نتایج جستجو برای عبارت :

مانی.م بلاگ

پیشنمایش قالب ساز آنلاین بلاگ تمز - ماکاوب برای قالب های منتشر شده در وب سایت بلاگ تمز ، فعلا فقط شخصی سازی برای قالب انحنا این امکان ایجاد شده که بزودی بقیه قالب ها رو همگام سازی می کنم.تخفیف های ویژه ای برای قسمت قالبسازی آنلاین بدون نیاز به کدنویسی هم برای خریداران قالب های بلاگ تمز در نظر گرفته شده که با انتشار نسخه قالب ساز منتشر خواهد شد.
مشاهده فیلم 
قالب بلاگ بیان دانلود فیلم و سریال "سین" بلاگ تمز دارای ویژگی های خیلی زیاد و حرفه ای است.دارای چندین طرح هدر ( سربرگ ) می باشد که امروز اولین طرحش رو با شما اشتراک می گذارم نظر یا پیشنهادی دارید در خدمت تون هستم.اگر توی اسکرین شات دقت کنید اطلاعات فیلم مانند ؛ ژانر فیلم و رتبه نمایش داده شده که  بصورت اتوماتیک از سایت IMDB  فراخوانی می شود.
در چهار مرحله به راحتی می توانید به قالب بلاگ بیان خودتان اسلایدر اضافه کنید.بدون نیاز به هیچگونه کدنویسی فقط کافیه های کدهای مربوطه را با توجه به مطلب در جای مناسب قرار دهید، جاوا اسکریپت را فعال کنید و مطالب خودتان را با نشانه اسلایدر منتشر کنید و از اسلایدر بلاگ تان لذت ببرید.
ادامه مطلب در بلاگ تمز
آموزش ساخت قالب بلاگ بیان بخش دوم را با کدنویسی سربرگ یا هدر قالب بلاگ مان شروع می کنیم. همانطور که در مطالب قبلی گفته شد برای ساخت قالب بلاگ بیان باید اصول اولیه کدنویسی اچ تی ام ال را بلد باشید.در این بخش یه توضیح کوتاهی در مورد ساختار اصلی کدنویسی اچ تی ام ال را یادآوری می کنم. حتماً این بخش ها را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
قالب دوستونه رایگان برای بلاگ بیان در آدرس زیر:
قالب رایگان بیان - قالب دوستونه ولایت 1
مشاهده دموی قالب
قالب رایگان جدید بلاگ بیان، قالب دوستونه مذهبی جدید بلاگ بیان، قالب رایگان دوستونه، قالب جدید بلاگ دات آی آر
قالب رایگان بلاگ، قالب جدید دوستونه بلاگ بیان، قالب شیک دوستونه بلاگ بیان، قالب مذهبی جدید بلاگ بیان با طرح رهبر انقلاب، قالب دوستونه مذهبی بلاگ دات آی آر
در خدمتون هستم با مطلب مربوط به باکس صفحات بلاگ ، در این مطلب ( باکس صفحات بلاگ با استایل ) چند نمونه باکس برای دوستان آماده کردم. در این پست میخام باکس صفحات بلاگ خودم را به درخواست یکی از کاربران عزیز در اختیارتون بگذارم که بتونید استفاده کنید. کد آماده شده به اچ تی ام ال هست که شما میتوانید با جایگزینی کدهای صفحه بندی مربوط به قالب بلاگ خود از این کدها استفاده کنید.
ادامه مطلب
قالب وبلاگ جدید
قالب های وبلاگ جدید برای بلاگفا و میهن بلاگ و بلاگ بیان.
قالب رایگان بلاگ بیان - قالب وبلاگ جدید
 قالب وبلاگ › قالب بلاگ بیان
برای مشاهده جدیدترین قالب ها روی تصویر زیر کلیک کنید:
قالب رایگان جدید بلاگ بیان - قالب های رایگان حرفه ای و مدرن بلاگ بیان.
انتخاب قالب جدید 
/انتخاب-قالب
اگر روی گزینه قالب در منوی وبلاگ کلیک کنید و در زبانه‌ی گشوده شده اولین گرینه . آنها برای استفاده در بیان باید با ساختار بیان منطبق بشوند و در غیر ا
قالب انحنای بلاگ بیان ؛ قالبی حرفه ای برای وبلاگ نویسان حرفه ای بلاگ بیان می باشد.طراحی چشم نواز منحنی و رنگبندی زیبا که شما می توانید مطابق سلیقه خودتان رنگبندی آن را ویرایش کنید.برای انتخاب رنگبندی مناسب می توانید از ابزار سی اس اس گرادینت آماده بلاگ تمز استفاده کنید که دارای چند هزار رنگبندی می باشد کافیست رنگ مورد علاقه را انتخاب و کد را تحویل بگیرید.دانلود قالب انحنا بلاگ بیان
کد تخفیف برای خرید قالب های حرفه ای بلاگ بیان ، با عضویت در گروه پشتیبانی و راهنمایی بلاگ بیان می توانید  از کدهای تخفیف بهره مند شوید.
کد تخفیف در کانال منتشر شده است که برای 10 نفر قابل استفاده می باشد.این کد برای قالب انحنا می باشد. دریافت کد تخفیف
چند وقته که بلاگ دیگه قالب منتشر نمیکنه ! شاید دارن یه کارهایی میکنن! :/  و میخواهند چند تا رو با هم منتشر کنند!
با این اوضاع رفتم سراغ سریع ترین راه برای انتشار قالب برا بلاگ بیان! آره ترجمه قالب از دیگر سرویس های به بلاگ بیان ، قالب های که دیگر دوستان با خلاقیت و ایده خودشون ایجاد کرده اند با گرفتن مجوز ازشون ، قالب ها رو به بلاگ تبدیل کردم. امروز میخوام قالب سه ستونه از بلاگ اسکین رو براتون منتشر کنم که طراحی خیلی خوب و جذابی داره ، شما می توان
یه نفر میگفت :
شما در مقابل همه آبادی هایی که ویران کردین مسئولین
رحمت الله علیه .

* نه تو می مانی
نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت
آن چنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
تغییر استایل پنل مدیریت بلاگ بیان! شاید قبلا مطلب آموزش تغییر فونت پنل مدیریت رو مطالعه کرده باشید.در این مطلب برای شما دوستان یک اسکرین شات از پنل مدیریت بلاگ بیان اشتراک می گذارم تا ببینید می شود پنل مدیریت رو بصورت حرفه ای تر و البته شخصی سازی شده با سلیقه خودتان باز طراحی (ریدیزاین) کنید و لذت ببرید.
ادامه مطلب
با سلام ، دوستان عزیز ، تحت عنوان ghased1393 ودرقالب وبلاگی موضوعات مرتبط با ترفندهای گروهک تروریستی مجاهدین خلق را دنبال می نمودم . به دلایل عنوان شده . بلاگ ستان میهن بلاگ عنوان نمود بدلایل مرتبط با مشکلات خود ، خود را تعطیل می کند . لذا درادامه حس مسئولیت پذیری تصمیم گرفتم در این بلاگ ستان انجام وظیفه نمایم
شاید برای شما پیش آمده که بخواهید تاریخ و زمان روز را مثل بعضی از سایت ها و وبلاگ در قالب تون به نمایش بگذارید ،شاید هم بخاطر هزینه بر بودن امکان جاوا اسکریپت در بلاگ از داشتن این امکان صرف نظر کرده اید!  می خواهم نحوه ی نمایش تاریخ روز در قالب های بلاگ  بدون جاوا اسکریپت را بهتون بگم که چه جوری هست.اگر دوست دارید این امکان را به وبلاگ خود اضافه کنید کافیه چند خط زیر رو بخوانید و یه تگ با حال از بلاگ هدیه بگیرید.
ادامه مطلب
امروز در خدمتون هستم با یک پست کاربردی برای تمام بلاگ نویسان ، میدونید که در حالت عادی صفحه بندی بلاگ استایل خاصی ندارند ( مثلا فرم جستجو خودش استایل داره ) . سه استایل برای باکس صفحه بندی بلاگ براتون آماده کردم امیدوارم براتون مفید باشه و کاربردی. هرگونه تغییراتی خواستید قسمت نظرات همین مطلب ارسال کنید.( در حال تکمیل یه صفحه اختصاصی برای صفحات بلاگ هستم که استایل های زیاد و  قشنگی دارند).
راستی برای اطلاع از آخرین مطالب از قسمت مدیریت پنل بل
با سلام  خدمت بلاگ نویسان ، از امروز شما میتوانید قالب های بلاگی ( قالب اورجینال بلاگ ) خودتان را به صورت رایگان ریسپانسیو کنید ! 
و این ویژگی یا قابلیت مهم را به کاربران وبلاگ و سایت خودتان  هدیه بدهید ! برای این کار فقط کافیه قسمت نظرات همین مطلب عنوان سایت و قالب مورد استفاده خودتان را ارسال کنید! و کاملا بصورت رایگان تحویل بگیرید ؛ شما می توانید برای کمک به همه وبلاگ نویسان بلاگ برای داشتن قالب ریسپانسیو یه لینک به این مطلب در بلاگ خودتان
قالب های وبلاگ بلاگ اسکای ، دو ستونه (قالب های دو ستونه ، در یک ستون نوشته ها و مطالب درج می شود و یک ستون کناری برای لینک ها و اطلاعات در کنار آن قرار دارد) .پس از کلیک بر روی لینک ایمیل شده، به وب سایت بلاگ اسکار هدایت . را یادداشت کنید زیرا برای بروز رسانی و نوشتن مطلب جدید در وبلاگ خود با .
http://film1dastan.blogsky.com
قالب حرفه ای مذهبی برای بلاگ بیان
قالب حرفه ای 158 با طراحی ریسپانسیو و سازگار با گوشی های هوشمند و تبلت ها برای سیستم بلاگ بیان (بلاگ دات آی آر) طراحی و ارائه شده است. این قالب دارای رابط کاربری شیک و متفاوتی است که ظاهر زیبا و مدرنی به وب کاربر می دهد. گالری عکس حرفه ای این قالب نیز از دیگر ویژگی های حرفه ای این قالب است. این قالب در چند تم رنگی مختلف ارائه شده و پس از خرید همه این تم ها در اختیار کاربر قرار داده می شود. صفحه ابتدایی این قالب در دو
پس از عرض سلام و درود خدمت مراجعین محترم؛
با توجه به اینکه در ابتدای فعالیتمان هستیم و تا زمانی که آموزش ها در بلاگ، مرتب شوند،
بجهت دسترسی به فایل PDF آموزش ها، لطفا به بخش دانلودینگ بلاگ سر بزنید.
لینک دانلود فایل PDF آموزشی ارائه شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و ایران نیز در صفحه مذکور درج شده است.
با تشکر از همراهی شما عزیزان
مدیریت بلاگ بورسینگ
  مانی کارت ملت چیست؟
مانی کارت ملت براساس مفهوم واقعی کارت اعتباری (تجدیدپذیری) طراحی شده است و قابل اختصاص به آن دسته ازاشخاص حقیقی می باشد که توانایی بازپرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه بصورت یکجا را دارند.
اهم ویژگیهای کارت مذکور بشرح ذیل می باشد:
ادامه مطلب
در وبلاگ های کیمیا کاسیان مطالبی جذاب و خواندنی از طب سنتی و هر آنچه که طبیعت برایمان به ارمغان آورده است با هدف افزایش آگاهی و ارتقای سلامت جامعه ارائه میگردد.
همچنین جهت مطالعه بیشتر این مطالب میتوانید از سایت کیمیا کاسیان و بخش مجله سلامتی استفاده کنید. 
آدرس وبلاگ های کیمیا کاسیان: 
بلاگ 
پارسی بلاگ 
آرمان بلاگ 
رزبلاگ
آموزش کسب درآمد دلاری،آموزش سایت مانی بردز،آموزش کسب درآمد از سایت مانی بردز،آموزش کسب دلار از سایت MoneyBirds،سایت مانی بردز واقعیه یا اسکمه؟،آموزش گرفتن کش پوینت در سایت مانی بردز،کسب درآمد میلیونی از سایت مانی بردز،کسب درآمد دلاری از سایت moneybirds،آموزش گرفتن زیر مجموعه برای سایت مانی بردز moneybirds،آموزش کسب درامد به دلار از اینترنت،چگونه از اینترنت درآمد دلاری داشته باشیم؟،کسب درآمد روزانه 100 دلار از سایت مانی بردز،صفر تا صد سایت مانی بردز m
آموزش واریز و برداشت ریالی و دلاری با e-Voucher ( ووچر پرفکت مانی)در این روش جهت واریز و برداشت ریالی در سایت می توانید به راحتی از طریق صرافی های آنالین و بدون نیاز به داشتن حساب دلاری پرفکت مانی اقدام به شارژ حساب خود نمایید.
ادامه مطلب
ترجمه قالب های محبوب شما به سیستم بلاگ به صورت رایگان.
برای ترجمه به صورت رایگان دقت کنید 
فقط قالب وبلاگدهی بلاگفا ، میهن بلاگ ، رز بلاگ
انتشار قالب به صورت عمومی در وبلاگ
دادن لینک به مترجم
فقط برای استفاده شخصی
درج ایمیل برای دریافت قالب ( اختیاری )
فقط تا 3 تغییر در قالب به صورت رایگان انجام می شود. ( تغییرات درخواستی در پست هر قالب ارسال شود در غیر اینصورت پاسخ داده نمی شود)
فقط   ۴ قالب به صورت کاملا رایگان تبدیل می شود ( بقیه قالب ها بسته ب
آموزش ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده (با احراز هویت) و معرفی بخش های مختلف
پیش گفتار:
برخلاف برخی سیستم های پرداخت مثل PayPal،
پرفکت مانی برای کاربران ایرانی محدودیت قائل نشده
و شما می توانید با
مشخصات حقیقی خود به ساخت حساب پرفکت مانی و وریفای کردن یا احراز هویت در
آن بپردازید.
اما فرآیند این کار ممکن است کمی برای شما دشوار باشد و اما
با وجود سادگی هر چه تمام در استفاده از این سیستم پرداخت،
در ادامه قصد
داریم آموزش نحوه ساخت حساب پرفکت مان
اپیکیشن بازی انلاین نت مانی مخصوص گوشی های اندروید خان.
کسب درامد واقعی به واحد تومان واریز ان به کارت شما از طریق بازی ودریافت پاداش برد.
جهت دریافت نت مانی با 09021522505 تماس یا پیام دهید تا برای پیامرسانتان رایگان ارسال شود
و معرفی اپیکیشن نت مانی به دیگران و درامد 20 درصد از هر بازیکن معرفی شده.
در یک فضای انلاین عمومی کاربر بسته به انتخاب با دونفر یا سه نفر انلاین همزمان رقابت می کند سیستم یک کلمه ی پنج حرفی ساده مانند سعیده را در هم کرده س ه ی
سلام خدمت بلاگ نویسان عزیز :)پس از انتشار نسخه ریسپانسیو قالب امیدوار بلاگ ، هم اکنون  نسخه ریسپانسیو قالب امید بلاگ را آماده کردم.دوستانی که از قالب امید بلاگ استفاده می کنند و اسکریپت شون فعال هست پیام بدن منوی ریسپانسیو بهتر و قشنگ تری براشون میذارم ، منوی فعلی ریسپانسیو هست و مشکلی هم نداره فقط اون خوشگل تر میشه :) بصورت رایگان.برای تست ریسپاسیو بودن به این صفحه مراجعه کنید.  شما میتونید قالب محبوب خود را برای ریسپانسیو کردن از این صفحه
قالب حرفه ای بلاگ بیان
قالب حرفه ای 157 با طراحی ریسپانسیو و سازگار با گوشی های هوشمند و تبلت ها برای سیستم بلاگ بیان (بلاگ دات آی آر) طراحی و ارائه شده است. این قالب دارای رابط کاربری شیک و متفاوتی است که ظاهر زیبا و مدرنی به وب کاربر می دهد. گالری عکس حرفه ای این قالب نیز از دیگر ویژگی های حرفه ای این قالب است. این قالب در چند تم رنگی مختلف ارائه شده و پس از خرید همه این تم ها در اختیار کاربر قرار داده می شود. صفحه ابتدایی این قالب در دو نسخه اسلای
در این پست می خواهیم برای اولین بار از سوی ما، به معرفی یک کیف پول دلاری بپردازیم که شما از آن می توانید برای نگهداری دلارهای خود که از سایت های کسب درآمدی که دلار پرداخت می کنند، به دست آورده اید، استفاده کنید. سایت پرفکت مانی (Perfect Money) یک کیف پول و یک حساب بانکی اینترنتی است که از سایت های پر طرفدار در این زمینه به حساب می آید. این سایت در کنار سایت هایی همچون پی پال، پی زا و وب مانی و . معمولا به کاربران اینترنتی به منظور کیف پولی برای نگه
 
ارسال مشخصات فردی به ایمیل بلاگ

به جهت تعامل و ارتباط درسی بین دانشجویان در ترم جدید
لطفا اطلاعات درخواستی ذیل رو تکمیل و ایمیل بلاگ ارسال نمایید
نام : .نام خانوادگی : تلفن همراه : .ساکن شهر :ایمیل : آخرین مدرک تحصیلی : .مدرک کارشنانسی : ورودی (مهر یا بهمن) : متولد : .
ایمیل بلاگ :  iauecac@gmail.com
باتشکر مدیریت بلاگ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

خدمات کولر اسپیلت جنوب - 09170416414 علم روز مهدی قاسمی خدمات فنی اعتماد Etemad Technical Service قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ salamatirani کافه و کافی شاپ انباری طبقه بالا لختی تامل پاندا