نتایج جستجو برای عبارت :

مدیریت ارتباط با مشتری

جزوه و سوالات درس مديريت روابط مشتري با کد درس ۱۲۱۸۳۵۰
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه درس مديريت روابط مشتري بهمراه نمونه سوالات امتحانی پایان ترم دانشگاه پیام نور با پاسخنامه با کد درس ۱۲۱۸۳۵۰ می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمائید.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web r
مديريت ارتباط با مشتري یا سی آر ام برای افراد مختلف، معانی متفاوتی دارد. حتی معنی خلاصه نوشت سه حرفی سی آر ام نیز زیر سؤال است. بیشتر افراد از CRM برای اشاره به مديريت ارتباط با مشتري و عده‌ای هم از آن برای اشاره به بازاریابی ارتباط با مشتري استفاده می‌کنند. گروه دیگر با این عقیده و باور که تمام مشتريان، ارتباط با یک تأمین‌کننده را نمی‌خواهند، کلمه ارتباط را حذف کرده و ترجیح می‌دهند تا اصطلاح مديريت مشتري را به‌کار گیرند.بنابراین این مفهو
واژه CRM مخفف Customer Relationship Management به معنای مديريت ارتباط با مشتري و استراتژی است که سازمان برای: شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتريان در تمام قسمت ها پیاده می نماید. نرم افزار CRM با هدف افزایش سطح سود در بلند مدت و مرکز توجه قرار دادن مشتري که باعث رضایت هرچه بیشتر وی و افزایش سطح درآمد سازمان می شود، تولید شد. نرم افزار CRM باعث می شود تا بر روی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی متمرکز شوید.در حقیقت نرم افزار CRM در سازمان
کلمه CRM یا همان مديريت ارتباط با مشتريان ، مخفف مشتري (Customer)، روابط (Relationship) و مديريت (Management) است.در اینجا منظور از مشتري، مصرف‌کننده نهایی است که در روابط ارزش‌آفرین، نقش حمایت‌کننده را دارد. مديريت، خلاقیت و هدایت (رهبری) یک فرآیند کسب‌وکار مشتري مدار و قرار دادن مشتري در مرکز فرآیندها و تجارب یک سازمان است
ظاهراً اصطلاح مديريت ارتباط با مشتريان از زمانی که توماس سیبل، مدیر و مالک Siebel Systems عنوان مديريت ارتباط با مشتري» را در مورد
واژه CRM SOFTWARE مخفف Customer Relationship Management Software به معنای نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري
و مجموعه ای از ابزار ها ،فرایندها و اقداماتی است که سازمان برای:
شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتريان بکار می
گیرد.
در حقیقت نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري
ابزاری است برای جمع آوری نیازها، رفتارهای تجاری مشتريان و اطلاعات تماس
هر یک از آن ها در یک پایگاه اطلاعاتی مرکزی.این اطلاعات تنها با چند کلیک
در دسترس هر یک از افراد مربوطه در
۱-۶- فرضیه­های تحقیق………………………. ۸
 
۱-۷- کاربرد تحقیق………………………… ۹
 
۱-۸- چارچوب نظری…………………………. ۹
 
۱-۹- واژه­ها و اصطلاحات تخصصی……………… ۱۱
 
۱-۹-۱- تعاریف مفهومی……………………… ۱۱
 
۱-۹-۱-۱-سیستم مديريت کیفیت استاندارد سری ۹۰۰۰… ۱۱
 
۱-۹-۱-۲-فرآیندهای داخلی…………………… ۱۱
 
۱-۹-۱-۳- ارتباط با مشتريان……………… ۱۱
 
۱-۹-۱-۴-ارتباط با تأمین­کنندگان…………… ۱۱
 
۱-۹-۱-۵-عملکرد عملیاتی……………………. ۱۱
 
۱-۹-۲- تعاریف عملیاتی………
برای کسبه ، CRM بخشی از برنامه روزانه آنهاست. اما CRM چیست؟ و نرم افزار CRM چیست؟
برای تعریف CRM ، ابتدا باید تاریخچه آن را درک کنید. CRM مخفف مديريت ارتباط با مشتري است. مديريت ارتباط با مشتري هر وسیله ، استراتژی یا روندی است که به سازمان ها کمک می کند تا داده های مشتري را بهتر سازماندهی کرده و به آنها دسترسی پیدا کنند. همه چیز با یادداشت های دست نویس و Rolodexes آغاز شد ، اما با ظهور و گسترش فناوری دیجیتال ، سرانجام به پایگاه داده های ذخیره شده در رایانه
نرم افزار CRM یا مديريت ارتباط با مشتري به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.
سی ار ام، برای جذب مشتري جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتري و وفادارسازی آن کاربرد دارد.
هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتريان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.
با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارها
ضمن آرزوی موفقیت سرفصل های امتحانی به شرح زیر است:
۱-فصل های دوم،پنجم و ششم جزوه دکتر شاه ویسی
۲- موضوع سیستم های اطلاعاتی حسابداری و ارزیابی عملکرد
۳-سیستم اطلاعاتی حسابداری و کنترل کیفیت
۴-سیستم اطلاعاتی حسابداری و چرخه فروش
۵- ارتباط سیستم اطلاعاتی حسابداری و سیستم اطلاعاتی مديريت 
۶-سیستم اطلاعاتی حسابداری و ارتباط با کنترل های داخلی
۷-سیستم اطلاعاتی حسابداری و ارتباط آن با ارزش ذاتی سازمان ها
۸- انواع سیستم های اطلاعاتی حسابداری و خص
مزایای کارت ویزیت الکترونیک:
1. نامحدود بودن کارت ویزیت الکترونیک از تعداد و وابسته به میزان شارژ پنل
2. قابلیت در دسترس بودن و ویرایش در لحظه.
3. قابلیت ارتباط مستقیم با مشتري.
4. پرستیژ خاص برای کسب و کارها.
5. دسترسی آسان مشتريان به صفحه تلگرام، اینستاگرام، سایت و انواع لینک ها فقط با لمس لینک.
6. اختصاص پنل پیامک برای ارتباط با مشتريان و اطلاع رسانی خدمات.
7. قابلیت دریافت پیامک از سمت مشتري به عنوان انتقاد و پیشنهاد
8. صرفه جویی در هزینه ها و زما
خدمات پزشکی بر مبنای تعامل بین پزشک و بیمار می باشد. و رفتار پزشک مهم ترین فاکتور در ایجاد تصویر ذهنی برای بیمار می باشد. باتوجه به اینکه خدمات پزشکی بر مبنای مسائل پیچیده می باشد لازم نیست حتما موارد پیچیده را که توسط دکتر گفته می شود بیمار درک کند. یک پزشک نمی تواند به طور کامل و صدرصد بیمار خود را راضی کند.
پزشکان تقریبا خدمات یکسانی دارند و نمی توانند خدمات خود را خیلی متمایز بکنند. بنابراین آنچه مهم هست کیفیت خدمات می باشد. کیفیت سرویس ه
برخی از دوره های گروه بازاریابی و فروش سخنران و مدرس: علی خویه      دوره اصول بازاریابی و مديريت بازار و دروس مرتبط و …o        دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …o        دوره مديريت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …o        دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …o        دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …o        دوره مديريت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …o        دوره اصول و مبانی تدوین طرح
 
1-5-1 هدف اصلی
مديريت مولفه های فرهنگی در استفاده بهینه از فناوری اطلاعات (بطور ویژه رایانه) در مراکز آموزشی و درمانی
 
2-5-1 اهداف فرعی
سنجش ارتباط امید به عملکرد با تمایل رفتاری استفاده از رایانه
سنجش ارتباط جنسیت با امید به عملکرد در استفاده از رایانه
سنجش ارتباط سن با امید به عملکرد در استفاده از رایانه
سنجش ارتباط امید به تلاش بر مقاصد رفتاری استفاده از رایانه
سنجش ارتباط جنسیت با امید به تلاش در استفاده از رایانه
سنجش ارتباط سن با امید ب
بی اخلاقی ادامه دار ستاره سرخ‌ها
ستاره سابق سرخ‌ها همچنان به بی اخلاقی‌های خود در زندگی شخصی اش ادامه می‌دهد.
 رایان گیگز ستاره سابق تیم منچستر یونایتد پس از بی اخلاقی که حدود ۱۰ سال گذشته با همسر برادر خود و ارتباط نامشروعش به بار آورد، توجه مردم جهان را به زندگی شخصی اش بیشتر معطوف کرد.
حالا این ستاره که پرونده‌های زیادی از بی اخلاقی هایش روی میز مديريت منچستریونایتد و دادگاه‌های لندن بود، به تازگی با یک مدل انگلیسی که ۱۵ سال از او ک
جزوه تئوری مديريت آمادگی مديريت دانشگاه آزاد
محتویات محصول:
جزوه تئوری مدیر یت (قسمت اول) در حجم ۳۶۲ صفحه با فرمت pdf با کیفیت عالی
جزوه تئو ری مديريت (قسمت دوم) در حجم ۳۶۹ صفحه با فرمت pdf با کیفیت عالی
جزوه نکاتی پیرامون مديريت در حجم ۶۳ صفحه با فرمت pdf با کیفیت عالی
 
 دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جزوه کامل تئوری مديريت جهت آمادگی آزمون ارشد | corresponding . corresponding.glamp.ir › corresponding › html Translate this page پایان‌نامه‌ها. جزوه کامل
1. بانک اطلاعات کاربردی دریافت
2.برنامه سازی تحت وبدریافت
3.پیاده سازی مدل های تجارت الکترونیکیدریافت
4.تجارت_الکترونیکدریافت
5.خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعاتدریافت
6.ریاضیات مهندسیدریافت
7.سیستم های اطلاعات مديريت دریافت
8.کنترل پروژه دریافت
9.مديريت ارتباط با مشتريدریافت
10.مديريت خدمات فناوری اطلاعاتدریافت
11.مديريت فناوری اطلاعاتدریافت
دریافت همه جزواتدریافت
توانمندسازی سازمانی و روانی (روان شناختی) در ارتباط بین مديريت منابع انسانی و عملکرد
این مقاله در سال 2012 در مجله معتبر به چاپ رسیده و در سات Emerald قابل دسترس است. چکیده: توانمندسازی سازمانی و روانی (روانشناختی) در ارتباط بین مديريت منابع انسانی و عملکرد. هدف این مقاله با هدف شفاف سازی مفهوم توانمندسازی و تعیین نقش آن در ارتباط بین مديريت منابع انسانی و عملکرد نوشته شده است. طرح /روش شناسی/رویکرد: بررسی ای از 211 تن از کارمندان 30 هتل مجلل و گران
توانمندسازی سازمانی و روانی (روان شناختی) در ارتباط بین مديريت منابع انسانی و عملکرد
این مقاله در سال 2012 در مجله معتبر به چاپ رسیده و در سات Emerald قابل دسترس است. چکیده: توانمندسازی سازمانی و روانی (روانشناختی) در ارتباط بین مديريت منابع انسانی و عملکرد. هدف این مقاله با هدف شفاف سازی مفهوم توانمندسازی و تعیین نقش آن در ارتباط بین مديريت منابع انسانی و عملکرد نوشته شده است. طرح /روش شناسی/رویکرد: بررسی ای از 211 تن از کارمندان 30 هتل مجلل و گران
بررسی ارتباط بین سبک شخصیت واثر بخشی مديريت در مدیران سازمانهای دولتی
دسته: مديريت
فرمت فایل: docx
تعداد صفحات فایل: 137
حجم فایل: 1.653 مگا بایت
به نام خداوند یکتا. به وبلاگ کهکشان طلایی خوش آمدید. وبلاگ کهکشان طلایی مرجع دانلود انواع و اقسام فایل های تحقیق و پاورپوینت در رشته های مختلف و با موضوعات متنوع می باشد. در وبلاگ ما می توایند هزاران فایل را در دسته بندی های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، فنی مهندسی و . را بیابید.بررسی ارتباط بین س
ارتباط با ما از طریق تلگرام ( telegram )
 
 
 
 
با استفاده از گروه زیر در تلگرام می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در زمینه علوم کامپیوتر از شبکه گرفته تا برنامه نویسی و هوش مصنوعی بپرسید
 
لینک گروه ما در تلگرام : https://t.me/joinchat/MKYDYxaZZ06sS_XhUJWnRQ
 
 
 
مديريت ارتباط با مشتريان (Customer Relationship Management) در تعریف به معنای تمامی فرآیندها، تکنولوژی ها و منابع انسانی است که به جذب، توسعه و نگه داشتن مشتريان کمک می کنند، است. یک مشتري راضی، از تجربه خرید خود، حداقل به 3 نفر از آشنایان خود می گوید و یک مشتري ناراضی، حداقل به 6 نفر. بنابراین به هر کسب و کاری که مشغولید، راضی نگه داشتن مشتري رمز موفقیت شماست.
 
1-با کمک CRMمخاطب تبلیغات خود را می شناسید.
CRM داده های آماری مربوط به آنچه مشتري قبلا خریداری کرده
۲-۲-۵) اجزا و عوامل بازاریابی رابطه‌مند…………………………………………………………………………. ۳۷۲-۲-۶)استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند…………………………………………………………………………. ۴۰۲-۲-۷)مدل های بازاریابی رابطه‌مند………………………………………………………………………………. ۴۲بخش سوم کیفیت رابطه……………………………………………………………………………………………… ۵۰۲-۳-۱) کیفیت ارتباط با مشتري…………………………………………………………………………………… ۵۱۲-۳-۲) نظری
اگه در حال حاضر دانشجو هستید یا مشغول به یک کار نیمه‌وقت یا تمام‌وقت، بهترین موقعیت را برای شروع به کار به عنوان یک فریلنسر را دارید. هر کسی نمی‌تواند از ابتدا یک فریلنسر تمام‌وقت باشد، از پس مخارج زندگیش بربیاید و در عین حال، کسب و کارش را هم رشد دهد. برای اکثر قریب به اتفاق افراد، به‌دست آوردن یک تعداد مشتري که بشود روی آن ها به‌عنوان مبنای یک کسب و کار حساب کرد، زمان می‌برد، مخصوصاً اگر از قبل هیچ ارتباطات کاری با دیگران  نداشته
راهنمای جامع توزیع محتوا
در سالهای اخیر، هجوم سریع محتوا با کاهش تقاضا روبرو شده است. تقریباً با وجود ۴.۵ میلیون پست وبلاگ که روزانه منتشر می شود، محتوای بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم. مارک شفر، از تأثیرگذارن صنعت بازاریابی، معتقد است که به خاطر این شوک محتوا»، ممکن است بازاریابی محتوا، استراتژی پایداری برای تمام کسب و کارها نباشد.
مهم ترین پرسش ها برای مديريت رستوران، فست فود،کافه
این که مشتري های خودتان را به خو
آیا اینجانب در یک ارتباط نادرست هستم؟آیا تا به حالا برایتان اتفاق افتاده که حس فرمائید درباره عاطفی اشتباهی می باشید و این ارتباط به‌جای این‌که سبب ساز والا شما باشد , به مشکلات معاش شما طولانی تر کرده است؟ چطور بفهمیم درباره نادرست قرار داریم؟ در‌این مقاله , از نشانه‌های هشدار یک ارتباط نادرست و کارهایی که می بایست برای تصحیح این شرایط انجام دهید , خواهید خواند .
ادامه مطلب
 این کتاب درهر چهار حوزه ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با مردم و ارتباط با خلقت را شامل می شود و چهل محور اصلی در سبک زندگی را با کودکان در میان می گذارد و علاوه بر آموزش سبک زندگی پیامبر (ص)، به رشد تفکر کودکان و پرورش هوش اخلاقی آنان نیز کمک می کند.
مادران وپدران توانا کسانی هستندکه ازدانایی ومهارت لازم درخصوص ارتباط بافرزندان خودبرخوردارباشند.اساس یک رابطه درست وسالم میان والدین وفرزندان محبت کردن است‌.
والدین بایدنسبت به فرزندان عشق توام بااقتدارداشته باشندیعنی علاوه برعشق وصمیمیت اقتدارهم داشته باشندیعنی درجایی که لازم است قانون هم داشته باشند.والدین بایدازشیوه هاوراهکارهای مناسب برای برقراری ارتباط بافرزندان آگاهی داشته باشند.
درپست بعدی مهم ترین اصول ومهارت های ارتباطی
درمان های روانشناختی ـ روان درمانی یک ارتباط بین پزشک درمانگر و فرد مبتلا به مشکلات سلامت و نیازمند کمک است، هدف از این ارتباط تغییر یا بهبود رفتارها و یا تقویت شخصیت مثبت در فرد است. رویکرد روان درمانگران عمدتاً مبتنی بر مداخلات رفتاری و رفتاری شناختی است. CBT (Cognitive Behavioral Therapy) شامل مجموعه ای از تکنیک هایی است که اجزای رفتار درمانی و شناخت درمانی را به صورت توأم در بر می گیرند. این روش فرآیندهای خلقی و شناختی را که اختلال آنها باعث ایجاد علای
وبلاگ ماشکید 
️هدف وبلاگ ماشکید :معرفی منطقه ماشکید       +روستاهای ماشکید +جاهای دیدنی ماشکید 
 ️تاریخ ساخت وبلاگ:99/3/21
 ️ساعت:19:32:57
️تخت مديريت:الیاس البلوشی(ماشکیدی)
جهت ارتباط با مديريت وبلاگ با راههای زیر اقدام نماید:
✔ایمیل:hamekare.ir@gmail.com 
️ اگر کسی در مورد ماشکید اطلاعاتی داشت می خواست در وبلاگ ثبت شوند به ایمیل بالا پیام دهد یا توی خود وبلاگ به عنوان نظر بگه 
یا الله مدد
یکی از مهم ترین و بارزترین فواید سفر کردن بهبود مهارت های اجتماعی و تقویت روابط اجتماعی ماست. این مورد به ویژه در سفرهای خارجی و سفر به مناطقی که به زبانی دیگر صحبت می کنند بیشتر نمود پیدا می کند. در طول سفر ما مدام در موقعیت هایی قرار می گیریم که به نحوی مجبور» به برقراری ارتباط با دیگران هستیم. اگر در زندگی روزمره می توانستیم از این ارتباطات پرهیز کنیم، اما در سفر مدام وادار به معاشرت و ارتباط با دیگران هستیم و این موضوع می تواند در نهایت م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

برند کفش دکتر محمد دهقانی دانلود مداحی بیس دار 96 نسیمی از بهشت فدولا Nanimo- :) فروش انواع دستگاه کارت خوان سیار تواشا : دانلود فیلم و سریال جدید ایهیم