نتایج جستجو برای عبارت :

ماهی اکواریوم

سبزی پلو ماهي یکی از سنتی ترین غذاهای ایرانی است که در شروع سال نو و در شب تحویل سال پخت و میل می شود. سبزی پلو با ماهي را با انواع ماهي ها می توان تهیه کرد و انتخاب ماهي بر اساس سلیقه و  نظر افراد مختلف انجام می شود.
ادامه مطلب
دَلقَک‌ماهي نسبت به تنتاکولهای سمی شقایق دریایی مقاوم است . دلقک ماهي نوعی رابطهٔ هم‌زیستی با شقایق دریایی دارد.دلقک ماهي نوعی مادهٔ مخاطی و ناشناخته در پوست خود دارد که مانع آزاد شدن نماتوسیست‌های شقایق دریایی می‌شود.در حالی که اگر ماهي دیگری با بازوهای شقایق دریایی تماس پیدا کند، طعمهٔ جانور می‌شود.به این ترتیب شقایق دریایی پناهگاه ماهي می‌شود و ماهي نیز ممکن است با حرکات خود ،آب را جابجا کند،رسوبات روی بدن شقایق دریایی را بردارد و
انواع مرجان همر تورچ همر لنگری مرجان الگانس 09331647770
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 9:40 توسط افشار  | نظر بدهید
جراح بلوتنگ اب شور ماهيان تزیینی اب شور 09331647770
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 9:39 توسط افشار  | نظر بدهید
دلقک کلارکی صبا ماهي اب شور 09331647770
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 9:38 توسط افشار  | نظر بدهید
جراح ناسو الگانس ماهيان اکواريومی اب شور09331647770
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم شهریور ۱۳۹۸ ساعت 9:37 ت
خانم های خانه‌دار از تهیه غذا با ماهي به خاطر بویی که در آشپزخانه راه می‌اندازد، طفره می‌روند، ولی باید گفت از بین بردن بوی ماهي کار زیاد سختی نیست.
– طعم دار کردن ماهي با کمک سبزی‌های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می‌تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهي هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند.
– در صورتی کــه کــف آشپزخانه‌تان سرامیک است و امکان تمیز کردن آن وجود دارد می‌توانید سرکه را درون افشانه
یکی از رسم های قدیمی ایرانی ها خوردن ماهي در شب های عید و دیگر شب های مناسبتی سال است و از دغدغه‌های مهم افراد در این شب ها تشخیص ماهي تازه از کهنه است تا غذایی تازه و لذت بخش بخورند. اما واقعا چگونه می توان ماهي تازه را از کهنه تشخیص داد؟ نشانه های ظاهری در آن وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مهم در تشخیص ماهي تازه بیان کنید.
 
ادامه مطلب
روش درست کردن سبزی پلو با ماهي
سبزی پلو با ماهي یکی از غذاهای محبوب و مهم برای ما ایرانی ها می باشد و  مانند ته چین مرغ و رشته پلو جزء غذاهای مناسبتی می باشد که در طول تاریخ از آن استفاده می کردند و این روزها نیز بیشتر در شب عید نوروز از آن استفاده می کنند. از این رو ما قصد داریم در ادامه این مطلب، شما را با نحوه تهیه سبزی پلو با ماهي آشنا سازیم. همراه ما باشید.

ادامه مطلب
به نام خداوند بخشنده و مهربان
یکی بود یکی نبود در اقیانوسی بزرگ نهنگ و ماهي زندگی می کردند که دوست هم بودند. یک روز نهنگ به ماهي گفت : من قدرت زیادی دارم ، اما تو قدرتی نداری . ماهي غمگین شد و رفت و رفت تا به یک ه جوان رسید ماهي از آن پرسید: من چه قدرتی دارم؟ ه جواب داد:من چه میدانم. ماهي رفت به یک لاک پشت رسید. ماهي پرسید: من چه قدرتی دارم ؟ لاک پشت جواب داد : من چه میدانم. ماهي رفت. تا به یک اختاپوس دانا و پیری رسید.اما این دفعه از او پرسید؟ تو خ
شرکت تن بندرعباس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحد های تولیدکننده کنسرو تن ماهي کشور بوده و با تنوع محصول سهم قابل توجهی از تولید و بازار کنسرو تن ماهي را به خود اختصاص داده است و جزو واحد های فعال صادر کننده محصولات دریایی و کنسرو تن  ماهي به خارج از کشور میباشد.
کارخانه کنسرو تن بندرعباس در سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی به بهره برداری رسید. سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد.
 
 
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) :  بنام خداموضوع :یخچالهای طبیعیدبیر محترم :سرکارخانم باقریگردآورنده :محدثه خضریدبیرستان دخترانه عطار1عنوان :کنسرو ماهيدر کنسرو ماهي از ماهي های مختلفی استفاده می شود ازجمله ماهي تون،ساردین،سالمون وچند گونه دیگرماهي تون:انواع ماهي تون از خانواده اسک و مبر وی ید( Scombridae ) و از ماهي‌های دریا
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهي تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهي مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب ایستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهي تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل ایستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
گوشت گاو: یک استیک 113 گرمی حدود 25 گرم پروتئین دارد. گوشت گاو تغذیه کننده از مواد ارگانیک را انتخاب کنید زیرا طبیعی و عاری از هورمون ها است.
مرغ: تمرکز روی سینه مرغ هنگام آشپزی یک بشقاب پر پروتئین خواهید داشت. یک قطعه 85 گرمی از سینه مرغ حدود 25 گرم پروتئین دارد.
بوقلمون: بوقلمون یک پروتئین متنوع بر پایه حیوانات است که از نظر چربی امگا 3 بسیار سرشار است. سعی کنید از سینه بوقلمون فرآوری نشده مصرف کنید. در 113 گرم بوقلمون، 16 گرم پروتئین وجود دارد.
تخم مر
تو ماهي و من، ماهي این برکه‌ی کاشی
اندوه بزرگی‌ست، زمانی که نباشی .
هر وقت که این بیت اول شعر علیرضا بدیع و آواز حجت اشرف زاده را می‌شنوم، به فکرِ وقت‌های نبودن‌ت می‌افتم. و از همین‌جا، از اول اول، به شب‌هایی فکر می‌کنم که ماهي کوچک و دلتنگ برکه حتی انعکاس تصویر روی ماهش را هم روی آب نمی‌بیند. و تصویر غم‌انگیز تنهاییِ ماهيِ قصه از همین ابتدا توی ذهنم نقش می‌بندد، تا آخر؛ تصویر ماهي مغموم، نگران و پریشانی که در عمق برکه‌ی کوچک، در شبِ
امروزه تغییرات چشمگیر سبک زندگی در جوامع شهری، موجب شده است که نتوانیم وقت زیادی را در آشپزخانه به پخت و پز و آماده کردن غذا بگذرانیم. چیزی که یک کارمند خسته از راه رسیده لازم دارد، مواد اولیه‌ای در دسترس و دستور پخت غذاهای فوری و مقوی است تا خستگی یک روز کاری طولانی را هر چه سریع‌تر از تن به در کند. کنسرو تن ماهي یکی از آن موادی است که اگر در کابینت باشد باعث قوت قلب شما خواهد شد. دلایل مختلفی برای این ادعا وجود دارد.
چرا باید حتما تن ماهي در م
مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از آمادگی
فرهنگسراهای پایتخت برای دریافت ماهي قرمز و ارائه کتاب خبر داد.
به گزارش ایسنا، ایمان کرد با اعلام این خبر گفت: نوروز امسال نیز
چهارمین جشنواره ماهي حوض قصه‌ها» با هدف حفظ محیط زیست و جلوگیری از تلف
شدن ماهي‌های قرمز سفره هفت سین برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در این جشنواره کودکان ماهي‌های قرمز سفره‌های هفت سین
خود را به کتابخانه‌هایی که
به گزارش خبرگزاری تسنیم،محمد بهمن یکی از معدود فارغ التحصیلان رشته شیلات است که به جای پشت میز نشینی یا اشتغال در کارهای غیر مرتبط با تحصیلاتش، در عرصه تولید ماهي مشغول به کار شده است. او کار خود را فقط با 120 هزار تومان سرمایه در یک حوضچه خانگی آغاز کرد و حالا با در اختیار داشتن 14 استخر، سالانه 700 هزار قطعه ماهي کپور پرورش می دهد.
ادامه مطلب
به نام خدای مهربون
نیم ساعت مونده که دی ماه 98 ،به تاریخ بپیونده
دی ماهي که استارت راهبر خورده بوددی ماهي که با رستا همسفر شده بودم و یه جور متفاوت تر از همیشه به زیارت امام رضا رفتم.دی ماهي که بعد از مدت زیاد و خسته کننده ایی،شرکت بالاخره محل جاست بی(فروشگاه بادران)رو تایید کرد.دی ماهي که روز اولش تو دفتر پدیده با دردسر شروع شد ولی در پایان به خیر گذشت .دی ماهي که بالاخره مستاجری که خیلی اذیتمون کرد خونه رو با هزار بدبختی خالی کرد بلکه من
پرورش ماهي گرمابی کپور
به ماهيانی که در مناطق نیمه گرم و گرمسیر زندگی می‌کنند، ماهيان گرم آبی می‌گویند. دمای مناسب رشد در گروه‌های مختلف تفاوتهایی دارد.
تقسیم بندی پرورش ماهي از نظر درجه حرارت 
از نظر درجه حرارت و دمای رشد مناسب برای پرورش، ماهيان را به دو گروه بزرگ ماهيان سرد آبی و گرم آبی تقسیم می‌کنند.
ادامه مطلب
روغن ماهي چه خواصی دارد؟روغن ماهي خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد؛ ه‌های خون ممکن است در وریدها و شریان‌ها ایجاد شود و جریان خون را در قلب یا مغز مسدود کنند، برخی افراد از آسپرین به عنوان یک داروی ضد انعقادی استفاده می‌کنند البته باید توجه داشته باشید که طبق تحقیقات مصرف همزمان آسپیرین و روغن ماهي خطر ابتلا به سکته را در افراد کاهش نمی‌دهد؛ روغن ماهي باعث کاهش خونریزی و جلوگیری از چسبیدن پلاکت‌ها به یکدیگر می‌شو
 همراهان عزیز همینک شنونده قطعه ای زیبا از علی منتظری بنام ماهي از رسانه موزیک پلاس بشنوید
آمدی تا ابد در قلب من باشی ماهي من شدی من حوض نقاشیگرچه در دل مایی بی قرار دریایی راضیم اگر گاهی من تو را ببینم
 
دانلود آهنگ علی منتظری ماهي
جالب است بدانید دریای شمال کشورمان جزء آن دسته از دریا‌های جهان محسوب می‌شود که ماهي‌های گرانبهایی را در دل خود پرورش می‌دهد.
در سواحل جنوبی دریای خزر و رودخانه‌های منتهی به این سواحل بیش از ۷۸ گونه و ۴۸ زیر گونه از ۱۷ خانواده شناسایی شده است.
ادامه مطلب
ماهي به طمع گوشت قلاب می‌آید و در دام می‌افتد و صید می‌شود.
شیطان قلاب است و دنیا گوشت قلاب
در دنیا به هر چیزی که علاقه‌مند شوید در قلاب شیطان افتاده‌اید
و شیطان زیبایی‌های دنیا را برای شما زینت می‌دهد و با علاقه به هر یک از مظاهر دنیا، شیطان بر شما سلطه پیدا می‌کند.
صیاد وقتی‌که می‌خواهد ماهي بگیرد، قلاب به کار می‌برد.
همین قلابی که صیاد برای صید ماهي به کار می‌برد برای انسان عبرتی است،
صیاد قلاب را در دریا یا رودخانه می‌اندازد و بر س
زیر آسمان شب، با سکوت وعده دارم. لب حوض هشت ضلعی با ماهي قرمزهای زیبایش می نشینم. آب را نوازش می کنم. خنکایش که زیر پوستم می دود؛ گویی نوازشم را با بوسه ای نرم و آرام پاسخ می گوید. آب، راه و رسم مهربانی را بهتر از ما آدم ها می داند. به وقتش، در گنجه پاکی و زلالی را می گشاید و تحفه ای از مهر پیشکشت می کند.
نگاهم را به انعکاس آسمان می دهم؛ مهتاب در خاموشی شب، نور لطیفش را توی حوض ریخته و گوشه ای از حوض، بزم ماهي قرمزها را به تماشا نشسته است. ماهي ها حری
شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس (تن بندرعباس) اولین تولید کننده کنسرو ماهي تن در ایران بوده و محصول کنسرو ماهي تن آن، سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.ماهي تن و فرآورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یکی از غنی‌ترین مواد غذایی نام برد، چرا که دارای کالری و پروتئین بالایی است. همچنین ماهي تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست که قابل هضم برای تمامی افراد می‌باشد.عامل مهم‌تر میزان چربی و کلس
کرم میلورم (زنده / پودر)
بهترین غذا برای انواع ماهي ها مثل دی فلاور کوی آروانا پیرانا و انواع ماهي های اکواريومی 
- غذای کاملا طبیعی و مقوی برای پرورش و رشد انواع قناری مرغ مینا بلبل هزار دستان سهره جوجه ها بوقلمون مرغ شاخدار قرقاول بزرگ بلدرچین اردک خانگی مرغ خانگی و پرندگان کوچک مثل فنچ ها.
- میل ورم به عنوان یکی از مهمترین طعمه برای نشیمن گاه پرندگان و صید ماهي محسوب می شود.
ماهيگری را با میلورم تجربه کنید
میلورم ها در محیطی کاملا بهداشت
وضیحات براساس انیمیشن

ماهي ها با حدود بیست و نه هزار گونه شناخته شده، بزرگترین  گروه مهره داران روی زمین
هستند اگر یادتان باشد مهره داران آنهایی هستند که ستون فقرات دارند
بیشتر ماهيان خونسردند که معنی آن این است که نمی توانند حرارت بدن خود را تولید کنند
ادامه مطلب
بهترین سایت شرط بندی فارسی
حلقه را ببندید و اجازه دهید غرق کننده به پایین برسد. تا زمانی که آن را بسته نکنید ، خط از حلقه جدا می شود. هنگامی که خط بسته شد ، غرق کننده به پایین آب می افتد و حرکت نمی کند. بعد از بستن قرقره باید خط کشیده شود. حلقه را در محیطی شل نگه دارید تا ماهي های بزرگتر میله شما را به داخل آب نکشند.اگر حلقه یا میله میله در حال حرکت است توجه کنید. نوک میله خود را ببینید تا خم شود یا خط را تماشا کنید تا بیشتر بیرون بیاید. شروع به حلقه
هرگز حَسَد نبردم بر منصبیّ و مالی
الّا بر آن که دارد با دلبری وصالی
دانی کدام دولت در وصف می‌نیاید –
چشمی که باز باشد هر لحظه بر جمالی
خرّم تنی که محبوب از در فراز-اش آید –
چون رزقِ نیک‌بختان، بی زحمتِ سؤالی
همچون دو مغزِ بادام، اندر یکی خزینه،
با هم گرفته انسی، وز دیگران ملالی
دانی کدام جاهل بر حالِ ما بخندد –
کو را نبوده باشد در عمرِ خویش حالی
سالِ وصال با او یک روز بود گویی
واکنون – در انتظار-اش – روزی به‌قدرِ سالی
ایّام را، به ماه
 
میزکار استیل
میزکار استیل ( میز کار ) جزو دسته انبار داری و تجهیزات لازم برای آماده سازی غذا در رستوران ها و هتل ها و تالار ها به شمار می رود.
انواع میزکار
میزکار استیل در دو نوع تولید می شود : میز رویه ورق استیل ، میز رویه تفلون و میز رویه تخته کار که هر کدام مزایای منحصر به خود را دارند.
 
ابعاد
ابعاد استانداردی که برای میزکار در نظر گفته شده است با ارتفاع 90 سانت است. و طول عرض آن بنا به درخواست مشتری در نظر گرفته می شود. البته ابعاد استانداری ن
فرش سجاده ای طرح ریز ماهي 2
فرش سجاده ای پاریس بزرگترین تولید کننده فرش های سجاده ای مساجد در متفاوت ترین ابعاد فرش سجاده ای و طرح ها و رنگ ها
 برند محبوب فرش سجاده در ایران 

فرش سجاده ای طرح ریز ماهي 2 از طرحهای جدید فرش سجاده ای شرکت سجاده فرش پاریس می باشد که زمان طراحی و تولید ان تیرماه 1395 می باشد. این طرح جزو طرح سجاده ای محرابی و نسبتا شلوغ و با گل های ریز می باشد که طرفداران خاصی نیز دارد.
فرش سجاده ای مسجدی طرح ریز ماهي 2 در 6 رنگ بندی تولید
هفتمین کنفرانس ملی ماهي شناسی ایران به میزبانی دانشگاه لرستان در تاریخ 8 و 9 آبان 1398 برگزار خواهد. این کنفرانس با همکاری انجمن ماهي شناسی ایران برگزار می گردد و مهمترین رخداد علمی تخصصی ایران در زمینه ماهي شناسی و گرایش های علمی مرتبط با آن است و محلی برای تبادل یافته های علمی استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان علم ماهي شناسی از سرتاسر کشور ایران خواهد بود. تنوع منحصر به فرد ماهيان آب شیرین مانند کورماهيان غارزی (از گونه های منحصر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مطالب خواندنی آموزش کنکور زبان انگلیسی CECourse دانلود کتاب اخلاق اسلامی احمد دیلمی و مسعود آذربایجانی وبلاگ ثبت پایتخت بهسا مگفا خرید بک لینک طبیعی دل نوشته های یک دل خسته روزگارتان پر مهر باد دانستنی های دنیای گیم و Gaming