نتایج جستجو برای عبارت :

سبک زندگی مردم کشور ما

دربارۀ کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست
بعد از جنگ کرهٔ جنوبی و ژاپن (۱۹۵۳-۱۹۵۰) که منجر به استقلال کشور کره شد، بیشتر مردم این کشور در فقر به سر می‌بردند و این پدیده به‌دلیلِ اقتصاد آسیب‌دیده‌ای بود که از محصولات جنگ بود. اما این پایان کار برای مردم کره‌جنوبی نبود و آن‌ها به کمک تاجران خوش‌فکر و موفقی مانند کیم وو چونگ، از بنیان‌گذاران شرکت دوو، کشور خود را بازسازی کردند و توانستند دوباره در تجارت بین‌الملل به اعتبار خود سروسامان دهند
از اینکه صنعت فیلم سازی در کشور ما دیگه مثل سابق نیست و فیلم های پرمحتوای کمی ساخته میشه ناراحتم. به عنوان کسی که به تماشای فیلم وسریال خیلی علاقه مندم باید بگم موضوعات داره تکراری میشه و جای موضوعات جذاب توی سینمای ما خالیه.
بیایید از داستان های  زیبای شاهنامه فیلم بسازید، از زندگي بزرگانمون فیلم بسازید، بیاید وارد زندگي واقعی مردم بشید و از دردهای مشترک مردم فیلم بسازید. هزاران موضوع و سناریوی خوب هست که راجع بهش فیلم ساخته بشه. انقدر کلی
هنگامی که مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند ؛مردم فرانسه و چند کشور دیگر اروپایی به ت های کشور خود معترض بودند. و شاید این عاملی شد که دولت رو به اضمحلال آمریکا شوی نمایشی و از پیش قابل پیش بینی به شکست ورشو را به نمایش گذاشت.در حالیکه مردم فرانسه همچنان به عدم کفایت دولتمردان خود تاکید دارند اما مقامات کاخ الیزه با ت مشت آهنین با مردم خود سخن میگوید.
با تمام مطالبی که اشاره شد در اجلاس کنفرانس امنیتی مونیخ محو
انتقاد تند وزیر کشور از مهران مدیری+ فیلم

سلام
بله، سیل را شما نیاورده اید ولی استاندار بی خیال را شخص شما آورده اید و شخص شما با وجود اطلاع از پیش بینی های هواشناسی برای استان گلستان و احتمال وقوع سیل به ایشان مرخصی خارج از کشور دادید!شخص شما مسئول استاندار فارس هستید که نظارت درستی بر روی مسیرهای سیل در این ایام نداشته است!
چرا در زمانی که مدیریت سیلاب گلستان سردرگم و نامشخص است رئیس جمهور باید در تعطیلات باشد و تنها به چند تماس تلفنی بسند
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
[contact_info title= "اهمیت گردشگری بر اقتصاد کشور "] 
اقتصاد گردشگری
گردشگری نقش بسزایی در توسعه و کسب در آمد در آن کشور داد و می توان یک از منابع اقتصادی دانست . باید گفت گردشگری بخش مهمی از اقتصاد است و درآمدی که از این طریق کسب می شود می تواند به تمام افراد آن منطقه کمک کند به عبارت دیگر مبلغی که گردشگران در یک کشور هزینه می کنند درآمد صنعت گردشگری آن کشور می باشد . مردم برای داشتن روزهای غیر روتینگ زندگي ، سفر و گردشگری را انتخاب می کنند تا هم به دانش
خداییش با این کشور داری رسما تمام پله های ترقی رو طی کشیدن!!
واقعا ریییییییی      استارت کردین.
آخه ادم چی بگه بهتون؟
واقعا دیگه گندی مونده که نزده باشین؟
آخرشم مردم مقصرن
برادر
اخوی
حاجی
مستر
موسیو
 
اصلا هر چی شمووو بفرماین، مردم نون ندارن بخورن، هزینه تهیه لوازم بهداشتی (اگر گیر بیاد) هم اضافه شده به هزینه زندگيشون، به فکر اون بازنشسته و کارگر روزمرد و شاگرد مغازه و اون بقال و خیاط و آرایشگر و راننده و . هم هستید؟؟؟؟
در همه ی کشورها مردم در قبال استفاده از امکانات آزادراهی مبالغی را به عنوان عوارض پرداخت می کنند و این موضوع نیز از گذشته نا کنون در کشور به صورت سنتی و توسط مامورین اخذ می گردید و البته در برخی مسیرها به صورت الکترونیکی بوده است در اواخر اسفند ماه سال ۹۷ وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفت تا در چند مسیر آزادراهی عوارض به صورت نقدی و دستی را حذف و اخذ عوارض را کاملا به صورت الکترونیکی انجام دهد حال توجه به چند نکته در این خصوص لازم و ضروری می باشد:
عارف علوی» رئیس جمهور پاکستان روز جمعه گفت که این کشور از حمایت رهبر معظم انقلاب از مبارزه مردم جامو و کشمیر قدردانی می‌کند.
وی که با مهدی هنردوست» سفیر ایران در اسلام آباد که ماموریت وی در این کشور به پایان رسیده،‌ تلفنی صحبت می‌کرد گفت که اقدامات یکجانبه و غیرقانونی که توسط دولت هند اتخاذ می‌شود نقض حقوق بشر در کشمیر است.
رئیس جمهور پاکستان گفت که این کشور از حقوق تمامی گروه‌ها در سرتاسر جهان حمایت می‌کند و در این زمینه ابتکار ایجاد ش
فرهنگ قوی اسلام توانست سرزمین های بزرگی مانند ایران .عراق.مصر.شام.عربستان.یمن.آسیای میانه.بخش های وسیعی از آفریقا و بخش هایی از اروپای شرقی را بصورت یک کشور درآورد و در قالب حکومت واحد  ، در چند قرن اداره کند آنچه که در ابتدا قلب مردم سرزمین هایی مانند ایران را به اسلام پیوند داد ، عدالت اسلامی بود که متاسفانه حاکمانه بنی امیه و بنی عباس مسیری در خلاف جهت آن پیش گرفتند .این شیوه حکومت داری به تدریج به جدایی مردم از حکومت انجامید  و حکومت مرکز
هبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۹۸ ، این سال را رونق تولید» نامگذاری کردند. در بخشی از پیام ایشان آمده است:
مشکل اساسی کشور، همچنان مشکل اقتصادی است؛ بخصوص در این ماه‌های اخیر، مشکلات معیشتی مردم زیاد شد. بخشی از اینها مربوط است به مدیریّتهای نارسا در زمینه‌ی مسائل اقتصادی که اینها حتماً بایستی جبران بشود. برنامه‌هایی وجود دارد، تدابیری اندیشیده شده که ان‌شاءالله این تدابیر در طول سال جاری، سالی که امروز از این لحظه شروع میشود -سا
بیشتر مردمی که از رای دادن خودداری کردند، به این نتیجه رسیده بودند که انداختن رای در صندوق شاید تاثیر چندانی در بهبود اوضاع نامساعد اقتصادی فعلی کشور نداشته باشد. درست است که غیبت اکثریت تهرانیهای واجد شرایط پای صندوق رای باعث کاهش آراء اصولگرایان شده است، اما واقعیت این است که اصلاح طلبان هم کاندیدا کم نداشتند و مردم با عدم مشارکتشان بی اعتمادی خود به اصلاح طلبان حامی دولت ضعیف فعلی را نیز به نمایش گذاشتند.
واقعیت این است که هیچ دولتی در
اوو مورالس»، رئیس‌جمهور سابق بولیوی پارسال پاییز با کودتای انتخاباتی جریان غربگرای این کشور و با کمک آمریکا مجبور به استعفا و ترک کشور شد.
مورالس در انتخابات ریاست‌جمهوری اکثریت آرا را کسب کرد، اما رقبای شکست‌خورده، او را متهم به تقلب در انتخابات کردند و برای سرنگونی دولتش دست به تظاهرات خیابانی زدند. اما مردم بولیوی یک سال پس از حکومت کودتاچیان تحت حمایت غرب، ماه گذشته در انتخابات ریاست‌جمهوری به "لوئیس آرسه" وزیر سابق مورالس و هم‌ح
بیش از نیمی از مردم فقط فیلم و سریال تماشا می‌کنند،مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به تازگی آماری را درباره میزان استفاده مردم از تلویزیون و سایر رسانه‌ها منتشر کرده است که براساس آن بیش از نیمی ازمردم فقط بیننده فیلم و سریال از تلویزیون هستند».براساس این نظرسنجی ۲۲.۱ درصد از مردم سراسر کشور فیلم و سریال را هم از سیمای جمهوری اسلامی و هم از سایر رسانه‌ها دنبال می‌کنند و ۸.۸ درصد هم فقط بیننده فیلم و سریال از سایر رسانه‌ها هستند.
از نوشته های آرسام »
خب همه چیز تمام شد ، برگردیم به کار و زندگي مان برسیم ‌. شما هم برگردید و به زندگي عادی تان ادامه دهید . 
این احمقانه ترین چیزی است که کسی ممکن است در این برهه به مردم بگوید  که فرض عادی بودن حال مردم وهم است حال هیچ کدامِ ما اصلا خوب نیست .
این مطلب را از وبلاگ http://memories2.blog.ir دریافت کردیم و برای شما گذاشته ایم؛
 
 
یکی از موارد مهم در پیشرفت یک کشور،فرهنگ آن کشور است که اول باعث ایجاد ساختار ارتباطی آن کشور با دنیا می شود چون مردم هر نقطه از جهان،متاثر از فرهنگی که دارند با دیگر مردم ارتباط برقرار می کنند و رابطه تجاری و ی خود را با این ارتباط شکل می دهند که در آینده این روابط شرایط مردم را در آنجا مشخص می کند.کشور هایی با فرهنگ های گوناگون وجود دارد مثلا کشور های غربی مثل اروپ
با اعلام گرانی غیر عادی و ناگهانی بنزین و شوکه شدن مردم باعث عکس العملها و نا رضایتی گسترده در میان مردم شد. چون این گرانی به صورت ناگهانی و چند برابری بود که به نظر اینجانب چند نکته رسید عرض می کنم :
۱- بدون هیچ اغماضی این کار به صورت دفعی و ناگهانی خود ایجاد شوک عصبی بر جامعه شد. چرا این مدعیان تدبیر عقلشان به این نکته نرسید که انجام چنین مصوبه ای باعث نیتی گسترده می شود و ممکن است کشور دچار بحران شود؟ باید عرض کنم اتفاقا خوب هم می دانند و
یک ‌اشتباه بزرگ: بدتر دانستن جنس مردم زمان خود از مردم زمان ‌گذشته 
خدا که این همه لجاجهای اقوام گذشته با پیغمبران خودشان را در قرآن بازگو کرده است، برای این است که همه و خود پیغمبر بدانند که ای پیغمبر! اگر مردم تو لجاج و عناد به خرج می‌دهند گذشتگان از اینها بدتر بودند، و مردم مسلمان هم اینقدر یأس و ناامیدی به خودشان راه ندهند.
یکی از فکرهای بسیار غلط همین است که ما مردم زمان خودمان را جنساً از مردم زمان پیشین بدتر بدانیم، چون وقتی که بدتر ب
مبلغ عوارض خروج از کشور برای سفرهای سیاحتی و زیارتی
عوارض خروج از کشور دانشجویان
پرداخت عوارض خروج از کشور برای درمان و تحصیل
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 عوارض خروج از کشور برای سال 97، 220 هزار تومان شد که در مورد سفر‌هایی که به منظور درمان و تحصیل این عوارض تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق عوارض خروج از کشور برای سال ۹۷، ۲۲۰
 
حمایت از اقتصاد داخلی

فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است. چرا؟ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید، چه بخواهید، چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد، آثاری دارد. الان درباره ی تولید داخلی حرف میزدیم؛ اگر بخواهیم مصرف تولیدات داخلی به معنای واقعی کلمه تحقّق پیدا کند، باید فرهنگ [مصرف] تولید داخلی در ذه
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه
خبر گزاری ایسنا از قول یکی نوشته بود
سی میلیارد دلار ارز صادراتی از هیچ طریقی به کشور باز نگشته است
یا صاحب امان در شرایطی که مردم کلیه میفروشند!در شرایطی که عده ای فقط بخاطر مسائل مادی آن به فحشا میدهند و عده ای طلاق می گیرند.
یا فارس الحجاز به جان مادرت زهرا ادرکنی الساعه العجل 
هنوز از حافظه هاست که خرداد سال گذشته بانک های دولتی سپه ، ملت و کشاورزی در اقدام هایی مشابه ، با تکیه بر FATF تصویب نشده، اقدام به تحریم سپاه نمودند. حال زله و سیل و تحریم نشان داد که چه کسی و چه ارگان هایی تروریست هستند!
آنهایی که دستشان در جیب مردم است و با سپرده های مردم ملک ، . می کنند. یا آنهایی که در هنگام نیاز مردم سیل زده به یاریشان می شتابند!
آنهایی که منتظرند تا مردم نیازمند وام شده و سودهای آنچنانی به جیب بزنند. یا آنهایی که مرخصی گرف
آیت‌الله موحدی‌کرمانی: مسئولان گوش‌های خود را باز کنند/گویا برخی‌ها از یاد برده‌اند چه کسی بوده‌اند.
خطیب نمازجمعه تهران:نباید مثل آن فردی که گفت من شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم بنزین گران شده است، نسبت به مسائل تدبیر صورت گیرد.عجب! شما هم مطلع نبودید و شما از وضع کشور مطلع نبودید که حالا مطلع شده‌اید؟!‍ خدا کند که این حرف که من هم خبر نداشتم دروغ باشد.جان مردم به لب رسیده است و مردم دارو پیدا نمی‌کنند؛ اگر هم دارو پیدا کنند نمی‌توا
خبر رأی‌آوری پوتین با رأی قاطع برای بار چهارم در روسیه
نشان از فهم ی و تدبیر مردم آن کشور است.
مطالعه در وضعیت چند دهه اخیر روسیه حاکی از آن است که بعد
از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و دوران اطمینان یلتسین به غرب و سرخوردگی مردم آن
کشور که با به قدرت رسیدن پوتین و یاران وفاداری چون مدودیوف به پایان رسید و در
این دو دهه اخیر علی‌رغم ورود روسیه به جنگ سوریه، تحریم‌های آمریکا، ایجاد تنش‌های
منطقه‌ای برای روسیه توسط غرب و انواع فشارهای سی
شاید تو این دوران خیلی از مردم بردگی تو امریکا رو ترجیح میدن به این به اصطلاح ازادی در ایران حاظرن تبعیض نژادی بشن تا یک شبه قیمت بنزین بشه سه برابر و به دنبال اون قیمت تمام اجناس افزایش پیدا کنه و جواب اعتراض مردم رو با خشونت بدن و اینترنت جهانی که استفاده ازاد اون حق مردم است که همون رو هم کلی فیلتر کردن حالا تا کوچک ترین اتفاقی بی افتد سریع اینترنت رو قطع میکنن ایران شده شبیه یک زندانی که نه میزارن ازش خارج بشیم نه میزارن زندگي کنیم ما شدیم
با سلام خدمت همه ی مردم ایران زمین بخصوص مردم عزیز شهرستان فردوس و حومه
 
به اطلاع شما عزیزان جان میرسانیم که لفتتاحیه ی گالری پوشاک پاندورا با افتخار در بیست و هفتم مهرماه سال 1399 با هدف تنظیم بازار فردوس از نظر کاهش سود در امر پوشاک و در نتیجه دسترسی آسانتر و بهتر مردم افتتاح شد.
 
هدف مجموعه ی پاندورا از روز اول خدمت برای ملت و کارا برای خدا بوده و امیدواریم در جهت شکسته شدن قیمت پوشاک در شهرستان فردوس ور در همه ی شهرهای کشور گامی هر چند کوچک
دیگرشعار بس است  ،مردم عمل می خواهند 
 
باید ازابتدا مرد عمل بود ،کاندیداتور ها و مسولین جمهوری اسلامی در هر رده باید با معرفی علنی داراییها خود به مردم و  مسئولین مربوطه قوه قضاییه ،صداقت خود را در گفتار به اثبات برسانند مردم دیگر شعار را قبول ندارند .
 اعلام غیر علنی اموال و دارایی های مسئولین به قوه قضاییه اگر چه انجام می‌شود اما احساس این موضوع در بین مردم آن است که تا به حال دردی را از آنها درمان نکرده و یا اگر هم  بوده کم اثر و برای م
خیلی ها ادعا دارند اگر در زمان حیات امام حسین زندگي می کردند از وی حمایت می کردند. یا مدعی هستند حامی مظلومان و دشمن ستمگران هستند. اما این ادعا  است تا زمانی که آن ها بدون دلیل دلار می خرند ادعای توخالی و پوچی است. چرا که آن ها با این کار خود سبب می شوند این کاغذ بدون پشتوانه ارزش حبابی پیدا کند. کسی نمی گوید دلار آمریکا ارزش ندارد و زحمات مردم این کشور در تولید کالاها و خدمات باید نادیده گرفته شود. ولی مسلما با تقاضای کاذب ارزش دلار به صورت کاذ
مهندس حسین زاده نماینده مجلس به اتفاق علیپور فرماندار و شریفی رئیس دفتر نماینده در شهرستان اوز در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور استقرار این اداره در شهرستان اوز را پیگیری کردند.
به گزارش دفتر نماینده مجلس در شهرستان اوز، در این دیدار که ۲۳ دی برگزار شد، مهندس حسین زاده با اشاره به نو پا بودن شهرستان اوز، از ضرورت استقرار ادارات از جمله اداره ثبت اسناد و املاک در راستای عدالت محوری و فراهم شدن زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم سخ
زله دلهای مردم را هم تکان داد، اما به جای خرابی، آبادی آورد!  
می دانید که قرآن سوره ای دارد به نام "زله"
جالب است که در این سوره مبارک آمده: " چون زله قیامت، زمین را به سختی تکان دهد، زمین هرچه در خود دارد بیرون می ریزد. " (آیات 1 و 2)
و همچنین آمده: " اخبار و احوال انسان ها را آشکار می کند." (آیه 4)
اما انگار زله دنیا هم همین رسالت را دارد: (( آشکار کردن باطن مردم)).
خدا را شکر، که این زله باطن زیبای مردم این مرز و بوم را خیلی خوب به همه نشان داد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بانه لند بیست فایل دانلود جزوه pdf به وبلاگ برنامه نویس برتر خوش آمدید محصولات ارگانیک سلامتی زیبایی، تناسب اندام بر پایه آلوئه ورا و موم زنبور عسل طراحی پلان در جستجوی صلح حرفه ای ها نور هدایت سردار دل ها