نتایج جستجو برای عبارت :

علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی

 
یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از پکیج های دیواری و یا زمینی، بدون توجه به مدل و برند پکیج رخ می دهد، روشن نشدن پکیج است. علت روشن نشدن پکیج می تواند موارد متعددی باشد که تنها پس از عیب یابی کامل و دقیق توسط تعمیرکار پکیج دیواری حرفه ای، امکان رفع مشکل بصورت کاملا اصولی و بدون بازگشت وجود دارد.
در این مطلب از کاراباما، به کمک متخصصین مجرب پکیج دیواری که سالها سابقه و تجربه فنی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری دارند، دلیل روشن نشد
علت روشن نشدن تلويزيونReviewed by علی بختیاری on Jul 9Rating: 5.0علت روشن نشدن تلويزيونعلت روشن نشدن تلويزيون,علت روشن نشدن تلويزيون قديمي,علت روشن نشدن تلويزيون سونی,علت روشن نشدن تلويزيون led, سوالاتی است که در این نوشته پاسخ داده می شود
روشن نشدن تلويزيون یک ایراد کلی است که ممکن است در مدل های مختلف تلويزيون ، علل متفاوتی داشته باشد. در ادامه به بررسی علت روشن نشدن تلويزيون در مدل های مختلف می پردازیم :
 
 
علت روشن نشدن تلويزيون قديمي
مراجعین بخش تع
آموزش تعمیر تلويزيون قديمي CRTReviewed by شایگان on Aug 3Rating: 5.0تعمیر تلويزيون قديميبرای تعمیر تلويزيون قديمي ابتدا باید عیب یابی تلويزيون به شیوه صحیح انجام شود. در بیشتر موارد مراجعه به بخش تعمیرات تلويزيون مراجعه کننده توضیح درستی از ایراد ایجاد شده دستگاه خود ارائه نمی دهد و مثلا قطع شدن تصویر تلويزيون را با عبارت روشن شندت تصویر تلويزيون و یا بالا نیامدن تصویر توضیح می دهد و یا اگر تلويزيون روشن نشدن دقت نمی کنند که آیا چراغ پاور دستگاه روشن ا
1- مشکل روشن نشدن گوشی.
 
1- اگر گوشی با (نگه داشتن دکمه روشن خاموش روشن نشد).
 
2- باید (دکمه روشن و خاموش و دو دکمه ی کم و زیاد کردن صدا) را باید باهم نگه داشته تا گوشی روشن شود.
 
2- چگونه بر روی گوشی رمز بزاریم.1- اول میرویم به (تنظیمات گوشی).2- بعد به (صفحه ی قفل) گوشی میرویم.3- سپس وارد نوع (قفل صفحه گوشی) میشویم.4- (نوع رمز )خود را انتخاب میکنیم.
شرکت تاسیسات یزد تهویه
خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج
تعمیرکاران ما با همه‌ی برندهای موجود در بازار ازجمله ایران رادیاتور ، بوتان ، ایتالترم ، ایساتیس ،دئوترم ، وایلانت ،لورچ ،تاچی ، سونیه دوال، آلین هاف، هات کینگ و … آشنایی کافی دارند و شما در هنگام خرید و سرویس دهی ، با مشخص کردن برند پکیج خود، تعمیرکار متخصص آن برند از سوی ما برای انجام سرویس و خدمات رسانی در حدمت شما حاضر می‌شوند.
 عیب یابی علت روشن نشدن پکیج ایساتیس
 عیب یابی علت روشن ن
یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.
علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:
 
یکی دی
علت روشن نشدن تلويزيون سامسونگ
 
یکی از مشکلات تلويزيون های سامسونگ این است که خود به خود خاموش شده و به حالت استند بای می روند که این مشکل بیشتر به دلیل فرسودگی یک سری قطعات می باشد که باید تعویض و یا اینکه به روز رسانی شوند. علت روشن نشدن تلويزيون سامسونگ می تواند ویروسی شدن برد مین تلويزيون باشد که باعث می شود که برنامه تلويزيون درست اجرا نشود و تلويزيون روشن نشود. در این صورت باید تلويزيون توسط دستگاه پروگرمر دوباره برنامه ریزی شود و برا
ما در این مقاله به بررسی تمام علت های  خاموش روشن شدن تلويزيون ال جی می پردازیم . طی چند سال اخیر ، شاهد  مواردی از  ضعف در طراحی و تولید محصولات ال جی بوده ایم . خاموش روشن شدن تلويزيون ال جی به این شکل دیده می شود که ، در ابتدا تلويزيون روشن شده و پس از نمایش لوگوی ال جی مجددا خاموش می شود . به این حالت ، در اصطلاح تعمیر تلويزيون reboot شدن گفته می شود.
معمولا در بیشتر موارد مادر برد یا مین برد دستگاه دچار نقص شده است . برای تعمیر  . باید به این نکته
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
جهت مطالعه ی ادامه ی مطلب فلش زرد رنگ را کلیک کنید>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ادامه مطلب
روشن نشدن خنک کننده
علت روشن نشدن خنک کننده به‌احتمال بسیار نرسیدن جریان برق به موتور است . احتمال دارد فیوز جدا یا این که خراب‌شده باشد . با امداد یک فازمتر محل ورود و خروجی سیم فاز را به فیوز محاسبه نمائید . در حالتی‌که فاز از فیوز بیرون نمیشود به‌این مفهوم است که فیوز خراب‌شده و بایستی تعویض شود .
ادامه مطلب
روشن نشدن چراغ اینترنت مودم ADSL
روشن نشدن چراغ اینترنت مودم می تواند عوامل مختلفی داشته باشد یکی از این عامل ها می تواند نویز باشد. عامل بعدی می تواند از کابل، پیکربندی اشتباه، خوردگی پریز و غیره باشد که در ادامه این عامل ها را بررسی خواهیم کرد.
عیب یابی خط تلفن اینترنتعیب یابی مودم خود را از کابل شروع کنید. کابل را باز کنید و دوباره به مودم وصل کنید و از روشن بودن مودم و اتصال صحیح آن به خط تلفن و کامپیوتر مطمئن شوید. مطمئن شوید که بعد از اتصال
با پیشرفت تکنولوژی، یخچال ها پیچیده تر از قبل شدند و امکانات بیشتری رو در اختیار مصرف کنندگان خودشان گذاشتند و کم کم یخچال های ساید بای ساید که با خرید یک دستگاه هر دو مسئله یخچال و فریزر را برطرف می‌کردند وارد خانه ها شدند و بازار مناسبی بدست آورده اند و در بسیاری از خانه ها پیدا می‌شوند مسئله تعمیر این دستگاه ها نیز بیشتر از گذشته به چشم می‌اید چراکه دستگاه ها پیچیده تر از قبل شده اند و تعمیرات ان ها نیز یک فرایند تخصصی است و با سپردن دستگ
 
اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.
در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما
خدمات مجاز پشتیبانی برای ماشین لباسشویی بوش در تهران
روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش (Bosch)
خراب شدن دکمه های پنل ماشین لباسشویی بوش
خوب شسته نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی بوش
نشتی آب از ماشین لباسشویی بوش در حین کار کردن
تعمیرات تخصصی اتصالات و سیم کشی داخلی دستگاه
خرابی و تعمیر برد الکترونیکی اصلی ماشین لباسشویی
خرابی موتور گردان ماشین لباسشویی بوش Bosch
آب دهی و نرفتن به مرحله بعدی شستن لباس ها
نشتی آب داشتن ماشین لباسشویی بوش
خرابی و گرم نشد
علت قطع نشدن خونریزی بعد از و درمان آن
قطع نشدن خونریزی بعد از مساله مهمی است و در صورتی که درمان نشود فرد را با خطرات زیادی مواجه می‌کند. از جمله علت قطع نشدن خونریزی بعد از می‌توان به فیبروم رحمی، عفونت نه و مشکلات هورمونی اشاره کرد.

ستاره | سرویس سلامت - در هر چرخه قاعدگی بدن زن بالغ و سالم برای حاملگی آماده می‌شود و در صورتی که بارداری اتفاق نیفتد، لایه داخلی رحم جدا می‌شود و به همراه خون از طریق واژن دفع می‌گردد، ب
علت خاموش نشدن کولر گازیاگر کولر گازی شما حتی زمانی که به دمای تنظیم شده می رسد، خاموش نمی شود، ممکن است با کنترل های  الکترونیکی مشکل داشته باشد. ترموستات کولر می تواند معیوب شده باشد و یا سنسور از موقعیت خود خارج شده باشد.
کولر گازی از حرکت نمی ایستداگر بعد از خاموش کردن کولر گازی زمان بیشتری طول می کشد تا خاموش شود، احتمال دیگر کثیف بودن فیلتر کولر گازی شما است. یک دلیل دیگر آن می تواند قديمي بودن و یا قدرت نامناسب کولر گازی در مقایسه با ان
تعمیر مایکروفر ال جی
ماکروفر ال جی در حجم و توان های مختلف بخشی از نیاز ما در صرفه جویی زمان و حفظ کیفیت طبخ غذا کمک میکند اما بنا به عوامل خارجی که خودمان نیز در بخش عظمی از آن دخیل هستیم با عدم آشنایی کافی در نحوه عملکرد مایکروویو و سولاردام ناخواسته آسیب هایی را به دستگاه وارد میکنیم بخش مختصری از این عوامل که سعی بر توضیح آن به شکل مفصل در ادامه مطلب شده است از کثیفی درون ماکروویو الجی گرفته تا استفاده نادرست که ممکن است منجر به جرقه زدن و
روش‌های رفع عدم اتصال تلويزيون به اینترنت
سال‌هاست که تلويزيون به یکی از اجزای اصلی خانه‌ها در سراسر دنیا تبدیل شده است. این وسیله مانند دیگر لوازم زندگی بشر همواره در حال تغییر و ارتقاست. این تغییر و ارتقا با همگام شدن عصر اینترنت شکل می‌گیرد. امروزه قابلیت اتصال به وای فای یکی از ویژگی‌های بارز تلويزيون‌های هوشمند برندهای مطرحی چون شارپ می‌باشد.
با اتصال تلويزيون خود به اینترنت می‌توانید تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های آنلا
 
 

تعمیر تلويزيون شهاب
 


تعمیر تلويزيون شهابReviewed by شایگان on Jul 17Rating: 5.0تعمیر تلويزيون شهابتلويزيون شهاب بعنوان یکی از معتبرترین برندهای ایرانی خاطره خوبی را در ذهن ایجاد می کند. مجموعه رایان بعنوان یکی از مراکز مجاز ارائه خدمات تعمیر تلويزيون شهاب با متخصصین مجرب و متعهد آماده ارائه خدمت در سراسر تهران بزرگ است.
 
 
 
یکی از قديمي ترین برندهای داخلی که در زمینه تولید لوازم منزل فعال بوده و در طی سال های اخیر فعالیت خود را به سمت تولید تلو
نحوه عیب یابی مایکروفر
روشن نشدن دستگاهعیب یابی مایکروفر و مایکروویو زمانی که دستگاه به صورت کلی روشن نمی‌شود اینگونه که می‌خواهیم برای شما توضیح دهیم  انجام می‌شود.در صورتی که مایکروفر و مایکروویو شما اصلا روشن نمی‌شود چند علت می‌تواند داشته باشد که یکی از آن‌ها قطعی پریز برق می‌باشد و دیگر اینکه دو شاخه برق ایراد داشته باشد و یا اینکه دستگاه قفل کودک باشد و به آسانی روشن نشود و یکی از دیگر علت‌های آن استفاده از سه راهی باشد.
راه حل:
 
علت یخ زدن کولر گازی پنجره ایاگر با صحنه یخ زدگی در کولر گازی پنجره ای مواجه شدید نگران نباشید و علت این یخ زدگی را در موارد زیر بررسی کنید:
1-مسدود شدن شبکه اپراتور
2-کم بودن گاز کولر گازی
3-گرفتگی در لوله ها یا قطعات داخلی کولر گازی
4-خرابی فن های پنل  داخلی یا پنل خارجی کولر گازی
5- خرابی سنسور بیرونی کولر گازی
6- یکسره کار کردن کمپرسور
چکه کردن آب از پنل داخلی کولر گازی پنجره ایوضعیت کولر در پنجره را چک کنید تا مطمئن شوید کولر به سمت بیرون شیب
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن یخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
 
دلایل خرابی کمپرسور که در اصطلاح تعمیرکاران  آمپر کشی تلقی میشود چیست؟ خراب شدن و یا سوختن خازن راه اندازکم بودن ظرفیت نامی خازن استفاده شده  مشکلات مکانیکی کمپرسورکم بودن برق ورودی به کولر گازیاستفاده از سیم نا مناسب برای لوله کشی و یا طولانی بودن سیم کشیضربه خوردن کمپرسور و … نیم سوز شدن موتور کمپرسور و یا موتور فن کولر گازینیم سور شدن موتور کمپرسور از علت خاموش شدن کولر است. که در بیشتر مواقع نیم سوز شدن موتور به دلیل  عمر طولانی کول
مایکروفر یکی از لوازم خانگی با کارکرد عالی در زمینه پخت و پز غذا می‌باشد. مایکروفر با وجود ظاهر ساده و کوچک خود به نسبت سایر لوازم خانگی، ساختار نسبتا پیچیده‌ای دارد و تعمیر مایکروفر به دست افراد غیر حرفه‌ای باعث بدتر شدن خرابی دستگاهتان می‌شود که باعث می شود هزینه چند برابر برای تعمیر و شاید خرید دوباره مایکروفر و یا سولاردم شوید. بنابراین بهتر است تعمیرات مایکروفر و سولاردم خود را به تیم متخصص و حرفه‌ای مجموعه سرویس طلایی بسپارید.
همان طور که قبلا یاد گرفته اید، تعامل اشیا با دنیای بیرون از طریق متدهایی که تحت تاثیر آنها قرار دارند، تعریف می‌ شود. متدها interface با دنیای بیرون هستند. برای مثال، دکمه مقابل تلويزيون شما، رابط کاربری بین شما و سیم کشی های تلويزيون پشت بدنه پلاستیکی اش است. شما روی دکمه "power" فشار می دهید تا تلويزيون روشن و خاموش شود.
ادامه مطلب
تعمیر بک لایت در تلويزيون های ال جی به امری تکراری و با آمار بالا در مجموعه تعمیرات تلويزيون تبدیل شده و اکثر تلويزيونهای ال جی مخصوصا در مدل های LN ، LB ، LY ،  LS با ایراد در بخش بک لایت به تعمیرگاهها مراجعه می کنند. در این نوشته به بررسی پروسه تعمیر بک لایت تلويزيون ال جی مدل LN می پردازیم :
 
بک لایت چیست
تا قبل از تولید تلويزيون های ال سی دی بخشی به نام بک لایت در تکنولوژیهای مختلف تلويزيون وجود نداشت و با شروع تولید این تلويزيون ها این بخش هم مت
تعمیر لباسشویی در کرج 
با افتخار به استحضار می رسانیم این مجموعه با بیش از 35 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی دارای پروانه کسب معتبر از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت اتاق اصناف و اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و مدارک فنی و حرفه ای با پرسنلی کارآمد و مجرب آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی تحت عنوان تعمیرگاه مجاز برندهای  الجی، سامسونگ، پاکشوما، اسنوا، هایر، دوو، کن وود، ایندزیت، آریستون، کن
تعمیرات تلويزيون سامسونگ
تعمیر تلويزيون سامسونگ با توجه به پرفروش بودن این محصول در بازارهای داخلی کشور یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز غالب کاربران این محصول است که ممکن است به هر دلیل، در عملکرد دستگاه‌ مورد استفاده آن‌ها خللی ایجاد شده باشد. در راستای تأمین این نیاز، مرکز تعمیر تلويزيون سامسونگ با همکاری مجموع? متخصص و کارآمد خویش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم انواع مدل‌های تلويزيون سامسونگ می‌باشد تا شما کاربران گر
تلگرام یکی از نرم افزارهای پیام رسان محبوب است که تقریبا در لیست نرم افزارهای نصب شده یا در حال نصب هر گوشی تلفن همراهی باشد، حال حین استفاده از این نرم افزار ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام چت یا ارسال پیام در کانال یا گروه تلگرام تان متوجه مشکل آپلود عکس در تلگرام یا مشکل آپلود فیلم در تلگرام شده باشید ، این مشکل تقریبا رایج است و خیلی از کاربران با آن مواجه شده اند ، به جز قطع یا کند بودن اینترنت که معمولا به عنوان اولین علت به ذهن
نفیسه روشن بازیگر پر حاشیه سینما و تلوزیون است. او این روزها با انتشار پست و استوری های جنجالی بسیار جنجال به راه انداخته است. نفیسه روشن امروز با انتشار یک پست از همسرش عذر خواهی کرد او قبل از این ماجرا با انتشار یک ویدیو از خیانت دوست به دوست صحبت کرد. نفیسه روشن در این لایو گفت از دوستانی که زندگیتون رو از شما می گیرند دوری کنید. بعد از این ویدیو شایعاتی در مورد علت طلاق نفیسه روشن از همسرش به راه افتاد. عده ای معتقد بودند یک خیانت ممکن ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

کار در خانه آسان و پر درآمد فروش سنگ ساختمانی اینترنتی ب - الف Alireza Rajaee پرسش مهر جراحی زیبایی بینی فیلم و سریال دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری اخبار,مطالب فرهنگی و علمی,تازه ترین ها اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها