نتایج جستجو برای عبارت :

سخنان رهبر اسلامی در مورد سلیمانی

به نام خدادر این پست،سعی شده تا سخنان رهبر معظم انقلاب در طول سال که به صورت مختصر توسط سایت   KHAMENEI.IR  برای کاربرانش به صورت پیامکی ارسال می شود را برایتان ارائه کنیم. امیدوارم بتوانید استفاده کافی از این سخنان زیبا را ببرید.برای مطالعه ی سخنان مقام معظم رهبری به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

ادامه مطلب
سخنان رهبر انقلاب در مورد سردار سرافراز حاج قاسم سليماني:تدبیر و عمل دو ویژگی برجسته حاج قاسم سليماني بود ایشان هم تدبیر داشتند هم دل و جرأت عمل کردن را .این دو ویژگی با هم ارزشمند است گاهی افرادی در جامعه می بینیم که تدبیر دارند ولی به هنگام عمل ضعیف هستند و افرادی هم هستند که دل و جرأت عمل کردن را دارند ولی تدبیر ندارند و با شکست مواجه می شوند .
هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور
سخنان زینبی دختر سپهبد شهید قاسم سليماني 
دختر شهید سليماني خطاب به رهبر انقلاب: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.پدرم خواب راحت را از چشم تمام مستکبران و تکفیری‌ها ربودامروز جهانیان استقبال ایرانیان را از پیکر پدرم نظاره کردند و این استقبال امروز در تهران و فردا در کرمان ادامه‌دار خواهد بود.ترامپ! خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شدعموی عزیزم سید حسن نصرالله پیام خودش را داد.پدرم یک همراه دیگر هم داشت که من دلم نمی‌آ
با یه تحلیل ساده میشه فهمید : تو ماجرای گرونی بنزین و اغتشاشات، و لاریجانی تصمیم رای به گران ماندن بنزین دادن.
میخواستن کاری کنن که رهبر بگه بنزین رو گرون نکنید
اما مشکل این کار کجاست ؟
اگر رهبری گفته بود که بنزین نباید گرون بشه ، بهونه ای می افتاد دست که بگه : ما هر کاری که میخواستیم بکنیم ، رهبر اجازه نداد.
بصیرت رهبر رو ببینید که تا چه حد زیاده؟ حیله های دشمن ها (چه داخلی چه خارجی ) رو در لحظه خنثی میکنه
ولی ما : هر چیزی که پش
 
بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان:
بنده کتاب تازه ای خواندم که خیلی جالب بود. درباره یک زوج دهه 
هفتادی که می نشینند برای اینکه گناهی ناخواسته در مراسم 
ازدواجشان اتفاق نیافتد، سه روز نذر می کنند که روزه بگیرند. به نظر 
من
ادامه مطلب
قاسم سليماني (۱۳۳۵-۱۳۹۸ش) فرمانده سپاه قدس. او در دوران جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود.
قاسم سليماني در سال ۱۳۷۹ش از سوی آیت‌الله ‌ای رهبر جمهوری اسلامي ایران، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سليماني به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. او در ۱۳ دی ۱۳۹۸ توسط نیر
أشار إمام جمعة بغداد سماحة آیة الله المجاهد السید یاسین ال، فی مقابلة مع مجلة "مجتمعنا " إلى السمات الاخلاقیة والجهادیة للشهید الفریق الحاج قاسم سليماني ودوره فی مواجهة داعش والعصابات الارهابیة التی ارادت الدمار للمنطقة مبینا ان الشعب العراقی یشعر بالیتم بعد رحیل الشهیدین سليماني والمهندس.
ادامه مطلب
بسمه تعالی
دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سليماني را در آغوش گرفتند.رهبر معظم انقلاب اسلامي
گروه هنری شمیم یاس این پرواز  آسمانی را به سردار دلها تبریک و به خانواده محترم و ملت بزرگوار ایران تسلیت عرض می کند.
       
                                             
حضرت آیت الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامي در نماز جمعه پرشکوه و به‌یادماندنی 27 دی ماه 1398 در مصلی تهران، حضور معجزه‌گون ملت فهیم در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سليماني و یارانش و نیز پاسخ کوبنده سپاه در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد را دو یوم‌الله درس‌آموز و تعیین‌کننده خواندند و افزودند: ملت باطن خود یعنی استقامت در مقابل شیاطین را در این حضور نشان داد و تنها راه ادامه این مسیر عزت‌آفرین، قوی‌تر شدن ایران در همه زمینه‌ها
با حضور رهبر انقلاب و از طریق ارتباط تصویری برگزار شد؛ محفل انس با قرآن کریم در اولین روز ماه مبارک رمضان .  در اولین روز از ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و موسم ضیافت الهی، مراسم انس با قرآن در مصلای تهران و ارتباط زنده‌ی تصویری با حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزار شد و قاریان قرآن کریم به تلاوت آیات نور پرداختند. رهبر انقلاب اسلامي در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، به بیان موار
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



رهبر فرزانه انقلاب در بخشی از سخنان خود درباره مواجهه با ویروس کرونا فرمودند: "هرچیزی که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری، یک حسنه است."
 
در روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ قاسم سليماني طی سخنرانی در مراسم چهلمین روز کشته شدن مرتضی حسین‌پور شلمانی با یادآوری پیامش به مناسبت کشته شدن محسن حججی و وعده انتقام در آن، بیان داشت که کمتر از سه ماه دیگر اعلام پایان داعش و حکومت داعشی در این کره خاکی خواهد بود.» دو ماه بعد و در پایان آبان ۹۶ سليماني در پیامی به سید علی ‌ای رهبر جمهوری اسلامي ایران با اشاره به اتمام عملیات آزادسازی بوکمال» از پایان داعش خبر داد و آن را به عنوان یک
سلام علیکم
به مناسبت ایام الله دهه ی فجر، تصویرسازی رهبر معظّم انقلاب اسلامي، امام ای را خدمتتان تقدیم می کنم.
طراحی این اثر را خانم "راضیه فلاحیان" انجام داده اند.
بزرگترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است.هرکه می خواهد با آمریکا مبارزه ی اساسی کند، باید به این مردم خدمت کند.
امام ای
ادامه مطلب
حضرت آیت الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار خانواده شهید محسن حججی، این شهید والامقام را نشانه خدا و سخنگوی شهدای مظلوم و سر جدا، خواندند و با اشاره به حضور با شکوه و کم‌سابقه مردم در تشییع آن شهید، خاطرنشان کردند: خداوند بواسطه مجاهدت محسن عزیز، ملت ایران را عزیز و سربلند کرد و او را نماد نسل جوان انقلابی و معجزه جاری انقلاب اسلامي قرار داد.
ادامه مطلب
پیام رهبر انقلاب اسلامي در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سليماني و همراهان او:انتقام سخت در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب خواهد بود.
 سردار سپهبد شهید حاج قاسم سليماني
پیام رهبر انقلاب اسلامي در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سليماني و همراهان او:انتقام سخت در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب در راه است.
 
 
 
 
رهبر معظم انقلاب اسلامي در پیام مهمی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سليماني و همراهان ایشان بویژ
رهبر معظم انقلاب پاسخ نامه ای که دختر نوجوان برای ایشان نوشته بود را داد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر نوجوانی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشت: "خدمت رهبر عزیزم، سلام؛ ان شاء الله امیدوارم که حالتان خوب بوده باشد، از شما یک پند به یادگاری در صفحه زندگی خود می‌خواهم داشته باشم و به آن عمل کنم."
متن پاسخ رهبر معظم انقلاب به پرسش یک دختر نوجوان به شرح زیر است:دخترم!به حرف پدر و مادر گوش کن.نماز را خوب بخو
مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی

در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي، همنوا با زائران کربلای معلّی فریاد لبیک یا حسین» سر دادند.حضرت آیت الله ‌ای در این مراسم در سخنان کوتاهی با تشکر از مراسم عزاداری پر شور و با صفای جوانان، خطاب به آنان گفتند: صفا و نورانیت شما عزیزان بسیار
سحرگاه جمعه مورخ سیزدهم دی ماه نود و هشت در عراق "سردار قاسم سليماني" (فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي) به همراه "ابو مهدی مهندس" جانشین فرمانده (الحشد الشعبی) در بغداد به شهادت رسیدند، که از این منباب اینجانب میلاد یگانه چنزق (مدیریت تارنمای "BestWebsite.blog.ir") و همچنین کلیه پرسنل این مجموعه (سایت سازان برتر) به خدمت عموم مردم شریف و شهید پرور جمهوری اسلامي ایران و رهبر معظم انقلاب صمیمانه تسلیت می گویم.
 
 
رهبر فرزانه انقلاب در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامي دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: گام دوم انقلاب اسلامي باید بتواند به حول و قوه ی الهی این پدیده را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.
به گزارش گروه ی خبرگزاری تسنیم، حضرت آیت الله ای در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامي دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: امسال نشست شما در میانه ی حوادث مهمی برگزار می شود که هر یک از جهتی نشانه ی عظمت و
♦️جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) و در روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامي ایران، صبح فردا ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ با رهبر انقلاب اسلامي و فرمانده کل قوا دیدار می‌کنند.
با توجه به شرایط بیماری کرونا و وم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، این دیدار با حضور تعداد محدودی از فرماندهان و اعضای نیروی هوایی در
این ویدئو که حاوی تصاویری از برخورد متفاوت سردار سليماني با یکی از فرزندان شهداست با بیانات رهبر معظم انقلاب همراه شده است. ایشان تأکید می‌کنند فرزندان شهدا باید به پدران خود افتخار کنند. جوانی که از کودک شیرین زبان صرف نظر می‌کند و در راه خدا مبارزه می‌کند و جان خود را به خطر می‌اندازد. کشور را این افراد نگه داشتند. نیرومندی انقلاب به دلیل وجود چنین افرادی است. فرزندان شهدا باید راه و رسم خود را به فرزندانشان بسپارند».
ادامه مطلب
کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱ در شهر‌های قم، تهران و مشهد در هفت محور اصلی برگزار می‌شود. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نخستین جلسه ت‌گذاری کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر انقلاب با حضور حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه و محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامي در جامعه المصطفی در قم برگزار شد
ادامه مطلب
برای منی که رشته دوران دبیرستانم ریاضی-فیزیک بود و رشته دانشگاهم مهندسی عمران، کمی عجیب به نظر می رسید که در آن جلسه باشم. شاید بهترین زمان بود که فهمیدم تو این کشور هیچ چیزی سر جای خودش نیست!!
من به عنوان نماینده و ناظر فنی شرکت با رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و کارشناس ارتوپد فنی آن اداره دور یک میز نشسته و با لحن نسبتا تندی از تولید داخل حمایت می کردم!
لب کلام اینکه آبی از این دوستان گرم نمیشه و تولید داخل همچنان مظلو
گزیده ای از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان خرداد 98:
رهبر انقلاب اسلامي با یادآوری توصیه های قبلی خود به مجموعه های دانشجویی در خصوص نهضت کتابخوانی و وم مطالعه مستمر، خاطرنشان کردند: متأسفانه این حرکت، روال مطلوبی ندارد و مجموعه های دانشجویی و هیأت های اندیشه‌ورز آنها باید نسبت به طراحی برنامه های مطالعاتی برای دانشجویان، اقدام کنند.
رهبر انقلاب اسلامي با تأکید بر اینکه انقلاب در چهل سال گذشته در عرصه های گوناگون بشری و مل
در خواست بامزه دخترشهید مدافع حرم از رهبرمعظم انقلاب اسلاميبه رهبر گفتم: کُلاتُ مامانت برات درست کرده؟!گفت: آره. گفتم:میدی به من؟گفت:این مال منه یکی دیگه  برات میخرم!گفتم:پس صورتی بخری ها** بعد از چند روز کلاهیصورتی برای این دختر خانمارسال شد از طرف حضرت آقا.
بسم الله
 
گزیده‌ای از یادداشت یک دوست عزیز
چندسالی هست که پست های #آمدنیوز را مرتب دنبال می کنم. به نظرم اگر کسی تصور کند این کانال تلگرامی را یک نفر یا یک تیم چند نفره یا یک گروه معمولی ساخته اند، بسیار ساده است. فکت های زیادی از مغالطات رسانه ای این کانال دارم که قطعا حاصل کار فشرده‌ی چندین گروه حرفه ای با منبع مالی بسیار غنی است. انشالله فرصتی شود و آنها را ارائه دهم.
از چند ماه پیش، آمد نیوز به شدت بر مسئله‌ی اختلاف میان رهبری و سردار سلیم
اعضای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیه‌السلام و اتحادیه‌ رادیو و تلویزیون‌های اسلامي با رهبر انقلاب دیدار کردند.‌
به گزارش گروه ی باشگاه خبرنگارن جوان، اعضای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیه‌السلام و اتحادیه‌ رادیو و تلویزیون‌های اسلامي با رهبر انقلاب دیدار کردند.‌
رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست -نه معلوم است اینجا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود- نی
نیرویی برای بسط عمق راهبردی
رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پی عروج شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سليماني (رضوان‌الله علیه)، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی سپرده و تأکید کردند: برنامه آن نیرو عیناً همان برنامه دوران فرماندهی شهید سليماني است.»، اما برنامه و مأموریت نیروی قدس چه بود که به‌فرمان فرمانده معظم کل قوا امتداد پیدا خواهد کرد؟
ادامه مطلب
سخنان تاثیر گذار بهنام:
یه جایی خونده بودم که In Young Age Try to Learn not to Earn، یعنی در سنین جوانی سعی کنید یاد بگیرید تا اینکه دنبال پول باشید. ولی اگر شخصی که این سخن رو گفته بود ایران زندگی میکرد، حرفش رو جور دیگه ای میگفت: In Young Age Learn How to Earn، یعنی در سنین جوانی یاد بگیرید چگونه پول دربیارید
 سخنان آموزنده رابین ویلیامز
رابین مک‌لورین ویلیامز زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۱ – درگذشتهٔ ۱۱ اوت ۲۰۱۴ هنرپیشه و کمدین آمریکایی بود. رابین ویلیامز در شیکاگو به دنیا آمد و در میشیگان بزرگ شد. رابین ویلیامز برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، جایزه ساترن نقش اول مرد و گرمی شده بود. وی در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرد پدرش رابرت فیتزجرالد ویلیامز از نژاد انگلیسی و و و ایرلند بود.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فروشگاه لباس زیر مردانه دکتر کوالا ایوان 7 روش خانگی آموزش پاکسازی پوست صورت دراصفهان؟ مهدی ندایی بیتا کلینیک بنویس سلام ، من سارا عباسی هستم :) همه چیز در یک نگاه مشاوره حقوقی رایگان با وکیل The world of bits and melodies