نتایج جستجو برای عبارت :

در یک بازی جریمه هر خطا سه برابر جریمه خطاب قبلی است اگر یک بازیکن چهار بار خطا کندو در مجموع ۴۰۰۰۰ تومان جریمه شود جریمه اولین خطاب این بازیکن چقدر بوده است

باسلام دوستان انشالله در سال 1396 دوباره مشمولینی که 8 سال غیبت دارند میتوانند از شرایط خرید دورباره سربازي استفاده کنند.

دولت در لایحه بودجه سال آینده شرایطی تقریبا برابر با آنچه در قانون بودجه امسال و همچنین سال گذشته برای خرید جريمه سربازي مشمولان تعیین کرده بود، قرار داده است.
بر اساس بند (ب) تبصره (11) لایحه بودجه سال آینده، دولت اين مجوز را دارد تا  کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از 8 سال غیبت دارند با پرداخت جريمه مدت زمان غیبت ب
ببنید امام معصوم درباره امام زمان عج چه میگوید :
امام صادق ع :  اين گونه خطاب می کند:ای آقای من، 
غیبت تو خواب از من ربوده، بسترم را برایم تنگ ساخته،روح و روانم را بی‌تاب کرده است.
منبع :کمال الدین / ج2 / باب 33
چند شب برا ظهورش نخوابیدیم؟!
چقدر گریه و ناله کردیم؟!
چقدر ندبه و عهد خوانده‌ایم؟!
چقدر انفاق و نذر کرده ایم؟!
⛔️در کل برا ظهورش چه کرده ایم
 
.#نشر_صدقه_جاریستhttp://eitaa.com/joinchat/2238513161C70e8a50686•┈••✾✾••┈•
پرداخت آنلاين جريمه های رانندگی/جريمه رانندگی دوبرابری/معلت پرداخت جريمه های راهنمایی و رانندگی در دفاتر پلیس+10
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: 30 اذر آخرین مهلت بخشودگی دوبرابری جريمه های رانندگی است و پس از آن بار دیگر دوبرابری جريمه ها در سوابق خودروها اعمال می شود.
 
به گزارش جام جم آنلاين از میزان، سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: براساس قانون بودجه سال 96، تمام جريمه های دیرکرد تخلفات رانندگی تا پایان سال 95 بخشیده شده و در سوابق تخلفات ثبت
مهلت ثبت نام جريمه سربازي
خرید سربازي مهلت در سال 1395
جانشین اداره سرمایه انسانی سربازي ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که ثبت‌نام جريمه ریالی سربازي تا آخرین روز امسال ادامه خواهد داشت.
سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح جريمه ریالی سربازي در سال‌جاری اظهارکرد:‌ در حال حاضر ثبت‌نام برای بهره‌مندی از جريمه ریالی سربازي با شرایط و قوانین سال 95 ادامه دارد و تا آخرین روز کاری سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و بر اين اساس تم
به دنبال پیشنهاد تمدید طرح جريمه ریالی سربازي در لایحه بودجه سال ۹۶، به نظر می رسد اين طرح در سال آینده هم اجرایی شود.
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، مسئله سربازي و استفاده از معافیت های مختلف، همچنین استفاده از معافیت سربازي با پرداخت جريمه همواره موارد مهم مورد سوال مشمولان سربازي بوده است. حالا هم با پیشنهاد دولت در تمدید طرح جريمه ریالی سربازي در لایحه سال آینده به نظر می رسد باید منتظر تایید اين طرح از سوی مجلس هم باشیم.
هر چن
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمان تشریح کرد:    آخرین تغییرات طرح پرداخت جريمه غیبت سربازي    معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمان امسال را آخرین سال معافیت سربازي با اخذ جريمه ریالی دانست و گفت: ثبت نام طرح جريمه غیبت سربازي از مشمولان واجد شرایط فقط تا آخر سال ادامه دارد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم اسدی ضمن تسلیت اربعین سرور وسالار شهیدان در مورد آخرین تغییرات طرح پرداخت جريمه غیبت سربازي گف
جريمه هاى رانندگى در کشور ترکیه سرسام آور است. کمترین میزان جريمه حدود ١٠٤لیر مى باشد. که اين جريمه ها شامل خودروهایى مى شود که سرنشین بیش از حد مجاز دارند.
بیشتر میزان جريمه ٣٢هزار و هفتصد و نوزده لیر مى باشد. که اين جريمه ها شامل خودروهایى مى شود که سه بار معاينه فنى نداشته باشند.
هنگام استفاده از خودرو و رانندگى در ترکیه باید قوانین راهنمایى و رانندگى اين کشور را در نظر بگیرید .
زمانى که شما جريمه مى شوید، چند راه براى پرداخت جريمه دارید:
رو
کاربران و همراهان عزیز آیا میدونید آخرین مهلت پرداخت جرائم و تخلفات رانندگی تا پایان آذرماه 95 تعین شده
یعنی اگر تا پایان آذر 1395 جرائم رانندگیتون رو پرداخت نکنید  مشمول قانون دوبرابر شدن جرائم و تخلفات رانندگی میشوید.
اين قانون شامل تمامی جريمه ها تا روز آخر آذر 95 میشود یعنی اگر شما سال 80 جريمه ای به مبلغ 10 هزار تومن داشتید و بعد از دوماه 20 هزار تومان شده الان  میتوانید همان مبلغ جريمه سابق یعنی 10 هزار تومان را پرداخت کنید.
اگر در زمستان زنجیر چرخ به همراه نداشته باشید و از شانستان به پست مامورین پلیس راهنمایی و رانندگی بخورید فکر ميکنید باید چقدر جريمه نداشتن زنجیر چرخ اتوموبیل و خودروی سواری بپردازید:
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به قانون اجباری همراه داشتن تجهیرات زمستانی در خودرو گفت:رانندگانی که تجهیزات زمستانی مناسب (زنجیر چرخ و ) را ندارند، 30 هزار تومان جريمه خواهند شد، سردار محمدرضا مهماندار با اعلام اينکه از نخستین ساعات بامداد امروز و در پ
 فروش سربازي مشمولان غائب در سال97/خرید  فروش سربازي مشمولان غائب در سال97/معافیت به ازای پرداخت جريمه غیبت سربازي
 به دنبال تقدیم بودجه سال 97 دولت به مجلس شورای اسلامی، در بند 11 اين بودجه تاکید شده است؛ تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 8 سال غیبت دارند می‌توانند با پرداخت جريمه غیبت خود از خدمت سربازي معاف شوند.
اين در حالی است که پیش از اين مراجع مسئول در موضوع خدمت وظیفه عمومی عنوان کرده بودند که معافیت به ازای پرداخت جريمه غیبت سر
جدول نرخ جدید جريمه های راهنمایی و رانندگی در سال 95
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره جريمه های تخلفات مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور در کلیه نقاط کشور و مناطق آزاد تجاری – صنعتی را ابلاغ کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:جريمه های تخلفات مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور در کلیه نقاط کشور و مناطق آزاد تجاری – صنعتی موضوع تصویب نامه شماره 169432/ت46748ک مورخ 28/8/1390 به شرح جدول پیوست که تأیید شده
يکی از برنامه های سبک زندگی مهدوی، چگونگی ارتباط با کودکان است و اين موضوع هم شامل فرزندان ما میشود و هم شامل فرزندان مومنین.
امام سجاد در مورد حقوق کودک می فرماید: حق کودک اين است که در آموزش او مهربان باشی و از او درگذری و عیبش را بپوشانی و با وی مدارا کرده و یاری اش کنی» (من لا یحضره الفقیه ج۲ ص۶۲۵)
☑️ اين روایت می تواند هم خطاب به #والدین باشد، هم خطاب به #معلمان و هم خطاب به #بزرگان فامیل نسبت به کودکان.
رسول مهربانی ها فرمودند: تا زنده هس
بوسیله گزارش ایلنا، با غرض سرمربیاستقلال سجاد آقایی و میلاد زکی پور از جناب در تمرینات اين تیم محروم شدند. ظاهرا به دلیل مسائل انضباطی اين دو بازيکن نمی توانند در تمرینات استقلال شرکت کنند قرار است جلسه کمیته انضباطی اين دو ورزشکار برگزار گردیده و آنها دفاعیات خود را بوسیله کادر متخصص ارائه دهند. آویشن فوتبال استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ کسی را عزیز خطاب کردن مقابل ذوب آهن در اصفهان به تساوی رسید.
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی: مشمولان مرحله اول طرح پرداخت جريمه غیبت سربازي که تاکنون مبلغ جريمه خود را پرداخت نکرده اند تا پایان سال 94 فرصت دارند آن را بپردازند. البته لازم است مشمولان مرحله اول اين طرح که تاکنون مبالغ جرایم خود را پرداخت نکرده اند، حتما به دفاتر پلیس +10 مراجعه تا نام نویسی قبلي خود را فعال کرده تا به معنای انصراف آنها تلقی نشود.رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: افرادی که به دفاتر پلیس +10 مراجعه نک
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس به دولت اجازه داده می‌شود تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت  غیبت دارند با پرداخت جريمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساط تا پایان سال 1396 معاف کند.
تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور واریز و تا سقف پانزده هزار میلیارد ریال به صورت مساوی به ردیف‌های ذی ربط تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح مطابق موافقتنامه متبادله با سازم
 میزان جريمه مشمولان غائب
 خرید سربازي در سال 96
نمايندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به جرئیات لایحه بودجه سال 1396 کل‌کشور، بند (ب) تبصره 11 ماده واحده اين لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.
به موجب مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده شد تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 8 سال غیبت دارند را با پرداخت جريمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساطی که تا پایان سال 1396 تسویه می‌شود، معاف کند. تمام
به گزارش دفاتر الکترونيک ایران: اگر شماهم جزو سربازانی هستید که از دوران ترک خدمت سربازيتان به هر علتی هشت سال میگذرد میتوانید طبق قانون زیر برای خرید سربازي اقدام کنید. البته اين منوط به فراخوان نظام وظیفه ناجا هستش:
در بند ب از تبصره ۳ قانون بودجه سال ۱۳۹۵ به دولت اجازه داده شده تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت‌سال غیبت دارند با پرداخت جريمه مدت زمان غیبت به‌صورت نقد و اقساط تا پایان ۱۳۹۵ معاف کند.
طبق اين بند میزان جريمه
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولانی که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی (پلیس+10) در طرح جريمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.
 
همچنین سردار ابراهیم کریمی، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز در اين باره گفت: اين طرح در مرحله اول تا 15 خرداد ادامه دارد و افراد واجد شرایط می توانند ثبت نام خود را انجام دهند و اگر در سال گذشته فردی ثبت نام خود را انجام داده است و مبالغ ریالی
عصر ایران ،محدوده زوج و فرد در تهران از روز سه شنبه اول دی ماه توسط سیستم‌های هوشمند، کنترل و تخلفات ورود به آن محدوده ثبت می شود.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافيک شهر تهران گفت: با هدف محدودیت تردد و کاهش حجم ترافيک که دلیل اصلی آلودگی بیش از حد هوای کلانشهر تهران می باشد ۱۷۶ سامانه نظارتی در مبادی ورودی طرح زوج و فرد و محدوده داخلی آن نصب شده است و از روز سه شنبه اول دی ماه جريمه ورود به اين محدوده توسط سیستم های هوشمند ثبت و برای متخلفان جريمه صا
منوچهر هادی خطاب به رضا گار: اشکال تو زیبایی توست
کارگردان رحمان ۱۴۰۰» درباره حواشی اين روزها در مورد محمدرضا گار خطاب به او نوشت: مسیر تو مسیر رو به جلویی است که چشم حسودان و تنگ نظرانت را کور کرده و تو همواره با ادب و احترام با ایشان گفتگو می کنی، که اين نشان بزرگی توست. اخبار تلویزیون که هم به اشتباه بزرگش پی خواهد برد.زمان همیشه و اينبار هم همه چیز را به درستی نشان خواهد داد.اشکال تو زیبایی توست که استعداد و توانایی ات را از دید منتقدی
به رغم نص صریح آیات قرآن بر تشریع عمره و حج تمتع و به رغم آنکه مردم در زمان پیامبراکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم و در حضور او حج تمتع بجا آوردند؛ عمر بن خطاب به انکار اين مناسک ادامه داد و بر نظر شخصی خود هرچه بیشتر پافشاری کرد تا آن‌جا که وقتی به آرزوی خود در خلافت و امارت بر مردم نایل آمد، با قدرت و قوت هر چه تمام، از انجام حج تمتع جلوگیری کرد. در اين نوشتار به شرح اين ماجرا می پردازیم.
به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید
ادامه مطلب
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه اعتراض به جريمه‌های ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف را تشریح کرد.
به گزارش کارنت، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف پلیس اظهار داشت: در حال حاضر دوربین‌های پلیس سه تخلف عبور از چراغ قرمز، سرعت غیرمجاز و ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافيک و زوج و فرد را ثبت کرده و جريمه اين تخلفات را با تصاویر مستند لحظه وقوع تخلف، ثبت می‌کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به احتمال بسیار پ
در زیر لیست شماره پیامکهایی که ممکنه بدرتون بخوره برای امور پلیس+10 و تامین اجتماعی+سیمکارت و غیره رو براتون آوردیم:
پیامک استعلام تعداد سیم کارت/پیامک استعلام تعداد سیم کارت/پیامک خلافی و شکایت نسبت به جريمه ها/پیامک خلافی و شکایت نسبت به جريمه ها/پیامک استعلام سابقه بیمه (سوابق کاری)/پیامک استعلام وضعیت یارانه و اعتراض حذف شدگان/پیامک استعلام وضعیت سربازي و معافیت هاپیامک استعلام تعداد سیم کارت  ارسال کد 511 به سامانه 20526پیامک استعلام تعد
آموزش مقدمات سئو برای افراد تازه کار - بخش 1
سئوی کلاه سفید به آن دسته از تکنيک‌ها، اقدامات و استراتژی‌ها در زمینه سئو اطلاق می‌شود که به قوانین و معیارهای موتورهای جستجو پای‌بند بوده و هدف اصلی آن تولید ارزش بیشتر برای افراد است.
در حالی‌که سئوی کلاه سیاه به تکنيک‌ها و استراتژی‌هایی گفته می‌شود که تلاش می‌کنند موتورهای جستجو را اسپم کرده یا فریب دهند. سئوی کلاه سیاه با اين که در کوتاه مدت باعث رشد سایت می‌شود اما سایت را در معرض جريمه
دیدار استقلال و پيکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با تساوی مقابل يکدیگر به پایان رسید.
به گزارش ایسنا ، تیم‌های استقلال و پيکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در يک تساوی مقابل يکدیگر به پایان رسید.
کارت زرد: امیرحسین کریمی (27 دقیقه) و فراز امامعلی (57 دقیقه) از پيکان
کارت قرمز:
گل ها: فراز امامعلی (دقیقه 23) توسط پيکان و علی کریمی (دقیقه 37) توسط استقلال
نیمه اول
در ابتدای بازي ، توپ بیشتر در وسط میدان بود و هر دو تیم سعی داشتند شانس ه
به گزارش ایرنا، گابریل کالدرون» در پایان شهرآورد پایتخت که با برتری يک پهلو صفر پرسپولیس به تکمیل رسید، اقرار داشت: به بازيکنان تهنیت می گویم که مردانه جنگیدند و در اين بازي مهم به پیروزی رسیدند. وی افزود: داخل اينگونه دیدارهای سخت، به طور معمول هر تیمی که تراب نخست را به علیه برساند بوسیله تفوق می رسد. نيکوترین دروازه بان آسیا را داریم که يک گل حتمی را از حریف گرفت. کالدرون تو خصوص سطح فنی پایین اين دیدار، تشریح رحم: داخل مجاهدت برای تغییر
 فشار چین بر ماينرهای #بیت_کوین به خاطر کمبود برق
مقامات استان سیچوآن به دنبال روش هایی هستند تا مصرف کنندگان معمولی» توسط ماينرهای بیت کوین و دیگر کاربران پرمصرف برق آسیب نبینند. 
در حال حاضر برخی نیروگاه های تولید انرژی برق آبی در اين استان به خاطر فراهم کردن برق ماينرها بدون گرفتن مجوز از دولت محلی، در مجموع با جريمه ای 140 هزار دلاری مواجه شده اند
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ايکس، مسئولیت‌های زیادی برعهده دارد؛ با‌اين‌حال، به‌نظر می‌رسد پشتیبانی از مشتریان تسلا در توییتر قرار نیست از‌اين‌پس يکی از اين مسئولیت‌ها باشد. بر‌اساس گزارش خبرگزاری انگجت،‌ تسلا به‌تازگی فرايند استخدام نیروهای دورکار جدیدی را آغاز کرده است. اين نیروهای جدید وظایف مشخصی برعهده دارند که يکی از آن‌ها مدیریت شکایاتی است که مردم در توییتر خطاب به ایلان ماسک مطرح می‌کنند.
يکی از مسئولیت‌های متخ
محدوده زوج یا فرد از اول تیرماه حذف می‌شود/ ۲۰ روز ورود رایگان، الباقی پولی





مشاور معاون ترافيک شهرداری تهران از حذف محدوده زوج یا فرد از اول تیرماه و اعمال ضوابط جدید محدوده کنترل آلودگی هوا خبرداد.


به گزارش خبرآنلاين، علی پیرحسینلو، مشاور معاون حمل و نقل و ترافيک
شهرداری تهران اظهار داشت: بر اساس ضوابط جدیدی که از سوی شهرداری به اجرا
گذاشته شده است، اگر خودرویی وارد محدوده طرح تراف
 
سرهنگ بازنشسته نیروهوایی خطاب به دولت: شما که مذاکره را تجربه کردید؛ حالا به درد مردم برسید
♦️ "احمد جنتی محب" سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی: آقای ؛ نظارت ها را بیشتر کنید.♦️ مردم دیگر از گرانی چیزی نمی توانند بخرند.♦️ شما که مذاکره را تجربه کردید و دیدید که انتهای آن چیزی نیست.
نقل قول از کانال " نشریه عبرت‌های عاشورا " ایتا (@ebratha_ir) 
کانال #دکتر_جاویدنیا @Dr_Javidnia

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

لوازم ارایشی ایرانی خوب دانلود موزیک 4 دانلود خلاصه درس و کتاب پیامبر اکرم باز آهنگ | دانلود آهنگ جدید تکنیک های موفقیت پارتیشن ساز حسین ضیایی بهترین ویدیو کاراوکه ها و آهنگهای بدون کلام پـــروگـــرامــــرهــــا