نتایج جستجو برای عبارت :

فونت سانفرانسیسکو آیفون

دانلود رایگان فونت انجمن
دانلود رایگان فونت تیتر زبر
دانلود رایگان فونت ری
دانلود رایگان فونت دانا
دانلود رایگان فونت ایران سنس دست نویس
دانلود رایگان فونت کلمه
دانلود رایگان فونت میرزا جلی
دانلود رایگان فونت هیلدا
دانلود رایگان فونت دبیر
دانلود فونت ایران نستعلیق
دانلود رایگان فونت بانک ملت
دانلود رایگان فونت های سری B
دانلود رایگان فونت رهروان
دانلود رایگان فونت مانلی
دانلود رایگان فونت یکتا
دانلود رایگان فونت یکان مخصوص وب
دانلود ر
با سلام
در این پست به درخواست یکی از دوستان و همراهان وب نایاب دانلود قصد داریم فونت نایاب سانفرانسيسکو شرکت apple را برای دانلود قرار دهیم. امید است مورد استفاده دوستان و همراهان قرار بگیرد.
فونتی که در این بخش برای شما قرار داده ایم فونت بی‌نظیر و نایاب سان فرانسیسکو است که مطمئنا طراحان حرفه ایِ وب و اپلیکیشن این فونت را می‌شناسند.فونت سان فرانسیسکو( San Francisco ) فونتی که جایگزین فونت Helvetica در سیستم عاملهای شرکت اپل شده است. فونت San Francisco نشان
دانلود فونت فارسی جدید پیشگان نسخه جدید فونت پیشگان است که قبلا به صورت PSD در دیاکوگرافیک معرفی کردیم.این فونت حرفه ای مناسب طراحی لوگوتایپ فارسی و استفاده در عناوین مهم می باشد که در ادامه پیشنمایش این فونت اختصاصی را قرار دادیم با ما همراه باشید.
 
دانلود فونت فارسی پیشگان
در این مطلب با عنوان دانلود فونت انگلیسی برای طراحی لوگو در خدمت شما هستیم ، یکی از بهترین فونت های انگلیسی برای طراحی لوگو ، فونت انگلیسی بسیار زیبای لوگوموشن می باشد ، فونت لوگو موشن از روی یک لوگوتایپ حرفه ای طراحی شده و شما با استفاده از آن می توانید به سادگی لوگو و لوگوتایپ های انگلیسی مورد نظر خود را بسازید و حتی آن ها را بفروشید !!
برای دانلود فونت انگلیسی طراحی لوگو اینجا کلیک کنید ( مشاهده توضیحات کامل در سایت اصلی )
برای عضویت در گروه
 
دانلود فونت فارسی حرفه ای آریو برزن:فونت آریو برزن یک فونت فارسی حرفه ای با فرمت ttf می باشد که توسط تیم دیاکو گرافیک طراحی شده است.سبک طراحی این فونت به صورت Bold بوده و به همین منظور قابل استفاده در طراحی لوگو تایپ،استفاده در تیتر ها،تایپ های برجسته و… می باشد که این فونت برای شما فراهم می کند توضیحات کامل و پیشنمایش فونت آریو برزن را در ادامه مشاهده کنید.
آموزش نصب فونت پس از دریافت
پس از دانلود فونت از دیاکو گرافیک فایل دریافتی را ابتدا extra
فونت Anurati جز فونت‌های حرفه‌ای طراحی محسوب می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از این فونت برای ثبت و طراحی لوگو و آرم برند خود استفاده می‌کنند. این فونت برای تایپ متون و مقالات پیشنهاد نمی‌شود. از سری وبسایت‌هایی که از این فونت برای طراحی لوگوی خود استفاده کرده‌اند، می‌توانیم وبسایت آی‌تی‌کلوپ را نام ببریم.
 
 
فونت وزیر از سری فونت‌های محبوب برای دارندگان وبسایت‌های حرفه‌ای همچنین فروشگاه‌های اینترنتی است که طرفداران زیادی دارد. در فونت کلوپ انواع فونت از جمله بولد، لایت و را دانلود خواهید کرد. این فونت توسط آقای صابر راستی کردار تهیه و تولید شده و بصورت کاملا رایگان در خدمت شما قرار گرفته است.
در مطالب پیشین آموزش تغییر فونت وبلاگ و همچنین تغییر فونت مرکز مدیریت بلاگ بیان را خدمتتان تهیه کرده بودیم. ولی به دلیل درخواست های زیاد در مورد تغییر فونت وبلاگ قصد داریم در این مطلب نیز برای نمونه فونت ایران سنس را در قالب یک سایت استفاده کنیم که مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت. در ادامه با ما همراه باشید.
توجه داشته باشید که استفاده از فونتهای دیگر نیز همانند این فونت بوده و مراحل همه شبیه به هم می‌باشد.
ادامه مطلب
سلام. . .فونت ها در جذب کاربران بسیار تاثیر دارد جوری که افراد با دیدن فونت جذب مطلب می شود. پس برای جذب بهتر افراد از فونت مناسب استفاده کنیم. . . من هفت فونت مخصوص وب به همراه ادرس اپلود شده ان در اسمارتاف قرار دادم . . .  برای دانلود و تست فونت ها به ادامه مطلب بروید . . . 

ادامه مطلب
مجموعه فونت های طراحی لوگو تایپ فارسی
 
بهترین فونت های لوگو
با فرمت PSD برای نرم افزار فتوشاپ
 
خرید این مجموعه بی نظیر فقط از سایت دیاکوگرافیک
طراح فونت ها: مجموعه دیاکوگرافیک
 
مجموعه شامل چه فونت هایی می شود:
فونت تایپوگرافی نگاران
فونت تایپوگرافی مبین
فونت تایپوگرافی لاریجان
فونت تایپوگرافی هاتف
فونت تایپوگرافی دیده بان
فونت تایپوگرافی عشق
فونت تایپوگرافی همیار
فونت تایپوگرافی آریوبرزن
فونت تایپوگرافی گلرخ
فونت تایپوگرافی گلاران
ف
فونت فارسی زیبا یک فونت باریک و از سری فونت‌های فارسی برنا رایانه می باشد. فونت زیبا برای استفاده در طراحی ها و متن هایی که احساس دوستانه و لطیفی دارند بسیار مناسب است فونت فارسی زیبا از جمله فونت هایی است که بسیاری از فونت های غیر رایگان امروزی از روی آن الگو گرفته اند.

پیشنمایش:
گاهی لازم است فونت متن ذخیره شده بر روی فایل word را ذخیره کنید ، در این صورت دیگر نیازی به pdf کردن آن نخواهید داشت از این نظر که در هر جای دیگر که فونت متن شما را نصب بر روی سیستم خود نداشته باشند فونت مورد نظر بر روی فایل شما ذخیره گردیده و فونت شما به هم نخواهد ریخت: 
ادامه مطلب
 
فونت فارسی زیبا و شیک برای طراحی متن های زیبا اگر میخواهید که فونت های خوانا و دلنشین برای بیننده داشته باشید 500 عدد فونت فارسی حرفه ای و خاص را دنلود نمایید.قلم های  استاندارد فارسی و سازگار با ویندوز 7 بر روی سیستم عامل شما،در اتاق دفتر های آفیس و نسخه‌های me از فتوشاپ، می‌توانید از این فونت ها به طور مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنید،حرفه ای عکس نوشته درست کنید اگر دوست دارید عکس نوشته ای شما مورد جذب کاربران قرار گیرید از 500 عدد فونت فارس
با سلامدر این پست به درخواست یکی از دوستان و همراهان وب نایاب دانلود قصد داریم فونت نایاب سانفرانسيسکو شرکت apple را برای دانلود قرار دهیم. امید است مورد استفاده دوستان و همراهان قرار بگیرد.
فونتی که در این بخش برای شما قرار داده ایم فونت بی‌نظیر و نایاب سان فرانسیسکو است
یکی از رمز زیبایی‌های این فونت بی نظیر در سادگی و یونیک بودن آن می باشد.
نمونه این فونت را در تصویر بالا می‌بینید.
ادامه مطلب
مدتی قبل مطلبی را در دنیا آی‌تی منتشر کردیم که با استفاده از آن میتوانستید فونت صفحه اصلی (صفحه اول) مرکز مدیریت بلاگ بیان را تغییر دهید. حال با استفاده از این افزونه می‌توان فونت همه صفحات پنل را تغییر داد. البته این افزونه فقط در صفحاتی فعال می‌شود که با آدرس blog.ir/panel شروع می‌شوند و در کارکرد و فونت باقی صفحات دخالتی ندارد. این افزونه فونت تاهوما را به ایران‌سنس تغییر می‌دهد.
ادامه مطلب
در این پست از دنیا آی‌تی فونت بسیار زیبا، پرطفدار و پرفروش نکسا (Nexa) را آماده دانلود کرده‌ایم که می‌توانید از آن در طراح های گرافیکی، متون انگلیسی و . استفاده نمایید. این فونت شامل 16 وزن و استایل مختلف می‌باشد که در قالب 64 فایل آماده دانلود می‌باشد!
ادامه مطلب
فونت لوگوتایپ آفتاب
یک فونت زیبا و حرفه ای برای طراحی انواع لوگوتایپ های زیبا که توسط گروه جم فونت طراحی و ساخته شده به شما امکان ساخت لوگوتایپ بدون دانش تایپوگرافیک و فتوشاپ رو میده با استفاده از این فونت برای طراحی انواع لوگوتایپ فقط نیاز به تایپ دارید و میتوانید به سادگی یک لوگوتایپ بسیار زیبا طراحی کنید از ویژگی های فونت لوگوتایپ آفتاب جذابیت آن و متفاوت بودن آن از سایر فونت های لوگوتایپ موجود میباشد
برای دانلود فونت لوگوتایپ آفتاب ک
با سلام
بعد از استقبال بی‌نظیر دوستان و همراهان از مجموعه فونت نایاب سان‌فراسیسکو شرکت Apple بر آن شدیم تا برخی پست‌های مربوط به فونت‌ها و محتواهای گرافیکی را هم بر روی وب بارگذاری نماییم. بنابراین در این پست مجموعه فونت لوگوی برنامه محبوب اینستاگرام برای دانلود قرار می‌گیرد. امید است مورد استفاده دوستان و همراهان و علاقه‌مندان به کارهای گرافیکی قرار بگیرد.
فونت لوگوی اینستاگرام که با نام فونت Billabong شناخته می‌شود اولین بار در سال 2006 تو
فونت بهمن ، یک فونت بسیار زیبا و جدید و با وزن سنگین می باشد که کاربرد های زیادی از جمله در طراحی پوستر و . دارد ، متاسفانه فونت بهمن رایگان نیست و در اصل راهی برای دانلود رایگان فونت بهمن وجود ندارد و باید آن را از وبسایت فروشگاهی مریم سافت خریداری نمایید .
با این وجود اگر توانایی خرید فونت بهمن را ندارید نگران نباشید!! زیرا فونت های فارسی و انگلیسی بسیار زیبای دیگری مانند فونت بهمن نیز وجود دارد که توسط بهترین طراحان ایرانی یا خارجی طراحی ش
در این مطلب برای شما فونتی را آماده کرده ایم که بر خلاف دیگر فونت ها به صورت لایه باز و با فرمت psd می باشد.
تمام حروف بدون پس زمینه و همراه با اتصالات می باشد و شما می توانید به سادگی آن را در فتوشاپ اجرا کنید و با کنار هم قرار دادن حروف ، متن و تایپوگرافی دلخواه خود را بسازید .این فونت مخصوص تایپوگرافی طراحی شده و از آن می توانید برای طراحی لوگو و تایپوگرافی های زیبای فارسی  هم استفاده کرد.
جهت دانلود فونت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
ادامه مطل
حتما ‌می‌دانید برای اینکه بتوانید متنی را در قالب فایل ورد به سیستم دیگری منتقل کنید به طوری که متن شما به هم نریزد و با فونتی که شما انتخاب کردید نمایش داده شود حتما باید فونت موردنظر شما در آن سیستم موجود باشد. بعضی افراد برای حل این مشکل بعد از تایپ متن خود در ورد آن را در قالب فایل PDF ذخیره و به سیستم دیگری منتقل می‌کنند. ولی در فایل PDF امکان ویرایش متن وجود ندارد و برای ویرایش متن باید در سیستم خود متن را ویرایش و دوباره آن را به شکل PDF ذخی
وب‌سایت فونت ایران» یکی از فروشگاه‌های خرید فونت‌های ایرانی است .این سایت شامل طراحی ، تولید و فروشگاه فونت فارسی می باشد . 

اگر دوست دارید برای وب‌سایت، طرح‌ها، شرکت، سازمان یا هرجای دیگری از فونت‌های فارسی زیبا استفاده کنید، وب‌سایت فونت ایران» یکی از بهترین مراجع برای دانلود یا خرید فونت‌های زیبا و جدید فارسی است. استفاده از فونت‌های مناسب، زیبا و خوانا به کاربران کمک می‌کند تا با لذت و سرعت بیشتری متن‌ها را بخوانند.
پیشنهاد م
بنام خداوند بخشنده مهربانقسم به قلم  و آنچه می نگارد …
داشتن مجموعه ای زیبا از قلم های متنوع و زیبا  ، برای هر مجموعه ی گرافیکی و تمام طراحان ، دستیاری مناسب  در جهت خلق و ارائه ی آثار متفاوت و خاص می باشد . سعید پونکی  . با سالها تجربه در زمینه ی طراحی و گرافیک به این مهم همت گمارده و مجموعه ی فعلی از فونت های متنوع را در دسترس شما کاربران عزیز قرار داده و خواهد داد .
 
ایامی سرشار از برکت ، سعادت و سلامت برای شما آرزومندم .و از اینکه با حمایت از
یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از کاربران هاست‌های ایرانی با آن مواجه شوند لود شدن فونت‌های گوگل در وب‌سایت است که این فونت‌ها به‌صورت پیش‌فرض در بسیاری از قالب‌های آماده وجود دارد که در برخی از مواقع باعث بروز مشکل یا کندی در وب‌سایت می‌گردند.
این مشکل اکثراً در هاست های ایرانی وجود دارد و به دلیل اینکه در برخی مواقع ارتباط ایران با خارج از کشور دچار کندی و مشکل می‌شود لود شدن این فونت‌های نیز باعث بروز مشکل و یا کندی در وب‌سایت شما
فونت‌هایی که برای کدنویسی استفاده می‌شوند یک ویژگی مشترک دارند اون هم monospaced بودن فونت است. این ویژگی توی خیلی از فونت‌ها مثل Courier هستش. فونتهای monospaced تمام کاراکترهاشون(حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه) فاصله افقی هر کاراکتر از چپ‌ترین تا راست‌ترین باهمدیگه یکی هستش
این ویزگی خیلی به خوانایی کدها کمک میکنه چون کد به خاطر یکی بودن فاصله افقی هر ۲ سر کاراکترها یه حالت جدولی پیدا میکنه چون دقیقا کاراکترها زیر همدیگه قرار می‌گیرند و برای همین
پیکس آرت PicsArt
 یک برنامه کاربری برای ویرایش تصاویر در گوشی اندروید شما که به راحتی میتوانید عکس های خود را با موبایل ویرایش کنید و در آنها تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید ! حتی میتوانید خود یک تصویر زیبا را خلق کنید برنامه دارای امکانات بسیاری می باشد همچنین تعداد زیادی فونت با قابلیت اضافه کردن فونت که کاربر به راحتی میتوانید فونت مورد نظر خود را به برنامه اضافه کنید حتی میتوانید از فونت های فارسی  در برنامه استفاده کنید و متن دلخواه خو
دانلود Font Awesome Pro نسخه 5.8.2 (نسخه پیشرفته فونت) | دانلود رایگان Font Awesome Pro v5.8.2 پک کامل آی طراحی سایت | دانلود رایگان جدیدترین و کاملترین آی ها برای طراحی سایت | 5099 عدد آی به صورت کاراکتر در قالب فونت برای طراحی سایت


کاملترین پک آی طراجی سایت شامل 5,099 کاراکتر آی برای طراحی سایت که در Font Awesome Pro v5.8.2
جای داده شده است. برای آشنایی با چگونگی این عملکرد این فونت میتوان به
این اشاره کرد که فونت اوه‌ سام برای راحتی کار طراحی سایت ساخته شده
در این مطلب خانواده فونت غریتا (Greta Font Family) را برای شما طراحان عزیز آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر نموده ایم ، فونت غریتا از سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی پشتیبانی می کند و در ۴ وزن متفاوت منتشر شده است. فونت غریتا خوانایی خوبی دارد و برای استفاده در کلیه طرح ها و آثار گرافیکی به ویژه رومه ها کاربرد فراوانی دارد.


+ دانلود فایل ( برای ورود به صفحه دانلود کلیک کنید )
فرمت فونت ها :: OTF

حجم :: ۲ مگابایت

دسته بندی فایل :: حروف و فونت (Font)




توجه:
آموزش نصب فونت کاتب فقط در ۴ مرحله
 
۱– ابتدا فونت ها را دانلود کرده ( از طریق همین دکمه سبز رنگ )
برای دانلود فونت کاتب با حجم ۳ مگابایت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
دانلود مستقیم و رایگان فونت کاتب- کلیک کنید
 
 
 
۲– فایل فشرده که پس از دانلود در اختیار شما قرار میگیرد را از حالت فشرده خارج کنید.( کلیک راست بر روی فایل و انتخاب گزینه Extract )

 
 
۳– وقتی که فایل را از حالت فشرده خارج کردید، پوشه را باز کنید، همه فایل های داخل پوشه ۱  را کپی کرده و در
این مجموعه شامل 58 فونت فارسی مختلف و زیبا در مدل های مختلف می باشد که با نصب آن در ویندوز میتوانید در برنامه های مختلف از جمله مجموعه نرم افزار های آفیس از آنها استفاده کنید برای دانلود این مجموعه از سیب دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

W M A TV نرم افزار حسابداری قیاس army world رسانه عمار hajammar135 کیف کمری ورزشی یادبود مجازی و ختم آنلاین رفتگان ارتباط با آزمایشگاه مسلم مراد در هوای عدالت مصالح ساختمانی