نتایج جستجو برای عبارت :

مردان مريخي ن ونوسي

کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی (راهنمای بهبود روابط و ی نیازهای زناشویی)
نویسنده: دکتر جان گری
مترجم: رضا نیازی
ناشر : ملینا
رقعی شومیز
312 صفحه



توضیحات
 مردان مریخی، زنان ونوسی (راهنمای موثر
برای بهبود روابط زناشویی) عنوان کتابی است از جان گری با ترجمه‌ی مهناز
بهرنگی که در 336 صفحه و توسط انتشارات صدای معاصر در سال 1393 به چاپ
رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از Men are from Mars، women are from
Venus: a practical guide for improving communication and getting what
you want i
یکی از دغدغه های مردان با بالا رفتن سن مشکلات پروستات در آنهاست. مشکلات پروستات به دلایل مختلفی در مردان رخ می دهد. امروز می خواهیم در نیک صالحی ارتباط بین استرس و سرطان پروستات در مردان را بررسی کنیم. شما هم اگر میخواهید درباره این بیماری اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید

ادامه مطلب
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما
کتاب راز هایی درباره مردان





1 هفته پیش
روان شناسی

0




کتاب راز هایی درباره مردان کتاب بسیار زیبای راز هایی درباره مردان
نوشته دکتر باربارا دی انجلیس   مترجم:هادی ابراهیمی   به زنان توصیه می
شود که حتما این کتاب را بخوانند کتابی که تمام اسرار و علایق مردان از یک
زندگی مشترک را بیان می کند اگر می خواهید …
بیشتر بخوانید »
 
راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک ش
دردهای گردنی ناشی از کار با وسایل موبایل در زنان شدیدتر از مردان است
محققان دریافتند مردان تمایل دارند سر خود را از ناحیه اتصال آن به ستون فقرات خم کنند در حالی که زنان حین کار با گجت های الکترونیک برحسب عادت سرشان رابه سمت قفسه سینه شان می کشند و فشار بیشتری را متوجه گردن خود می کنند.توصیه این محققان به زنان آن است که از وضعیت بدن خود آگاه شوند و سعی کنند در حین استفاده از این دستگاه ها بدن خود را در حالت و وضعیت بهتری نگه دارند.
سینه مردانه می‌تواند بیانگر دو چیز باشد، یکی بزرگ شدن سینه مردان به علت تغییرات هورمونی که به عنوان یک بیماری شناخته می‌شود و عنوان عمومی ژنیکوماستی دارد که این مشکل بیشتر در دوران بلوغ و همچنین دوران کهن‌سالی اتفاق می‌افتد.
دیگر موردی که بزرگ شدن سینه مردان را در اولویت قرار می‌دهد، تجمع چربی‌های بین بافتی در قسمت سینه است که عنوان عمومی شبه-ژنیکوماستی دارد.

ادامه مطلب
راههای درمان انزال زودرس
 
 
 
 

راههای درمان انزال زودرسانزال زودرس بلافاصله قبل یا پس از دخول به طور غیر ارادی اتفاق می‌افتد. انزال زودرس یک مشکل جنسی شایع است که تقریباً در یک سوم مردان زیر 25 و حدود 10 درصد مردان بالای 25 اتفاق می‌افتد.
ادامه مطلب

درمان زود انزالی مردان (2)
 
  
 
راههای درمان زود انزالی مردان
 
انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.
ادامه مطلب
فیلم تحسین شده #مریخی (The Martian) فیلمی در ژانر علمی - تخیلی، ماجراجویی و درام اثر کارگردان معروف بریتانیایی ریدلی اسکات (Ridley Scott) است که ۲ اکتبر ۲۰۱۵ انتشار یافت. فیلمنامه این فیلم که با بودجه تقریبی ۱۰۸ میلیون دلاری و فروش بیش از ۶۳۰ میلیون دلاری در کشور مجارستان تولید شده است، بر اساس رمانی با نام "مریخی" اثر اندی ویر (Andy Weir) به رشته تحریر در آمده است.
فیلم مریخی یکی از فیلم های موفق ژانر علمی‌ تخیلی طی سال‌های اخیر است که نقش اول آن را "مت دیمون"

عوارض قرص تاخیری و داروی جنسی در مردان
 
 
  
ناتوانی جنسی،باعث روی آوردن مردان به استفاده از داروهای جنسی می گردد‎
 
از عوارض قرص تاخیری میتوان به سردرد، معده درد، کمردرد، دردهای ماهیچه ای، قرمز شدن پوست، آبریزش بینی، بیماری اسهال و یا تورم در پا و قوزک پا اشاره نمود.
یکی از دغدغه های مهم در بین مردان رنج بردن از مشکلات جنسی است. یکی از این مشکلات شایع مردانه زود انزالی است که مردان زیادی را به سمت قرص های تاخیری می کشد.
ادامه مطلب
تعداد صفحات : 37 صفحه
عنوان مقاله:
Epigenetics and its role in male infertility
تعداد صفحات فایل ترجمه فارسی: 37
فرمت فایل: ورد
نمونه ترجمه:
ناباروری مردان یک مشکل پیچیده است، که نه تنها ژن ها بلکه فاکتورهای ژنتیکی نیز در ایجاد آن نقش تعیین کننده و مهمی دارند. علاقه بسیار زیادی به شناسایی عامل بالقوه ناباروری مردان وجود دارد، از جمله برنامه ریزی مجدد نادرست در سلول های زایشی که به ناهنجاری های اسپرم منتهی می شود. تعدادی از مطالعات انجام شده به بررسی عوامل نابارو
براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، دنزل واشینگتن قرار است در سری مردان ایکس» نقش یک شخصیت شرور را ایفا کند. برای دانلود سری مردان ایکس می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
ریزش مو یکی از سایع ترین مشکلات در سراسر جهان می باشد و اغلب یک سوم جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در ریزش مو معمولا هر فرد 100 مو به صورت روزانه از دست می دهد. ریزش مو یک امر طبیعی است و بنابراین نگرانی بابت ریزش چند فولیکول مو در روز وجود ندارد. دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد که شامل رژیم غذایی، کمبود مواد معدنی، دارو ها، استرس، آلودگی و ژنتیک می شود.استفاده از انواع کلاه ها نظیر کلاه ایمنی نیز می تواند دلیل دیگری برای ریزش مو در مردان ب
 عملکرد جنسی موفق در زندگی مشترک یکی از فاکتورهای موفقیت در رابطه عاطفی زن ومرد است. ضعف عملکردی به خصوص درمردان سبب آسیب های روحی به آن ها شده و تحت تاثیر عوامل زیادی است. به همین سبب در این مقاله سعی بر آن شده تا یک سبک زندگی مشخص برای تقویت قوای جنسی مردان ارائه شود.
درمان ناتوانی جنسی مردانبخش 1-تغییر رژیم غذایی1-آووکادوویتامین B6 موجود در آووکادو موجب بهبود ترشح هورمونهای جنسی در مردان و افزایش قوای جنسی در آنها میشود. فولیک اسید موجود د
تعدد زوج ها در اختلافات زناشویی
متاسفانه تعدد زوج ها احتمال وجود زنی دیگر در زندگی مرد را شامل می شود.ارتباط یک مرد با زنان متاهل  چه به صورت رسمی چه غیررسمی یکی از مواردی است که آرامش را از زنان سلب می کند.
در گذشته قبیله ای به نام تادو در جنوب هند دختران کودک را می کشتند و به دلیل کم بودن تعداد زنان نسبت به مردان، زنان مجبور به بودن با چند مرد می شدند.اما در بسیاری از قبایل هندی به دلیل فقر مالی یک عروس به خانواده وارد می شود و متعلق به همه ی بر
 آنچه خواهید خواند شرح زندگانی و مبارزات علی‌مردان‌خان بختیاریشیرعلی مردان» می باشد که در نبرد چهل و چهار روزه که به جنگ سفید دشت» معروف است رهبری قیام را بر عهده داشت و در اذهان عموم و تاریخ بختیاری یکی از بی‌نظیرترین و اصیل‌ترین قیامهای مردی و به یادماندنی‌ترین حماسه و صحنه‌ی مقاومت و شجاعت ایل بختیاری است.
 ادامه مطلب را بخوانید.

ادامه مطلب
بنا بر آن‌چه تهران تایمز در شماره‌ی 10 سپتامبر 20 اعلام کرده است، شکاف تحصیلی بین مردان و زنان در ایران در حال کاهش است. این رقم که 4 دهه‌ی گذشته رقمی بالغ بر 40 درصد بوده امروزه به کمتر از 12 درصد رسیده است. یعنی در حال حاضر تعداد زنان  تنها 12 درصد کمتر از تعداد مردان باسواد جامعه است. همچنین در این نوشته اذعان شده است که تعداد زنان بی‌سواد در ایران رقم 1.800.00 نفر است. با توجه به اینکه نسبت تعداد زنان بی‌سواد به تعداد بی‌سوادان در وسعت جهانی 2 به
چگونه همسرمان را تحریک کنیم ؟
مردها بیشتر از طریق چشم تحریک و جذب جنس مخالف می شوند. به همین دلیل در اسلام بر فروپوشی چشم مردان از زنان نامحرم بسیار تأکید شده است.
در عین حال ، از زنان خواسته شده حجاب را رعایت کنند و زیبایی های خود را از مردان نامحرم بپوشانند. ضمن اینکه زن باید با آراستن سر و وضع خود در مقابل دیدگان شوهر او را به سوی خود جذب کند و پایبند خانواده و همسر گرداند.
ادامه مطلب
مردان بی نظم و بی نزاکتازدواج با مردان به دور از ادب و نزاکت  به صلاح نیست. بی نظمی خواه در تعیین وقت ، خواه در لباس و غذا و یا هر چیزدیگر، شما را از زندگی بیزار می کند.
 مردانی متعلق به خویشاوندان خودشوهری که فقط به اقوام و خویشان خودش تعلق داردنیز از جمله شوهرانی است که ابداً به درد شما نمی خورد. چون این گونه مردان اصلاًبه شما متعلق نیستند و از آن دردانه های عزیز کرده ی پدر و مادر خود هستند که میخواهند همیشه کنار آنها باشند .
مرد خودخواه و متعص
به گزارش روزنامه نگار مهر، تورنمنت چهارجانبه هندبالاصفهان با پیشگاه چهار تیم، هندبال مردان بزرگسال، فوتبال جوانان، محفل فولاد و تیم ملی عراق تو این شهر آغاز شده که درون دو دیدار نخست این رویداد تیم ملی اسب سواری کشورمان برابر آویشن جوانان و تیم ملی عراق به پیروزی رسید.  درون مانور عصر امروز پنجشنبه چهارم مهرماه، تیم ملی هندبال مردان کشورمان موافق آویشن ملی عراق ایستاد و توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ بوسیله پیروزی برسد. دومین دیدار بین آویشن
بجای دفترچه، می‌خواهم لیست کتابهای خوب حوزه موفقیت در هر وجهی (فردی و خانوادگی و شغلی و . را اینجا بگذارم. شاید به کار کسی بیاید. عموم این کتابها را یک روانشناس مومن و متخصص توصیه کرده‌اند. البته هر کدام از کتابها ممکن است ایراداتی داشته باشند اما مجموعا کتابهای خوبی هستند. ممکن است بعضی عنوانها تکراری باشد:‌۱. به سوی کامیابی، آنتونی رابینز، ترجمه مهدی مجرد زاده کرمانی (انگیزه بخش)  ۲. آیین همسرداری، دوروتی کارنگی، ترجمه مهستی شهلایی (رو
نکته‌ هایی که زنان باید در مورد بیماری قلبی بدانند
مردان
و زنان از لحاظ اغلب عوامل خطرساز برای بیماری قلبی شامل کلسترول بالا،
کمی فعالیت بدنی، فشارخون بالا و سیگار کشیدن تفاوتی با هم ندارند اما برخی
تفاوت‌های جنسیتی از لحاظ بروز، علائم و پیامد بیماری قلبی میان آن‌ها
وجود دارد.



زنان در مقایسه با مردان، با احتمال بیشتری ممکن است بر اثر بیماری قلبی
فوت کنند؛ زنان با احتمال 2 برابر بیشتر د
مردان احمقِ رمانتیکی که با وسواس به گلدان های خانه می رسند،
حرفه ای آشپزی می کنند و ساعت ها در مورد ترکیب های مختلف قهوه حرف میزند،
همانهایی که در چند سال گذشته ظاهرشان تغییر نکرده و به مد اهمیت نمی دهند،
همان ها که سردند ،
مدل موهایشان تکان نمی خورد،
مارک عطر تلخ شان عوض نمی شود،
مردهایی که در مهمانی ها ساکتند و هیچوقت جشن تولد نمی گیرند،
همان هایی که اگر آدرس کافه های دنج را بپرسی همیشه نمی دانند،
مردهایی که بی دلیل مهربانند و اگر پای صحبت ه
سرترالین و اﺧﺘﻼل ﺟﻨﺴﻲ و ﻧﺎﺑﺎروری سرترالین در بارداری
SSRI ﺑﺎﻋﺚ ﻛﺎﻫﺶ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺟﻨﺴﻲ در ﻣﺮدان و زﻧﺎن ﻣﻲﺷﻮد، ﻛـﻪ ﺑﺎﻋـﺚ اﺧـﺘﻼل ارﺎﺳـﻢ در زﻧﺎن و اﺧﺘﻼل ﻧﻌﻮظ در ﻣﺮدان ﻣﻲﺷﻮد، و زﻣﺎن اﻧﺰال را در ﻣﺮدان اﻓﺰاﻳﺶ ﻣﻲدﻫﺪ.
ﺑـﻪ ﻋﻨـﻮان ﻣﺜـﺎل، ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ STAR*D ﻧﺸﺎن داد ﻛﻪ در ﻣﻴﺎن ۱۴۷۳ ﺑﻴﻤﺎر ﻛﻪ Ciatalopram ﻣﺼﺮف ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ، ۵۴ درﺻـﺪ ﻛﺎﻫﺶ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺟﻨﺴﻲ را ﻧﺸﺎن داده اﻧﺪ.
اﺧﺘﻼل ﺟﻨﺴﻲ واﺑﺴـﺘﻪ ﺑـﻪ دوز دارو اﺳـﺖ
نواک
روشن است که صداهای موسیقایی می توانند در سطح های مختلف زیر و بمی حاصل شوند، مثلا می دانیم که صدای اصلی مردان از صدای زنان یا کودکان کلفت تر و بم تر است و صدای کودکان نسبت به صدای مردان نازک تر و زیر تر است. در ساز سنتور، سیم ها به ترتیب از پایین به بالا کوتاه تر می شوند، و نسبت به یکدیگر از بم تر به زیرتر می روند.به طور کلی سیم های کوتاه تر و سبک تر زیر تر و سیم های بلند تر و سنگین تر بم تر صدا می دهند. همچنین لوله سازی مانند فلوت یا نی هر قدر در
علائم سرطان سینه در زنان و مردان و راه‌های تشخیص آن
علائم و تشخیص توده سینه در زنان
 


۲۵
اشتراک‌گذاری
علائم سرطان سینه در زنان چیست؟ آیا سرطان سینه در مردان هم شایع است؟ آیا سرطان سینه درد دارد؟ راه تشخیص سرطان سینه چیست؟ معاینه سینه چندوقت یکبار باید انجام شود؟ اگر شما هم به‌دنبال پاسخ این سؤالات هستید، پس راه را درست آمده‌اید! تجربه‌ی دردی تیز در سینه‌ها که احتمالا با حساس شدن آنها همراه شده، می‌تواند ترسناک باشد. شاید این علائم شم
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
زنان با بی حجابی خود به 
آزادی جنسی مردان
و
خیانت مردان به زنانشان
و
نداشتن جامعه مذهبی
و
آزادی شهوت رانی
و
برده جنسی بودن خود
و
کالای تبلیغاتی بودن خود
و
اعلام عروسک بودن خود
و
مخالفت با وفاداربودن همسر
و
ایجادزمینه خیانت
و
دهن کجی به خداپرستی
و
ازادی مردان درتنوع طلبی جنسی
و
.
رأی مثبت می دهند
​​​​​​
 
 
بیوگرافی امین حیاییامین حیایی 19 خرداد ماه 1349 در قیطریه تهران به دنیا آمد . در دوران علم آموزی به عمل در بازی زنده پرداخت و بعداز تصاحب کردن دیپلم , ضمن سرویس سربازی در راءس هنرهای نمایشی عقیدتی - ی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد .امین حیایی و محمد رضا گارامین حیایی و محمد رضا گار در فیلم ساخت کشور‌ایران 2امین حیایی با نیلوفر خوش‌خلق که هنرپیشه است وصلت کرد . نیلوفر خوش‌خلق متولد 1351 است وی در فیلمهایی همچون قلا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

برنا مرکز میناکاری شیراز animegap قفل دیجیتال likamot د لایسنس نود 32 - لایسنس رایگان نود 32 - آپدیت جدید آنتی ویروس نود 32 بلیط لحظه آخری چارتر خارجی طراحی داروخانه