نتایج جستجو برای عبارت :

روزی یک مرد ثروتمند پسربچه خودرابه یک ده برو اورابازندگی روستایی آشنا کند

به‌جای درگیر کردن ذهن، تلف کردن وقت و انجام دستی معاملات، از ربات‌های تریدر اکو اسمارت استفاده کنید تا زمانی که خواب هستید، شما را ثروتمند کنند؛ ایده فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد، اما آیا با يک ربات تریدر اکو اسمارت واقعاً می‌توان ثروتمند شد؟ پس از مطالعه این مطلب، با ربات تریدر اکو اسمارت و نحوه کار آن آشنا می‌شوید. همچنین به پاسخ این سوال که آیا سودددهی با ربات معامله‌گر اکو اسمارت قطعی است یا خیر، می‌رسید.
ادامه مطلب
آمار نشان میدهد رزق و روزي از ساعت 9 صبح به بعد تقسیم میشود 
 
زیرا اگرصبح زود تقسیم ميکردند رفتگران راننده های اتوبوس و تاکسی معلمین و دانش آموزان عزیز همه پولدار و ثروتمند بودند 
 
اما بازاریان همه از ساعت 9 صبح به بعد سرکار میروند و پولدار و ثروتمند هستند 
 
حالا هی صبح زود بیخود پانشید
هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود.
در دنیای امروزي ثروت فراتر از پول است
ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند ميکند:
1- نگرش مثبت
2- ارتباط موثر
3- ادب
4- یادگیری مادام العمر
5- انضباط شخصی
6- تندرستی واقعی
7- آرامش خاطر
8- خلاقیت
9- عشق ورزیدن به کار
10- داشتن برنامه و هدف
11- داشتن قلب و زبان شاکر
12- درک دیگران
13- استفاده موثر از زمان
14- بخشندگی
15- اعتماد به نفس
#98_را_با_تغییر_آغاز_کنید 
@DR
سال‌ها پیش و در زمان یاس اجتماعی که از جنگ ناشی شده بود، ناپلئون هیل قدم بزرگی برداشت. او با پانصد نفر از افراد مشهور آن دوره بهگفتگو نشست تا بتواند راز حقیقی موفقیت و ثروتمند شدن را پیدا کند. این اثر آنقدر جذاب بود که تا به‌حال چیزی حدود ۹۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. حالا در کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، کارن مکریدی با زنده کردن نگرش‌های خارق‌العاده‌ی هیل از طریق مطرح کردن مثال‌هایی از دنیای امروزي و بررسی تحقیقات علمی م
ان هتوی يکی از بزرگترین بازیگران زن سینما است و مادر طبیعت چیزی برای زیبایی او کم نگذاشته است. به لحاظ هنری نیز ان هتوی جایزه‌ای در دنیای سینما نیست که از آن خود نکرده باشد. جوایز اسکار، گلدن گلوب، بفتا و امی، تنها قسمتی از دستاوردهای ان هتوی است.این هنرپیشه خوش‌آوازه و پرافتخار، درآمد سرشاری نیز دارد و در سن ۳۶ سالگی به‌عنوان يکی از ثروتمند‌ترین سلبریتی‌های زن دنیای سینمای هالیوود شناخته می‌شود.
 

ادامه مطلب
مايکل درجایی که پرندگان دریایی بودندغذای ارزان قیمت برروی تخته ای بزرگ میریخت پرندگان وقتی برروی تخته بزرگ فرودمیامدندبعدازخوردن غذای ارزان قیمت برروی تخته دفع غذامینمودندوقتی مداوم این اتفاق رخ میداداواین محصول رابعنوان کودمیفروخت.اوخیلی زودپولدارشدوهمیشه مالیات خودرابه موقع پرداخت مینمود.
کوداومناسب برای باغداران وحتی کشاورزان بود.
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگیرازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزي دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل
نام کتاب: کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل حجم کتاب: 4.5 مگابایت تعداد صفحات: 199 فرمت کتاب: pdf نویسنده: ناپلئون هیل مترجم: بهاره مراد قلی زبان: فارسی     توضیحات:   کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق‌ترین افراد دنیاست. امروزه رازهای به‌ هم‌ زدن ثروت برای هیل به اندازه‌ی همان موقع نیرومندند و می‌توانند زندگی را برای همیشه ت
مدرسه‌ای دانش‌آموزان را با اتوبوس به اردو میبرد. در مسیر حرکت، اتوبوس به يک تونل نزديک شد که نرسیده به آن تابلویی با این مضمون دیده میشد: حداکثر ارتفاع سه متر»ارتفاع اتوبوس هم سه متر بود ولی چون راننده قبلا این مسیر را آمده بود با کمال اطمینان وارد تونل شد اما سقف اتوبوس به سقف تونل کشیده شد و پس از به وجود آمده صدایی وحشتناک در اواسط تونل توقف کرد. پس از بررسی اوضاع مشخص شدکه يک لایه آسفالت جدید روی جاده کشیده‌اند که باعث این اتفاق شده و ه
چندگام برای ثروتمند شدن
راز ثروتمند شدن نخست در ذهنیت ما نهفته است و نوع تفکر و نگاهی که ما به خود، ثروت و ثروتمندان داریم. این بدان معناست که برای داشتن گران بها ترین چیز ها در زندگی، بیشتر باید روی خود کار کنیم تا این که به شانس و کمک دیگران و. تکیه داشته باشیم. 
در دنیای دیجیتال امروز، افراد بیش از پیش به این موضوع علاقه مند شده اند که چطور با استفاده از شیوه های نوآورانه از نظر مالی به موفقیت دست پیدا کنند و زندگی شان را به بهترین نحو تغی
مفاهیم کلی:
آشنا به دستورات CMD
آشنا به IP و Mac
نصب Windows server و لینوکس
آشنا به توپولوژی ها
Passive
توانایی تامین سخت افزار و ماژول
تشخیص Org و used و OEM
آشنا به کراس و استریت
آشنا به switch و router و firewall و.
توانایی کابل کشی و برقراری ارتباط
رسم blue print
آشنا به تجهیزات backup
Active
راه‌اندازی workgroup یا domain
آشنا به active directory
تنظیم policy و تعیین سطح دسترسی
اشتراک گذاری زیرساختهای شبکه
آشنا به DNS و DHCP و radius و IIS و…
دوره های طی شده:
کامپتیا +NET
مايکروسافت MCITP
سیسکو CCNA و CCNP Route
رد
نویسنده : ناپلئون هیل
ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در سال 83 در شهر وایز در ویرجینیا به دنیا آمد، او نویسنده درخشان آمريکایی در حیطه‌ی موفقیت شخصی بود، يکی از معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، است که يکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است.
ادامه مطلب
توی این شماره کتاب ثروتمند ترین مرد بابل رو براتون برسی کردم و پشنهادش کردم. سعی کردم تمام ضعف و نقاط قوت کتاب رو بگم و اینکه اگه میخواین کتاب رو به صورت صوتی گوش کنین من توی کانال تلگرام خودم تمام فایل های صوتی این کتاب رو با هشتگ #کتاب_صوتی قرار دادم که میتونین پیداش کنین. برای گوش کردن پادکست میتونین روی لینک زیر کليک کنین:
https://anchor.fm/radlin-pod/episodes/ep-eqn6jr
 
يک پیرمرد بازنشسته، خانه جدیدی در نزديکی يک دبیرستان خرید. يکی دو هفته اول همه چیز به خوبی و در آرامش پیش می رفت تا این که مدرسه ها باز شد.
در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاسها سه تا پسربچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلند بلند با هم حرف می زدند، هر چیزی که در خیابان افتاده بود را شوت می کردند و سر و صداى عجیبی راه انداختند. این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد کاملا مختل شده بود. این بود که تصمیم گرفت کاری بکند.
روز بعد که مدرسه تعط
خب اینجورکه معلومه زوردنیای MATRIXازفرزندنئوهم بیشتره.این حرف پیشگودررابطه باآینده دنیایMATRIXبودعصری که انسان هادرآن کشت میشدندبدست ماشین هایی که نسل انسان ساخته شده بودشبیه سازی DNAرخ مینمود.
باران جای خودرابه برف داده بودزایان درسرماویخبندان فرورفته بود.
فصول مختلف موجب ایجادنقص هایMATRIXمیشدند.این فصول درهرنقطه جغرافیایی سیاره زمین موجب نوسانات گرمایی وسرمایی دراپراتورمرکزی سیاره زمین میگردید.ازنگاه پیشگودنیاباانسان یابی انسان زمانی
ازنظرفرویدتصوربشرازخدا،ازيک پندارریشه داردويک نیازکودکانه درجهت جایگزینی مقام پدری ستوازهمین روست که مذهبلدراوایل شکل گیری تمدن به مهارانگیزه های خشونت آمیزکمک ميکرده است،هم اکنون میتواندجای خودرابه منطق ودانش بدهد.فرویداعتقادداشت که اکثربیماریهاازجمله دین ریشه درناخودآگاه دارد.ازدیدگاه فرویدرجوع به باورهای دینی که وجودخارجی ندارندناشی ازسرکوب احساسات درکودکی ست.احساس گناه،امنیت وخشونت درسایه ی اطاعت از مسائلی درموردخداوندا
افراد موفق مانند بیل گیتس و وارن بافت خصوصیات منحصر به فردی دارند. حتما می دانید دنبال کردن روش های معمولی سبب نمی شود به ثروت و موفقیت زیادی دست یابید. با فکر و حساب همراه باشید تا به شما بگوییم گیتس و بافت با داشتن چه خصوصیاتی ثروتمند شدند.
ادامه مطلب
امام خمینی (قدس سره):شهادت هنرمردان خداست.
 
شهیدسیدکریم حسینی(رحمه الله علیه)
بارالها به جبهه آمدم تاتکلیف خودرااداکنم وازمن راضی باشی،اما افسوس که نتوانستم ماموریت خودرابه نحواحسن انجام دهم که به تونزديکترشوم وازمن راضی باشی .همسرعزیزم ازبچه ها به خوبی نگهداری کن وآنهارادرراه فراگیری علم ودانش یاری نما ومرتب آنا رابه مساجدببرتافردمفیدی برای جامعه ی ماباشند.
روحش شادویادش گرامی وپررهروباد.
کسب درآمد اینترنتی طبع بسیار گرم این روزهای کشور ماست.
با شرایط و وضع نا به سامان اقتصادی امروزي به جرات می‌توان گفت دغدغه
اصلی مردم کشورمان کسب درآمد و رسیدن به نرخ تورم برای داشتن زندگی بهتر
است.
عدم وجود شغل کافی به دلیل ضعف در اقتصاد پایه ناامیدی زیادی را در قشر
جوان و به خصوص متخصصین، ایجاد کرده است همین دلیل کافی است تا امروزه با
ورود حجم زیادی از کسب و کارهای اینترنتی روبرو شویم.
 
چرا کسب درآمد اینترنتی؟
کسب درآمد اینترنتی يکی از ج
دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل بصورت کامل
 
چرا باید این کتاب را بخوانید :
 
توضیحات اختصاصی!!
 
نکته های حذف شده از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل
 
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، نوشته ناپلئون هیل، از نخستین و جامع‌ ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفیروش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است.
این کتاب که پیشنهاد اولیه ن
باراک درتمام مدت داشت روی زمین شطرنجی ساختمان کابالاقدم میزدومداوم فکرمینمودراه حل مشکلات زایان وسرزمین موعودچیست.پیرسالخورده درحال خوردن پنیرکوزه ای برغان بودوداشت بامارتین منچ هم بازی ميکردهمینکه شیطنت مینمودموجب میشدمارتین ریشش رامحکم بکشدوبگویدجرزنی نکن.
مارلادرکنارساختمان کابالابامشت محکم برتندیس نئوکوبیدوآنراشکست.سپس سمت زمین شطرنجی ساختمان کابالارفت.درساختمان کابالانیمه بازبودانگارباراک منتظربود.
مارلاگفت سلام باراک
طبق تصاویر کاميک Little nightmares میشه کودکان رو به این ترتیب شماره گذاری کرد.
در کاميک لیتل نایتمرز این بچه های جدید حضور دارن شماره 6 که گویای اسمش هست و مونو هم به معنی يک هست بقیه بچه ها هم فکر ميکنم به ترتیب حضور در کاميک نامگذاری شدن. و پسربچه ای که توی dlc نسخه اول هست Runaway Kid نام داره و شاید بتونیم شماره 7 نام گذاریش کنیم.
ولی این نامگذاری به هرحال رسمی نیست و ادامه کاميک هم ساخته نشد و بازی هم احتمالا دنباله ای نخواهد داشت
حضرت آیت ا. دستغیب(ره) می‌فرمودند: روز اول ماه که می‏خواستم شهریه طلاب را
واریز کنم، پول‌ها را شمردم و متوجه شدم که یازده هزار و پانصد تومان آن کم است. من
در بازار افراد ثروتمند آشنا سراغ نداشتم و اگر هم سراغ می‏داشتم بنایم بر آن نبود
که از کسی تقاضا کنم. در اتاقم تنها نشسته بودم؛ عرض کردم: خدایا! خودت می‏دانی بنا
ندارم به سوی غیر تو دست دراز کنم و حال هم امید و اطمینانم به توست. لحظاتی بیش
نگذشت که درب منزل را زدند. يک نفر برای حساب وجوهات
يک پیرمرد بازنشسته، خانه جدیدی در نزديکی يک دبیرستان خرید. يکی دو هفته اول همه چیز به خوبی و در آرامش پیش می رفت تا این که مدرسه ها باز شد. در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاسها سه تا پسربچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلند بلند با هم حرف می زدند، هر چیزی که در خیابان افتاده بود را شوت می کردند و سر و صداى عجیبی راه انداختند. این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد کاملا مختل شده بود. این بود که تصمیم گرفت کاری بکند. روز بعد که مدرسه تعط
فقط و فقط تغیر تمرکز توجه و باوربا توجه به خواسته هاتونبا احساس خوببا شکرگزاریبا باورهای ثروت زا میتونین به مدار ثروت حرکت کنید.      باور قدرت مطلق خداوند است و او تنها قدرتی است که میتواند زندگیه تورا تغیر دهد    خودمان خالق شرایط هستیم و هیچ عامل بیرونی مثل ( محل ست ، پدر و مادر ، دولت و … ) نمیتواند در شرایط زندگیان تاثیر بگذارد    باور قانون تکامل که هر روند سیر تکاملی دارد که باید طی شود و باید صبور باشیم    باور قانون تضاد که هر تض
 
با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
این بنده حقیر با سابقه کاری معادل 15 سال و آشنا به مهارتهای ذیل میباشم و در حال حاضر در يکی از شرکت های بزرگ خدماتی لجستيک جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت رسانیم :
1-دارای مدارک کارشناسی مدیریت بازرگانی و دیپلم IT و گواهی مربیگری بدنسازی
2-آشنا به دوره زیر ساخت شبکه ها کامپیوتری
3-آشنا به مبحث نرم افزار و سخت افزار
4-آشنا به به نصب و راه اندازی سیستم های دوربین مدار بسته
5-اجرای انبار داری و کدینگ 
6-آشنا به اپراتو
ثروتمندترین و فقیرترین کشورهای خاورمیانه 
ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه:۱) قطر سرانه تولید ناخالص داخلی آن بیش از ۱۲۹.۷۰۰ دلار تخمین زده شده که بالاترین میزان نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان است.
۲) کویت سرانه تولید ناخالص داخلی آن ۷۱.۳۰۰ دلار است.  کویت دهمین کشور ثروتمند جهان و دومین کشور خاورمیانه است. واحد پول رسمی کویت با ارزش‌ترین پول جهان است.
۳) امارات متحد عربی (UAE) سرانه تولید ناخالص داخلی آن ۶۷.۷۰۰ دلار است.  این کشور ۹.۳ میلیو
يک پیرمرد بازنشسته، خانه جدیدی در نزديکی يک دبیرستان خرید. يکی دو هفته اول همه چیز به خوبی و در آرامش پیش می رفت تا این که مدرسه ها باز شد. در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاسها سه تا پسربچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلند بلند با هم حرف می زدند، هر چیزی که در خیابان افتاده بود را شوت می کردند و سر و صداى عجیبی راه انداختند. این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد کاملا مختل شده بود. این بود که تصمیم گرفت کاری بکند. روز بعد که مدرسه تعط
 
وقتی به اقامتگاه the Lady وارد شوید تمام آینه ها را شکسته و خرد شده خواهید یافت ولی علت تنفر او از آیینه ها چیست؟
بر اساس يک تئوری the Lady بچه ها را از بین می برد تا جوان و زیبا بماند اما آینه بازتاب واقعی چهره او را نشان میدهد.زمانی که پسرک فراری با the Lady مواجه میشود او در حال دیدن تصویر خود در آینه ای بزرگ است و آینه بزرگترین ترس the Lady یعنی پیر شدن را به او نمایش میدهد و یا شاید باطن واقعی او را به تصویر ميکشد.
ادامه مطلب
بوسیله گزارش ایسنا، حمید جبلی که تو کارنامه هنری اش، نگاشتن نمایشنامه و فیلمنامه، فیلمسازی، عکاسی، نقاشی، بازیگری، صداپیشگی و تماشاخانه عروسکی و . را دارد، در اولین روزهای پاییزی، مبتلا برنامه ریزی بخاطر برگزاری تازه ترین نمایشگاه نقاشی خود است و درون عین حال فراغت است کتاب تازه اش مهمان کتابفروشی ها شود. نمایشگاه ابتکاری او يک نمایشگاه نقاشی است با معروفیت رستم و دیو و آشنایان» که درون شیراز برگزار می شود. نمایشگاه ابتکاری این ستاره

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دفتر روانشناسی زهراسادات مرزانی خدمات آنلاین #Coronaviruses# کتابخانه عمومی آزادی بمپور banoo پرشام seohama خدمات کامپیوتر ساعی سخت افزار نرم افزار شبکه و لپ تاپ کامپیوتر ریبوزوم،سنتز رویدادها