نتایج جستجو برای عبارت :

دل نوشتهای مردم

یک ‌اشتباه بزرگ: بدتر دانستن جنس مردم زمان خود از مردم زمان ‌گذشته 
خدا که این همه لجاجهای اقوام گذشته با پیغمبران خودشان را در قرآن بازگو کرده است، برای این است که همه و خود پیغمبر بدانند که ای پیغمبر! اگر مردم تو لجاج و عناد به خرج می‌دهند گذشتگان از اینها بدتر بودند، و مردم مسلمان هم اینقدر یأس و ناامیدی به خودشان راه ندهند.
یکی از فکرهای بسیار غلط همین است که ما مردم زمان خودمان را جنساً از مردم زمان پیشین بدتر بدانیم، چون وقتی که بدتر ب
هنوز از حافظه هاست که خرداد سال گذشته بانک های دولتی سپه ، ملت و کشاورزی در اقدام هایی مشابه ، با تکیه بر FATF تصویب نشده، اقدام به تحریم سپاه نمودند. حال زله و سیل و تحریم نشان داد که چه کسی و چه ارگان هایی تروریست هستند!
آنهایی که دستشان در جیب مردم است و با سپرده های مردم ملک ، . می کنند. یا آنهایی که در هنگام نیاز مردم سیل زده به یاریشان می شتابند!
آنهایی که منتظرند تا مردم نیازمند وام شده و سودهای آنچنانی به جیب بزنند. یا آنهایی که مرخصی گرف
للباقی
 
انگار کودکی تنها و غریب در شهری شلوغ؛ چه قدر مردم این شهر "بزرگ" اند؛ هیکل های بزرگ، زورهای بزرگ، پول های بزرگ، دعواهای بزرگ، خودخواهی های بزرگ، منم منم های بزرگ؛ .
درین گوشه که منم فهمیده ام چه قدر "کوچک" ام؛ راستی وقتی دست "بزرگ"ت را روی شانه ام گذاشتی، تو را دیدم؛ و فهمیدم مردم این شهر همه مثل خودم "کوچک" اند . .
 
للحق  
واقعا از قدیم گفتن ادب مرد به ز دولت اوست
ادم های حقیر با توهین خودشون بزرگ نشون میدن
و این رسم بزرگی نیست توهین به مردم زشت ترین کار دنیاست
همین مردم به شماها رای دادان الان شدن چوپان
زشته مردم این طور خطاب کردن واقعان زشت
اگر همین چوپان ها نبودن امثال شما نبودی
مشاهده فیلم کامل
بار حضور مردم در پای صندوق‌های رای* در طول یک سال اول پس از پیروزی انقلاب، پیامِ روشنی دارد: خمینی به حضور و نقش‌آفرینی مردم برای پیش‌برد انقلاب، واقعا و عمیقا اعتقاد دارد، بر آن پای می‌فشارد و آن را رکن
می‌داند در نظامِ برآمده از انقلاب (رکن که می‌گویم، نه خیال کنید کادوپیچ
می‌کنم حرف را با الفاظ خوش‌قیافه، نه! حضور و نقش‌آفرینیِ‌ مستمر مردم،
رکن انقلاب است و -مثل ارکان نماز- سهوا هم که فراموش بشود، باطل می‌کند و نام
خداییش با این کشور داری رسما تمام پله های ترقی رو طی کشیدن!!
واقعا ریییییییی      استارت کردین.
آخه ادم چی بگه بهتون؟
واقعا دیگه گندی مونده که نزده باشین؟
آخرشم مردم مقصرن
برادر
اخوی
حاجی
مستر
موسیو
 
اصلا هر چی شمووو بفرماین، مردم نون ندارن بخورن، هزینه تهیه لوازم بهداشتی (اگر گیر بیاد) هم اضافه شده به هزینه زندگیشون، به فکر اون بازنشسته و کارگر روزمرد و شاگرد مغازه و اون بقال و خیاط و آرایشگر و راننده و . هم هستید؟؟؟؟
دیگرشعار بس است  ،مردم عمل می خواهند 
 
باید ازابتدا مرد عمل بود ،کاندیداتور ها و مسولین جمهوری اسلامی در هر رده باید با معرفی علنی داراییها خود به مردم و  مسئولین مربوطه قوه قضاییه ،صداقت خود را در گفتار به اثبات برسانند مردم دیگر شعار را قبول ندارند .
 اعلام غیر علنی اموال و دارایی های مسئولین به قوه قضاییه اگر چه انجام می‌شود اما احساس این موضوع در بین مردم آن است که تا به حال دردی را از آنها درمان نکرده و یا اگر هم  بوده کم اثر و برای م
هنگامی که مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند ؛مردم فرانسه و چند کشور دیگر اروپایی به ت های کشور خود معترض بودند. و شاید این عاملی شد که دولت رو به اضمحلال آمریکا شوی نمایشی و از پیش قابل پیش بینی به شکست ورشو را به نمایش گذاشت.در حالیکه مردم فرانسه همچنان به عدم کفایت دولتمردان خود تاکید دارند اما مقامات کاخ الیزه با ت مشت آهنین با مردم خود سخن میگوید.
با تمام مطالبی که اشاره شد در اجلاس کنفرانس امنیتی مونیخ محو
پیروزی پوپولیسم بر لیبرالیسم»؛ رومه سازندگی با این تیتر و عکس رئیس جمهور بانکدار فرانسه به سراغ اعتراض‌های اجتماعی مردم فرانسه رفت و آنها را شورشی» و پوپولیست» نامید. این رومه اعتراض‌های این روزهای مردم فرانسه را در کنار اعتراض‌های مردم کشورمان در دوره هاشمی (اعتراضات حاشیه شهرها) و (اعتراضات دی ماه ۹۶) قرار داده و همه را با یک چوب می‌راند و از ت‌های نئولیبرالی که جان مردم را به لب آورده تا به خیابان بریزند دفاع می‌
بیش از نیمی از مردم فقط فیلم و سریال تماشا می‌کنند،مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به تازگی آماری را درباره میزان استفاده مردم از تلویزیون و سایر رسانه‌ها منتشر کرده است که براساس آن بیش از نیمی ازمردم فقط بیننده فیلم و سریال از تلویزیون هستند».براساس این نظرسنجی ۲۲.۱ درصد از مردم سراسر کشور فیلم و سریال را هم از سیمای جمهوری اسلامی و هم از سایر رسانه‌ها دنبال می‌کنند و ۸.۸ درصد هم فقط بیننده فیلم و سریال از سایر رسانه‌ها هستند.
کتاب تاریخ مردم ایران عبدالحسین زرین کوب جلد 1 و 2
جلد 1 شامل ده بخش می باشد:
 دنیای اساطیر
 افق های دور
 نیزه های پارسی
 اسلحه طلایی
 آتش در کاخ
 کشمکش میراث خوارگان
 جنگ و گریز
 خدنگ پهلوانی
 میعاد با گذشته
 وداع با دنیای باستانی
جلد 2 شامل هفت بخش می باشد:
 در باب ماخذ و نقد آنها
 فرجام روزگار ساسانیان
 اسلام در مهد
 عرب در ایران
 موالی و نهضت‌ها
 دنیای هزارویک شب
 رستاخیز ایران
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web r
از نوشته های آرسام »
خب همه چیز تمام شد ، برگردیم به کار و زندگی مان برسیم ‌. شما هم برگردید و به زندگی عادی تان ادامه دهید . 
این احمقانه ترین چیزی است که کسی ممکن است در این برهه به مردم بگوید  که فرض عادی بودن حال مردم وهم است حال هیچ کدامِ ما اصلا خوب نیست .
** ۷۶ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﺎﺴﺘﺎﻧ ﻫﺎ ﺷﺮﺖ ﻨﻨﺪﻩ ﺩﺭ یک ﻧﻈﺮ
ﺳﻨﺠ ﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﺜﺒﺘ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﺮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ ، ﺩﺭ 
ﺣﺎﻟ ﻪ ۹۱ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﺁﻟﻤﺎﻧ ﻫﺎ ﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻨﻔ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﺮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ .
*ﺲ ﺍﺯ ﺎﺴﺘﺎﻧ ﻫﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻟﺒﻨﺎﻥ ﻭ ﺗﻮﻧﺲ ﺑﺎ ۳۹ ﺩﺭﺻﺪ ﺩﺭ ﺭﺩﻩ ﺩﻭﻡ ﻭ ﺳﻮﻡ ﺩﻭﺳﺘﺪﺍﺭﺍﻥ ﺍﺮﺍﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ.
*ﺭﻭﺳﻪ ﻭ ﻮﻧﺎﻥ ﻭ ﺗﺮﻪ ﻧﺰ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﺐ ﺑﺎ ۳۶ ، ۲۷ ﻭ ۲۶ ﺩﺭﺻﺪ ﺩﺭ ﺭﺩﻩ ﻫﺎ ﻬﺎﺭﻡ ﻭ ﺷﺸﻢ ﺍﻦ ﻧﻈﺮ ﺳﻨﺠ ﻗﺮﺍ
شاید تو این دوران خیلی از مردم بردگی تو امریکا رو ترجیح میدن به این به اصطلاح ازادی در ایران حاظرن تبعیض نژادی بشن تا یک شبه قیمت بنزین بشه سه برابر و به دنبال اون قیمت تمام اجناس افزایش پیدا کنه و جواب اعتراض مردم رو با خشونت بدن و اینترنت جهانی که استفاده ازاد اون حق مردم است که همون رو هم کلی فیلتر کردن حالا تا کوچک ترین اتفاقی بی افتد سریع اینترنت رو قطع میکنن ایران شده شبیه یک زندانی که نه میزارن ازش خارج بشیم نه میزارن زندگی کنیم ما شدیم
در همه ی کشورها مردم در قبال استفاده از امکانات آزادراهی مبالغی را به عنوان عوارض پرداخت می کنند و این موضوع نیز از گذشته نا کنون در کشور به صورت سنتی و توسط مامورین اخذ می گردید و البته در برخی مسیرها به صورت الکترونیکی بوده است در اواخر اسفند ماه سال ۹۷ وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفت تا در چند مسیر آزادراهی عوارض به صورت نقدی و دستی را حذف و اخذ عوارض را کاملا به صورت الکترونیکی انجام دهد حال توجه به چند نکته در این خصوص لازم و ضروری می باشد:
۱. قرارداد اجتماعی بین مردم و حکام در زمان معینی منعقد شده است و حکام با انتشار قرارداد و مردم با پذیرشش آن را مورد قبول قرار داده اند. حال سوال اینجاست: شخصی که پس از این قرارداد به وجود آمده است و هیچ موافقتی با آن قرارداد انجام نداده است را چطور میتوان مجازات کرد؟ چگونه میتوان او را مجبور به رعایت قرارداد کرد؟ با توجه به اینکه اکراه در پذیرش قرارداد موجب عدم نفوذ قرارداد میشود.
۲.قرارداد اجتماعی به هدف حفظ جان مردم و حکام به وجود آمده است. ح
آقای رئیس جمهور در سفر استانی به استان آذربایجان شرقی در فرمایشی نسبت به زمان افزایش نرخ بنزین اظهار بی اطلاعی کردند و گفته اند:
 من هم مثل مردم صبح جمعه دیدم که قیمت بنزین تغییر کرده است.
 
قبول مسئولیت نمی کنید، حداقل نمک روی زخم مردم نپاشید.
با سلام خدمت همه ی مردم ایران زمین بخصوص مردم عزیز شهرستان فردوس و حومه
 
به اطلاع شما عزیزان جان میرسانیم که لفتتاحیه ی گالری پوشاک پاندورا با افتخار در بیست و هفتم مهرماه سال 1399 با هدف تنظیم بازار فردوس از نظر کاهش سود در امر پوشاک و در نتیجه دسترسی آسانتر و بهتر مردم افتتاح شد.
 
هدف مجموعه ی پاندورا از روز اول خدمت برای ملت و کارا برای خدا بوده و امیدواریم در جهت شکسته شدن قیمت پوشاک در شهرستان فردوس ور در همه ی شهرهای کشور گامی هر چند کوچک
چرا وقتی همچین طرح گرانی بنزین قراره اجرا بشه شب قبلش مسئولین انکار می کنند همچین چیزی وجود داره و درست فرداش مردم اخبار گرانی بنزین رو میشنوند؟!
اگر مردمی اعتراض کردند و در این میان آشوبگران هم ماهی خود را از آب گرفتند ، مسئولان باید بدونند خود ریشه اعتراض مردم هستند! و در این میان مسئولیت کسانی که کشته شدند و یا دچار خسارت شدند خود دولت هست.
کدوم کارشناس و مشاور مملکتی همچین تصمیمی گرفته و اینطور با ضد و نقیض مردم رو دچار شوک می کنه؟ صرفه اق
با اعلام گرانی غیر عادی و ناگهانی بنزین و شوکه شدن مردم باعث عکس العملها و نا رضایتی گسترده در میان مردم شد. چون این گرانی به صورت ناگهانی و چند برابری بود که به نظر اینجانب چند نکته رسید عرض می کنم :
۱- بدون هیچ اغماضی این کار به صورت دفعی و ناگهانی خود ایجاد شوک عصبی بر جامعه شد. چرا این مدعیان تدبیر عقلشان به این نکته نرسید که انجام چنین مصوبه ای باعث نیتی گسترده می شود و ممکن است کشور دچار بحران شود؟ باید عرض کنم اتفاقا خوب هم می دانند و
جهان سوم جایی است که مردم خانه ی رو به آفتاب را گرانتر میخرند و
بعد باهفت لایه پرده تمام پنجره ها را میپوشانند.
جهان سوم جایی است که مردم برای فرار از آن تن به درس خواندن میدهند.
جهان سوم جایی است که گاوهایشان مقدسند و مقدسینشان گاوند و
بت هایشان خود زمانی بت شکن بوده اند
❓برخی می گویند: حرم ها را چرا می بندید ولی بانک ها را نه؟ 
✅جواب: 
ورود زوار به حرم های مطهر هیچگونه #اضطرار و یا #ضرورت روزانه ندارد. اما بانک ها پاسخگوی نیازهای ضروری مردم هستند که بدون فعالیت ،#اختلال در #زندگی_عادی مردم را ایجاد می کند. 
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتب معتبر آمده است پیامبر لعنت کرد کسی را که به جیش اسامه نرود، صحابه نرفتند ،پیامبر بارها تکرار فرمودند و باز صحابه نرفتند،و آنانکه نرفتند جانشین پیامبر شدند.
یا مردم برای حرف پیامبر ارزش قائل نمی‌شدند
یا جانشین پیامبر را مردم انتخاب نکردند
یا کتب اهل سقیفه بی اعتبار است.
یا اینکه
کتابها درست نوشته اند و مردم برای حرف پیامبر ارزش قائل بودند و آنانکه جانشین پیامبر شدند به انت
در نظریه برابری ریکاردو به این اشاره می شود که اگر دولت بخواهد مالیاتها را کاهش دهد و کسری بودجه را از راه تامین مالی جبران کند مصرف کاهش نخواهد یافت.
این به این دلیل است که وقتی مالیات را کاهش می دهیم تقاضا برای کالاهای مصرفی افزایش می یابد و مردم اگر مصرف خود را افزایش دهند در آینده دولت مجبور خواهد شد مالیات بیشتری را از مردم بگیرد و فشار بیشتری بر مردم وارد می شود پس مردم پس انداز خود را برای بدهی های مالیاتی آینده افزایش می دهند و در نتیج
یه نگاهی بندازیم به حکومت معاویه و امام علی( ع)بزرگترین تفاوتی که این دو حکومت داشتن این بود که در زمان معاویه  به مردم فقیر و بیچاره که عموم جامعه رو تشکیل میدادن ظلم میشد و بیت المال بین مسئولین و آقایان ژن خوب تقسیم میشد و مردم عادی هر روز بدبخت تر و بیچاره تر میشدن ولی زمان حکومت امام علی (ع) برعکس این حالت اتفاق افتاد و آقایانی که نمیتونستن بیت المال رو حیف و میل کنن بعد از مدتی به جنگ امیرالمؤمنین رفتن. در حقیقت در هردو حالت مردم امیر المو
زله دلهای مردم را هم تکان داد، اما به جای خرابی، آبادی آورد!  
می دانید که قرآن سوره ای دارد به نام "زله"
جالب است که در این سوره مبارک آمده: " چون زله قیامت، زمین را به سختی تکان دهد، زمین هرچه در خود دارد بیرون می ریزد. " (آیات 1 و 2)
و همچنین آمده: " اخبار و احوال انسان ها را آشکار می کند." (آیه 4)
اما انگار زله دنیا هم همین رسالت را دارد: (( آشکار کردن باطن مردم)).
خدا را شکر، که این زله باطن زیبای مردم این مرز و بوم را خیلی خوب به همه نشان داد
یکی از مشکلات مهم و دیرینه ی مردم روستای بیامه سفلی، نبود پل است. متاسفانه به دلیل نبود پل ارتباطی مناسب و مقاوم بر روی رودخانه ی بریشاه در جنوب روستای بیامه سفلی، رفت و آمد روزانه ی مردم و تردد وسایل نقلیه ی آنها به منظور کشاورزی و دامداری در آن طرف پل، در طول سال بویژه در روزهای بارانی به سختی زیادی همراه است. طبق گفته ی اهالی روستا، هر سال پل ضعیف و نامناسبی که با سنگ و چوب توسط مردم ساخته می شود، به علت طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب های به
رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین اولویت مسئولان باید باشد


زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی و رضایت مندی مردم باید مهمترین وظیفه و اولویت کاری مسئولان باشد.

صاحب گل صالحی روز سه شنبه در حاشیه دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های اساسی بردارند و با تمام توان اهداف دولت و نظام جمهوری
آیت‌الله موحدی‌کرمانی: مسئولان گوش‌های خود را باز کنند/گویا برخی‌ها از یاد برده‌اند چه کسی بوده‌اند.
خطیب نمازجمعه تهران:نباید مثل آن فردی که گفت من شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم بنزین گران شده است، نسبت به مسائل تدبیر صورت گیرد.عجب! شما هم مطلع نبودید و شما از وضع کشور مطلع نبودید که حالا مطلع شده‌اید؟!‍ خدا کند که این حرف که من هم خبر نداشتم دروغ باشد.جان مردم به لب رسیده است و مردم دارو پیدا نمی‌کنند؛ اگر هم دارو پیدا کنند نمی‌توا
نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در پیامی به  اعضای شورای شهرستان اوز، انتخاب این شورا به عنوان شورای برتر استان فارس را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
 اعضای محترم شورای شهرستان اوز
انتخاب آن شورا به عنوان شورای برتر در سال ۹۹ به لحاظ، عمل به وظایف مقرر را خدمت شما و مردم خوب و عزیز شهرستان اوز تبریک عرض می‌کنم. 
از خداوند منان برای شما توفیقات بیش از پیش خواهانم و بنده در جایگاه نمایندگی مجلس برای انجا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود خلاصه کتاب میکروبیولوژی جاوتز ترجمه فارسی Mr-Hacker شرکت فنی و مهندسی ماندگار سازان هور شمعدونی به روز ترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم آموزشگاه فاطمیه سورشجان ♠ ReSoRT ♠ مقاومت روزانه های یک مادر