نتایج جستجو برای عبارت :

فقط.صد داستان ی

همواره در ياد داشته باشيد :" بازنويسي نهايي داستان، فرصت خلق مجدد داستان و جاي گذاري ايده هاي جديد و اصلاح و تکميل جملات ناکام را به شما و خواننده هاي داستان تان مي دهد.اگر بدون بازنويسي و بررسي آخر، داستان را به هر طريق منتشر کنيد ممکن است هزار و يک نگاه از شما بازگردد.
اين داستان يک قهرمان نيست
داستان يک انسان عادي هم نيست
داستان کسي است که در بيشتر کارهاي زندگي شکست ميخورد، فرصت و توان بلند شدن پيدا نميکند و مانند همه ي ما غرق ميشود
ولي او ضد قهرمان هم نيست
يک انسان خوب با تصميمات و اقبالي بد
درست مثل بعضي از کساني که هر روزه در کنارمان زندگي ميکنند.
ادامه مطلب
در باغ يک ديوانه خانه، جواني رنگ پريده, جذاب و شگفت انگيز را ديدم.
بر نيمکتي کنار او نشستم و گفتم : چرا اين جايي؟» مرد با تعجب به من نگاه کرد و گفت :چه سوال عجيبي، اما جوابت را مي دهم. پدرم مي خواست مثل او باشم؛ عمويم هم مي خواست من مثل خودش باشم. مادرم مي خواست من تصويري از شوهر دريانوردش باشم و از او پيروي کنم. برادرم فکر مي کند بايد مثل او ورزشکاري ماهر باشم.» استاد فلسفه و استاد موسيقي و استاد منطق هم مي خواستند مثل آنها باشم، مصمم بودند که
دانلود داستان عاشق کم رو
    اين داستان, داستاني عاشقانه که توسط بنده نوشته شده است.اين رمان ,ماجراي عاشق شدن پسري نوجوان به نام حسين است. او کم رو و خجالتي است و مي خواهد به عشقش برسد و.
براي دانلود داستان به ادامه مطلب برويد
ادامه مطلب
قول مشهوري است که داستان نويس برجسته کترين منسفيلد چند بار کوشيد تا رمان بنويسد، اما هيچ يک از تلاش هاي او قرين موفقيت نشد. همچنين در بسياري از کتاب هاي مربوط به ادبيات داستاني از نويسنده برجسته امريکايي ويليام فاکنر نقل قول شده که نوشتن داستان کوتاه، به مراتب طاقت فرساتر از نوشتن رمان است. در نگاه اول- و شايد به خصوص از نگاه بسياري از داستان نويسان امروز ما- اين هر دو قول چه بسا بسيار شگفت آور باشد.
ادامه مطلب
جمجمه جوان رماني است نوشته ليلا زارع که اخيراً به فهرست کوتاه داستان هاي منتشر شده پليسي در ايران اضافه شده است. به گفته نويسنده اين اولين داستان از سري جنايي کارآگاه روزبه افشار است که در آينده ادامه پيدا خواهد کرد. براي علاقه مندان اين ژانر شروع فعاليت يک نويسنده جوان در اين حوزه قطعاً اتفاق خوبي است.
داستان با کشف استخوان هاي يک جوان آغاز مي شود. با وجود اين که هويت مقتول به سرعت افشا مي شود، چرخه معمايي داستان تا اواخر آن از حرکت باز نمي ا
خريد آنلاين مجموعه کتاب هاي داستان
خريد آنلاين مجموعه کتاب هاي داستان , دانلود داستان ,فروش مجموعه داستان ها, بيش از ده هزار داستان جديد و زيبا,بيش از ده هزار داستان جديد براي تمامي سنين, 130 داستان جالب , 500 داستان ,150 72 داستان خارجي قشنگ, داستان جديد, 88 داستان زيبا , داستان ها ي خارجي و ايراني بچگانه و بزرگسال براي .
دريافت فايل
سياستگذاران هاليوود براي ترويج همجنس‌بازي و طبيعي نشان‌دادن آن، داستان‌هاي محبوب و کلاسيک را بازسازي مي‌کنند و با تحريف محتواي آن، شخصيت‌هاي هم‌جنس‌باز را در آن مي‌گنجانند.
يکي از موارد، داستان محبوب آنه شرلي» است که يک قدمت صدساله دارد؛ ولي ترويج‌کنندگان همجنس‌بازي در هاليوود، اين بار به سراغ اين داستان محبوب رفته‌اند و در نسخه جديدي که از روي آن ساخته‌اند، انحرافات اخلاقي را ضميمه شخصيت‌هاي داستان کرده‌اند؛ که موجب اعتراض
لطفا براي درک بهتر داستان و فهميدن اينکه توي داستان اصلا چه خبره،مجموعه ي وحشي رو از اول بخونيد.من متعجبم چون با تموم تاکيد هايي که کردم،تعداد دانلود هاي پسر بهشت که جلد پنجمه،از تعداد دانلود هاي امپراطوري گرگ ها که جلد اوله و بايد اول اون رو دانلود کرد،بيشتره.آخه چرا اهميت نمي ديد؟!به خدا با اين روش اصلا نمي فهميد توي داستان کي کيه و چي مي گذره.پس براي خودتونم که شده،مجموعه رو از اول بخونيد.خواهش ميکنم.
اين بازي روايت‌گر داستان دختري به‌نام جسي فيدن است که به‌دنبال برادر گمشده خود مي‌گردد، اما وقايع و اتفاقا بازي او را وارد داستان و ماجرايي بزرگ‌تر مي‌کند. استوديو رمدي اينترتينمنت ، سازنده کنترل، به‌واسطه تغييراتي که روي Control اعمال کرده و داستان‌سرايي خاص آن، قرار است تجربه‌ي منحصربه‌فردي را ارائه دهد .
ادامه مطلب
مجموعه فرمانروايان مقدس» با کيفيت بسيار بالا تعداد قسمت: بيش از ۲۰ قسمت
مجموعه فرمانروايان مقدس يکي از پويانمايي‌هاي پرطرفدار، جذاب و آموزنده ميباشد. داراي نکات تربيتي‌ و .
داستان حضرت سموئيل (ع)
داستان فرمانروايي طالوت
داستان نبرد حضرت داوود (ع) و جالوت
داستان فرمانروايي حضرت داوود (ع)
داستان نبرد حضرت داوود (ع) با آراميان
داستان حضرت سليمان (ع) و آدونيا
داستان فرمانروايي حضرت سليمان (ع)
#تصويري #پويانمايي #فرمانروايان_مقدس- بنصره»
پيو
اهميت داستان سرايي در ايميل مارکتينگ؟
چيزي در مورد داستان سرايي در ايميل مارکتينگ شنيده بوديد؟ اصلاً در مورد نقش داستان سرايي در بازاريابي محتوايي چيزي مي‌دانيد؟ داستان سرايي ابزاري بسيار قوي هست براي اينکه شما اطلاعات رو به مخاطب خودتون منتقل کنيد و تعاملي قوي هم با اون‌ها داشته باشيد. اگر ميخوايد در مورد داستان سرايي در ايميل مارکتينگ بدونيد و البته ببينيد که چه اهميتي داره تا انتهاي مطلب با من باشيد.
 
داستان سرايي در بازاريابي محتو
چندوقت پيش يه رمان که خوندم (که چاپ نشد هنوز) و واقعا از داستان و مفهومش لذت بردم.به تازگي متوجه شدم نويسندش داره رمانشو قسمت قسمت ميکنه و توي کانالش ميزاره.به جرئت ميتونم بگم ميتونه زندگي خواننده رو عوض کنه به شرطي که مفاهيم داستان رو متوجه بشيد.داستان توي ژانر مهيج و جوان نوشته شده که قطعا ميتونه جذبتون بکنه.اسم اين رمان که فعلا چاپ نشده (!) "زندگي نامرئي"ه که از دو راه ميتونيد بخونيدش:1. کانال باغ ملکوت که هرشب يک قسمتش رو ميزاره.2. وبلاگ تماشا
ميچ آلبوم (متولد ۲۳ مي سال ۱۹۵۸) نويسنده‌اي آمريکاييدر سال ۱۹۹۷ کتابي پرطرفدار به نام سه شنبه‌ها با موري را نگارش و منتشر کرده است که با استقبال بي نظيري روبرو شد. نويسنده‌ي اين کتاب ميچ آلبوم نام داشته و داستان کتاب در رابطه با فردي است به نام موري شوارتز Morrie Schwartz به همراه شاگرد او يعني Mitch Albom . نقش اصلي داستان و يا به تعبيري قهرمان داستان يعني موري شوارتز Morrie Schwartz بيمار بوده و نحوه عملکرد بيماري او به اين صورت است که به تدريج تمام بافت‌ها
به دنبال چيزي هستيد که بتوانيد در اين فصل تعطيلات خود را به خود اختصاص دهيد؟ (تنها هديه اي که واقعاً مهم است) از انتشارات Hingston & Olsen موجود است ، اين تقويم ظهور داستان کوتاه براي نويسندگان و خوانندگان مناسب است و فقط 60 دلار کانادا (کمتر از 50 دلار) ، بنابراين احتمالاً در خود شما "رفتار يو" کنيد. " دامنه قيمت.
پس چه شده است يک داستان کوتاه تقويم ظهور؟ خوب ، اين شامل 25 داستان کوتاه است ، و شما يک روز در روز از 1 دسامبر تا روز کريسمس را باز کرده و مي خوا
کتاب کليله و دمنه تقريبا در 2000 سال پيش به زبان هندي قديم نوشته شده و بعد به دستور انوشيروان به زبان پهلوي ترجمه شده است. بيشتر داستان‌هاي اين کتاب از زبان حيوانات ساخته شده و منظور نويسنده اين بوده که مخاطب کتاب همين‌‌طور که داستان و افسانه مي‌‌شنود، دستورات اخلاقي و رازهاي زندگي را نيز بياموزد. متن فارسي کليله و دمنه سخت است و کلمه‌هاي عربي زيادي در آن وجود دارد که خواندن آن را براي کودکان و نوجوانان مشکل مي‌کند.
مهدي آذر‌يزدي نخستين ک
 خريد اينترنتي داستان حاکم و فقير
 نشاني سايت:
 
http://www.ordibeheshtpub.ir/Search/Keyword-%D8%AD%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%DA%A9%D9%85-%D9%88-%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%B1/
 
و
 
http://www.ordibeheshtpub.ir/Category-152/
 
موضوع: داستان هاي فارسي  persian fiction
           داستان هاي آموزنده  didactic fiction
 
گروه کودک
انتشارات ارديبهشت:
شابک : 9-469-171-964-978
نشاني: تهران- خيابان انقلاب- خيابان دوازده فروردين-پلاک 316-طبقه همکف- انتشارات ارديبهشت
تلفن:
66480886-7 ، 021-66497613
 www.ordibeheshtpub.ir
 
 
 
ژانر فيلم : درام | فانتزي | ماجراجويي
امتياز فيلم :
رده سني :
کارگردان : Guillermo Del Toro
نويسنده : Guillermo Del Toro
بازيگران : Michael Shannon, Octavia Spencer, Richard Jenkins, Sally Hawkins
محصول کشور :
تاريخ اکران :
زمان فيلم : 
زبان فيلم :
 
خلاصه داستان : گيلرمو دل تورو ، از داستان نويسان ، شکل داستان آب ، مجموعه اي از داستان هاي دنياي سرخپوشان در برابر دوران جنگ سرد دوران آمريکا در سال 1962 به دست مي آيد. انزوا زندگي اليزا براي هميشه تغيير مي کند وقتي که او و همکار زلدا (اکتاويا اسپنس
انيميشن داستان سامرا
فيلم
سينمايي انيميشن داستان سامرا» به کارگرداني حسين سلطاني توسط هنرمندان و
گروهي از دانشجويان دانشگاه امام صادق (ع) تهيه شده ، که با هدف آشکار شدن
دست‌هاي پنهاني و نقش جريان وهابيت در تخريب قبور ائمه اطهار(ع) مي باشد
براي ديدن اين ويدئو اينجا کليک کنيد
براي دانلود اين ويدئو اينجا کليک کنيد
کتاب "پنجره چوبي"
نويسنده: فهيمه پرورش
داستان اين کتاب، داستان دختري است بنام گلي که وقتي عاشق مي شود در پناه عشق زميني به عشق خدايي مي رسد و به يکباره راه و رسم زندگيش تغيير مي کند. سير داستان به جريانات انقلاب باز مي گردد. گلي با پسري که عاشقش شده همراه مي شود و بعد از انقلاب که با هم ازدواج کرده اند به صحنه جنگ و جبهه کشيده مي شود. داستان کتاب داستاني حماسي از رشادت هاي و از خود گذشتگي هاي ن ميهن را به تصوير کشيده است. ني که با تمام سختي ه
داستان Toaru Kagaku no Railgun
داستان در شهر دانشگاهي و مدرسه اي آکادمي سيتي رخ ميدهد و حدود۸۰ درصد از جمعيت آن را دانش آموزان تشکيل ميدهند که به منظور توسعه قدرتهاي فيزيکي و فناوري هاي پيشرفته در حال تحصيل هستند. "ميساکا ميکوتو" يکي از اسپرهاي رده ۵ هست که.
ژانر : اکشن، علمي تخيلي، قدرت ماورايي
زبان : ژاپني
عنوان انگليسي : A Certain Scientific Railgun
عنوان دوم : Toaru Kagaku no Choudenjihou
رده سني:+17زمان هر قسمت : 24 دقيقهکيفيت : HD 720p - 480p - 1080pآغاز پخش : 2009-وضعيت :فصل اول : 2009 : 24 قسم
نويسنده: ابراهيم حسن بيگي
ناشر: عهد مانا
چکيده:
اين نوشته داستان يک کشيش اهل روسيه است که علاوه بر وظايف روحاني خود به کتابهاي ارزشمند عتيق نيز علاقمند است و گاهي بصورت غير قانوني به خريد آنها مي پردازد. از قضا کتابي براي فروش توسط يک جوان مسلمان به او سپرده مي شود، که داستان هاي عجيبي را براي او به دنبال دارد و باعث مسافرت اجباري او به لبنان مي شود.
نويسنده به خوبي به حال و هواي لبنان مي پردازد و در قالب بيان حال و هواي اين کشيش و خانواده اش خو
يا مجيب دعوه المضطرين
ي اجابت کننده دعاي مضطرين)
 
 
دلم ميخواد داستان تخيلي بنويسم :))
يه ايده هيجان انگيز تو ذهنمه. اما از اونجايي که تجربه هام درمورد نوشتن داستان تخيلي موفق نبوه، نميدونم چه کنم! 
شايد باز هم امتحانش کنم
 
+گفتم کتاب هاي " پريدخت" و " فعلا خوبم" رو تموم کردم؟ نه نگفتم.
خب. تو پست بعد يه معرفي کوتاه از هرکدوم مينويسم :)
سلام دوست عزيز
اميدوارم در حالي که داري اين مطالب رو مي‌خوني خوب و سرحال باشي.
تو اين نوشته که توي ويرگول منتشر کردم، داستان زبان يادگرفتن خودم رو براي شما تعريف کردم. من از اين داستان البته هدفي دارم و اميدوارم شما هم فايده لازم رو از نوشته ببرين.
نوشته من شامل 5 قسمت خواهد بود:
يادگيري زبان قبل از ورود به کلاس‌هاي فشرده تافل
دوره يادگيري زبان انگليسي بعد از کلاس‌هاي فشرده تافل
شروع يادگيري زبان فرانسه با معلم و کلاس
دوره خودآموزي زبان فرا
بدون تعريف کردن داستان سر اصل مطلب ميروم
انقدر پرکشش بود که گاهي اوقات ميخواستم از دنياي خودم جدا شوم و به درون داستان بروم، در بحث هاي فيليپ شرکت کنم، نقدش کنم و چاهايي از نزديک چشمانش را ببينم. دوست داشتم به کتابخانه مجلل ژوليوس ميرفتم و به باغ ژاپني اش نگاه کنم و ميان اب روان و پل قرمزش قدم بزنم.
به هر حال.
ادامه مطلب
سلام

 
 
اول ميخوايم ببينيم که صحنه چيه؟! : صحنه کوچکترين بخش کامل داستاني است. رمان ها معمولا از 70 صحنه و فيلم هاي سينمايي از 100 صحنه تشکيل مي‌شوند و شامل شخصيت ها؛ مکان و زمان و اتفاقات خاصي در داستان هستند.
معمولا با تغيير مکان؛ زاويه ديد و يا زمان پايان يک صحنه و آغاز ديگري را نشان مي‌دهيم.
اگه بخوايم يه پازل صد تيکه اي رو تصور بکنيم هر کدوم از يک تکه ها صحنه ي جدايي هستند . 
وفتي از صحنه مفيد در داستان صحبت ميکنيم منطور ما چيه؟! 
هر صحنه
داستان عجيب زندگي يک زن بي دست و پا يک زن که از بدو تولد بدون داشتن دست و پا متولد شده کارهايي خارق العاده انجام مي دهد.
به گزارش چفچفک، امي بروکس 37 ساله اهل شهر پيتسبرگ در ايالت پنسيلوانياي آمريکاست و اجازه نمي دهد نقص مادرزادي بر روند کارهاي روزمره در زندگي اش تاثير بگذارد. او قادر به آشپزي، نوشتن، رانندگي و حتي خياطي است!
وي مي گويد: پزشکان در ابتدا از اينکه من بتوانم به زندگي خود ادامه دهم دچار ترديد بودند اما پدر و مادرم حرف آنان را قبول ن
داستانهاي خوب براي دختران بلندپرواز، با ارائۀ تعريف تازه‌اي از  قصه و افسانه و بازگويي داستان‌هايي از ن قهرمان ــ از اليزابت اول تا سرينا ويليامز ــ به دختران قوت قلب مي‌بخشد.
داستانهاي خوب براي دختران بلندپرواز ۲ مجموعه‌اي کاملاً نو از داستان‌هاي قبل از خواب است که ن استثنايي، از نفرتيتي تا رزاليند فرانکلين و جي. کي. رولينگ را مي‌ستايد. ملکه‌ها و فعالان اجتماعي و مبارزان آزادي و وکلا، ان دريايي و دانشمندان علوم کامپيوتر، ف
دانلود فيلم The Man From Nowhere 2010
خلاصه داستان :مردي از هيچ‌ کجا ، فيلمي اکشن و مهيج محصول سال ۲۰۱۰ به کارگرداني لي جانگ بام مي‎باشد. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است ، چا تائه سيک آدمي مرموز و گوشه‎گير که يک مغازه‎ي امانت‎فروشي را اداره مي‎کند ، در پي اتفاقاتي آغازگر انتقامي مرگبار مي‌شود و…
ادامه مطلب
درباره کتاب آبنبات هل‌دار
کتاب آبنبات هل‌دار نوشته مهرداد صدقي داستاني طنز از حال‌و هواي پشت جبهه در دوران دفاع مقدس است. اين داستان از زبان يک کودک بجنوردي به نام محسن روايت مي‌شود که برادرش به جبهه مي‌رود. محسن، راوي داستان، فرزند آخر يک خانوادة پنج‌نفري است. آن‌ها همراه مادربزرگشان در يکي از محله‌هاي قديم بجنورد زندگي مي‌کنند. فضاي داستان سرتاسر ماجراهاي خنده‌دار و حيرت‌آور است؛ ماجراهايي که محسن آن‌ها را ايجاد مي‌کند. يکي ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

عاملیت فروش آسیاتک شیراز طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل Rich Graphic Designer شرکت بهسازان توسعه آرمان (بتا) علیرضا قیمت پکیج دیواری در شیراز خشک کن میوه ، خشک کردن میوه سوییچ بانکی و لویالتی سلامتی و سرگرمی Solivagant