نتایج جستجو برای عبارت :

زود خالی شدن باطری گوشی

باطري‌های Lithium Ion که امروزه مورد استفاده لپ‌تاپ‌ها هستند با رعایت نکردن برخی اقدامات به سادگی خراب می‌گردند. نکات زیر به شما در نگهداری صحیح این باطري‌ها کمک می‌کند.
۱- در ابتدا شارژ باطري را تا ۳ درصد خالي کنید و بعد از آن کاملاً شارژ نمائید. (برای بار اول حدود ۸ ساعت شارژ شود.)
۲- شارژ باطري نباید هیچ زمانی کمتر از ۳ درصد خالي شود. خالي کردن شارژ باطري تا صفر درصد ممنوع می‌باشد و اگر این کار انجام گردد باطري به سادگی خراب می‌شود یا عمر آن ک
شارژ باطري و کارکرد و ماندگاری شارژ آن مسئله همیشگی کاربران گوشي هاست.عمده باتری های مورد استفاده در موبایل ها باتری های لیتیوم یونی است و این باتری ها هم چون اقلام مصرفی بعد از مدتی تحلیل رفته و در واقع فرسوده می شوند.
معمولا بعد از گذشت مدتی از خرید گوشي موبایل، متوجه کارکرد ضعیف تر باطري موبایل خود می شویم. بعد از گذشت دو سال، باتری در طول روز نیاز به شارژ چند باره پیدا می کند. بعد از گذشت دو سال، دیگر کارکرد گوشي هم بواسطه این تحلیل باتری،
باتری اسکوتر برقی
در اسکوتر های هوشمند، برق مورد نیاز موتور از طریق باطري لیتیومی تامین می شود. این باطري در زیر قاب اسکوتر قرار گرفته است.این باطري دارای 20 سلول و ولتاژی حدود 42 ولت می باشد.
چرا باطري اسکوتر برقی شارژ نگه نمی داره؟
نگه نداشتن شارژ معمولا به خاطر تمام شدن عمر باطري و یا خراب بودن باطري اتفاق می افتد. در این صورت شما نیاز به یک باطري سالم برای جایگزین کردن دارید.
علایم خراب شدن باطري اسکوتر برقی چیست؟
در صورت خرابی باطري شارژ اس
ظرفیت باطري برای همه کاربران تلفن همراه اهمیت ویژه ای دارد. اما منظور از ظرفیت باطري ها چیست؟ عددی که همراه با علامت درصد در بالای صفحه گوشي هایمان می بینیم به چه معناست؟ چرا گاهی این اعداد روند کاهشی سریع تری به خود می گیرند؟
اگر بخواهیم ظرفیت باطري گوشي موبایل و سایر دستگاه ها را به صورت ساده توضیح دهیم باید یک طبقه بندی فرضی سه گانه را تصور کنید. این طبقه بندی شامل، انرژی قابل استفاده (مثلا اگر ۴۰ % از انرژی باتری مصرف شده باشد، ۶۰% باقیم
مشخصات باطري موتور سیکلت 4/5 آمپر  KH YB4.5-BS تایلندی
مدل: KHولتاژ باطري: 4.5Aظرفیت: 12vابعاد: 10 * 7 * 9وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2019کشور سازنده:چین (PRC)نحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: cdi و CG غیر استارتی در صورت داشتن استارت از باطري 7 آمپر معمولی میبایست استفاده کنید .در صورت تحویل داغی ( باطري معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطري موتور سیکلت 4/5 آمپر  KH YB4.5-BS تایلندی
 
.
.
اچ پی از کوله پشتی رونمایی کرده است که قادر است تا لپتاپ و گوشي وتبلت شما را شارژ کند در اخل این کوله پشتی از یک باطري ۲۲,۴۰۰mAh استفاده شده است و ادعا شده است که میتواند یک شارژ کامل را برای اغلب لپتاپ های اچ پی فراهم کند و حتی هر تبلت را بیش از سه بار شارژ کند و البته این امر در مورد گوشي های همراه به بیش از ده بار میرسد .
مشخصات باطري موتور سیکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
مدل: CREPOWERولتاژ باطري: 7Aظرفیت: 12vابعاد: 10 * 6.5 * 13.5وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:20کشور سازنده:ایران نحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: CGL و بنلی 150 و تریل و هندا 150 و هندا 200 و HLXدر صورت تحویل داغی ( باطري معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطري موتور سیکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
گوشي های برند سامسونگ هم مثل موبایل های دیگر برند ها از باطري های لیتیوم یونی و پلیمری بهره می‌برند و بعد از مدت زمان خاصی تعویض باتری آن ها اامی می‌شود. تعویض باطري گوشي از تعمیرات مهمی است که باید انجام آن توسط افراد متخصص صورت پذیرد. در ادامه این مطلب معرفی مهم ترین نکاتی می‌پردازیم که باید در تعویض باتری گوشي سامسونگ به آن توجه شود.
گوشي های برند سامسونگ هم مثل دیگر برندها شرایط مشابه دارند و در اینگونه مواقع باید خرید باتری سامسونگ
 
مشخصات باطري موتور سیکلت باطري 3 آمپر هندا CREPOWER YB3L-BS
مدل: CREPOWERولتاژ باطري: 3Aظرفیت: 12vابعاد: 11 * 5.5 * 10وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2019کشور سازنده:ایرننحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: CDI و CG غیر استارتی برای استفاده از لامپها و بوق های قوی نیاز به باطري 4.5 آمپر خواهید داشت و در صورتیکه موتور شما استارتی باشد 7 آمپر معمولی .در صورت تحویل داغی ( باطري معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطري
 



روشهای ری استارت ( ریست ) کردن گوشي های هنگ کرده بدون باطري
معمولا برای هر کسی پیش آمده که در موقع استفاده از گوشي موبایل به یک
دفعه گوشي هنگ میکند و هیچ کاری انجام نمیدهد.در گوشي های معمولی اصولا درب
پشت وشی را باز میکنیم و باطري را خارج کرده و بعد از گذاشتن دوباره گوشي،
گوشي خود را روشن میکنیم.
مشکل از آنجایی شروع میشود که گوشي که شما خریداری کرده اید باطري داخلی
دارند و شما نمیتوانید باطري گوشي را
پاور بانک ها مشکلی را برای باتری گوشي ایجاد نمیکنند به شرطی که کابل شارژ را به پورتی از پاور بانک وصل کنید که با آمپر گوشي یکسان است بطور مثال شارژر تلفن همراه خروجی 1 آمپری دارد، پس باید کابل شارژ را به پورتی از پاور بانک وصل کنید که خروجی آن 1 آمپر است البته این بدین معنا نیست که اگر به خروجی 2 آمپری پاور بانک وصل کنید باتری گوشيتان خراب میشود، وصل کردن به پورتی که آمپر بالایی دارد باعث میشود گوشيتان سریعتر شارژ شود اما در دراز مدت باتری گوشي
1- مشکل روشن نشدن گوشي.
 
1- اگر گوشي با (نگه داشتن دکمه روشن خاموش روشن نشد).
 
2- باید (دکمه روشن و خاموش و دو دکمه ی کم و زیاد کردن صدا) را باید باهم نگه داشته تا گوشي روشن شود.
 
2- چگونه بر روی گوشي رمز بزاریم.1- اول میرویم به (تنظیمات گوشي).2- بعد به (صفحه ی قفل) گوشي میرویم.3- سپس وارد نوع (قفل صفحه گوشي) میشویم.4- (نوع رمز )خود را انتخاب میکنیم.
باتری فرسوده موتور سیکلت
باتری فرسوده موتور سیکلت
انواع باطري فرسوده
باطري یو پی اس فرسوده
باطري مستعمل
باطري ژله ای فرسوده
باطري کتابی
باطري مستهلک
باتری اتمی
باتری اسیدی
باتری سیلد
باتری انرژی خورشیدی
باطري موتور سیکلت فرسوده
باتری موتور سیکلت ازنوع کوچک
1.باتری های12 ولت اسیدی
2. UPS
که از2 آمپر تا 12 آمپر بسته به نوع موتور سیکلت مورد استفاده قرار می گیرد.
نحوه محاسبه قیمت ضایعات باتری موتور سیکلت :
مانند باتری های  UPS برحسب آمپر ساعت و کیل
امروزه در سرتاسر جهان برندهای مختلف گوشي وجود دارد که هر یک ویژگی های خاص خودش را دارد و با قیمتی متفاوت وارد بازار می‌شود؛ اما در این میان برند گوشي شیائومی با برندهای دیگر تفاوت هایی دارد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که زیبایی ساخت بدنه، قدرت باطري خوب، رابط کاربری آسان و . توانسته توجه تان را به خود جلب کند ولی مطمئن نیستید که آیا گوشي شیائومی گزینه مناسبی برای خرید است یا خیر، در ادامه با ما باشید تا با مشخصات دیگر این گوشي آشنا شوید
برای خرید یک باطري ماشین ابتدا  باید بدانید چند آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است.» یعنی اگر ماشین شما ویتارا باشد، به چند آمپر باتری(باطري) نیاز دارید؟
برای خودروی ویتارا موجود در بازار ایران پیشنهاد ما باتری (باطري) ۶۰ آمپر تا ۸۰ آمپر است.
البته انتخاب این که کدام آمپر باطري(باتری) برای ماشین شما
مناسب است به میزان استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد. برای مثال اگر از
کولر ماشین زیاد استفاده می‌کنید، سیستم‌های صوتی و تصویری پر مصرفی
در این مطلب سعی داریم بخ بررسی تفاوت باتری های لیتیوم یون و لیتیوم پلی از لحاظ کارایی، ظرفیت و نوع ساخت آن بپردازیم. همراه ما باشید.
باتری ها امروزه بخش مهمی در زندگی انسان ها را بازی می کنند. تقریبا تمامی وسایل الکتریکی که از برق مستقیم استفاده نمی کنند برای استفاده از آنها نیاز به باتری وجود دارد. البته باتری ها هم دارای تنوع مختلف برای کاربرد های مختلف ساخته شده اند؛ از باتری که برای تنطیم ضربان قلب انسان در علم پزشکی گرفته تا تولید اتوبوس
مدیر شرکت اپل گفته است که با اچ تی سی موافقت شده که گوشي مشترکی ساخته شود که به وسیله کارکنان این دو شرکت طراحی اولیه این گوشي انجام شده است و در حال برنامه ریزی برنامه ای هستیم که سیستم گوشي نسبت به دیگر سیستم های گوشي همراه متفاوت تر و جدید تر باشد؛گفته شده که بزودی مشخصات گوشي پخش خواهد شد؛
۱- از حالت ویبره استفاده می کنید۲- اپلیکیشن های بی استفاده را باز نگه می دارید۳- دسترسی های اپلیکیشن ها را محدود نمی کنید۴- یکی از این اپلیکیشن ها را داریدطبق گزارش سایت AdWeek، اپلیکیشن های Snapchat، Google Maps و Facebook از برنامه هایی هستند که بیشتر از هر اپلیکیشن دیگری باعث خالي شدن باتری می شوند
۵- نور صفحه ی گوشي تان همیشه زیاد است۶- تلفن همراه تان را در گرما و سرما رها می کنید۷- گوشي خود را روی تخت یا زیر بالش می گذارید۸- گوشي تان دائماً در شارژ است۹- شب
تشخیص پر یا خالي بودن گاز گولر ماشینشارژ گاز کولرمواقعی ممکن در اوج گرمای تابستان بخواهید کولر خودرو را روشن کنید و به جای باد خنک از آن حرارت گرم بیرون بیاید که در این مواقع باید سراغ یه باطري ساز متخصص رفت.ابتدا برای که بخواهیمشارژ گاز کولر  را توسط باطري ساز انجام دهیم باید سرقیمت به توافق برسیم زیرا ممکن است قیمت بین 100 تا 200 تومن بسته به کیفیت آن متغیر باشد. البته افراد سودجویی هستند که اینکار را با قیمت ارزان برایتان انجام میدن البته ب
چگونه فضای پر شده گوشي های وشمند را تخلیه کنیم
تمایل شرکت های بزرگ به ساخت و ارائه گوشي های هوشمند که قابلیت افزایش حافظه را ندارند باعث شده تا برای کاربران مشکل بوجود آمده و فضای خالي در گوشي خود کم داشته باشند. شاید تابحال به این مشکل کمبود فضای بیشتر در گوشي خود مواجه شده اید. در این صورت پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با زوم تک همراه باشید تا با 6 روش برای داشتن فضای بیشتر در گوشي هوشمند آشنا شوید.
 
با در نظر گرفتن برنامه های وسوسه کنند
نشانه دیگری که نشان دهنده اشکال مادربرد است به هم ریختگی ساعت و تاریخ لپ تاپ است
 
باطري مادربردهمه مادربردها شامل یک باطري کوچک دایره ای شکل مخصوص هستند و اگر تا الان درب کیس یا بدنه خارجی لپ تاپ را باز کرده اید این باطري را روی مادربرد دیده اید .باطري مادربرد هسته لیتیوم دار بوده و3 ولت خروجی تولید میکند .یکی از دلیل هایی که مادربرد به باطري نیاز دارد حفظ فرمت صحیح تاریخ و زمان لپ تاپ است و حتی اگر باطري یا برق را برای مدتی از لپ تاپ جدا کنید
برای خرید یک باطري ماشین ابتدا  باید بدانید چند آمپر باتری برای خودروی شما مناسب است.» یعنی اگر ماشین شما ریو باشد، به چند آمپر باتری(باطري) نیاز دارید؟
برای خودروی ریو  موجود در بازار ایران پیشنهاد ما باتری (باطري) ۵۵ آمپر تا ۷۰ آمپر است.
البته
انتخاب این که کدام آمپر باطري(باتری) برای ماشین شما مناسب است به میزان
استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد. برای مثال اگر از کولر ماشین زیاد
استفاده می‌کنید، سیستم‌های صوتی و تصویری پر مصرفی روی خ
خالي شدن باتری گوشي در اندروید و آیفون یکی از مشکلاتی است که دیر یا زود گریبان کاربران این محصول پرکاربرد دنیای فناوری را می‌گیرد. اما در ادامه به مواردی اشاره می‌‎کنیم که اگر رعایت شوند، به افزایش طول عمر باتری کمک خواهند کرد.
 
 
ادامه مطلب
زود خالي شدن باتری موبایل می تواند بنا به دلایل گوناگونی رخ دهد، در صورتی که باتری موبایل شما نیز زود خالي می شود، نگران نباشید. در این بخش به بررسی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر زود خالي شدن باتری در انواع موبایل می پردازیم.
1.فعال بودن اپلیکیشن ها در پس زمینه مهمترین علت خالي شدن باتری موبایل
علت خالي شدن باتری موبایل گاهی می تواند مربوط به برنامه های فعال در پس زمینه باشد. در گوشي های هوشمند برنامه با خروج از آنها بسته نمی شوند و به همین دلیل
شرکت بیتارزآریا که تولید کننده انواع اسپری و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد آماده است تا با استفاده از ظرفیت خالي خطوط تولید خود، به سایر شرکت های مالک برند خدمات تولید سفارشی ارائه نماید. از خدماتی که در این شرکت ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تولید ظرفیت خالي اسپری بدن
تولید ظرفیت خالي اسپری خوشبو کننده هوا
تولید ظرفیت خالي بادی اسپلش
تولید ظرفیت خالي تافت
تولید ظرفیت خالي اسپری آبرسان صورت
تولید ظرفیت خالي مایع لباسشویی
تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید باطري گوشي موبایل باید دارای ویژگی هایی باشند که مشتری یا کابر با خیالی راحت و اطمینان خاطر نسبت به خرید اقلام خود اقدام کند.
باطري موبایل از جمله کالایی می باشد که ممکن است در هر سه تا چهار سال (کمتر یا بیشتر) نیاز به خرید آن داشته باشید. اما اگر در فرایند خرید تصمیم اشتباهی بگیرید، ممکن است از از خرید خود پشیمان شوید.
در صورتی که اطلاعات کاملی از باطري موبایل مورد نظر خود به دست نیاورید، ممکن است در ز
نداشتن صدادرکپسول گوشي :
تست اهمی کپسول گوشي واعمال ولتاژ ٠/٢ ولت بامنبع تغذیه به آن وشنیدن صدای خش خش 
الف - اگر کپسول گوشي ایراد داشت تعویض شود 
ب - اگر کپسول گوشي ایراد نداشت قطعات ومسیر ازکپسول تا آی سی صدا راچک کنید اگر قطعات ومسیر ایراد نداشتند ای سی صدارا سردی لحیم گرفته واگرمشکل حل نشد ای سی صداراتعویض کنید .
۱- ویروسی شدن گوشي های هوشمند: ویروس ها بر روی حافظه داخلی دستگاه نفوذ میکنند و موجب موجب ایجاد اختلالات متعدد در کارکرد گوشي می شود.
۲- پایین بودن اطلاعات مردم هنگام خرید گوشي های تلفن همراه است. به عنوان مثال برخی افراد گوشي هایی با CPU پایین خریداری کرده و اطلاعات فراوان بر روی آن میریزند که همین مساله باعث پایین آمدن سرعت گوشي و هنگ کردن آن می شود.
۳- پر شدن مموری که این مساله سرعت گوشي را به شدت کاهش می دهد.
۴- کمک گرفتن برخی گوشي ها از رم علاو
اموزش کار با گوشي های اندروید
 
خیلی از ما گوشي اندرویدی داریم و خوب میدونیم که امکانات و توانایی های زیادی در این گوشي ها وجود داره. گوشي های به اصطلاح اسمارت. اما ما چقدر از امکانات گوشيمون اطلاع داریم؟!
 
اموزش کار با گوشي های اندرویدو غیره
چقدر امکانات و توانایی ها در گوشي ما هست که حتی نمیدونیم وجود دارن؟! امکاناتی که با یاد گرفتنشون میتونیم در این دنیای مدرن به کارمون سرعت بدیم و از تمامی امکاناتی که در اختیارمون قرار داره استفاده کنیم
با مشاهده ویدئوی زیر در کانال آپارات سحرباتری نحوه تست باطري ماشین توسط مولتی متر را یاد خواهید گرفت.
همچنین می توانید برای افزایش سطح اطلاعات خود در زمینه باتری خودرو به سایت رسمی سحرباتری سپند بخش مقالات مراجعه نمایید.

https://aparat.com/v/ZXYDG
026047912

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

متخصص ومشاور بازاریابی شبکه ای ماهان مارکتینگ خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان پرستاری علیرضا بلاگی از آن خود صبا موزیک پلی استیشن 4 باز - مرکز جدیدترین اخبار و اطلاعات Ps4 آزمون آنلاین MSRT، MHLE و اطلاعاتی درباره ی این آزمون ها تولیدی کفش بالساوا