نتایج جستجو برای عبارت :

سنسور MAF آپارات

فقط کافیست که سوکت سنسور دمای آب را بکشید.اگر موتور براحتی روشن شد که ایراد از سنسور دمای آب است والا سالم است.حال چرا؟چون زمانی که سوکت سنسور دمای آب را جدا کنیم مقاومت بین پایه های یک و دو سوکت بینهایت شده و چون هرچه مقاومت بالاتری به ECU گزارش شود نشانه سردتر بودن موتور است. ECU فرض را بر سردترین دمای موتور گرفته و دستور بیشترین پاشش سوخت را می دهد.در نتیجه در هوای سرد موتور راحت روشن می شود.
پست امروز در رابطه با کسب درآمد از سایت آپارات بوده و مخاطب اصلی آن مدیران وب سایت آپارات می باشد. در همین ابتدا عنوان می کنیم که این مطلب تنها یک گلایه از مدیران آپارات بوده و ما به هیچ عنوان قصد تخریب چهره آپارات را نداریم و نقدی که در این پست عنوان می گردد صرفاً دلسوزانه بوده و امیدواریم که مدیران وب سایت آپارات با مطالعه این پست درصدد رفع مشکلات عنوان شده برآیند.
ادامه مطلب
 
در هندزفری بلوتوث اپل از سنسورهای متفاوتی استفاده شده است. یکی از مهم ترین این سنسورها، سنسور نوری است که با تشخیص بالا می تواند بفهمد که آیا ایرپاد همچنان در گوش شما وجود دارد یا آن را از گوش خود خارج کرده اید. سنسور دیگری که اپل آن را تحول هندزفری های بلوتوث خود می داند، سنسور حرکتی است. این سنسور برای اولین بار است که در یک هندزفری مورد استفاده قرار گرفته شده است.
این سنسور می تواند وارد شدن ضربه را حس کرده و اقدام به فعال سازی دستیار سوتی
سنسورهای دما با تبدیل داده های مقاومت به درجه فارنهایت یا سلسیوس دمای محیط را اندازه گیری می کنند. یک قطعه ف کوچک در داخل سنسور وجود دارد که هنگام فعال بودن سنسور، جریان الکتریکی از طریق آن جریان می یابد. هر چه هوای اطراف سنسور داغ تر باشد ، مقاومت ف بالاتر می رود. سپس این مقاومت توسط ریزتراشه به عنوان یک درجه حرارت دقیق اندازه گیری و تفسیر می شود. سنسورهای دمای هوشمند کاربردهای گسترده ای دارند. آنها در دماسنج های هوشمند و ایستگاه های هوا
سنسور اکسیژن خودرو مقدار اکسیژن موجود در گاز خروجی موتور را اندازه گیری کرده و به ECU ارسال می کند. ECU از مقدار اکسیژن نسوخته در گاز اگزوز مطلع می شود و مشخص میکند که ایا نیاز به تغییر نسبت سوخت به هوا هست یا خیر همچنین با توجه به پارامتر های ارسال شده از این سنسور ECU میتواند در مورد صحت پارامتر های دیگر سنسور ها نیز تصمیم گیری کند عملکرد این سنسور باعث کاهش مصرف سوخت و الاینده های خروجی از اگزوز میشود

علائم خرابی سنسور اکسیژن عبارتند از :
- روشن
کد خطا F1 – اشکال این خطا از سرمایش ضیعف دستگاه است سرد نشدن اوپراتور – دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید.
کد خطا F2 – عیب این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر میباشد– خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید
کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سن
یکی از مهمترین سنسورهای پروتون جنتووویرا و ایمپین سنسور اکسیژن موتور می باشد.یکی از مهمترین نکات درباره مصرف سوخت در خودرو میزان نسبت هوا به سوخت است که میزان مصرف را نشان میدهد. این نسبت اکسیژن یا هوا به سوخت در خودرو پروتون توسط سنسور اکسیٓژن مدیریت و کنترل می شودبرای تهیه این محصول با شمازه تلفن 09353047475 تماس بگیرید.
سلام دوستان  و همراهان عزیز 
امیدوارم حالتون خوب باشه
متاسفانه در یک سال اخیر کمتر وقت کردم به وبلاگ سر بزنم
به خاطر همین گفتم مواردی که توی آپارات آپلود میکنم رو هم اینجا قرار بدم
اگر دوست داشتید میتونید به پیج آپارات به آدرس زیر برید
https://www.aparat.com/excelbank
همچنین کانال تلگرام هم هنوز به قوت خودش پابرجا هست
http://t.me/excelbank
سنسور دریچه گاز لیفان x60 یکی از لوازم یدکی لیفان محسوب می شود که در واقع یک مقاومت متغیر می باشد.این سنسور روی دریچه گاز و نزدیک به استپر موتور قرار گرفته است و به وسیله یک میله به پولکی که درون دریچه گاز قرار دارد متصل می شود.
با باز و شدن پولکی، سنسور اطلاعاتی را برای کامپیوتر خودرو لیفان x60 ارسال می کند. اگر سنسور دریچه گاز لیفان x60 عملکرد درستی داشته باشد،خودرو در دور آرام و بدون مشکل حرکت می کند و به اصطلاح کپ نمی کند.
برای اطلاع از ویژگی ها
درکنترل بیشتر فرآیندهای صنعتی، سنجش فشار امر بسیار مهمی محسوب می شود.سنسور فشار، اطلاعات فشار را تبدیل به یک سیگنال الکتریکی می کند. اکثر سنسور های فشار، تغییر شکل دیافراگم را با توجه به تفاوت در فشار اعمال شده بر هر دو جهت، مورد سنجش قرار می دهند.
سازنده ها برای چنین محصولاتی از عناوین مختلفی استفاده می کنند. سنسور فشار» و ترانسر فشار» می توانند به عنوان هم معنی و معادل استفاده شوند. اصطلاح ترانسمیتر فشار» برای سنسور فشاری استفاده
فروش جک J۴ با اقساط بدون بهره از ۱۱ آبان 
به گزارش اقتصاد آنلاین، در طرح فروش اقساطی کرمان موتور، جک J4 با دو پیش پرداخت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۶۹ میلون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.
بنا به اعلام کرمان موتور  تحویل این خودرو ۲ ماهه و در اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه بدون بهره خواهد بود.
بر اساس این گزارش جک J4 یک سدان اقتصادی چینی با پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری،۱۰۳ اسب بخار با گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر است. فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، تزیینا
سلام به همگی ! 
به وبلاگم خوش اومدین ⁦⁦♥️⁩
من تو آپارات یه کانال به اسم ⁦♥️ M.J.J.S.T.R ⁦♥️ دارم .
حتماً یه سر بهش بزنین !
تو کانالم دوتا فیک دارم که دارم ادامشون میدم ، لطفاً از اونا بازدید کنین و نظرتون رو بهم بگین.
البته فکر کنم بتونم اونارو تو وبلاگم بزارم .
لطفاً تو آپارات دنبال و لایکم کنین .
منتظر مطالب بیشتر باشین ! 
بای 
aparat.com/m.j.j.s.t.r
کد خطا کولر گازی هایسنس 
برای سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی و نصب کولر گازی هایسنس به ارور های آن دستگاه نیاز است که در زیر آمده است.
 
مدل ایستاده
کد خطا 64
شرح خطا: اشکال در ارتباط بین یونیت داخلی و یونیت خارجی.
کد خطا 73
شرح خطا: ایراد در برد پنل.
کد خطا 80
شرح خطا: ایراد در برد دیسپلی.
کد خطا 81
شرح خطا: خطای سنسور اتاقی.
کد خطا 83
شرح خطا: خطای سنسور لوله.
کد خطا E7
شرح خطا: مشکل در کابل های ارتباطی بین دو یونیت داخل و خارج می باشد – فیوز مینیاتور ب
اگر سنسورهاى خودرو کثیف شوند چه اتفاقى مى افتد؟
سنسورهاى خودرو مى توانند بر اثر استفاده ى روزانه از خودرو کثیف شوند. علائم سنسور کثیف شامل، کاهش قدرت موتور، افزایش مصرف سوخت و یا بد کار کردن موتور است.
به طور میانگین در خوروهاى مدرن امروزى بیش از ٣٠ سنسور تئبیه شده است. اندازه ى این سنسورها کوچکتر از یک چهارم یک اسکناس رول شده است. سنسورهاى اتومبیل معمولاً براى جمع آورى اطلاعات از سیستم هاى مختلف و انتقال آن به ECU است. حال اگر سنسورها کثیف با
بررسی تخصصی سنسور RVG Remedi
ویژگی‌های سنسور RVG Remedi :
ساخت کشور کره
دارای نرم افزار ویرایشگر تصاویر
قابلیت بزرگنمایی
3 بعدی سازی
اصلاح تصاویر
نمایش 3 ثانیه ای تصویر
USB2.0
رزولوشن : 25lp/mm
قابلیت مدیریت فایل ها و بیماران
1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
سفارش از طریق سایت، تماس، دایرکت .برای مشاهده ویدیوهای بیشتر به وبسایت ما www.farshiddental.ir مراجعه کنید.شماره تماس 09125755978
افزایش بازدید اپارات
با سلام و عرض احترام خدمت شما دوست عزیز
در این کاره با  افزایش تعداد بازدید ویدئوهای آپارات که باعث افزایش توجه سایت آپارات به ویدئوی شما و در نتیجه  باعث نمایش بیشتر ویدئوی شما در سایت آپارات می شود در خدمتتون هستم.
ادامه مطلب
بی دی سنسور  در سال 1994 به عنوان استارتاپ  توسط سه نفر تأسیس شد و طی چند سال به یکی از مهمترین تأمین کنندگان تجهیزات اندازه گیری فشار الکترونیکی در بازار جهانی تبدیل شد.دفتر مرکزی این شرکت در شهر تیراستین ، استان فرانیا شمالی در آلمان واقع شده است. امروز حدود 250 کارمند در چهار دفتر این شرکت در آلمان ، جمهوری چک ، روسیه و چین مشغول به کار هستند. از همان ابتدا ، این شرکت بر روی فناوری اندازه گیری فشار الکترونیکی تمرکز داشت.
بی دی سنسور با داشت
پیش از این با کدهای HTML ، لینک دانلود ویدیوهای آپارات را در سایت به عنوان لینک نمایش استفاده می کردیم . اما اخیرا لینک های دانلود ویدیو های آپارات تغییر می کنند و باعث می شود که ویدیو دیگر در سایت ما دیده نشود . 
پس ابتدا امکان جاوااسکریپت را از وبلاگ بیان خریداری بفرمایید . از بخش اشتراک گذاری ویدیو در آپارات کد را دریافت نمایید و آن را در قسمت Embed Video در پست خودتان در وبلاگ بیان درج بفرمایید.
برنامه گلدون با درخواست ۱۰۰ نصب ؛ با جلب اعتماد کاربران به ۲۰۰ نصب رسید
نمایش برنامه گلدون در بازار
برنامه چراغ هوشمند سنسور دار با درخاست ۱۰۰ نصب ؛ با جلب اعتماد کاربران بازار به ۱۵۰ نصب رسید
نمایش برنامه چراغ هوشمند سنسور دار در بازار 
 
 
پارت صنعت آریان
کنترلر کمپرسور ARSIN 1212  
فروش ، نصب ، راه اندازی و تعمیرات 
شرکت سازنده :
ARSIN
مدل :
AR1212
کشور سازنده :
ایران
ورودی سنسور دما :
1
ورودی سنسور فشار :
2
ورودی دیجیتال :
7
خروجی دیجیتال :
6
قابلیت افزایش IN/OUT :
ندارد
ابعاد :
mm 160*65
تعمیر  یخچال ال جی در اصفهان
تعمیر یخچال ال جی در اصفهان
در زمان خرید وسایل برقی خانگی، یکی از معیارهایی که باید مد نظر داشت این است که خدمات پس از فروش برای آن کالا در نظر گرفته شود. برند ال جی با توجه به اعتماد مردم و در نتیجه کسب اعتبار از جانب آن ها خود را موظف می داند با تاسیس نمایندگی هایی، خدمات پس از فروش را در شهرهای مختلف به مشتریان ارائه نماید و برای مثال می توان به نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان اشاره نمود.
تعمیر یخچال ال جی
خدمات و آپارات تسمه
 
 
این بازرگانی با کادری مجرب و کارگاه تخصصی اتصال و تعمیر و مشابه سازی تسمه ها (حتی در شهرستانها) آماده خدمت به شما عزیزان میباشد.آپارات تسمه نقاله بسته به نوع تسمه به چندین صورت امکان پذیر میباشد :https://www.tasmehps.com/ آپارات تسمه نوار نقاله لاستیکی به صورت سنگ زدن (لیویس) و روی هم با چسب SC2000 شرکت تیپ توپ آلمان و به صورت سرد انجام میگیرد. البته در آپارات تسمه های نقاله کاترپیلاری با چسب آلمانی و به صورت آپارات گرم انجام میپذیرد.
سلام خدمت همراهان همیشگی این بار با آموزش ساخت چنل در آپارات در خدمت شما بزرگ واران هستیم هدف از تولید این آموزش یادگیری شما عزیزان است ما قصد داریم دوره وسیعی از راه اندازی کانال آپارات رو برای شما قرار بدیم تا بتوانید کانالی ایده آل داشته باشید و کسب درآمد کنید ، کانال ما در تلگرام : https://t.me/baniweb
 
لینک دانلود و تماشای فیلم : Download
سلام دوست عزیز به وبلاگ ما خوش اومدی. 
اگه تا الان چنل آپارات مارو ندیدی و فالو نکردی میتونی همین الان روی این متن کلیک کنی و وارد کانال آپارات ما بشی.
وبلاگ ما راه اندازی شده و بزودی کلی اپ و عکس و. داخلش قرار میدیم. 
دانلود عکس آزمایشی
پارت صنعت آریان
کنترلر کمپرسور Altin SC14
فروش ، نصب ، راه اندازی ، تعمیرات
شرکت سازنده :
َAltin
مدل :
SC14
کشور سازنده :
ایران
ولتاژ کاری :
110-220V
ورودی سنسور دما :
2
ورودی سنسور فشار :
2
ورودی دیجیتال :
10
قابلیت کنترل اینورتر :
دارد
پورت ارتباطی :
RS485
خروجی دیجیتال :
9
پارت صنعت آریان
کنترلر کمپرسور Altin SC10
فروش ، نصب ، راه اندازی ، تعمیرات
شرکت سازنده :
Altin
مدل :
SC10
کشور سازنده :
ایران
پورت ارتباطی :
RS485
قابلیت کنترل اینورتر :
ندارد
ورودی دیجیتال :
7
خروجی دیجیتال :
6
ورودی سنسور فشار :
1
ورودی سنسور دما :
1
ثبت رخداد و خطا :
30
ولتاژ کاری :
12-24V
شناخته شده ترین سنسورهایی که در خانه های هوشمند استفاده میشوند، قفل هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند است، با وجود اینکه این سنسورها بخش های مهمی در خانه محسوب میشوند، اما تجهیزات دیگری هم برای هوشمندسازی ساختمان وجود دارد، و سنسور های هوشمند هم ابزارهایی ضروری برای هوشمند سازی هستند.این سنسورها میتوانند حرکات شما را در خانه تشخیص دهند و با توجه به آنها راحتی بیشتری را برای شما فراهم کنند.
سنسورهای آب در خانه هوشمند
به غیر از سیستم های هوشم
 
معرفی دستگاه حضور و غیاب K14:
دستگاه حضور و غیاب K14 جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت برخوردار است.
علاوه بر سنسور اثر انگشت جهت ثبت تردد پرسنل، دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که می توان برای افراد از هر کدام به دلخواه استفاده کرد.
سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد.
همچنین این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق، می توان از آن استفاده کرد. بنابراین حتی زم
بهترین قیمت دستگاه لیبل چسبان رومیزی ظروف گرد
 
 
برای چسباندن لیبل های پشت چسب دار بر روی انواع ظروف و بطری های شیشه ای ، پلاستیکی ، فی ، پت و…
جهت انواع برچسب های پشت چسبدار از قبیل کاغذی ، صدفی ، شفاف ، سلفون دار ، متالایز و…
با قابلیت چسباندن دو لیبل در دو طرف بطری
دارای سنسور تشخیص فاصله خالی بین لیبل ها
دارای نمایشگرجهت منوی تنظیمات ، تغییر سرعت موتور ، تنظیم تاخیر شروع به کار ، تنظیم حسایت سنسور
سرعت تست شده دستگاه لیبل چسبان نیمه ات
اثر انگشت روش جدید برای حفظ امنیت
کاربران در گوشی های هوشمند است. این مسئله عجیب نیست چون حدس زدن اثر انگشت بر خلاف پیدا
کردن رمز عبور، غیر ممکن است. اگرچه، طبق گفته چند هکر، به نظر می رسد که ممکن است
حتی اثر انگشت ما نیز ۱۰۰ درصد امن نباشد.
استفاده از سنسور های بایومتریک نظیر سنسور
تشخیص اثر انگشت و یا انواع سنسور های چشمی ، روش های بسیار ایمن تری از پسورهای
رایج می باشد.اما براستی آیا روش های بایومتریک غیر قابل نفوذ هستند ؟
شاید اینگونه نباش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سالن زیبایی وبلاگ شخصی سیّدمجتبی جلال‌زاده خبرهایی فیلم های تازه وبلاگ درباره بواسیر سوالات پیکتوتکست [مرز حقیقت] کرایه اتومبیل در جزیره کیش برکه ترفندهای اینستاگرامی