نتایج جستجو برای عبارت :

قیمت هرگرم فیروزه شجری چقدراست

اطلاعاتی درباره خرید نگین فيروزه
بر اساس شکل ظاهری ، دو نوع نگین فيروزه عجمی و فيروزه شجري موجود می باشد. برخی از این سنگ ها دارای رگه هایی می باشند که فيروزه شجري نامگذاری می کنند. ولی برخی دیگر کاملا صاف و یکدست آبی می باشند که روی سطح آن ها هیچ رگه و شکستگی دیده نمی شود، عرب ها این نوع را عجمی می نامند. در ادامه در مورد تفاوت قيمت سنگ فيروزه عجمی و شجري توضیحاتی ارائه می دهیم.پس در هنگام خرید نگین فيروزه به مطالب پایین به دقت توجه کنید.
ادامه
سنگ فيروزه مرده
سنگ فيروزه از با ارزش ترین سنگ های معدنی در جهان است. بقایای به جا مانده از حفاری ها نشان می دهد که بشر از دوران باستان تا به امروز به قدرت درمانی این سنگ شفابخش پی برده است. سنگ فيروزه از کانی های زنده با خواص درمانی است. ارزش مادی و نیروی درمانی این سنگ تا زمانی که هنوز فيروزه زنده است، حفظ می شود. سنگ فيروزه مرده دیگر سنگ قدرت نیست و از نظر مادی نیز دچار افت قيمت زیادی می شود. برای اینکه این سنگ فوق العاده زیبایی و نیروی خود را
سنگ فيروزه
فيروزه در مکانهای طبیعی با آب و هوای خشک در سرتاسر جهان یافت می شود. می توان آن را در ایالات متحده ، مکزیک ، ایران ، شیلی ، چین و تبت استخراج کرد. در حالی که ویژگی های هر سنگ بسیار مشابه است ، معادن مختلف تغییرات جزئی فيروزه ای را ایجاد می کنند.
ادامه مطلب
اگر از محصولات فيروزه کوبی به عنوان هدایای صنایع‌دستی خود استفاده می‌کنید در نظر داشته باشید رضایت شخص دریافت کننده را کسب کرده‌اید. محصولات فيروزه کوبی مانند سایر صنایع‌دستی تولید داخل هستند و از مواد اولیه ایرانی ساخته می‌شود. بنابراین این هدایا ازجمله هنرهای اصیل ایرانی هستند که ارزش فراوانی دارند.
برای تهیه صنایع‌دستی ارزان‌قيمت معمولا از ظروف میناکاری و تولیدات این رشته هنری استفاده می‌شود. اما فيروزه کوبی اصفهان از هنرهای دس
قيمت انگشتر نقره چقد است؟
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قيمت انگشتر نقره و هرگرم نقره 00 تومان و اجرت ساخت برای هر گرم زیورآلاتی که در آنها نقره به کار رفته از جمله قيمت انگشتر نقره نیز بین 3000 تا 40 هزار تومان در نوسان است. همچنین اجرت ساخت هر گرم ظروف نقره‌کار1000 تا 100 هزار تومان متغیر است.
ادامه مطلب
ارزش هرگرم طلا امروز یک شنبه 10/21  به ۱,۰۹۶,۸۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است.

قيمت طلا
قيمت زنده
تغییر

انس طلا
1,849.44
(0%) 0

انس نقره
25.45
(0%) 0

طلای عیار
11,079,000
(1.07%) 117,000

طلای 24 عیار
14,772,000
(1.07%) 157,000

مثقال طلا
48,010,000
(1.09%) 520,000
انواع چسب فيروزه کوبی
چسباندن سنگ فيروزه بر روی ظروف فيروزه کوبی به دو صورت سنتی و مدرن قابل انجام است:
در روش سنتی برای چسباندن سنگ فيروزه از چسب سنتی استفاده می‌شود. این چسب از لاک و کالیفن تهیه می‌شود. به این صورت که این دو ماده را حرارت می‌دهند تا به صورت چسب مایع درآید و به کمک آن سنگ ها را بر روی سطح ظرف می‌چسبانند. نسبت مخلوط کردن این دو ماده نیز مقدار خاصی است که اگر خودتان تصمیم به انجام این کار دارید باید با یک استادکار در این رابطه
هم‌اکنون در بازار آزاد دوشنبه هفده اذر ماه 99 نرخ طلای ۱۸عیار هرگرم 1 ‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، نرخ سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قيمت دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان است.
 
به گزارش هم شهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قيمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک ‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قيمت دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان و قيمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قيمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هز
آشنایی با فيروزه نیشابور                       فيروزه نیشابوری خاص
معدن اصلی فيروزه در روستا علیا بخش مرکزی شهرستان فيروزه قرار دارد،که ذخیره 9هزارتن و ظرفیت تولید سالانه19 تن فيروزه دارد .این معدن از 2000سال پیش فعالیت دارد.
سنگ فيروزه به دو بخش خاکی و سنگی تقسیم می شود.
انگشترهای زیبا عقیق حرارتی را درگالری فاضل ببینید
خواص سنگ فيروزه
دوری از چشم زخم
تقویت قلب
تویت دستگاه تنفسی
تقویت بینایی
تقویت گردش خون

نگین فيروزه نیشابوری اصل و معدن
آجیل خوری فيروزه کوبی پارسیان اصفهان
هنری است که
با خلق لایه ایی از خرده سنگهای فيروزه بر سطح بدنه های فی اشیاء
وزیورآلات بسیار با ارزشی  را ساخته پرداخته می نماید .فيروزه کوبی در
ایران به گونه ایی که امروزه کار می شود جزء هنر های معاصر 100 سال اخیر
است اما مانند دیگر هنر های موجود دارای پیشینه کهن می باشد چرا که تکنیک
کنارهم قرارادادن خرده سنگها  و موزائیک های رنگی نه تنها در ایران بلکه در
جهان قدمتی دیرینه دارد و این نبوغ هنرمند است که
آجیل خوری فيروزه کوبیآجیل خوری فيروزه کوبی پارسیان اصفهانهنری است که با اخلاق لایه ایی از خرده سنگهای فيروزه بر مرحله بدنه های فی اشیاء وزیورآلات بسیار با ارزشی را ساخته پرداخته می نماید . فيروزه کوبی در ایران به نوع ایی که امروزه کار می شود قسمتی از هنر های معاصر 100 سال اخیر است ولی مثل دیگر هنر های جان دار دارای پیشینه کهن می باشد چرا که تکنیک کنارهم قرارادادن خرده سنگها و موزائیک های رنگی خیر فقط در ایران بلکه در عالم قدمتی دیرینه داراا
 قيمت هر اونس طلا امروز 2شنبه 17 اذر ماه ساعت 23 با 0.04 درصد افزایش به 39 دلار و 67 سنت رسید. قيمت ف زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه با 0.15 درصد رشد به 42 دلار و 70 سنت رسید.
استفن اینز تحلیلگر بازار طلا در موسسه آکسی تریدر در این باره گفت: رشد کم تعداد فرصت های شغلی و محدودیت های اجتماعی بیشتر سبب تشویق کنگره نسبت به تصویب بسته محرک مالی جدید خواهد شد.»
آمارها در روز جمعه نشان داد که اقتصاد آمریکا در ماه نوامبر کمترین فرصت شغلی 6 م
فيروزه نیشابور نام سنگی است که خودش و رنگش را یا در مسجدها دیده‌اید یا در دست مادربزرگ‌ها و یا هرجای دیگری که حرف از سنت ایرانی باشد سنگی که قدیمی‌ترین معدن را در روستایی با همین نام در نیشابور دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر و بهتر این آبی آسمانی را بشناسید.
ادامه مطلب
چگونه سنگ فيروزه زنده میشود
چگونه سنگ فيروزه زنده میشود را در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد، البته قبل از آن باید به یاد داشته باشید که انجام بعضی از روش‌ها برای زنده سازی سنگ فيروزه ممکن است ساده باشد و خودش را ما در خانه بتوانید انجام دهید. اما باید دقت داشته باشید روش هایی هستند که نتیجه های بهتری به شما خواهند داد و از طرفی پیچیده تر هستند، این روش ها باید توسط افراد متخصص و خبره انجام شود.
ادامه مطلب
zemheri
خلاصه داستان:
فيروزه و آیاز دو آدم خوش قلب ، دوتا فردی که بار زندگی به دوش میکشند ؛ اونارو تقدیر یکی کرد و بعد جدا کرد الان زندگی به اونا یه عذرخواهی بدهکاره و میخواد عشقی که گرفته رو پس گردونه اما راه سختیه. راه ها مسدود شدند ، هوا و دوره و زمونه آیاز مدتهاست مانند زمستان سخت ( دشواری ) شده و چشمهای فيروزه آبی و دلش آتیشه. باباش که کار ساختمون سازی داره و بخاطر حادثه ی آسانسور باعث مرگ ۱۳ نفر میشه و بخاطر همون مقصر شناخته میشه ، سعی میکنه را
چند نکته برای نگهداری از انگشتر فيروزه نیشابور
اگر شما برای تمیز کردن انگشتر فيروزه نیشابور نتوانستید یک پارچه مخصوصِ طلا و جواهر پیدا کنید از یک پارچه ماکروفایبر تمیز و محکم استفاده کنید تا به وسیله آن انگشتر فيروزه نیشابور و اجسام فی را تمیز کنید.
 
زمانی که شما از انگشتر فيروزه نیشابور خود استفاده نمی کنید ، آنرا در جعبه ای که دورن آن دارای پارچه است نگهداری کنید.
 
از صدمه زدن به انگشتر فيروزه نیشابور قبل از هرکاری مانند درآوردن آن
قيمت انگشتر نقره چقدر است؟
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قيمت انگشتر نقره مردانه و هرگرم نقره 00 تومان و اجرت ساخت برای هر گرم زیورآلاتی که در آنها نقره به کار رفته از جمله قيمت انگشتر نقره نیز بین 3000 تا 40 هزار تومان در نوسان است. همچنین اجرت ساخت هر گرم ظروف نقره‌کار1000 تا 100 هزار تومان متغیر است.
ادامه مطلب
انگشتر مردانه فيروزه و خواص فيروزه نوشته
1. برای بچه دار شدن:
راوی در نزد امام هادی(ع) از بچه دار نشدن خود شکایت کرد. حضرت به او لبخندی زده و فرمودند: انگشتر مردانه فيروزه ای تهیه کن و بر روی آن بنویس: (رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ) راوی می گوید: انگشتر مردانه فيروزه ای تهی کردم و یک سال نگذشت که خداوند فرزند پسری به من عطا فرمود.
۲. حفظ از شر حیوانات درنده و پیروزی در جنگ
 
امام هادی(ع) به یکی از یاران خود که قصد سفر دا
خواص انگشتر فيروزه نیشابور:
یک قطعه سنگ فيروزه نیشابور را به مدت ده دقیقه داخل یک لیوان آب انداخته و سپس آب را نوشیده و سنگ را بر روی چشم سوم ویا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه فرار دهید .
 
▪ انرژی های موجود در انگشتر فيروزه نیشابور جهت موارد زیر مفید میباشد:
– انگشتر فيروزه نیشابور چاکراهای انسان ها تحریک و نیروها را راه اندازی می کنند.
– آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد
– انگشتر فيروزه نیشابور درمان انواع بیماری های معده همچون :
نکاتی که بعد از خرید انگشتر مردانه فيروزه باید به خاطر داشته باشیم
1.پس از خرید انگشتر مردانه فيروزه از جواهرات فيروزه در هنگام انجام کارهای سنگین استفاده نکنید.
 
2. پس از خرید انگشتر مردانه فيروزه در مواقع آب و هوای شدید و نامساعد از آنها استفاده کنید.
 
3. از پاک کننده های جواهرات استفاده نکنید زیرا امکان دارد مواد شیمیایی به سنگ آسیب وارد کند. به جای آن می تواند از یک پارچه نازک استفاده و به همراه آب گرم آن را تمیز کنید.
 
4. جواهرات فيروزه ر
با سلام
انواع جاسبزه و متعلقات هفت سین عید نوروز به صورت کلی با طرح و مدل های متنوع به صورت کلی قابل فروش است.
انواع آینه و پایه دار های  لعابی فيروزه و .
در آینده عکس های بیشتر منتشر خواهد شد.
لالجین واقع در استان همدان با انتخاب به عنوان شهر جهانی سفال و صنایع دستی توسط داوران بین المللی در مرداد 1395  بزرگترین مرکز نولید و توزیع سفال و صنایع مربوطه در ایران است.
باعث افتخار ماست#
ویژگی ها و شاخص های انگشتر فيروزه نیشابور
 
انگشتر فيروزه نیشابور یکی از معروف ترین و پر آوازه ترین فيروزه های دنیا می باشد. این سنگ امروز به عنوان یکی از سوغات شهر مشهد شناخته شده است، ویژگی های  انگشتر فيروزه نیشابور باعث شده است که هم در دین و هم در علوم به آن توصیه شود. به طوریکه در تحقیقاتی که در کشورهای سوئد و بلژیک انجام شده است، ارتباط با رگه سنگ و پی بردن به چیدن رگه های سنگ از یک گرم به بالا و تصور نمودن اشکال بخصوص بر روی آن ، بر تنظیم
صنایع دستی نمایانگر فرهنگ و هنر و ذوق و سلیقه هر دیاری است و در هر عصری وجود داشته است. ایران سرزمینی است که صنایع دستی گوناگون و متنوعی دارد. تعداد بالای صنایع دستی ثبت شده توسط سازمان میراث فرهنگی نشانگر فرهنگ اصیل و غنی این کشور می‌باشد.
اصفهان در میان سایر شهرها پیشتاز بوده و در طول قرون مختلف صنایع دستی این استان مورد توجه بیشتری قرار داشته است و به عنوان نماینده صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است. به همین دلیل برخی اصفهان را مهد صن
همه ما می دانیم یکی ازتفاوتهای انگشتر نقره مردانه دست ساز و ماشینی قيمت آن میباشد ُ حالا بپردازیم به ترفندها :
قيمت انگشترهای ماشینی به شرطی که سنگ خوبی داشته باشند از ۵۰۰ هزار تومان بیشتر نمی شود اما انگشتر نقره دست ساز به واسطه هنر بکار رفته حین کار و سنگ مناسب تا چندین میلیون هم قيمت گذاری میشود .
ادامه مطلب
خب  خب بعد از مدتها یه پست جدید بزارم (از همراه اول سپاسگزام چون دلیل این پست اونه!!!).
از اپراتور تلفن همراه "همراه اول" یه پیامک با این مضمون بهم رسید:
"از این پس جهت اضافه شدن امتیاز قبض پرداختی/شارژ خریداری شده، به حساب باشگاه فيروزه ای خود، لازم است به یکی از دو روش زیر . . . . . . . "
میگه اگه تا سر ماه این کارا رو نکنی امتیازات شما می پره!!!!
خب رفتم داخل نرم افزار "همراه من" و رفتم قسمت باشگاه فيروزه ای و اونجا یه دکمه بود که روش نوشته شده بود امتیاز
تا چندین سال قبل، نیشابور تنها یک معدن فيروزه داشت که قدیمى‌ترین معدن فعال دنیا لقب داشت. کشف جسدى در شهر قدیمى تپه برج نشان می‌داد که سابقه بهره‌برداری از این معدن به بیش از 5000 سال می‌رسد و مرغوب‌ترین فيروزه دنیا از همین معدن 40 کیلومتری به سراسر دنیا صادر می‌شود.اما اکنون دومین معدن فيروزه خراسان در 7کیلومتری این معدن کشف شد تا حالا فيروزه نیشابور بیشتر از قبل بازار جواهرات و سنگ‌های قيمتی دنیا را تصاحب کند.
 
 
این معدن جدید از نظر ذخی
در سال جدید نیز سال های پیش انواع لوازم و مومات سرامیکی و سفالی شامل آینه و شمعدان و حوض ماهی و سرویس های سرامیکی و سفالی هفت سین با برند اختصاصی تاراد(رزآب) تولید و عرضه می شود.
سال 1397 سال رنگ فيروزه ای با ظروف زیبای فيروزه ای
کانال تلگرام
توضیحات بیشتر و شرایط فروش با عضویت در لینک زیر
Https://t.me/tarad1397
شماره تماس همواره جهت سفارش در دسترس است.
سنگ فيروزه
سنگ فيروزه ماده معدنی میباشد که از فسفات مس و آلومینیوم نمناک بوجود آمدن گردیده میباشد. ماده رنگی جانور در آن از مس و آهن میباشد. غالبا فيروزه ها در شکاف گوهر هایی یافت می گردند که منابع پر رونق از آلمینیوم میباشدند. تغییر رنگ در سنگ فيروزه در نتیجه تابش نور خورشید، تبخیر آب طبیعی جانور در آن، پاکی و کدورت جو و برخورد چربی و مواد شیمیایی با آن صورت می گیرد. به همان ادله، برتر هست در هنگام شستن دست ها، انگشتر فيروزه
 
 روش شناسایی سنگ های قدیمی قيمتی و با ارزش
روش شناسایی سنگ های قدیمی قيمتی و با ارزشدر جهان هستی بیشتر از هزاران نوع سنگ موجوداست که تقریبا ۵۰ مدل ار آنها دارای ارزش مادی و معنوی میباشند و از آنها درصنعت جواهرسازی استفاده میگردد.در این مطلب از وبسایت سوپرفیاب به انواع سنگ های قيمتی اشاره نموده ایم. سنگ های قدیمی تفاوت بسیاری با سنگ های جدید دارد اما در ظاهر تفاوت زیادی ندارد پس بیایید کمی شما را با این نگ ها آشنا کنم.
ادامه مطلب
تصویری که از سنگ های قيمتی در بین مردم رواج پیدا کرده ، دستی سالخورده با یک انگشتر عقیق بوده است که با گذشت زمان و بهره از سلایق جدید و طراحی ها و تبلیغات ، اغلب افراد به استفاده ازین سنگ ها علاقمند شدند.
چند نوع سنگ داریم؟
سنگ ها به سه دسته تقسیم می شوند : • سنگ های طبیعی که از دل معدن استخراج شده و بدون دخالت انسان ایجاد می شوند. • سنگ های شبیه سازی شده ( سنتتیک ) که محیط را برای تشکیل سنگ آماده می کنند. همچون الماس هایی که در لابراتوار با متراک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

راشین وب | rashinweb ضمن خدمت فرهنگیان وبلاگ شخصی فاطمه صدرا دانلود فیلم|فیلم های خارجی،سریال،مستند،انیمیشن فهم اقتصاد از دریچه نهادی رسانه جامع سبک زندگی اسلامی چی بپزیم ؟ موسیقی جدید سایبرگایز عاشقانه های یواشکی