نتایج جستجو برای عبارت :

درس هایی ازقرآنآذرماه۹۹

همه‌ی شعرهايي که برایت نخواندم ، همه‌ی قصه‌هايي که لای موهایت زمزمه نکردم ، همه‌ی دیوانگی‌هايي که پابه‌پایت فریاد نزدم ، همه‌ی حرف‌هايي که به رگ ِ سمت ِ راست ِ گردنَت نگفتم ؛ همه ماسیده‌اند لابه‌لای لب‌هام . می‌دانم یک روز بازمی‌گردی و همه‌‌ی حرف و حدیث‌ها را برمی‌داری و با خودت می‌بری .
نوشتنم نمی آیدپس از مدتها اما دست به قلم برده ام تا این زنجیره ی منفور ننوشتن را پاره کنمچرا که نوشته ها بیشتر از هر قطعه عکسی، یاداور روزهای پرتب و تابمان را دارندتب هايي از جنس کروناتب هايي از جنس دوریتب هايي از جنس خانه نشینی
ادامه مطلب
379مولای من، مرا ببخش برای| بیعت هايي که تجدید نکردم| ندبه هايي که نخواندم| چموشی هايي که مرتکب شدم| دل هايي که به تو ندادم| سلامتی هايي که برات ارزو نکردم| رنج هايي که به تل انبار غم های دلت افزودم| مرا ببخش بابت انتظارهايي که نکشیدم .نیروگاه کشش های درونی ام آتشی گرفته، با شعله های بلند، آن قدر بلند که هیچ کس را یارای خاموش کردنش نیست. این شعله ها برای فروکش شدن بهانه مهندس ناظرشان را می گیرند. بهانه صاحب شان را می گیرند. مولای من . من زبان این ه
از آن حرف‌هايي که نمی‌شود گفت، نمی‌توان گفت، اصلاً نباید گفت.
از آن‌هايي که شنیدنشان، سخت‌تر از بیانشان است.
از آن حرف‌های مگو که نه زبانی برای خواندن دارند و نه اندیشه‌ای برای دانستن.
از آن‌هايي که باید شامگاهان، با چشمانی خسته و خونین، سیگاری بر لب، ناامید و آرام، بنشینی و بر زبان نیاوری.
در تنهايي خود، مجهول بمانی؛ در عظمت بی‌کسی‌ خود هیچ نیابی و بار سنگین این خاموشی را، به تنهايي به دوش بکشی،
مبادا که حرمت و قداست سکوت، با حقارت وا
مهرت به دل من می‌مونه. هرچند بی‌حاصل.
مثل لباس‌هايي که نمی‌پوشم ولی دور نمیندازم؛ مثل آهنگ‌هايي که رد می‌کنم ولی پاک نمی‌کنم؛ مثل عکس‌هايي که دیگه نگاه نمی‌کنم؛ مثل گلدون‌های چینی تزئینی یادگار دوست از دست رفته‌م که از جعبه بیرون نمیان. مهرت به دل من می‌مونه چون من آدم دست کشیدن و رها کردن نبوده‌ام هیچوقت. 
من از تو دست نمی‌کشم چون مادر موسی نیستم؛ چون به من وحی نشده لاتخافی و لاتحزنی انّا رادّوه الیک». دل من صندوقیه که روی موج
آدم ها ذرّه ذرّه محو میشوند .آرام .بی صدا .و تدریجی  !همان آدم هايي کههر از گاهی پیغام کوچکی برایت میفرستند بی هیچ انتظار جوابی ،فقط برایِ آنکه بگویند هنوز هستند.برای آنکه بگویند هنوز هستی و هنوز برای آنها مهم ترینی .همان آدم هايي کهروزِ تولد تو یادشان نمیرود.همان هايي که فراموش میکنند که تو هر روز خدا آنها را فراموش کرده ای.همان هايي که برایت بهترین آرزوها را دارند و میدانند در آرزوهای بزرگِ تو کوچکترین جایی ندارند .
همان آدم هايي که همی
سوال هايي که همه خانم های باردار می پرسند
دوران بارداری چه برای خانم هايي که بارداری اول را تجربه می کنند و چه خانم هايي که چندمین دفعه بارداری آنهاست پر از سوال است. در ادامه 59 سوال و جواب که خانم های باردار می پرسند را می خوانید
ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید
دلم کباب کوبیده می خواهد.
 نه از این هايي که
 حالاها می پزند
 نه حتی کباب های معروف سرحدی.
 دلم
 از آن کباب هايي میخواهد
 که
 بابا خانه می آورد.
 بچه بودیم
 کباب را می خوردیم
 به عشق
 نان چرب زیر کباب ها.
 نمی دانم
 شاید دلم
 نان چرب زیر کباب ها را می خواهد.
 همیشه
 دلم میخواست
 آن نان چرب؛
 دو سه متر بود
 و
 تمامش سهم من می شد.
 شاید هم
 دلم 
یک خانواده آرام، بی دغدغه و شاد
 مثله گذشته را می خواهد.
 دل است دیگر.
 گاهی می رود سمت چیز هايي
ما در تبلیغ نویسی با دو گروه واژه رو به رو هستیم.
1.واژه‌های بی هویت:واژه‎هايي که انقدر تکرار شده‌اند که برای مخاطب بی ارزش شده‌اند.واژه‌هايي مثل ارزان‌ترین،بهترین،با کیفیت،مجرب و .
2.واژه‎های قدرتمند:واژه‎هايي که توجه مغز را به خود جلب می‎کنند واژه‎هايي مثل رایگان،شما،چگونه،سریع،آسان،ناشناخته،شگفت انگیز،راز،سرانجام،اکنون،تضمینی،جدید و .
ما در عنوان خود باید از واژه‎های قدرتمند استفاده کنیم و از واژه‌های بی هویت استفاده نکنی
نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هايي است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هايي است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید . .
خیال شیرین می‌کشاندم به دور های سبز 
به آنسوی دیوار 
سرزمین امید 
اتفاق ها، ثانیه ها 
روزهای خوبِ در راه مانده 
به همان آرامش محض 
به نفس هايي که به انتظار اتفاقات خوب به شماره افتاده اند 
و به قلب هايي که منتظرند باز هم بتپند :) 
 
شخصیت هايي برای مدیر هتل شدن
شاید فکر می کنید توانایی مدیریت را دارید و می خواهید وارد این کار شوید. ممکن است مدیریت هتل از آن دسته از شغل هايي باشد که به ذهنتان خطور کرده است اما آیا می دانید چه آدم هايي می توانند مدیر هتل شوند و این دسته از آدم ها چه ویژگی های دارند؟ اگر این نکته ها را بدانید می توانید با خصوصیات اخلاقی خودتان مقایسه کنید و ببینید که آیا مناسب این شغل هستید یا نه. در ادامه الی گشت را همراهی کنید تا با شخصیت مدیر هتل آشنا شوی
سینمای ایران در زمینه‌ی ساختن فیلم‌هايي که به مناسبت‌های ملی ما مربوط باشد ضعیف عمل کرده است. به طور مشخص ما فیلم‌های مناسب شب یلدا یا فیلم‌های عید نوروز نداریم. آن یک فیلمی هم که اسم شب یلدا» را روی خودش دارد در حقیقت استعاره‌ای از شب‌های طولانی و سردی است که بر کاراکتر اصلی فیلم می‌گذرد. با این حال شب یلدا که اعضای خانواده‌ دور هم جمع می‌شوند فرصت مناسبی است که به جز تفال به حافظ کنار یکدیگر فیلم هم ببینید. برای شب یلدا فیلم‌هايي در
یکی از دغدغه های مهم هر پدر و مادری هنگام مهاجرت به خارج از کشور ، تحصیل و آینده فرزندانشان در کشور مورد نظر می باشد. یکی از کشور هايي که همیشه در طول تاریخ تعداد زیادی از مهاجرین ایرانی را پذیرش می کند، ترکیه است.
ادامه مطلب
مرا از انبوه کتاب‌هایم می‌شناسند، کتاب‌هايي که خوانده‌ام و عاشقشانم، کتاب‌هايي که از سر اجبار خریدم، کتاب‌هايي که به امانت گرفته‌ام و کتاب‌هايي  که نخوانده‌ام! کتاب‌های نخوانده تکلیفشان مشخص است؛ آنقدر در قفسه می‌مانند تا روزی مرا به خود فرا بخوانند، همان روزهايي که فکر می‌کنیم اتفاقی از قفسه برشان داشتیم و می‌خوانیمشان و تعجب می‌کنیم کلماتش زبان ما شده‌اند و پرده‌دری می‌کنند!!!
بعد از ساعت‌ها یاس فلسفی و نمی‌دانم کاری و غرق
 وقت هايي هست
 که
 ناگزیر می شوی به رفتن.
 بهتر است بگویم
 ناگزیرت می کنند به رفتن.
 
 وقت هايي هست
 که
 دلت می ماند
 بین تحمل حرف ها و سختی ها
 و
 رفتن
 و 
 باز هم رفتن و آرام گرفتن روزهایت.
 و
 چه سخت است
 این انتخاب
 برای
 من و تو.
 
 و
 چه سخت تر
 دور بودن از آرام جان.
 خدایا
 خیر بودن و شدن و گذشتن این روز ها را،
 به خودت،
 سپردیم.
خواب هايي که می بینند سه نوع هستند:
1. خواب های خوشحال کننده
2. خواب های نگران کننده
 3.  دیدن خواب در اثر فکر کردن به حوادث
♻️صحبت ما روی دومی است خواب های نگران کننده، بعضی از اوقات انسان خواب هايي میبیند که پس از بیدار شدن دچار نگرانی و اضطراب میشود، شادی و آرامش خود را از دست میدهند و‌چه بسا وسواس میگیرند 
لذا در همین راستا بر آن شدیم به سوال بسیار زیادی از کاربران عزیز در این حوزه پاسخ دهیم و راهنمایی های لازم را بر که اساس سنت پیامبر عظیم
دوستانم از من می‌پرسند وقتی یوسف کوچک بود چه انیمیشن‌هايي می دید؟
و یا الان به کدام انیمیشن‌ها علاقه دارد؟
فرصت کردم و لیست کوچکی از بهترین انیمیشن‌هايي که با هم دیده‌ایم و هنوز هم تماشا می‌کنیم آماده کردم.
آن را در پیوست ملاحظه بفرمایید.
البته این لیستی از انیمیشن‌هايي است که ما دوست داشتیم و با ارزش‌های خانوادگی ما هم‌خوان بود.
شما می‌توانید لیست دوست‌ داشتنی‌های خودتان را بسازید و به دیگران هم پیشنهاد کنید.
دریافت
خو شما ام بگینا 
من اگه بخوام بگم خیلین ولی بهتریناشون
کل اهنگ های بلک پینک و توایس و ایتزی
بلک مامبا اسپا
الو خدا و هیهات حمید صفت
تتلو رو هم خیلیییی میدوستم مخصوصا اهنگ من ۳ و عجب ۱ و ۲  هولش هم میدوستم 
ساشا سبحانی هم دوست دارم اهنگاشو 
دیگ همین بازم هستن ولی یادم رفته شما چه اهنگ هايي رو میدوستین؟؟
سلام
چیز هايي هست که نمی دانی!
نمی دانی که چند وقتیست چشم هایت تمام دنیای من شده. نمی دانی که هی پا به پا میکنم بگویم دوستت دارم تا خودم را خلاص کنم از این بلاتکلیفی عجیب و دردناک. نمی دانی از گریه چشم هایم تار و سیاه شده همانند شب های تو!
شب هايي که خدا خدا میکنم کسی کنارت نباشد،با کسی حرف نزنی و حتی به کسی فکر نکنی!
اما ازاد گذاشته ام. این عشقی که دارم را ازاد گذاشته ام. عشق باید ازاد باشد همانند پرنده!کوچ کند‌. برود. باز آید.
عشقی که من دارم بایدی
آب و هوا
لارستان از نظر آب و هوا جزو مناطق گرم و خشک به‌شمار می‌رود و دارای زمستان‌هايي معتدل و تابستان‌هايي بسیار خشک است. ولی در گذشته‌های دور کشاورزی در لار رونق داشته است.
کوه‌ها
لارستان در جنوب رشته‌کوه‌های زاگرس قرار گرفته‌است که در این منطقه کوه‌ها به صورت موازی غرب به شرق طاق‌دیس‌هايي به وجود آورده‌اند و هر کدام از این طاق‌دیس‌ها از نام یا نام‌هايي برخوردارند که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود.
کوه البرز ۲٬۷۶۴
کوه شب ۲٬
برای رومه ی تابناک
اینکه معنا در رابطه تولید می شود حداقل برای من به تجربه ثابت شده است. یعنی وقتی من در همه ی وجود خودم اثری نمی بینم اما دیگران دارند اثر می بینند این یعنی من بماهو من معنایی ندارد.
من در رابطه هایم و دادو ستدهایم است که کمی شخصیت پیدا میکنم، این کذب معنا سازی برای عموم آدم هايي که در دنیای مدرن رشد می کنند و در جامعه پرورش پیدا می کنند قبل از اینکه تکلیفشان با سنت ها و فردیّت ها و خواست ها و نیازهای خودشان مشخص شده باشد، نم
کتاب راز هايي درباره مردان





1 هفته پیش
روان شناسی

0




کتاب راز هايي درباره مردان کتاب بسیار زیبای راز هايي درباره مردان
نوشته دکتر باربارا دی انجلیس   مترجم:هادی ابراهیمی   به ن توصیه می
شود که حتما این کتاب را بخوانند کتابی که تمام اسرار و علایق مردان از یک
زندگی مشترک را بیان می کند اگر می خواهید …
بیشتر بخوانید »
از ثانیه هايي که پست ها شروع میشن به پیش نویس شدن؛ متنفرم.
از وقت هايي که نمیتونم ماوس رو ببرم سمت گزینه ی انتشار و طلسم آغاز میشه.
از همون ثانیه ای که دیگه هیچ نوشته ای تکمیل نمیشه.
از همون ثانیه ای که نوشته های کوتاهم،کوتاه تر میشن و تا هیچ شدن فاصله ای نمونده؛ متنفرررررم.
از ننوشتن متنفرم.
از وقت هايي که دست هام برای نوشتن تقلا میکنن و حروف توی مغزم تاب میخورن اما برای نوشتن هیچی ندارم.
از همین پیش نویس هايي که دهن کجی میکنن و بهم میگن برای با
با نگاهی به عملکرد هشتگ هايي که در گذشته از آنها استفاده کرده اید می تواند یک راه عالی برای تصمیم گیری در مورد هشتگ هايي باشد که دوباره در آینده استفاده کنید.
ابزار تحلیلی بومی اینستاگرام Insights برخی از این داده ها را نگه می دارد - می توانید تعداد افراد را بر اساس هشتگ هايي که استفاده کرده اید روی پروفایل شما فرود بیایند:
اگر در یکی از برنامه های پرداخت شده بعدی قرار ندارید ، می توانید از "Hashtag Analytics" متعاقبا نیز برای ردیابی بینش های کلیدی درباره
بیشتر جمعیت هنگ کنگ در آسمان خراش هايي به نام خانه های قفسی زندگی می کنند.متوسط قیمت هر متر مربع خانه در هنگ کنگ چیزی در حدود ۲۸،۵۷۰ دلار است. برای مقایسه خوب است بدانید که متوسط قیمت هر متر مربع خانه در مسکو، پایتخت روسیه، ۳،۲۵۰ دلار است. 
در خانه های قفسی ۴ نوع آپارتمان وجود دارد:
۱- خوابگاه هايي برای فقرابیشتر از ۲۰ درصد جمعیت هنگ کنگ، یعنی نزدیک به ۱/۵ میلیون نفر، زیر خط فقر زندگی می کنند.۲- آپارتمان های اشتراکی برای طبقه ی پایین جامعه این
 
۱. استفاده از رنگهای روشن برای کابینتها
 
آشپزخانه‌هايي که فضای کوچکتری دارند بهتر است از کابینت‌هايي با رنگ‌های روشن استفاده کنند تا فضای آنها بزرگتر به نظر بیاید زیرا استفاده‌کردن از رنگ‌های تیره فضا را کوچک‌تر و خفه‌تر نشان می‌دهد.در واقع رنگ های تیره فقط برای آشپزخانه هايي با متراژ بالا مناسب هستند.
 
 
۲. استفاده از قفسه‌های زیاد برای فضای بیشتر
 
بهتر است کابینت هايي که سفارش می دهید قفسه های زیادی داشته باشند چون در این صورت م
به طور کلی اگر فشار اعمال گردیده بر سنگ عمود بر بستر رسوب باشد، دارای مقاومت بیشتری خواهد بود.
سنگ‌ها از نظر تاب فشاری در ۴ دسته طبقه‌بندی می‌شوند:
سنگ‌هايي که تاب فشاریشان بیش از ۲۵۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع است.
سنگ‌هايي که تاب فشاری آن‌ها بین ۱۲۵۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
سنگ‌هايي که تاب فشاریشان بین ۸۰۰ تا ۱۲۵۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
سنگ‌هايي که تاب فشاری آن‌ها بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
به چه زبان هايي و در چه سطح برای مسافرت و جهانگردی نیاز داریم؟
راهنمای سفر
میخوام به تعدادی از سوال هايي که مرتب از من پرسیده میشه پاسخ بدهم.
این همه کشور رفتی زبان همشون رو یاد گرفتی قبل سفر؟
بعد از زبان انگلیسی سراغ چه زبانی برم؟
ادامه مطلب
راه هايي ساده برای شاد کردن شوهر





1 هفته پیش
روان شناسی

0




راه هايي ساده برای شاد کردن شوهر دانلود کتاب راه هايي ساده برای
شاد کردن شوهربرومود باترا +pdf فرمت فایل: pdf تعداد صفحات کتاب: ۸۴ تعداد
صفحات pdf: ۴۲صفحه به صورت دوطرفه حجم فایل: ۶٫۶۶MB معرفی کتاب: دوست
دارید حتی بعد از گذشت سالها از ازدواجتان باز هم بتوانید به …
بیشتر بخوانید »

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

www.pishro_pc.ir گچبری زنده دستی ...follow your dreams عاملیت فروش ورق های هایگلاس ایشیک ترک دنیای ورزش دانلود رایگان نمونه سوالات بازرسی جوش vt چاپ دیجیتال نقشینه امین لاچو دریچه ای از معرفت The Blog to Preserve and Publish the Writings of Mortaza Etri Kermanshahi