نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم ترکیه ای قدیمی

خبرآنلاين نوشت: ابراهیم چلیکول، اولین هنرپیشه ترکيه اي فيلم سینمايی سرمست خاطرخواهی» به کارگردانی حسن فتحی است که به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. پیش تر نام شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و حسام منظور به نشانی بازیگران اين فيلم اطلاع دادن شده بود. داستان فيلم مست عشق» همزمان با عهد عمر مولانا و شمس تبریزی ائتلاف می افتد و فيلم به زودی در ترکيه کلید می خورد. ساير عوامل اصلی فيلم نیز بدین شرح هستند: مهران برومند (تهیه کننده)، حسن فتحی و فرهاد تو
ترکيه
ترکيه کشوری است اوراسیايی، ترکيه زمان زیادی است که می خواهد عضو اتحادیه اروپا شود اما موفق به اين کار نشده است.
ترکيه در شرق با کشورهاي ايران، نخجوان، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپايی) با بلغارستان و یونان همسايه است. همچنین ترکيه از شمال با دریاي سیاه، از غرب با دو دریاي کوچک مرمره و اژه و از جنوب غرب با دریاي مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکيه است.
اد
در سالهاي اول جمهوری ترکيه که آتاتورک کبیر بنیانگذاری کرد، معماری کشور ترکيه کاملا  تحت تاثیر معماری دوران قبلی یعنی سلجوقی و عثمانی بود. اما مسئولین دهه 1930 از معماران آلمان و اتریشی دعوت نمودند تا معماری مدرن را با معماری سنتی ترکيه ادغام کنند. از آن دوره ترکيه به دنبال یک معماری مدرن اما ملی گرا بود.
ادامه مطلب
ما در اين صفحه سعی داریم تعدادی از اماکن تاریخی و دیدنی ازمیر ترکيه را براي شما باز گو کنیم که دانستن آن خالی از لطف نیست. ازمیر یکی از کلان شهر هاي ترکيه است و مقاوم سوم را در ترکيه از آن خود کرده است. ما در اين بخش به موضوعات زیر می پردازیم:
ادامه مطلب
ترکيه در سال هاي اخیر توانسته به یکی از کشور هاي بزرگ توریستی در بیايد و هر سال امار توریست در کشور خود را افزايش داده است ترکيه از همین زمینه توانسته سرمايه خوبی را براي کشور خودش بدست بیاورد.
شهرهاي توریستی ترکيه
1-آنکارا 
آنکارا امروزه یک شهر مدرن است که پايتخت ترکيه محسوب می شود و آسمان خراش ها یک محیط دیدنی از آنکارا را به ارمغان آورده است.
2-ماردین
ماردین یک شهری است که را فراز کوه ها قرار گرفته است و اين منظره آن را دیدنی تر کرده و شما می
تور ترکيه یکی از پرطرفدارترین تورهاي خارجی است که از ايران برگزار می‌شود.
به گزارش ايسنا، بنابراعلام کی سفر،  در اين نوشتار سعی کرده‌ايم چند نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید تور ارزان ترکيه را با شما در میان بگذاریم؛ نکاتی که نمی‌خواهند شما بدانید!
با دانستن اين چند نکته، می‌دانید تور ترکيه را کی بخرید، چطور بخرید و با رعايت چه دقايقی در هزینه‌هاي تور ترکيه‌ی خود صرفه‌جویی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
جم بلوی ، که اثر خود پس از اين” را براي دوستداران موسیقی به ارمغان آورد. وی کنسرت هايی را در کپنهاگ ، استکهلم و اسلو برگزار کرد. اين هنرمند حدود 30 هزار عاشق موسیقی در کنسرت ظاهر شد.
منبع:پرشین ترک
 
#اخبار جدید هنرمندان ترکيه #اخبار خوانندگان ترکيه #اخبار هنرمندان ترکيه #اخبار هنرمندان ترکيه اي# #جم بلوی #فوندا ارار
 
خلاصه داستان : داستان فيلم Recep Ivedik 6 (2019) مضمونی طنر و کمدی دارد و در ادامه و دنباله قسمت هاي قبلی مجموعه رجب اودیک است. کالکشن فيلم رجب ايودیک یک مجموعه فيلم کمدی ترکيه است که قسمت اول آن در سال ۲۰۰۸ ساخته‌ شد، و توانست بیننده‌هاي زیادی را به خودش جلب کند. و به همین دلیل با وجود اينکه قرار بود اين فيلم 
 
دانلود فيلم جن زیبا با کیفیت عالی
دانلود فيلم جن زیبا با حجم کم

بازیگران فيلم : فرهاد اصلانی و نورگل یشیلچاي.
خلاصه داستان : فيلم سینمايی جن زیبا ، دومین فيلم سینمايی ساخته بايرام فضلی است و ژانر فيلم طنز است، همچنین اين نخستین پروژه سینمايی مشترک بین دو کشور ايران و ترکيه می باشد.
ادامه مطلب
ترانه اي عاشقانه برايم بخوان :
فيلم ترانه اي عاشقانه برايم بخوان فیلیمی که به زودی در کشور ترکيه و در کشور ايران شروع به پخش در سینماي خانگی می شود اين فيلم با بازی بازیگران زیر انجام شده است بازیگرانی چون افسانه پاکرو ، پژمان بازغی ، نارنین هانسو ، علی بوراک جیلان و . می باشد اين فيلم یک داستان غمگین عاشقانه می باشد که می توانید در سراسر ايران و ترکيه در سینما هاي آن ها اين فيلم را تماشا کنید و لذت ببرید.
 
یکی از موضوعات مهم و مورد توجه خارجیان در ترکيه ، شروع کار و فعالیت و کسب درآمد می باشد. اغلب افرادی که به ترکيه مهاجرت می کنند بايد بحث مسئله درآمد را نیز در نظر داشته باشند.
شروع کسب و کار در ترکيه و داشتن درآمد از دغدغه هاي اصلی هر شخص در هنگام اقدام به مهاجرت می باشد. زیرا مهاجرت مسئله اي مهم است و داشتن درآمد در کشور مورد نظر بسیار مهم می باشد.
همچنین تجار و صاحبان شرکت ها، براي تجارت راحت تر بین ايران و اروپا، اقدام به ثبت شرکت در ترکيه می ک
فيلمنامه لاکپشت آهنی نوشته محمف منظریان فيلمساز اوزی فینالیست جشنواره بین فيلم کوتاه mercy to univers ترکيه شد.
به گزارش محمد یوسف منظریان عضو فعال انجمن فيلم و پویانمايی و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز :
لاکپشت آهنی نام تازه ترین فيلمنامه کوتاه محمف منظریان است که هنوز به مرحله ساخت نرسیده و در حال شرکت در بخش فيلمنامه نویسی جشنواره هاي بین المللی که در تازه ترین موفقیت خود توانست به بخش فینال جشنواره بین
بیوگرافی و زندگی نامه ی برن سات
بیومیو : برن ساعات یا برن سات به انگلیسی Beren Saat در 26 فوریه 1984 در آنکارا، ترکيه متولد شد.
پدر او حسین آونی سات بازیکن حرفه اي و قديمي فوتبال و مادر او آیلا سات می باشد.
داراي یک برادر به نام کن می باشد.
قد او 167 سانتیمتر است.
ثروت او حدود 7 میلیون دلار تخمین زده می شود.
او
آموزش ابتدايی و متوسط خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رساند. سپس در
دانشگاه باشکنت رشته اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمايت دوستان
دانشگا
 
کشور ترکيه به دلیل همسايگی با کشور ما، اشتراکات فرهنگی و غذايی زیادی با ايران دارد؛ به همین دلیل در سفر به ترکيه از نظر خورد و خوراک و غذا هیچ مشکلی نخواهید داشت و اکثر غذاهاي ترکيه از نظر ما خوشمزه و لذیذ هستند. ترکيه غذاهاي بسیار متنوعی دارد و هر شهر نیز غذاهاي خاص خود سرو می کند. با اين حال برخی از خوشمزه ترین و محبوبیتترین غذاهاي ترکيه را در اين مطلب به شما معرفی خواهیم کنیم. در سفر به ترکيه و شهرهايی مثل استانبول، آنتالیا و کو
 
آنتالیارزیدنس ترکيه
کلیه امور ملکی درآنتالیا ترکيه(خرید،فروش و اجاره) کلیه امور اقامتی کشور ترکيه(موقت،دائم) مشاوره و اطلاع رسانی در ترکيه(مهاجرتی،بازرگانی و.) خدمات توریستی در آنتالیا ترکيه خدمات ترانسفر شهری و برون شهری   صدور انواع بیمه نامه  اجاره و فروش انواع خودرو کلیه خدمات ارزیترجمه رسمی مدارک توسط مترجم قسم خورده
دوستانی که مايل به بازگشايی و ثبت شرکت در ترکيه هستند لطفاٌ به دقت به اطلاعات ذیل توجه نمايند و در صورتیکه اطلاعات بیشتری لازم دارید با فرستادن ايمیل یا تماس مستقیم با نماينده ما تماس بگیرید. ثبت شرکت در ترکيه یکی از راه هاي مطمئن براي دریافت اقامت اين کشور است که البته کار چندان ساده اي نیست و نیاز به اطلاعات کامل در اين زمینه و هم چنین داشتن حداقل بودجه براي انجام اين کار است. مراحل و قوانین مختلفی در مورد ثبت شرکت در ترکيه وجود دارد که آشن
ترانه اي عاشقانه برايم بخوان :
فيلم ترانه اي عاشقانه برايم بخوان فیلیمی که به زودی در کشور ترکيه و در کشور ايران شروع به پخش در سینماي خانگی می شود اين فيلم با بازی بازیگران زیر انجام شده است بازیگرانی چون افسانه پاکرو ، پژمان بازغی ، نارنین هانسو ، علی بوراک جیلان و . می باشد اين فيلم یک داستان غمگین عاشقانه می باشد که می توانید در سراسر ايران و ترکيه در سینما هاي آن ها اين فيلم را تماشا کنید و لذت ببرید.
 
فيلم مست عشق
 
پس از اين‌که حسن فتحی کارگردان سریال پر مخاطب شهرزاد اعلام کرد که قصد دارد فيلمی درباره‌ شمس تبریزی و مولانا را در کشور ترکيه بسازد همه‌ی نگاه‌ها به اين فيلم سینمايی جذب شد.
اولین بازیگر انتخاب شده براي ايفاي نقش در مست عشق شهاب حسینی معرفی شد که قرار است به عنوان شمس تبریزی در اين فيلم حضور پیدا کند و اما انتخاب بازیگر مکمل براي ايفاي نقش شخصیت مولانا کمی براي سازندگان اين فيلم حاشیه‌ ساز شد.
در ابتدا فرهاد توحیدی نویسند
مالیات در کشور ترکيه مانند هر کشوری پرداخت می شود و مبلغ مالیات در ترکيه نسبت به ايران بیشتر است به طوری که اقتصاد کشور به آن وابسته است. همانطور که گفته ايم مالیات ترکيه بخض عمده اقتصاد اين کشور را در بر می گیرد و انواع مالیات عبارت است از: مالیت بر دارايی، مالیت بر درآمد و مالیات بر هزینه مانند ارزش افزوده. در ادامه بیشتر به مالیات در کشور ترکيه می پردازیم. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
ثبت نام در دانشگاه هاي ترکيه
سلام دوستان
دوستانی که براي تحصیل می خواهند به ترکيه مهاجرت کنند به دنبال دانشگاه مناسب می گردند. ثبت نام امتحان ورودی مقطع لیسانس در دانشگاه هاي ترکيه آغاز شده است براي گرفتن مشاوره می توانید در پستی زیر که در سامانه کاوالا گذاشته شده است مراجعه فرمايید.
می توانید از پست هاي دیگر سامانه کاوالا در اين باره استفاده کنید.
 
http://kavala.ir/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%b
براي مردم محلی خرید ملک در ترکيه سریعتر است از نظر اسناد و مدارک. آنها می توانند اسناد عنوان را ظرف چند روز بدست آورند. به عنوان یک فرد خارجی ، ابتدا بايد مراحل دریافت مجوز از ارتش را طی کنید. شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک بسیار نزدیک به پايگاه هاي نظامی نیستند. برنامه ها در سطح محلی ادامه می یابند ، با اين حال ، زمان انتظار می تواند تا 4 هفته طول بکشد. خرید ملک در ترکيه - خلاصه مهم است که ابتدا در مورد بازار و آنچه در دسترس است تحقیق کنید.
 قیمت
دانلود آهنگ هاي ترکيه اي استانبولی شاد و غمگین جدید 98 – 2020
درود ، جوان موزیک براي شما عزیزان گلچین آهنگ هاي شاد و غمگین ترکيه اي جدید و قديمي ۲۰۱۹ را فراهم کرده است . در ادامه میتوانید آهنگ هاي ترکی استانبولی را با لینک مستقیم
 
دانلود آهنگ ترکيه اي بیس دار ماشین رافت الرمان Tesekkurler Turkiyem
 
آهنگ ترکی معروف و شاد ابراهیم تاتلیس گل گل Gal Gal- Ibrahim Tatlises
 
آهنگ بیس دار ترکی استانبولی براي ماشین – مصطفی سندل دون دونیا Mustafa Sandal – Don
 
بهترین آهنگ ترکيه اي
سفر با تور ترکيه، سفر به شهر ساختمان هاي بی
نظیر تاریخی و موزه هاي با ارزش دنیاست. مکان هاي دیدنی و گردشی استانبول کم نیست
و هزینه ورودی هر یک از آنها مشخص است. اما جالب است بدانید که ورودی و تماشاي
برخی از آنها در روزهاي مشخص کاملا رايگان است و بازدید براي عموم آزاد می باشد.
در طول سفر با تور ترکيه، در شهر استانبول تفریحات جالب زیادی وجود دارد که در هیچ
یک نیازی به کیف پول شما نیست. بازدید از اين جاذبه ها و لذت بردن از سفر به طور
رايگان را می توا
خلاصه داستان : فيلم خانم یايا (We Like You Miss Yaya) در مورد دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پی گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزی هم به پاتايا میزنند اما رویارویی آن ها با دوست قديمي همه چیز را به هم میزند.
ژانر فيلم : درام ، فانتزیزبان فيلم : فارسیسال انتشار : 1398امتیاز IMDB : 2.3محصول : ايرانکارگردان : عبدالرضا کاهانیستارگان : امین حیايی، حمید فرخ نژاد، Nitaya Chaisriyaya
1 ساعت و 19 دقیقه
 
دانلود فيلم سینمايی خانم یايا
دولت ترکيه عملا پروسه ثبت نام پناهجویان_افغان را متوقف کرده است فقط به بعضی از پناهجویان که شرايط خاص داشته باشند کملیک(کارت شناسايی) داده میشود آنهم ماها و حتی بیشتر از یک سال طول میکشد.
از همه خواهشمندم که اين پیام را به تمام اقوام دوستان و آشنايان تان برسانید که اگر قصد آمدن به ترکيه را دارند در تصمیم شان تجدید نظر کنند.
ترکيه کشوری اوراسیايی است که دو بخش دارد. بخش بزرگ آن یعنی آناتولی در شمال غرب آسیا و بخش کوچک آن یعنی ترکيه در جنوب غرب اروپا واقع‌ شده است.
به گزارش ايسنا، بنابر اعلام کی سفر، ترکيه در بین شش کشور آسیايی و دو کشور اروپايی قرار دارد و با کشورهايی مانند ايران، جمهوری آذربايجان، ارمنستان، گرجستان، سوریه و عراق همسايه است. ویژگی دیگری که از لحاظ جغرافیايی موقعیت مناسبی به اين کشور می‌دهد، ارتباط اين منطقه از سه طرف با دریاهاي سیاه، مرمره، اژ
فيلم لايو اکشن کارآگاه گجت توسط دیزنی ساخته خواهد شد
بر گزارش هالیوود ریپورتر، Disney در حال ادامه‌ی استفاده از دارايی‌هاي قديمي‌اش براي ساخت فيلم‌هاي لايو-اکشن است. اين استودیو توسعه‌ی اقتباس تازه‌اي از کارتون تحسین شده‌ی Inspector Gadget در دهه ۸۰ میلادی را آغاز کرده است.
امروز به صورت خیلی اتفاقی داشتم صحبت هاي فردی رو میشنیدم که در مورد قیمت
خانه در ترکيه صحبت میکرد و اينکه حتی گران ترین خانه هاي استانبول که
بزرگترین شهر ترکيه هم هست در حد مناطق متوسط تهران یا حتی 5 کلانشهر دیگر
کشور(مشهد-تبریز-اصفهان-شیراز و اهواز) هست؛همین شد رفتم دنبال قیمت خانه
در ترکيه:)
استانبول بزرگترین شهر ترکيه هست مساحتش حدود 1500کیلومتر مربع تقریبا
دوبرابر تهران،جمعیت 14 میلیونی اش هم 1.5 برابر جمعیت 9میلیونی کلانشهر
تهران است(ال
خرید ملک در ترکيه براي گرفتن پاسپورت ترکيه یا اقامت ترکيه ، یکی از راهکارهاي حقوقی اخذ اقامت یا پاسپورت ترکيه می باشد. 
در اينجا با دو بحث جداگانه رو به رو هستیم. اين بحث در مورد مبلغ ملک مورد نظر می باشد. ملک خریداری شده در ترکيه به دو قسمت تقسیم می شود. ملک با ارزش بالاي 250 هزار دلار و یا کمتر از 250 هزار دلار.
اگر ملک خریداری شده کمتر از 250 هزار دلار باشد، با آن می توانید اقامت توریستی سالانه بگیرید. و بايد هر سال تمدید کنید. و تا زمانیکه سند به ن
خلاصه داستان :رجب ايودیک ۶ ، فيلمی کمدی و خانوادگی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی توگان گوکباکار می‌باشد. اين فيلم که ششمین سری از فيلم‌هاي کمدی رجب ايودیک است ، درباره‌ی مردی به‌نام رجب است که اين‌بار خودش را در کنیا پیدا می‌کند و خیلی زود ماجراهاي طنزی را تجربه می‌کند و با افراد مختلفی آشنا می‌شود که…ژانر : کمدی , اجتماعی , خانوادگی۲٫۷/۱۰ از ۲,۸۵۳ رايمدت زمان : ۱۰۹ دقیقهزبان : ترکیکیفیت : BluRay 720pفرمت : MKVانکودر : F2Mحجم : ۸۸۳ مگابايتمحصول : ترک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز رهایی در کره جنوبی فروشگاه سازفروش یافته های یک دانش آموز چمرانی *.* تیم نویسندگی فانوس *.* فروش شات کریت دست دوم مطالب مفید (60%) وبلاگی در باره همه چیز مدرسه دارا