نتایج جستجو برای عبارت :

فیلمی در مورد مسیحیت بت پرستی

 
 
در دوره مقدماتی شناخت مسيحيت، در طی ۲۵ جلسه هم با مهمترین فرقه‌های مسيحيت و اهم باورهای آن‌ها آشنا می‌شوید، و هم به پاسخ این پرسش می‌رسید که آیا کتاب‌های مقدس مسیحیان (بایبل) و یهودیان (تنخ) الهی هستند یا نیستند؟
ادامه مطلب
آقا بعضی  ها اومدن میگن این فیلم که در قالب انیمیشن هست شیطان پرستي هست
اول از همه درسته بعضی از صحنه هاش با دین ما یه ذره مغایرت داره اما همین دین هم گفته اگه نگاه بیننده از روی شهوت و لذت نباشه اشکالی نداره
یه گروه هم هستن که میگن بخاطر استفاده از قدرت های جادویی این فیلم شیطان پرستي است.آخه بنده خدا مگه هری پاتر هم همین جوری نبود اما خود صدا و سیما پخشش کرد
با تشکر امیرحسین
صلیب که تبشیری ها برای آن مقام قداست قائل هستند تنها برگرفته از آئین خرافی و خشن مهرپرستي نمی باشد و در سایر نحله ها نیز  تقریباً دو هزار سال پیش از پیدایش مسيحيت مورد استفاده قرار می گرفته است.آشوری‌ها و مصریان هرکدام به اقتضای باورهای غلطی که نسبت به جهان داشتند به این نماد متوسل می شدند و در نهایت مسيحيت میراث دار خرافات و غلط فهمی های پیشینیان گردید.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره؛ مبلغان و اساتید این مدرسه در اولین همایش ملی فعالان نقد مسيحيت در فضای مجازی حاضر شده و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
در این همایش که درماه جاری(اذر)ودر شهر رشت برگزار شد اساتید و کارشناسان مطرح کشور در حوزه نقد مسيحيت ، به تبادل اطلاعات پرداختند که در این میان حضور اعضای مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره چشم‌گیر بود.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره؛ دوره تربیت مربی و شناخت مسيحيت برای اعضای محترم مدرسه و عموم علاقه مندان برگزار می گردد.این دوره به مدت دو ماه و با همکاری شبکه جهانی ثامن، موسسه اسلام و مسيحيت و مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند این برنامه را از طریق از شبکه جهانی ثامن دنبال نمایند.برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به کانال مدرسه در تلگرامم بپیوندید.
لینک کانال: https://t.me/i_k_s
فارس گزارش می‌دهد : مقابله با موج مبشران مسيحيت در کشور کره‌/ آموزش زبان کره‌ای برای تبلیغ اسلام
یک مبلغ دینی با فراگیری زبان کره‌ای و آموزش آن به بیش از ۱۰۰ نفر از
جوانان در نظر دارد موجی تازه برای انتشار معارف اهل بیت (ع) در شبه جزیره
کره؛ به خصوص کره جنوبی راه بیاندازد.
ادامه مطلب
پکینگ فيلمي برج خنک کننده
پکینگ فيلمي برج خنک کننده Cooling tower film packing یکی از مهمترین اجزا در کولینگ تاور محسوب می‌شود و راندمان برج را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد.هدف پرکن فيلمي برج خنک کننده ایجاد سطح موثر مفید به منظور تبادل انرژی میان آب داغ و هوای خنک می‌باشد.مقاطعی که این وسیله ایجاد می‌کند سطح برخورد میان آب و هوا را افزایش می‌دهد و این پکینگ فيلمي برج خنک کننده در زیاد شدن انتقال حرارت در جریان نحوه عمل کولینگ تاور موثر در تجهیز
عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism
عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستي مصرف کننده
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ادامه مطلب
هرجا صحبت از مهاجرت افراد به خارج از کشور هست رد پای آشکار مسيحيت
تبشیری هم هست. این فرقه تبشیری با سوء استفاده از وضعیت بحرانی و شرایط آشفته ست
مهاجران، به فعالیت های تبلیغی تبشیری دست می زند و بسیاری از آنها از روی اجبار و
رفع مشکلات به مسيحيت تبشیری گرایش ظاهری نشان می دهد.
ادامه مطلب
اصغر فرهادی در تدارک ساخت فيلمي تازه
اصغر فرهادی سال گذشته در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرنگار لاناسیون وعده داده بود: آنچه می دانم این است که به احتمال زیاد فیلم بعدی‌ام را در ایران مقابل دوربین خواهد رفت، برای من بسیار مهم و بهتر بگویم حیاتی است که نه تنها در ایران فیلم بسازم بلکه آن‌ها را در ایران به نمایش بگذارم.»این کارگردان ظاهراً قصد دارد فیلم تازه خود را در ایران بسازد. فيلمي که طبق شنیده ها در لوکیشن‌های شهر شیراز کلید خواهد خورد
حجت الاسلا مهدی منصوری خواه رییس مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره در جدیدترین یادداشت خود که در خبرگزاری ها منتشر شد با بررسی برنامه های تبشیری کره ای ها در جهان و بخصوص کشورهای آسیایی به اهمیت پرداختن به مسائل کره و موج کره ای پرداخته اند که در ادامه این یادداشت را تقدیم شما گرامیان خواهد شد.
به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری
فارس، چند سالی است که موج کُره‌ای نه تنها ایران بلکه تمام جهان را درگیر
خود کرده و فراگیر شده ا
نژاد پرستان صهیونیست حتی به یهودیان هم رحم نمی­ کنند. ن یهودی سیاه­ پوست اتیوپیایی اعلام کردند که هشت سال پیش و در زمان مهاجرت به سرزمین­های اشغالی، توسط مسئولین صهیونیست عقیم شده­ اند.
به گزارش مسيحيت شناسی به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، نژاد پرستان صهیونیست حتی به یهودیان هم رحم نمی­کنند. ن یهودی سیاه­ پوست اتیوپیایی اعلام کردند که هشت سال پیش و در زمان مهاجرت به سرزمین­های اشغالی، توسط مسئولین صهیونیست عقیم شده­ اند.
ا
فرقه مسيحيت تبشیری همانند سایر فرقه‌های انحرافی دنیا، به‌زعم خود از علم روان‌شناسی سو استفاده‌های بی‌شماری کرده است. روسای فرقه مسيحيت تبشیری با استفاده از فنون کاربردی سطح پایین علم روان‌شناسی، افراد را جذب فرقه می‌نمایند.
ادامه مطلب
یه عالمه مطلب آماده کردیم در مورد شیطون پرستي"
امیدوارم خوشتون بیاد و استفاده کنید.
هرگونه کپی برداری از این منبع بدون ذکر واضح نام سایت"symamays.blog.ir"حرام است و سیما مایس رضایتی ندارد.
 
برای دانلود فایل کلیک کنید.
 
مشخصات فایل""
حجم: 2.3مگابایت
فرمت: pptx
منبع: سیما مایس-symamays.blog.iir
تعداد اسلاید: 19
موضوع: فراماسونری
نام فایل: سیمامایس(2)
معرفی مهم ترین فیلم هایی که در تابستان 2019 اکران می شود
سینمانیوز : با نزدیک شدن به فصل تابستان که فصل رونمایی از فیلم های پر فروش و مهم هالیوود است به معرفی
مهم ترین فیلم هایی که قرار است در تابستان 2019 اکران شوند می پردازیم

 
*فیلم Godzilla: King of the Monsters تایخ اکران 31 می 2019 محصولی از کمپانی وارنر بروس به کارگردانی و نویسندگی
Michael Dougherty می باشد .
*فیلم Rocketman  دیگر فيلمي است که در 31 می اکران می شود . فيلمي به کارگردانی Dexter Fletcher
*فیلم Dark Phoenix در تاریخ 7 ژوئن
اگر چه نژادپرستي امروزه تاثیری ندارد، اما هنوز هم وجود دارد.
در اروپا، احزاب راستگرا، با گفتن اینکه تعداد زیادی خارجی در این کشور وجود دارد در تلاش برای ترساندن مردم هستند.
در آمریکا، پرخاشگری وجود دارد و اغلب ازاسپانیایی ها متنفر هستند که زیاد عاقلانه بنظر نمیرسد.
در ورزش، ورزشکاران سیاه پوست اغلب توسط همکاران نژادپرستانه و تماشاگران مورد توهین قرار می گیرند. 
                                               
ببینید دوستان و هم گردانی ها هم وطنی ها هم زبانی ها هم محلی ها و هم هم
دشمن الان وایستاده و قاه قاه داره بهمون می خنده.به جای پاچه این و اون رو گرفتن به جای جو سازی و ببینید باید در این شرایط بین المللی و شرایط سخت اقتصادی (دقت کنید می گویم سخت نه بد و یا افتضاح چون قابل ترمیم و اصلاح است) ما رو به جون هم انداختن یکی میاد فلان شعار رو و یکی میره تلفنی  و دیگری داره حرف دیگه ای میزنه. جالب اینجاست که همه بر خوردن و حتی تلویزیون و رسانه های اصلی
دیدگاههای دینی
مسابقه پیاده روی یکی از وقایع اختصاص داده شده به زئوس بود. آمفورای Panathenaic ، نقاش Kleophrades ، حدود 500 سال قبل از میلاد ، موزه لوور.
بهترین سایت شرط بندی ایرانیورزش در آیین یونان باستان یک شکل مهم عبادت بود. بازی های المپیک باستان ، به نام المپیاد ، به احترام خدای بزرگ ، زئوس برگزار می شد و انواع مختلف وقف مذهبی به او و دیگر خدایان برگزار می شد. [72] همانطور که بسیاری از یونانیان برای دیدن بازی ها به مسافرت می رفتند ، این ترکیب دین و ورزش
پان ترکیسم که از اواخر قرن نوزدهم در ایران پیدا شد ریشه اش از تورانیزم است . یا په عبارتی پان ترکیسم فرزند نامشروع تورانیزم است که ترک زبانان دنیا را با هر ریشه و لهجه ای برترین انسان های دنیا (نژاد پرستي + قوم پرستي + وحدت موهومی زبانی) در یک سرزمین واحد به وسعت مرزهای بلغارستان تا مرزهای چین  و در یک دنیای موهومی واحد تحت رهبری ترکیه تصور می کند . پان ترکیست ها هیچ عقیده و مرام و تی جز خود را قبول ندارند .بسیار تند و خشن عمل می کنند و برای رس
کلر ژوبرت که از خانواده‌ای مقید به مسيحيت کاتولیک است پس از تحقیق و مطالعه درباره اسلام مسلمان شد و نام خود را سمیه گذاشت. حالا چند سالی می‌شود که در ایران ست دارد و تلاش می‌کند تا به زبان ساده برای بچه‌ها زیبایی اسلام را به تصویر بکشد.
 


ادامه مطلب
سنت روسیه
ادیان روسیه متنوع اند، و قانونی مصوب ۱۹۹۷ مسيحيت، اسلام، بوداگرایی، و یهودیت را در تاریخ روسیه حائز اهمیت می‌داند. مسيحيت ارتدکس (زبان روسی: Праослаие Pravoslaviye) بزرگترین دین و دین سنتی روسیه است، که بر اساس قانونی مصوب ۱۹۹۷ بخشی از میراث تاریخی روسیه است.
کلیسای ارتدوکس روسی دین غالب در روسیه است. بیش از ۹۵٪ کلیساهای ارتدکس ثبت شده به کلیسای ارتدوکس روسی وابسته‌اند و تعداد کمتری کلیساهای ارتدکس دیگر هم وجود دارند. به هر روی اک
روسا و مهره های فرقه مسيحيت تبشیری با کمترین سواد و آگاهی ، تفکر و منطق خود را در اختیار مسيحيت صهیونیستی قرارداده و با چشمان بسته ، نهایت اطاعت و فرمانبرداری از توطئه شیطانی آنان را در دست کار خود قرار داده اند.
ادامه مطلب
سخنرانی آیت الله میرباقری- هیئت ثارالله
(10)
آنچه
پیش رو دارید دهمین جلسه سخنرانی آیت الله سید محمد مهدی میرباقری؛ رئیس
فرهنگستان علوم اسلامی قم است که در دهه اول محرم الحرام سال 95 در هیئت
ثارالله قم (مدرسه فیضیه) برگزار شده است. 
داستان اصحاب کهف در امت نبی اکرم بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین و اللعن علی اعدائهم اجمعین. یکی از داستان‌های عبرت آموزی که خدای متعال در قرآن نقل فرموده، دا
ویلیام جیمز می گوید:
هر قدر انگیزه و محرک میلهای ما از این عالم سرچشمه گرفته باشد ، غالب میلها و آرزوهای ما از عالم ماورای طبیعت سرچشمه گرفته ، چرا که غالب آنها با حسابهای مادی جور در نمی آید.
 
این میلها چون وجود دارد باید پرورش یابد و اگر درست پرورش نیابد و مورد بهره برداری صحیح واقع نشود در یک مسیر انحرافی واقع می شود و زیانهای غیر قابل تصوری به بار می آورد ، همچنان که بت پرستي ها ، انسان پرستي ها ، طبیعت پرستي ها و هزاران پرسشهای دیگر معلول
باید موضوع مبارزه با فساد بسیار جدی گرفته و با شریان‌های اصلی آن مقابله شود، زیرا فساد موجب انهزام و شکسته شدن روحی و روانی افراد و جامعه می شود. رهبر انقلاب اسلامی، فساد را در بسیاری از موارد ناشی از روحیه زیاده‌طلبی و اشرافی‌گری و تجمل‌پرستي دانستند و خاطرنشان کردند: اینکه امام بزرگوار بارها بر حفظ زیّ طلبگی و داشتن زندگی ساده و معمولی مسئولان تأکید داشتند، به همین علت بود.
مسئولان در نظام اسلامی نمی‌توانند این تصور را داشته باشند که
#فیلم
#قرنطینه
#معرفی_فیلم

معرفی فیلم اینتر استلار: قطعا وقتی حرف از فيلمي در رابطه با نظریه ی نسبیت انیشتین میاید اولین فيلمي که در ذهن عاشقان اختر فیزیک نقش می بندد فیلم اینتراستلار شاهکار کارگردان بزرگ کریستوفر نولان است !

داستان فیلم از این قرار است که سالها بعد که زمین و حیات آن رو به انزوا هستند مرف دختر کوپر فعالیت موجودی ماوراء الطبیعه را در اتاق خود حس می کند و احساس می کند که این موجود میخواهد با او ارتباط بگیرد اما این موجود جن یا
_تأثیرات اولیه مذهبی
زیگموند فروید از پدر و مادری یهودی در شهر کاتولیک روم ، فرایبورگ ، موراویا ، متولد شد. فروید در طول زندگی خود سعی در درک دین و معنویت داشت و چندین کتاب به این موضوع نوشت ، از جمله "توتم و تابو" (1913) ، "آینده یک توهم" (1927) ، "تمدن و نیتی های آن" (1930) و "موسی و یکتا پرستي" (1939).
ادامه مطلب
حمید
نعمت‌الله به نسبت سال‌های حضورش در سینما کارگردان کم‌کاری به حساب
می‌آید. فیلم اول او بوتیک» برای مخاطبین یک شگفتی بود. جسارت یک فیلم
اولی در نمایش معضلات اجتماعی‌ای که در آن زمان جایی در سینمای ایران
نداشتند باعث شد توجه زیادی به سمت او جلب شود. موضوع فقط به جسارت موضوعی
خلاصه نمی‌شد و بوتیک به لحاظ ساختاری فيلمي پخته و تأثیرگذار از آب در
آمده بود. چندین سال طول کشید تا نعمت‌الله با فیلم بی پولی» به سینما
بازگردد. فیلم این با
فیلم تحسین شده #مریخی (The Martian) فيلمي در ژانر علمی - تخیلی، ماجراجویی و درام اثر کارگردان معروف بریتانیایی ریدلی اسکات (Ridley Scott) است که ۲ اکتبر ۲۰۱۵ انتشار یافت. فیلمنامه این فیلم که با بودجه تقریبی ۱۰۸ میلیون دلاری و فروش بیش از ۶۳۰ میلیون دلاری در کشور مجارستان تولید شده است، بر اساس رمانی با نام "مریخی" اثر اندی ویر (Andy Weir) به رشته تحریر در آمده است.
فیلم مریخی یکی از فیلم های موفق ژانر علمی‌ تخیلی طی سال‌های اخیر است که نقش اول آن را "مت دیمون"
این مطلب از سایت فرادید انتخاب شده است. مسئولیت صحت مطالب به عهده‌ی فرادید است و بازنشر آن در اینجاً صرفاً به خاطر اهمیت موضوع بوده و نه تأئید محتوای آن. 

فرادید: 

بریتانیا فيلمي کوتاه از سفر یکی از کارمندانش به ایران در ۷۵ سال پیش را منتشر کرد. به گزارش فرادید، اخیرا انجمن جغرافیایی سلطنتی و انستیتوی فیلم بریتانیا، بیش از صد فیلم تاریخی را رقمی (دیجیتالی) کرده‌اند در بین این فیلم‌ها، فيلمي کوتاه ۱۷ دقیقه‌ای به نام کویته-دامغان وجود دار

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سارس کروناویروس جدید SARS-COV-2 فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی منادی نیکان خلاصه نویسی های برنامه نویسی اندروید تعمیرات تخصصی ماکرویو جارو برقی اتو بخار بخار شور وبلاگ آژانس طراحی و تبلیغات وینت هنر زندگی | مشاوره روانشناسی سرگرمی های من آرامم معرفی سایت پروژه دانلود