نتایج جستجو برای عبارت :

طایفه عبدالمحمدی

سوالات متعددشما خوانندگان عزیز درباب ای طايفه وهمجنین تحقیقات شما اضافه کردن پیشنهاد.انتقادوحتی دانستن گذشته این طايفه ازشما دوستان بانام خود شما درسایت به ثبت میرسد وما راازانجه ک شما میدانیدومانمیدانیم درمورداین طايفه خرسندکنید.ممنونم از نظرات وانتقادات منصفانه واحترام به هم نوع خود
تقسیم بندی طوایف ایل بزرگ ملکشاهی و روسا و توشمالان ایل ملکشاهی توسط دکتر ایرج افشار سیستانی کتاب ایلام و تمدن دیرینه آن
اجداد طوایف گرزدین وند ملکشاهی
نقی و نظربگ در اصل یک طايفه هستند که در این کتاب دو برادر و دو طايفه ذکر شدند.
 
 
#داوود خان امیر اعظم کلهر# فرزند عباس اسدبگ ، ایشان نیز نوه ی عبدالمحمد جد تیره ی عبدالمحمدي که از قدیم الایام یکی تیره های صاحب نام گیلانغرب بوده اند، می باشد.
داوود خان پس از چند دهه جنگ و ستیز های طايفه ای ابتدا موفق به کسب جایگاه کدخدایی طايفه خالدی و سپس با سرکوب یا مصالحه با دیگر کدخدایان طوایف ایل کلهر از جمله اکبرخان خمان گیلانی، قادرخان موسی بگ گیلانی، اکبرخان سیاه سیاه، امین اله خان منصوری ، نعمت اله خان شیانی، فرج اله خان منیشی
کتاب "توتم و تابو" یکی از چند آثار زیگموند فروید است که خواسته به این کتاب با نگاهی دقیق بر معنی توتم (حیوان پرستی)و تابو(محرمات) در انسان ها به خصوص قبایل انسانی که قبل از ما بوده اند ، اشکار سازد. به نظر من اینکه فروید خود در خانواده ای یهودی به دنیا امده و تاثیر محیط (تربیت مادر و پدرو کشمکش های بین او و پدرش)و همچنین در نظر نگرفتن و شناخت ناکامل از انسان های مذهبی باعث خدا ناباور شدن او بوده.مطلب زیر یکی از داستان هایست از کتاب توتم و تابو که د
هخامنشیان :
هخامنشیان دودمانی از قوم پارس بودند و تبار خود را به هخامنش» می‌رساندند که سرکردهٔ طايفه پاسارگاد از طايفه‌های پارسیان بوده‌است. هخامنشیان نخست پادشاهان بومی پارس و سپس انشان بودند ولی با شکستی که کوروش بزرگ بر ایشتوویگو واپسین پادشاه ماد وارد ساخت و سپس فتح لیدیه و بابل پادشاهی هخامنشیان تبدیل به شاهنشاهی بزرگی شد.
ادامه مطلب
شاعر حسینعلی بزی شاعر معاصر شعر نو.    از جمله از اشعار ایشان می توان به.     هم درد ، یک جرعه انتظار ، آدرس، من و تو ، فقط همین، گل های پژمرده، یار ، جای من کنج اتاقم خالیست ، گلستان ظلم            نام برد.  برای دیگر اشعار و نوشته های ایشان می توانید به سایت شعر نو و نام ایشان را در سایت شعر نو  جست و جو کنید.
با سلام و احترام  و تشکر نسبت به بازدید شما از پایگاه،با عنایت به اینکه نظرات متعددی نسبت به تغییر متنی در مورد طايفه بزی و اقوام سیستانی به دستم رسیده و ناشناس بوده است، قابل توجه است به نظرات افراد ناشناس ترتیب اثر داده نمی شود لطفا نام صفحه ی اینترنتی خود را قید نمایید.
برادر کوچک شما عباسعلی بزی
به قلم ابوالفضل بابادی شورابتاریخ انتشار: ۹ جولای ۲۰۱۶
این مردم حق دارند که خواست و مطالبات مشترک قومی خود را  در چهار چوب قوانین کشوری به همان میزان ، اندازه و شکل مطالبات ملی و یا جغرافیایی دنبال و پیگیری کنند.
بدون وجود فراکسیون لری مسیر حفظ هویت ، زبان ، پوشش و محیط زیست لر سخت یا غیر ممکن خواهد بود.
 
شاید عواملی چون خودخواهی های شخصی،تعصبات شهری، طايفه ای و یا تنها پیگیری اهداف جناحی و منافع حزبی باعث عدم همگرایی و وحدت لرها شود.
 
در ه
وای از آن شب که تو مهمان شده باشی جاییچشمِ بد دور! غزل‌خوان شده باشی جایی
بله! یک روز تو هم حال مرا می‌فهمیچون‌که در آینه حیران شده باشی جایی
بی‌گناهی‌ست که تهمت زده باشند به اوباد، وقتی‌که پریشان شده باشی جایی
ماهِ من! طايفه‌ی روزه‌بگیران چه‌کنند؟شب عیدی که تو پنهان شده باشی جایی
صورت پنجره در پرده نباشد از شرمکاش! وقتی‌که تو عریان شده باشی جایی
من نشستم بروی مِی بخری برگردیترسم این است مسلمان شده باشی جایی!
دلایل و تصاویر مستند نام گذاری
گیلانغرب از قدیم الیام  به همین نام (گیەڵان _gyallan ) کوردان  کـــەڵـــهـوڕ

کشف تعدادی سنگ قبر از بزرگان اجداد طايفه ی گیلانی کلهر که اسم گیلان و طايفه گیلانی کلهر از 200 تا  1200سال قبل بر روی آنها
حک شده است در حالی که سفر رضا شاه پهلوی به دشت گیلان و تاسیس شهر عمله  سال 1303
یعنی 90 سال قبل بوده است.
همشهریان و مخاطبان گرامی توجه داشته باشند در اینجا فقط مختصری از  قدمت و تاریخچه منطقه ی  گیلان و ایل کلهر قبل از حکومت
اقوام و طايفه‌های سیستان و بلوچستان
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
قوام و طايفه*های سیستان و بلوچستان، به اقوامی گفته می*شود که در استان سیستان و بلوچستان ست داشته*اند و یا زندگی می*کنند و از لحاظ ساختار طايفه*ای، قومی و نوع ست به چهارده گروه تقسیم می*شوند.
بازماندگان قدیمی و اصیل سیستان که توانسته*اند نسل خویش را ازخطر قتل عام*ها و کشتارهای دسته جمعی مغولان، تیموریان، و ازبک*ها حفظ کنند، شامل: طايفه*های کیخا، ،کیانی، کمالی، ارابیب و پ
شاید کمی عجیب به نظر برسد اما نزدیکی ساکنان رودهن واقع در مرکز استان تهران از نظر فرهنگ، آداب، رسوم و حتی زبان و لهجه با مردم ارومیه بسیار بیشتر از شهرهایی مانند خوی، ماکو، تبریز و. است!
فرهنگ ساکنان بومی این شهر در قیاس با مناطق اطراف بسیار خاص و متمایز است. زبان مادری آنان ترکی آذربایجانی است و مراسمات عروسی، سوگواری و عزادری ها را شبیه به مردم ارومیه برگزار می کنند.
به عنوان مثال طی دهه های گذشته در مراسمات عروسی رودهنی ها از آلات موسیقی
قبولی تضمینی کنکور در موسسه تضمینی کنکور باراد با حضور بهترین مشاوران تحصیلی تهران،کنکور تضمینی موسسه بارادتهران
استاد رضایی مقدم مشاور برتر کنکورتهران با سابقه فعالیت درمدارس  فرزانگان(سمپاد)،
دبیرستان دخترانه زهره ، دبیرستان دخترانه نرجس،دبیرستان دخترانه اهرا،دبیرستان پویندگان،
دبیرستان دخترانه گلها، مشاورکنکور پروازی شهرهای:اهواز،شیراز،اصفهان،اراک،سمنان و…
استاد اسماعیلی با سابقه فعالیت در مدارس سلام تهران،مشاور مدارس د
مدّعیان عرفان برای اغوای ن از ترفندهایی شبیه ترفند مولوی استفاده می‌کنند:
بعد از آن فرمود که خدا را بندگانند که چون زنى را در چادر بینند، حکم کنند که نقاب بردار تا روى تو ببینیم‏  که چه کسى و چه چیزى، که چون تو پوشیده بگذرى و تو را نبینم مرا تشویش خواهد بودن که این کى بود و چه کس بود؟ من آن نیستم که اگر روى تو را ببینیم‏  بر تو فتنه شوم و بسته تو شوم. مرا خدا دیرست که از شما پاک و فارغ کرده است. از آن ایمنم که اگر شما را ببینم مرا تشویش و فتنه
 
مقبره حکاکی شده اجداد طايفه گیلانی کلهر ، کهن ترین اسناد مستند اجداد بزرگترین ایل کورد ( کــەڵــهـوڕ ) و شناسنامه سنگ نوشته شهرستان گیلانغرب از قدیم الیام به همین نام (گیەڵان = gyallan)
 
طایفەی گیلانی کلهر یکی ازطوایف بزرگ ، شناسنامه دار و اصیل  کورد که از بنیان گذاران اصلی ایل کلهر می باشند ، از دیرباز به صورت  بومی ، مستقل  و یکجانشین (بنیش) به عنوان " قدیمی ترین " ساکنان دشت گیلانغرب (گیەڵان = Gyallan) با  یای " ی "  نسبت ، منسوب به منطقەی گ
1-سبک زندگی چیست؟
2-سبک زندگی چه چیز را مشخص می کند؟
3-سبک زندگی هرفرد چگونه مشخص می شود؟
4-سبک زندگی ایرانی - اسلامی چه چیز را مشخص می کند؟
5-سبک زندگی هر فرد متأثر از چیست؟


پاسخ سوالات

1-سبک زندگی شیوه ای است که یک فرد ، خانواده،گروه ،طايفه یا یک ملت بر اساس باورها،عقاید،احساسات،تجربیات،افکار،علایق و محیط جغرافیایی برای خود انتخاب می کند.
2-سبک زندگی مشخص می کند که یک فرد در برابر خداوند،خود،دیگران و طبیعت چه وظایفی دارد.
3-توسط خانواده،اعتقا
‍ ‍ شیرون تاریخ سازآسترکی علی بهرامی صفروندآسترکی: ___________________ @ali_b_astereki_S ___________________کنم یاد یزدان دین بِهینگارم زتاریخ آستٰارِکی ______________________یکی شعرنامه زایل مَهاندرخشان چو خورشید اندرجهان ______________________شجاع ودلیرند،اَجل برمغولبه بزم اندرش هست سازودُهل _______________________ به دوران شاهانِ صوفی تبارنوشتند مردان تاریخ نگار ************************به آن قوم لر که هستندبزرگیکی طايفه هست نامش سِتُرگ ***********************بودپشت
آشنایی با آداب ،رسوم،سنّتهاوشجرنامه طايفه تالیشاهی(علی شاه قاجار):
ازطايفه های مشهوروباتعصب ایل تامرادی می باشد.
 طبق تحقیقات ویک سری گفتمانهای محلی وطايفه ای براین اساس طايفه سترگ وغیور تالیشاهی این بوده . که این طايفه درکل باچندین طايفه دیگردردشت مورگچساران سکی داشتندکه باتوجه به شرایط ان زمان جنگ های محلی وقومی باتشنج بر کشته شدن چندین نفردریک نزاع محلی به اطراف بویراحمداسکان پیداکردندک درحال حاضرجمعیت بدست امده نزدیک به 17000هزارنف
روستای مغان از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی است این این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۵۱۶ نفر (۷۸۸ خانوار) با ۱۲۸۴ مرد و ۱۲۳۲ زن است. روستای مغان ۲ کلیومتر با شهر کاشمر فاصله دارد و در سمت غرب شهر واقع است واز طرف جنوب غربی به روستای ممرآباد و از طرف شمال به جاده کاشمر-بردسکن منتهی می شود و در ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است.
واژه کاوی
واژه مغان در لغت نامه دهخدا ا
پرتال آموزش،مشاوره،کنکور برای تمامی دانش آموزان و کنکوری ها
 
تبلیغات آموزشگاه علمی باراد
 
مبتکر طرح جامع کنکور (ویژه سال تحصیلی 97-96 / کنکور تضمینی 97):
مشاوره و برنامه ریزی فردی و گروه(حضوری مرکز موسسه)
مشاوره و برنامه ریزی فردی و نیمه گروهی(غیرحضوری)
برگزاری همایش های مشاوران مطرح کنکور تهران:میلاد رضایی مقدم،علی عسگری،رامین نیکخو،
ارائه جزوات ویژه کنکور97(منبع نکته و تست کنکور97)
 اساتید برتر کنکور پایتخت:
زیست:عمارلو-هاشمی-عظیمی/فیزیک:ع
روباه را پرسیدند که در گریختن از سگ چند حیله دانی؟ گفت : از صد فزون باشد. اما نیکو تر از همه اینست که من و او را با یکدیگر اتفاق دیدار نیفتد.
*
شخصی دعوی خدایی می کرد.او را پیش خلیفه بردند.اورا گفت:پارسال اینجا یکی دعوی پیغمبری می کرد ، او را بکشتند.گفت: نیک کرده اند که او را من نفرستاده ام.
*
ی در شب خانه ی فقیری می جست.فقیر از خواب بیدار شد گفت:
ای مردک! آنچه تودر تاریکی می جویی ما در روز روشن می جوییم و نمی یابیم.
*
شیطان را پرسیدند که کدام طايفه ر
جوان زحمت کش ودلسوزی که درعمل همه عزیزان اورا می شناسند چه قبل از مرگ وچه بعد ازمرگ همه اورا به بخوبی ونیکی تحسین می نمودند.مردی ک درخیر وصلاح اقوام بشدت همکاری میکرد.جوان دلسوزی ک خودم به وضوح دیدم ک درهیچ کاری کوتاهی نمیکرد حتی کارهای منزل وکمک به همسر وفرزندانش دهقانی ک برای همه ثابت شده بود ک ناگاه بر اثر یک سهل انگاری دعوت حق را لبیک گفت .ما هم از طرف خود وسایر اقوام وبستگان این اتفاق ناخواسته را به خانواده مرحوم ودوستداشتنی تسلیت می گ
محمدی همدانی مدیر مجمع جهانی خادمین شهدا طی یاداشتی به سخنان پروانه سلحشوری نماینده مجلس واکنش نشان داده، می نویسد :
در وصیت نامه شهدای عزیز این مرز و بوم در کنار پشتیبانی از ولایت فقیه بانوان این سرزمین را نیز به حجاب برتر توصیه می فرمایند . در وصیت شهیدی امده است ، خواهرم سرخی خونم را به سیاهی چادرت به امانت می سپارم ، پس امانتدار باش!
سرخی خونذشهید امانتی است در سیاهی چادر . اگر تا به حال توفیق مطالعه وصیت نامه این عزیزان را نداشته اید ،با
ببینید دوستان و هم گردانی ها هم وطنی ها هم زبانی ها هم محلی ها و هم هم
دشمن الان وایستاده و قاه قاه داره بهمون می خنده.به جای پاچه این و اون رو گرفتن به جای جو سازی و ببینید باید در این شرایط بین المللی و شرایط سخت اقتصادی (دقت کنید می گویم سخت نه بد و یا افتضاح چون قابل ترمیم و اصلاح است) ما رو به جون هم انداختن یکی میاد فلان شعار رو و یکی میره تلفنی  و دیگری داره حرف دیگه ای میزنه. جالب اینجاست که همه بر خوردن و حتی تلویزیون و رسانه های اصلی
دعای ربنا
رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً ۚ إِنَّکَ اَنْتَ الْوَهَّابُ(سوره آل‌عمران-آیه 8)باراِلها، دل‌های ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی، و به ما از لطف خویش اجر کامل عطا فرما که همانا تویی بخشنده بی‌منّت.ربّنای دوم:إِنَّهُ کَانَ فَرِیقٌ مِنْ عِبَادِی یَقُولُونَ رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَاَنْتَ خَیْرُ الرَّاحِمِینَ(سوره مومنون-
 
تصویر بالا از کتاب تاریخ مشاهیر کرد از بابامردوخ (شیوا) جلد 1 صفحه 1
 
 
متن زیر نیز از سایت نوگرا کپی شده است .
نویسنده: صلاح الدین عباسیاز قدیم در میان کردها طايفه‌ بزرگی وجود داشته است که در تاریخ به نامهای مختلفی مثل جابان، ‌‌کابان، ‌‌گاوان، ‌‌جاوان، ‌‌جافان و جاف از آنها نام برده شده است.این اصطلاحات در کتب تاریخی قدیم مثل تاریخ ابن اثیر ـ عماد اصفهانی در قرن 6 هجری، ‌‌سفرنامه ابن بطوطه ـ مروج الذهب مسعودی ـ قاموس المحیط فیر
لر موزیک – دانلود آهنگ لری و لکی – لک موزیک همواره در پخش آهنگ های لری و لکی موفق بوده و پر دانلودترین سایت دانلود آهنگ محلی می باشد.
رتبه اول گوگل ابی شفیعی رتبه اول گوگل ابی شفیعی (این سایت با کمترین تبلیغات میباشد و درآمدی بسیار ناچیزی برای مدیر سایت دارد حتی مخارج این سایت از جیب خود من پرداخت میشود که هر ماه بین 300 تا 400 هزار خرج دارد)
رتبه اول گوگل رادمهر علیپور رتبه اول گوگل رادمهر علیپور تنها انگیزه از ساخت این سایت حمایت از خوانندگان م
چند روزی بود ارتش مورچه‌ها به اتاق من بینوا هجوم آورده بودند. اوایل فقط اطراف دیوار رژه می‌رفتند، من هم کاری به کارشان نداشتم و اطرافشان نمی‌نشستم. اما از دیروز و امروز به سمت کتابخانه‌ام هجوم برده بودند و نزدیک کتاب‌هایم کشیک می‌دادند. خب من هم احساس خطر کردم و علیرغم میل باطنی‌ام جاروبرقی را برداشتم و به سمتشان گرفتم. خدا شاهد است همین الان که دارم برایتان این ماجرا را تعریف می‌کنم گریه‌ام گرفته. با چه سنگدلی لوله‌ی جاروبرقی را به س
 
 
 
میرزا محمدرضا فرزند محمد رحیم بیگ در سال 1245هجری قمری یعنی 1208 هجری شمسی در شهرستان گیلانغرب از توابع استان کرمانشاه دیده به جهان گشود ، جد ایشان شخصی به نام " خمان " که مؤسس  تیره خمان از طايفه کهن گیلانی کلهر می باشد ، پدرش از سرداران سواره فوج کلهر و برادرش نوروز علی بیگ در میان ایل از قائم مقامان بود.
 
ایام نوجوانی رضا بیگ به مقتضای ایلی و خانوادگی به آموختن فنون رزم، تیراندازی وسواری گذشت ومردی قوی‌هیکل وخوش‌بنیه شد.اما دریکی ازدرگ
وهابیت و بهاییت و صهیونیسم هر سه در یک زمان ولی در سه مکان مختلف متولد استعمار روباه پیر انگلیس بودند. روباه پیر برای تسلط بر خاورمیانه چاره ای جز فتنه و انشقاق نداشت. او به این نتیجه رسیده بود که بایستی اسلام که به دو طايفه سنی و شیعه تقسیم شده است را طوری به افراط برساند که هرگز به هم نزدیک نشوند. در ایران یک حکومت فاسد دست نشانده انگلیس سر کار بود و بهتر بود نوعی اسلام بی قید و بی بند و بار را ترویج کند. بهائیت به خیال احمقانه خودشان اختراع جع

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دستگاه برش لیزر آهنگ های قدیمی خاطره انگیز آموزش آنلاین کسب و کار اینترنتی دانلود فایل های کمیاب دیجیـت درد جاودانگی سئو کردن مطالب و آموزش های سئو صفحه شخصی محسن صفری ADмιɴιѕтrαтoR pargoir