکه چقدر تعیین این اکسپایر تایم مهمه هر چقدر گفته بشه کمه. خیلیا
جهت رو درست تشخیص میدن ولی در پایان بازه زمانی باز بودن معامله، تریدشون
توی یکی دو پیپ منفی بسته میشه و این یعنی شکست معامله.
ادامه مطلب
 
هرگاه افراد به کالا یا ملکی نیاز داشته باشند که در تصرف آن‌ها نیست ‌‌می‌توانند آن را با انجام یک معامله به دست بیاورند. برای مثال افراد ‌‌می‌توانند برای ساکن‌ شدن در یک منطقه در آنجا خانه‌‌‌ای برای خود خریداری کنند. اما برخی از این معامله‌ها به شیوه درستی انجام ‌‌نمی‌شود و از نظر قانونی اشکال دارد. در ادامه قصد داریم در مورد معامله فضولی و آثار آن توضیحاتی را خدمتتان بیام نماییم، با ما همراه باشید.
 
برای دریافت مشاوره حقوقی می ت
آهای بسیجی !خوب گوش کن چه می‌گویممی‌خواهم به تو پیشنهاد معامله ای بدهمکه در این معامله سرت کلاه برود !منِ دستغیب حاضرم یک جاثواب هفتاد سال نمازهای واجبو نوافل و روزه ها و تهجّدهاو شب زنده‌داری هایم را بدهم به تو،و در عوض ، ثواب آن دو رکعت نمازی راکه تو در میدان جنگ ، بدون وضوپشت به قبله ، با لباس خونیو بدن نجس خوانده‌ای ، از تو بگیرمآیا تو حاضر به چنین معامله ای هستی؟!
طیق گفته مسئولان در بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق سخاب به زودی در بورس معامله خواهد شد.
صدور مجوز نقل و انتقال اوراق خزانه در بازار ثانویه از هفته آینده/سخاب مانع کاهش سود بانکی بود!
این اوراق بزودی از طریق بازار سرمایه معامله خواهد شد.
لینک مطلب: سخاب به زودی در بورس
در چند سال اخیر شاهد رشد خوب بازار بورس بودیم. رشدی که بازار بورس در این سال ها داشته به مراتب بیشتر از بازار های موازی بوده است. بنابر این هر کس میتواند با کسب مهارت هایی در تحلیلگری و معامله گری وارد بازار شده و سود های خوبی از این بازار کسب کند.
 
شاخص کل بورس از ابتدای سال 98 تا اواخر پاییز حدود 100 درصد بازدهی داشته است.این بدان معناست که اگر در بازار بورس سرمایه گذاری میکردید و سهامی را میخریدید که به اندازه شاخص کل رشد میکرد، سرمایه شما حدو
بسمه تعالی
به اعتقاد برخی قولنامه پیش قرارداد می باشد که به موجب آن متعهد به انجام معامله می‌شود و مبلغی به عنوان بیانه پرداخت و زمانی برای انعقاد معامله معامله قطعی تعیین می گردد و پرداخت ثمن هم به بعد موکول می‌شود و قانون لازم الوفا نیست بنابراین بنا به مفهوم مخالف ماده ۳۳۴ قانون مدنی اگر در عقد بیع شرط شده یا برای تسلیم مبیع یا تعیین سمند تعیین ثمن معین شده باشد قطعی نیست و معامله غیر قطعی اامی برای طرفین نداشته و اام متعهد به تنظیم
آهای بسیجی !خوب گوش کن چه می‌گویممی‌خواهم به تو پیشنهاد معامله ای بدهمکه در این معامله سرت کلاه برود !منِ دستغیب حاضرم یک جاثواب هفتاد سال نمازهای واجبو نوافل و روزه ها و تهجّدهاو شب زنده‌داری هایم را بدهم به تو،و در عوض ، ثواب آن دو رکعت نمازی راکه تو در میدان جنگ ، بدون وضوپشت به قبله ، با لباس خونیو بدن نجس خوانده‌ای ، از تو بگیرمآیا تو حاضر به چنین معامله ای هستی؟!
شخصیت معامله گری یکی از شغل های بسیار حساس است که میتواند در یک چشم به هم زدن باعث از بین رفتی مبالغ هنگفتی شود.
اشخاصی که سود های بزرگ میکنند را خوش شانس ندانید؛ آنها بسیار سختی کشیده اند و قوانین معامله گری را رعایت میکنند.
یک معامله گر موفق باید توانایی های زیادی داشته باشد، ازجمله:
مسلط به تحلیل تکنیکال
مسلط به تحلیل بنیادی
شناخت بازار ها
در این مطلب ما میخواهیم به شما بگوییم که هر آنچه تا به حال گفته شد تنها 20 درصد یک معامله گر موفق است. ی
۳-۱-۳-۲- شرایط خیار تفلیس در ورشکستگی
 
با پذیرش جریان خیار تفلیس در وضعیت ورشکستگی، شرایط فسخ معامله با تاجر ورشکسته به استناد این خیار به شرح زیر است:
 
از آن­جا که ماده ۳۸۰ قانون مدنی مقرر می کند: در صورتی که مشتری مفلس شود و عین مبیع نزد او موجود باشد» چنین استنباط می‌شود که تاجر باید پس از انجام معامله، ورشکست گردد. البته برخی معتقدند که اگر معامله پس از صدور حکم ورشکستگی انجام شود و عین مال در میان دارایی تاجر ورشکسته باقی باشد، به استن
بازار پرنوسان و نوپای ارزهای دیجیتال هر کسی را برای معامله و سرمایه‌گذاری وسوسه می‌کند اما اگر چه این بازار می‌تواند سودآوری بیشتری نسبت به دیگر بازارهای سنتی داشته باشد، ریسک زیادی هم برای افراد تازه‌کار به دنبال دارد و حتی شاید به قیمت از بین رفتن تمام سرمایه تمام شود.
در اینفوگرافیک زیر به طور خلاصه به 10 نکته اساسی برای شروع معامله و ترید ارزهای دیجیتال اشاره کرده‌ایم. در تمام این موارد امنیت مهمترین موضوع است.
همچنین اگر قصد معامله
در بازار بورس بسیار مهم هست که معامله گران روندهای قیمتی را شناسایی کنند و با توجه به آنها دست به معامله بزنند. روند یعنی مجموعه ای از حرکات صعودی و نزولی قیمت ، که اگر مجموع برآیند حرکتها صعودی باشد روند صعودی هست و برعکس روند نزولی هست.
 
یکی از مهمترین کارهای معامله گران در بازار بورس شناسایی روندهای صعودی و نزولی و تصمیم گیری نگهداری یا فروش سهام بر اساس آنهاست.
دعای مجرب برای ضرر ندیدن در معامله هنگام خرید و فروش
در هنگام خرید و فروش خواندن آیۀ شریفۀ
قالُوا ادعُ لَنا رَبَّکَ یُبَیِّن لَنا ما هِیَ إنَّ البَقَرَهَ تَشابَهَ عَلَینا وَ إنّا إن شاء الله لَمُهتَدُون»
موجب می شود در آن معامله ضرر نبیند.
همین طور خواندن این دعا:
ادامه مطلب
به‌جای درگیر کردن ذهن، تلف کردن وقت و انجام دستی معاملات، از ربات‌های تریدر اکو اسمارت استفاده کنید تا زمانی که خواب هستید، شما را ثروتمند کنند؛ ایده فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد، اما آیا با یک ربات تریدر اکو اسمارت واقعاً می‌توان ثروتمند شد؟ پس از مطالعه این مطلب، با ربات تریدر اکو اسمارت و نحوه کار آن آشنا می‌شوید. همچنین به پاسخ این سوال که آیا سودددهی با ربات معاملهگر اکو اسمارت قطعی است یا خیر، می‌رسید.
ادامه مطلب
معامله به قصد فرار از دین درقانون مدنی با رویکرد قانون نحوه اجرا محکومیت های مالی
 
 
در فقه، معامله به قصد فرار از دین دارای عنوان مستقلی نبوده و فقها این موضوع را بیشتر در معاملات مفلِّس و کتاب حجر بررسی نموده‌اند؛ امّا بعضی از فقهای متأخر در این رابطه به طور مختصر نظراتی ارائه نموده‌اند و به نظر می‌رسد فقهای عامه در این رابطه مفصل‌تر بحث کرده و نظراتی که با روزگار و جوامع فعلی سازگارتر است ارائه نموده‌اند. فقهایی که برای نخستین بار مت
  
آیا معامله‌های تهاتری هنوز هم زنده هستند؟برخلاف اسم نه چندان آشنای تهاتر برای مردم، اما قصه استفاده از آن بسیار رایج‌تر از پول است. از یک کودک خردسال گرفته تا شرکت‌های بسیار بزرگ همگی با استفاده از تهاتر، معامله‌های سودمندی انجام می‌دهند. وقتی معامله‌های تهاتری در مقیاسی کوچک صورت بگیرند به آن‌ها میکرو بارتر (Micro barter) یا خرده تهاتر گفته می‌شود. اجازه بدهید چند نمونه از این معامله‌های تهاتری را باهم بررسی کنیم:
وقتی کودکان اسباب‌ب
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
-------------------------------------

معامله جدید هسته‌ای آمریکا بر توان بازدارندگی ایران تأثیر خواهد گذاشت.
واشنگتن به ایران پیشنهاد می‌کند برای معامله جدید هسته‌ای با آمریکا مذاکره بکند. این معامله می‌تواند دوجانبه و حتی چندجانبه باشد. ترامپ در این خصوص گفت، مهم نتیجه آن است:ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد. در صورت عدم مذاکره ما تحریم های جدیدی علیه ایران وضع خواهیم کرد.
اسپوتنیک از مجتبی جل
حقیقت خیار و ویژگی اساسی خیار عیب
حقیقت خیار عبارت است از نوعی سلطنت نسبت به عقد و نه بر مال که صاحب خیار سلطنت بر فسخ عقد و یا امضا آن دارد؛ در اینجا توجه به این نکته لازم است که تمام خیارات ثنائی اند به این معنا که صاحب خیار تنها بین قبول و یا ردّ معامله مخیّر است مگر خیار عیب که ثلاثی است به این معنا که صاحب خیار عیب مخیر بین سه چیز است : قبول و امضاء معامله، فسخ معامله و اخذ ارش در حالیکه در سایر خیارات همانند خیار حیوان و خیار مجلس و. نمی توا
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که حجم معاملات که در این هفته ۳۲ هزار و ۴۹۱
خریدبی رویه طلادرهرکشوروهرخانه ای افرادرابه فکری میانداخت.افرادوقتی میفهمیدندیک کشوردربرابرتحریم خزانه وکوهی ازجواهرات کمیاب وطلاداردوآنهااین هارانداشتنددرصددمذاکره باآن کشوربرمیامدند.یکی ازاین کشورهاکه همیشه عاشق برقراری کانال مالی بودند.هندبود.هندی هاعلاقه زیادی به طلاداشتند.حاظربودندتحت هرشرایطی کالای خودراباطلاعوض کنند.طلاچیزی بودکه اگرجهت استخراج آن ازمعدن طلامیخواستندهزینه کنندنیازبه هزینه داشت درعین حال به مرورز
آموزش کامل باینری آپشن
باینری
آپشن یک نوع از بازار مالی است که به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا از
نوسانات قیمت در بازارهای جهانی تا چند برابر سود ببرند. باینری آپشن از دو
کلمه‌ی باینری به معنی دودویی و آپشن به معنی گزینه یا اختیار تشکیل شده
است. به این معنی که معامله باید بین دو گزینه مثلا دو ارز و یا ارز و طلا و
… باشد و اینکه سود بردن یا ضرر کردن به اختیار شخص معامله گر است. البته
دو طرف سکه در این نوع معامله وجود دارد یعنی هم فرد می‌تواند
قیمت پایانی سهم در بورس چیست؟
قیمت پایانی سهم در بورس چیست؟ قیمت پایانی، برابر با میانگین وزنی قیمت های معامله شده در طول یک روز است که بر اساس کل معاملات انجام شده در آن روز تعیین می گردد. این قیمت در پایان جلسه معاملاتی روز، نهایی می شود و دامنه نوسان سهم را برای روز معاملاتی بعد تعیین می کند.
میانگین وزنی چیست؟
در محاسبه میانگین وزنی یک مجموعه عامل‌های نابرابر، برای هر یک از عامل‌ها، وزن یا ارزش معینی در نظر گرفته می‌شود و سپس آن عامل
عرضه 20500 تن گازوئیل در روز چهارشنبه 8 آبان 98 در بورس انرژی - نگاهی به وضعیت عرضه های گازوئیل در بورس انرژی ایران از ابتدای سال 98 
 
 
نگاهی به عرضه های گازوئیل در سال 98 در بورس انرژی به مناسبت عرضه 20500 تن گازوئیل در روز چهارشنبه 8 آبان 98
روز چهارشنبه 8 آبان 98 در مجموع 20500 تن گازوئیل از طرف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه خواهد شد. بر این اساس نگاهی به عرضه های گذشته این محصول از ابتدای سال 98 خواهیم داشت.
از ابتد
ثمن معامله
در فرهنگ فارسی معین ثمن معامله به معنای بها و نرخ است درعلم حقوق به معنای پولی است که در قبال فروش مالی به دست می آید در هر معامله ای افراد مقدار معینی پول رایج را مقرر می نمایند که به ازای مال مورد معامله قرار دارد که از لحاظ ارزش با مال مورد معامله برابری می نماید در این مرقومه به سوالاتی در این خصوص به بیان ساده پاسخ خواهیم داد.
ثمن معامله درمبایعه نامه؟
مبایعه نامه چیست؟برای توضیح این مطلب ابتدا باید مبایعه نامه را تعریف کنیم ،
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی روش حادثه سنجی با تمرکز بر اعلام اخبار مربوط به DPS و EPS
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
فرضیات اصلی:
فرضیه اول: تعداد دفعات معامله هر روز با تعداد سهام معامله شده در آن روز همبستگی مثبت ندارد. هدف از این فرضیه شناسایی معاملات بازار است.(معاملات توسط چه نوع سهام­دارانی اعم از خرده­پا یا عمده انجام می‌گیرد).
فرضیه دوم: قدر مطلق تغییر قیمت سهام هر روز نسبت به روز بعد با تعداد دفعات معامله روز مورد نظر رابطه‌ای ندار
با توجه به این که قیمت از محدود ابر کمو خارج شده است و همکنون با مقاومت 1719$ درگیر است در صورتی که این مقاومت تحت فشار قرار بگیرد و با یک بریک اوت قدرتمند تبدیل به حمایت شود میتوانید در بالای مقاومت شکسته شده وارد معامله خرید شوید در غیر این صورت بازار با یک پولبک به حمایت 1710$ باز خواهد گشت که در این صورت شرایط برای ورود به معامله فروش به دلیل بازگشت قیمت به محدود ابر کمو محیا نمیباشد 
 
کتابچه مفاهیم اساسی و استراتژی های سبک آلفونسو مورنو (حرفه ای)
دانلود فایل کتابچه مفاهیم اساسی و استراتژی های سبک آلفونسو مورنو (مختصری از معامله فارکس و سهامها به روش عرضه و تقاضا)، در قالب فایل pdf به زبان فارسی، در 76 صفحه. نام من آلفونسو مورنو است. من یک معامله گر تمام وقت، متخصص تحلیل فنی و بنیانگذار انجمن معامله ی آنلاین عرضه و تقاضا با روش بخر و بگذر .

 
 
 
 
 دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مشخصات، قیمت و خرید کتاب معامله گر منظم اثر مارک دالاس نشر .www.digikala.com › . › کتاب چاپیTranslate this pageکتاب معامله گر منظم کتابی است در حیطه روانشناسی معامله گری. مارک داگلاس نویسنده این کتاب حاصل تجربیات بیست ساله خود را برای معامله گران بازارهای مالی .Rating: 4.4 · ‎111 reviews · ‎IRR 490,000
مشخصات، قیمت و خرید کتاب معامله گر منظم اثر مارک داگلاس .www.digikala.com › . › کتاب چاپیTransl
 بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی، پیش فاکتورهایی که به معامله ختم نشوند مشمول مالیات و عوارض ارزش افزوده نمی‌شوند. 
بر مبنای بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی، از این پس پیش فاکتورها و فاکتورهایی که به معامله ختم نشده باشند، مشمول مالیات بر ارزش افزوده نمی‌شوند.  
بر این اساس مودیانی که اقدام به ارائه فاکتور یا پیش فاکتور برای عرضه کالا یا خدمات می‌نمایند، در صورتی که با توافق طرفین  و با ارائه اسناد معتبر، معامله صورت نگرفته باشد، مط
 نکات مهم در تنظیم قرداد خرید ویلا 
با آگاهی از نکات حقوقی خرید ملک و زمین می توانید با آگاهی در این مسیر قدم بگذارید و بهترین ویلا را خریداری نمایید. با ما همراه باشید.
بررسی وضعیت مالک 
سن
سلامت ظاهری
عدم زوال عقل
دارا بودن اختیار
بررسی عـدم ممنوعـیت معاملاتی مالک توسط ارگان‌های دولتی از جمله سازمان ثبت اسناد احراز شود.
هویت طرفین معامله 
نام و نام خانوادگی طرفین معامله
شماره شناسنامه
کد ملی
آدرس و شماره تلفن طرفین
قید مورد معامله
قید پل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

طلاق توافقی افسران جنگ فرهنگی مجله تندرستی فیتنس مگ روزایِ خوب خانواده یار جواهرات ریحون امروز ویدئو اموزشی کسب و کار انلاین