نتایج جستجو برای عبارت :

دریافت کارنامه کانون

به نام خدا
مجموعه کارنامه‌ عملکرد دو ماهه دانش‌آموزان روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ به خانواده‌های محترم تحویل داده شد. این مجموعه شامل کارنامه‌های آزمون‌های آزمایشی اخیر، کارنامه انضباطی شرکت در برنامه‌های مجازی و نمرات ثبت شده (درس به درس) در این ایام و موارد دیگر بود. بیش از نیمی از اولیا با حضور در مدرسه ضمن تحویل کارنامه در رابطه با وضعیت دانش‌آموزشان با مشاور محترم پایه، آقای نوری گفت‌وگو کردند.
شایان ذکر است که موارد د
با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات و آرزوی توفیق روزافزون برای اولیای محترم و گرانقدر، بدین وسیله به اطلاع میرساند انشاالله روز چهارشنبه 3 اردیبهشت از ساعت 9 تا 13 کارنامه های عزیزان پایه دوازدهم، در محل مدرسه توزیع می‌گردد.خواهشمندیم اولیای عزیز جهت دريافت کارنامه، حتما در این بازه زمانی، تشریف بیاورند.
سلام دوستان امروز دوشنبه 15 خرداد 96 نتایج کنکور ارشد اعلام شد.
تو تلگرام خبرهای خوبی واسم ارسال شد که به مرور کارنامه دوستانی که واسم میفرستن رو تو همین پست قرار میدم
لطفا با ذکر درصد ها و معدل رتبه خودتون رو اعلام بفرمایید
به مرور کارنامه ها تکمیل خواهند شد
ادامه مطلب
به دلیل مشغله کااری مدیر وبسایت کانون هواداران این کانون  درصدد است تا بر اساس نیاز یک یا دو نویسنده حرفه ای مطالب استخدام نماید.
شرایط: 1- ااما دورتموندی بودن فرد متاقضی و نیز آشنایی کامل به اصول وبلاگ نویسی.
2- متعهد بودن درقبال خط مشئ کلی کانون هواداران. 
3- رعایت تمامی موازین اخلاقی و ورزشی در هنگام ارسال تمامی پست ها و مطالب وبسایت.
4- رعایت تمامی دستورات کلی مدیر وبسایت.
5- (مدیریت وبسایت کانون هواداران درقبال انجام کارهای ذکر شده هیچ پول
 
جلسه هم اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای اجرایی
کانون های هلال احمر دانشگاه های استان قم با عنوان حلقه اولی ها» و با
حضور کارشناس کانون دانشجویی، دبیر مجمع دانشجویی و افراد باسابقه قدیمی
کانون دانشجویی در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.
ادامه مطلب
در پی کسب مقام اول نشریه بانگ سحر از کانون شاه خراسان روستای زیارت دشتستان در جشنواره کشوری خبرآباد،طی مراسمی از کانون شاه خراسان تقدیر شد.
نخستین جشنواره ملی نشریات و رسانه های مجازی روستا های کشور به میزبانی استان مرکزی با معرفی و تقدیر از کانون های برتر در حضور :
استاندار محترم استان مرکزی
دکتر جندقیان معاون محترم دهیاری های سازمان دهیاری های کشور 
حجت الاسلام دکتر ارزانی مشاور محترم وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی
رضا صفاری سامانی» امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: ایستگاه های مشاوره و کاروان های کرامت با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کودکان، نوجوانان و جوانان به همت اعضای کانون در شهر سامان برگزار شد.

 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان در ادامه افزود: ایستگاه های فرهنگی مانند غرفه کودک و نوجوان، ایستگاه های صلواتی و پذیرایی و نمایشگاه‌های فرهنگی از دیگر برنامه های ایستگاه کریمانه» در
زمان دريافت کارنامه آزمون وکالت سال 99، اواخر فروردین ماه سال 1400 بوده و نحوه دريافت، از طریق سایت سازمان سنجش می باشد. مهم ترین توضیحات کارنامه آزمون وکالت کانون وکلا سال ۹۹، نمره خام (درصد)، تراز نهایی (درصد با اعمال ضریب) و رتبه داوطلب می باشد و اعتراض به این کارنامه، از طریق سیستم پاسخ گویی سایت سازمان سنجش، قابل انجام و پیگیری است.
 
 
هر سال، حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری، کارنامه آزمون وکالت از طریق سایت ساز
کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد : کارنامه نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر شد و داوطلبان می توانند با شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنند.
کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد
به گزارش دانشگاهیان، فهرست اسامی ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری (نیمه متمرکز سال ۹۸) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ۷ شهریورماه منتشر شد که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر، ۹ هزار و ۴۰۴ نف
به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، رضا صفاری سامانی»  در حاشیه اعزام این کاروان زیارتی در شهر سامان گفت: ۴۴ نفر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان در اردویی یک هفته ای  با همکاری پایگاه بسیج شهید بهشتی سامان به مشهد مقدس اعزام شدند.
 
 
 
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان افزود: این افراد از اعضای فعال کانون هستند که در همه برنامه ها و فعالیت های کانون به ویژه در طرح اوقات فراغت بچه های مسجد» حضور فعال
هرگز فراموش نمی کنم در آخرین صحبتی که با مرحوم دکتر هادی اسماعیل زاده داشتم ایشان نگران لایحه جامع(مانع به تعبیر دکتر دادخواه) وکالت بودند و از آن به شمشیر داموکلس حاکمیت بر سر کانون وکلا یاد می کردند. استاد عزیزمان دکتر کاتوزیان نیز تا واپسین روزهای حیات پربارشان نگران تحدید و تخدیش استقلال کانون وکلا بواسطه لایحه وکالت بودند و به کرات وکلا را به اتحاد و همدلی در برابر هجمه های بیرونی دعوت کرده بودند.هیات مدیره های ادوار گذشته کانون وکل
جلسه بحث و گفتگو پیرامون برگزاری مراسم عزاداری سالروز
شهادت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) و سلاله پاکش حضرت
امام حسن
مجتبی (علیه السلام)، با حضور معاون امور جوانان، کارشناس کانون دانشجویی،
دبیر مجمع دانشجویی و اعضای فعال کانون دانشجویی در مرکز امور جوانان هلال
احمر استان قم برگزار شد.
ادامه مطلب
به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در این جلسه که در دفتر سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد، حجت‌الاسلام داود صائبی ضمن تبریک سالروز آغاز امامت و زعامت حضرت مهدی(عج) به اهداف تشکیل این نشست اشاره کرد و گفت: طبق آئین‌نامه ابلاغی از مرکز ۲۷ آذرماه زمان انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی سراسر کشور بوده است ولی با توجه به مسائل استانی، این انتخابات در استان اصفهان ۱۸ دی‌ماه برگزار
بهترین آزمون آزمایشی / آزمون آزمایشی قلم چی (کانون فرهنگی آموزش)
بهترین آزمون آزمایشی , اولین و قدیمی ترین موسسه ی برگزار کننده ی آزمون های آزمایشی در کشور است که سالهاست در این عرصه یکه تازی می کند . این روزها برای خیل عظیمی از داوطلبان کنکور راهی جز مطالعه و همگام شدن با بودجه بندی آزمون های کانون جهت قبولی در دانشگاه وجود ندارد.
و اما ویژگی های آزمون های آزمایشی کانون
ادامه مطلب
نمونه کارنامه قبولی کنکور سراسری 94 رشته ریاضی
منطقه 1
حدود رتبه (0 تا 500)
کارنامه مهندسی شیمی -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی مکانیک -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه فیزیک -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی صنایع -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کارنامه مهندسی برق -دانشگاه تهران-روزانه
کارنامه مهندسی عمران -دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه
کا
بسیار مهم و فوری
قابل توجه مدارس متوسطه دوم(نظری و کاردانش)
از این پس قرار است کلیه امورات دفتری اعم از چاپ کارنامه، دفتر امتحانات، فرم 450 و . در سامانه سامانه عملیات مدرسه متوسطه انجام گیرد لذا از این پس بایسته است که نکات زیر را به طور دقیق در نظر داشته و عمل نمایید:
الف) کلیه مشخصات دانش آموزان از همان پایه دهم به طور دقیق بررسی شده تا با شناسنامه مغایرتی نداشته باشد. 
ب) کلیه نمرات به طور دقیق ثبت و قبل از ارسال به این سامانه چک شوند چون بع
 مراسم رونمایی از لوگوی فهما» در گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که از صبح امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت) آغاز بکار کرد، رونمایی شد.  فهما» مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است که لوگوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد بود.
**لوگوی جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد***
با سلام اینبار  طرح لایه باز کارنامه تحصیلی برای مقاطع مختلف ابتدایی ، راهنمایی ، و دبیرستان را در ۴ طرح متفاوت قرار دادیم که شما هم اکنون میتوانید با دانلود این طرح لایه باز ( psd ) و ویرایش حروف و ارقام مورد نظر کار نامه دلخواه خود رو داشته باشید. همچنین خطوط و کادر ها همگی لایه باز می باشند که قابل تغییر نیز هستند. ویدئو کامل صفر تا صد آموزشی هم به پکیج افزوده شده که می توانید به راحتی به هر تعداد کارنامه طراحی کنید.
تنها وبسایت اصلی برای خرید
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارنامه سبز کنکور سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
حتما شما هم این روزها پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسریاصطلاح کارنامه سبز را شنیده اید. اکثر داوطلبان کنکور سراسری 98 در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاورهبا تعجب در رابطه با کارنامه سبز و یا همان کارنامه نهایی کنکور سراسری سوال
نرم افزار کارنامه میان نوبت ( رایگان)
این نرم افزار با استفاده از نرم افزار دانا میتواند به کمک آن اطلاعات را گرفته تا اسامی دانش آموزان و کلاسها در برنامه وارد کند
ویژگی های نرم افزار .
لینک دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار کارنامه میان نوبت
سادگی  انتخاب کلاس و انتخاب درس و ورود نمرات هم به صورت لیستی و هم انفرادی
ورود نمرات به صورت انفرادی
چاپ انواع کارنامه انفرادی کلاسی
چاپ کارنامه A5 با نمودار و میانگین درسی کلاس و رتبه کلاسی ، پایه ای ،
سال تحصیلی 99-98 با همه ی تلخی ها و شیرینی هایش برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم تمام شد و نتیجه زحمات و تلاش ها مشخص شد. به خاطر شرایط کرونایی کارنامه به صورت چاپی نخواهیم داشت، کارنامه ها به صورت عکس با فرمت JPG به شماره یکی از اولیا در فضای مجازی ارسال خواهد شد. زمان بندی ارسال کارنامه بعد از آماده شدن در گروه های کلاسی اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا در حال آماده کردن شرایط ثبت نام برای سال تحصیلی 1400-1399 هستیم. سعی ما این است تا با یاری خدا و با
 
دريافت کارنامه نهایی کنکور 98
برای دريافت کارنامه سبز کنکور 98 و تفاوت آن با کنکور امسال 98 داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که طی چند روز آینده انتشار می یابد اقدام به دريافت کارنامه سبز کنکور  نمایند.
توصیه میشود: برای دريافت کارنامه سبز، ارسال درخواست لغو محرومیت از کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه نهایی (سبز) و . حتما با کارشناسان مجرب ما از رطیق شماره 9099072943 بدون ک
به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتشنشانی می‌رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده می‌باشد و داوطلبان با استفاده از کد ملی و کد رهگیری پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.
 
شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آنان، عبارت شما برای طی مرحله بررسی مدارک م
بخشی از خصوصات  نرم افزار نیمنت:
دارایی امنیت بالا وسیستم امن
دارای سیستم ثبت نام از طریق سناد
دارای صفحه کاری جذاب و سهولت در انجام کار
دارای امضاء الکترونیکی که همه کارنامه ها را امضاء می کند.
تعریف ۸ دوره ارزشیابی.
امکان ثبت نام 2400دانش آموز درسیستم
امکان تعریف 15 پایه
کارنامه زیبا وکامل
امکان تعریف 17درس در سیستم
حوزه بندی برای ۹ حوزه وچاپ آن
شماره صندلی به همراه عکس(کارت ورود به جلسه،برچسب شماره صندلی،محل استقرار)
تشخیص نظام وظیفه
حداقل درصدها جهت قبولی در رشته پزشکی در کنکور 95
قبل از هر چیزی اکثر داوطلبان دوست دارند بدانند که با چه رتبه ایی می
شود پزشکی قبول شد،برای همین در زیر کارنامه ایی را قرار دادیم که حداقل
درصد ها برای قبولی در پزشکی را تعیین می کند.(البته کارنامه ی زیر حداقل
درصدها برای قبولی در هفت دانشگاه برتر پزشکی ایران است).
بر روی لینک زیر کلیک کنید

حداقل رتبه لازم برای قبولی پزشکی 95
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
باز نشر از شماره ۳۰ نشریه بانگ سحر
مسلم زنگنه
 
پاسخگویی انسان در قبال عملکرد خود از جایگاه مسئولیتی او نشات می گیرد. پاسخگویی مسئولین در ازای تحقق مطالبات مردمی و نسبت به کارنامه مسئولیتی خود امری مهم است که کمتر مورد توجه شورا و دهیاری زیارت بوده است، پاسخگویی بدین معنی که مسئولان رو در رو با مردم کارنامه فعالیت های خود را ارائه دهند و به سوالات مردم درمورد آنها توجه کنند و خود را در معرض نقد و بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
خانه ای روشن به نور شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام
بنیادی برای زدودن گرد وغبار محرومیت از چهره آنها که نیازمند دستگیری و یاری هستند.
اینجانب مهران همتی مسئول کانون نخبگان امام رضا (ع) شعبه 57 محله شهرک پارسیلون شهرستان خرم آباد استن لرستان می باشم
خوش آمد می گویم به تمام عزیزانی که به وبلاگ کانون نخبگان امام رضا (ع) شعبه 57 سر زدند
ان شا الله بتوانیم قدمی مثبت برای همشهریان عزیز خود برداریم بنده و پنج تن
تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اولویت قرآن بر امر زیارت، گفت: این اعتقاد ماست که باید از طریق قرآن به زیارت امام رضا(ع) برسیم و حرم مطهر رضوی باید کانون تربیت قراء، حافظان و مفسران قرآن باشد. حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی در دیدار با جامعه قاریان حرم مطهر رضوی که در تالار ولایت بارگاه امام رضا(ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) باید کانون تربیت قاریان، حافظان و مفسران قرآن کریم باشد، گفت: 
ادامه مطلب
با توکل بر خدا و رئوفیت امام رضا ع در مورخ 1398/01/30 با حضور مسئول کانون و فرمانده پایگاه مقاومت شهید صیاد شیرازی و بانی مسجد و هیات امنا و دانش اموزان عزیز اولین آزمون کانون نخبگان امام رضا ع در مسجد امیرالمومنین ع برگزار گردید .

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فناوری اطلاعات وبلاگ رسمی حاشیه نشینان هدف در فوتبال ایران درگاه تجارت با چین سایت های رزرو بلیت سینما و تئاتر پــرواز تا خــدا دانلود موزیک سنترال فایل یار آسمانی وبلاگ شخصی نیما انزابی نژاد درانتظار اتفاقات خوب