نتایج جستجو برای عبارت :

لاستیک ترینستون

یکی از کاربردهای عمده پودر لاستيک ،استفاده به عنوان مکمل قیر در آسفالت های پلیمری میباشد.از جمله خواص پودر لاستيک در آسفالت میتوان به کاهش تنش در سطح آسفالت،افزایش نقطه نرمی و انعطاف بالای اسفالت در فشارهای ناشی از بار ترافیکی بالا اشاره کرد.در ادامه مطلب مقاله ای با با عنوان مقایسه خصوصیات مقاومتی آسفالت لاستيکی و آسفالت معمولی را ببینید.در ضمن در صورت تمایل به مصرف پودر تولید ما تجربیات مصرف پودر لاستيک در کشور های دیگر و نحوه مصرف در ت
قیمت انواع لاستيک های سواری به صورت حواله ای در آذر 98

دریافت فایل پی دی اف قیمت ها (PDF)
 مدارک جهت ثبت نام حواله لاستيک
* کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو
* مبلغ لاستيک قبل از سفارش نقدا یا از کارت  تماما دریافت میشود.
*آدرس دقیق و کد پستی *تحویل لاستيک حداکثر 7 روز کاری درب منزل از طریق پست. جهت موارد بالا سوال نکنید .
هر خودرو، شماره ملی، و تلفن امکان یک بار ثبت نام و حداکثر 4 حلقه لاستيک را دارد
 
برای سفارش حضوری به آدرس گرگان زنگیان بعد از پل ر
بهترین زمان تعویض لاستيک چه موقع است + عمر مفید لاستيک
تنظیم باد را حتی الامکان باید صبح انجام شود قبل از اینکه وسیله نقلیه
شما حرکت زیادی کرده باشد ،چون براثر گرم شدن لاستيک فشار باد آن مقدار کمی
زیاد می شود.
بهترین زمان برای تعویض لاستيک
علاوه بر تنظیم باد در صورت لرزیدن فرمان خودرو شما در سرعت های km ۶۰،km80،km ۱۲۰ احتمال بالانس نبودن چرخهای خودرو شما می باشد.
نکته قابل توجه آن است که بالانس تنها برای لاستيک های نو نمی باشد بلکه برای لاستيکه
جهت مطالعه مطلب تخصصی انواع اسپری لاستيک و معرفی ۵ محصول برتر به این سایت گنجی مگ مراجعه کنید.
اسپری لاستيک انواع مختلفی دارد که در کیفیت‌ها و برندهای مختلف عرضه می شود. همین نکته، باعث می‌شود قیمت اسپری های لاستيک متفاوت شود و انتخاب از بین آن‌ها کمی دشوار گردد.
برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید از ویژگی‌های اسپری‌ لاستيک هایی که در بازار موجود هستند آگاه باشید و میزان سودمندی آن‌ها را بسنجید. اسپری لاستيک قادر ا
جهت مطالعه مطلب تخصصی انواع اسپری لاستيک و معرفی ۵ محصول برتر به این سایت گنجی مگ مراجعه کنید.
اسپری لاستيک انواع مختلفی دارد که در کیفیت‌ها و برندهای مختلف عرضه می شود. همین نکته، باعث می‌شود قیمت اسپری های لاستيک متفاوت شود و انتخاب از بین آن‌ها کمی دشوار گردد.
برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید از ویژگی‌های اسپری‌ لاستيک هایی که در بازار موجود هستند آگاه باشید و میزان سودمندی آن‌ها را بسنجید. اسپری لاستيک قادر ا
 
لاستيک موتورسیکلت یکی از لوازم مصرفی موتور سیکلت میباشد که در باید آن را پس از کم شدن عاج به میزان زیاد، تعویض کنید. همانطور که قبلا در راهنمای خرید لاستيک موتور سیکلت گفته شد، شما ابتدا باید یک لاستيک مناسب برای موتور سیکلت خود تهیه کنید.برای تعویضلاستيک موتورسیکلت میتوانید به تعمیر کار مراجعه نمایید. اگر خودتان قصد تعویض لاستيک موتورسیکلت تان را دارید به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید. البته تعدادی ابزار برای این کار نیاز دا
شستن سطوح کف با استفاده از اسکرابر صنعتی بطور دقیق و موثر در محیط های تجاری، صنعتی، اداری و . انجام می گیرد. این دستگاه ها با ارائه کیفیت بهتر و سرعت شستشوی بیشتر نسبت به روش های دستی ترجیح داده می شوند. اسکرابر ها از برس های آغشته به محلول شستشوی برای حذف آلودگی های سطوح کف بهره می برند. برس های چرخان این دستگاه ها جرم و آلودگی را از روی سطح جدا می کنند. مزیت مهم دستگاه های اسکرابر بهره مندی از سیستم خشک کن شامل موتور مکنده و تی مکش می باشد. با
صنایع لاستيک سازی اطلس در سال  1359 با هدف فعالیت در زمینه تولید انواع  قطعات لاستيک و پلاستيک به مدیریت آقای حسین زاهدی تأسیس گردید.این واحد با بهره گیری از تکنولوژی نوین ، تجهیزات پیشرفته ، تنوع بیش از 60000 نوع قالب همچنین به کار گیری متخصصین مجرب در زمینه صنایع لاستيک سازی کشور گامی مؤثر در جهت پیشرفت صنعت کشور برداشته و بستری را فراهم آورده است که فرآورده های طراحی و تولید شده خود را با سرعت و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد.
ف
شایدبرای شما هم پیش اومده باشه که بخواین بدونید که  روی هر خودروی داخلی  یا خارجی چه نوع و سایز لاستيک اندازه میشه ؟ ما  در ادامه همین پست نوع و رینگ های مخصوص هر خودرو رو قرار میدیم تا راحتر رینگ و نوع رو انتخاب کنید .
ادامه مطلب
اموزش تعویض لاستيک دور درب ماشین لباسشویی
لاستيک دور درب ماشین لباسشویی یکی از مهمترین قطعات و لوازم ماشین لباسشویی است که نقش مهمی در بهینه کار کردن ماشین لباسشویی بازی میکند می پرسید چطور؟
اموزش لاستيک دور درب ماشین لباسشویی:وظیفه لاستيک دور درب ماشین لباسشویی ایجاد فاصله میان دیگ و بدنه ماشین لباسشویی است تا در زمان کار ماشین لباسشویی به دلیل سرعت بالای دیگ و چرخش ان باعث ایجاد صدای نابهنجار نگردد این یک از هوشمندانه ترین راهکارهایی
آدرس دفتر مرکزی و امور بازرگانی :
اصفهان، پل فی، ابتدای خیابان دکتر بهشتی، جنب گاراژ کور، صنایع لاستيک سازی اطلس.
مشتری گرامی جهت سفارش ساخت قطعه و هرگونه اموری، فقط با تلفن های دفتر فروش این واحد تماس حاصل فرمائید. بخش امور بازرگانی در دفتر مرکزی مستقر می باشد.
 
 تلفن  دفتر مرکزی و امور بازرگانی :
031-32340940  (10 خط)  
 
پست الکترونیک :
info@atlasrubberco.com
لطفا جهت تماس تلفنی فقط با شماره های بالا تماس بگیرید.
شماره تماس فقط جهت ارسال عکس از طریق ت
لاستيک و تایر روکش شده چیست؟
لاستيک و تایرهای روکش شده (به انگلیسی Retread Tires)، بعضا تایرهای قدیمی هستیند که با استفاده از روکش لاستيکی آج دار شکل نو گرفته و برای استفاده مجدد روانه بازار می شوند.
این لاستيک های روکش شده در واقع راهی مؤثر برای بازیافت لاستيک های قدیمی و کاهش مقدار لاستيک منتهی به محل های دفن زباله به حساب می آیند.
لاستيک های روکش شده برای چه کسانی مناسب است؟
برای افرادی که بودجه کمی برای خرید لاستيک دارند، این تایرهای روکش شده م
لاستيک های بازار لاستيک ایرانینان





 


,لاستيک بی ام و , لاستيک پورشه, لاستيک مازراتی, لاستيک ولوو, فروش لاستيک هیوندای, لاستيک کیا, لاستيک تویوتا, قیمت لاستيک آلفارومئو, لاستيک پزو, لاستيک پراید, لاستيک سمند, قیمت روز لاستيک تندر90 , لاستيک ام وی ام, لاستيک ام جی, لاستيک پاژن, لاستيک پاترول, خرید لاستيک جیلی, لاستيک سوزوکی, لاستيک لکسوس
 

لاستيک باری سنگین , لاستيک اتوبوس , لاستيک کامیون , لاستيک سنگین , لاستيک ایسوزو , لاستيک نیسان , ل
شرکت تولید لاستيک چینی کوریو
شرکت تولید لاستيک چینی Koryo Tire در کلاس جهانی به بیش از 100 کشور و منطقه در آسیا ، خاورمیانه ، اروپا ، آفریقا ، استرالیا و آمریکای شمالی و جنوبی توزیع لاستيک دارد.
در سال 2014 ، این شرکت دفتر مرکزی جدید خود را (America Koryo، Inc.) در جنوب کالیفرنیا افتتاح کرد.
این دفتر به این شرکت چینی کمک کرده است تا بتواند به بازار ایالات متحده گسترش یافته و محصولات خود را به طور متنوعی بفروشد.
محصولات شرکت تایر Koryo دارای استاندارد ایالات مت
شرکت چینی تولید لاستيک و تایر هنگ فنگ HengFeng
شرکت چینی Heng Feng یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لاستيک در سایزهای مختلف است.
تولید کننده تایر Hengfeng یکی از کارخانه های پیشرو لاستيک در چین و همچنین در جهان است. این شرکت در سال 1995 تاسیس شد که بیش از 10000 کارمند و بیش از 4 کیلومتر مربع زمین مساحت کارخانه دارد.
Hengfeng در زمینه تولید لاستيک کامیون و اتوبوس ، لاستيک اتومبیل های مسافری ، تایرهای SUV ، لاستيک کامیون های سبک ، لاستيک های تمام فصلی و لاستيک های
لاستيک و تایر ماشین چقدر عمر می کند؟
عمر لاستيک ماشین رابطه ی مستقیمی با شرایط آب و هوا ، وضعیت جاده ای (نوع آسفالت، خاکی، سنگ لاخی، شیب دار و .) دارد.
راه مشخصی برای تخمین و برآورد عمر دقیق لاستيک وجود ندارد.
یک قانون مشخص و نانوشته ای هست که می گوید لاستيک ماشین باید هر دو سال یکبار عوض شود.
عمر لاستيک اصولا به این موارد بستگی دارد: طراحی لاستيک، عادت راننده ماشین! ، شرایط آب و هوایی ، و نحوه مراقبت را لاستيک مانند تنظیم بودن باد لاستيک ها.
ز
به منظور بهبود عملکرد و افزایش دوام مخلوط‌های آسفالتی در مقابل خرابی‏های مختلف، از افزودنی‏های متفاوتی استفاده می­شود. از میان انواع این افزودنی‏ها، نتایج کاربرد پودر لاستيک نشان می­دهد که این ماده به عنوان یک افزودنی شاخص، در جهت افزایش مقاومت مخلوط­های آسفالتی در برابر پدیده خستگی و شیارشدگی، تأثیرگذار بوده است.
ادامه مطلب
شرکت چینی تولید لاستيک و تایر ترینگل Triangle
نام شرکت ترینگل Triangle در گذشته کارخانه تایر شاندونگ بوده است که در سال 1976 تاسیس شده است.
این شرکت در سال 2001 نام خود را به شرکت تایر و لاستيک ترینگل Triangle تغییر داد و ماموریت تازه ای را آغاز کرد به عنوان بهترین شرکت تولید لاستيک در چین شناخته شود.
بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع لاستيک و تایر در چین، که محصولات مختلفی نظیر تایر ماشین سواری، تایر و لاستيک ماشین سنگین OTR را در سبد خود دارد با شرکت های
 
صنایع لاستيک سازی پارسین صنعت با ارائه خدمات مشاوره ایی و همچنین تولید قطعات لاستيکی و پلیمری در ابعاد مختلف از جمله ورق های لاستيکی، دیافراگم، قطعات لاستيکی، نوارهای پلاستيکی و اسفنجی و …در ابعاد وسیع و کوچک این رسته صنعتی را انتخاب کرده است. به عنوان سرآغاز این حرکت با تولید انبوه، مورد توجه دست اندرکاران این حوزه قرار گرفت است.  پارسین صنعت برای کیفیت محصولات خود از استانداردهای جهانی همچون ASDM پیروی می کند. تمام خواست این مجموعه بر
یکی از کاربردهای عمده پودر لاستيک‌، استفاده به عنوان مکمل قیر در آسفالت‌های پلیمری است.از جمله خواص پودر لاستيک در آسفالت می‌توان به کاهش تنش در سطح آسفالت، افزایش نقطه نرمی و انعطاف بالای آسفالت در فشارهای ناشی از بار ترافیکی بالا اشاره کرد. ‌
ادامه مطلب
شستشوی حرفه ای رینگ و لاستيک
شستشوی حرفه ای رینگ و لاستيک ، قسمت رینگ ولاستيک صرف نظر از مدل خودرو شما در زیبایی ظاهری اتومبیلتان بسیار حائز اهمیت است.اما اینکه چه شوینده ای استفاده کنید و چگونه شستشو را انجام دهید .هم اهمیت دارد.
برخی از پاک کننده های تایر مخصوص تایرها هستند و نمی توان برای رینگ ها استفاده کرد .چرا که با توجه به مواد تشکیل دهنده امکان دارد .رینگ های شما آسیب بزند و آن ها را کمی کدر کند.
برخی از لاستيک ها متاسفانه به دلیل پایین
نحوه خواندن سایز لاستيک و دیگر اطلاعات






















تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره سایز لاستيک ها، تفاوت آنها، برند
های تولید کنندهٔ لاستيک و همچنین کشور های تولید کننده را میتوانید در این
قسمت بررسی نمایید
  سایز لاستيک
اعدادی روی دیواره لاستيک نوشته شده است
که نشان دهنده ی اندازه ی لاستيک هستند، برای خودرو های مختلف سایز تغییر
میکند و بر اساس سه عدد که نشان دهنده پهنا، نسبت منظر و قطر رینگ میباشند
د
تایر یا لاستيک آف رود Off Road چیست؟
 
لاستيک های خارج از جاده (یا همان تایرهای Off Road) دسته ای از لاستيک های وسایل نقلیه هستند که از آج های عمیق استفاده می کنند تا بتوانند سطح بیشتری از سطوح سنگفرش نشده مانند خاکهای سست ، گل ، شن و ماسه را بکشند.
در مقایسه با لاستيک های یخی یا برفی ، آنها فاقد گل میخ Stud هستند اما حاوی شیارهای عمیق تر Deeper Grooves و وسیع تری هستند که به منظور کمک به فرو رفتن آج به سطوح گلی و شن می باشد.
A gravel road راه پوشیده از ریگ و شن
طراحی لا
تاریخ تولید تایر و بهترین زمان استفاده از آن






















لاستيک نیز مانند هر محصول مصرفی
دیگر دارای تاریخ تولید است و در یک بازه زمانی مشخص قابل استفاده میباشد،
نحوه درج تاریخ تولید در تمامی لاستيک های سواری به صورت یک استاندارد
جهانی است که در ادامه به توضیح آن میپردازیم
 نحوه خواندن تاریخ تولید درج شده بر دیواره لاستيک
   تاریخ تولید تایرها از مشخصاتی است که
شرکت های تولید کننده تایر بر اساس اجبار
پد پولیش خمیری پلیمری کارپرو(کلی) : 

فناوری پیشرفته لاستيک پلیمری
به سرعت مواد آلاینده سطح را جدا کرده و سطح لمس را صاف می کند
قابل استفاده مجدد: به سادگی بعد از استفاده بشویید و دوباره استفاده کنید
آلودگی را سریعتر از خاک رس از بین می برد
خستگی دست و انگشت را از بین ببرید
برای متخصصان و علاقه مندان به طور یکسان ، پد ضد عفونی Polyshave یک روش بسیار سریع برای از بین بردن آلاینده ها از سطح اتمام خودروهای خارجی و شیشه است. پد Polyshave ما یکی از سه گزینه در
هنگام خرید لاستيک و تایر دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟
لاستيک های استفاده شده یا دست دوم یک تجارت بزرگ در ایران است.
هر ساله حدود 30 میلیون لاستيک استفاده شده فروخته می شود که حدود 10٪ از کل بازار تایر ایران را تشکیل می دهد.
جای تعجب نیست که بسیاری از افراد خرید لاستيک های استفاده شده را بسیار مناسب می دانند ، معمولاً برای جایگزینی یک تایر که آسیب دیده است.
مشکل اینجاست: لاستيک های استفاده شده و دست دوم هیچ نوع استاندارد قانونی را ندارند و رون
شرکت لاستيک سازی سومیتومو  با داشتن شهرت برای کیفیت، خدمات و فن آوری پیشرفته، یک نام تجاری  برتر تایر است که ترکیبی منحصر به فردی از کیفیت را ارائه می دهد.
سومیتومو نام تجاری صادراتی برتر برای کی از بزرگترین تولیدکنندگان تایر در جهان Sumitomo Rubber Industries است . برتری سومیتومو در صنعت تایر طراحی نوآورانه، مهندسی دقیق و کیفیت برتر نسبت به سایر تولید گنندگان لاستيک می باشد.
امروزه، Sumitomo به عنوان یکی از گروه های تجاری پیشرو ژاپن شناخته شده است و به
شرکت چینی تولید تایر و لاستيک لانگ مارچ
شرکت چاویانگ تایر و لاستيک لانگ مارچ Chaoyang Long March Tyre Co در ژانویه سال 2003 تاسیس شد.
این شرکت تولید لاستيک در واقع با خرید شرکت قدیمی لیاونینگ Liaonin که در سال 1996 تاسیس شده بود، توانست به عرصه تولید لاستيک وارد شود. ظرفیت تولید سالانه از 350،000 مجموعه به 2،800،000 مجموعه در حال حاضر توسعه یافته است.
شرکت تولید لاستيک لانگ مارچ در حال حاضر 1600 پرسنل و کارمند دارد.
استاندارد های شرکت لاستيک لانگ مارچ شامل:
GJB9001B-2009
ISO90
شرکت تولید تایر و لاستيک چینی Transtone
شرکت تولید لاستيک چینی شاندونگ ترنستون Shandong Transtone یکی از تامین کنندگان پیشرو تایر در چین است که در سال 2008 تأسیس شد.
لاستيک های این شرکت به بیش از 80 کشور جهان فروخته شده و بازخورد خوبی از مشتریان دریافت کرده اند.
شرکت Transtone انواع لاستيک ها را در سبد خود دارد.
تایر ماشین سواری Passenger Car Tyre
تایر لودر و گریدر و تراکتور OTR Tyre
تایر لیفتراک Forklift Tyre
تایر اتوبوس و کامیون TBR Tyre
محل این کارخانه در شهر کینگداو Qigdao چین است و
ASGHAکانیننتالOOOONSGHAROOOON در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال از خلاقانه ترین تایر هنگام سال های اخیر رونمایی کرد. کانتیننتال به لطف مهندسی هوشمندانه و ادغام تجهیزات الکترونیکی تو لاستيک های جدید، می تواند سلامت لاستيک را کنترل کرده و فشار آن را خلال لول تنظیم کند.وقتی گپ از مصرف بنزین می شود، تأثیر تنگ کردن لاستيک بسیار م است. مطابق مطالعات اخیر، تایر با فشار ۰/۱۷ بار (معادل ۷/۵ پی اس آی) کمینه از میزان مناسب می تواند منجر به اضافه ۲/۸ درصدی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم دانلود جدید ترین و بروزترین آهنگ های ایرانی مرجع دانلود پروژه و سینک آماده ادیوس sazehplus اولین روز خدمت شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق ظهور مولا باشیم آرامش حقیقی ♥️❤️♥️**4wD**♥️❤️♥️ طراحی.ساخت واجرای سازهlsf موسسه بین المللی گلوبال کادرو | واتساپ 905537124401+