نتایج جستجو برای عبارت :

فونت های مانهوا

دانلود رایگان فونت انجمن
دانلود رایگان فونت تیتر زبر
دانلود رایگان فونت ری
دانلود رایگان فونت دانا
دانلود رایگان فونت ایران سنس دست نویس
دانلود رایگان فونت کلمه
دانلود رایگان فونت میرزا جلی
دانلود رایگان فونت هیلدا
دانلود رایگان فونت دبیر
دانلود فونت ایران نستعلیق
دانلود رایگان فونت بانک ملت
دانلود رایگان فونت هاي سری B
دانلود رایگان فونت رهروان
دانلود رایگان فونت مانلی
دانلود رایگان فونت یکتا
دانلود رایگان فونت یکان مخصوص وب
دانلود ر
دانلود فونت فارسی جدید پیشگان نسخه جدید فونت پیشگان است که قبلا به صورت PSD در دیاکوگرافیک معرفی کردیم.این فونت حرفه ای مناسب طراحی لوگوتایپ فارسی و استفاده در عناوین مهم می باشد که در ادامه پیشنمایش این فونت اختصاصی را قرار دادیم با ما همراه باشید.
 
دانلود فونت فارسی پیشگان
در این مطلب با عنوان دانلود فونت انگلیسی برای طراحی لوگو در خدمت شما هستیم ، یکی از بهترین فونت هاي انگلیسی برای طراحی لوگو ، فونت انگلیسی بسیار زیبای لوگوموشن می باشد ، فونت لوگو موشن از روی یک لوگوتایپ حرفه ای طراحی شده و شما با استفاده از آن می توانید به سادگی لوگو و لوگوتایپ هاي انگلیسی مورد نظر خود را بسازید و حتی آن ها را بفروشید !!
برای دانلود فونت انگلیسی طراحی لوگو اینجا کلیک کنید ( مشاهده توضیحات کامل در سایت اصلی )
برای عضویت در گروه
 
دانلود فونت فارسی حرفه ای آریو برزن:فونت آریو برزن یک فونت فارسی حرفه ای با فرمت ttf می باشد که توسط تیم دیاکو گرافیک طراحی شده است.سبک طراحی این فونت به صورت Bold بوده و به همین منظور قابل استفاده در طراحی لوگو تایپ،استفاده در تیتر ها،تایپ هاي برجسته و… می باشد که این فونت برای شما فراهم می کند توضیحات کامل و پیشنمایش فونت آریو برزن را در ادامه مشاهده کنید.
آموزش نصب فونت پس از دریافت
پس از دانلود فونت از دیاکو گرافیک فایل دریافتی را ابتدا extra
فونت Anurati جز فونتهاي حرفه‌ای طراحی محسوب می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از این فونت برای ثبت و طراحی لوگو و آرم برند خود استفاده می‌کنند. این فونت برای تایپ متون و مقالات پیشنهاد نمی‌شود. از سری وبسایت‌هايی که از این فونت برای طراحی لوگوی خود استفاده کرده‌اند، می‌توانیم وبسایت آی‌تی‌کلوپ را نام ببریم.
 
 
فونت وزیر از سری فونتهاي محبوب برای دارندگان وبسایت‌هاي حرفه‌ای همچنین فروشگاه‌هاي اینترنتی است که طرفداران زیادی دارد. در فونت کلوپ انواع فونت از جمله بولد، لایت و را دانلود خواهید کرد. این فونت توسط آقای صابر راستی کردار تهیه و تولید شده و بصورت کاملا رایگان در خدمت شما قرار گرفته است.
در مطالب پیشین آموزش تغییر فونت وبلاگ و همچنین تغییر فونت مرکز مدیریت بلاگ بیان را خدمتتان تهیه کرده بودیم. ولی به دلیل درخواست هاي زیاد در مورد تغییر فونت وبلاگ قصد داریم در این مطلب نیز برای نمونه فونت ایران سنس را در قالب یک سایت استفاده کنیم که مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت. در ادامه با ما همراه باشید.
توجه داشته باشید که استفاده از فونتهاي دیگر نیز همانند این فونت بوده و مراحل همه شبیه به هم می‌باشد.
ادامه مطلب
سلام. . .فونت ها در جذب کاربران بسیار تاثیر دارد جوری که افراد با دیدن فونت جذب مطلب می شود. پس برای جذب بهتر افراد از فونت مناسب استفاده کنیم. . . من هفت فونت مخصوص وب به همراه ادرس اپلود شده ان در اسمارتاف قرار دادم . . .  برای دانلود و تست فونت ها به ادامه مطلب بروید . . . 

ادامه مطلب
مجموعه فونت هاي طراحی لوگو تایپ فارسی
 
بهترین فونت هاي لوگو
با فرمت PSD برای نرم افزار فتوشاپ
 
خرید این مجموعه بی نظیر فقط از سایت دیاکوگرافیک
طراح فونت ها: مجموعه دیاکوگرافیک
 
مجموعه شامل چه فونت هايی می شود:
فونت تایپوگرافی نگاران
فونت تایپوگرافی مبین
فونت تایپوگرافی لاریجان
فونت تایپوگرافی هاتف
فونت تایپوگرافی دیده بان
فونت تایپوگرافی عشق
فونت تایپوگرافی همیار
فونت تایپوگرافی آریوبرزن
فونت تایپوگرافی گلرخ
فونت تایپوگرافی گلاران
ف
فونت فارسی زیبا یک فونت باریک و از سری فونتهاي فارسی برنا رایانه می باشد. فونت زیبا برای استفاده در طراحی ها و متن هايی که احساس دوستانه و لطیفی دارند بسیار مناسب است فونت فارسی زیبا از جمله فونت هايی است که بسیاری از فونت هاي غیر رایگان امروزی از روی آن الگو گرفته اند.

پیشنمایش:
گاهی لازم است فونت متن ذخیره شده بر روی فایل word را ذخیره کنید ، در این صورت دیگر نیازی به pdf کردن آن نخواهید داشت از این نظر که در هر جای دیگر که فونت متن شما را نصب بر روی سیستم خود نداشته باشند فونت مورد نظر بر روی فایل شما ذخیره گردیده و فونت شما به هم نخواهد ریخت: 
ادامه مطلب
 
معرفی مانهوا (قسمت اول)
 
 
در این لیست به معرفی بهترین و معروف ترین مانهوا ها در این دو ژانر می پردازیم که به شدت پیشنهاد میشوند
 
کلا اگه از اون هايین که نمی دونن چی بخونن اینا رو حتما بخونید قسمت هاي اولشون گذاشتم تا بخونید.از اونجایی که فایلشون ZIP هست به
کمک برنامه Comic screen ( که لینک دانلودش در زیره) میتونید
بخونیدشون.
دریافت برنامه: دریافت

ادامه مطلب
 
فونت فارسی زیبا و شیک برای طراحی متن هاي زیبا اگر میخواهید که فونت هاي خوانا و دلنشین برای بیننده داشته باشید 500 عدد فونت فارسی حرفه ای و خاص را دنلود نمایید.قلم هاي  استاندارد فارسی و سازگار با ویندوز 7 بر روی سیستم عامل شما،در اتاق دفتر هاي آفیس و نسخه‌هاي me از فتوشاپ، می‌توانید از این فونت ها به طور مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنید،حرفه ای عکس نوشته درست کنید اگر دوست دارید عکس نوشته ای شما مورد جذب کاربران قرار گیرید از 500 عدد فونت فارس
میدونید لگد مال شدن احساسات یعنی چه ؟؟
یعنی اینکه داری مانهوای موردعلاقتو میخونی و شخصیت اصلی داره از سختی و مشکلات زندگی تو بچگیش  میگه
و تو داری رسما عین چی عر میزنی و گریه میکنی و بعد میفهمی .
 
 
 
 
-همش زر زنی بوده و داشته دروغ میگفته (:  
چاقوی من کو ؟؟ دیدینش خبر بدید ؟ 
پی نوشت : اگر به دنبال مانهوایی میگردید که مجمع الکراشات باشه ، گرافیک بالایی داشته باشه ، داستان خفن داشته باشه 
این شما و این مانهوای .
*Death is the only ending for the vallain *
مدتی قبل مطلبی را در دنیا آی‌تی منتشر کردیم که با استفاده از آن میتوانستید فونت صفحه اصلی (صفحه اول) مرکز مدیریت بلاگ بیان را تغییر دهید. حال با استفاده از این افزونه می‌توان فونت همه صفحات پنل را تغییر داد. البته این افزونه فقط در صفحاتی فعال می‌شود که با آدرس blog.ir/panel شروع می‌شوند و در کارکرد و فونت باقی صفحات دخالتی ندارد. این افزونه فونت تاهوما را به ایران‌سنس تغییر می‌دهد.
ادامه مطلب
در این پست از دنیا آی‌تی فونت بسیار زیبا، پرطفدار و پرفروش نکسا (Nexa) را آماده دانلود کرده‌ایم که می‌توانید از آن در طراح هاي گرافیکی، متون انگلیسی و . استفاده نمایید. این فونت شامل 16 وزن و استایل مختلف می‌باشد که در قالب 64 فایل آماده دانلود می‌باشد!
ادامه مطلب
فونت لوگوتایپ آفتاب
یک فونت زیبا و حرفه ای برای طراحی انواع لوگوتایپ هاي زیبا که توسط گروه جم فونت طراحی و ساخته شده به شما امکان ساخت لوگوتایپ بدون دانش تایپوگرافیک و فتوشاپ رو میده با استفاده از این فونت برای طراحی انواع لوگوتایپ فقط نیاز به تایپ دارید و میتوانید به سادگی یک لوگوتایپ بسیار زیبا طراحی کنید از ویژگی هاي فونت لوگوتایپ آفتاب جذابیت آن و متفاوت بودن آن از سایر فونت هاي لوگوتایپ موجود میباشد
برای دانلود فونت لوگوتایپ آفتاب ک
فونت بهمن ، یک فونت بسیار زیبا و جدید و با وزن سنگین می باشد که کاربرد هاي زیادی از جمله در طراحی پوستر و . دارد ، متاسفانه فونت بهمن رایگان نیست و در اصل راهی برای دانلود رایگان فونت بهمن وجود ندارد و باید آن را از وبسایت فروشگاهی مریم سافت خریداری نمایید .
با این وجود اگر توانایی خرید فونت بهمن را ندارید نگران نباشید!! زیرا فونت هاي فارسی و انگلیسی بسیار زیبای دیگری مانند فونت بهمن نیز وجود دارد که توسط بهترین طراحان ایرانی یا خارجی طراحی ش
در این مطلب برای شما فونتی را آماده کرده ایم که بر خلاف دیگر فونت ها به صورت لایه باز و با فرمت psd می باشد.
تمام حروف بدون پس زمینه و همراه با اتصالات می باشد و شما می توانید به سادگی آن را در فتوشاپ اجرا کنید و با کنار هم قرار دادن حروف ، متن و تایپوگرافی دلخواه خود را بسازید .این فونت مخصوص تایپوگرافی طراحی شده و از آن می توانید برای طراحی لوگو و تایپوگرافی هاي زیبای فارسی  هم استفاده کرد.
جهت دانلود فونت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
ادامه مطل
حتما ‌می‌دانید برای اینکه بتوانید متنی را در قالب فایل ورد به سیستم دیگری منتقل کنید به طوری که متن شما به هم نریزد و با فونتی که شما انتخاب کردید نمایش داده شود حتما باید فونت موردنظر شما در آن سیستم موجود باشد. بعضی افراد برای حل این مشکل بعد از تایپ متن خود در ورد آن را در قالب فایل PDF ذخیره و به سیستم دیگری منتقل می‌کنند. ولی در فایل PDF امکان ویرایش متن وجود ندارد و برای ویرایش متن باید در سیستم خود متن را ویرایش و دوباره آن را به شکل PDF ذخی
وب‌سایت فونت ایران» یکی از فروشگاه‌هاي خرید فونتهاي ایرانی است .این سایت شامل طراحی ، تولید و فروشگاه فونت فارسی می باشد . 

اگر دوست دارید برای وب‌سایت، طرح‌ها، شرکت، سازمان یا هرجای دیگری از فونتهاي فارسی زیبا استفاده کنید، وب‌سایت فونت ایران» یکی از بهترین مراجع برای دانلود یا خرید فونتهاي زیبا و جدید فارسی است. استفاده از فونتهاي مناسب، زیبا و خوانا به کاربران کمک می‌کند تا با لذت و سرعت بیشتری متن‌ها را بخوانند.
پیشنهاد م
 
☆ترجمه فارسی مانهوا کره ایی زیبا و پرطرفدار نجبا ☆
وضعیت:پایان یافته
سال انتشار:2008
ژانر:خون آشامی،گرگینه ایی ،تخیلی،مدرسه ایی
کمدی،فانتزی،رازآلود 
 
داستان: بعد از هشتصد سال بیدار شده بی خبر از اینکه دنیا چقدر تغییر کرده. کادیس اتراما دی رایزل
به گونه ایی که خود را با دنیای جدید وفق میدهد خادم وفادار خود را پیدا
میکند درحای که مدیر مدرسه ایی در کره جنوبی است. 
  هم زمان با بیدار شدن او جنگی بعد از قرن ها انتظار شروع میشود 
ولی کسی انتظار
بنام خداوند بخشنده مهربانقسم به قلم  و آنچه می نگارد …
داشتن مجموعه ای زیبا از قلم هاي متنوع و زیبا  ، برای هر مجموعه ی گرافیکی و تمام طراحان ، دستیاری مناسب  در جهت خلق و ارائه ی آثار متفاوت و خاص می باشد . سعید پونکی  . با سالها تجربه در زمینه ی طراحی و گرافیک به این مهم همت گمارده و مجموعه ی فعلی از فونت هاي متنوع را در دسترس شما کاربران عزیز قرار داده و خواهد داد .
 
ایامی سرشار از برکت ، سعادت و سلامت برای شما آرزومندم .و از اینکه با حمایت از
مانهوا بی نظیر ملکه رها شده چپتر 121 تا آپدیت جدید + عکس

 
نام: abandoned empress (ملکه رها شده)
ژانر:شوجو،درام،فانتزی،عاشقانه،تناسخ(ایسکای)
داستان: به عنوان تنها دختر پر افتخار خاندانش آریستیا از زمان تولد آموزش دیده تا امپراطوریس بعدی شود ولی با ظاهر شدن ناگهانی دختری مرموز از دنیایی دیگر تمام چیز هايی که آریستیا برایش زحمت کشیده بود محو میشن و به جای امپراطوریس به عنوان یه ملکه رده پایین 
وارد قصر میشود و هر چیزی که برایش باقی مانده را از دست میده
 
 
نام مانهوا : عشق مثل شکوفه گیلاسهژانر: عاشقانه ، کمدی ، درام ، مدرسه ایوضعیت: در حال انتشار خلاصه: لین دختری ١۶ ساله ست که عاشق پسری شده ولی روش نمیشه که بهش اعتراف کنه یه روز که داشته با خودش حرف میزده یه نفر صداشو میشنوه و. 
 
با سلامدر این پست به درخواست یکی از دوستان و همراهان وب نایاب دانلود قصد داریم فونت نایاب سانفرانسیسکو شرکت apple را برای دانلود قرار دهیم. امید است مورد استفاده دوستان و همراهان قرار بگیرد.
فونتی که در این بخش برای شما قرار داده ایم فونت بی‌نظیر و نایاب سان فرانسیسکو است
یکی از رمز زیبایی‌هاي این فونت بی نظیر در سادگی و یونیک بودن آن می باشد.
نمونه این فونت را در تصویر بالا می‌بینید.
ادامه مطلب
یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از کاربران هاست‌هاي ایرانی با آن مواجه شوند لود شدن فونتهاي گوگل در وب‌سایت است که این فونت‌ها به‌صورت پیش‌فرض در بسیاری از قالب‌هاي آماده وجود دارد که در برخی از مواقع باعث بروز مشکل یا کندی در وب‌سایت می‌گردند.
این مشکل اکثراً در هاست هاي ایرانی وجود دارد و به دلیل اینکه در برخی مواقع ارتباط ایران با خارج از کشور دچار کندی و مشکل می‌شود لود شدن این فونتهاي نیز باعث بروز مشکل و یا کندی در وب‌سایت شما
 
 
نام مانهوا : انقدر با شاهزاده نپرژانر: فانتزی ، عاشقانه ، کمدیوضعیت: در حال انتشارخلاصه: علاوه بر اینکه توی تابوت بیدار شدم من مرد شدم! آیا سفر در زمان کردم؟این چه وضع سر و لباسه  ؟! زندگی در دنیای دیگه آسون نیست و حتی باید با اون شاهزاده سرد و حیله گر سروکله بزنم.
 
 
فونتهايی که برای کدنویسی استفاده می‌شوند یک ویژگی مشترک دارند اون هم monospaced بودن فونت است. این ویژگی توی خیلی از فونت‌ها مثل Courier هستش. فونتهاي monospaced تمام کاراکترهاشون(حروف، اعداد و کاراکترهاي ویژه) فاصله افقی هر کاراکتر از چپ‌ترین تا راست‌ترین باهمدیگه یکی هستش
این ویزگی خیلی به خوانایی کدها کمک میکنه چون کد به خاطر یکی بودن فاصله افقی هر ۲ سر کاراکترها یه حالت جدولی پیدا میکنه چون دقیقا کاراکترها زیر همدیگه قرار می‌گیرند و برای همین
پیکس آرت PicsArt
 یک برنامه کاربری برای ویرایش تصاویر در گوشی اندروید شما که به راحتی میتوانید عکس هاي خود را با موبایل ویرایش کنید و در آنها تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید ! حتی میتوانید خود یک تصویر زیبا را خلق کنید برنامه دارای امکانات بسیاری می باشد همچنین تعداد زیادی فونت با قابلیت اضافه کردن فونت که کاربر به راحتی میتوانید فونت مورد نظر خود را به برنامه اضافه کنید حتی میتوانید از فونت هاي فارسی  در برنامه استفاده کنید و متن دلخواه خو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

باما حرفه ای شوید آموزشی خدمات تصفیه آب در شیراز فروشگاه اینترنتی زیبالون تجهیزات سرمایش دیتاسنتر، کولینگ مرکز داده و خنک کننده اتاق سرور مداجاب گز و تاق شرکت بازرگانی فیروزه - خط تولید وبلاگ تحقیقاتی ابزار دانش ارائه مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی