خدمات اسکن اسناد و مدارک سازمانی
اسکن اسناد و اوراق یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه ها، بهبود گردش کار و مدرنیزه سازی سازمان شما به صورت همزمان است. فواید شناخته شده در مورد اسکن اسناد و مدارک بی شمار است، این کار باعث افزایش عملکرد و راندمان فعالیت کاری شما می شود.
ادامه مطلب
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
مشاهده دوره
اسناد خزانه اسلامی، ابزار مالی جدیدی است که از سال 1392 برای تسویه مطالبات طلبکاران غیردولتی از دولت معرفیشده است. این نوع از اسناد که ازجمله اوراق بدهی بهشمار میآید، در کشورهای دیگر بهعنوان ابزاری برای جبران کسریهای بودجه دولت در کوتاهمدت بهشمار میِآید. در ایران دو نوع اسناد خزانه اسلامی معرفیشده است. اسناد خزانه اسلامی نوع اول که جهت تسویه بدهیهای دولت به پیمانکاران غیردولتی مورداستفاده قرار میگیرد با اسناد خزانه مت
مقاله ۱ : بحثی پیرامون توثیق اسناد تجاری - دکتر بهروز اخلاقی
--------------------------------------------------------------------
مقاله ۲ : بررسی و تحلیل ماهیت توثیق اسناد تجاری با مادۀ 10 ق.م - حیدر باقری اصل - سعیده باقری
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مقاله ۳ : تصحیح و توجیه فقهی حقوقی توثیق اسناد تجاری - سیدعلی محمد یثربی قمی
------------------------------------------------------------------------------------------------
مقاله ۴ : توثیق اسناد تجاری در حقوق ایران با رویکردی بر نظر امام
۱٫اسناد عادی……………………………………………………………………………………………………………………………………۲۰
اسناد رسمی…………………………………………………………………………………………………………………………………۲۰
بند سوم: تعریف اسناد سجلی وبیان انواع آن……………………………………………………………………………………۲۲۱٫دفتر ثبت کل وقایع ……………………………………………………………………………………………………………………….۲۲
سند وفات…………………………………………………………………
ویژگی های نرم افزار حسابداری راندمان سافت:
- ساختار درختی سرفصل های حسابداری: نوع، گروه، کل، معین و تا یکصد سطح تفصیلی قابل تعریف می باشد:
- ساختار درختی مراکز هزینه
- ساختار درختی پروژه ها
- گروه حساب های شناور و حساب های شناور
- سطوح تایید سند حسابداری
- تعیین پروژه، مرکز هزینه و حساب شناور برای هر آرتیکل مالی
- تغییر ترتیب آرتیکل های اسناد حسابداری
- کپی کردن آرتیکل های داخل یک سند و بین اسناد
- ثبت آرتیکل های سند حسابداری از روی فایل اکسل
-
دانلود خلاصه حقوق ثبت اسناد املاک غلامرضا شهری همراه نمونه سوال
دانلود فایل
دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری - جزوه pdfhdaneshjoo.ir › کتاب-حقوق-ثبت-اس. Translate this page Sep 17, 2017 - دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری در قالب pdf به صورت . مراد از حقوق ثبت اسناد و املاک ، مجموع قوانین و مقررات مربوط به ثبت . شماره همراه * . دانلود رایگان نم
کمد بایگانی - کمد کتابخانه|کمد های فی اسناد
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد بایگانی|قفسه بایگانی اسناد|قفسه بندی ثابت|کمد کتابخانه اسناد
شرکت اوژن سیستم جهان مشاور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کمدهای کتابخانه ای و فروشگاهی ، کمد ریلی مجری ، کمد ریلی مکانیکی ، کمد ریلی برقی ، کمد ریلی اتوماتیک ، پارتیشن های اداری و کمد ریلی ایران _ ایتالیا می باشد.
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد ب
نقل و انتقال خودرو
سند نقل و انتقال خودرو
هزینه نقل و انتقال خودرو
قانون جدید نقل و انتقال خودرو
هزینه نقل و انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی
نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد:با رای اعضای کمیسیون اصل نود مقرر شد افراد برای نقل و انتقال خودرو ااما باید به دفاتر ثبت اسناد رسمی مراجعه کنند.
بهرام پارسایی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه کمیسیون برای بررسی اختلاف نیروی انتظامی و دفاتر اسناد رسمی جهت نقل و انتقال خود
اولین کاری که باید انجام شود بازدید از ملک و انتخاب ملک است در صورتیکه ملک انتخاب شد تیم حقوقی شرکت قرارداد فروش را آماده می کنند.
این قرارداد مانند قرارداد خرید ملک در ایران است که شامل نام و آدرس فروشنده، مشخصات ثبتی، شماره و محل ملک، اطلاعات مالکیت، شرایط مورد توافق اعم از نحوه پرداخت، وسایل و امکانات موجود در ملک، شرایط تحویل ملک در آن قید می شود.
نکته قابل توجه این است که اگر به زبان ترکی تسلط ندارید حتما باید یک مترجم همراه خود داشته با
مهندس حسین زاده نماینده مجلس به اتفاق علیپور فرماندار و شریفی رئیس دفتر نماینده در شهرستان اوز در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور استقرار این اداره در شهرستان اوز را پیگیری کردند.
به گزارش دفتر نماینده مجلس در شهرستان اوز، در این دیدار که ۲۳ دی برگزار شد، مهندس حسین زاده با اشاره به نو پا بودن شهرستان اوز، از ضرورت استقرار ادارات از جمله اداره ثبت اسناد و املاک در راستای عدالت محوری و فراهم شدن زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم سخ
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه پاسخنامه - پایگاه خبری
. www.ekhtebar.com › آزمون های حقوقی › آزمون سردفتری Translate this
page Feb 11, 2015 - نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه
پاسخنامه. منبع : وبلاگ رشته فقه وحقوق www.feqh1.blogfa.com. این سوالات
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات آزمون سردفتری ثبت اسناد رسمی ( + نسخه رایگان ) اینجا را کلیک کنید
نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه پاسخنامه - پایگاه خبری
. www.ekhtebar.com › آزمون های حقوقی › آزمون سردفتری Translate this
page Feb 11, 2015 - نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه
پاسخنامه. منبع : وبلاگ رشته فقه وحقوق www.feqh1.blogfa.com. این سوالات
تحقیق روند ثبت اسناد در دفتر املاک
دانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع روند ثبت اسناد در دفتر املاک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه. اظهار نامه ثبتی، فرم مخصوصی است که از طرف اداره ثبت به کسی که حق درخواست ثبت دارد (یا نماینده یا قائم مقام او ) داده میشود تا .
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران میباشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
لف : ورود داده ها
دریک سیستم حسابداری ثبت رویداد های که بر اساس اسناد و مدارک اولیه به عنوان داده ها به سیستم شامل فاکتور های خرید، صورتحساب فروش، رسید دریافت ها وپرداخت های نقدی … انجام می شود.
ب: پردازش داده ها
پس از ورود داده ها (اسناد و مدارک اولیه) به سیستم
ادامه مطلب
وجود 13 میلیون برگ سند تاریخی دوره صفویه تا عصر حاضر در مرکز اسناد آستان قدس رضوی، شهر مشهد را به قطب اسناد پژوهی و پژوهش های تاریخی تبدیل کرده است. از جمله اسنادی که در این مرکز نگهداری میشود، مجموعهای از اسناد تاریخی با مُهر و دستخط امیرکبیر است که در این مجموعه تعداد چهار برگ سند معتبر با مهر و دستخط وی نیز دیده میشود. این اسناد مربوط به سالهای 1264 و 1268 است؛ یعنی زمانی که امیرکبیر صدراعظمی ایران در زمان ناصرالدینشاه را برعهده داشته
همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، منظور از مطالبات حقوقی تعهداتی است که براساس عوامل متفاوتی همچون قرارداد و غیر از آن ایجاد میشود. این تعهدات موجب شکلگیری رابطه حقوقی میان دو نفر میشود که از آنها به دائن(طلبکار) و مدیون(بدهکار) تعبیر میگردد. پس منشأ تعهدات حقوقی، یا قرارداد میتواند باشد و یا غیرقرارداد؛ حال پرسش آن است که تعهدات قراردادی یا غیرقراردادی، مستند به چه اسنادی میتواند باشد؟
سند عادی و رسمی
در یک تقسیمبندی کلی س
سهم سردفتر 40 تا 50 درصد حقالتحریر دریافتی است
نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران در خصوص نرخ تعرفه حقالتحریر تنظيم و ثبت اسناد در دفاتر اسناد رسمی گفت: از رقمی که به عنوان حق التحریر دریافت می شود تنها 40 تا 50 درصد سهم سردفتر خواهد بود.
به گزارش ایسنا، محمد عظیمیان درخصوص نرخ تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی و ایجاد عدالت درآمدی بین این دفاتر اظهار کرد: براساس ماده 54 قانون دفاتر اسناد رسمی، تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد باید هر چهار سال
اسکن اسناد
اسناد و مدارک هر شرکت و اداره ای یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران عامل و سرپرست های شرکت های خصوصی و دولتی است. از سوی دیگر دسترسی و بایگانی این اوراق، یکی از مشکلات و مسائلی بوده که همواره سرعت و روند کار را برای اربابان رجوع دچار مشکل کرده است. از همین رو باید به دنبال شیوه ای برای رفع این دغدغه ها بود. اسکن اسناد و مدارک یکی از بهترین شیوه ها و روش ها برای رفع این مشکل خواهد بود.
اسکن اسناد و اوراق
دیجیتال سازی اسناد و اوراق به افر
ثبت دائمی اسناد
تجمیع، نگهداری و حفاظت از اسناد کاغذی همواره به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مدیران عامل و صاحبان کسب و کار هاست. از این رو همیشه به دنبال راهی آسوده برای رفع این مشکل و در عین حال ایجاد محیطی امن برای اسناد و مدارک خود بوده اند. ثبت دائمی اسناد یکی از مهمترین فرایند هایی است که می تواند در حل این معضل کمک های شایانی داشته باشد. از این رو می توان گفت که دیجیتال سازی نه تنها به عکس ها و فیلم ها بلکه به اسناد و مدارک در سازمان ها
5 نکته برای محافظت از اسناد و مدارک کاغذی
با وجود اینکه اکنون در عصر ارتباطات و دیجیتال به سر می بریم اما هنوز برخی اسناد و مدارک وجود دارند که باید ذخیره شده و نگهداری شوند. با اینکه رساندن استفاده از کاغذ در چنین مواردی باید به حداقل ممکن برسد، اما همچنان آگاهی از نحوه محافظت از اسناد کاغذی از اهمیت خاص خود برخوردار است.
با وجود اینکه دیگر از آنها استفاده نخواهید کرد. در ادامه ما به پنج روش برای محافظت از اسناد کاغذی در برابر تهدیدهای مختل
اسکن اسناد
اسناد و مدارک هر شرکت و اداره ای یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران عامل و سرپرست های شرکت های خصوصی و دولتی است. از سوی دیگر دسترسی و بایگانی این اوراق، یکی از مشکلات و مسائلی بوده که همواره سرعت و روند کار را برای اربابان رجوع دچار مشکل کرده است. از همین رو باید به دنبال شیوه ای برای رفع این دغدغه ها بود. اسکن اسناد و مدارک یکی از بهترین شیوه ها و روش ها برای رفع این مشکل خواهد بود.
اسکن اسناد و اوراق
دیجیتال سازی اسناد و اوراق به افر
باسلام،
اطلاعیه ی مهم در خصوص اسناد اجاره ای آماده بازداشت:
اسناد آماده شهرستان:
سند کارشناسی شده و آماده در شهرستان که موجود میباشد عبارتند از:
سند 100میلیون تومان
سند250 میلیون تومان
سند350 میلیون تومان
سند600 میلیون تومان
سند 700 میلیون تومان
سند 1میلیارد و 1/5میلیارد
سند کارشناسی شده و موجود در تهران عبارتند از:
سند 200 تا 3میلیارد
سند 7میلیاردی آماده
سند 5میلیاردی موجود و آماده بازداشت برای ضمانت زندانی در دادگاه و دادسرا
لازم بذک
Adobe Acrobat Reader DC
نرم افزاری جهت مشاهده فایل های پی دی اف می باشد که می توانید تمامی انواع اسناد پی دی اف را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از Adobe Acrobat Reader می توانید فایل های پی دی اف خود را مشاهده نموده، متن یا کلمه مورد نظر درآن را جستجو نموده، و بصورت دیجیتالی برروی آنها علامت گذاری نموده ، آنها را ارزیابی و تصدیق نموده و با گزینه ها و قابلیتهای مختلف سند خود را چاپ نمایید. امروزه با گسترش استفاده از اسناد الکترونیکی و
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، متن این اطلاعیه جهت وحدت رویه به این شرح است:
نظر به اینکه تصویب نامه شماره 3368/ت 56439ه مورخ 20/1/1398 هیأت وزیران مبنی بر محاسبه سایر عوارض و وجوه (موضوع تبصره 3 ماده 64 قانون مالیات های مستقیم) از مأخذ 36 درصد ارزش معاملاتی املاک، منضم به نامه شماره 648/200/ص مورخ 26/1/1398سازمان امور مالیاتی کشور به موجب دستور شماره 6093/98/101 مورخ 28/1/1398ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت ابلاغ به دفاتر اسناد رسمی ب
نرم افزار آرشیو اسناد
نرم افزار آرشیو اسناد ، خلاصه به یک یا دو نرم افزار خاص نمی شود بلکه دارای تنوع بسیار زیادی در این موارد می باشد. این نرم افزار ها شاید دارای رابط کاربری متفاوت با یکدیگر باشند اما دارای ویژگی های خاص و مشترکی هستند که از این نظر تقریبا همگی مشابه همدیگرند. در ادامه ما برخی از ویژگی های مهم و کلیدی که تقریبا در تمام این نرم افزارها مشترکند را بررسی می کنیم. این نرم افزار های مدیریتی دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که بر
گقتار دوم: شرایط اختصاصی …………………………………………………………………………… ۳۴مبحث دوم: قابلیت اجرای حکم توسط ثالث ………………………………………………………… ۳۸گفتار اول: جریان اصل قابلیت اجرای حکم توسط ثالث با توجه به نوع رای …………. ۳۹بند اول: جریان اصل مذکور در احکام …………………………………………………………… ۴۰بند دوم: اصل قابلیت اجرای قرارهای تامینی توسط ثالث …………………………………. ۴۱گفتار دوم: قابلیت اجرای حکم توسط ثالث با توجه به نوع محکوم
از نظر حقوقی، سند، نوشتهای است که در مقام دعوا قابل استناد باشد و به زبان سادهتر، سند، نوشتهای است که هم شخص خواهان و هم شخص خوانده برای اثبات ادعای خود در محکمه استفاده میکنند.
سند به دو قسم تقسیم میشود:
۱- سند رسمی
۲- سند عادی
مقصود از سند رسمی آن است که توسط ماموران رسمی و در حدود صلاحیت آنان و مطابق قانون تنظيم شوند؛ مانند اسنادی که توسط ماموران اداره ثبت اسناد و املاک یا توسط دفاتر اسناد رسمی تنظيم میشود.
٢٠ نکته کاربردى و مه
کاربرد DMS
نحوه نگهداری از اسناد و مدارک در سازمان های باید به گونه ای باشد که قابل رجوع باشند. زیرا اطلاعات و مستندات موجود در سازمان ها در زمان های مختف نیاز بوده و باید امکان مراجعه به آنها ممکن باشد. وظیفه اصلی سیستم مدیریت اسناد نیز همین است؛ اینکه اسناد و مدارک را به صورت منظم و مرتب دسته بندی و نگهداری کرده و در زمان نیاز قابلیت بازیابی سریع و آسان به آنها را فراهم کند.
بدین ترتیب که اسناد با دستگاه های پویشگر(SCANNER) تبدیل به پرونده های
درباره این سایت