نتایج جستجو برای عبارت :

عفرزانه درویشی

#شهید_امروزسردار شهید برزو درويشي شاهکلائیشهادت 24 آذر 1363
خود را در قبال انقلاب بیشتر مسئول بدانید و بیشتر به صحبتهای #امام ایمان داشته باشید و تا آخرین قطره‌های خون دست از امام بر ندارید و او را همیشه یاری کنید و به #دنیا و اموال کمتر فکر کنید. در ضمن ضد انقلابیون و کسانی که به #ولایت_فقیه اعتماد ندارند در تشییع جنازه من شرکت نکنند و از شما ملت حزب الله می‌خواهم #اجازه_ندهید تا اینها از این بیشتر به انقلاب ضربه بزنند و به #مساجد بیشتر اهمیت بد
میهمانان گرامی که قصد سفر به شهر مشهد
و زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته و میخواهند در یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا هتل رزرو کنند می توانند
یکی از هتل های زیر را انتخاب کنند.
 
هتل اطلس مشهد (نزدیکترین هتل مشهد به حرم
امام)
آدرس هتل اطلس مشهد : شهر مشهد، میدان بیت
المقدس، هتل اطلس.
فاصله هتل اطلس مشهد تا حرم امام رضا :
کمتر از 3 دقیقه
هتل درويشي
آدرس هتل درويشي مشهد : شهر مشهد، خیابان
امام رضا، بین امام رضا 26 و 28، هتل درويشي.
فاصله هتل درويشي تا
مشهد که یکی از شهر های پربازدید در ایران است، رستوران ها و غذاخوری های زیبا در نزدیک حرم هم دارد. ما در این مقاله سعی داریم که بهترین غذاخوری های نزدیک حرم در مشهد را برای مسافران عزیز معرفی کنیم. یکی از بهترین غذاخوری های نزدیک حرم در مشهد، رستوران سنتی بابا قدرت با بهترین غذاها می باشد که چایخانه سنتی و بازارچه هم دارد که فضای این رستوران و نزدیکی آن به حرم حال و هوای خاصی به آن می بخشد. 
 یکی دیگر از بهترین غذاخوری های نزدیک حرم در مشهد، رست
سلام بر شماان‌شاءالله زین پس مطالب این وبلاگ را با دامنه سبز سرخ http://sabzesorkh.ir/هم می‌توانید مشاهده کنید.اگر بتوانیم مطالب قدیمی وبلاگ سبز سرخ را از میهن بلاگ به تدریج در اینجا وارد کنیم.این دامنه ارتباطی با نشریه سبز سرخ کنگره سرداران و ده هزار شهید استان مازندران ندارد.امروز اگر سرخ بیفتیم به خاک فردا به زمانه سبزتر می‌روییمیادبود سردار شهید برزو درويشي شاهکلائی و شهدای استان مازندرانارتباط با مدیر: http://ble.ir/hdarvishi
یک آن که دیروز خود را وارسی می کردم، دیدم از گذر عمر هیچ ندارم در حال. بسیاری از چیزها که می دانستم از یادم رفته است، بسیاری از مهارت ها هم، شوق و شورها هم کم کم رخت بربسته، دلخستگی ها جای دلبستگی ها نشسته، دردهای جسمانی بعضاً عارض شده و خلاصه اینکه کاهیده شده ام به معنی تام کلمه. در همین فکرها بودم که شوقی سرازیر شد به سان آن شعر سیّد که "دارایی من دلی ست سرسبز ز عشق .". یک حال درويشي ِ سرخوشی مانده است که با تمام گذشته آن را معاوضه نمی کنم. الحمد
ما زِ یاران چشمِ یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم
تا درختِ دوستی کِی بَر دهد
حالیا، رفتیم و، تخمی کاشتیم
گفت‌وگو آیینِ درويشي نبود
ورنه با تو ماجراها داشتیم
شیوه‌یِ چشم‌ات فریبِ جنگ داشت
ما غلط کردیم و، صُلح انگاشتیم
گُلبُنِ حُسن‌ات نه خود شد دل‌فروز
ما دَمِ همّت بر او بگماشتیم
نکته‌ها رفت و، شکایت کس نکرد
جانبِ حُرمت فرو نگذاشتیم
گفت: خود دادی به ما دل، حافظا
ما مُحَصِّل بر کسی نگماشتیم.
#حافظ_به_سعی_سایه
غزلِ ۳۵۹ از تص
نکته:
بنا به توصیه دوست بزرگوارم دکتر حمید درويشي مطالب کانال استانبول: خاطرات و شهر را در وبلاگ بازنشر خواهم داد. عمده این مطالب پیش از این در کانال جامع مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام و صفحه اندیشه رومه فرهیختگان بازنشر داده شده اند.
 لازم به ذکر است تمامی حقوق مطالب مربوط به فرصت مطالعاتی ام از هر جنس و سنخ و سطحی به مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام تعلق دارد. دوستان دقت فرمایند.
برای اولین بار در مساجد اهل سنت نماز خواندم
   دربازی های 4 جانبه کشوری که در تاریخ چهارشنبه 26 شهریور 1399 در شهرستان ساوه برگزار گردید، دو تن از هنرجویان هنرستان شهید چمران (ره) شهرستان میبد، خوش درخشیدند.  
   آقایان محمدعلی پودینه و امیرحسین درويشي، دو تن از بازیکن های این دوره از بازی ها بودند که به خانواده، دوستان و هنرآموزان هنرستان، مدیر محترم و همچنین آقای فلاح مربی تربیت بدنی هنرستان تبریک می گوییم.
درويشي بود که در کوچه و محله راه می‌رفت و می‌خواند: 
"هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی"
اتفاقاً زنی این درویش را دید و خوب گوش داد که ببیند چه می‌گوید وقتی شعرش را شنید گفت: من پدر این درویش را در می‌آورم که هر روز مزاحم آسایش ما میشود.
زن به خانه رفت و خمیر درست کرد و یک فتیر شیرین پخت و کمی زهر هم لای فتیر ریخت و آورد و به درویش داد و رفت به خانه‌اش و به همسایه‌ها گفت: من به این درویش ثابت می‌کنم که هرچه کنی به خود نمی‌کنی.
کمی دورتر پسری
إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکمْ وَ إِنْ أَسَأْتُمْ فَلَها ( اسراء/۷)
اگر نیکی کنید، به خودتان نیکی می کنید؛ و اگر بدی کنید باز هم به خود می کنید.
در حکایتی آمده است که:
درويشي در راه می‌رفت و می‌گفت:

هر چه کنی به خود کنی
گر همه نیک و بد کنی

پیرزنی این گفته را شنید و گفت: من به این درویش ثابت می‌کنم که این حرف، درست نیست.
پیرزن، نانی پخت و در آن زهر ریخت. هنگامی‌که درویش به خانه آمد، نان را به او داد. درویش نان را گرفت و روانه شد.
نز
 
 
 
   
فیلم خاطره‌انگیز ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری از تولیدات موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه سینما اکران می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، فیلم سینمایی خاطره‌انگیز سازدهنی» که از محصولات امور سینمایی کانون پرورش فکری در سال ۱۳۵۲ است، با گذشت نزدیک به نیم قرن از تولید آن، روز 16 مهر 1398 در موزه سینما اکران می‌شود.
ساز دهنی» در زمره فیلم‌های موفق سینمای کودک است که پیش‌تر مدال طلای شهر جیفونی در سال
سلام علیکمبا عنایت به اتمام کلاس های تابستانه کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم(ع) روستای بردخون کهنه، گزارش تصویری از کلاس های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در چهار ماه [خرداد،تیر،مرداد،شهریور] خدمت شما منتشر خواهیم کرد.اسامی اساتید گرامی:
1- جناب آقای حجت الاسلام عبدالرحمن پسرمرد [ استاد آموزش احکام؛ خواهران]
2- جناب آقای زکریا مهدویان [ استاد آموزش قرآن کریم؛ برادران و خواهران]
3- جناب آقای علی سخایی [ استاد آموزش رایانه؛برادران ]4- جناب آقای م
ا همکاری آموزشگاه زینبیه، نشست کتاب‌خوان در کتابخانه معراج شهر خنداب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، همزمان با هفته کتاب و با همکاری آموزشگاه دخترانه زینبیه شهر خنداب، نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی معراج برگزار شد.
در این نشست دایره المعارف تغذیه» نوشته فیلیپ سیمونن اشر ، توسط یگانه یادگاری ؛ آموزش قرآن کریم» نوشته فرزانه زنبقی، توسط عطیه درويشي؛ حضرت زهرا(س)» نوشته فاطمه جعفری ، توسط زه
دو نکته راهبردی درباره ماجرای پلیس و دراویش   ماجرای تقابل با دراویش گنابادی با عبور یک اتوبوس و یک خودروی سواری از روی ماموران، رنگ خون گرفت و پرونده درویشان ایران وارد مرحله جدیدی شد.
تا پیش از این، ذهنیت عمومی از دراویش، مردان موبلندی بود که تارک دنیا هستند و هوهویی می گویند و آزارشان به کسی نمی رسد؛ هم از این روست که وقتی خبر آمد منزل قطب شان به محاصره نیروی انتظامی درآمده، بسیاری برآشوفتتد که با درویشان چه کار دارید؟ بگذارید با کشکول ه
برنامه بعدی سفر ما به شهرهای مختلف ایران، شهر مشهده. شهری که به عنوان پایتخت معنوی ایران شناخته میشه و بخش قابل توجهی از مردمانش، زوار و اعراب هستند. سفر به مشهد برای همه جذابه چراکه هم حرم داره، هم جاهای تاریخی و دیدنی و هم کلی مراکز خرید و تفریحگاه های مختلف که ماه ها زمان میخواد تمام جاهاشو ببینین.
 
 
بهتره که در مشهد خونه داشته باشین یا فامیلی اونجا زندگی کنن تا شما هم برین چند روزی پیششون. مشهد خیلی هتل و مهمانسرا داره ولی هتل های خوبش تع
تضمینی از شعر سعدی توسط استاد شهریار
ای که از کلک هنر ، نقش دل انگیز خداییحیف باشد مه من کاین همه از مهر جداییگفته بودی جگرم خون نکنی باز کجایی((من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی  عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی ))
 وین نداند که من از بهر غم عشق تو زادم  نغمه بلبل شیراز نرفته است ز یادم((دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی ))
 تیر را قوت پرهیز نباشد ز نشانهمرغ مسکین چه کند گر نرود در پی دانهپای عاشق ن
داستانهای کوتاه وپرمعنا
داستانها کوتاه وپرمعنا




یعقوب وفرزند کار


یعقوب لیث صفاری شبی هر چه کرد ؛ خوابش نبرد ، غلامان را گفت : حتما به کسی ظلم شده ؛ او را بیابید. پس از کمی جست و جو ؛ غلامان باز گشتند و گفتند : سلطان به سلامت باشد ، دادخواهی نیافتیم .اما سلطان را دوباره خواب نیامد ؛ پس خود برخواست و با جامه مبدل ، از قصر بیرون شد ؛در پشت قصر خود ؛ ناله ای شنید که میگفت خدایا : یعقوب هم اینک به خوشی در قصر خویش نشسته و در نزدیک قصرش اینچنین ستم
حضرت علی علیه السلام درباره متاع دنیا می‌فرمایند:
مردم! خواسته دنیا خرده گیاهى است خشک وباآلود که از آن چراگاه دورى‌تان باید نمود. دل از آن کندن خوشتر تا به آرام رخت در آن گشادن، و روزى یک روزه برداشتن پاکیزه تر تا ثروت آن را روى هم نهادن. آن که از آن بسیار برداشت به درویشى محکوم است و آن که خود را بى نیاز انگاشت با آسایش مقرون.
آیا هیچ عاقلی به تکه گیاهی خشک و بی‌روح توجه می‌کند مخصوصا اگر آغشته به ویروس وبا باشد؟!! خواسته‌های دنیوی همین حا
ایران، کشوری پر از شگفتی
 
 کشور ایران پر از جاذبه های دیدنی که می توان آن را مکانی برای تمامی سلیقه ها دانست.
از جاذبه های تاریخی در شهرهایی چون کاشان، شیراز ، اصفهان و سیستان و بلوچستان گرفته تا جاذبه های طبیعی و چشم نوازی که در جنگل های شمال کشور و کویر لوت و سواحل زیبای دریای خلیج فارس احساس آرامش را در در عاشقان طبیعت به وجود می آورند.
در ادامه به تعدادی از شهرهای مشهور و جاذبه های شگفت انگیز آن ها آشنا می شوید. 
 
کیش، مرواریدی در خلیج ف
 دانلود کتاب محاسبات عددی کرایه چیان
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود حل المسائل محاسبات عددی دکتر اصغرکرایه چیان | مجله .rehabj.ir › دانلود-حل-المسائل-محاسبا. Translate this page دانلود حل تمرین محاسبات عددی دکتر کرایه چیان … پاورموج – دانلود کتاب محاسبات عددی + حل المسائل powermoj.ir/دانلود-کتاب-محاسبات-عددی-حل-المسائل/ Translate . ‫کت
عقیق (agate) گوهری خیلی پربرکت و سرشار از خاصیت ها است که در روایات زیادی بر اهمیت آن تاکید گشته می باشد. عقیق در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری مایل به آبی و سفید یافت می گردد. نیز چنین نگین هایی وجود دارد که به موجب شباهت اشکالی و فیزیکی در تجارت آن ها را جزء خانواده عقیق محسوب می کنند مثل انگشتر نقره مردانه یا نه عقیق سلیمانی یا چشمی (باباقوری)، عقیق شجری، عقیق خزه ای. نگین عقیق در کشورهایی نیز زیرا یمن، هندوستان، ایران، چین در رنگ ه
ساقی امشب باده از بالا بریز     باده از خم خانه مولا بریز
باده ای بی رنگ و آتش گون بده     زان که دوشم داده ای افزون بده
ای انیس خلوت شبهای من     می چکد نام تو از لب های من
محو کن در باده ات جام مرا     کربلایی کن سرانجام مرا
یا علی درویش و صوفی نیستم     راست می گویم که کوفی نیستم
نیک می دانم که جز دندان تو     هیچ دندان لب نزد بر نان جو
یا علی لعل عقیقی جز تو نیست     هیچ درويشي حکیمی جز تو نیست
لنگ لنگان طریقت را ببین     مردم دور از حقیقت را ببین
مس
برگزاری مراسم شهادت امیرالمونین علی (ع) در جوار امام زاده محمد (ع) بردخون کهنه همراه با سخنرانی حاج آقا پسرمرد و قرائت زیارت عاشورا و مداحی توسط کربلایی محسن درويشي، دعای جوشن کبیر و قرائت دعای قرآن به سر توسط برادر زکریا مهدویان
موسیقی فولکلور مازندران با توجه به پیشنیه‌‌ی تاریخی قوم ساکن در منطقه، وسعت جغرافیایی و طبیعت زیبا و متنوع از گستره و تنوع زیادی برخوردار است.
محدوده فرهنگ مازندران را می‌توان از غرب تا رامسر و از شرق تا کردکوی دانست و به دو نیمه‌ی شرقی و غربی تقسیم کرد. که با حفظ ویژگی‌های مازنی خود به ترتیب متاثر از موسیقی گیلان و خراسان است. در مرکز از ساری تا نور موسیقی خالص مازندرانی را می‌شنویم.
بخش مهمی از موسیقی‌های منطقه مازندران را موسیقی آواز
دانلود کتاب آزمون های استخدامی علوم آزمایشگاهی تخصصی .
https://ketabiyar.com/کتاب-آزمون-های-استخدامی-علوم-آزمایشگاهی-عمومی-و-تخصصی-تا.

۶ اسفند ۱۳۹۷ - خرید کتاب آزمون های استخدامی علوم آزمایشگاهی عمومی و تخصصی تالیف فاطمه نژاد قنبری انتشارات پرستش,خرید آزمون های استخدامی علوم آزمایشگاهی .

برای قبولی در آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی چه .
https://iranestekhdam.ir/منابع-مطالعاتی-استخدامی-دانشگاه-علوم/

۳ اسفند ۱۳۹۶ - برای قبولی در آزمون استخدام د
 کسانی که اعتقادات مذهبی قوی‌تری دارند در برابر تنش و فشار، مصونیت بیشتر وسلامت بالاتری دارند. به طور کلی معنویت و احساس نزدیکی به خدا به زندگی فرد جهت و معنا می‌دهد و باعث ایجاد انسجام و هدفمندی در زندگی می‌شود.
معنویت به افراد کمک می‌کند که هیجانات منفی خود را کاهش داده و از تنش و اضطراب خود بکاهند و بهتر بتوانند مشکلات زندگی‌شان را مدیریت کنند و  از راهبردهای مناسبی در جهت کاهش استرس و افسردگی‌شان استفاده کنند و در عین حال سلامت روان
بوسیله گفته مسئولان، تردد سه دوچرخه ها در شهر غیرقانونی است و بوسیله دلیل نداشتن پلاک نباید هیچ سیاق ترددی داشته باشند، ولی این اساسی نادیده گرفته شده است و هیچ وضع رفتار بازدارنده ای برای آن قیافه نمی گیرد. تو سال های گذشته استراحت حیات طی طرحی تو سازمان بازیافت، این سه گانه دوچرخه ها ساماندهی و بوسیله کار خمود شوند، اما متاسفانه نه آن طرح اجرایی شد و نه سه گانه حرکت دورانی ها ساماندهی شدند. به بی آرامی نوشانیدن تزیین و آرامش شهری یکی از ش
استاد علوم غریبه و ماورا الطبیعه شوید!!
 
اگر به علوم غریبه و متافیزیک علاقه دارید کتاب مرجان جادو مخصوص شماست
 
پر فروش ترین و برترین کتاب در زمینه علوم غریبه
 
در این پست از سایت بهترین و کاملترین و نایاب ترین کتاب علوم غریبه و متافیزیک را برای شما عزیزان قرار دادیم . نام این
کتاب بینظیر و گرانقیمت مرجان جادو میباشد .
 
به درخواست زیاد کاربران سایت نسخه کامل آن را قرار دادیم
 
کامل ترین نسخه در بین سایت هاست که هیچ کدام از مطالب داخل این کتا
پیرنیا از ۱۳۳۵ تا ۱۳۴۶ مدیر برنامه رادیو گلها بود. وی در سال ۱۲۷۹ شمسی و در خانواده‌ای روشنفکر و اشرافی به دنیا آمد. پدر او، حسن پیرنیا” از روشنفکران دوران خود بود که مناصب ی زیادی از جمله نخست‌وزیری را در طول حیات خود بر عهده‌داشت، وی همچنین به خاطر تالیف مجموعه‌ی ۳ جلدی تاریخ ایران باستان”، به عنوان اولین پژوهشگر مدرن تاریخ ایران شناخته‌می‌شود. تعلیماتی که داوود پیرنیا از پدر دید، در شکل‌گیری تفکر او نقشی به سزا داشت. پدربزرگ
رضا در لغت به معنای خشنودی و خوش دلی و یکی از صفات خداوند است. همینطور
لقب امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی است.

در اصطلاح:

عرفا قائلند به اینکه منحصرا دو حالت از رضایت برای آدمی  متصور است: رضایت نفس ( رضایت از خود دانی ) و رضایت
حق ( رضایت از خود عالی  )

انسان صرفا ازطریق پاگذاشتن برروی هوای نفس به رضایت حق میرسد.

 وقتی انسان بتواند
خود دانی اش را کنار بزند و رشد معنوی و کند ،
مورد رضایت خداوند قرار میگیرد و محبوب او می شود.

رضا واجب دی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان بروز ترین فیلم ها و سریال های دنیا سوپرگوشت ثمین دیجی بابا جواب سوالات باشگاه کارگزاری آگاه [آپدیت 1399] حقوق بشر اساسی ایمن تصویر امرتات دانلود پایان نامه - تحقیق- مقاله قفل دیجیتال | قفل هوشمند | قفل الکترونیکی tarfand13 آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو