نتایج جستجو برای عبارت :

روزی یک مرد ثروتمند

آمار نشان میدهد رزق و روزي از ساعت 9 صبح به بعد تقسیم میشود 
 
زیرا اگرصبح زود تقسیم ميکردند رفتگران راننده های اتوبوس و تاکسی معلمین و دانش آموزان عزیز همه پولدار و ثروتمند بودند 
 
اما بازاریان همه از ساعت 9 صبح به بعد سرکار میروند و پولدار و ثروتمند هستند 
 
حالا هی صبح زود بیخود پانشید
هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود.
در دنیای امروزي ثروت فراتر از پول است
ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند ميکند:
1- نگرش مثبت
2- ارتباط موثر
3- ادب
4- یادگیری مادام العمر
5- انضباط شخصی
6- تندرستی واقعی
7- آرامش خاطر
8- خلاقیت
9- عشق ورزیدن به کار
10- داشتن برنامه و هدف
11- داشتن قلب و زبان شاکر
12- درک دیگران
13- استفاده موثر از زمان
14- بخشندگی
15- اعتماد به نفس
#98_را_با_تغییر_آغاز_کنید 
@DR
سال‌ها پیش و در زمان یاس اجتماعی که از جنگ ناشی شده بود، ناپلئون هیل قدم بزرگی برداشت. او با پانصد نفر از افراد مشهور آن دوره بهگفتگو نشست تا بتواند راز حقیقی موفقیت و ثروتمند شدن را پیدا کند. این اثر آنقدر جذاب بود که تا به‌حال چیزی حدود ۹۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. حالا در کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، کارن مکریدی با زنده کردن نگرش‌های خارق‌العاده‌ی هیل از طریق مطرح کردن مثال‌هایی از دنیای امروزي و بررسی تحقیقات علمی م
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگیرازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزي دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل
نام کتاب: کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل حجم کتاب: 4.5 مگابایت تعداد صفحات: 199 فرمت کتاب: pdf نویسنده: ناپلئون هیل مترجم: بهاره مراد قلی زبان: فارسی     توضیحات:   کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق‌ترین افراد دنیاست. امروزه رازهای به‌ هم‌ زدن ثروت برای هیل به اندازه‌ی همان موقع نیرومندند و می‌توانند زندگی را برای همیشه ت
به‌جای درگیر کردن ذهن، تلف کردن وقت و انجام دستی معاملات، از ربات‌های تریدر اکو اسمارت استفاده کنید تا زمانی که خواب هستید، شما را ثروتمند کنند؛ ایده فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد، اما آیا با يک ربات تریدر اکو اسمارت واقعاً می‌توان ثروتمند شد؟ پس از مطالعه این مطلب، با ربات تریدر اکو اسمارت و نحوه کار آن آشنا می‌شوید. همچنین به پاسخ این سوال که آیا سودددهی با ربات معامله‌گر اکو اسمارت قطعی است یا خیر، می‌رسید.
ادامه مطلب
چندگام برای ثروتمند شدن
راز ثروتمند شدن نخست در ذهنیت ما نهفته است و نوع تفکر و نگاهی که ما به خود، ثروت و ثروتمندان داریم. این بدان معناست که برای داشتن گران بها ترین چیز ها در زندگی، بیشتر باید روی خود کار کنیم تا این که به شانس و کمک دیگران و. تکیه داشته باشیم. 
در دنیای دیجیتال امروز، افراد بیش از پیش به این موضوع علاقه مند شده اند که چطور با استفاده از شیوه های نوآورانه از نظر مالی به موفقیت دست پیدا کنند و زندگی شان را به بهترین نحو تغی
نویسنده : ناپلئون هیل
ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در سال 83 در شهر وایز در ویرجینیا به دنیا آمد، او نویسنده درخشان آمريکایی در حیطه‌ی موفقیت شخصی بود، يکی از معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، است که يکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است.
ادامه مطلب
توی این شماره کتاب ثروتمند ترین مرد بابل رو براتون برسی کردم و پشنهادش کردم. سعی کردم تمام ضعف و نقاط قوت کتاب رو بگم و اینکه اگه میخواین کتاب رو به صورت صوتی گوش کنین من توی کانال تلگرام خودم تمام فایل های صوتی این کتاب رو با هشتگ #کتاب_صوتی قرار دادم که میتونین پیداش کنین. برای گوش کردن پادکست میتونین روی لینک زیر کليک کنین:
https://anchor.fm/radlin-pod/episodes/ep-eqn6jr
 
افراد موفق مانند بیل گیتس و وارن بافت خصوصیات منحصر به فردی دارند. حتما می دانید دنبال کردن روش های معمولی سبب نمی شود به ثروت و موفقیت زیادی دست یابید. با فکر و حساب همراه باشید تا به شما بگوییم گیتس و بافت با داشتن چه خصوصیاتی ثروتمند شدند.
ادامه مطلب
دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل بصورت کامل
 
چرا باید این کتاب را بخوانید :
 
توضیحات اختصاصی!!
 
نکته های حذف شده از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل
 
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، نوشته ناپلئون هیل، از نخستین و جامع‌ ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفیروش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است.
این کتاب که پیشنهاد اولیه ن
فقط و فقط تغیر تمرکز توجه و باوربا توجه به خواسته هاتونبا احساس خوببا شکرگزاریبا باورهای ثروت زا میتونین به مدار ثروت حرکت کنید.      باور قدرت مطلق خداوند است و او تنها قدرتی است که میتواند زندگیه تورا تغیر دهد    خودمان خالق شرایط هستیم و هیچ عامل بیرونی مثل ( محل ست ، پدر و مادر ، دولت و … ) نمیتواند در شرایط زندگیان تاثیر بگذارد    باور قانون تکامل که هر روند سیر تکاملی دارد که باید طی شود و باید صبور باشیم    باور قانون تضاد که هر تض
ثروتمندترین و فقیرترین کشورهای خاورمیانه 
ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه:۱) قطر سرانه تولید ناخالص داخلی آن بیش از ۱۲۹.۷۰۰ دلار تخمین زده شده که بالاترین میزان نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان است.
۲) کویت سرانه تولید ناخالص داخلی آن ۷۱.۳۰۰ دلار است.  کویت دهمین کشور ثروتمند جهان و دومین کشور خاورمیانه است. واحد پول رسمی کویت با ارزش‌ترین پول جهان است.
۳) امارات متحد عربی (UAE) سرانه تولید ناخالص داخلی آن ۶۷.۷۰۰ دلار است.  این کشور ۹.۳ میلیو
کتاب پدر پولدار پدر بی پول
این کتاب يکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کتاب های موجود در اینترنت می باشد که برای شما عزیزان ترجمه شده است.
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پدر ثروتمند، پدر فقیر، رابرت تی کیوساکی، بابای پولدار . hoormazd.com › product-tag Translate this page پدر ثروتمند، پدر فقیر، رابرت تی کیوساکی، بابای پولدار بابای بی‌پول، پرفروش ترین کتاب کیوساکی، نشر هورمزد. خانه; محصولات برچسب خورده پدر ثرو
بنابراین ، در صورت مالیات متناسب ، نرخ ثابت است و نه مقدار مطلق مالیات. بنابراین با نرخ 25 درصد مالیات بر درآمد متناسب ، شخصی با درآمد روپیه. 25000 روپیه پرداخت می کنند. 6250 به عنوان مالیات ، و شخصی با درآمد 50000 روپیه پرداخت خواهد کرد. 12،500 به عنوان مالیات. بنابراین ، حتی تحت مالیات متناسب با درآمد ، يک فرد ثروتمند باید مقدار بیشتری مالیات بپردازد ، هرچند نرخ مالیات يکسان است.
از طرف دیگر ، در صورت مالیات تدریجی ، نرخ مالیات با افزایش مقدار پایه مال
ما روزي عاشقانه برمی‌گردیم
بر دردِ فراق چاره‌گر می‌گردیم
از پا نفتاده ایم و، تا سر داریم،
در گردِ جهان به دردِ سر می‌گردیم
خندان ما را دوباره خواهی دیدن
هرچند که با دیده‌یِ تر می‌گردیم
خاکسترِ ما، اگر که انبوه کنند،
ما در دلِ آن توده شرر می‌گردیم
گر طالعِ ما غروبِ غمگینی داشت،
این بار سپیده‌یِ سحر می‌گردیم
چون نوبتِ پروازِ عقابان برسد،
ما سوختگان صاحبِ پَر می‌گردیم
نایافتنی نیست کلیدِ دلِ تو
نایافته ایم؟ بیشتر می‌گردیم
از ر
نام سریال : Whats Wrong With Secretary Kim
نام فارسی سریال : منشی کیم چشه
ژانر (موضوع) : راز آلود، رمانتيک، کمدی
امتیاز : 8.2 از 2607 رای در سایت IMDb
معرفی سریال منشی کیم چشه
درباره ی شخصی ثروتمند و البته مغرور است که در این دنیا هیچکسی جز خودش را نمی بیند و فقط به خودش اهمیت می دهد ، میزان این اهمیت به خود به قدری بالا رفته که او به خودشیفتگی مبتلا شده و این در حالی است که او این موضوع را نمی داند و از آن بی خبر است اما این اتفاقی است که برایش رخ داده و واقعیت همین
تمایل ما در انجام مسئولیت هایمان تعیین کننده توانایی ما در احساس عشق و رضایت از زندگی است. مهم این است که ما با درستی و راستی زندگی کنیم. در نهایت اگر خودمان و نحوه رفتار خود را دوست نداریم و اگر احساس ميکنیم که همنشین خوبی نیستیم. آیا دیگر واقعا مهم است که ثروتمند باشیم؟
ثروتمند ترین آدم روی زمین هم که باشی، اگر عاشق نباشی‌، تهی دستی بیش نیستی! اگر کسی نباشد تا هنگام شادی باتو بخندد، هنگام ناراحتی، باتو بگرید. منفعتش به چیست؟ کسی نباشد تا دستت را بگیرد، زیر گوشت نجوای عشق سر دهد. هرشب با دیدن چشمانش سر به بالین بگذاری و هر سحر با دیدن.
با نصب این برنامه شما صاحب گنجینه با ارزشی از دعا ها و توصیه های اسلامی می شوید که تماما از منابع موثق دینی و قرآنی می باشند. 
 
✔آیا می خواهید در قلب معشوق خود نفوذ کرده و او را مجذوب خود کنید؟
✔آیا درگیر مشکلات گوناگون بوده و دعاهایتان مستجاب نمی شود؟
✔ آیا چاره رهایی از قرض و بدهکاری و بی پولی را نمی دانید؟
✔ آیا احساس می کنید نیاز به راهنمایی برای رسیدن به حاجتهای خود دارید؟
✔ آیا روزي شما ناچیز بوده و بیماریها امانتان را بریده است؟
✔ آی
 
ژانر فیلم : ترسناک | درام | معمایی
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Alfred Hitchcock
نویسنده : Daphne Du Maurier
بازیگران : Jessica Tandy, Rod Taylor, Suzanne Pleshette, Tippi Hedren
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : ملانیا دانی يک جامعه مدرن ثروتمند و ثروتمند است ، بخشی از مجموعه جت ها که همیشه به آنچه می خواهد می رسد. وقتی وکیله میچ برنر او را در يک فروشگاه حیوان خانگی دید ، چیزی از شوخی عملی روی او بازی می کند ، و او تصمیم می گیرد به نفع خود بازگردد
او هر روز مقدار زیادی از صدفهای شکسته و بدبو را از کنار دریا جمع آوری می کرد و مدام به صدفها لعنت می فرستاد چون کارش را خیلی زیاد می کردند. او باید هر روز آن ها را روی هم انباشته می کرد و همیشه این کار را با بداخلاقی انجام می داد.روزي، يکی از دوستانش به او پیشنهاد کرد که خودش را از شر این کوه بزرگی که با صدفهای بدبو درست کرده بود، خلاص کند.او با قدرشناسی و اشتیاق فراوان این پیشنهاد را پذیرفت.يک سال یعد، آن دو مرد يکدیگر را دیدند.آن دوست قدیمی از ا
کسب درآمد اینترنتی طبع بسیار گرم این روزهای کشور ماست.
با شرایط و وضع نا به سامان اقتصادی امروزي به جرات می‌توان گفت دغدغه
اصلی مردم کشورمان کسب درآمد و رسیدن به نرخ تورم برای داشتن زندگی بهتر
است.
عدم وجود شغل کافی به دلیل ضعف در اقتصاد پایه ناامیدی زیادی را در قشر
جوان و به خصوص متخصصین، ایجاد کرده است همین دلیل کافی است تا امروزه با
ورود حجم زیادی از کسب و کارهای اینترنتی روبرو شویم.
 
چرا کسب درآمد اینترنتی؟
کسب درآمد اینترنتی يکی از ج
روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)
تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود hellip; باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و .
دریافت فایل
در رومه رسالت منتشر شد:
يک اقتصاددان بابیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ای بود که باید بر اساس آن نظام بانکی و مالیاتی اصلاح می‌شد، گفت: غارتگران و جاهلان هدفمندی را عذاب عظیمی می‌دانند چون می‌خواهند سراغ قشر ثروتمند نروند و مالیات نگیرند. این‌ها قدرت و منافع و بده و بستاندارند و هیچ‌کس نباید از دارایی‌ها و حساب‌های ارزی‌شان خبردار باشد.
ادامه مطلب
کتاب پدر پولدار پدر بی پول
این کتاب يکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کتاب های موجود در اینترنت می باشد که برای شما عزیزان ترجمه شده است.
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول – رابرت کیوساکی - گروه . elmema.com › آخرین مقالات Translate this page May 29, 20 - کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول / Audio book rich dad poor dad / رابرت کیوساکی / رابرت تورو کیوساکی / کتاب صوتی / رایگان / لینک . کتاب بابای پولد
اگر صنعت هوانوردی را يک کشور فرض کنیم، قطعا جزو ۱۰ کشور دارای بالاترین آلاینده‌ی دی‌اکسیدکربن در جهان قرار می‌گرفت. میزان انتشار گازهای هوایی از سال ۲۰۰۵ تا کنون ۷۰ درصد افزایش یافته و با افزایش تقاضای پرواز در کشورهای ثروتمند و فقیر، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۵۰ میزان انتشار این گازها بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ درصد افزایش یابد.
ادامه مطلب
آرزوی جذب ثروت و فراوانی
جذب ثروت و فراوانی بین تمام انسان ها آرزویی مشترک است. همه به دنبال راهی هستند که به سرعت پولدار شوند.
0چرا تعداد کمی در جذب ثروت و فراوانی موفق می شوند و تعداد زیادی فقط در رویای آن به سر می برند؟
پاسخ اینجاست که برای رسیدن به هرچیزی باید راه و روش درست آن را دانست. اگر از راه درست پیش بروید در جذب ثروت و فراوانی موفق میشوید. در غیر این صورت به بیراهه رفته اید و چیزی نصیبتان نمی شود.
رابرت کیوساکی می گوید: بیشتر مردم هرگز
با یاد و تمنای یاری از پروردگار يکتا و صمد و بی همتا 
در عالَمی ثروتمند و نیرومند و رستگار و عادل و برترین را در حضور مردمان گُفتند گران و ارزشمند ترین را در زندگی یادآور تا سببِ خوبی و سعادت برای دیگران نیز باشد . گُفت يکتاپرستی و مطالعه ی آیات کتاب های خدا و اندیشیدن به آخرت .
دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول
این کتاب نسخه کامل از کتاب پدر پولدار پدر بی پول می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول ترجمه مامک بهادرزاده متن کامل کتاب پدر پولدار پدر بی پول پدر پولدار پدر بی پول ppt دانلود کامل کتاب پدر پولدار پدر فقیرpdf دانلود کامل کتاب پدر پولدار پدر فقیر pdf پدر پولدار پدر بی پول pdf رایگان بهترین ترجمه پدر پولدار پدر بی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

هدف ، مسیر ، حرکت عالی = انسان متعالی جدید ترین مد روز حمایت از کالای ایرانی دبیرستان راهیان سریال های ترکی در حال پخش بلاگی برای فایل فولدر کولر گازی 30000 اجنرال مترجمی زبان ترکی استانبولی کتابخانه عمومی شهید بهشتی اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها