نتایج جستجو برای عبارت :

صادرات سفیدآب به ترکیه

صادرات ۷۷۳ میلیون دلاری چدن، آهن و فولاد ایران به چین
ارزش صادرات چدن، آهن و فولاد ایران به چین در دوره ۹ ماهه ۹۹ به رقم ۷۷۳ میلیون دلار رسید که در واقع سومین گروه کالایی بزرگ صادراتی جمهوری اسلامی به این کشور بود.
برپایه جداول آماری گمرک ایران، در مدت یاد شده سهم چدن، آهن و فولاد از کل صادرات به چین ۱۵ درصد ثبت شد
به گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، نیمه ابتدایی سال جاری نسبت به همین مدت در سال 97، بسیاری از محصولات معدنی و فی از دو نظر رشد پیدا کردند. از لحاظ ارزشی، به میزان 7.11 درصد و از لحاظ وزنی به مقدار 23.7 درصد رشد یافتند.
آمار و ارقام‌ها در گمرک ایران نشان می‌دهند که محصولات معدنی فی در 6 ماه ابتدایی سال جاری میزان صادرات به طور تقریبی 8.15 میلیون تن و 3891 میلیون دلار صادرات انجام شده‌است. این رقم‌ها حاکی از آن است که میزان صادرات محصولات معدنی ف
افزایش 21 درصدی صادرات میوه خشک ترکيه به چین
صادرات میوه خشک از ترکيه به چین در سال 2020 با 21 درصد افزایش به 28 میلیون دلار رسیده است
20.01.2021 ~ 31.01.2021
 

1567453
صادرات میوه خشک از ترکيه به چین با افزایشی 21 درصدی به 28 میلیون دلار رسید. 
بیرول جلب رئیس هیأت مدیره اتحادیه صادرکنندگان میوه خشک منطقه اژه اظهار داشت، صادرات بخش میوه خشک در سال 2019 به بیش از 1.4 میلیارد دلار رسیده است. 
وی با اشاره به تحقق صادرات 1.4 میلیارد دلاری در طول سال گذشته، افزود، به فعالی
صادرات سفیداب روشور : حلما به عنوان مرجع صادراتی سفیداب روشور در ایران ، در زمینه تولید و تامین سفیداب روشور صادراتی حرف اول را در ایران می زند . خرید و فروش سفیداب روشور با کیفیت جزو برنامه بازرگانی حلما می باشد . هیچ گاه ما کیفیت را فدای درآمد بیشتر نمی کنیم ؛ بلکه سود ما اگرچه اندک است انشالله در فروش زیاد جبران می شود . در حال حاضر صادرات سفیداب روشور به کشور ترکيه در حال انجام است و مقدمات صادرات سفیداب به کشور چین ، ارمنستان ، عراق و امار
برای انجام دور اظهاری صادرات در پنجره واحد ابتدا بایستی از منوی کاربر» و دور اظهاری صادرات» اقدام به دور اظهاری نمایید، پس از مطالعه قوانین و توافق نامه،بارگذاری اطلاعات فاکتور (در صورت انجام دور اظهاری صادرات با فاکتور) و تکمیل باقی اطلاعات اظهار، در صورتی وم مجوز های مورد نیاز را اضافه نموده و سپس  اسناد لازم را بارگذاری و با تأیید نهایی شماره سریال را دریافت و ثبت کوتاژ نمایید.
شما می توانیدشرح کامل این مراحل و تمام قسمت های مشاهده
سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه
فارس:صبح امروز بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه مورد سرقت قرار گرفت. 
در ساعت 10:24 امروز 3 نفر با صورت هایی پوشیده، یکی از شعب بانکی در شهرستان ساوه را مورد دستبرد قرار دادند.
بنابر اظهارات شاهدان یکی از این افراد مسلح به سلاح گرم و 2 نفر از آنان دارای سلاح سرد بوده است. 
تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده است و هرگونه اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد. 
این دومین باری است
معاون اول رئیس جمهور گفت:پس از تحریم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمد‌های ارزی ما کاهش یافت، اما وزارت نفت توانست رکورد صادرات نفت و فراورده‌های نفتی را بشکند و صادرات فراورده‌های نفتی بیش از چهار برابر افزایش یافته است.
ادامه مطلب
https://globaltradehelpdesk.org/en
تمام اطلاعاتی که در مورد صادرات یک محصول به یک کشور خاص نیاز دارید را از این وبسایت به راحتی بیابید
1️⃣ محصول من در کدام کشورها مشتری دارد2️⃣ اامات صادرات به یک کشور خاص چیست3️⃣ مشتریان احتمالی محصول من در کشور هدف چه شرکت هایی هستندو بسیاری موارد دیگر
 خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی صادرات
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی و صادرات pdf – پروژه .mfadigitallibrary.ir › unique › دانلود. Translate this page نکات مهم و کلیدی و امتحانی ****** جامع + کامل +خلاصه+ کاربردی ****** معرفی اجمالی: خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی و صادرات نوشته محمد ابراهیم گوهریان pdf این . دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی صادرات گوهریان PDFdanshjo20.4kia.i
صادرات حبوبات به عراق امروزه به صورت چشم گیری افزایش یافته است و به صورت گسترده ای آن را به کشور های دیگر از جمله عراق و قطر صادر می نمایند.
صادرات حبوبات به عراق تحت شرایط خاصی و با توجه به قوانین کشور به صورت عمده و انبوهی صارد می گردد و مشتریان می توانند در نوع دلخواه خود ان را سفارش داده و تهیه نمایند ، کشور های عراق و قطر از جمله کشور هایی هستند که خواهان حبوبات ایران بوده و خرید بیشتری را دارند و موجب رونق اقتصادی کشور می شوند.
ادامه مطلب
  آغاز پرداخت سود سهام شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران» در شعب بانک صادرات ایران.

‌سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران» با نماد مادیرا» می‌توانند جهت دریافت سود سهام سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ١٣٩٧ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
ادامه مطلب
چرا باید صادرات هندوانه انجام شود؟
طبق رسمی ترین گزارش ، نگرانی اصلی ایران آب است و کارشناسان در انتقاد از استفاده محصولات آب بر نظیر هندوانه ، گوجه فرنگی شرکت کردند . در حقیقت ، در بین تولید کنندگان هندوانه به ازای هر کیلوگرم از این محصول از 500 لیتر بالاتر آب مصرف کردند ، در صادرات این نهصد هزار تن هندوانه در حقیقت چهارصد و پنجاه هزار لیتر آب استفاده شده است.
طبق گزارش خبری موج،حسین اصغری گفت هم اکنون هشتصدهزار هکتار سطح زیر کشت صیفی جات قرا
فرمت : WORD          تعداد صفحه:32
مقدمه:
صادرات حضور در بازارهای خارجی است و این حضور نیاز به صرف هزینه دارد.
شرکتهای صادراتی زیادی در کشور هستند که از عهده پرداخت هزینه های صادراتی
بر نمی آیند.
صادرات گاهی به قیمت ها و مهندسی خوب پروژه باز می گردد و گاهی به حمایت ی نیاز دارد.
صادر کنندگان ما هنوز دچار مشکلات و موانعی هستند و دادن جایزه صادراتی
که در بسیاری از کشورها به محض انجام صادرات پرداخت می شود در ایران پس از
یکسال پرداخت می شود.
و ح
آیا تا به حال در مورد صادرات فکر کرده ای؟ یا اصلا تمایل دارید با خریداران بین المللی تجارت کنید یا اینکه اصلا می خواهید بدانید که باید کار را از کجا شروع کنید؟ در این مقاله از بهین تجارت شما را با فرصت ها و چالش های هیجان انگیز جهانی این عرصه رو به رو می نماییم.
ادامه مطلب
از آنجایی که تجارت های بین المللی از مهمترین فعالیت های هر کشوری به حساب می آیند، نیاز به آموزش صادرات، واردات و ترخیص کالا برای افراد مبتدی می باشد.
همانگونه که می دانید تجارت های بین المللی پیچیدگی های متفاوتی دارد، زیرا هر کشور قوانین خاص خود را دارد. پس تمام افراد نمی توانند، اقدام به تجارت کنند.
صادرات توسط چه افرادی انجام می شود؟
در مراحل صادرات و واردات، پروفرما توسط فروشنده صادر می گردد و در آن شرایط قرارداد Incoterms ذکر می شود. به طور ک
 
برای صادرات زعفران نیازی نیست شما حتما تولید کننده باشید بلکه با خرید عمده این محصول پر طرفدار نیز (به شرط کسب مجوزهای لازم برای صادرات) می توانید ارز آوری زیادی داشته باشید. بازار خرید و فروش عمده زعفران صادراتی، گستردگی زیادی دارد. شما برای خرید زعفران کیلویی اصل می‌ توانید اعلا ترین آن را انتخاب و از مرکز اصلی تولید زعفران تهیه کنید. مراکزی که در زمینه تولید زعفران فعالیت می کنند، در مناطقی از کشور که جزو عمده ترین مراکز تولید زعفران ه
 
صادرات نفت از ۱۶ اردیبهشت کاهش یافته است .
پول نفت دو ماه پس از فروش به شرکت ملی نفت پرداخت میشود لذا آثار کاهش صادرات نفت از ۱۶ تیر در اقتصاد ظاهر میشود .
چهار ماه طول می کشد تا دولت درآمد نفت را بین واحد های بزرگ توزیع کند .
چهار ماه هم طول می کشد تا واحد های بزرگ درآمد نفت را بین واحد های کوچک توزیع کنند .
لذا آثار هر نوع کاهش در درآمد صادرات نفت پس از ده ماه در سطح کوچه و بازار و کف خیابان حس میشود.
بر بنیاد مقدمات فوق از ۱۶ اسفند در کف بازار، آ
علی حسینی عضو شورای ملی زعفران، از ثبات نرخ زعفران در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: هم اکنون حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ 3 میلیون و 800 هزار و حداکثر 5 میلیون و 300 هزار تومان است.
به گفته وی، نرخ کنونی زعفران در مقایسه با هفته های اخیر از ثبات نسبی در بازار برخوردار است.
حسینی قیمت زعفران در ایام نوروز در بازار را پیش بینی کرد و افزود: علی رغم افزایش زوار و تقاضا برای خرید زعفران، اما نرخ این محصول به سبب ازدیاد عرضه نوسان خاصی نخواهد داشت.
عضو شو
سودسپرده نقش مهمی درمکانیزم واردات و صادرات داشت ازیک طرف زمانی که متناسب باقدرت خریدنبودکالابه خارج قاچاق میشدوازطرفی وقتی متناسب باقدرت خریدبودتولیدداخل میخوابیدوموادمخدروسیگاروغیره به داخل کشورقاچاق میشدوموادغذایی زیادی درگیرفسادناشی ازاحتکارمیشدند.بسیاربودندکالاهایی که تاریخ مصرف گذشته بودند موجب هزارجورمرض میشدندوبخش درمان دچارهزینه بالایی بود.
بانک و بیمه هم جهت بقاازدادن بهانه به رسانه ها کم لطفی نمی کرد.بسیاربودندتراز
منتور صادرات وظیفه ای دلهره آور را برای رسیدن به اهداف تجارت جهانی شما برعهده دارد. طی کردن مرزهای جدید به معنای کسب فرصت های جدید در بازارهای جدید و جریان های درآمد جدید است. که همه این ها می تواند یک امتیاز ویژه ولی کاملا استثنائی برای شما شناخته شود.
امکان توسعه فعالیت های تجاری با انتخاب منتور صادرات حرفه ای و مجرب به سادگی و همینطور به سرعت فراهم می گردد. با کمک استراتژی ها و ترفند های مدرس صادرات خود را در بازار جهانی ارزیابی می کنید. با
لینک گروه تلگرامی تجارت

لینک گروه تلگرامی صادرات

لینک سوپرگروه تلگرامی واردات

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان کشاورزی

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان دامداری

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان صادرات به روسیه

لینک گروه تبلیغات رایگان تلگرامی

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان تلگرام

لینک گروه تلگرامی صادرات به عمان

لینک گروه چت روم اقتصادی تلگرامی

لینک گروه تلگرامی تاجران عراقی

لینک گروه کتاب زرد عراق عمان تلگرامی
یکی از عواملی که همواره نگرانی اصلی صادرکنندگان بوده، وجود ریسکهای ی و تجاری در روند صادرات آنها هست، چرا که وجود هر یک از این ریسکها موجب عدم وصول وجه کالا و خدمات صادره از سوی آنها می شود.
عدم وصول بموقع مطالبات از خریداران خارجی در اغلب اوقات باعث بروز مشکلات مالی برای صادرکننده شده و در نتیجه باعث عدم موفقیت وی در ایفای تعهدات مالی خود به اعتبار دهندگان داخلی و گاهی اوقات منجر به ورشکستگی کامل او می گردد.
کارگزار رسمی صندوق ضمانت صا
قبول نمایندگی از طرف صاحبان کالا و شرکت ها و کارخانجات
فراهم کردن انواع کشتی برای صادرات کالاهای شما، در بندر امیرآباد
صادرات انواع کالا از بندر امیرآباد به کشورهای حاشیه دریای خزر
ترانزیت انواع کالاها به بندر امیرآباد و به کشورهای حاشیه دریای خزر
ترخیص و انجام امور گمرکی مربوط به واردات 
پروانه رسمی از گمرک ایران
کارگزار رسمی گمرک.
فرجی کوتنائی :   09117896605    ،   091135226
Mfaraji691@gmail.com
 
همیشه بحث صادرات با مباحث فروش داخلی تفاوت داشته و به علت حساسیت هایی که وجود دارد باید دقت بیشتری در آن به خرج داد. چرا باید زعفران را آنالیز کرد؟ برخی از سودجویان اقدام به فروش زعفران تقلبی (گلرنگ یا ریشه ذرت) می کنند که این کار در بازارهای خارجی می تواند منجر به بد نام شدن کشور ما در زمینه تولید و فروش زعفران صادراتی شود و حتی می تواند منجر به فلج شدن صادرات این محصول پرطرفدار شود. برای جلوگیری از این امر (از آن جا که از گذشته تا امروز زعفران
آمریکا اعلام کرد که از امروز دوشنبه 14 آبان 1397 تحریمهای نفتی تعلیق شده ایران در اثر توافق برجام را مجددا اعمال میکند، اما به هشت کشور (چین، ژاپن، کره، تایوان، هند، ترکيه، یونان و ایتالیا) اجازه میدهد موقتا واردات نفت و میعانات از ایران را ادامه دهند، به شرط آنکه هر شش ماه 20 درصد از مقدار این واردات بکاهند. 
صادرات روزانه نفت ایران به کشورهای چین و هند و امارات و
اسپانیا در سال 20 نسبت به سال پیش افزایش یافته و برعکس به کشورهای کره و ژاپن
به گزارش رویترز، پهلو ماخذ گزارش های رسمی، صادرات نفت خام سعودی در ماه می (اردیبهشت / خرداد) نسبت به ماه آوریل (فروردین / اردیبهشت ۹۸) روزمره ۲۴۰ هزاره بشکه کاهش یافت. نمونه صادرات نفت عربستاندر ماه آوریل هفت میلیون و ۱۸۰ هزار بشکه اعلام شده بود. تولید نفت سعودی از این قاعده مستثنی نبود و روزانه ۱۳۷ هزاره بشکه کاهش یافت تا میزان تولید بزرگ ترین تولیدکننده نفت خام گیتی بوسیله ۹ میلیون و ۶۷۰ هزاره بشکه برسد؛ رقمی که در چهار سال گذشته پایین ترین
در امر تجارت های بین المللی، اصول مهمی در آموزش صادرات کالا هستند که هر تاجری باید از آنها اطلاع داشته باشد. در مقالات قبل درمورد معافیت ها در زمان ترخیص کالا صحبت کرده ایم.
در این مقاله قصد داریم به قانون های معافیت پرداخت عوارض های صادراتی کالا از سمت وزارتخانه های مربوطه جمهوری اسلامی ایران تعیین شده اند، بپردازیم.
اطلاع از این قوانین می تواند امر صادرات کالا را تسهیل کند، با مشکل روبه رو نکند، یا هزینه های صادرات کالا را تا جای ممکن کاهش
صادرات،واردات،ترخیص کالا و ترانزیت از گمرک بوشهر به کل نقاط کشور
ترخیص از گمرکات بندر بوشهر و بندر عباس سپس تحویل در مقصد نهایی ( انبار شما ) در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین قیمت تخصص ماست . 
انجام بروات وصولی بانکی جهت واردات
ترانزیت و حمل و نقل کالا 
حق العمل کاری گمرک
واردات قطعی
بدون انتقال ارز
ورود موقت 
تهیه واریز نامه صادراتی (پیمان نامه ارزی)
پیمان صادراتی واگذاری
ترانزیت خارجی و داخلی
انجام کلیه امور سفارشات خارجی بازرگانی
اخذ م
طرح توجیهی صادرات پنل خورشیدی ( بیزینس پلن / طرح کسب و کاری تجاری Business plan  ) 
طرح توجیهی صادرات پنل خورشیدی به کشور آلمان توسط آقای مار به تیم مشاوران مدیریت ایران واگذار شد . آقای مار با حدود 15 سال سابقه کار در حوزه برق و الکترونیک و سایر پروژه‌های مرتبط ، سعی خواهد نمود که علاوه بر حوزه صادرات پنل خورشیدی ، خدمات مشاوره و نصب پنل خورشیدی را انجام دهد . در این طرح توجیهی در بخش بازار ، به تحلیل دقیق بازار هدف در چند کشور  ( سطح کلان و خرد
سازمان جهان گردشگری (WTO) در گزارش جدید خود میزان درآمد گردشگری بین‌المللی در سال گذشته میلادی را ۱.۷ تریلیون دلار اعلام کرد تا با رشد ۴ درصدی، صنعت گردشگری برای هفتمین سال پیاپی رشدی بالاتر از صادرات کالا به خود اختصاص دهد.
گردشگری رتبه سوم درآمد‌های حاصل از صادرات را در جهان پس از مواد شیمایی و سوخت و بالاتر از صادرات مواد غذایی و محصولات خودرویی در اختیار دارد.
در سال ۲۰۱۸ میلادی در مجموع ۱.۴ میلیارد گردشگر بین‌المللی سفر کردند که کشور‌ه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

ایرانی زیبا فروشگاه اینترنتی گیوه کرد رَنجور جزوه کارگاه ریخته گری وبلاگ بویلر و دیگ و آبگرمکن مرکز آموزش سه تار درقزوین**09380338496** دنیا آی تی فرش خورشید طلایی آنالایزر گاز دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر قلی پور