نتایج جستجو برای عبارت :

درس آزاد پایه دوم درباره حاج قاسم

آهنگران آماده شو؛ تاريخ تکرار مي شودتو نوحه را آماده کن؛ تاريخ تکرار مي شود
آنروز جهان آراء نبود؛ در جشن فتح لاله هاامروز هم قاسم نيست؛ تاريخ تکرار مي شود
با آن صداي خوش نوا؛ صادق صدا سر مي دهد:قاسم نبودي، ببينيقدس آزاد گشتهخون يارانتپرثمر گشتهآه و واويلاوعده ما، صحن مطهر قدس شريف، با نابودي رژيم غاصب صهيونيست
شعر نو از : علي نوروزي علم
گلچيني از اشعار سوک در فراق سردار قاسم سليماني
همه چيز دربارهي ايستم نرم‌افزارهاي آزاد و متن‌باز

نرم‌افزار آزاد و متن‌باز
اپن‌سوزاه بر اساس مفهوم نرم‌افزار متن‌باز و آزاد ( FOSS ) توسعه پيدا کرده است که نرم‌افزاري است با مجوز آزاد براي آن که اين اجازه و حق را از طريق دسترسي به کد منبع به کاربر بدهد که بتواند از آن استفاده کند، بر‌ روي آن تحقيق کند، تغييرش دهد و حتي طراحي آن را ارتقا بخشد.
همه چيز دربارهي ايستم نرم‌افزارهاي آزاد و متن‌باز
نرم‌افزار آزاد و متن‌باز
اپن‌سوزاه بر اساس مفهوم نرم‌افزار متن‌باز و آزاد ( FOSS ) توسعه پيدا کرده است که نرم‌افزاري است با مجوز آزاد براي آن که اين اجازه و حق را از طريق دسترسي به کد منبع به کاربر بدهد که بتواند از آن استفاده کند، بر‌ روي آن تحقيق کند، تغييرش دهد و حتي طراحي آن را ارتقا بخشد.
ادامه مطلب
کرسي تلاوت رضوي در جوار عترت به مناسبت سالگرد شهادت شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني به همت مرکز قرآن کريم آستان قدس رضوي برگزار شد. به گزارش خبرگزاري تسنيم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سيد مسعود ميريان با اشاره به ويژه برنامه‌هاي قرآني آستان قدس رضوي در سالروز شهادت حاج قاسم سليماتي اظهار داشت: ويژه‌ برنامه کرسي تلاوت رضوي به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سليماني با حضور قاريان ممتاز
ادامه مطلب
درباره‌ عين الاسد» چه مي‌دانيد؟پايگاه عين الاسد که بامداد چهارشنبه ۱۸ دي توسط موشک‌هاي بالستيک سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طي عملياتي با نام شهيد قاسم سليماني» و رمز مقدس يا زهرا (س)» هدف قرار گرفت، در استان الانبار در ۱۶۰ کيلومتري غرب بغداد محل استقرار نيروهاي آمريکايي و عراقي است.
عين الاسد همان پايگاهي است که از آنجا سردار قاسم سليماني و ابومهدي المهندس هدف حمله قرار گرفتند؛ به همين دليل نيروهاي ايراني نيز دقيقاً همان پايگاه را د
بنر هاي سردار شهيد حاج قاسم سليماني
در ابعداد مختلف
مناسب صفحه دکستاپ، موبايل و پروفايل
۱- سايز مناسب دکستاپ:
​​​​​​​۲- سايز مناسب پروفايل
۳- سايز مناسب موبايل
براي دانلود تصاوير با سايز اصلي روي تصاوير کليک کنيد.
طراح: شيک بنر | کانال تلگرام: @Shik_Banner
قاسم سليماني (۱۳۳۵-۱۳۹۸ش) فرمانده سپاه قدس. او در دوران جنگ ايران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عمليات‌هاي والفجر هشت، کربلاي چهار و کربلاي پنج بود.
قاسم سليماني در سال ۱۳۷۹ش از سوي آيت‌الله ‌اي رهبر جمهوري اسلامي ايران، به فرماندهي سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوريه، سليماني به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در اين مناطق و سازماندهي نيروهاي مردمي، به مبارزه با اين گروه پرداخت. او در ۱۳ دي ۱۳۹۸ توسط نير
حاج قاسم و دفاع مقدس
وقتي صداميان حمله کردند، حاج قاسم مربي پادگان آموزشي قدس کرمان بود. دو ماه بعد توانست خودش را به جنگ برساند. شد فرمانده دسته در مالکيه سوسنگرد. در قالب يک مأموريت 15 روزه به جبهه آمده بود اما تا آخرش ماند!
قبلاً يک بار در جريان آموزش نيروها مجروح شده بود، اين بار در عمليات کرخه کور و بعد هم. اما اراده‌اش روزافزون بود همچون نبوغ نظامي و توان مديريتي‌اش.
سال بعد ديگر حاج قاسم يک جوان 25 ساله معمولي نبود. محسن رضايي که توانايي
پايان تيرماه ۱۳۹۴ دولت آباد شهرري در حسينيه کاظميني ها مراسم شهادت ابو منتظر المحمداوي از فرماندهان حشد شعبي (سپاه بدر) برگزار ميشد که ناگهان حاج قاسم با يک خودروي شخصي آمد ودر ورودي حسينيه کنار خانواده ودوستان وهمرزمان شهيد ايستاد.
چند دقيقه اي گذشت وحضار به دوستانشان فورا پيام دادند که حاجي آمد دولت آباد.
حسينيه وچهارراه بلوار قدس دولت آباد مملو از جمعيت شد. همه ميخواستند با حاج قاسم سلام کنند.
حاج قاسم سليماني جات خالي.
(منبع: مشرق، ک
سردار سپهبد قاسم سليماني» در سال ۱۳۳۵ در روستاي کوهستاني قنات‌ملک» شهرستان رابر در استان کرمان به دنيا آمد. او در ۱۲ سالگي روستاي زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار بنايي در کرمان شد و چندي بعد نيز به عنوان پيمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در همان ايام فعاليت‌هاي انقلابي خود را آغاز کرد.
سپهبد سليماني با پيروزي انقلاب اسلامي به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد و با شروع جنگ تحميلي و بر عهده گرفتن فرماندهي دو گردان از نيرو
تصويري از حاج قاسم سليماني با يکي از شهداي قنيطره را مشاهده کنيد.

خبرنگار دفاعي امنيتي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان: تصويري از حاج قاسم سليماني با "جهاد مغنيه" يکي از شهداي قنيطره را مشاهده کنيد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
مقاله گفتگو درباره هولوکاست: موضوعي براي بحث آزاد» نام دارد. اين مقاله در اصل در سال 1991 به قلم برادلي اسميت و ام.ساريک، دو نويسنده آمريکايي اهل شيکاگو نوشته شد و در سال 2003 گرمار رودولف، شيمي دان و نويسنده آلماني آن را.
ادامه مطلب
 دانلود کتاب حقوق مدني ۱ اشخاص و محجورين صفايي و قاسم زاده
 
دانلود فايل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب حقوق مدني اشخاص و محجورين -سيد حسين صفائي .samta.samt.ac.ir › content › حقوق-مدن. Translate this page Rating: 5 - ‎7 reviews ناشر : سازمان سمت. نويسنده : سيد حسين صفائي , سيد مرتضي قائم زاده. قيمت نسخه چاپي : 17,000 تومان. صفحات کتاب : 364. کنگره : ‫‬‭‬‮‭KMH511‫‭/ص7ح7 1393‬‬‬‬. دانلود کامل کتاب حقوق مد
با امروز سه روز از شهادت حاج قاسم سليماني مي‌گذرد و همه منتظرند که واکنشي نشان داده شود.شواهد امر هم نشان مي‌دهد که جناح مذاکره تمايلي به پاسخ جدي ندارد. هم از آمريکا مي‌ترسد و هم هميشه تنش‌زدايي کرده تا به خيال خودش اوضاع را بدتر نکند.اضافه کنيد به پيشنهاداتي مثل پيشنهاد لغو تحريم در ازاي کوتاه آمدن که ظاهرا از طرف قطر مطرح شده است.
ادامه مطلب
هر سال توي چيذر شب حضرت قاسم گل، حنا يا نبات پخش ميکنن امسال اولين سالي بود که حنا رو ميديدم و حقيقتش اين موضوع گريه آوره اما بايد دونست که گاهي گريه کافي نيست و شايد مفهوم و هدف مهم تر باشه. پيش خودم فکر کردم اگه يه روزي توانايي ماليشو پيدا کردم کتاب نذر ميکنم.
توي کتاب حماسه ي حسيني آقاي مطهري جلد اول توضيح ميده که مراسم ازدواج براي حضرت قاسم از لحاظ تاريخي مستند نيست و اساسا چنين چيزي با منطقم سازگار نيست که در حاليکه دو روزه که آب قطع شده
 
#زرنديه
#قاسم_آباد
♦️ روز جمعه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، حجت الاسلام محمد سبزي نماينده مردم شريف ساوه و زرنديه ضمن بازديد از روستاي قاسم آباد شهرستان زرنديه با اهالي آن روستا ديدار و گفتگو نموده و از نزديک در جريان مشکلات آن منطقه قرار گرفت.
مشکلات مطرح شده:
۱-  مشکل توزيع نامناسب آب آشاميدني در روستاهاي مجتمع زرنديه
۲-  مشکلات احتمالي براي روستائيان به واسطه تعطيلي قريب الوقوع بانک کشاورزي قاسم آباد
در اين بازديد، حجت الاسلام حامدي مسئول محتر
قاسم سليماني، اسفند ماه سال ۱۳۳۵، در روستاي قنات ملک شهرستان "رابر" استان کرمان متولد شد. نقل است که در سيزده سالگي، روستاي محل زندگي‌اش را به مقصد کرمان ترک کرد و مشغول کار بنايي شد. او سپس در سال ۱۳۵۳، به عنوان پيمانکار به استخدام سازمان آب کرمان درآمد.
برخي نقل مي‌کنند که قاسم جواني ورزشکار بود، کاراته کار مي‌کرد و جزء مربيان پرورش‌اندام نيز بود.
او در حوادث انقلاب اسلامي ايران با روحاني مشهدي به نام حجت الاسلام رضا کامياب آشنا شد و قاس
اي کاش اين کتاب منتشر نمي‌شد
 
تبليغات فراواني در مورد کتاب از چيزي نمي‌ترسيدم» خاطرات خودنوشت سردار حاج قاسم سليماني از انتشارات مکتب قاسم مزين به يادداشت رهبر معظم انقلاب شد. هم در فضاي مجازي و هم تلويزيون براي اين کتاب سنگ تمام گذاشته شد. همايش بزرگي هم برگزار شد و شخصيتهاي برجسته اي حضور يافتند.رهبري، نخوانده بر کتاب يادداشت نوشتند. اين موضوع البته بيش از هر چيز يادآور عشق رهبري به حاج قاسم و تأکيد ايشان بر خواندن کتب شهدايي به طور ع
اميرالمؤمنين عليه السلام:
اِنَّ اللّهَ کَتَبَ الْقَتْلَ عَلي قَوْمٍ وَ الْمَوْتَ عَلي آخَرينَ وَ کُلٌّ آتِيَةٌ مَنِيَّتُهُ کَما کَتَبَ اللّهُ لَهُ، فَطُوبي لِلْمُجاهِدينَ في سَبيلِ اللّهِ وَ الْمَقْتُولينَ في طاعَتِهِ.
خداوند براي گروهي کشته شدن و براي گروهي ديگر مرگ را مقرّر نموده و هر کدام به اجل معين خود آنگونه که او مقدّر کرده است، مي‌رسند؛ پس خوشا به حال مجاهدان راه خدا و کشته شدگان راه اطاعت او.
نهج السعاده، ج ۲، ص ۱۰۷
 
بامداد رو
قاسم سليماني از فرماندهان مبارزه عليه داعش در عراق و سوريه است.داعش گروهي سلفي بود که پس از سقوط صدام در عراق و خلاء قدرت در اين منطقه،‌ پديد آمد. ايران براي حفظ امنيت و کنترل منطقه، مبارزه با اين گروه را آغاز کرد. به نقل از خبرگزاري ايسنا، در سال ۲۰۱۱م نيروهاي تحت فرمان سليماني از جمله لشکر فاطميون و تيپ زينبيون جهت مبارزه با داعش و نيروهاي شورشي راهي سوريه شدند.
همچنين در سال ۲۰۱۴ شهر موصل به تصرف داعش درآمد و بغداد، پايتخت عراق نيز تا مرز
سخنان رهبر انقلاب در مورد سردار سرافراز حاج قاسم سليماني:تدبير و عمل دو ويژگي برجسته حاج قاسم سليماني بود ايشان هم تدبير داشتند هم دل و جرأت عمل کردن را .اين دو ويژگي با هم ارزشمند است گاهي افرادي در جامعه مي بينيم که تدبير دارند ولي به هنگام عمل ضعيف هستند و افرادي هم هستند که دل و جرأت عمل کردن را دارند ولي تدبير ندارند و با شکست مواجه مي شوند .
هفته نامه اجتماعي فرهنگي محور
طراحي ؛ ساخت و نصب تابلو مجموعه فرهنگي رفاهي شهيد سپهبد قاسم سليماني آغاز شد.
مجموعه فرهنگي رفاهي شهيد سپهبد قاسم سليماني شرکت ملي حفاري ايران | نفت آنلاينبه گزارش خبرنگار نفت آنلاين ؛با دستور مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران کار طراحي ؛  ساخت و نصب تابلو مجموعه فرهنگي رفاهي شهيد سپهبد قاسم سليماني آغاز شد.شايان ذکر است ،بعد از شهادت سردار دل‌ها اولين و بزرگترين مجموعه فرهنگي شرکت ملي حفاري ايران که از چند مجموعه فرهنگي ،رفاهي و ورزشي شکل
امريکہ کے ذريعے جنرل قاسم سليماني کے قتل کے بعد، اسرائيل نے ابتدا ميں اس اقدام کي تعريف کي اور امريکہ کي حمايت کا اعلان کيا۔ ليکن ايران ميں محسن رضائي کے ٹويٹ، ديگر فوجي افراد کے تبصروں اور صہيوني رياست کو دھمکي دئيے جانے کے بعد، صہيوني وزرا نے پريس کانفرنس ميں کہا کہ وزير اعظم نيتن ياہو نے کينسٹ کي مٹينگ ميں کہا ہے:قاسم سليماني کا قتل اسرائيلي کاروائي نہيں بلکہ امريکي کاروائي تھي اور اس کا ہمارے ملک سے کوئي تعلق نہيں۔ ليکن کيا حقيقت ميں اسر
 خداوند ان‌شاءالله که به شماها اجر بدهد، صبر بدهد. [حاج قاسم] زندگي‌اش هم براي شما امتحان بود، شهادتش هم براي شما امتحان است. رنج زياد است، غصّه بزرگ است، امّا اجر هم به همين اندازه بزرگ است. بايستي تحمّل کنيم، بايستي از خداي متعال راضي باشيم؛ بالاخره هر کسي از اين مرحله‌ي زندگيِ اين نشئه به نشئه‌ي بعد عبور خواهد کرد -همه عبور ميکنند: من، شما، ديگران، همه؛ جوان، پير- نوع عبور کردن مهم است؛ .
ادامه مطلب
مديرکل امور مالياتي هرمزگان شرايط برخورداري از معافيت مالياتي مناطق آزاد را تشريح کرد.
به گزارش رسانه مالياتي، شاکر رضا مريدي،مديرکل امور مالياتي هرمزگان در نشست با اعضاء جامعه بازرگانان قشم با هدف بررسي مسائل و مشکلات اين قشر از فعالان اقتصادي اظهار داشت: فلسفه حضور اداره امور مالياتي در مناطق آزاد، ارائه خدمات به فعالان اقتصادي که در چهارچوب قانون مناطق آزاد مشغول فعاليت هستند، مي باشد.
وي افزود:براي معافيت مالياتي در مناطق آزاد سه شر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عکس بازيگران چاق ايراني

 
تصاوير اخباربازيگر 
بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزي متولد شد. وي ليسانس ادبيات نمايشي و فوق ليسانس حقوق قضايي را از دانشگاه آزاد گرفته است.
او همسر پيمان قاسم خاني نويسنده سينما و جاري(زن برادر شوهر)بازيگر سينما و تلويزيون مي باشد. او يک دختر به نام پريا قاسم خاني دارد. پريا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فيلم سينمايي بانو را دارد. 
فرماندهي سپاه قدسسردار شهيد حاج قاسم سليماني در سال ۱۳۷۹ش از سوي آيت‌الله ‌اي به فرماندهي سپاه قدس منصوب شد. بر اساس گزارش نقل شده از مرکز ويژه اطلاعات اسرائيل، سپاه قدس در سال ۱۹۹۰م جهت افزايش فعاليت برون‌مرزي ايران شکل گرفت و سليماني پس از احمد وحيدي دومين فرمانده سپاه قدس ايران شد.طبق اين گزارش، قاسم سليماني نقش کليدي در تقويت نفوذ ايران در خاورميانه به ويژه در ناآرامي‌هاي منطقه‌اي معروف به بيداري اسلامي (بهار عربي) ايفا کرده
اقدام ارزشمند مديرعامل شرکت‌ ملي‌ حفاري ايران
مجموعه فرهنگي ملي حفاري بنام سپهبد شهيد قاسم سليماني مزين شد
اولين و بزرگترين مجموعه فرهنگي شرکت ملي حفاري ايران که از چند مجموعه فرهنگي ،رفاهي و ورزشي شکل گرفته بنام شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني مزين شد.
مجموعه فرهنگي سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني | شرکت ملي حفاري ايران | نفت آنلاينبه گزارش خبرنگار نفت آنلاين ؛اولين و بزرگترين مجموعه فرهنگي شرکت ملي حفاري ايران که از چند مجموعه فرهنگي ،رفاه
براي مشاهده تصوير در ابعاد اصلي، روي تصوير بالا کليک کنيد. 
پوستر سپهبد شهيد حاج قاسم سليـماني با کيفيت بالا و رايگان
         در سايز 70×50 و رزولوشن 300 Dpi و مد رنگي RGB                                دانلود با ذکر صلواتدانلود با کيفيت بسيـار بالا و رايگان در https://eitaa.com/zainia
بهرين آيين عاشورايي تعزيه است
گروه تعزيه خواني و هيئت عزاداري قاسم ابن الحسن (ع) قوچان در سال ۱۳۹۳ تاسيس شود و همواره  تلاش براي شناخت بصيرت عاشورايي کرده است. مراسم تعزيه خواني و برپايي خيمه هاي عزاداري در شهرستان قوچان يکي از اين کار ها براي اين هدف است شما ميتوانيد براي آشنايي بيشتر با اين هيئت  به آيديtases1393@ در تلگرام و اينيستا مراجعه کنيد. و براي حل سوالات خود و هرگونه کمک به اين هيئت با شماره تماس ۰۹۹۰۸۷۶۳۸۸۶ حاصل فرماييد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

VIOLET پرسپولیس دکترفایل آموزشگاه زبان انگلیسی اینجا همه چیز هست بیمه خوبه موزیک یا موسیقی... مسئله این نیست! مسئله هنر است! وبسایت شخصی "علی کریم پور" دفتر مهندسی نقشه کشی طراحی ساختمان اصفهان دفتر فنی مهندسی نیکوسرما